آیت الله هاشمی رفسنجانی درگذشت

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درگذشت+عکس

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دار فانی را وداع گفت

جزئیات فوت آیت‌ الله هاشمی‌ رفسنجانی

آیت الله هاشمی رفسنجانی ، یار دیرین امام و رهبری درگذشت


آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و انقلاب و رهبری پس از عمری مجاهدت، دعوت حق را لبیک و دارفانی را وداع گفت.

خبرگزاری ایلنا: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و انقلاب و رهبری پس از عمری مجاهدت، دعوت حق را لبیک و دارفانی را وداع گفت.
 
 آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی که عصر امروز به علت عارضه‌ قلبی در بیمارستان شهدای تجریش بستری شده بود، در ۸۲ سالگی دار فانی را وداع گفت.

هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ، نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری و رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی بود. وی نخستین رئیس مجلس شورای اسلامی و چهارمین رئیس جمهور  در دو دوره پیاپی بین سال‌های ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۶ بود،

وی در همه ادوار مجلس خبرگان رهبری نماینده این مجلس بوده و از ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۰ ریاست این نهاد را برعهده داشت.
 
آیت الله هاشمی رفسنجانی درگذشت 
 
 
زندگی‌نامه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی
 
خبرگزاری فارس: اکبر هاشمی رفسنجانی در سوم شهریور ماه سال 1313ه.ش (برابر با 4 آگوست 1934) در روستای بهرمان شهرستان رفسنجان و در خانواده‌ای نسبتاً ثروتمند به دنیا آمد. او یکی از 9 فرزند میرزاعلی هاشمی بهرمانی و ماه‌ بی‌بی صفریان است.

پدرش با تحصیلات حوزوی از باغداران و تاجران پسته بهرمان از توابع بخش نوق رفسنجان بود. نام خانوادگی هاشمی برای خانواده ایشان، با آن‏ که سیّد نیستند، به این دلیل انتخاب شده است که نام جدّ پدری وی حاج هاشم بوده است که در سرتا سر منطقه، املاک و امکانات زیادی داشته است. هاشمی تحصیل را، از سن 5 سالگی در مکتب خانه ای در نوق آغاز نمود.

در سن 14 سالگی به قم رفت و به تحصیل علوم دینی پرداخت و به درجه اجتهاد نائل گردید. اساتید وی در حوزه علمیه قم آیات عظام سید حسین طباطبایی بروجردی، امام خمینی (ره)، سید محمد محقق داماد، محمدرضا گلپایگانی، سید محمد کاظم شریعتمداری، عبدالکریم حائری یزدی، شهاب ‌الدین نجفی مرعشی، محمد حسین طباطبائی و حسینعلی منتظری بوده‌ اند.

وی در آنجا تحت تاثیر تعلیمات امام خمینی (ره) به سیاست روی آورد و به مخالفت با حکومت محمد رضا شاه پهلوی و انقلاب سفید او پرداخت. با تبعید امام، نقش هاشمی در مبارزه با شاه و نمایندگی امام در داخل کشور پررنگ ‌تر شد. با وجود نگرش ضد غربی انقلابیون، او سفرهای زیادی از ژاپن در شرق تا 20 ایالت از ایالات متحده در غرب نمود.

هاشمی در سال 1337 با عفت مرعشی که دختری از خانواده روحانی و از نوادگان سید محمد کاظم طباطبایی یزدی است، ازدواج نمود. او خواهر حسین مرعشی، معاون سید محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری و از مدیران اصلی دولت سازندگی است. ثمره این ازدواج 5 فرزند به ترتیب و به نامهای فاطمه، محسن، فائزه، مهدی و یاسر است.

دو دختر او با دو پسر آیت‏الله لاهوتی اشکوری، امام جمعه سابق رشت و از دوستان هاشمی در زندان (که یکی پزشک و دیگری دندانپزشک است) ازدواج کردند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی بیش از آنکه به عنوان یک شخصیت علمی شناخته شده باشد، به عنوان یک چهره سیاسی مطرح است و این هم به خاطر فعالیت های فراوان سیاسی ایشان در دوران قبل و بعد از انقلاب است. با مراجعه به اسناد معتبر تاریخی می توان همواره از ایشان در مناسبتهای مختلف سیاسی نام و نشانی پیدا کرد.

هاشمی رفسنجانی فعالیت سیاسی خود را از سال 1340 آغاز کرد. او در دوران قبل از انقلاب، بسیار به امام نزدیک بود. هاشمی در دوران پیش از انقلاب و در طول نهضت امام خمینی (ره) به صورت یک عضو فعال و همیشه در صحنه حضور داشته است. نمونه بارز حمایت ایشان از امام خمینی (ره)، حرکتی بود که ایشان به همراه دیگر علما در اعتراض به زندانی شدن امام انجام دادند.

