این نکات را در هنگام شستشوی پلیور رعایت کنید!

پلیور ، مراقبت از پلیور
در این مطلب، چند نکته ساده و موثر برای مراقبت از پلیور و راهنمایی هایی برای شستشو و خشک کردن در اختیارتان قرار میدهیم که امیدواریم مورد استفاده تان قرار بگیرد.

چند نکته ساده برای مراقبت از پلیور

وقتی روزهای سرد زمستان از راه میرسد بازار لباس های گرم زمستانی هم داغ تر میشود .پلیور یکی از آن لباس هایی است که در زمستان بسیار مورد استفاده قرار میگیرد اما اگر نکات لازم برای شستشو و مراقبت از آن را ندانید پلیور به سرعت خراب میشود و دیگر قابل استفاده نخواهد بود .

فکر می کنید معامله خوبی انجام داده اید؟ قبل از اینکه مبلغ پولیور جدید را بپردازید، بافت آن را بررسی کنید (خصوصا در اجناس پشم و کشمیر). باید تنگ و چسبان باشد هرچه بافت گشادتر باشد، احتمال پرز دادن آن بیشتر است.

چگونگی مراقبت از پلیور در هنگام شستشو

قبل از شستشو
قبل از هر چیز:برچسب اطلاعات را بررسی کنید! این به شما می گوید که آیا می توانید پلیور خود را در ماشین لباسشویی بیندازید یا نیاز به مراقبت خاصی مثل شستشو با دست یا خشکشویی دارد. اگر پلیورتان می تواند در ماشین لباسشویی شسته شود، این نکات ساده را انجام دهید:
مرحله چرخش دورانی را حذف کنید:حرکات سریع می تواند کشباف ها را کشیده و شکل آنها را خراب کند.
مثل لباس های جین، بهتر است بافتنی ها و پلیور ها را پشت و رو در ماشین لباسشویی بیندازید. همچنین دکمه ها و زیپ ها را ببندید تا لباس ها شکل خود را حفظ کرده و از گره خوردن جلوگیری شود.

پلیور

برای شستشوی پلیور به برچسب روی آن توجه و دقت کنید

هنگام شستشو
همیشه یک برنامه ملایم برای بافتنی ها انتخاب کنید و آنها را با لباس های مشابه بشویید. پارچه های زبر مثل کتان ممکن است باعث پرز دادن بافته های ظریف شوند. به بافتنی ها یک نرم کننده اضافه کنید تا آنها را نرم نگه دارد. نرم کننده ها کمک می کنند الیاف بافتنی روان شوند و پرز ندهند. برای مراقبت بیشتر، بافتنی ها را داخل یک کیسه مخصوص لباس زیر قرار دهید تا تماس آنها را با دیگر لباس ها کاهش دهید.

هنگام خشک کردن
حتی اگر بر چسب اطلاعات می گوید که می توانید لباس تان را در خشک کن بیندازید، بهتر است این مرحله را برای پلیورها حذف کنید. در عوض، به سادگی آنها را روی یک پارچه بگذارید تا با هوای آزاد خشک شوند. این کار از چروک شدن و پرز دادن جلوگیری می کند. هرگز بافتنی ها را برای خشک شدن آویزان نکنید. این کار باعث کش آمدن آنها می شود (خصوصا وقتی الیاف با آب سنگین شده اند) و شکل آنها را از بین ببرد.

ترمیم کردن
اگر پلیور شما مرحله پرز دادن را پشت سر گذاشته است، نگران نباشید، هنوز جای امیدواری هست. پرزگیرهای باتری دار کمک می کند به در زمان کوتاه و با اطمینان لایه پرز ها را از لباس بافتنی شما جدا می کند بدون اینکه به لباستان آسیب برساند. 

این نکات را در هنگام شستشوی پلیور رعایت کنید!

51
منبع : تناسب اندام / م.ف






















این نکات را در هنگام شستشوی پلیور رعایت کنید! - نمناک

namnak.com/نگهداری-و-شستشوی-پلیور.p45221
رتبه: ۵ - ‏ نقد
پلیور و این نکات را در هنگام شستشوی پلیور رعایت کنید و نگهداری و شستشوی پلیور و چطور از پولیورها نگهداری کنید که نو به نظر برسند و خرید پلیور و خشک ...

راههای صحیح نگهداری از لباس ها - نمناک

namnak.com/نگهداری-از-لباس-ها.p14113
رتبه: ۴٫۴ - ‏۱۶ نقد
... که از لباس استفاده می کنیم یا در هنگام شستشو و یا در مواقع دیگر رعایت کنیم تا ... در ادامه یک سری از نکات مفید مربوط به نگهداری از لباس ها را در اختیار شما قرار می دهیم: ... و بافت پارچه از بین می رود، این پارچه ها را دور یک استوانه بپیچید و تا نکنید. ... مدت زمان شستن کوتاه و هنگام آبکشی ملایم و آرام، عمل کنید و حتما در سطحی صاف ...
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ... طول عمر و استفاده بهینه از آن، رعایت شرایط استاندارد شستشو و نگهداری است. ... در زیر به مهم‌ترین نکات در مورد شرایط مطلوب شستشو و نگهداری این نوع ... زود هنگام محصولات پنبه‌ای، توجه شما را به مهم‌ترین نکات در شستشو و ... برای خشک شدن لباس آن را روی یک سطح صاف پهن کرده و از آویزان کردن خودداری کنید.
باید بدانید که رعایت بهداشت فردی در این دوران بسیار ضروری است و رعایت نکردن آن ممکن ... هیچگاه از لباس زیر دیگران استفاده نکنید. ... سعی کنید در دوران قاعدگی از نوار بهداشتی استفاده کرده و آن را مرتب و زود به زود تعویض کنید. ... معمولی و قابل شستشو استفاده کرده و سپس آنها را با آب سرد و صابون شسته و در آفتاب خشک و در ...

شستشوی لباس و سلامتی ما / نکات - ایران سلامت

forum.iransalamat.com/پوشاک-1144/شستشوی-لباس-و-سلامتی-ما-نکات-46544/
۶ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 10پست - ‏1 نویسنده
رعایت نکات زیر نیز می تواند هنگام شست وشوی لباس ها مفید باشد: .... آب‌لیمو و شستن لباس را تکرار کنید و این کار را تا پاک شدن کامل لکه ادامه دهید.

نکاتی طلایی برای نگهداری و شستن لباس‌های بافتنی - مجله ...

jadidtarinha.net/news/.../نکاتی+طلایی+برای+نگهداری+و+شستن+لباس+های+بافتنی
۱ روز پیش - این به شما می‌گوید که آیا می‌توانید پلیور خود را در ماشین لباسشویی بیندازید یا ... هنگام شستشو ... در این صورت باید نکات زیر را رعایت کنید.

نکاتی درباره شستن و اتو کشی و نگهداری پارچه و لباس - دوریس

www.dorisfashion.ir/fa/.../نکاتی-درباره-شستن-و-اتو-کشی-و-نگهداری-پارچه-و-لباس/
۲۴ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - پس از تنظیم درجه اتو به تناسب جنس پارچه لباس رعایت برخی اصول دیگر ... هنگام اتو کشیدن این قسمت ها نیز از یک قطعه پارچه استفاده کنید و اتو را ...
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ه‍.ش. - در این مطلب نکاتی را درباره شستشوی صحیح لباس کودک برایتان بازگو خواهیم کرد. ... در هنگام شستشوی هر لباس از دستورالعملی که در برچسب مراقبت لباس ... کودک نیز از شوینده معمول لباس های بقیه ی اعضای خانواده استفاده کنید.
۱ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اگر کمی سرکه سفید به آب شست و شوی لباس خود اضافه کنید بوهای نامطبوع لباس ... این گونه لباس ها باید فقط با دست شسته شوند و برای شستن آن ها هرگز نباید از ماشین ... هنگام اتوکشی باید از بخار و حرارت ۱۵۰ درجه سانتی گراد استفاده شود. ... از شستشو با پودر خودداری کنید و از مایع های لباسشویی استفاده کنید.
۱۴ بهمن ۱۳۸۵ ه‍.ش. - این نکات کوچک و ساده را رعایت کنید تا همیشه لباس‌های پشمی‌و زیبایی که به ... هنگام اتو کشیدن اتو را عقب و جلو نبرید بلکه آن را روی لباس قرار دهید و ...

نکات شستشوی لباس در ماشین لباسشویی - رومیس پلاس

plus.romis.com › مد و پوشاک › نگهداری پوشاک
قبل از اقدام به شستشوی لباس به این نکته توجه کنید که کدام یک از دو روش ... کنید. همان طور که در ابتدا گفتیم، رعایت این نکات باعث افزایش طول عمر لباس‌ها می شود.

جلوگیری از کوچک و بزرگ شدن لباس ها در زمان شستشو - ...

plus.romis.com › مد و پوشاک › نگهداری پوشاک
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - رعایت بعضی نکات شستشو به جلوگیری از این امر کمک. ... از لباس هایی با الیاف شسته شده استفاده کنید، برای تولید این لباس ها از پارچه و نخ های ...
نکاتی که هنگام خرید لباس باید رعایت کنیم - کرمان ما - آنها که ندارن نم چشم و غم دل خاصیت این آب و هوا را ... پس در هنگام خرید به این نکات توجه بیشتری کنید ... به رنگ لباس هم دقت کنید که از نوع ثابت باشد تا مبادا با چند بار شستشو بی‌رنگ شود.

نکاتی کلیدی در شستشوی مبل - رزبلاگ

rismanibeaseman.rozblog.com/post/25/نکاتی-کلیدی-در-شستشوی-مبل.html
۱ روز پیش - نکاتی مهم در شستشوی مبل که نمی دانستید - بیتوته شستشوی مبل نحوه شستشوی مبل ... طراحان بخش ساعت مچی این شرکت همیشه جزو بهترینها بودند و این مدل ساعت زیبای مچی جدید ... برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا را کلیک کنید ... نکاتی کلیدی که هنگام خرید مبلمان باید رعایت کنیم | انجمن صنفی .
۱ اسفند ۱۳۹۵ ه‍.ش. - پتو و لحاف ، کالای خواب با رعایت این نکات بشوییم. اندازه قلم پیش ... در هنگام شستشو ملحفه ها با ماشین لباسشویی حتما به نکات زیر توجه نمایید:.
با این مطلب لاپلاس همراه باشید تا با نکاتی که هنگام شستشوی پرده باید رعایت نمایید آشنا شوید. ... 7- برای خوشبو شدن پرده ها از نرم کننده لباس استفاده کنید. ,نکات ...

۸ اشتباه در استفاده از ماشین لباسشویی - بیتوته

www.beytoote.com/housekeeping/wash-taint/mistakes1-use-washing-machines2.html
شستشوی لباس در ماشین لباسشویی, ماشین لباسشویی, ال جی ماشین لباسشویی, ... درباره ماشین لباسشویی , نکات استفاده از ماشین لباسشویی , استفاده های صحیح از ماشین لباسشویی. ... به این ترتیب از تکثیر کپک ها و قارچ ها جلوگیری می کنید.
پس با هم این نکات برای مراقبت از پوست نوزاد را مرور می‌کنیم. ... از مایع شستشوی ملایم استفاده کنید که پوست نوزاد را خشک نکند و چشمانش را ... نواحی کوچکی که به‌سختی با لباس پوشانده می‌شوند مانند صورت و دست‌ها بمالید. به مقدار کافی و به‌دقت بمالید. ضدآفتاب را می‌توان به تمام بدن نوزادان بزرگ‌تر مالید اما هنگام مالیدن مراقب چشم‌ها ...

