ارشا اقدسی و مهسا احمدی بدلکاران گروه 13 + بیوگرافی و عکس

 

 

مهسا احمدی و ارشا اقدسی بدلکار بیوگرافی و عکس,ارشا اقدسی بیوگرافی عکس,بیوگرافی مهسا احمدی بدلکار,مهسا احمدی کیست,ارشا اقدسی زندگینامه ,بدلکاری مهسا احمدی,بیوگرافی ارشا اقدسی ,عکسهای ارشا اقدسی و مهسا احمدی بدلکار,ارشا اقدسی, مهسا احمدی, بدلکاران گروه 13,بدلکار,دانلود کلیپ بدلکاری ارشا اقدسی و مهسا احمدی,ارشا اقدسی بدلکار ایرانی,ارشا اقدسی کنار نیکلاس کیج,عکس های گروه ارشا اقدسی,ارشا اقدسی متولد چه سالی است؟,ارشا اقدسی اهل کجاست؟,فیلم‌های ایرانی ارشا اقدسی,سریال‌های ایرانی ارشا اقدسی,تئاترها ارشا اقدسی,فیلم‌های خارجی ارشا اقدسی,جوایز ارشا اقدسی, ارشا اقدسی بدلکار , ارشا اقدسی ویکی پدیا , ارشا اقدسی خندوانه,ارشا اقدسی سایت,ارشا اقدسی کیست,اینستاگرام ارشا اقدسی,لب خوانی ارشا اقدسی

 

 

بیوگرافی مهسا احمدی بدلکار ,


بیوگرافی ارشا اقدسی بدلکار ,


کلیپ بدلکاری ارشا اقدسی,


بدلکاری مهسا احمدی,


مهسا احمدی و ارشا اقدسی بدلکار بیوگرافی و عکس

 

 

 

ارشا اقدسی و مهسا احمدی بدلکاران گروه 13,

ارشا اقدسی بیوگرافی عکس,

بیوگرافی مهسا احمدی بدلکار,مهسا احمدی کیست,ارشا اقدسی زندگینامه ,

بدلکاری مهسا احمدی,بیوگرافی ارشا اقدسی ,

عکسهای ارشا اقدسی و مهسا احمدی بدلکار,ارشا اقدسی,

 مهسا احمدی, بدلکاران گروه 13,بدلکار,دانلود کلیپ بدلکاری ارشا اقدسی و مهسا احمدی,

ارشا اقدسی بدلکار ایرانی,ارشا اقدسی کنار نیکلاس کیج,عکس های گروه ارشا اقدسی,ارشا اقدسی متولد چه سالی است؟,ارشا اقدسی اهل کجاست؟,فیلم‌های ایرانی ارشا اقدسی,سریال‌های ایرانی ارشا اقدسی,تئاترها ارشا اقدسی,فیلم‌های خارجی ارشا اقدسی,جوایز ارشا اقدسی, ارشا اقدسی بدلکار , ارشا اقدسی ویکی پدیا , ارشا اقدسی خندوانه,ارشا اقدسی سایت,ارشا اقدسی کیست,اینستاگرام ارشا اقدسی,لب خوانی ارشا اقدسی

 

 


ارشا اقدسی و مهسا احمدی بدلکاران گروه 13 + بیوگرافی و عکس

 

 

بیوگرافی ارشا اقدسی از زبان خودش

 

متولد سال ۱۳۶۱ در تهران هستم. من مربی آی کیدو بودم که با آقای پیمان اَبدی آشنا شدم. پس از مدت کوتاهی، در رشته تربیت بدنی در ایتالیا پذیرفته شده بودم، اما به دلیل آشنایی با آقای اَبدی و علاقه به بدلکاری، تصمیم گرفتم ایران بمونم و فعالیت کنم و اینطور شد که ماندگار شدم.

 

افتخار این رو داشتم که سرمربی باشگاه آقای اَبدی باشم و بعد از ۲ سال که بانجی افتتاح شد، اولین مربی بانجی ایران شدم و اونجا تیم خودم یعنی « تیم ۱۳ » را تشکیل دادم. در این گروه با بچه های پر انرژی کار کردم که از بین آنها فقط خانم مهسا احمدی ماندگار شد و همه رفته رفته کم آوردند.

 

 

سریال‌های ایرانی

 

ساخت ایران (محمد حسین لطیفی)

 

قلب یخی ۳ (سامان مقدم)

 

رالی ایرانی (آرش معیریان)

 

سقوط آزاد (علیرضا امینی)

 

مسیر انحرافی ( بهرنگ توفیقی )

 

فیلم های خارجی

 

شکارچی

 

اسکای‌فال

 

مرگ روشنایی

 

Bang Bang

 

جوایز :

 

بهترین پرش با ماشین در جشنواره جهانی بدلکاران -روسیه -۲۰۱۴

 

اسکار بدلکاری برای فیلم جیمز باند: سقوط آسمانی-2012 SAG Award

 

مهسا احمدی اولین دختر بدلکار ایران است که در پروژه‌های سینمایی حضور دارد. او ۱۱سال قهرمان ژیمناستیک دختران ایران بوده است. مهسا احمدی درباره چگونگی ورود به دنیای بدلکاران به دویچه وله می‌گوید: «بعد از ۱۷سالگی که ژیمناستیک را کنار گذاشتم، از ۶سال پیش، وارد گروه “بدلکاری ۱۳″شدم.» بانوی بدلکار ایرانی درباره ثبت اولین سقوط آزاد زنان ایران می‌گوید: «از ارتفاع شش هزار پایی (حدود دو هزار متر) پریدم، در هر جای دنیا، پرش از ارتفاع زیر ۱۵۰۰متر، بیس‌جامپ” Base Jump” محسوب می‌شود. باید هزارتا پرش خوب داشته باشید تا بتوانید یک بار بیس‌جامپ بپرید. ولی من همان پرش اولم از ارتفاع دوهزار متری بود. یعنی سخت‌ترین کار را انجام داده‌ام، آن هم با امکانات این‌جا.» آرش اقدسی پیش از تاسیس گروه “بدلکاری ۱۳″مربی بانجی جامپینگ”Bungee Jumping” در ایران بوده است. آرش اقدسی اواخر سال ۱۳۸۵تصمیم گرفته با تعدادی از جوانان پرانرژی و بااستعداد گروه “بدلکاری ۱۳″را تشکیل دهد. به گفته آرش اقدسی مشکلات برای تامین امکانات امنیتی بدل‌کاران در ایران زیاد است. او می‌گوید: «مثلا برای واژگون کردن یک خودرو، ماشین آتش‌نشانی و آمبولانس باید حضور داشته باشد که در خیلی پروژه‌ها، حتی این موارد را هم تقبل نمی‌کردند. متاسفانه از ساده‌ترین امکانات محروم هستیم. در صورتی که بچه‌های ایرانی فوق‌العاده بااستعداد هستند.»

 

 


دانلود کلیپ بدلکاری ارشا در خندوانه

 

 

منبع:جذبه / دهکده آفتاب