هاشمی رفسنجانی پس از انقلاب اسلامی عناوین افتخاری متعددی را از مجامع علمی دنیا کسب کرده و دانشگاه تهران نیز عنوان دکترای افتخاری علوم سیاسی را به ایشان اهدا کرده است. ایشان هنوز نقطه امید و اتکای مردم و مسئولان جامعه در بحران‌های داخلی و خارجی است.

آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی همچنین در شهریورماه 1386 به دنبال رحلت آیت‌ الله مشکینی رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری در دومین اجلاس سالانه دوره چهارم مجلس خبرگان، به ریاست این مجلس مهم و تأثیرگذار برگزیده شد. وی اسفند سال 1389 ریاست مجلس خبرگان رهبری را به آیت‌ الله مهدوی کنی سپرد.

اکبر هاشمی بهرمانی، روحانی و سیاستمدار، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس اسبق مجلس خبرگان رهبری نخستین رئیس مجلس ایران و چهارمین رئیس جمهور ایران در دو دوره پیاپی بین سال‌های 1368 تا 1376 بود و به عنوان یکی از پرنفوذترین شخصیت‌های سیاسی جمهوری اسلامی شناخته می‌‌شد. 
 
* رئیس جمهوری در بیمارستان شهدای تجریش حضور پیدا کرد.

*مردم هم اکنون مقابل بیمارستان تجمع کرده اند.

 معاون روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:


* رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز در بیمارستان شهدای تجریش به امام راحل، همرزمان شهید و همه شهیدان انقلابی و دفاع مقدس پیوست.

* برنامه های آتی طی اطلاعیه های بعدی از طریق دفتر به اطلاع مردم عزیز و داغدار می رسد.

* رییس جمهوری بر بالین  آیت الله هاشمی رفسنجانی حاضر شد و این مصیبت را به محمدهاشمی و دیگر فرزندان ایشان تسلیت گفت.

* همچنین وزرا و  مسوولین در بیمارستان حاضر شدند.
 
آخرین وداع حسن روحانی با آیت‌الله هاشمی 
 
حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی با حضور در بیمارستان شهدای تجریش با آیت الله هاشمی وداع کرد.

 رئیس جمهور که بلافاصله خود را به بیمارستان شهدای تجریش رسانده بود با چشمانی اشکبار و پس از آخرین دیدار با فرمانده دوران دفاع مقدس و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بیمارستان را ترک کرد.

آیت الله هاشمی شامگاه امروز 19 دی‌ماه بر اثر ایست قلبی در سن 82 سالگی در بیمارستان شهدای تجریش دار فانی را وداع گفت. 
 
مراسم ترحیم آیت‌الله هاشمی در حسینیه جماران برگزار می‌شود
 
در پی تایید خبر درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی مسئولان و مقام‌های سیاسی کشور از دقایقی قبل در حال ورود به بیمارستان شهدای تجریش هستند.

در پی تایید خبر درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مسئولان و مقام‌های سیاسی کشور از دقایقی قبل در حال ورود به بیمارستان شهدای تجریش هستند.

علی جنتی، علیزاده طباطبایی، خانواده هاشمی و قدرت‌الله علیخانی از مسئولان حاضر در بیمارستان شهدای تجریش هستند.

طبق گزارش خبرنگار ایلنا قرار است طی ساعت‌های آینده مراسم ترحیم آیت الله هاشمی در حسینه جماران برگزار شود.

 آیت‌الله هاشمی که از ساعاتی پیش به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش بستری شده بود دقایقی قبل با وجود تلاش پزشکان دار فانی را وداع گفت.

آیت الله هاشمی در سن ۸۲ سالگی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران بود و در پست‌های کلیدی همچون ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و ریاست مجلس خبرگان رهبری حضور داشت.
 
پیکر آیت الله هاشمی به بیمارستان جماران انتقال یافت.
 
حسین مرعشی: مراسم تدفین پس فردا سه‌شنبه ۲۱ دی است.
 
آیت الله هاشمی رفسنجانی درگذشت 
 
آیت الله هاشمی رفسنجانی درگذشت 
 
حال و هوای بیمارستان شهدای تجریش همزمان با اعلام خبر درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی
 
همزمان با اعلام خبر درگذشت آیت الله هاشمی که عصر امروز (یک شنبه)برای مداوا به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد، اطراف این بیمارستان مملو از مردم است.

 آیت الله هاشمی رفسنجانی که از غروب امروز در بیمارستان شهدای تجریش به علت عارضه قلبی بستری شده بود دقایقی پیش دعوت حق را لبیک گفت. در اولین دقایق اعلام این خبر حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری همراه با تیم محافظ وارد بیمارستان شهدای تجریش شد و پس از آن جمعی از شخصیت‌های سیاسی از جمله اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری، حجت الاسلام والمسلمین علی یونسی نیز به جمع حاضران در بیمارستان پیوستند.

پس از اعلام رسمی خبر درگذشت آیت الله هاشمی فاطمه هاشمی دختر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز وارد بیمارستان شد و دقایقی بعد فرزند ارشد آیت الله، محسن هاشمی رفسنجانی در حالی که به سرعت بیمارستان را ترک می‌کرد در گفت‌وگویی کوتاه و شتابزده خبر درگذشت آیت الله را ناموثق و غیرقطعی دانست، اما در همان حال دقایقی بعد از آن با بلندشدن صدای شیون و زاری جمعی از نزدیکان آیت الله هاشمی رفسنجانی شواهد حکایت از قطعی شدن خبر درگذشت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌داد.

در همین حال و در حالی که گفته می‌شود پیکر آیت الله هاشمی به محله جماران تهران منتقل می‌شود، همچنان چند صد نفر در مقابل بیمارستان شهدای تجریش تجمع کرده‌اند که البته با حضور ماموران حفاظتی و امنیتی اجازه ورود هیچ کس و حتی خبرنگاران نیز به داخل بیمارستان داده نمی‌شود و از طرفی ماموران انتظامات و حراست انتظامی و اطلاعاتی از پذیرش بیماران نیز خودداری می‌کنند. در حال حاضر به سرعت بر جمعیت حاضر در مقابل بیمارستان افزوده می‌شود به طوری که سراسر خیابان ولیعصر تقریبا مسدود شده است و حاضران علی رغم تذکرات و برخوردهای ماموران حاضر در محل حاضر به ترک بیمارستان نیستند.

همچنین علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی نیز دقایقی پیش وارد بیمارستان شهدای تجریش شد. 
 
 

















آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درگذشت+عکس | رکنا

www.rokna.ir/بخش-خط-ویژه-33/236736-آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی-درگذشت-عکس
۴۳ دقیقه پیش - رکنا: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در گذشت. این یار دیرین امام و رهبری و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام لحظاتی پیش دعوت حق را لبیک گفت.

آیت الله هاشمی رفسنجانی درگذشت - فرارو

fararu.com/fa/news/301935/آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی-درگذشت
۵۵ دقیقه پیش - آیت الله هاشمی رفسنجانی درگذشت. کد خبر: ... برچسب ها: هاشمی ، هاشمی رفسنجانی ، درگذشت. وبگردی ... ۴. تقدیر آیت‌الله صافی از نماینده امریکایی ...
۵۳ دقیقه پیش - آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش درگذشت.

خبرگزاری تسنیم - آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دار فانی را وداع گفت

https://www.tasnimnews.com/fa/.../آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی-دار-فانی-را-وداع-گفت?...
۵۵ دقیقه پیش - آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از شخصیت‌های باسابقه انقلاب اسلامی دقایقی پیش بر اثر عارضه قلبی درگذشت.

خبرگزاری تسنیم - آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درگذشت

https://www.tasnimnews.com/fa/news/1395/10/.../آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی-درگذشت
۵۵ دقیقه پیش - آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از شخصیت‌های باسابقه انقلاب اسلامی دقایقی پیش بر اثر عارضه قلبی درگذشت.

آیت الله هاشمی رفسنجانی درگذشت :: ورزش سه

www.varzesh3.com/news/1385972/آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی-درگذشت
۴۳ دقیقه پیش - آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش دار فانی را وداع گفت.

فوری؛ آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی درگذشت | طرفداری

https://www.tarafdari.com/کاربران/.../فوری؛-آیت-الله-اکبر-هاشمی-رفسنجانی-درگذش...
۵۰ دقیقه پیش - آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از بنیان ... یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بود، در سن 82 سالگی درگذشت.

جزئیات فوت آیت‌ الله هاشمی‌ رفسنجانی - شما

shomanews.com/fa/news/814158/جزئیات-فوت-آیت‌-الله-هاشمی‌-رفسنجانی
۴۳ دقیقه پیش - آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام امشب یکشنبه 19 دی ماه در یکی از بیمارستان‌های تهران دار فانی را وداع گفت.

