نتیجه بازی بارسلونا رئال مادرید شنبه 14 فروردین 95 + خلاصه و گلها

 

 

تیجه خلاصه بازی گلهای بارسلونا رئال مادرید شنبه 14 فروردین 95,فیلم خلاصه بازی بارسلونا رئال مادرید شنبه 14 فروردین 95,نتیجه بارسلونا رئال مادرید شنبه 14 فروردین 95,نتیجه بازی دیشب بارسلونا رئال مادرید  ,فیلم گل‌های بارسلونا رئال مادرید شنبه 14 فروردین 95,بارسلونا رئال مادرید شنبه 14 فروردین 95,بارسلونا رئال مادرید,رئال مادرید ,بارسلونا,گلهای بارسلونا رئال مادرید ,پیش بازی بارسلونا رئال مادرید شنبه 14 فروردین 95 ,داوری بارسلونا رئال مادرید شنبه 14 فروردین 95,حاشیه‌های بارسلونا رئال مادرید شنبه 14 فروردین 95,بارسلونا رئال مادرید 95/1/14,ترکیب ببارسلونا رئال مادرید شنبه 14 فروردین 95,گزارش بازی بارسلونا رئال مادرید شنبه 14 فروردین 95 ,بازی بارسلونا رئال مادرید هفته 31 لالیگا اسپانیا,ترکیب بارسلونا رئال مادرید شنبه 14 فروردین 95,نتیجه بازی های هفته 31 لالیگا,

 

نتیجه بارسلونا رئال مادرید شنبه 14 فروردین 95,

 

دانلود خلاصه بازی بارسلونا رئال مادرید شنبه 14 فروردین 95

 

فیلم گلهای بازی بارسلونا رئال مادرید شنبه 14 فروردین 95,

 

بارسلونا رئال مادرید شنبه 14 فروردین 95,

 

نتیجه خلاصه بازی گلهای بارسلونا رئال مادرید شنبه 14 فروردین 95

 

 

 

 فیلم خلاصه بازی بارسلونا رئال مادرید شنبه 14 فروردین 95,

نتیجه بارسلونا رئال مادرید شنبه 14 فروردین 95,

نتیجه بازی دیشب بارسلونا رئال مادرید  ,

فیلم گل‌های بارسلونا رئال مادرید شنبه 14 فروردین 95,

بارسلونا رئال مادرید شنبه 14 فروردین 95,بارسلونا رئال مادرید,

رئال مادرید ,بارسلونا,گلهای بارسلونا رئال مادرید ,پیش بازی بارسلونا رئال مادرید شنبه 14 فروردین 95 ,

داوری بارسلونا رئال مادرید شنبه 14 فروردین 95,حاشیه‌های بارسلونا رئال مادرید شنبه 14 فروردین 95,

بارسلونا رئال مادرید 95/1/14,ترکیب ببارسلونا رئال مادرید شنبه 14 فروردین 95,گزارش بازی بارسلونا رئال مادرید شنبه 14 فروردین 95 ,بازی بارسلونا رئال مادرید هفته 31 لالیگا اسپانیا,ترکیب بارسلونا رئال مادرید شنبه 14 فروردین 95,نتیجه بازی های هفته 31 لالیگا,دانلود,   فیلم, خلاصه بازی  , بارسلونا   , رئال مادرید   ,   فوتبال, اخبار بارسلونا,لالیگا,اخبار رئال مادرید

 

 

 

در فاصله 8 هفته به پایان رقابت های لالیگا، این آخرین فرصت رئال برای کاهش فاصله با بارسا و زنده نگه داشتن امیدهای قهرمانی است؛ بنابراین انتظار می رود کهکشانی ها نمایش متفاوتی نسبت به آنچه در دیدار رفت داشتند، ارائه بدهند.

