ژوله، مسعودی را برد و به فینال رسید

امیر مهدی ژوله برنده رقابت با علی مسعودی شد / نتیجه نهایی

تعداد آنلاین رای | علی مسعودی و امیرمهدی ژوله | نتیجه نهایی مسابقه

نتیجه نهایی رای امیر مهدی ژوله و علی مسعودی و راه یابی به فینال مسابقه خنداننده برتر خندوانه

نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد

برنده مسابقه امیرمهدی ژوله و علی مسعودی در خندوانه

برنده مسابقه امیرمهدی ژوله و علی مسعودی در خندوانه +تعداد رای ها

امیرمهدی ژوله، موفق به شکست علی مسعودی شد.

به گزارش «نماینده»، امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی رقابت های خنداننده برتر رسید.

 

علی مسعودی با فاصله ی تنها ۸۰ رای از راهیابی به مرحله بعد مسابقات باز ماند.

 

ژوله موفق به کسب ۱۶۷۱۴۷۹ رای شد.


تعداد رای ساعت 24:00: علی مسعودی 1670559 رای / امیرمهدی ژوله 1671479 رای













امیر مهدی ژوله برنده رقابت با علی مسعودی شد / نتیجه نهایی ...
libarshad1388.blogsky.com/.../امیر-مهدی-ژوله-برنده-رقابت-با-علی-مسع...
۱۶ ساعت پیش - نتیجه نهایی مسابقه خنداننده برتر مرحله سوم علی مسعودی و امیر ژوله نتیجه رقابت امیرمهدی ژوله و علی مسعودی در خندوانه + تعداد آرا رقابت تنگاتنگ ...
دانلود برنامه خندوانه امشب با حضور علی مسعودی و امیر مهدی ژوله ...
khandevaane.blog.ir/.../دانلود-برنامه-خندوانه-امشب-با-حضور-علی-مسعود...
۳ روز پیش - کمدین های این گروه آقای علی مسعودی و آقای امیر مهدی ژوله هستند که آقای مسعودی در مرحله قبل با .... این آرا و نتایج نشون میده همه سر کاریم و برنده از قبل مشخص شده ! ..... آخه مگه میشه با هرکسی رقابت میکنه با اختلاف ۱۰۰ یا ۲۰۰ پیش میره؟
شما از این صفحه در 10/2/15 بازدید کردید.
امیرمهدی ژوله، علی مسعودی را شکست داد / یکی از فینالیست ها ...
www.entekhab.ir/.../امیرمهدی-ژوله-علی-مسعودی-را-شکست-داد-یکی-از-ف...
۱۵ ساعت پیش - امیرمهدی ژوله، موفق به شکست علی مسعودی شد. به گزارش «انتخاب»، امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی رقابت های خنداننده برتر رسید. علی مسعودی با فاصله ی ..... که خندوانه هم سیاسی شده!!! از اول هم مشخص بود ژوله برنده هست.
برنده مسابقه امیرمهدی ژوله و علی مسعودی در خندوانه - دیلی بیست
www.dailybist.com/123287/zhule-masoudi-khandevane
برنده مسابقه خنداننده برتر بین امیر مهدی ژوله و علی مسعودی در برنامه خندوانه مشخص ... امیرمهدی ژوله با اختلاف ۹۲۰ رای علی مسعودی را از دور مسابقات خارج کرد و به فینال رقابت ... خوشحالم که این مسابقات باعث شد رفیق نازنینی مثل علی مشدی پیدا کنم.
رقابت ژوله و مسعودی میلیمتری آغاز شد / فاصله ... - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/463768
۳ روز پیش - رقابت امیر مهدی ژوله و علی مسعودی برای رسیدن به فینال مسابقه‌ی ... که بعید میدونم چون مسعودی معمولی رو به پایین بود اگه ژوله با اختلاف برنده نشه ...
تعداد رای علی مسعودی امیر مهدی ژوله در مسابقه خنداننده برتر ...
download-series.ir/2015/10/.../تعداد-رای-علی-مسعودی-امیر-مهدی-ژوله-در-م...
۲ روز پیش - رقابت تنگاتنگ علی مسعودی و امیرمهدی ژوله / نتیجه ابتدایی آرا ... نتایج آرا و برنده مسابقه امیرمهدی ژوله با علی مسعودی در خنداننده برتر خندوانه … ... مرحله دوم مسابقه استندآپ کمدی خندوانه در حالی چند روز پیش آغاز شد که شقایق …
رقابت نزدیک ژوله و مسعودی در مسابقه خنداننده برتر | سهره نیوز
sehrenews.ir › اخبار
۱ روز پیش - پیش بینی می شد که رقابت علی مسعودی و امیرمهدی ژوله نزدیک باشد اما ... امید ایران ۲-۲ امید عربستان / ایران بازی برده را با مساوی عوض کرد ... رای و علی مسعودی ۱۲۳۱۲۶۰ رای به دست آورده اند و مدام جای برنده و بازنده در حال عوض شدن است.
دانلود نیمه نهایی استند آپ کمدی علی مسعودی و امیرمهدی ژوله
mixfun.ir/standup-comedy-ali-masoudi-amir-jule/
۳ روز پیش - مرحله سوم مسابقه خنداننده برتر با حضور امیرمهدی ژوله و علی مسعودی ... شب اول از مرحله سوم مسابقه خنداننده برتر خندوانه با شرکت علی مسعودی و امیرمهدی ژوله برگزار شد. ... دانلود استند آپ کمدی امین حیایی و امیرمهدی ژوله | برنده: امیرمهدی ژوله ... این کمدین که به مرحله‌ی نیمه نهایی رقابت «خنداننده‌ی برتر» راه یافته، در ...
امیر مهدی ژوله برنده رقابت با علی مسعودی شد - خندوانه
khandavane.rozblog.com/.../امیر-مهدی-ژوله-برنده-رقابت-با-علی-مسعود...
۲ روز پیش - امیر مهدی ژوله برنده رقابت با علی مسعودی شد. نتیجه نهایی مسابقه .... نتیجه نهایی مسابقه استندآپ امیرمهدی ژوله و علی مسعودی. نتیجه نهایی مسابقه ...
نتایج رقابت امین حیایی و امیر مهدی ژوله در خندوانه - آریا پیکس
www.ariapix.net/1394/06/نتایج-امین-حیایی-ژوله-خندوانه.html
امیر مهدی ژوله با اختلاف حدود ۲۰۰ رای برنده این مسابقه گردید. تعداد آرای کسب شده ... نتیجه رقابت امیرمهدی ژوله و علی مسعودی در خندوانه + تعداد آرا. نتایج آرا رقابت جواد ...
نتایج آرا و برنده رقابت امیرمهدی ژوله با علی مسعودی در ...
portal1.ir/نتایج-آرا-و-برنده-رقابت-امیرمهدی-ژوله-ب/
۲ روز پیش - نتایج آرا و برنده رقابت امیرمهدی ژوله با علی مسعودی در خنداننده برتر ... مهدی ژوله و علی مسعودی (مشهدی) در مرحله سوم خنداننده برتر خندوانه پخش شده در ...
رقابت میلیمتری علی مشهدی با ژوله | رقابت امیرمهدی ژوله و
www.ghatreh.com/news/nn27862082/رقابت-میلیمتری-علی-مشهدی-ژوله
۲ روز پیش - رقابت امیرمهدی ژوله و علی مسعودی به صورت میلیمتری و پایاپای جلو می رود. خبرآنلاین: ... برنده ی این رقابت راهی فینال می شود. هرچقدر رقابت این ... پیش از این شقایق دهقان در مرحله ی دوم با علی مسعودی مسابقه داد و حذف شد. کلید واژه ها: ...
رقابت تنگاتنگ علی مسعودی و امیرمهدی ژوله - پورتال امروز ...
news.emruzonline.com › فرهنگ و هنر
۱ روز پیش - برنده‌ رقابت امیرمهدی ژوله و علی مسعودی راهی فینال مسابقه خنداننده برتر ... پیش از این شقایق دهقان در مرحله دوم با علی مسعودی مسابقه داد و حذف شد.
خنداننده برتر مرحله سوم گروه اول: علی مسعودی و امیر مهدی ژوله
khandanande.ir/علی-مسعودی-و-امیر-مهدی-ژوله/
۳ روز پیش - اجرای امیر مهدی ژوله در مرحله سوم مسابقه خنداننده برتر: ..... مسعودی با اجرای روشن کردن ژیان داشت زور می زد که مردم هر جوری شده ..... بحثای سیاسی نکنن و حرفشون بشه خندوانه و کی برنده میشه؟ .... ایجوری رقابت کردن جوانمردانه نیست.
بالاخره برنده رقابت بین ژوله و حیایی مشخص شد ... - پرشین وی
www.persianv.com/pic/view/010967.php
۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رامبد جوان در کنار امیر مهدی ژوله و علی مسعودی + عکس .... و شانه به شانه را پیروز شده است و در دور بعد باید به رقابت با علی مسعودی بپردازد. ... واکنش ده نمکی به حواشی رقابت امیر مهدی ژوله و امین حیایی ... امیر مهدی ژوله پدر شد + عکس.
برنده رقابت «ژوله – حیایی» مشخص شد | شلمچه نیوز
www.shalamchenews.com/برنده-رقابت-ژوله-حیایی-مشخص-شد/
۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رقابت تنگانگ گروه دوم مرحله دوم خنداننده برتر برنامه خندوانه، به پایان رسید و خنداننده ... این مسابقات را برگزار میکند، امیر مهدی ژوله این رقابت سخت و شانه به شانه را پیروز شده است و در دور بعد باید به رقابت با علی مسعودی بپردازد.
تبریک امین حیایی به ژوژلی‌ها - فرادید
faradeed.ir/fa/news/4222/تبریک-امین-حیایی-به-ژوژلی‌ها
۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اما در نهایت این امیر‌مهدی ژوله بود که با اختلاف بسیار کمی برنده شد و به دور ... نیمه‌نهایی با علی مسعودی که از قضا او نیز نویسنده است، رقابت کند.
برنده رقابت «ژوله - حیایی» مشخص شد - ستاره
setare.com/fa/news/1795/برنده-رقابت-ژوله-حیایی-مشخص-شد
۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رقابت تنگانگ گروه دوم مرحله دوم خنداننده برتر برنامه خندوانه، به پایان رسید و خنداننده ... این مسابقات را برگزار میکند، امیر مهدی ژوله این رقابت سخت و شانه به شانه را پیروز شده است و در دور بعد باید به رقابت با علی مسعودی بپردازد.
بالاخره برنده رقابت بین ژوله و حیایی مشخص شد + حواشی و ...
shadkaam.ir/بالاخره-برنده-رقابت-بین-ژوله-و-حیایی-مش/
۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بالاخره برنده رقابت بین ژوله و حیایی مشخص شد + حواشی و واکنش های جالب همراه تصاویر. ... به شانه را پیروز شده است و در دور بعد باید به رقابت با علی مسعودی بپردازد. ... واکنش ده نمکی به حواشی رقابت امیر مهدی ژوله و امین حیایی.
برنده رقابت «ژوله - حیایی» مشخص شد - خبرامروز
www.khabaremruz.com/برنده-رقابت-ژوله-حیایی-مشخص-شد/
۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رقابت تنگانگ گروه دوم مرحله دوم خنداننده برتر برنامه خندوانه، به پایان رسید و خنداننده ... این مسابقات را برگزار میکند، امیر مهدی ژوله این رقابت سخت و شانه به شانه را پیروز شده است و در دور بعد باید به رقابت با علی مسعودی بپردازد.
برنده رقابت «ژوله - حیایی» مشخص شد - جمهوریت
www.jomhouriat.ir/fa/content/.../برنده-رقابت-«ژوله---حیایی»-مشخص-ش...
۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رقابت تنگانگ گروه دوم مرحله دوم خنداننده برتر برنامه خندوانه، به پایان رسید و خنداننده ... این مسابقات را برگزار میکند، امیر مهدی ژوله این رقابت سخت و شانه به شانه را پیروز شده است و در دور بعد باید به رقابت با علی مسعودی بپردازد.
بهار نیوز - امیرمهدی ژوله میلیمتری به فینال رفت
www.baharnews.ir/news/92120/
۱۵ ساعت پیش - ... خنداننده برتر گروه سوم خندوانه امیر مهدی ژوله است که در رقابت میلیمتری و نفس گیر و فقط با حدود هزار رای بیشتر به علی مسعودی فینالیست شد.