چه نکاتی را باید در هنگام خرید لباس رعایت کنیم ؟ – ...

www.momtaznews.com/چه-نکاتی-را-باید-در-هنگام-خرید-لباس-رعای/
اما این اشتباه است و باید سعی کنید لباس هایی را انتخاب کنید که قابل پرو کردن ... نکاتی که باید به هنگام سحر رعایت کنیم تاریخ به روز رسانی اخبار: جمعه ۶ ... نکاتی برای شستشوی بهتر لباس این خبر در تاریخ ۱۳خردادماه۹۲ به نقل از منبع ذکر شده، ...

چگونه نکات شستشوی یونیفرم را رعایت کنیم تا رنگ آن نرود ...

www.zarayef.com/how-to/چگونه-نکات-شستشوی-یونیفرم-را-رعایت-کنی/
چگونه نکات شستشوی یونیفرم را رعایت کنیم تا رنگ آن نرود ... این دستورالعمل ها را دنبال کنید تا با اشتباه شستن لباس، باعث سریع از بین رفتن رنگ آن نشوید.

بهداشتی ترین روش خشک کردن لباس ها - فیسبوک - Facebook

https://ar-ar.facebook.com/note.php?note_id=219704274731341
بیشتر افراد به شستشوی لباس اهمیت می‌دهند و برای بهتر تمیز شدن لباس‌ها در انتخاب ... به اندازه شستن‌شان اهمیت دارد و باید در این مورد هم نکات بهداشتی را رعایت کرد. ... لباس‌هایتان را بعد از شستشو و گرفتن آب آنها روی چوب لباسی پهن کنید و ... علاوه بر نکات بهداشتی نکات دیگری هم هست که باید هنگام خشک کردن لباس به آن توجه کرد.
گروه های آموزشی متوسطه بجنورد - نکات مهم در مورد شستشوی لباس - گروه های آموزشی ... شستشوی لباس و پارچه ... یا این که لباس ها را از یقه به طناب با گیره آویزان کنید. .... هنگام مسافرت جهت بر طرف کردن چروک لباس، لباسها را در حمام برده به میله پرده حمام .... پس از تنظیم درجه اتو، به تناسب جنس پارچه لباس رعایت برخى اصول دیگر نیز مى ...

دخترانه: نکات بهداشتی‌ در قاعدگی ماهانه - جام جم

jamejamonline.ir/sara/.../دخترانه-نکات-بهداشتی‌-در-قاعدگی-ماهانه
۲۰ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - باید بدانید که رعایت بهداشت فردی در این دوران به علت باز بودن دهانه رحم بسیار ... نوار بهداشتی: سعی کنید در دوران قاعدگی از نوار بهداشتی استاندارد استفاده ... ندارید، می‌توانید از پارچه‌های معمولی و قابل شستشو استفاده کرده و سپس آن‌ها را ... لباس زیر مناسب: از لباس‌های نخی استفاده کنید و آن‌ها را زود به زود عوض کنید.
برای تنظیم حرارت فر بهتره یک لایه آجر نسوز کف فر بچینید این به یکنواخت شدن حرارت و دمای فر شما ... برای‌ تمیز کردن‌ جواهرات‌ به‌ اصطلاح‌ اتمی، از جوش‌ شیرین‌ استفاده‌ کنید. ..... رعایت نکات زیر نیز مى تواند هنگام شست وشوى لباس ها مفید باشد:.

[PDF]نکات ایمنی هنگام آتش سوزی عبارت اند از

www.chap.sch.ir/sites/default/files/books/92-93/487/001-033-C609-45.pdf
توانایی : پیشگیری از پیشامدها و رعایت اصول نکات ایمنی و حفاظتی. اهداف رفتاری ... از برخی از این وسایل که عبارت اند از: دستکش کار، کفش ایمنی، لباس کار، عینک. ایمنی، کاله ایمنی، پیش ... مختلف استفاده می شود، مثالً هنگام شستشوی قطعات. و کار با مواد .... برای استفاده از کپسول آتش نشانی به روش زیر عمل کنید: در ابتدا آتش ...

