تنبیه دردناک دانش آموز به خاطر نمره در قاین + عکس

تنبیه بدنی دانش آموز به خاطر نمره در قاین + عکس و جزییات

تنبیه بی رحمانه دانش آموزان در قاین (عکس)

تنبیه دانش آموز توسط معلم ، عکس تنبیه دانش آموز قاین
تصاویر منتشر شده از وضعیت دردناک یک پسر در فضای مجازی حاکی از تکرار مسئله تلخ تنبیه دانش آموزان توسط معلم این بار در قاین داشت.


تنبیه دانش آموزی در مدرسه قاین به دلیل نمره پایین

اخباری که هر از گاهی از نوع برخورد برخی معلمان با دانش آموزان در گوشه و کنار به گوش می رسد و البته واکنش ها و تبعات ناگوار این برخوردها جز برانگیختن حس تأسف در جامعه حاصلی ندارد.

حال آنکه این روزها به لطف گسترش شبکه های مجازی و انتشار اخبار و فیلم های مستند هر اتفاقی حتی در دورترین نقاط کشور که رخ دهد بلافاصله به طور گسترده انعکاس پیدا می کند و دیگر نمی توان منکر چنین وقایعی شد.

عصر دیروز در فضای مجازی تصاویری از تنبیه دانش آموزان یکی از مدارس قاین توسط معلم این مدرسه منتشر شد که بنا به گفته دانش آموزان به دلیل کم شدن نمره تنبیه می شوند.

خبرنگار نسیم قائن برای صحت این موضوع با تعدادی از والدین دانش آموزان تماس گرفت.

پدر یکی از دانش آموزان با بیان این که دریکی از روستاهای قاین زندگی می کنم وبا هزاران بدبختی هزینه تحصیل فرزندم را تامین میکنم وهرروز مدرسه یک پولی را از ما میخواهد وبه هرصورتی که هست پول را می دهیم تافرزندم درس بخواند.


عکس تنبیه دانش آموز قاین

وی گفت:امروز که شاهد کتک خوردن فرزندم بودم با خود گفته ام اگر ترک تحصیل کند بهتر از این است که به این صورت کتک بخوردوآبرویش جلوی دوستانش برود.

پدراین دانش آموزگفت:فرزندم می گوید چون نمره ما کم شده بود معلم مارا تنبیه کرد ومعلم چه حقی داشته است که به این طرز فجیع فرزندان مارا برای یک نمره به باد کتک بگیرد .

پدر این دانش آموز گفت:این تنبیه هاقبلا هم دراین مدرسه اتفاق افتاده است وکسی پیگیری نکرده است.

برادر یکی دیگر از دانش آموزان نیز اظهارداشت:برادرم نمره امتحانی کم گرفته بوده است ومعلم او وتعدادی از همکلاسی هایش را به این طرز فجیع کتک می زند وماهم پیگیر این موضوع خواهیم بود وقطعا شکایت خواهیم کرد.

خبرنگارمابرای بررسی این موضوع با مدیر آموزش وپرورش وحراست این اداره نیز تماس گرفت که پاسخگو نبودندولذا از طریق یکی دیگر از کارمندان آموزش وپرورش نیزپیگیر این موضوع شد که نامبرده هم اعلام داشت که از سوی مدیریت این موضع رد شده است.

خبرنگارما موضوع رااز طریق روابط عمومی اداره پیگیری شد که مسئول روابط عمومی اداره آموزش وپرورش نیز پس از پیگیری توسط خبرنگار نسیم قاین با ارسال پیامکی با این عنوان" موضوع بررسی شد وصحت ندارد "این موضوع را انکارکرد.

کهن ترابی رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان نیز درگفتگو با خبرنگار ما با بیان این که هنوز دراین زمینه گزارشی دریافت نشده است گفت:موضوع پیگیری خواهد شد وقطعا برخورد جدی دراین زمینه خواهیم داشت.

تنبیه دردناک دانش آموز به خاطر نمره در قاین + عکس

3.919
منبع : فارس /ن


























تنبیه دردناک دانش آموز به خاطر نمره در قاین + عکس - نمناک

namnak.com/تنبیه-دانش-آموز.p43303
رتبه: ۵ - ‏ نقد
۴ ساعت پیش - تنبیه دانش آموز و عکس پسر دانش آموز تنبیه شده در قاین و تنبیه بدنی تلخ دانش آموز توسط معلمش در نمناک.