نتیجه مسابقه خنداننده برتر حیایی و ژوله | اتاق خبر 24
otaghkhabar24.ir/news/16150
۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... برتر خندوانه، شقایق دهقان با علی مسعودی ، امیر مهدی ژوله با امین حیایی ... 26 شهریور با رقابت شقایق دهقان و علی مسعودی آغاز شد که در نهایت علی ... خوب شد که اقای ژوله برنده شد من هم به ایشون رای دادم ولی واقعا عده ای بی احترامی کردن.
برنده رقابت پرحاشیه و نفس‌گیر «ژوله - حیایی» چه کسی شد؟
www.ana.ir/news/54057
۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برنده رقابت پرحاشیه و نفس‌گیر «ژوله - حیایی» چه کسی شد؟ ... و شانه به شانه را پیروز شده است و در دور بعد باید به رقابت با علی مسعودی بپردازد. ... اش در اینستاگرام پیروزی امیر مهدی ژوله را در مرحله دوم خنداننده برتر تبریک گفت.
برنده رقابت «ژوله - حیایی» مشخص شد - Bartarinha.IR ...
www.bartarinha.ir › اخبار روز › اخبار فرهنگی
۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برنده رقابت «ژوله - حیایی» مشخص شد امیر مهدی ژوله،خندوانه،خنداننده برتر. ... را پیروز شده است و در دور بعد باید به رقابت با علی مسعودی بپردازد.
تعداد رای علی مسعودی و امیر مهدی ژوله خندوانه 11 مهر 94 | دانلود ...
tir94.ir/2015/10/02/تعداد-رای-علی-مسعودی-و-امیر-مهدی-ژوله-خن/
۳ روز پیش - رقابت ژوله و مسعودی میلیمتری آغاز شد / فاصله 1000 رای. رقابت امیر مهدی ژوله و ... دانلود برنامه خندوانه رقابت امیر مهدی ژوله با علی مسعودی 10 مهر 94. www.khasdl.ir/… ... ژوله: رقابت من و امین حیایی برنده نداشت | امیرمهدی ژوله، – قطره.
یوز - آخرین مطالب علی مسعودی
yooz.ir/blogs/?t=1&i=1&s=0&l=15...علی%20مسعودی...
عکس مشترک امین حیایی امیرمهدی ژوله امیر کربلایی زاده و علی مسعودی در پشت صحنه خندوانه .... علی مسعودی در رقابت با شقایق دهقان پیروز شد سوژه اصلی مسعودی، خاطرات ... امیر مهدی ژوله برنده رقابت «ژوله - حیایی» شد رقابت تنگانگ گروه دوم مرحله دوم ...
برچسب ها - امیر مهدی ژوله - فرارو
fararu.com/fa/tag/1/امیر%20مهدی%20ژوله
امیر مهدی ژوله بود که با اختلاف بسیار کمی برنده... با برنده ... برنده رقابت "ژوله - حیایی" مشخص شد. امیر مهدی ... بنفشه خواه علی مسعودی و امیر کربلایی زاده خانم الیکا.
علی مسعودی از ژوله پیش افتاد / رقابت میلیمتری دو کمدین ...
asrebank.ir/.../علی-مسعودی-از-ژوله-پیش-افتاد-رقابت-میلیمتری-دو-کمد...
۲ روز پیش - رقابت امیرمهدی ژوله و علی مسعودی به صورت میلیمتری و پایاپای جلو ... پیش از این شقایق دهقان در مرحله‌ی دوم با علی مسعودی مسابقه داد و حذف شد.
برچسب ها - امیر مهدی ژوله - سایت خبری تحلیلی تابناک|اخبار ...
https://www.tabnak.ir/fa/tag/1/امیر%20مهدی%20ژوله
برنده رقابت "ژوله - حیایی" مشخص شد. امیر مهدی ... تتلو علیه خندوانه امیر تتلو با انتشار پستی نسبت به. ... بنفشه خواه علی مسعودی و امیر کربلایی زاده خانم الیکا.
نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد - عصر ایران
www.asriran.com › صفحه نخست › اجتماعی
۶ ساعت پیش - نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد. انتخاب- امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی رقابت های خنداننده برتر برنامه خندوانه رسید.
نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد - آفتاب
aftabnews.ir/fa/news/.../نتیجه-استندآپ-کمدی-ژوله-و-مسعودی-مشخص-شد
۷ ساعت پیش - علی مسعودی با فاصله ی تنها 80 رای از راهیابی به مرحله بعد مسابقات باز ماند. نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد. ژوله موفق به کسب ...
نتیجه استندآپ‌ کمدی ژوله و علی مسعودی مشخص شد - صدای ایران
sedayiran.com/fa/.../نتیجه-استندآپ‌-کمدی-ژوله-و-علی-مسعودی-مشخص-ش...
نتیجه استندآپ‌ کمدی ژوله و علی مسعودی مشخص شد. کد خبر: ۸۲۷۸۹. تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷. امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی رقابت های خنداننده ...
نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد - عناوین کل اخبار
ofoghetaze.com/fa/.../نتیجه-استندآپ-کمدی-ژوله-و-مسعودی-مشخص-شد
۳ ساعت پیش - نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد. امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی رقابت های خنداننده برتر برنامه خندوانه رسید. علی مسعودی ...
نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد - khouznews.ir ...
www.khouznews.ir/fa/.../نتیجه-استندآپ-کمدی-ژوله-و-مسعودی-مشخص-ش...
۶ ساعت پیش - نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد. انتخاب- امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی رقابت های خنداننده برتر برنامه خندوانه رسید.
نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد - اعتدال
etedaal.ir/fa/news/.../نتیجه-استندآپ-کمدی-ژوله-و-مسعودی-مشخص-شد
۶ ساعت پیش - نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد. امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی رقابت های خنداننده برتر برنامه خندوانه رسید. امیرمهدی ژوله ...
سایت جماران - نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد
www.jamaran.ir/.../نتیجه_استندآپ%20کمدی_ژوله_و_مسعودی_مشخص_ش...
۸ ساعت پیش - نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد. امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی رقابت های خنداننده برتر برنامه خندوانه رسید. کد خبر: ...
نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد | - فحاشی و هتاکی
www.ghatreh.com/news/.../نتیجه-استندآپ-کمدی-ژوله-مسعودی-مشخص
۷ ساعت پیش - نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد. - فحاشی و هتاکی یک نماینده مجلس به وزیر امور خارجه (33 نظر) " انتقاد رسایی به ظریف:اگر اتفاقی با ...
نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد | - انتخاب- امیرمهدی
www.ghatreh.com/news/.../نتیجه-استندآپ-کمدی-ژوله-مسعودی-مشخص
۹ ساعت پیش - انتخاب- امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی رقابت های خنداننده برتر برنامه خندوانه رسید. علی مسعودی.
نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد - شهرخبر
www.shahrekhabar.com/analysis/1444018740489926
۸ ساعت پیش - انتخاب- امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی رقابت های خنداننده برتر برنامه خندوانه رسید. علی مسعودی با فاصله ی تنها 80 رای از راهیابی به ...
نتیجه استندآپ‌ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد | کرج رسا
karajrasa.ir/نتیجه-استندآپ‌-کمدی-ژوله-و-مسعودی-مشخ/
۷ ساعت پیش - امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی رقابت های خنداننده برتر برنامه خندوانه رسید.
نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد - الف | خبر فارسی
khabarfarsi.com/n/14422743
۷ ساعت پیش - نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد. خلاصه خبر. امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی رقابت های خنداننده برتر برنامه خندوانه رسید .
نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد - Tahayori.com
tahayori.com/2015/10/نتیجه-استندآپ-کمدی-ژوله-و-مسعودی-مشخص-2/
۴ ساعت پیش - نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد. شرکت تولیدی تجهیزات پزشکی استخدام می نماید عنوان شغلی جنسیت تحصیلات توانایی ها مدیر ...
نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد - Tahayori.com
tahayori.com/2015/10/نتیجه-استندآپ-کمدی-ژوله-و-مسعودی-مشخص-ش/
۳ ساعت پیش - رامبد جوان در طرح‌های استندآپ کمدی “خندوانه» دخالت نمی‌کند … علی مسعودی: رامبد نقشی در استندآپ ها ندارد … نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص ...
نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد - جستجوگر ...
tnews.ir/news/A1EB49453114.html
۶ ساعت پیش - انتخاب- امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی رقابت های خنداننده برتر برنامه خندوانه رسید. علی مسعودی با فاصله ی تنها ۸۰ رای از راهیابی به ...
نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد - جستجوگر ...
tnews.ir/news/E39A49451176.html
۶ ساعت پیش - نتیجه استندآپ‌کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد. امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی رقابت های خنداننده برتر برنامه خندوانه رسید. علی مسعودی ...
نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد - پژواک
www.pajvak.com/main/.../نتیجه-استندآپ-کمدی-ژوله-و-مسعودی-مشخص-...
۶ ساعت پیش - نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد. امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی رقابت های خنداننده برتر برنامه خندوانه رسید. کد خبر: ...
نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد - News
monitor.shafaqna.com/FA/IR/2126542
۷ ساعت پیش - نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد. امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی رقابت های خنداننده برتر برنامه خندوانه رسید.
نتیجه استندآپ کمدی ژوله و علی مسعودی مشخص شد | سایت ...
dezfun.com › اخبار
امیرمهدی ژوله موفق به شکست علی مسعودی در استندآپ کمدی خندوانه شد و به این ترتیب یک پای فینال استندآپ کمدی خندوانه مشخص شد.
نتیجه استندآپ‌کمدی ژوله مسعودی مشخص شد - آخرین مطالب
sabadblog.ir/list/نتیجه+استندآپ‌کمدی+ژوله+و+مسعودی+مشخص+شد.html
نتیجه استندآپ‌کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد ... امیر تتلو و رضایا در واکنش به استندآپ کمدی ژوله در اینستاگرامشان نوشتند: .... برنده رقابت ژوله - حیایی مشخص شد.
نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد - عصر ایران
khabar.parsijoo.ir/.../showNewsPost?...نتیجه+استندآپ+کمدی+ژوله...مسع...
۸ ساعت پیش - انتخاب امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی رقابت های خنداننده برتر برنامه خندوانه رسید علی مسعودی با فاصله ی تنها 80 رای از راهیابی به ...
نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد صبح زود ...
khabarche.ir/خبر/.../نتیجه-استندآپ-کمدی-ژوله-و-مسعودی-مشخص-شد
۸ ساعت پیش - صبح زود دوشنبه سیزدهم مهر ماه 1394 خبر نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد.
خبر گزاری از امروز:نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد
azemrooz.ir/خبر-گزاری-از-امروزنتیجه-استندآپ-کمدی-ژ/
۸ ساعت پیش - تیم خبرگذاری از امروز مینویسد نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد انتخاب- امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی رقابت های خنداننده ...
نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد - دارویی
aysoom.ir/.../11058-نتیجه-استندآپ-کمدی-ژوله-و-مسعودی-مشخص-شد.ht...
۵ ساعت پیش - علی مسعودی با فاصله ی تنها 80 رای از راهیابی به مرحله بعد مسابقات باز ماند. نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد. ژوله موفق به کسب ...
نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد | خبرخوان ساعت ...
saatsefr.com/fa/news/.../نتیجه-استندآپ-کمدی-ژوله-و-مسعودی-مشخص-شد/
۸ ساعت پیش - انتخاب- امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی رقابت های خنداننده برتر برنامه خندوانه رسید. علی مسعودی با فاصله ی تنها 80 رای از راهیابی به ...
نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد - صاحب‌خبر
sahebkhabar.ir/news/.../نتیجه-استندآپ-کمدی-ژوله-و-مسعودی-مشخص-شد
۸ ساعت پیش - علی مسعودی با فاصله ی تنها 80 رای از راهیابی به مرحله بعد مسابقات باز ماند. نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد. ژوله موفق به کسب ...
نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد - کیهان نیوز
keihannews.ir/1394/07/نتیجه-استندآپ-کمدی-ژوله-و-مسعودی-مشخص-ش/
۳ ساعت پیش - نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد. فحاشی و هتاکی یک نماینده مجلس به وزیر امور خارجه (33 نظر) " انتقاد رسایی به ظریف:اگر اتفاقی با ...
نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد - جویا
jooia.ir/fa/نتیجه-استندآپ-کمدی-ژوله-و-مسعودی-مشخص-شد
نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد. عصرایران ۰۷:۴۷ - ۱۳ مهر ۱۳۹۴ 5 اکتبر 2015، ساعت 7:47:00. انتخاب- امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی رقابت ...
