آموزش پرداخت اقساط وام تسهیلات بانک ملی + روش پرداخت قسط با تلفن بانک ، اینترنت ، عابربانک

روش پرداخت اقساط بانک ملی ، نحوه پرداخت قسط بانک ملی با تلفن بانک ، آموزش پرداخت قسط وام بانک ملی با خودپرداز ، آموزش تصویری پرداخت اقساط تسهیلات بانک ملی با دستگاه عابر بانک ، روش پرداخت اقساط بانک ملی با همراه بام اینترنت ، آموزش پرداخت اینترنتی اقساط وام تسهیلات بانک ملی با همراه بانک

پرداخت اقساط وام ازطریق اینترنت و خودپرداز بانک ملی


پرداخت غیرحضوری اقساط تسهیلات از طریق اینترنت

پرداخت غیر حضوری اقساط تسهیلات غیرمتمرکز در بانک ملی ایران برای مشتریان شماره کارت مرتبط با اقساط خود جهت پرداخت اقساط از روش های غیر حضوری انتقال وجه

برای پرداخت قسط بانک ملی با استفاده از تلفن بانک به موارد زیر نیاز داریم:

 شماره کارت بانک ملی یعنی یک حساب بانک ملی که کارت عابر داشته باشد و به نام خود صاحب تسهیلات باشد.
 داشتن رمز دوم یا همان رمز اینترنتی کارت عابر

راهنمای پرداخت اقساط وام و یا واریز وجه با شناسه واریز - صندوق 

راهنمای پرداخت اقساط وام و یا واریز وجه به حساب های صندوق به صورت غیر حضوری فعالیت تسهیلات انتخاب فعالیت پرداخت قسط در سایت بانکداری الکترونیک . های صندوق به صورت غیر حضوری از طریق خودپردازهای بانک ملی به شرح ذیل اقدام نمایید:وارد کردن شماره #2121*741* در تلفن همراه و فشردن کلید تماس.

اول) شماره گیری تلفن گویای 09622 با استفاده از تلفن یا موبایل

شماره گیری تلفن گویا
پرداخت قسط بانک ملی

 

دوم) شماره گیری عدد 1 (تلفن بانک)



بانک ملی امکان پرداخت اینترنتی اقساط تسهیلات را فراهم کرد

 سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملی (سبا) پس از ورود به این سامانه با انتخاب زیر منویپرداخت اقساط از منوی تسهیلات
 

سوم) در این مرحله اپراتور از شما میخواهد تا شماره کارت یا شماره حساب خود را وارد نمایید.

کارت بانکی
ورود شماره کارت یا شماره حساب

 

چهارم) ورود رمز دوم کارت یا رمز حساب : پس از ورود رمز، اپراتور شروع به خواندن موجودی و اطلاعات حساب شما میکند.

پنجم) شماره گیری عدد 7 (پرداخت تسهیلات)

شماره گیری تلفن گویا
شماره گیری عدد 7

ششم) سپس اپراتور از شما میخواهد تا شماره تسهیلات خود را وارد نمایید.(شماره تسهیلات همان شماره ای است که در روش نقدی بروی فیش نقدی نوشته و مبلغ قسط  را به آن واریز میکردید. این شماره در ابتدای دفترچه قسط شما نیز نوشته شده است.)

بانک ملت> پرداخت اقساط تسهیلات متمرکز

روشهای پرداخت اقساط تسهیلات، اقدام به راه اندازی سامانه پرداخت اقساط تسهیلات با در اختیار داشتن هر یک از کارتهای بانکی خودپردازهای شتابی و نیز همراه بانک و سایت بانکداری اینترنتی بانک ملت اقدام نمایند. راهنمای دریافت شماره کارت مجازی تسهیلات متمرکز و پرداخت اقساط از طریق حواله

هفتم) پس از ورود شماره تسهیلات، اپراتور شروع به خواندن اطلاعات تسهیلات (قسط) شما می نماید که به ترتیب زیر است:

ابتدا شماره تسهیلات را میخواند

سپس مبلغ قسط را میخواند

و بعد از آن مبلغ بدهی جاری را میخواند که در واقع مبلغی است که باید پرداخت کنید

در انتها نیز مبلغ کل بدهی را میخواند

پرداخت اقساط وام ازطریق اینترنت و خودپرداز بانک ملی

پرداخت غیر حضوری اقساط تسهیلات غیرمتمرکز در بانک ملی ایران برای مشتریان به گزارش بیما، با پراید آشنا شوید + درباره نحوه

هشتم) پس از موارد فوق اپراتور از شما درخواست میکند که اگر مایل به پرداخت کل بدهی جاری (همان قسط + جریمه) هستید عدد 2 را وارد نمایید.

تایید پرداخت قسط
قسط شما پرداخت شود؟

نهم) در این مرحله قسط شما پرداخت شما و اپراتور شماره پیگیری را میخواند. لطفا آن را یادداشت کنید.

مشاهده شماره کارت مرتبط با تسهیلات غیر متمرکز - بانک ملی

شماره کارت مرتبط با تسهیلات غیر متمرکز به شعبه اقساط خود را به روش انتقال کارت به کارت، از طریق خودپرداز یا اینترنت پرداخت

پرداخت قسط بانک ملی
پرداخت موفق

 


مای پیکس لاو  : به گزارش بیما، مشتریانی که ضمن استفاده از تسهیلات بانک ملی ایران، اقساط آن را در سیستم غیرمتمرکز شعب پرداخت می نمودند می توانند با مراجعه به سایت این بانک به آدرس http://www.bmi.ir/fa/loanshadowcard.aspx و با ورود کد ملی، کد شعبه و شماره تسهیلات خود شماره کارت مجازی مرتبط با تسهیلات خود را دریافت کنند.

