جزییات + عکس قتل جوان 24 ساله در خیابان در کرمان

قتل جوان 24 ساله در وسط خیابان در کرمان

ماجرای قتل جوان 24 ساله در خیابان در کرمان


تل به دلیل عدم رعایت حق تقدم

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان از دستگیری قاتل نزاع شامگاه پنج شنبه خبر داد. 
دادخدا سالاری با اعلام این خبر گفت: در پی نزاع لفظی دو جوان موتور سوار در خیابان شهید مصطفی خمینی (شهاب) شهر کرمان جوان بیست و سه ساله با ضربه چاقو اقدام به جرح جوان بیست و چهار ساله دیگر کرد.

 
قتل  ، قتل با چاقو ، قتل در کرمان ، قتل
 
قتل وسط خیابان ، قتل در کرمان ، قتل ، قتل با چاقو

قتل وسط خیابان برای حفظ حق تقدم

وی گفت: مجروح پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد و قاتل متواری صبح روز یکشنبه در یکی از شهرستانهای استان دستگیر و در جلسه بازپرسی به ارتکاب بزه اعتراف کرد. 
دادستان کرمان عدم کنترل خشم آنی را علت و انگیزه این قتل دانست و گفت: این دو جوان که هر دو راکب موتورسیکلت بودند بر اثر حق تقدم عبور بحث لفظی می کنند و در ادامه درگیری فیزیکی آن ها منجر به قتل می شود. 
وی بیان داشت: بر اثر این درگیری حق حیات از یک جوان سلب شد و جوان دیگر نیز فرجامی جز اعدام نخواهد داشت. 
این مقام قضایی کنترل خشم در مناسبات اجتماعی را جزء مهارت های زندگی دانست که می بایست توسط خانواده و متولیان امر آموزش در خلقیات افراد نهادینه شود. 
دادستان کرمان افزود: این دو جوان اگر حتی یک درصد احتمال وقوع چنین اتفاقی را می دادند شاید حتی از منزل خود خارج نمی شدند و نکته قابل توجهی که در این قبیل اتفاقات تلخ وجود دارد اینست که اگر آلت جرمی به همراه مجرم نباشد نتیجه خشم آنی وی تا این میزان غیر قابل جبران نبود. 
وی ادامه داد: بازپرس ویژه آقای میرزابیگی و دایره حرائم جنایی پلیس آگاهی بصورت شبانه روزی پیگیری موضوع را بر عهده گرفتند و کمتر از 72 ساعت با اقدامات انجام شده قاتل دستگیر شد.


About 519,000 results (0.74 seconds) 

Search Results

ایسنا - قتل

www.isna.ir/fa/tag/381b1f6c3b7cf244/قتل

Translate this page

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، از وقوع درگیری خونین بین چند جوان و قتل جوان 19 ساله ... بر لباس متهم به قتل کودک 10 ساله در خیابان وحدت اسلامی با خون مقتول مطابقت دارد. ..... نزاعی که سال گذشته در شیراز حادث و طی آن یک جوان 24 ساله کشته شده بود، قاتل شناسایی و دستگیر شد. ... ماجرای قاتلان فراری از سواحل شمال تا اداره آگاهی کرمان.

ایسنا - قاتل

www.isna.ir/fa/tag/b2e9492d05cf47cf/قاتل

Translate this page

دستگیری قاتل متواری نزاع خیابان شهاب کرمان ... عامل قتل وحشیانه پسر 10 ساله تهرانی وقتی لالایی‌های سوزناک مادرانه را شنید، .... ماجرای ازدواج دختر جوان با قاتل پیر .... فرمانده‌ی ناجای ایلام از دستگیری قاتل فراری در 24 ساعت در کوه‌های صعب‌العبور ...

قتل نوزاد 25 روزه و تجاوز به دختر 7 ساله! - فرارو

fararu.com/.../قتل-نوزاد-25-روزه-و-تجاوز-به-دختر-7-...

Translate this page

Aug 3, 2013 - دختر جوانی که توسط یکی از اراذل و اوباش اغفال شده و به یک خانه متروکه .... در خیابان میردامادی مراجعه و جوانی به نام «آرمان»24 ساله را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. .... در ادامه جلسه دادگاه دو متهم دیگر پرونده به تشریح ماجرا پرداختند.