دمادم | نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد
damadam.ir/...نشده/.../نتیجه-استندآپ-کمدی-ژوله-و-مسعودی-مشخص-شد/...
۶ ساعت پیش - علی مسعودی با فاصله ی تنها 80 رای از راهیابی به مرحله بعد مسابقات باز ماند. نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد. ژوله موفق به کسب ...
نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد - دبلیو خبر
wwwkhabar.com/4280490
امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی رقابت های خنداننده برتر برنامه خندوانه رسید.
نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد - تدبیر24
tadbir24.ir/.../news?...نتیجه%20استندآپ%20کمدی%20ژوله%20و%20مس...
۸ ساعت پیش - نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد. انتخاب- امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی رقابت های خنداننده برتر برنامه خندوانه رسید.
نتیجه استنداپ کمدی ژوله و علی مسعودی مشخص شد - تور
tour.arifun.in/p1376984_نتیجه-استنداپ-کمدی-ژوله-و-علی-مسعودی-مشخ...
نتیجه استنداپ کمدی ژوله و علی مسعودی مشخص شد - تور در این باره نوشت: نتیجه ... امار ابتدایی گروه دوم خنداننده برتر برنامه خندوانه منتشر شد به گزارش انتخاب.
تعداد آنلاین رای علی مسعودی و امیر مهدی ژوله خنداننده برتر 10 مهر
mahramzean94.blog.ir/.../تعداد-آنلاین-رای-علی-مسعودی-و-امیر-مهدی-ژوله...
۳ روز پیش - برنده مشخص شد ... دانلود برنامه خندوانه | استندآپ کمدی امیرمهدی ژوله | 10 مهر 94 . ... اخرین نتیجه رای گیری علی مسعودی و امیر مهدی ژوله در مسابقه .
نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد -تابناک
www.akairan.com/havades-akhbar/.../news2015105834362682.html
۸ ساعت پیش - امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی رقابت های خنداننده برتر برنامه خندوانه رسید. به گزارش انتخاب، علی مسعودی با فاصله ی تنها 80 رای از ...
نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد - ملیت - ست فا وب
setfaweb.ir/نتیجه-استندآپ-کمدی-ژوله-و-مسعودی-مشخص-ش/
۷ ساعت پیش - نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد - امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی رقابت های خنداننده برتر برنامه خندوانه رسید.
نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد | گردآورنده ...
www.khabartab.com/.../نتیجه-استندآپ-کمدی-ژوله-و-مسعودی-مشخص-شد
۶ ساعت پیش - اجلاس بین‌المللی مدارس ایمن آغاز شد · هنوز پیکر ۴۶۴ ... تیم ملی پرورش اندام ایران قهرمان آسیا شد ... مراسم تشییع پیکر جانباختگان فاجعه منا آغاز شد ...
ستاره ها - نتیجه دو گروه اول استند آپ کمدی خندوانه مشخص شد
www.setarehnews.ir/fa/doc/news/52312/
۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش ستاره ها ، نتیجه دو گروه نخست مسابقه استند آپ کمدی خندوانه اعلام شد. ... در گروه اول علی مسعودی با کسب 806132 رای و 58 درصد بالاتر از امیر کربلایی ... علی مسعودی از ژوله پیش افتاد / رقابت میلیمتری 2 کمدین ادامه دارد.
نتیجه نهایی مسابقه استندآپ امیرمهدی ژوله و علی مسعودی - خندوانه
khandavane.rozblog.com/Forum/Post/29
۴ ساعت پیش - نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد - عصر ایرانwww.asriran.com › صفحه نخست ... نتیجه نهایی استند آپ کمدی امین حیایی و امیر مهدی ژوله .
ALL-BLOG.IR | نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد
www.all-blog.ir/post/.../نتیجه-استندآپ-کمدی-ژوله-و-مسعودی-مشخص-شد
نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد. انتشار یافته در: تاریخ ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ ساعت ۰۸:۰۷:۴۸ | برچسب ها: , برای ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید برای مشاهده همه مطالب ...
نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد - تی نیوز
212.16.76.92/news/39FE49444400.html
نتیجه استندآپ کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد. ... ژوله و مسعودی مشخص شد امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی رقابت های خنداننده برتر برنامه خندوانه رسید.
امیر مهدی ژوله برنده رقابت با علی مسعودی شد / نتیجه نهایی ...
libarshad1388.blogsky.com/.../امیر-مهدی-ژوله-برنده-رقابت-با-علی-مسع...
۱۶ ساعت پیش - نتیجه نهایی مسابقه خنداننده برتر مرحله سوم علی مسعودی و امیر ژوله نتیجه رقابت امیرمهدی .... مسعودی تا این لحظه ... نتیجه نهایی استند آپ کمدی امین حیایی و امیر مهدی ژوله . .... اسپانسر جدید پرسپولیس مشخص شد / نام اسپانسر جدید؟
نتیجه استندآپ‌کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد
www.rahta.com/idn/.../نتیجه_استندآپ‌کمدی_ژوله_و_مسعودی_مشخص_شد
۶ ساعت پیش - نتیجه استندآپ‌کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد ... گردآوری پورتال رهتا : امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی رقابت های خنداننده ... برچسب ها : نتیجه استندآپ کمدی خندوانه , نتیجه استندآپ کمدی , استندآپ کمدی ژوله , ژوله مسعودی ...
رقابت تنگاتنگ علی مسعودی و امیرمهدی ژوله / نتیجه آراء دو ...
www.entekhab.ir/fa/news/228282
۳ روز پیش - امیرمهدی ژوله و علی مسعودی، شب گذشته استندآپ کمدی های خود را در برنامه .... وبرای رای دادن کارخیلی سخت شد ولی قلبن دوست دارم آقای مسعودی بیان بالا. ...... به نظر بنده اجرا و محتوای طنز وزین و با معنی در کار آقای ژوله کاملا مشخص بود.
نتیجه استندآپ‌کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد | خبرگزاری یکنا
yekna.ir › فرهنگی
۵ ساعت پیش - نتیجه استندآپ‌کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد ... ژوله موفق به کسب ۱۶۷۱۴۷۹ رای شد. برچسب ها:استند اپ کمدیامیر مهدی ژولهخندوانهعلی مسعودییکنا.