تنبیه بدنی دانش آموز به خاطر نمره در قاین + عکس و جزییات | ...

kabironline.net/2017/01/26/نبیه-دردناک-دانش-آموز-به-خاطر-نمره-در-قا/
۲ ساعت پیش - تنبیه دردناک دانش آموز به خاطر نمره در قاین + عکس . تنبیه دانش آموز توسط معلم ، عکس تنبیه دانش آموز قاین. تصاویر منتشر شده از وضعیت دردناک ...
۲ ساعت پیش - این کشور از شمال با برمه و لائوس، از شرق تنبیه دردناک دانش آموز به خاطر نمره در قاین + عکس با لائوس و کامبوج، از جنوب با مالزی و خلیج تایلند، و از ...

تنبیه دردناک دانش آموز به خاطر نمره در قاین + عکس - دانلود ...

www.bia2download.xyz/تنبیه-دردناک-دانش-آموز-به-خاطر-نمره-در-ق.html
۳ ساعت پیش - تنبیه دردناک دانش آموز به خاطر نمره در قاین + عکس – نمناک namnak.com/تنبیهدانشآموز.p43303 Translate this page Rating: 5 – ۱ review ۳ ...
۴ ساعت پیش - تنبیه بدنی , تنبیه تلخ دانش آموزان , تنبیه دانش آموزان در قاین , تنبیه دانش آموز توسط ... قاین توسط معلم این مدرسه منتشر شد که بنا به گفته دانش آموزان به دلیل کم شدن نمره تنبیه می شوند. .... عادل فردوسی پور به خاطر استفاده از کلمه استعفا تذکر گرفت؟ .... خانواده‌های آتش‌نشانان در پلاسکو|لحظه‌هایی سخت و دردناک!

تنبیه بی رحمانه یک دانش آموز توسط معلم در قاین!! + عکس - ...

ava-news.ir/search/?q=تنبیه+بی+رحمانه+یک+دانش+آموز+توسط...قاین!!...عکس
تنبیه بدنی بی‌رحمانه دانش‌آموز چاروسایی توسط معلم+ عکس ... شوتاور که شغل پدر او کارگری است، در این خصوص گفت: به خاطر بد نوشتن مشق‌هایم و ندانستن یک کلمه معلم مرا تنبیه کرد. ... یکی از مدارس قاین توسط معلم این مدرسه منتشر شد که بنا به گفته دانش آموزان به دلیل کم شدن نمره تنبیه می شوند. ... این تنبه دردناک برای چی بود ؟

تنبیه بی رحمانه یک دانش آموز توسط معلم در قاین!! + عکس

ivnews.ir/search/?q=تنبیه+بی+رحمانه+یک+دانش+آموز+توسط...قاین!!...عکس
این دانش آموز روستایی به طرز وحشیانه‌ای مورد تنبیه بدنی قرار گرفت +عکس ... این مدرسه منتشر شد که بنا به گفته دانش آموزان به دلیل کم شدن نمره تنبیه می شوند. ... دانش آموز اصفهانی +عکس فوت دردناک معلم ابتدایی بخاطر سرمای زیاد (عکس) کار فوق ...

تنبیه بی رحمانه دانش آموزان در قاین (عکس) - پول نیوز

www.poolnews.ir/fa/news/216422/تنبیه-بی-رحمانه-دانش-آموزان-در-قاین-عکس
۶ ساعت پیش - عصر دیروز در فضای مجازی تصاویری از تنبیه دانش آموزان یکی از مدارس قاین توسط معلم این مدرسه منتشر شد که بنا به گفته دانش آموزان به دلیل کم شدن نمره تنبیه می شوند. ... لحظه هایی دردناک در شب ششم فاجعه پلاسکو (عکس).
۷ ساعت پیش - تنبیه تلخ دانش آموزان این بار در شهرستان قاینات تکرار شد. ... این مدرسه منتشر شد که بنا به گفته دانش آموزان به دلیل کم شدن نمره تنبیه می شوند.

تنبیه بی رحمانه دانش آموزان در قاین+تصاویر - عدالت خواهان ...

edalatgolestan.ir/اخبار-روز/.../39638-تنبیه-بی-رحمانه-دانش-آموزان-در-قاین-تصاویر
۷ ساعت پیش - عکسی دردناک از آتش نشانان حادثه فاجعه پلاسکو ... تنبیه تلخ دانش آموزان این بار در شهرستان قاینات تکرار شد. ... مدارس قاین توسط معلم این مدرسه منتشر شد که بنا به گفته دانش آموزان به دلیل کم شدن نمره تنبیه می شوند. ... تشکر از سگ پلیس به خاطر پیدا کردن پیکر آتش نشانان/عکس · دونالد ترامپ؛ فشار به ایران و ...