آیت الله هاشمی رفسنجانی درگذشت - خبرگزاری میزان

www.mizanonline.ir/fa/news/265311/آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی-درگذشت
۳۲ دقیقه پیش - هاشمی رفسنجانی به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، آیت الله هاشمی رفسنجانی پس از عمری مجاهدت و تلاش در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی پس از ...

آیت الله هاشمی رفسنجانی درگذشت - برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/news/457577/آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی-درگذشت
۱ ساعت پیش - آیت‌الله هاشمی دقایقی قبل به دلیل عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت.
«انتخاب» درگذشت این یار راستین امام (ره) و رهبری، استوانه نظام جمهوری اسلامی، اسوه ... فوری/آیت الله هاشمی رفسنجانی بر اثر سکته قلبی بستری شد / مردم دعا کنند.
۵۳ دقیقه پیش - اتاق خبر 24: آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام امشب یکشنبه 19 دی ماه در یکی از بیمارستان‌های تهران دار فانی را وداع ...
۳۲ دقیقه پیش - رکنا: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در گذشت. این یار دیرین امام و رهبری و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام لحظاتی پیش دعوت حق را لبیک گفت.
انتشار خبر درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی. به گزارش فرهنگ نیوز، سایت رسمی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری هک شد. هک کنندگان این سایت خبر دروغ درگذشت هاشمی ...

آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی درگذشت - افکارنیوز

www.afkarnews.ir/بخش-سیاسی-3/583968-آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی-درگذشت
۵۶ دقیقه پیش - گزارش لحظه به لحظه؛. آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی درگذشت. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ساعتی قبل در یکی از بیمارستان‌های تهران دار فانی را وداع ...
۱ روز پیش - آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام امشب یکشنبه 19 دی ماه در یکی از بیمارستان‌های تهران دار فانی را وداع گفت.

اکبر هاشمی رفسنجانی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/اکبر_هاشمی_رفسنجانی
هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۸۴ در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد که در دور دوم از محمود ..... رشد قدرت هاشمی در سال‌های پس از درگذشت روح‌الله خمینی حداقل تا سال ۱۳۷۴ ادامه یافت. .... آیت‌الله هاشمی بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۴ شرکت کرد.

آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی دار فانی را وداع گفت

www.fardanews.com/fa/news/612926/آیت‌الله-هاشمی‌رفسنجانی-دار-فانی-را-وداع-گفت
۵۵ دقیقه پیش - خبرگزاری فارس:آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص ... کلمات کلیدی: هاشمی رفسنجانی ، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ، درگذشت ...

اطلاعیه مجلس خبرگان درباره درگذشت آیت الله هاشمی ...

www.ghatreh.com/.../اطلاعیه-مجلس-خبرگان-درباره-درگذشت-آیت-الله-هاشمی-رفسنجان...
۱ ساعت پیش - کانال اطلاع رسانی مجلس خبرگان رهبری اطلاعیه ای درباره درگذشت آیت الله هاشمی منتشر کرد. -کلید واژه ها: آیت الله Ù.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درگذشت

baznashr24.com/news/1324116/آیت+الله+هاشمی+رفسنجانی+درگذشت
۵۴ دقیقه پیش - به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در پیام تسلیت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی آمده است: درگذشت آیت‌الله حاج ...

آیت الله هاشمی رفسنجانی ، یار دیرین امام و رهبری درگذشت - ...

roozplus.com/fa/news/.../آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی-یار-دیرین-امام-و-رهبری-درگذشت
۱ ساعت پیش - آیت الله هاشمی رفسنجانی از یاران امام و رهبری در سن 82 سالگی درگذشت ...

اطلاعیه مجلس خبرگان درباره درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ...

www.ilna.ir/.../446047-اطلاعیه-مجلس-خبرگان-درباره-درگذشت-آیت-الله-هاشمی-رفسن...
۱ ساعت پیش - کانال اطلاع‌رسانی مجلس خبرگان‌رهبری اطلاعیه‌ای درباره درگذشت آیت الله هاشمی منتشر کرد.

آیت الله هاشمی رفسنجانی درگذشت | رییس مجمع تشخیص ...

www.ghatreh.com/news/nn35469185/آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی-درگذشت
۱ ساعت پیش - رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ساعتی قبل در یکی از بیمارستان های تهران دار فانی را وداع گفت. وی ساعاتی قبل به دلیل ع.