نتیجه استندآپ‌کمدی ژوله و مسعودی مشخص شد - زمان
www.zamannews.ir/.../50867-نتیجه-استندآپ-کمدی-ژوله-مسعودی-مشخص...
۷ ساعت پیش - به گزارش زمان، امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی رقابت های خنداننده برتر برنامه خندوانه رسید. علی مسعودی با فاصله ی تنها 80 رای از ...
ژوله، مسعودی را برد و به فینال رسید - باشگاه خبرنگاران جوان
www.yjc.ir › وب‌گردی › وبگردی
۷ ساعت پیش - امیرمهدی ژوله، موفق به شکست علی مسعودی شد. ... ژوله، مسعودی را برد و به فینال رسید. امیرمهدی ژوله، موفق به شکست علی مسعودی شد. به گزارش گروه ...
ژوله، مسعودی را برد و به فینال رسید - پایگاه خبری تحلیلی ...
namayande.com/news/113233/ژوله-مسعودی-را-برد-و-به-فینال-رسید
۶ ساعت پیش - به گزارش «نماینده»، امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی رقابت های خنداننده برتر رسید. علی مسعودی با فاصله ی تنها ۸۰ رای از راهیابی به ...
ژوله علی مسعودی را برد و به فینال رسید-جام نیوز|خبرپو
khabarpu.com/n.php?u=ژوله-علی-مسعودی-را-برد-و-به-فینال-رسید...
۲ ساعت پیش - به گزارش سرویس کشکول جام نیوز، امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی رقابت های خنداننده برتر رسید. علی مسعودی با فاصله ی تنها ۸۰ رای ...
ژوله مسعودی را برد و به فینال رسید-باشگاه خبرنگاران|خبرپو
khabarpu.com/n.php?u=ژوله-مسعودی-را-برد-و-به-فینال-رسید...
۷ ساعت پیش - به گزارش گروه وب گردی باشگاه خبرنگاران جوان ، امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی رقابت های خنداننده برتر رسید. علی مسعودی با فاصله ...
ژوله، مسعودی را برد و به فینال رسید -روزنامه هفت صبح
www.akairan.com/havades-akhbar/.../news2015105674548316.html
۱۰ ساعت پیش - ژوله، مسعودی را برد و به فینال رسید -روزنامه هفت صبح, اخبار ،اخبار سیاسی، اخبار روز ،آخرین اخبار ،اخبار اجتماعی, اخبار،آخرین خبرها, زبان persian.
ژوله، علی مسعودی را برد و به فینال رسید - شهرخبر
www.shahrekhabar.com/analysis/1444044000791590
جام نیوز : امیرمهدی ژوله، موفق به شکست علی مسعودی شد.
ژوله، علی مسعودی را برد و به فینال رسید | فرا پرس
farapress.ir/fa/news/711233/ژوله-علی-مسعودی-را-برد-و-به-فینال-رسید/
۳۴ دقیقه پیش - به گزارش سرویس کشکول جام نیوز، امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی رقابت های خنداننده برتر رسید. علی مسعودی با فاصله ی تنها ۸۰ رای ...
ژوله، علی مسعودی را برد و به فینال رسید | امیرمهدی ژوله، - قطره
www.ghatreh.com/news/.../ژوله-علی-مسعودی-برد-فینال-رسید
۲ ساعت پیش - امیرمهدی ژوله، موفق به شکست علی مسعودی شد. - به گزارش سرویس کشکول جام نیوز، امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرØ.
ژوله به فینال می رسد یا مسعودی؟/ آخرین وضعیت آرای دو کمدین
www.ghatreh.com/.../ژوله-فینال-رسد-مسعودی-آخرین-وضعیت-آرای-کمدی...
۱۸ ساعت پیش - فرصت رای دادن به امیرمهدی ژوله و علی مسعودی دو کمدین مسابقه «خنداننده ... ژوله به فینال می رسد یا مسعودی؟ ... بانوی پیر به دومین برد فصل رسید ...
ژوله، مسعودی را برد و به فینال رسید - خبر فارسی
khabarfarsi.com/n/14422944
۷ ساعت پیش - ژوله، مسعودی را برد و به فینال رسید. خلاصه خبر. به گزارش گروه وب گردی باشگاه خبرنگاران جوان ، امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی ...
ژوله، مسعودی را برد و به فینال رسید - جک لایو
7sobh-com.joklive.ir › 7sobh.com
۱۰ ساعت پیش - امیرمهدی ژوله، موفق به شکست علی مسعودی شد. به گزارش «انتخاب»، امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی رقابت های خنداننده برتر رسید.
امیر مهدی ژوله با اختلاف اندک برد و به فینال خندوانه رسید
tafrihi-center.rozblog.com/.../امیر-مهدی-ژوله-با-اختلاف-اندک-برد-و-به-ف...
۷ ساعت پیش - ... خندوانه رسید. برد امیر مهدی ژوله با اختلافی اندک از علی مسعودی در برنامه خندوانه ... نتیجه تصویری برای ژوله، مسعودی را برد و به فینال رسید.
امیرمهدی ژوله، علی مسعودی را شکست داد / یکی از فینالیست ها ...
www.entekhab.ir/.../امیرمهدی-ژوله-علی-مسعودی-را-شکست-داد-یکی-از-ف...
۱۵ ساعت پیش - من خودم به ژوله رای دادم اما به نظرم نه ژوله خوب بود و نه مسعودی .... علی مسعودی از یک تکنیک ذاتی خنده دار حرف زدن بهره می برد و من به حرفاش خنده ام نمیگرفت، اما ژوله یه طنزپرداز .... خوشحالم کسی که حقش بود با رای مردم به فینال رسید.
ژوله، تنها با 80 رای اختلاف مسعودی را برد و به فینال رسید
guilanonline.com/index.php?mod=content&met=content_more...
۷ ساعت پیش - گیلان آنلاین: امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی رقابت های خنداننده برتر رسید. علی مسعودی با فاصله ی تنها ۸۰ رای از راهیابی به مرحله بعد ...
لینک بعدی
www.hnanh.ir/2015/10/05/ژوله،-مسعودی-را-برد-و-به-فینال-رسید/
۵ ساعت پیش - ژوله، مسعودی را برد و به فینال رسید. امیرمهدی ژوله، موفق به شکست علی مسعودی شد. به گزارش گروه وب گردی باشگاه خبرنگاران جوان ، امیرمهدی ژوله با ...