تنبیه بی رحمانه دانش آموزان در قاین | محبوب ها - دکوراسیون، ...

mahboobha.ir/news/1485442353-703/تنبیه-بی-رحمانه-دانش-آموزان-در-قاین
۴ ساعت پیش - احسان علیخانی : خسته ام + عکس ... تنبیه تلخ دانش آموزان این بار در شهرستان قاینات تکرار شد. به ... این مدرسه منتشر شد که بنا به گفته دانش آموزان به دلیل کم شدن نمره تنبیه می شوند. ... تراژدی دردناک چوب معلم بر سر دانش آموزان/ تحصیل با طعم تلخ تنبیه برای دانش آموزان ... اخراج مسافر از هواپیما به خاطر دختر ترامپ.
اعتراض 36 تشکل فرزندان شاهد نسبت به برخورد غیر. ... تنبیه دردناک دانش آموز به خاطر نمره در قاین + عکس · کدام بازیکنان خارجی از استقلال شاکی هستند ؟ تصویری ...

گروگانگیری مسلحانه در یک آژانس مسافرتی در پاریس

www.netlox.ir/articles/.../گروگانگیری-مسلحانه-در-یک-آژانس-مسافرتی-در-پاریس
این مرد مسلح که ظاهرا تنها است، در ساعت 18.30 به وقت محلی وارد آژانس مسافرتی "ازیلاند Asieland" در بلوار ماسنا ... تنبیه دردناک دانش آموز به خاطر نمره در قاین + عکس.

تنبیه بی رحمانه یک دانش آموز توسط معلم در قاین عکس ...

irannp.com/.../in_persianv.comr5.lpreviewr5.l369532.php_ts1_تنبیه-بی-رحمانه-یک...
۳ ساعت پیش - تنبیه بی رحمانه یک دانش آموز توسط معلم در قاین عکس-پرشین وی ... دانش آموزان یکی از مدارس قاین توسط معلم این مدرسه منتشر شد که بنا به گفته دانش آموزان به دلیل کم شدن نمره تنبیه می شوند. ... عادل فردوسی پور به خاطر استفاده از کلمه استعفا تذکر گرفت؟ .... خانواده‌های آتش‌نشانان در پلاسکو|لحظه‌هایی سخت و دردناک!

تنبیه بی رحمانه دانش آموزان در قاین | پارسینه

vista.ir/news/32774879/تنبیه-بی-رحمانه-دانش-آموزان-در-قاین
۳ ساعت پیش - تنبیه تلخ دانش آموزان این بار در شهرستان قاینات تکرار شد. ... دانش آموزان یکی از مدارس قاین توسط معلم این مدرسه منتشر شد که بنا به گفته دانش آموزان به دلیل کم شدن نمره تنبیه می شوند. .... عکس:شهروندی که از متروی تهران بخاطر فروش بلیط یکطرفه شکایت کرد ... عکس: وضعیت دردناک بهداشت و سلامت در سیستان.

گلستان ما - رای نورمفیدی به 500 هزار رسید / نمره قبولی برای ...

www.golestanema.ir/28233-
مسمومیت شدید ناشی از قرص گندم علت مرگ دانش آموز گلستانی/ این حادثه خارج از ... همه چیز درباره تنبیه بدنی 5 دانش آموز گلستانی/ آیا برای اعتقادات هم باید کتک خورد ! ... کلاله‌ای به خاطر مدیحه‌سرایی/ از رضایت‌نامه مشروط تا فریب والدین توسط آموزش و ... زمان تولد دخترم شیفت بودم/ سوختن همشهری ام در تصادف دردناک ترین خاطره دوران ...
عکس/ احترام نظامی پلیس به پیکر آتشنشان تازه پیدا شده ... تنبیه بی رحمانه دانش آموزان در قاین+تصاویر .... عکس/ نمره قبولی کریم در اولین بازی برای قهرمان .... حادثه دردناک آتش‌سوزی و فروریختگی ساختمان در مرکز شهر مایه اندوه و تأسف و نگرانی ...

