تعطیلی مدارس 12 بهمن 95,

آیا فردا سه‌شنبه 12 بهمن 1395 تعطیل است؟,دوازدهم بهمن 95 کدام مدارس تعطیل است؟,وضعیت تعطیلی مدارس 95/11/12,مدارس سه‌شنبه 12 بهمن 95 تعطیل است؟,سه‌شنبه 12 بهمن 95 مدارس تعطیل است؟, 12 بهمن 95 تعطیل است یا نه,وضعیت تعطیلی مدارس اردبیل 12 بهمن 95,اطلاعیه تعطیلی مدارس سه‌شنبه 12 بهمن 95 خراسان رضوی,مدارس سمنان سه‌شنبه 12 بهمن تعطیل است؟,کدام مدارس کرمانشاه 12 بهمن 1395 تعطیل است؟,وضعیت تعطیلی مدارس لرستان 12 بهمن 95, مدارس سه‌شنبه دوازدهم بهمن تعطیل است؟,اعلام  تعطیلی مدارس سه‌شنبه 12 بهمن ,خیر تعطیلی مدارس سه‌شنبه 12 بهمن, تعطیلی مدارس ,


وضعیت تعطیلی مدارس سه‌شنبه 12 بهمن 95



اطلاعیه تعطیلی دوشنبه:

به دنبال بارش برف و سرمای هوا در استان‌های مختلف کشور مدارس برخی شهرها و شهرستان‌های کشور تعطیل اعلام‌شده است. همچنین در برخی استان‌ها فعالیت مدارس و ادارات با تأخیر آغاز می‌شود. جزئیات تاخیر یا تعطیلی مدارس در تعدادی از استان‌های کشور در زیر می آید. 

 استان آذربایجان شرقی 

 به علت بارش برف و برودت هوا؛ دوشنبه مورخ ۱۱ بهمن مدارس تعدادی از شهرهای آذربایجان شرقی تعطیل اعلام شد. 

 در این راستا در شهرستان‌ مرند همه مدارس مناطق روستایی و شهری تعطیل اعلام شد. در شهرستان اهر هم مدارس تمام مقاطع مناطق روستایی تعطیل اعلام‌ شد. 

 در شهرستان چاراویماق و بخش ترکمان‌چای‌ نیز مدارس مناطق شهری و روستایی با یک ساعت تأخیر در ساعت ۹ صبح شروع  به فعالیت خواهند کرد. 

 در شهرستان هریس‌ مدارس مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدائی و استثنائی مناطق شهری و روستایی تعطیل و مدارس مقاطع متوسطه‌ دوره اول و دوم با یک ساعت تأخیر رأس ساعت ۹ شروع به فعالیت خواهند کرد. 

 استان اردبیل  

بر اساس اعلام آموزش‌وپرورش استان اردبیل روز دوشنبه۱۱ بهمن‌ماه سری قبل از ظهر در اردبیل، انگوت، سرعین، خلخال، گرمی پیش‌دبستانی و ابتدایی و در هیر پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و در مشگین‌شهر و نمین پیش‌دبستانی به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل اعلام شد. 

 بر همین اساس در اردبیل متوسطه دوره اول روستایی تعطیل، در نمین پیش‌دبستانی و ابتدایی روستایی تعطیل و در شهر نمین فعالیت مدارس ابتدایی با یک ساعت تأخیر و در مشگین‌شهر ابتدایی با یک ساعت تأخیر و در خلخال متوسطه دوره اول با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد. 

 استان ایلام 

 فعالیت ادارات و مدارس در تمام مقاطع تحصیلی دوشنبه ١١ بهمن‌ماه در شهرستان‌های ایلام ایوان و ملکشاهی و بخش های کارزان و آسمان‌آباد با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود. 

 با خروج کامل سامانه بارشی از سطح استان ایلام، هم‌اکنون هوای سرد تمام مناطق استان را فراگرفته و تا پایان هفته ماندگار است. بارش برف سه روز است که باعث لغو پروازهای فرودگاه شهدای ایلام شده و مدارس استان را هم دو روز متوالی به تعطیلی کشانده است. 

 استان خراسان رضوی  

بر اساس تصمیمات گرفته‌شده مدارس ابتدایی در شهرستان‌های چناران، طرقبه، شاندیز، گلبهار و مناطق سرولایت، کدکن و منطقه میان کوه در شهرستان درگز و در نوخندان مناطق کلاته چنار، درونگر و منطقه احمدآباد در نوبت صبح تعطیل است. 

 همچنین مدارس مقطع متوسطه اول در شهرستان‌های درگز فقط در منطقه میان کوه، نوخندان مناطق کلات چنار و درونگر و منطقه احمدآباد تعطیل است. مدارس مقاطع تحصیلی مختلف در شهرستان قوچان در نوبت صبح روز دوشنبه تعطیل است. 

 مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم در منطقه سرولایت نیز صبح با یک ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. ضمناً مدارس استثنایی در تمامی دوره‌های تحصیلی در این شهرستان‌ها و مناطق یادشده تعطیل است. 

 فعالیت آموزشی در دیگر مقاطع تحصیلی در این شهرستان‌ها و سایر شهرستان‌ها برقرار است و در صورت هرگونه تصمیم‌گیری در خصوص تعطیلی، اطلاع‌رسانی لازم انجام می‌شود. 

 استان خراسان شمالی 

 روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی هم با صدور اطلاعیه اعلام کرد: به دلیل برودت هوا و یخبندان سطح معابر تمام مدارس مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی، ابتدایی، استثنایی و متوسطه اول طی امروز دوشنبه در شهرستان شیروان در نوبت صبح تعطیل است.  

همچنین اعلام‌شده است که مدارس متوسطه دوم با یک ساعت تأخیر در نوبت صبح شروع به کار خواهند کرد. 

 بر اساس اطلاعیه این اداره کل، تمام مدارس مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی، ابتدایی، استثنایی و متوسطه اول و دوم شهرستان فاروج نیز در نوبت صبح و عصر امروز دوشنبه تعطیل است. 

 بر پایه این خبر همچنین تمام مدارس مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی، استثنایی، ابتدایی و متوسطه اول شهرستان مانه و سملقان در دو نوبت صبح و عصر امروز تعطیل است، البته ‌کلاس‌های درس مقطع تحصیلی متوسطه دوم با یک ساعت تأخیر دایر خواهد شد. 

 بارش شدید برف و کولاک یکشنبه‌شب در برخی مناطق خراسان شمالی سبب کندی تردد در جاده‌های استان و مسدود شدن گردنه شیخ حسن شهرستان شیروان شده است. 

 استان سمنان 

 فرماندار شاهرود هم گفت: به دلیل شرایط جوی، بارش برف و سرما تمامی مدارس مقطع ابتدایی شهرستان تعطیل و مقاطع دیگر با کمی تأخیر از ساعت ۹ پذیرای دانش آموزان هستند.  

سید محمدرضا هاشمی ضمن اشاره به شرایط جوی و مشکلات پیرامون آن برای دانش آموزان، ابراز داشت: با توجه به تداوم بارش‌ها در روز دوشنبه، دانش آموزان ابتدایی شهرستان تعطیل و دبیرستانی‌ها با یک ساعت تأخیر در کلاس‌هایشان حضور خواهند یافت. 

 وی افزود: بارش برف همچنین مدارس نوبت عصر یکشنبه را در شهرستان شاهرود به تعطیلی کشاند. 

 فرماندار شهرستان میامی هم گفت: به علت بارش برف و لغزندگی معابر مدارس منطقه کالپوش در همه مقاطع تحصیلی دوشنبه تعطیل خواهند بود و سایر مدارس شهرستان با یک ساعت تأخیر پذیرای دانش آموزان خواهند بود. 

 استان کرمانشاه  

روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه طی اطلاعیه‌ای وضعیت تأخیری و یا تعطیلی مدارس استان طی روز دوشنبه یازدهم بهمن‌ماه را اعلام کرد. 

 بر اساس این اطلاعیه، دوشنبه یازدهم بهمن‌ماه جاری به دلیل یخبندان و سرما، شروع به کار  همه مدارس در تمامی دوره‌های تحصیلی اعم از ابتدایی، پیش‌دبستانی، متوسطه اول، متوسطه دوم و هنرستان‌ها در سراسر استان از ساعت ۹:۳۰ صبح خواهد بود. 

 مطابق اعلام مسئولان در صورت تغییرات احتمالی، اطلاعیه‌های بعدی در خصوص تأخیری یا تعطیلی متعاقباً اعلام خواهد شد. 

 استان لرستان  

خدانظر دریکوند سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان اظهار داشت: به دلیل بارش برف، کاهش شدید دما و برودت هوا همه مدارس سری صبح و عصر  بخش فیروزآباد و مدارس سری صبح و عصر دوره ابتدایی شهرستان دلفان در روز دوشنبه ۱۱ بهمن‌ماه تعطیل شد. 







23:00 مدارس برخی شهرهای اردبیل تعطیل اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بر اساس اعلام آموزش و پرورش استان  اردبیل روز دوشنبه11 بهمن ماه سری قبل از ظهر در اردبیل، انگوت، سرعین، خلخال، گرمی پیش دبستانی و ابتدایی و در هیر پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و در مشگین‌شهر و نمین پیش دبستانی به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل اعلام شد.

بر همین اساس در اردبیل متوسطه دوره اول روستایی تعطیل، در نمین پیش دبستانی و ابتدایی روستایی تعطیل و در شهر نمین ابتدایی با یک ساعت تاخیر و در مشگین‌شهر ابتدایی با یک ساعت تاخیر و در خلخال متوسطه دوره اول با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

به گزارش  خبرگزاری فارس از اردبیل، دانش‌آموزان استان اردبیل برای سومین روز متوالی خانه‌نشین شدند.