چطور از پولیور نگهداری کنید که نو به نظر برسند؟ • وقت غذای ...

goodfoodtime.com/چطور-از-پولیور-نگهداری-کنید-که-نو-به-نظر/
۲ روز پیش - اگر پلیورتان می‌تواند در ماشین لباسشویی شسته شود، این نکات ساده را انجام دهید: ... 2- سری به خشکشویی بزنید تمیز کردن و شست وشوی لباس ارزانقیمت . .... برای لاغرتر و بلند قدتر به نظر رسیدن نکات زیر را رعایت کنید: . .... به هر حال بدون در نظر گرفتن سایز پستانها پوشیدن سوتین به هنگام ورزشهایی از .

نحوه صحیح پهن کردن لباس های خیس - سافتلن

www.softlan.com/?articles=نحوه-صحیح-پهن-کردن-لباس-های-خیس
... صرف وقت کمتری خواهد داشت بنابراین رعایت نکاتی در این خصوص مفید به نظر می رسد: ... این کار سبب می شود که لباس کمتر چروک شود و اتوکشی را راحت تر نماید. ... را در حالت خیس آویزان نکنید، بهتر است آن ها را روی یک حوله پهن کنید تا خشک شوند. ... از بین بردن لکه های حاصل از رنگ دادن یک لباس به لباسی دیگر در هنگام شستشو.

آموزش | ژورنال موگه

moogeh.com/blog.php?page=4
بنابراین برای رسیدن به این مهم نکات زیر را رعایت کنید: ... با این کار پس از شستشو می توانید به راحتی گیره ها را در محل های قبلی وصل کنید تا فرم پرده ... اگر هنگام انتخاب لباس شب دچار تردید می شوید و نمی دانید که چه لباسی انتخاب کنید که هم ...
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - همیشه شلوار جینتان را هنگام شستشو پشت و رو کنید. این کار ... به قسمت دستورالعمل داخل شلوار دقت کنید و برای دوام بیشتر نکات آنرا رعایت کنید. ... در این روش لباس پوشیدن ما باید همه توجه را به قسمت پایین ظاهرتان معطوف کنیم.
این روزها خیلی از افراد جهت لیفت بینی با نخ تماس می گیرند و در رابطه با ماندگاری و نحوه انجام لیفت (lift) سوال ..... نکاتی که باید حتما بعد از عمل جراحی رعایت کنید:.
دوش گرفتن و شستشو پس از نزدیکی نمی تواند از حاملگی جلوگیری کند. ... در این هنگام، احتمال زنده ماندن 5 ساله بیمار به کمتر از 30 درصد می‌رسد. ..... از طرف دیگر مشکی رنگی است که به راحتی با بقیه لباس ها هماهنگ می شود؛ پس می تواند انتخاب خوبی باشد. ... برای اینکه این کار را درست انجام دهید بهتر است که این نکات را رعایت کنید .

نکات مهم در زمان شستشو و حمام گربه پرشین | فروش گربه ...

persiankitten.ir/main/1392/12/نکات-مهم-در-زمان-شستشو-و-حمام-گربه-پرشین/
۹ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اینکه چطور باید گربه را شست و چگونه باید این کار را انجام داد و از چه شامپویی باید ... من صرفاً به یک سری نکات مهم و ایمنی اشاره می کنم که در زمان شستشوی گربه ها به ویژه ... در زمان سشوار کشیدن گربه ، یک نکته را حتماً رعایت کنید.

گراد پوشاک آقایان | سوالات متداول

gerad.ir/site/contact/1/32/سوالات%20متداول
دکمه سردست ، لباس زیر ، کراوات ، شال گردن و جوراب قابل تعویض نمی باشد. ... کلیه کالاهای گراد به غیر از اقلام ذیل در صورت رعایت نکات شستشو و نگهداری دارای شش ماه ... (زبان گوشی در وضعیت انگلیسی باشد) به شماره پیامک 02189364 ارسال کنید. ... به منظور رفع این محدودیت و فعالسازی پیامک های تبلیغاتی، مشترکین همراه اول می ...
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ... از لباس استفاده می کنیم یا در هنگام شستشو و یا در مواقع دیگر رعایت کنیم ... در ادامه یک سری از نکات مفید مربوط به نگهداری از لباس ها را در اختیار شما قرار می دهیم: ... و بافت پارچه از بین می رود، این پارچه ها را دور یک استوانه بپیچید و تا نکنید. ... مدت زمان شستن کوتاه و هنگام آبکشی ملایم و آرام، عمل کنید و حتما در ...