خبر خوش وزیر آموزش و پرورش برای فرهنگیان - افکارنیوز

www.afkarnews.ir/بخش...5/286728-خبر-خوش-وزیر-آموزش-پرورش-برای-فرهنگیان
۶ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - وزیر آموزش و پرورش به نیروهای مازاد در این وزارتخانه اشاره کرد و ادامه داد: در ... وی با بیان اینکه به طور متوسط برای هر دانش‌آموز یک میلیون و .... سال ۹۳ تأثیر نمرات امتحانات نهایی سال سوم متوسطه ۲۵ درصد خواهد بود. .... شمالی بعضی افراد فقط برای دریافت حق معاونت و به خاطر ارتباط با مدیران … ...... قاینات ۱۳۹۲/۰۹/۱۸ ۱۸:۴۹.
۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۷ ه‍.ش. - آیا تعداد زیادی از همین رانندگان قبلا به خاطر لایی کشیدن زندان ... بالا بودن آستانه جرم در کشورما نه تنها باعث شده است عده‌ای شخصا به تنبیه متخلف دست بزنند و در نتیجه ... جرم این دختر دانش آموز مظلوم 17 ساله (عکس زیر، ایران، 4 اسفند 84) این ..... همین چند روز پیش زن جوانی به خاطر آزار و اذیت های همسر در شهرستان قاین ...
مرگ 16 دانش آموز بر اثر تصادف اتوبوس در ایتالیا ... 49 دانش آموز پسر در زنجان مسموم شدند ... دستگیری زن بدنساز به خاطر انتشار عکس برهنه خود در فضای مجازی ...

آمار کشته های واژگونی اتوبوس اقلید به 29 نفر رسید | خبر ...

khabarfarsi.com/u/28026688
۲۲ آبان ۱۳۹۵ ه‍.ش. - رئیس پلیس راه استان ایلام خاطر نشان کرد: در این حادثه دو تن از هموطنانمان ... باعث شد تا فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش که به تازگی سکان مدیریت این وزارتخانه را به دست گرفته، به تنبیه بدنی دانش آموزی در روستاهای ... واقعه تأسف بار به بازماندگان داغدار این حادثه دردناک و با ابراز همدردی با ملت و ...
۱۱ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - قبلی انتشار رندرهایی از موبایل Moto X موتورولا که اطلاعات جالبی به ... 6 ساعت قبل . ...... کودکانی که به طور منظم صبحانه نمی‌خورند در آزمون‌های کلامی دارای 58/5 نمره امتیاز . ..... تنبیه دردناک دانش آموزان توسط معلم سنگدل + عکس - نمناک Rating: 2.6 .... لگد مال کردن دانش آموز خوزستانی به خاطر خندیدن به معلم پرورشی .

آموزش پول به کودک - صفحه نخست

delaraaam-ba.zozanaqe.ir/ogle/آموزش+پول+به+کودک/150
۱ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - با اینکه هنوز معلوم نیست که آیا فلج شدن دانش آموز ناشی از تنبیه ... درضمن قابل ذکر است که درصورت نمره کم گرفتن در مصاحبه بعداز .... خشونتها در دنیای واقعی یا بسیار دردناک است یا منجر به مرگ می شود. ... آموزش چگونگی استفاده از اکشن های برنامه فتوشاپ به صورت بسیار ساده و همراه با عکس هایی از محیط برنامه که ...

iran cpa - انجمن علمی روانشناسی بالینی ایران

www.irancpa.com/NewsByCategory.aspx?cat=2&type=archived
رئیس نظام روان‌شناسی استان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: «نظام روان‌شناسی ۱۰۰ هزار .... اجتماعی افراد با نیازهای ویژه توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات درتاریخ 23 و 24 ...... واکنش هایی نظیر تنبیه کودک و یا بی توجهی به او می تواند زمینه ساز ایجاد ..... وقتی با همکاران صحبت می کنم می گویند وقتی در مورد یک بیماری ما دانش و آموزش ...

معاونت اجرایی دبستان قم

dabestan-moaven-94-ba.silvermarket.ir/
برخود لازم می دانم از طریق این رسانه این مصیبت دردناک را خدمت خانواده آن عزیز و دیگر ... به گزارش ایرنا، این دانش آموزان روز چهارشنبه در حین تمرین عملی درس آمادگی دفاعی ... ضرب و شتم دانش آموز کلاس ششم توسط معلم پای پلیس مشهدرابه ماجراباز کرد+ عکس ... اسنادی به گروه حوادث روزنامه خراسان مدعی شد فرزندش به خاطر تنبیه شدید بدنی ...