آیت الله هاشمی رفسنجانی به ملکوت اعلی پیوست - قطره

www.ghatreh.com/news/nn35469142/آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی-ملکوت-اعلی-پیوست
۲ ساعت پیش - آیت الله هاشمی رفسنجانی؛ رییس تشخیص مصلحت نظام و یار دیرین امام خمینی(ره) درگذشت. - گفت وگوی شفقنا با مقصود.

آیت الله هاشمی رفسنجانی درگذشت - قطره

www.ghatreh.com/news/nn35469221/آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی-درگذشت
۱ ساعت پیش - آیت الله هاشمی رفسنجانی از شخصیت های باسابقه انقلاب اسلامی دقایقی پیش بر اثر عارضه قلبی درگذشت. - هر زمان که نیØ.
۱ ساعت پیش - به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، آیت الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین امام و ... نظام ساعتی پیش در بیمارستان شهدای تجریش پایتخت درگذشت.

آیت الله هاشمی رفسنجانی درگذشت - باشگاه خبرنگاران | خبر ...

khabarfarsi.com/u/31159405
آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش درگذشت. ... برخی منابع غیررسمی: ایت الله هاشمی درگذشت/ انتخاب قطع امید پزشکان از احیای ...

خبر فوری: آیت الله هاشمی رفسنجانی ساعتی پیش درگذشت | ...

hayatkhalvat.com/2017/01/خبر-فوری-آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی-ساعتی/
۴۱ دقیقه پیش - به گزارش افکارنیوز، آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام امشب یکشنبه ۱۹ دی ماه در یکی از بیمارستان‌های تهران دار فانی ...
به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی درگذشت خواهر رهبر معظم انقلاب را ...

آیت الله هاشمی رفسنجانی درگذشت | باشگاه خبرنگاران | خبروان

khabarone.ir/news/5771986/آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی-درگذشت
۵۱ دقیقه پیش - آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش درگذشت.
۴۰ دقیقه پیش - رفسنجانی ، رفسنجانی درگذشت ، آیت الله هاشمی رفسنجانی ، درگذشت هاشمی ، درگذشت هاشمی رفسنجانی,آیت الله هاشمی رفسنجانی درگذشت! + عکس.
۴۵ دقیقه پیش - خبر فوت آیت الله رفسنجانی. آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش درگذشت. محمد هاشمی برادر آیت الله هاشمی ...
۲۸ دقیقه پیش - عصرایران - آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی به ملکوت اعلی پیوست. او امشب در سن 83 سالگی به دلیل عارضه قلبی ناگهانی به بیمارستان تجریش ...
۱۴ دقیقه پیش - تهران – ایرنا – خبر درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از پیشگامان انقلاب اسلامی، بازتابی گسترده در رسانه های ...

Btitr - آیت الله هاشمی رفسنجانی درگذشت

www.btitr.com/5E57585A5F/آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی-درگذشت
۵۰ دقیقه پیش - آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش درگذشت.
۲۶ دقیقه پیش - به گزارش با مهرستان به نقل از اشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش درگذشت. محمد هاشمی ...

آیت الله هاشمی رفسنجانی فوت کرد

bazarnews.ir/fa/news/12529/آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی-فوت-کرد
۴۸ دقیقه پیش - آیت الله هاشمی رفسنجانی لحظاتی پیش دار فانی را وداع گفت.

درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی! - صفحه نخست

khordadnews.ir/fa/news/197631/درگذشت-آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی
۵۸ دقیقه پیش - سرویس سیاسی خرداد: برخی منابع به نقل از محمد هاشمی اعلام کردند که آیت الله هاشمی رفسنجانی بر اثر سکته قلبی دارفانی را وداع گفته است.
۴۰ دقیقه پیش - به گزارش سفیر افلاک آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام که عصر امروز بر اثر سکته قلبی در بیمارستان شهدای تجریش ...

آیت الله هاشمی رفسنجانی درگذشت - 9صبح

9sobh.ir/fa/news/110060/آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی-درگذشت
۱ ساعت پیش - آیت الله هاشمی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام امشب19 دی ماه دار فانی را وداع گفت.