 

 

21:20 همه مدارس ابتدایی نوبت صبح لرستان ساعت ۹ آغاز به کار می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، خدانظر دریکوند شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به برودت هوا و پدیده یخبندان با هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان مقرر شد تا فعالیت همه مدارس ابتدایی نوبت صبح استان فردا دوشنبه ۱۱ بهمن ماه با تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز شود.

وی افزود: اطلاعیه قبلی این اداره کل مبنی بر تعطیلی همه مدارس بخش فیروز آباد در نوبت صبح و عصر، تعطیلی مدارس ابتدایی سری صبح و عصر شهرستان دلفان و تاخیر  یک ساعته  همه مدارس بخش بیرانشهر و شهرستان سلسله نیز به قوت خود باقی است.

 

 

21:15 مدارس همدان برای سومین روز متوالی تعطیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، بارش برف، یخ‌زدگی معابر و برودت هوا برخی مقاطع تحصیلی مدارس استان همدان در نوبت صبح فردا ۱۱ بهمن ماه را تعطیل کرد.

بنابر اطلاعیه اداره‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان به علت برودت هوا و لغزندگی سطح معابر عمومی، پیش دبستانی و مدارس ابتدایی نواحی ۱ و ۲ همدان، کبودراهنگ، نهاوند، خزل، قروه و قهاوند، اسدآباد، ملایر، بهار، لالجین، گل تپه، فامنین، رزن، سردرود و تمامی مقاطع تحصیلی در تویسرکان، قلقلرود و جوکار  فردا یازدهم بهمن ماه در نوبت صبح تعطیل است.

همچنین مدارس دوره اول متوسطه در نواحی یک و دو همدان فردا با یک ساعت تاخیر برگزار خواهند شد.

 

21:00 فعالیت ادارات و مدارس ایلام فردا با یک ساعت تاخیر آغاز می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فعالیت ادارات و مدارس در تمام مقاطع تحصیلی فردا دوشنبه ١١ بهمن ماه در شهرستانهای ایلام ایوان و ملکشاهی و بخشهای کارزان و آسمان آباد با یک ساعت تاخیر آعاز می شود.

با خروج کامل سامانه بارشی از سطح استان ایلام، هم اکنون هوای سرد تمام مناطق استان را فرا گرفته و تا پایان هفته ماندگار است.

بارش برف سه روز است که باعث لغو پروازهای فرودگاه شهدای ایلام شده و مدارس استان را هم دو روز متوالی به تعطیلی کشانده است.

20:20 مدارس مقطع ابتدایی شهرستان شاهرود دوشنبه تعطیل هستند

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به شرایط جوی و مشکلات پیرامون آن برای دانش آموزان، ابراز داشت: با توجه به تداوم بارش‌ها در روز دوشنبه، دانش آموزان ابتدایی شهرستان تعطیل و دبیرستانی‌ها با یک‌ساعت تاخیر در کلاس‌هایشان حضور خواهند یافت.

وی افزود: بارش برف همچنین مدارس نوبت عصر یکشنبه را در شهرستان شاهرود به تعطیلی کشاند.

گفتنی است جبهه هوای سرد و کم فشار از صبح شنبه شرق استان سمنان را در برگرفته است.

طبق اعلام هواشناسی در شاهرود طی ۲۴ساعت گذشته شش میلیمتر برف باریده است.

 

20:05  مدارس ابتدایی دلفان و همه مدارس فیروزآباد فردا تعطیل است

به گزارش خبرنگار مهر، خدانظر دریکوند شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل بارش برف، کاهش شدید دما و برودت هوا همه مدارس سری صبح و عصر  بخش فیروزآباد و مدارس سری صبح و عصر دوره ابتدایی شهرستان دلفان در روز دوشنبه ۱۱ بهمن ماه تعطیل شد.

 

 

20:00 مدارس استان کرمانشاه فردا با تاخیر شروع بکار خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه طی اطلاعیه‌ای وضعیت تاخیری و یا تعطیلی مدارس استان طی روز دوشنبه یازدهم بهمن ماه را اعلام کرد.

بر اساس این اطلاعیه، فردا دوشنبه یازدهم بهمن ماه جاری به دلیل یخبندان و سرما، شروع بکار  کلیه مدارس در تمامی دوره‌های تحصیلی اعم از ابتدایی، پیش دبستانی، متوسطه اول، متوسطه دوم و هنرستان‌ها در سراسر استان از ساعت ۹:۳۰ صبح خواهد بود.

در صورت تغییرات احتمالی ، اطلاعیه‌های بعدی در خصوص تاخیری یا تعطیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

 





برای دریافت سریع آخرین اخبار در مورد تعطیلی مدارس ، به کانال ما در تلگرام بیپوندید.

برای ورود به کانال اینجا کلیک کنید


کلیک کن