[PDF]۱۴۷۱۵

midea-ir.com/wp-content/uploads/2016/09/WU-14715WC-SC.pdf
قبل از این که لباس ها را برای اولین بار بشویید ، یک بار برنامه شستشو را بدون. لباس اجرا ... در صورت عدم رعایت نکات فوق ممکن است کف ناشی از ماده شوینده افزایش. پیدا کند و ... در آب حل کنید تا مانع بسته شدن دهانه مخزن پودر نشوند و هنگام پر شدن آب.

اصول کلی لباس پوشیدن و نحوه انتخاب لباس [آرشیو] - ...

forum.p30world.com › ... › موارد دیگر › سـَـبـک زنـدگــی
۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۸ ه‍.ش. - راستی این لباس پوشیدن خودش قانون خاصی داره مثله دکوراسیون اتاق ... برای لاغرتر و بلند قدتر به نظر رسیدن نکات زیر را رعایت کنید: .... چگونه هنگام خرید در وقتمان صرفه‌جویی کنیم ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با ...... همیشه می توانید حتی بدون شستشوی لباسی آن را به خشک شویی برده و بخواهید برایتان اتو بزند.
۳ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - این نکات کوچک و ساده را رعایت کنید تا همیشه لباس‌های پشمی‌و زیبایی که ... هنگام اتو کشیدن اتو را عقب و جلو نبرید بلکه آن را روی لباس قرار دهید و بردارید ... به برچسب لباس خود و به روش‌ها و درجه آب شستشو توجه و آن نکات را رعایت کنید.
روی آن نوشته شده است ، به این نکات دقت کاملا دقت نمائید . حرارت آب در شستشوی لباس : به دمای آب هنگام شست و شو دقت کنید ، دمای بالای آب باعث کاهش طول عمر لباس و پوشاک می شود ، همچنین ماندن زیاد ... نکات بهداشتی رعایت نشود که مطمئن باشید نمیشود .
رعایت نکات زیر نیز مى تواند هنگام شست وشوى لباس ها مفید باشد: - همواره قبل ..... به این توصیه ها دقت کنید به احتمال زیاد در تمیز کردن منزل از آنها استفاده خواهید کرد :
۲۷ آذر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - نکاتی جهت شستشوی فرش در قالیشویی ... اعلام می کند که همه موظف به رعایت آن هستند، اما در این میان موردی به نام قیمت توافقی وجود دارد. ... کافی است وقتی به آگهی قالیشویان در روزنامه ها نگاه می کنید یا با پرس و جوهای فامیلی ... 3 14,000 تومان; کفش زنانه 15,000 تومان; کت مردانه 60,000 تومان; لباس زنانه 65,000 تومان ...

بهترین نکات دنیای مد لباس و پوشاک

amezcua-mode-ba.crawlback.ir/
۶ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - برای لاغرتر و بلند قدتر به نظر رسیدن نکات زیر را رعایت کنید: ... خود بپرسید: آیا این لباس نیاز به مراقبت های ویژه هنگام استفاده و شستشو دارد و ...

چگونه لباس مناسب بخریم | pHow.ir

phow.ir › مد و زیبایی › پوشش
۲ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در این چگونه ما سعی می کنیم با یادآوری این نکات، در خرید لباسهای مناسب به شما کمک کنیم. ... راحتی فوق العاده ای می کنید، این به دلیل انتخاب نامتناسب لباس است. شما می توانید لباسهایی را بپوشید که در عین زیبایی و رعایت تمام اصول، از ... از نکات مهم هنگام پرو لباس این است که لباس را به همان صورتی که قرار است ...