پرداخت غیرحضوری اقساط بانک ملی - راه پرداخت

خوب، با داشتن این شماره از این به بعد می‌توانید به دو روش غیرحضوری از طریق خود‌پرداز: به این صورت که به دستگاه خود‌پرداز بانک ملی مراجعه کنید، از طریق منوی پرداخت تسهیلات و وارد کردن همین عدد ۱۶ رقمی تسهیلات قسطخود را پرداخت کنیدکارت، اطلاعات عابر بانک خود مثل: شماره کارت، رمز دوم

مشتریان مشمول استفاده از این طرح می توانند پس از دریافت شماره کارت مرتبط با اقساط خود جهت پرداخت اقساط از روش های غیر حضوری انتقال وجه شتابی از جمله انتقال وجه اینترنتی و انتقال وجه از طریق خودپرداز اقدام نمایند.
گفتنی است گسترش خدمات غیرحضوری، از مهمترین فعالیت هایی است که بانک ملی ایران در راستای تحقق دولت الکترونیک و کاهش هزینه های مشتریان در دستور کار خود قرار داده است.

روشهای پرداخت غیرحضوری تسهیلات(دفترچه اقساط) 

روشهای پرداخت غیرحضوری تسهیلات(دفترچه اقساط) از طریق سبا,خودپرداز,تلفن بانک,رعد,انتقال وجهاینترنتی تعداد زیادی از مشتریان گرامی بانک ملی سوال می‌کنند که به چه صورت پرداخت با تلفن بانک 09622 از طریق تلفنثابت یا همراه :(به ترتیب مراحل زیر را انجام دهید): 1 پرداخت قسط با موبایل بانک

تعداد زیادی از مشتریان گرامی بانک ملی سوال می‌کنند که به چه صورت می‌شود اقساط را غیر حضوری پرداخت کرد. مثلا اینترنتی یا از طریق خود‌پرداز.

اول از همه دقت کنید که شماره تسهیلات شما به چه ترتیب است.

  1. اگر شماره تسهیلات شما که در صفحه اول دفترچه اقساط نوشته شده است ۱۳رقمی باشد یا به عبارتی متمرکز است، می‌توانید از طریق سیستم بانکداری الکترونیکی «سبا»ی بانک ملی پرداخت کنید. عضویت در آن این مزیت را دارد که همه کاری را می‌شود از طریقش غیر حضوری انجام داد. حتی حواله از حسابتان به بانک‌های دیگر بفرستید. برای عضویت از لینک زیر استفاده کنید:  سیستم بانکداری اینترنتی (سبا)
  2. اگر شماره تسهیلات شما ۱۳ رقمی نیست و بین ۷ تا ۸ رقم می‌باشد، مثلا ۸۶۰۰۲۵۸۱ کار ساده‌تر است. به سایت بانک ملی مراجعه کنید و در سربرگ «خدمات الکترونیکی»، قسمت «خدمات مبتنی برکارت» روی لینک «شماره کارت تسهیلات غیرمتمرکز» کلیک کنید. در صفحه بعد فرمی باز خواهد شد که شما باید اطلاعات داخل آن را دقیقا تکمیل کنید و بر روی دریافت شماره کارت کلیک کنید. مانند شماره تسهیلات، شماره ملی گیرنده تسهیلات و کد شعبه که در دفترچه قید شده است. مانند تصویر شماره ۱:

در صفحه بعد تصویر شماره ۲ را می‌بینید که در پایین آن نام و نام خانوادگی گیرنده تسهیلات نوشته شده و سپس هم یک شماره ۱۶ رقمی به شما داده است که با ۶۰۳۷۹۹۷۰ شروع می‌شود.

این شماره را روی صفحه اول دفترچه اقساط یا جای دیگری که در دسترس باشد یادداشت کنید. خوب، با داشتن این شماره از این به بعد می‌توانید به دو روش غیرحضوری اقساط را پرداخت کنید و از ایستادن در صف بانک راحت شوید:

  1. از طریق خود‌پرداز: به این صورت که به دستگاه خود‌پرداز بانک ملی مراجعه کنید، از طریق منوی پرداخت تسهیلات و وارد کردن همین عدد ۱۶ رقمی تسهیلات قسط خود را پرداخت کنید.
  2. از طریق سایت: به سایت بانک ملی مراجعه کنید و از سربرگ «خدمات الکترونیکی» و انتخاب «انتقال وجه اینترنتی» به صفحه پرداخت وارد شوید. در قسمت اطلاعات کارت، اطلاعات عابر بانک خود مثل: شماره کارت، رمز دوم، کدCVV۲ (عدد ۴رقمی مشکی پشت کارت) و تاریخ انقضا را ثبت و در قسمت «اطلاعات کارت مقصد عملیات انتقال» همین شماره ۱۶ رقمی تسهیلات را وارد کنید و کلید بررسی اطلاعات را بزنید و ادامه بدهید.

قسط شما بدون مراجعه به شعبه پرداخت شد.

منبع: بانک نوشت

منابع: way2pay.ir ، biama.ir ، bmi.ir

آموزش پرداخت اقساط وام تسهیلات بانک ملی + روش پرداخت قسط با تلفن بانک ، اینترنت ، عابربانک