آیت الله هاشمی رفسنجانی فوت کرد - بهترین ها

www.behtarynha.ir/fa/news/24623/آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی-فوت-کرد
۲۸ دقیقه پیش - آیت الله هاشمی در سن ۸۲ سالگی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران بود و در پست‌های کلیدی همچون ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، ریاست مجلس شورای ...
۳۱ دقیقه پیش - به گزارش « نسیم آنلاین » آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که ساعتی پیش به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری ...
مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری جام نیوز: آیت الله هاشمی رفسنجانی درگذشت · منبع این خبر، وبسایت www.jamnews.ir است و سایت «دبلیوخبر» مسئولیتی در ...
۱۰ دقیقه پیش - زمان مخابره: ۲۰:۳۱. نام عکاس: مهرداد اصفهانی. آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس تشخیص مصلحت نظام و عضو مجلس خبرگان رهبری ساعاتی قبل ...

حال و هوای بیمارستان شهدای تجریش پس از درگذشت آیت الله ...

www.isna.ir/news/.../حال-و-هوای-بیمارستان-شهدای-تجریش-پس-از-درگذشت-آیت-الله-ها...
۱۱ دقیقه پیش - علی رغم اعلام خبر درگذشت آیت الله هاشمی اعلام شده است اما همچنان در اطراف بیمارستان شهدای تجریش از شمار حضور مردم و ماموران امنیتی در مقابل ...
۳۴ دقیقه پیش - رئیس تشخیص مصلحت نظام در گذشت. ... آیت الله هاشمی رفسنجانی پس از عمری مجاهدت و تلاش در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی پس از تشدید عارضه قلب ...

قسم | آیت الله هاشمی رفسنجانی درگذشت

imamkhomeini.ghasam.ir/p5011/fa/news-details/380732/
۴۳ ثانیه پیش - آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش درگذشت.

برچسب ها - آیت الله هاشمی رفسنجانی - آفتاب

aftabnews.ir/fa/tag/1/آیت%20الله%20هاشمی%20رفسنجانی
آیت الله هاشمی رفسنجانی عصر جمعه طی سخنانی در مراسم... گرامیداشت چهلمین روز درگذشت آیت الله موسوی اردبیلی با بیان... شناختم اظهار کرد آیت الله موسوی اردبیلی را ...

آیت الله هاشمی رفسنجانی درگذشت - مجله اینترنتی دوستان

www.dustaan.com › اخبار سیاسی و بین الملل
۳۱ دقیقه پیش - اخبار روز, اخبار سیاسی و بین الملل ,آیت الله هاشمی رفسنجانی درگذشت, آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از عمری مجاهدت ...
اکبر هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران، در سن ۸۲ سالگی درگذشت. ... آقای هاشمی رفسنجانی در آستانه پیروزی انقلاب از طرف آیت الله خمینی به ...

اکبر هاشمی رفسنجانی

www.khabaronline.ir/tags/726/اکبر-هاشمی-رفسنجانی
ایسنا نوشت: آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی عصر جمعه طی سخنانی در مراسم گرامیداشت چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی اردبیلی با بیان این که من موسوی اردبیلی را ...

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درگذشت آیت‌الله سید محمد نقی ...

www.espeli.ir/.../آیت‌الله+هاشمی+رفسنجانی+درگذشت+آیت‌الله+سید+محمد+نقی+شاهرخ...
به گزارش حوزه احزاب وتشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی درگذشت آیت‌الله سید محمد نقی شاهرخی را تسلیت گفت ...

پیام تسلیت آیت الله هاشمی رفسنجانی به مناسبت درگذشت ...

www.espeli.ir/.../پیام+تسلیت+آیت+الله+هاشمی+رفسنجانی+به+مناسبت+درگذشت+مر...
به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی درگذشت مرحومه زهرا باکری، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیتی صادر کرد. به متن پیام به ...

دختر آیت الله مهدوی کنی: توهین به آیت الله هاشمی رفسنجانی ...

andisheh-kermanshah.ir/.../1237-دختر-آیت-الله-مهدوی-کنی-توهین-به-آیت-الله-هاشمی-...
دختر آیت الله مهدوی کنی: توهین به آیت الله هاشمی رفسنجانی باعث ناراحتی قلبی ... و سپس درگذشت وی شد به دلیل توهین جوانی به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بوده است.
۱۴ دقیقه پیش - به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش درگذشت. محمد هاشمی برادر ...
۴۶ دقیقه پیش - کانال اطلاع رسانی مجلس خبرگان رهبری طی اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به انتشار شایعات درگذشت آیت الله هاشمی، هنوز هیچ منبع رسمی، این خبر را ...

فریادگر - آیت الله هاشمی رفسنجانی درگذشت

www.faryadgar.com/fa/doc/news/65388/آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی-درگذشت
۲۳ دقیقه پیش - آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، دقایقی پیش به دلیل عارضه قلبی، در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت.