بهترین راه و وسیله تمیز کردن سرامیک خونه چیه؟ - صفحه 1 - نی ...

www.ninisite.com › تبادل نظر › متفرقه › عمومی
۱۳ بهمن ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 19پست - ‏11 نویسنده
چند مرتبه این کار را تکرار کنید، لکه کاملاً از بین می رود. ایا می دانید که امونیاک معجزه می کند هرگاه هنگام شستن ظروف ، چند قطره آمونیاک .... سپس یک لایه نمک روی آن ریخته و لباس را در مقابل آفتاب آویزان کنید . ... با رعایت‌ نکاتی‌ می‌ توان‌ بر عمر کفپوش‌ سرامیک‌ افزود: .... برای دو شستشوی متوالی دو ساعت فاصله نیاز است.

[DOC]وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه اصفهان

sci.ui.ac.ir/Dorsapax/userfiles/Sub7/GLP-biology.Doc
هنگام استفاده از میکروپیپت برای برداشتن مواد محلول، کاملا" دقت کنید تا فقط نوک ... وچنانچه نیاز به آلودگی زدایی دارد، حتما" پیش از شستشو این کار را انجام دهید. ..... لباس یا لوازم مخصوص که توسط محقق یا مستخدم در جهت حفاطت در برابر عوامل ..... باید یک دستور کار رعایت نکات ایمنی زیستی در آزمایشگاه وجود داشته باشد و همه ملزم به ...

جام نیوز :: JamNews - این عادت های روزانه زودتر پیرتان می کند

www.jamnews.ir/detail/News/720019?sk=1
۲۸ شهریور ۱۳۹۵ ه‍.ش. - با ما همراه باشید تا نکات و ترفندهای متخصصان را در مورد اشتباهات رایج .... سعی کنید به هنگام نشستن مراقب این موضوع باشید تا تناسب اندام شما ...

چند نکته ساده برای مراقبت از پلیور - مجله اینترنتی رسیار

www.rasyar.com/fashion-beauty.../a-few-simple-tips-to-take-care-of-پلیور.html
۵ روز پیش - چند نکته ساده برای مراقبت از پلیور, در این مطلب، چند نکته ساده و موثر ... سعی کنید از شامپویی استفاده کنید که به طور خاص برای شستشوی ... اما این پارچه در هنگام خشک شدن (برای جلوگیری از کشیده شدن آن) به مراقبت بیشتری نیاز دارد. .... نکات مهمی که در تنظیم قرارداد باید رعایت کرد ... نکات و منابع انتخاب رشته ...
1- حفظ سلامت و بهداشت: اگر سلامت کلی خود را رعایت کنید، آنگاه واژن شما هم از نظر بهداشتی و سلامت مناسب خواهد بود. برای این منظور بهتر است مصرف شکر و ...
روی آن نوشته شده است ، به این نکات دقت کاملا دقت نمائید . حرارت آب در شستشوی لباس : به دمای آب هنگام شست و شو دقت کنید ، دمای بالای آب باعث کاهش طول عمر لباس و پوشاک می شود ، همچنین ماندن زیاد ... نکات بهداشتی رعایت نشود که مطمئن باشید نمیشود .
می‌توانید یک تشت پر از آب و شامپو درست کنید و لباس را ۱۰دقیقه. در آن قرار دهید و بعد به ..... کنید تا خشک شوند. نکته لازم هنگام شستشو با دست .... خودداری کنید. با رعایت این نکات ساده و کوچک می ‌توانید لباس ‌هایی زیباتر و با دوام ‌تر داشته باشید.
همچنین از پیشبند برای پخت غذا استفاده کنید و به این تقسیم بندی، لباس خواب را هم .... بنابراین، یکى از وظائف مهم خانه دارى رعایت نظم و ترتیب است ،البته خانم هاى خوش ... می دانند اسباب و لوازم خانه را چگونه مرتب سازند لیکن در عین حال یادآورى نکات زیر .... به یاد داشته باشید که پوشیدن دستکش پلاستیکی یا نخی به هنگام تمیز کردن ...
برای لاغرتر و بلند قدتر به نظر رسیدن نکات زیر را رعایت کنید: ... گوید : از خود بپرسید: آیا این لباس نیاز به مراقبت های ویژه هنگام استفاده و شستشو دارد و مثلا اگر ...