 

بارسلونا


تیم غیر قابل مهار بارسلونا طی 2 فصل اخیر همچنان از بهترین فرم خود بهره می برد. فرمی که تا پیش از این شاید تنها پپ گواردیولا توانسته بود در تیم به وجود بیاورد. لوئیس انریکه و شاگردانش البته در آخرین دیدار خود در لالیگا مقابل ویارئال با تساوی 2-2 متوقف شدند اما این نتیجه هم نمی تواند تاثیری در فرم ایده آل آن ها داشته باشد.

 

 

 MSN مخوف همچنان حرف اول را در دنیای فوتبال می زند. لوئیس سوارز در کنار مسی و نیمار، آماده ترین مهاجمان حال حاضر دنیا هستند و هر خط دفاعی را در کره خاکی می توانند دچار چالش کنند.دغدغه اصلی لوئیس انریکه در این دیدار مربوط به خط دفاعی می شود. جایی که با مصدومیت آدریانو و متئو، این تیم دچار کمبود مهره در کناره های خط دفاع شده است. 

 

رسیدن جوردی آلبا به این دیدار خبر خوبی برای انریکه محسوب می شود اما در صورت به وجود آمدن مصدومیت در طول بازی، سرمربی اسپانیایی دست چندان بازی در کناره های خط دفاعی خود ندارد. بارسلونا هر 2 بازی آخر خود را مقابل رئال مادرید پیروز از میدان خارج شده و از روحیه خوبی مقابل این تیم برخوردار است. ال کلاسیکو فارغ از جایگاه دو تیم در جدول رده بندی یک جدال حیثیتی است و قطعا لوئیس انریکه می داند که شکست در این دیدار حیثیتی می تواند در این مقطح حساس زمانی، روحیه بازیکنان و هواداران تیم را پایین بیاورد.

 

رئال مادرید


رئال مادرید زیر نظر زیدان رفته رفته به هماهنگی لازم نزدیک می شود. آن ها در آخرین دیدار خود در برنابئو بازی زیبا و شناوری را مقابل سویا انجام دادند تا نشان دهند در مسیر پیشرفت قرار دارند. زیدان پس از مدت ها می تواند از ترکیب مورد علاقه اش در خط حمله استفاده کند. BBC معروف شاید برگ برنده رئال مادرید در دیدار ال کلاسیکو باشد. 

گرت بیل رفته رفته به مرز آمادگی نزدیک شده و بنزما نیز همواره کیفیت استانداردی را از خود نشان می دهد. کریستیانو رونالدو نیز انگیزه های دوچندانی در نوکمپ دارد و این بار نیز مطمئنا از چند برابر توان خود برای موفقیت مقابل بارسلونا استفاده خواهد کرد. مهم ترین چالش زیدان خط میانی خواهد بود. جایی که او باید تصمیم گیری کند کدام بازیکنان در ترکیب تیم قرار گیرند. از میان کاسمیرو، خامس رودریگس و ایسکو به احتمال فراوان تنها 1 بازیکن در کنار تونی کروس و مودریچ قرار خواهد گرفت که با توجه به دشواری های بازی در نوکمپ به نظر می رسد این بازیکن کاسمیرو باشد. آمادگی راموس مهم ترین خبر برای زیدان محسوب می شود. 

 

 

ترکیب :

 

 

بارسلونا رئال مادرید شنبه 14 فروردین 95

 

کاپیتان رئال به مرز آمادگی لازم رسیده و مشکلی برای حضور در ترکیب اصلی ندارد. رئال مادرید بازی رفت را با چهار گل مغلوب شده و به خوبی می داند برای به دست آوردن دل هوادارانش، دست کم نباید در نوکمپ مغلوب بارسلونا شود. کسب یک نتیجه ایده آل در نوکمپ می تواند تاثیر زیادی در ادامه فصل رئال مادرید داشته باشد. فصلی که هر چند در لالیگا و کوپا دل ری خوشایند نبوده، اما تیم همچنان در لیگ قهرمانان اروپا وضعیت خوبی قرار دارد./منبع:ورزش سه

 

 

 

دانلود فیلم خلاصه بازی و گلها بزودی


در حال بروزرسانی