آیت الله هاشمی رفسنجانی درگذشت - خبرگزاری صدا و سیما

www.iribnews.ir/fa/news/1456486/آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی-درگذشت
۴۱ دقیقه پیش - ایت الله هاشمی رفسنجانی به علت عارضه قلبی دعوت حق را لبیک گفت. ... به علت عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد و دقایقی پیش درگذشت.
آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش درگذشت. به گزارش “تالار خبر”، آیت الله هاشمی رفسنجانی امروز به دلیل عارضه قلبی در ...

هاشمی رفسنجانی درگذشت آیت‌الله واعظ زاده خراسانی را تسلیت ...

www.mehrnews.com/.../هاشمی-رفسنجانی-درگذشت-آیت-الله-واعظ-زاده-خراسانی-را-تس...
۲۸ آذر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در پی درگذشت آیت‌الله واعظ زاده خراسانی، ...

حساب توئیتر شرق از درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی خبر ...

www.dolatebahar.com/.../حساب-توئیتر-شرق-از-درگذشت-آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی...
۵۰ دقیقه پیش - حساب توئیتر شرق از درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی خبر داد. حساب توئیتر شرق از درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی خبر داد ...

علت فوت و درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در بیمارستان+عکس

jooorvajoor.ir/1395/10/19/علت-فوت-و-درگذشت-آیت-الله-هاشمی-رفسنجان/
۱۳ دقیقه پیش - آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش درگذشت. محمد هاشمی برادر آیت الله هاشمی بعدازظهر امروز از بستری شدن وی در ...

آیت الله هاشمی رفسنجانی درگذشت آیت الله موسوی نژاد را ...

sedayeazad.com/.../آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی-درگذشت-آیت-الله-موسوی-نژاد-را-تسل...
در پی درگذشت آیت‌الله موسوی نژاد، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیتی صادر کرد.

آیت الله هاشمی درگذشت شیخ عباس پورمحمدی را تسلیت گفت - ...

iscanews.ir/news/.../آیت-الله-هاشمی-درگذشت-شیخ-عباس-پورمحمدی-را-تسلیت-گفت
۲۶ آبان ۱۳۹۵ ه‍.ش. - در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ عباس پورمحمدی، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیتی صادر کرد.

سایت جماران - تسلیت آیت الله هاشمی رفسنجانی برای درگذشت ...

www.jamaran.ir/.../تسلیت_آیت_الله_هاشمی_رفسنجانی_برای_درگذشت_عباس_پورم...
۲۶ آبان ۱۳۹۵ ه‍.ش. - در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ عباس پورمحمدی ، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیتی صادر کرد. به گزارش ایسنا، متن پیام بدین شرح ...

هاشمی رفسنجانی درگذشت آیت الله مهری را تسلیت گفت | م ...

mohrestan.ir/هاشمی-رفسنجانی-درگذشت-آیت-الله-مهری-را/
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام درگذشت آیت الله سیدمحمدباقر مهری نماینده آیت الله ... آیت الله هاشمی رفسنجانی به شرح زیر است:«انالله و اناالیه راجعون»درگذشت آیت ...

پیام تسلیت آیت الله هاشمی رفسنجانی به مناسبت درگذشت ...

iau.ac.ir/fa/News/77267/پیام_تسلیت_آیت_الله_هاشمی_رفسنجانی_به_مناسبت
۲۶ آبان ۱۳۹۵ ه‍.ش. - در پی درگذشت پدر دکتر علوی فاضل سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی ، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیت آیت الله هاشمی به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام ...

namehnews.ir/.../پیام-تسلیت-آیت-الله-هاشمی-به-مناسبت-درگذشت-حجت‌الاسلام-شجون...
۱۶ آبان ۱۳۹۵ ه‍.ش. - در پی درگذشت حجت‌الاسلام جعفر شجونی، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیتی صادر کردند. متن پیام بدین شرح است:

آیت‌الله هاشمی درگذشت مرضیه دباغ را تسلیت گفت + متن ...

www.parsnews.com/.../408778-آیت-الله-هاشمی-درگذشت-مرضیه-دباغ-را-تسلیت-گف...
۲۷ آبان ۱۳۹۵ ه‍.ش. - در پی درگذشت خانم مرضیه حدیدچی دباغ، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیت آیت الله هاشمی رفسنجانی به مناسبت درگذشت ...

www.sabzevarnews.ir/.../پیام-تسلیت-آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی-به-مناسبت-درگذش...
۲۶ آذر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - سبزوارنیوز/ در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین ابراهیمی، امام جمعه سبزوار، آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ...

