عکس/حضور عراقچی در برنامه "عموپورنگ"

عراقچی در برنامه عموپورنگ + عکس

حضور عراقچی و فرزندش در برنامه عمو پورنگ+ تصاویر


روز گذشته عباس عراقچی مذاکره کننده ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای ایران با فرزند خود، در پشت صحنه برنامه "محله گل و بلبل" حضور یافت.
به گزارش مشرق، عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان که این روزها مشغول تبیین مذاکرات هسته ای در مجلس است فرزندش را به پشت صحنه محله گل و بلبل برد تا دقایقی به دور از مسائل سیاسی آرمش پیدا کند.

عراقچی و عمو پورنگ

عراقچی در «محله گل و بلبل» + عکس

در این بازدید از پشت صحنه، هنرمندان حاضر در مجموعه تلویزیونی محله گل و بلبل با حضور در کنار سید عباس عراقچی با او عکس یادگاری گرفتند.

عراقچی در «محله گل و بلبل» + عکس

یکی از این افراد بهنوش بختیاری بود، هنرپیشه طنز سینما و تلویزیون ایرانی که پس از توافق هسته ای صحبت هایی را در خصوص مذاکرات هسته ای کرده ای بود با حضور در کنار عراقچی ضمن تقدیر از تلاش های وی و همکارانش در مذاکرات با عراقچی عکسی به یادگار گرفت. به نظر می رسد او تلاش می کند سوء تفاهم ایجاد شده را با این اقدام از بین ببرد.


 عراقچی در «محله گل و بلبل» + عکس

بهنوش بختیاری در صفحه خود نوشت: امشب جناب آقای عراقچی عزیز به همراه فرزندانشون مهمان محله گل وبلبل بودن و با حضور غیررسمی و دوستانشون خیلی مارو خوشحال کردن.بخاطر زحماتشون سپاسگزاریم و برای ایشون و خانواده محترمشون آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون داریم.