قتل‌های سریالی: زنانی که مْردند، مردانی که کشتند - مجله زنان

www.zananmag.org/spip.php?article354

Translate this page

تا اینکه یک سال و اندی بعد دوباره این ماجرا یعنی «خفه شدن» یا «ناپدید شدن» زنان آغاز شد. ... 16:25 دقیقه در گزارشی به بازپرس ویژة قتل، خبر از کشف جسدی در خیابان 148 ... قتل این زن 35 ساله به بازپرس ویژة قتل لاهیجان گزارش شد. ..... در اینجا نیز پیش از سال 1381 دو جوان 22 و 24 سالة کرمانی زنگ ساعت مرگ را به صدا درآورده بودند.

قتل - خبرآنلاین

www.khabaronline.ir/tags/2622/قتل

Translate this page

سه شنبه 24 شهریور 1394 - 08:48:00 ... پسری که پدرش را در چاه آب سنگسار کرد/ ماجرای جنایت جوان شیشه ای در باغ سیب ... معمای قتل دختر 17 ساله یاسوجی در حالی هنوز سر به مهر دارد که شایعاتی پیرامون دست داشتن برخی نزدیکان او در این جنایت،دهان به ...

اخبار - نازوب

www.nazweb.ir/news_cats_9.html

Translate this page

ماجرای جالب سیگار همیشه روش لوک خوش شانس! عروسی که روز عروسی .... اسید پاشی به دو پسر ارزان فروش در کرمان (18+) · جزئیاتی از زلزله ... پرسه در خیابان ها برای تجاوز به زنان زیبا ! قتل عام جوانان کرج در یک پارتی شبانه (عکس) · عکس های دردناک از ... انتشار عکس های فاطمیا معلم 24 ساله متجاوز به پسر 17 ساله ! اشد مجازات برای این ...

قتل دختر جوان- جام نیوز

www.jamnews.ir/Keywords/.../قتل%20دختر%20جوان

Translate this page

آخرین فریادهای دختر جوان در خیابان ... مرگ دلخراش مادر و دختر جوان 20 ساله به خاطر سوء ظن! مرگ دلخراش ... پایان ماجرای قتل دختر جوان در مدرسه ... قتل دختر جوان 24 ساله که برای رابطه نامشروع پول میگرفت! ... کارآگاهان پلیس آگاهی استان کرمان شش ماه قبل از طریق خانواده دختر نوجوان که فرزانه نام داشت در جریان ناپدید شدن او قرار گرفتند.

حوادث و عجایب - اصفهان امروز

www.esfahanemrooz.ir/fa/cat/38/حوادث-و-عجایب.html

مظنون اصلی پرونده قتل پسر 10 ساله در خیابان وحدت اسلامی تهران، عصر دیروز در حوالی محل قتل شناسایی و دستگیر شد. ... خطرناک‌ترین مجرم استان فارس که نقشه وحشتناک تجاوز به زنان جوان در خانه‌هایشان را اجرا می‌کرد، پس از گذشت ٢ ... ماجرای اسیدپاشی به صورت یک موذن چیست؟ ..... در 24 ساعت گذشته 5 قتل در جنوب کرمان رخ داده است.

روزنامه ایران

iran-newspaper.com/Newspaper/BlockPrint/59521

Translate this pageIran

Apr 13, 2015 - یوسف حیدری: تلاش‌های دادستانی کرمان آخرین روزنه امیدی بود که باعث شد پس از 5 ... روز تلاش برای اخذ رضایت در پرونده قتل جوان 24 ساله بمی را تشریح کرد. ... دختربچه بماند گفت: آذر ماه سال 89 در نتیجه یک تصادف در یکی از خیابان‌های شهر بم ... وارد ماجرا شد اما قاتل با چاقو ضربه‌ای به شاهرگ پسرم زد و باعث مرگ او شد.

ایثار خانواده کرمانی و تداوم سایه پدر بر سر 2 دختربچه - فارس

www.farsnews.com/printable.php?...

Translate this pageFars News Agency

Apr 11, 2015 - یک خانواده ایثارگر در کرمان با بخشش قاتل فرزند دل‌بندشان اجازه دادند سایه پدر ... آذر ماه سال 89 دو جوان 31 و 24 ساله هنگام ر