از همه چیزو همه کس - نکات خانه داری

www.matenali.blogfa.com/category/31/نکات-خانه-داری
قبل از شستشوی معمولی لباس، روی هر لکه چربی، پودر بچه را ریخته و به لباس ضربه .... در این مطلب قوانین مهمی که باید در چیدمان مبلمانتان رعایت کنید را به صورت ..... _ اگر در هنگام اتو زدن متوجه شدید لباس لک زنگ فلزات را دارد که از میخ طناب رخت یا ...
۱۷ آبان ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ولی اگر این کار را نکرده‌اید و قصد خرید پوشاک زمستانی را در اول فصل ... از آب گرم برای شستشوی آنها استفاده کنید و در آخر برای آب کشیدن آن از نرم‌کننده استفاده کنید. ... نکاتی که بهتر است هنگام خرید لباس زمستان رعایت کنیم: ۱.

105-شیر مادر - Professor Soltanzadeh

www.professorsoltanzadeh.com/new/shire%20madar.htm
از شستشوی مکرر نوک و هاله پستان پرهیز کنید ، شستشوی یک بار در روز پستان با آب سالم ، کافی است. ... Ø شیر همه مادران کافی است ولی باید نکات زیر هم رعایت شود : ..... تماس و توجه مادر به شیرخوار در هنگام شیردادن اثر مطلوبی بر رشد روانی و عاطفی .... برقرار شود در غیر این صورت ، هر چه لباس مادر و شیر خوار کم تر باشد بهتر است.

تجهیزات سفر - صفحه 4 - کجارو

www.kojaro.com/category/travel-equipment-tips/page/4
چادر زدن و نکاتی که باید رعایت کنید ... از آن‌جایی‌ که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر مسافر شستشوی لباس است، در این مطلب از ابزار سفر یکی دیگر از ماشین‌های نوین ...

بلوز و لباس مجلسی - تخفیف گروهی ایران سنتر

off.irancenter.com/محصولات/مد-و-لباس/مد-و-لباس-زنانه/بلوز-و-لباس-مجلسی
یا این که بلوز و لباس مجلسی را از یقه به طناب با گیره آویزان کنید. ... رعایت نکات زیر نیز می تواند هنگام شست و شوی بلوز و لباس مجلسیDresses and Formal ... در هنگام شستشو ابتدا بلوز و لباس مجلسی را برحسب جنس و رنگ طبقه بندی نمایید و ...

مهارت های زندگی - حجاب برتر

m-tavanaie.blogfa.com/category/8
بهتر است این لباس را بین دو پارچه ی سفید قرار دهید ، و بعد آنها را در آب بیاندازید و ... ۷٫ هنگام اتو کردن حتما به دستوری که بر روی اتیکت آورده شده و دمای مناسبی را جهت اتو کردن به شما ..... در تمیز کردن و نگهداری لباس هایتان نکات زیر را رعایت کنید.

دانستنیها در مورد نگهداری و شستشوی لباس ها - مجله مد و فشن ...

https://fiza.ir/blog/دانستنیها-نگهداری-و-شستشوی-لباس-ها/
۹ بهمن ۱۳۹۵ ه‍.ش. - در این مطلب قصد داریم تا شما را با نکاتی در مورد شستشوی بهتر لباس آشنا کنیم. ... _ لباس هایی که در هنگام شستشو و پس از آن تولید کرک و پرز می کنند ... _ در زمان وارد کردن لباس ها به داخل ماشین لباس شویی دقت کنید که لباس .... با رعایت این نکات ساده و کوچک می ‌توانید لباس ‌هایی زیباتر و با دوام ‌تر داشته باشید.

<