نماینده - ژوله، مسعودی را برد و به فینال رسید - صاحب‌خبر
sahebkhabar.ir/news/8245204/ژوله-مسعودی-را-برد-و-به-فینال-رسید
۶ ساعت پیش - به گزارش «نماینده»، امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی رقابت های خنداننده برتر رسید. علی مسعودی با فاصله ی تنها ۸۰ رای از راهیابی به ...
ژوله علی مسعودی را برد و به فینال رسید 6 دقیقه پیش - ان
an.arifun.in/p1382672_ژوله-علی-مسعودی-را-برد-و-به-فینال-رسید-6-د...
ژوله علی مسعودی را برد و به فینال رسید 6 دقیقه پیش - ان در این باره نوشت: ژوله علی ... اجرای علی مسعودی در نیمه نهایی خنداننده برتر خندوانه ای های عزیز سلام امیدواریم.
ژوله مسعودی را برد و به فینال رسید - ای او
iod.arifun.in/p1381560_ژوله-مسعودی-را-برد-و-به-فینال-رسید
اخبار چهره ها به فکر تغییر جدی در استایل خود هستید اینجا را حتما ببینید تجربه. پرواز اندیشه. امین حیایی با انتشار متنی در اینستاگرام برد امیر مهدی ژوله را به ...
شهرخبر: ژوله، علی مسعودی را برد و به فینال رسید
news.uploadday.com/.../شهرخبر-ژوله،-علی-مسعودی-را-برد-و-به-فین/
شهرخبر: ژوله، علی مسعودی را برد و به فینال رسید ... شهرخبر: ژوله، علی مسعودی را برد و به فینال رسید. ۱۳۹۴-۰۷-۱۳. جام نیوز-۴۶ دقیقه پیش. جام نیوز-۴۶ دقیقه پیش ...
امیر مهدی ژوله با اختلاف اندک برد و به فینال خندوانه رسید
www.tafrihicenter.ir/.../امیر-مهدی-ژوله-با-اختلاف-اندک-برد-و-به-فینال-خ...
۴ ساعت پیش - ... خندوانه رسید. برد امیر مهدی ژوله با اختلافی اندک از علی مسعودی در برنامه خندوانه ... نتیجه تصویری برای ژوله، مسعودی را برد و به فینال رسید.
ژوله، مسعودی را برد و به فینال رسید - اخبار روز
tasna.ir/1394/07/13/ژوله-مسعودی-را-برد-و-به-فینال-رسید.html
به گزارش گروه وب گردی باشگاه خبرنگاران جوان ، امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی رقابت های خنداننده برتر رسید. علی مسعودی با فاصله ی تنها ۸۰ رای از ...
رقابت ژوله و مسعودی میلیمتری آغاز شد / فاصله 1000 رای
www.khabaronline.ir/detail/463768
۳ روز پیش - رقابت امیر مهدی ژوله و علی مسعودی برای رسیدن به فینال مسابقه‌ی «خنداننده‌ی برتر» میلیمتری آغاز شد. ... به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر مهدی ژوله تا این لحظه 125هزار و 300 رای دارد و یا اختلاف ... دور قبل هم با اختلاف 200 رای برد.
از بردهای ژوله و پاسخ عجیب بابک زنجانی تا تصادف ... - ...
20ist.com/archives/48739
ژوله، مسعودی را برد و به فینال رسید امیرمهدی ژوله، موفق به شکست علی مسعودی شد. به گزارش «انتخاب»، امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی رقابت های خنداننده ...
ژوله، مسعودی را برد و به فینال رسید - نیوهاب فارسی
fa.newhub.shafaqna.com/.../2065365-ژوله-مسعودی-را-برد-و-به-فینال-ر...
ژوله، مسعودی را برد و به فینال رسید. ... ژوله، مسعودی را برد و به فینال رسید. امیرمهدی ژوله، موفق به شکست علی مسعودی شد. مطلب در سایت اصلی ...
ژوله، مسعودی را برد و به فینال رسید : سرگرمی - سرچ یار
searchyar.com/intpage.php?p=ent/1443995835nk6ij
امیرمهدی ژوله، موفق به شکست علی مسعودی شد. ... ژوله، مسعودی را برد و به فینال رسید. سرچ یار - امیرمهدی ژوله، موفق به شکست علی مسعودی شد. امیرمهدی ژوله، موفق به ...
ژوله به فینال می‌رسد یا مسعودی؟ - سایت خبری تحلیلی 9 صبح
9sobh.ir/fa/news/18750/ژوله-به-فینال-می‌رسد-یا-مسعودی
۱۷ ساعت پیش - فرصت رای دادن به امیرمهدی ژوله و علی مسعودی دو کمدین مسابقه «خنداننده برتر» در حالی ساعت ۲۴ امشب به ... با مشخص شدن کمدین برتر در این رقابت، یک پای فینال مسابقه «خنداننده برتر»مشخص خواهد شد. ... فرمانده داعش که در سوریه به هلاکت رسید (+عکس) ... تجربه بازیکن پرسپولیسی که ازسکته جان سالم به در برد.
ژوله، مسعودی را برد و به فینال رسید | اخبار روز
atdesign.ir/ژوله،-مسعودی-را-برد-و-به-فینال-رسید/
امیرمهدی ژوله، موفق به. ... ژوله، مسعودی را برد و به فینال رسید. ۱۳۹۴-۰۷-۱۳. امیرمهدی ژوله، موفق به شکست علی مسعودی شد. امیرمهدی ژوله، موفق به شکست علی مسعودی شد.
ژوله، علی مسعودی را برد و به فینال رسید - بهترین های روز
www.bestofday.ir/text-201510051313373032
۱ ساعت پیش - به گزارش سرویس کشکول جام نیوز، امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی رقابت های خنداننده برتر رسید. علی مسعودی با فاصله ی.
از بردهای ژوله و پاسخ عجیب بابک زنجانی تا تصادف هرکولس ...
www.flashdownload.ir/از-بردهای-ژوله-و-پاسخ-عجیب-بابک-زنجانی-ت/
۷ ساعت پیش - ژوله، مسعودی را برد و به فینال رسید. امیرمهدی ژوله، موفق به شکست علی مسعودی شد. به گزارش «انتخاب»، امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی ...
ژوله، مسعودی را برد و به فینال رسید - سرخط
www.sarkhat.com/fa/group/ژوله-مسعودی-را-برد-به-فینال-رسید-autqsr/
این سایت با بهره گیری از الگوریتمهای پیشرفته ریاضی و آماری، آخرین اخبار فارسی را از سراسر اینترنت جمع آوری کرده و به صورت اتوماتیک طبقه بندی میکند.
920 رای تکلیف فینالیست «خندوانه» را روشن کرد / پست های ...
news.anboh.in/ext/14421690
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرمهدی ژوله با اختلاف 920 رای علی مسعودی را از دور مسابقات خارج کرد و به فینال رقابت «خنداننده برتر» رسید. - این نویسنده پس از ...
از بردهای ژوله و پاسخ عجیب بابک زنجانی تا تصادف هرکولس ...
feediha.ir/از-بردهای-ژوله-و-پاسخ-عجیب-بابک-زنجانی-ت/
۴ ساعت پیش - ژوله، مسعودی را برد و به فینال رسید ... در حال حاضر ژوله به نماد اعتراض به اصولگرایان و اقتدارگرایان و به نوعی اعتراضات سال ۸۸ شده است و اینچنین ...
دانلود برنامه خندوانه امشب با حضور علی مسعودی و امیر مهدی ژوله ...
khandevaane.blog.ir/.../دانلود-برنامه-خندوانه-امشب-با-حضور-علی-مسعود...
۳ روز پیش - کمدین های این گروه آقای علی مسعودی و آقای امیر مهدی ژوله هستند که آقای ... به نظر من اصن مهدی ژوله و سجاد لیاقت فینالیست شدن رو داشتند و البته .... که به جایگاهی رسید که بتونه عدالتو برقرار کنه منافعشو برمیداره و یه پشت پا میزنه به عدالت. ...... اما متاسفانه دیشب اجراشون حوصله ام رو سر برد و خیلی هم بی برنامه بود .
شما از این صفحه در 10/2/15 بازدید کردید.
جام نیوز :: JamNews - خداحافظ خانم فرماندار!
www.jamnews.ir/detail/News/581003
۲ ساعت پیش - ژوله، علی مسعودی را برد و به فینال رسید · رضاییان از ... به این مطلب امتیاز دهید. شما قبلا به ... بیانیه اعتراضی پنج نماینده مجلس خطاب به ملت ایران.
کاردوسو بنفیکا را به فینال برد - آخرین نیوز
www.akharinnews.com/.../18305-کاردوسو-بنفیکا-را-به-فینال-برد.ht...
گل: بنفیکا پس از برد سه بر یک مقابل فنرباغچه حریف چلسی در فینال لیگ ... دیدار دو تیم نفس‌گیر بود، به ویژه که بازی رفت با برد یک بر صفر فنر به پایان رسیده بود. ... درگذشت یکی ازمسوولان قضایی در منا · علی مسعودی از ژوله پیش افتاد ...
ادای احترام استقلالی ها به کاپیتان پرسپولیس
www.zamoone.com/news/87566
به گزارش «انتخاب»، امیرمهدی ژوله و علی مسعودی با حضور در برنامه «خندوانه» ... به گزارش فارس، چین نیز پیش از این مسابقه 70 بر 57 ایران را برد و به فینال رسید .
ژوله، مسعودی را برد و به فینال رسید
arak24.ir/irannews/3236819
۷ ساعت پیش - به گزارش گروه وب گردی باشگاه خبرنگاران جوان ، امیرمهدی ژوله با اختلافی اندک به مرحله نهایی رقابت های خنداننده برتر رسید. علی مسعودی با فاصله ...
باز شدن منطقه سبز در بغداد به روی عموم - اقتصادی
www.eghtesadi.org/events/.../باز-شدن-منطقه-سبز-در-بغداد-به-روی-عموم
۵ ساعت پیش - نخست وزیر عراق از لغو محدودیت های مربوط به ورود به منطقه سبز در پایتخت این کشور و باز شدن این ... ژوله، مسعودی را برد و به فینال رسید (۱ نظر).
رقابت ژوله و مسعودی میلیمتری آغاز شد / فاصله 1000 رای - ...
pajvak.com/.../رقابت-ژوله-و-مسعودی-میلیمتری-آغاز-شد-فاصله-1000-را...
۳ روز پیش - رقابت ژوله و مسعودی میلیمتری آغاز شد / فاصله 1000 رای. ... دور قبل هم با اختلاف 200 رای برد بی نام شنبه 11 مهر 1394 - 00:16:37 20 2 پاسخ به این نظر شما قبلا به .... فرهنگ > تلویزیون - رقابت امیر مهدی ژوله و علی مسعودی برای رسیدن به فینال ... برتر» به نیمه نهایی رسید/یک پای فینال در رقابت امشب مشخص می‌شود ...
آلمان با برد ۱-۰ قهرمان شد/حق به حق دار رسید - شفاف
shafaf.ir/fa/news/267909/آلمان-با-برد-۱۰-قهرمان-شدحق-به-حق-دار-رسید
۲۳ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گل تیم ملی آلمان روی همکاری دو بازیکن جانشین آنها به ثمر رسید.آلمان با قهرمانی در این جام به ... تیم ملی آرژانتین نیز مانند آلمان بدون شکست به فینال راه پیدا کرده است. تیم ملی آلمان تا قبل از .... آغاز رقابت میلیمتری ژوله و مسعودی ...
920 رای تکلیف فینالیست «خندوانه - پرسپولیس
bealaveh1.ir/news/...فینالیست...ژوله-و-مسعودی.../view/
۱۳ ساعت پیش - به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرمهدی ژوله با اختلاف 920 رای علی مسعودی را از دور مسابقات خارج کرد و به فینال رقابت «خنداننده برتر» رسید. ... در آن سو علی مسعودی هم پیروزی ژوله را تبریک گفت و در صفحه خود در اینستاگرام نوشت ... نشست خبری سرمربی رئال مادرید/ بنیتس: فقط نیمه اول برای برد بازی کردیم ...
سایت تخصصی سینما؛ سینما نگار | یک پای فینال مسابقه ...
www.cinemanegar.com/articleview.php?cat=88&id=10492&fest=0
۷ ساعت پیش - به گزارش خبرآنلاین، امیرمهدی ژوله با اختلاف 920 رای علی مسعودی را از دور مسابقات خارج کرد و به فینال رقابت «خنداننده برتر» رسید. .... و قابل ستایش داریوش ارجمند/ او شخصا دختر بیت الله عباسپور را در روز اول پاییز به مدرسه برد.