آیت الله هاشمی درگذشت حجت‌الاسلام شجونی را تسلیت گفت

www.bornanews.ir/.../479345-آیت-الله-هاشمی-درگذشت-حجت-الاسلام-شجونی-را-تسلی...
۱۶ آبان ۱۳۹۵ ه‍.ش. - در پی درگذشت حجت‌الاسلام جعفر شجونی، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیتی صادر کرد.
۱۶ آبان ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت حجت الاسلام شجونی عضو جامعه روحانیت طی پیامی به خانواده وی و روحانیت معظم ...
۲۸ آذر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در پی درگذشت آیت‌الله واعظ زاده خراسانی، پیام ...

آیت الله هاشمی رفسنجانی درگذشت مرحومه «زهرا باکری» را ...

www.defapress.ir/Fa/News/101537
۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ه‍.ش. - به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «آیت الله هاشمی رفسنجانی» رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام طی پیامی درگذشت مرحومه «زهرا باکری»، خواهر ...
۱۴ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی درگذشت آیت الله عباس واعظ طبسی را تسلیت گفت.متن پیام آیت‌...

آنا | آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی

www.ana.ir/search.aspx?k=آیت%20الله%20اکبر%20هاشمی%20رفسنجانی
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی: همکاری جهانی برای مبارزه با تروریسم باید جدی گرفته شود ... آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی درگذشت ...

پیام تسلیت هاشمی رفسنجانی به مناسبت درگذشت آیت الله ...

www.moroornews.com/.../10923-پیام-تسلیت-هاشمی-رفسنجانی-به-مناسبت-درگذش...
۸ آذر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - در پی درگذشت آیت الله سید محمد نقی شاهرخی، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیت هاشمی رفسنجانی به مناسبت درگذشت آیت الله ...

www.goftemaan.com/.../1902-پیام-تسلیت-هاشمی-رفسنجانی-به-مناسبت-درگذشت-آ...
۸ آذر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در پیامی درگذشت آیت‌الله سید محمد نقی شاهرخی را تسلیت گفت.

نسیم آنلاین | هاشمی رفسنجانی درگذشت همسر آیت‌الله دستغیب ...

www.nasimonline.ir/.../هاشمی-رفسنجانی-درگذشت-همسر-آیت-الله-دستغیب-را-تسلی...
۸ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - به گزارش «نسیم آنلاین» به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، هاشمی رفسنجانی در پی درگذشت همسر آیت‌الله سیدعلی‌محمد دستغیب، پیام ...

هاشمی‌رفسنجانی درگذشت پدر ۳ شهید دوران دفاع مقدس را ...

qudsonline.ir/.../هاشمی-رفسنجانی-درگذشت-پدر-۳-شهید-دوران-دفاع-مقدس-را-تسلیت-...
۲۹ آبان ۱۳۹۵ ه‍.ش. - به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم؛آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی درگذشت حاج محمدعلی ...

آیت الله هاشمی رفسنجانی درگذشت حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی ...

www.tafsir-news.ir/.../آیت+الله+هاشمی+رفسنجانی+درگذشت+حجت+الاسلام+سیدمحمدعل...
۳۰ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - تهران- ایرنا- آیت الله هاشمی رفسنجانی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی هاشمی، امام جمعه شهر خاوران شهرستان جهرم را تسلیت ...
۲۸ آذر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در پی درگذشت آیت‌الله واعظ ...

آیت الله هاشمی رفسنجانی درگذشت ملک عبدالله را تسلیت ...

diyarmirza.ir/1393/11/آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی-درگذشت-ملک-عبد/
۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در پی درگذشت ملک عبدالله پادشاه عربستان سعودی، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص ...

بازخوانی سخنان آیت الله خزعلی درباره هاشمی رفسنجانی+فیلم ...

www.shafaf.ir/fa/.../بازخوانی-سخنان-آیت-الله-خزعلی-درباره-هاشمی-رفسنجانیفیلم
۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش شفاف، آیت الله خزعلی عضو مجلس خبرگان رهبری، که این روزها در بستر بیماری به سر می‌برد، درگذشت. وی در گفت‌وگو با دوربین فارس در ...

آیت الله هاشمی رفسنجانی درگذشت خواهر محمد شریعتمداری را ...

hodana.ir/.../آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی-درگذشت-خواهر-محمد-شریعتمداری-را-تسلیت-...
۱۸ شهریور ۱۳۹۵ ه‍.ش. - تهران - ایرنا - رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی به محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهوری درگذشت خواهر وی را تسلیت گفت.