به منظور بررسی مشکلات کمبود ها صورت گرفت تصاویر

chenaran-lib-ba.crawlblog.ir/ogle/به+منظور+بررسی+مشکلات...+/++تصاویر
۲۷ آبان ۱۳۹۵ ه‍.ش. - به منظور بررسی مشکلات و کمبود ها صورت گرفت + تصاویر ... به گزارش پایگاه خبری نیوز زیرکوه ،فرهاد فلاحتی نماینده مردم شهرستانهای قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در ادامه .... هیچ مدرسه ای حق تنبیه روحی و جسمی دانش آموزان را ندارد ... گرفت اوخ که زینب بدو صد آه دردناک طشتی برابر حسنش از محن گرفت آمد ...

متن اخر سالی برای دانش اموزان

box98.ir/search/?q=متن+اخر+سالی+برای+دانش+اموزان
عکسهای از کتاب درس دانش اموزان داعش در سوریه -آکاسرگرمی , عکس , گینس , جالب ... بهروز امیدی ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار دانش آموزان گفت: این اتوبوس حامل 44 ... خوزستان، درحالیکه دانش آموزان پنجم ابتدایی برای او جشن گرفته بودند، به خاطر ... خاطی مدرسه ابتدایی شهرستان لالی که براثر تنبیه بدنی دانش آموز موجب ناتوانی ...

پایگاه اطلاع رسانی بیان روز شهرستان پلدختر ,شبکه اطلاع ...

www.bayanerooz.ir/fa/search.php?str_search=زندگی
لانگیربین سرزمین خرس های قطبی است و به همین خاطر هم همه ی ساکنین شهر همیشه با ... تنها زن دریانورد ایرانی + عکس .... دانش آموزان پلدختری به سن تکلیف رسیدن خودراجشن گرفتند ... این تنبیه است، البته تا جایی که این تنبیه، به تنبیه فیزیکی تبدیل نشود! .... تصاویری دردناک در قالیکوه/قالیکوه می تواندمنطقه حفاظت شده شود.
اگر مطلبی عنوان می‌شود، به خاطر آبروی افراد باید مستند باشد و سرعت رسیدگی به آن و ورود ... که بیشترین جمعیت روستایی هم مربوط به شهرستان های قاینات و بیرجند و کمترین آن مربوط به .... وقتی بعد تبیه بچه بخاطر نمره هاش بهش شکلات بدی! .... معلم بیرحم ایرانی دست دانش آموز سال اول را سوزاند +عکس کودک دانش آموز در اولین سال ...

اخبار خبرنگاران ایرنا از مذاکرات هسته ای از وین - خبرگزاری ...

217.25.54.55/fa/page/233/theme1/fa/pages/234.aspx?lang=fa&kind=1000618
ایرنا- کرمان- آیین اختتامیه جشنواره عکس و پوستر پیشگیری از آسیب های اجتماعی خشت .... 510 تعاونی دانش بنیان طی سه سال گذشته در کشور راه اندازی شد ..... استاندار کرمانشاه:باید شتاب بیشتری به توسعه آموزش عالی در استان داده شود ...... اسلامی گفت: حادثه دردناک فروریختن ساختمان پلاسکو باید درس عبرت بزرگی برای همه باشد.

Asrekhodro - افزایش جریمه ها؛ دارو یا نوشداروی رانندگی به ...

www.asrekhodro.com/.../افزایش-جریمه-ها-دارو-یا-نوشداروی-رانندگی-به-سبک-ایرانی
۵ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی ادامه می دهد: در صورتی که نگاه به جرائم رانندگی همه جانبه باشد یعنی پیش از ... است به گونه ای که این افزایش جریمه ها جنبه جریمه یا تنبیه برای فرد ... مردم این است آن هم به خاطر دیدن رفتار مسئولان است براین اساس قوانین باید ..... واژگونی اتوبوس در محور قاین ..... پرداخت خسارت دانش آموزان کشته شده در حادثه اتوبوس ...
... مراکز آموزش عالی در کشور با همه مسائل پیرامونی، بیانگر علاقمندی و عشق مردم به علم ... به علم و دانش است، گفت: با این وجود توسعه علمی نباید به هر قیمتی مدنظر باشد و ... به گزارش نسیم قائن ،فرهاد فلاحتی نماینده مردم قاینات وزیرکوه در جمع مردم قاین در ..... نظر فیلمساز هالیوودی درباره عکس های دفاع مقدس .... نامه دردناک دختر پورحیدری.

<