سایت پیکس لاو

جزییات افشار دلیل علت سقوط جرثقیل در مکه اعلام شد


جزییات افشار دلیل علت سقوط جرثقیل در مکه اعلام شد

 افشای علت سقوط جرثقیل در مکه

علت سقوط جرثقیل در مکه

 دلیل علت سقوط جرثقیل در مکه

 افشای علت سقوط جرثقیل در مکه


پایگاه خبری المواطن در خصوص حادثه سقوط جرثقیل در حرم مکی شریف را آن گونه که مقامات و مسئولان سعودی مدعی بودند طوفان ندانسته است.

این پایگاه سعودی در این باره اعلام کرد: علت اصلی سقوط جرثقیل در مکه مکرمه بر روی حجاج بیت الله الحرام که در روز جمعه گذشته روی داده وزش طوفان نبوده و ادعای مقامات و مسئولان سعودی در این باره دروغ و نادرست است.

این پایگاه خبری سعودی با بررسی تصاویر جدید به دست آمده از جرثقیل واژگون شده اعلام کرد: پایه های اصلی این جرثقیل به صورت محکم به زمین سفت نشده بودند و در پایه های این جرثقیل از بتون براساس معیارهای استاندارد جهانی استفاده نشده است و حتی در اطراف این جرثقیل از موانع لازم که باعث می شود کسی در اطراف منطقه استقرار آن تردد نداشته باشد استفاده نشده است، از این رو عاملان نصب این جرثقیل براساس کاتالوگ های تعیین شده برای نصب این جرثقیل استفاده نکرده اند و موارد هشدار را جدی تلقی نکرده اند و قطعات این جرثقیل فقط بر روی هم سوار شده بود.

جرثقیل مکه ، سقوط جرثقیل در مسجدالحرام ، حادثه مکه ، حادثه در مکه

جرثقیل مکه ، حادثه مکه ، حادثه در مکه ، حادثه در مسجدالحرام

براساس اطلاعاتی که این پایگاه خبری آن را براساس فیلم به دست آمده از این حادثه پخش کرده مشخص شده است جرثقیل مذکور بعد از سقوط هیچ کدام از پایه های آن به زمین ثابت و محکم نشده بود و استانداردهای بین المللی برای استفاده از جرثقیل مد نظر نبوده است، از این رو حتی بخش هایی که ممکن است تاب برداشته باشند یا متمایل شده باشند مورد بازبینی قرار نگرفته بودند.

براساس اصول استانداردهای بین المللی برای استفاده از جرثقیل ها باید پایه این دستگاه ها با استفاده از بتون آرمه به زمین سفت شوند و دیگر بخش های آن نیز همانگونه که در کاتالوگ ها آمده باید بر روی هم سوار شوند و تمام پیچ و مهره های این جرثقیل براساس سفارش شرکت سازنده بهم سفت شوند، همچنین در کاتالوگ استفاده از این جرثقیل نحوه ایمن سازی اطراف آن هم آموزش داده شده است که متاسفانه مسئولان ذیربط به این بخش از ایمن سازی هم توجهی نکرده بودند.


moaser.ir/.../آخرین-تصاویر-و-جزئیات-سقوط-بالابر-... Translate this page 2 days ago - رسانه‌های عربستان اعلام کرده‌اند که این جرثقیل که در طرح توسعه مسجد الحرام ... بدی آب و هوا سقوط کرده است، اما مقامات سعودی اعلام دلیل اصلی سقوط بالابر را به ... شدید جرثقیل‌ها شده است که به همین علت یکی از این جرثقیل‌ها سقوط کرد. جدیدترین اخبار حادثه سقوط جرثقیل در مکه +تصاویر - شفاف shafaf.ir/.../جدیدترین-اخبار-حادثه-سقوط-جرثقیل-در-... Translate this page 2 days ago - برخی علت را تخلف و برخی آن را حادثه می‌دانند. ... جدیدترین اخبار حادثه سقوط جرثقیل در مکه +تصاویر .... دلیل هجمه به زاکانی و موج‌سازی علیه جلیلی ... آخرین آمار کشته‌‌های سقوط جرثقیل در مکه - همشهری آنلاین hamshahrionline.ir/.../details/306883/.../worldincidents Translate this page 2 days ago - آخرین آمار کشته‌‌های سقوط جرثقیل در مکه؛ تصاویر حادثه و اطلاعیه وزارت بهداشت ... رسانه‌های سعودی می‌گویند همین طوفان و وزش شدید باد دلیل سقوط این ... عمومی کلیه مصدومین ایرانی، ادامه درمان در مراکز درمانی وابسته به هیأت پزشکی حج و ... علت حادثه مکه چه بود؟ | اتاق خبر 24 otaghkhabar24.ir/news/14749 Translate this page 1 day ago - سقوط مرگبار جرثقیل در مسجد الحرام در مکه مکرمه 107 کشته و 238 مجروح ... در اظهاراتی درباره دلیل این حادثه تأکید کرد که قسمتی از یک جرثقیل در ... دلیل سقوط مرگبار جرثقیل در مسجد الحرام avaznews.rozblog.com/post/1371 Translate this page 1 hour ago - ۱ ساعت پیش - دلیل سقوط مرگبار جرثقیل در مسجد الحرام. یک پایگاه خبری سعودی بعد از گذشت دو





جزئیات سقوط جرثقیل ساختمانی در مکه + تصاویر

جزییات افشار دلیل علت سقوط جرثقیل در مکه اعلام شد

دلیل اصلی سقوط جرثقیل در مکه

۹۴/۰۶/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی