قبل از رابطه جنسی هرگز این کار را نکنید!!

قبل از رابطه جنسی این کارها را نکنید

کارهای ممنوع قبل از رابطه جنسی

قبل از رابطه جنسی ادرار نکنید

توصیه هایی برای بهداشت جنسی زنان قبل و بعد از رابطه

رابطه جنسی | قبل از رابطه جنسی هرگز این کار را نکنید

قبل از رابطه جنسی دستشویی نکنید




رابطه جنسی و حفظ یک رابطه سالم زناشویی وابسته به رعایت نکات مهم بهداشتی و به طبع آن حفظ سلامتی زوجین است. گاهی قبل و یا در حین رابطه جنسی اشتباهی موجب عوارض و بیماری های خطرناک می شوند.

این اشتباه قبل از رابطه جنسی موجب بیماری زنان می شود

برخلاف عقیده ی عامّه، ادرار پیش از آمیزش، عفونت های زنانه را در شما افزایش می دهد. همیشه به زنان توصیه می شود که قبل و بعد از آمیزش ادرار کنند. اگر با منطق این گفته آشنا نیستید، بدانید که عقیده بر این است که خالی کردن مثانه قبل و بعد از آمیزش از ابتلا به عفونت های ادراری جلوگیری خواهد کرد.

این کار، نه تنها مفید نخواهد بود، بلکه از نظر کارشناسان، ممکن است احتمال پیشرفت عفونت ها را در شما افزایش دهد. ادرار قبل از رابطه جنسی یکی از بزرگترین باورهای غلط است که موجب از بین رفتن شکیبایی زنانه می شود. در حالی که ادرار بعد از آمیزش بسیار مهم است، رفتن به دستشویی قبل از رابطه ی جنسی کاملاً اشتباه است.


رابطه جنسی ، دانستنی های پزشکی ، دانستنی های زناشویی

اشتباهات قبل از رابطه جنسی که موجب عفونت زنانه می شود

چرا پیش از رابطه جنسی ادرار نکنیم؟!

باکتری های واژینال در حین آمیزش می تواند وارد مجرای ادرار شما بشود. اگر صبر کنید و ادرار خود را تا پس از رابطه جنسی نگه دارید تا حجم ادرار زیاد شود و با فشار بیشتری خارج شود، این جریان قدرتمند کمک می کند تا این باکتری های مضر نیز از بدن دفع شوند. اگر این حجم بالای ادرار برای دفع باکتری وجود نداشته باشد، این باکتری ها در بدن تولید عفونت خواهند کرد.

ادرار قبل از رابطه جنسی به این دلیل نهی شده است که منجر به عفونت های ادراری پس از مقاربت موسوم به عفونت ماه عسل (عفونت ادراری متعاقب نزدیکی) خواهد شد. از آنجا که این باکتری ها به سختی از جای خود بیرون رانده می شوند، جریان شدید ادرار بعد از رابطه ی جنسی ضروری به نظر می رسد.

این باکتری ها زین های کوچکی دارند که مانند قلاب عمل می کنند و به قشر داخلی مجاری ادرار می چسبند. اگر این باکتری ها به بیرون دفع نشوند، به داخل مثانه راه پیدا می کنند و سریعاً رشد و تولید می کنند و تبدیل به عفونت اداری خواهند شد.

متاسفانه خانم ها به خصوص، مستعد پرورش عفونت ادرار بعد از مقاربت هستند زیرا مجرای ادرار آقایان تنها 50 میلی متر طول دارد که مساحت کوتاهی برای رشد و انتقالات باکتری ها است. به علاوه، احتمال ابتلا به این مسئله در برخی بانوان نیز بیشتر است زیرا دهانه ی مهبل آنان نزدیک مثانه قرار گرفته است. بیمارانی که بیشتر دچار این مشکل شده اند، کسانی هستند که رابطه ی جنسی بیشتری داشته اند.

جلوگیری از عفونت های ادراری
اگر باکتری ها موفق شوند خود را به جایی که نباید باشند، برسانند، علائم این عفونت تنها ظرف 24 ساعت خود را نشان خواهند داد.

به هر حال جارو و شستشوی باکتری ها از داخل بدن، قبل از رابطه جنسی برای کاهش احتمال سرایت به عفونت ادراری کاری است که عملی به نظر می رسد. اما بهتر بدانید که مهبل زنان سطحی مخاطی دارد که برای ترشحات لزج و چرب مناسب است و دارای باکتری های سالم و مفید خود است . بنابراین هیچ یک از پزشکان شستشوی واژن را در هیچ صورت توصیه نمی کنند.

راهکارهای دیگری برای جلوگیری از ابتلا از این بیماری عفونت ادرار وجود دارد مانند فراگیری مهارت های کنترل مثانه و جلو عقب دادن عضلات شکمی و زیر شکمی می تواند در بیرون راندن این باکتری های ناخواسته از فضای مهبل کمک کند.

بهتر است از کرم های چرب کننده، اشیای جنسی که با مهبل برخورد دارند و ابر حمام مخصوص مهبل که می توانند مخفی گاه خوبی برای باکتری ها باشند، کمتر استفاده کنید. ترشحات بدن و ادار بعد از رابطه ی جنسی هنوز هم از مهم ترین راه های مقابله با عفونت ادرار به شمار می روند.

البته، فکر کردن در مورد اینکه نباید قبل از رابطه جنسی ادرار کنید ممکن است نتیجه ای معکوس داشته باشد: از آنجایی که به خود می گویید نباید به دسشویی بروید باعث می شود حتی بیشتر به آنجا بروید. اگر نمی توانید خود را نگه دارید، بعد از رفتن به دسشویی حریصانه و به دفعات آب بنوشید تا بتوانید جریان شدید ادرار بعد از مقاربت را داشته باشید.

با این ایده که نباید قبل از رابطه ی جنسی ادرار کنید احساس ناراحتی می کنید؟ ناگفته نماند، برخی از زنان اعلام می کنند که با مثانه ی پُر، ارگاسم بهتری را تجربه می کنند.


منبع : نمناک/پیکس لاو







قبل از رابطه جنسی هرگز این کار را نکنید!! - پژواک
pajvak.com/main/article/.../قبل-از-رابطه-جنسی-هرگز-این-کار-را-نکنید
۱ روز پیش - قبل از رابطه جنسی هرگز این کار را نکنید! ... تجمع دانشجویان مقابل محل اقامت «جک استراو» در شیراز + عکس - آداب و اعمال مخصوص روز .... ادرار قبل از رابطه جنسی به این دلیل نهی شده است که منجر به عفونت های ادراری پس از مقاربت موسوم ...
قبل از رابطه جنسی هرگز این کار را نکنید!! - خبر روز
www.khabareruz.ir/news/10042
این اشتباه قبل از رابطه جنسی موجب بیماری زنان می شود برخلاف عقیده ی عامّه، ... نیروهای پلیس اسرائیل: ما را به قدس اعزام نکنید · طلاق بخاطر عدم تفاهم جنسی! + عکس.
قبل از رابطه جنسی هرگز این کار را نکنید!! - دوسبو
dosaboo.com/tag/قبل-از-رابطه-جنسی-هرگز-این-کار-را-نکنید/
عکس های جدید بهاره افشاری و فرزاد حسنی در نمایش من آن جا نیستم · ترلان پروانه و سبک غذایی ... نوشته هایی با برچسب "قبل از رابطه جنسی هرگز این کار را نکنید!!" ...
هرگز با همسرتان این کار را نکنید - بیتوته
www.beytoote.com/wedlock/.../never-with-your-spouse-dont-do.html
هر رابطه ای ، بی توجه به نسبت بین دو نفر بدون احترام پیش نخواهد رفت اما این احترام متقابل با گذشت ... بعضی از آقایان و البته خانمها ذاتا اهل عیب جویی اند و این کار آنها نیتی در پشت خود ندارد . ... این سواحل زیبا را حتما ببینید + عکس ... تازه های زناشویی(دانستنیهای ازدواج، نامزدی، عقد، بارداری و زایمان، سالمندی، دانستنیهای جنسی و...) ...
برای این مشکل جنسی هرگز خود درمانی نکنید - نیک صالحی
www.niksalehi.com/public/archives/223290.php
برای این مشکل جنسی هرگز خود درمانی نکنید ... در صورت استفاده از این محصولات بهتر است قبل از شروع رابطه موضع را با صابون شست‌وشو دهید تا از بی‌حسی بیشتر ...
بعد از رابطه جنسی این کارها را به هیچ وجه نکنید! - مجله خبری ...
www.dustaan.com/بعد-از-رابطه-جنسی-این-کارها-را-به-هیچ-وج/
۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مجله انلاین دوستان : رابطه جنسی بین همسران بایدها و نبایدهایی دارد و شما ... پس از برقراری رابطه جنسی موبایل خود را چک می کنند اما این کار باعث می ...
فواید ازدواج|فواید جنسی و باورنکردنی ازدواج - نمناک
namnak.com/15162-فواید-جنسی-ازدواج.html
فواید ازدواج و فواید رابطه زناشویی و روابط جنسی و سلامت زناشویی و سلامت کامل بدن و ... چنانچه شما اجازه ندهید تا آلت شل شده و استراحت کند، با این کار عضلات آلت را از دریافت اکسیژن کافی محروم کرده اید. ... قیمت باورنکردنی عکس ازدواج آنجلینا جولی و برد پیت +عکس; رابطه جنسی سالم ... قبل از رابطه جنسی هرگز این کار را نکنید!
قبل از رابطه جنسی هرگز این کار را نکنید!! - خبر آنتایم
khabarontime.ir/news/.../قبل-از-رابطه-جنسی-هرگز-این-کار-را-نکنید-
قبل-از-رابطه-جنسی-هرگز-این-کار-را-نکنید- ... مدل دکوراسیون های شیک اتاق نشیمن به رنگ بژ +عکس ... همه خانه های التون جان و علاقه شدید وی به خریدن خانه + عکس ...
در دوران نامزدی چگونه رابطه جنسی داشته باشیم؟ - آکا - سلامت
www.akairan.com/marriage/zanashooi/2014614433.html
روابط دوران نامزدی ,تنها کسی که می تواند در خصوص رابطه جنسی شما و نامزدتان در دوران عقد, تصمیم گیری کند ... 5 - هرگز " فقط به خاطر نامزدتان " اقدام به این کار نکنید.
رابطه جنسی دهانی - شمسه
shamsehplus.ir/tag/رابطه-جنسی-دهانی/
معمولا مردان ابایی از رابطه جنسی دهانی ندارند و به راحتی این کار را برای زن انجام می دهند. .... رابطه جنسی دهانی بین زن و شوهر از نظر شرعی از روابط غیرمتعارف نمی‌باشد و بر عکس ..... هرچند این امر هرگز بطور کامل تحقق نمی یابد ولی شما به کمک روان شناسی می ... احساس نارضایتی خود از یک نوع رفتار جنسی خاص را بطور مستقیم بیان نکنید ...
در دوره سالمندی رابطه جنسی را فراموش نکنید
r10music.vistablog.ir/post/13638
۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آثار روان شناختی و معنوی ارتباط جنسی را، هرگز فراموش نکنید؛ . ... هم مانند شما به برقراری این رابطه تمایل داشته باشد اما قرار داشتن در زمان یا مکان نامناسب ... ... این کار کمک می کند که پیام های تلفنی را فراموش نکنید., javaniha.com توقع ... است که آنها را مجبور به برقراری ارتباط جنسی نکنید که نتیجه عکس دارد.
هرگز با همسرتان این کار را نکنید - آکا - روزنامه ،سلامت
www.akairan.com/marriage/hamsar/201492021388.html
هرگز با همسرتان این کار را نکنید ... هر رابطه ای ، بی توجه به نسبت بین دو نفر بدون احترام پیش نخواهد رفت اما این .... اختلالات جنسی که به مرور زما. .... پیچیده معمولا این مدل موها برای جشن ها و مراسم های خصوصی یا برای گرفتن عکس های آتلیه ای مناسب .
آموزش تحریک زن در رابطه جنسی
www.khabarpadide.ir/آموزش-تحریک-زن-در-رابطه-جنسی/
از این ۵ واژه در مصاحبه کاری خود استفاده نکنید ... اگر این مورد را در رابطه جنسی خودتان با همسرتان هم مشاهده می کنید ، پس وقتش رسیده که کمی تنوع وارد این رابطه کنید .
بعد از دعوا با همسر هرگز این کارها را نکنید! – جدیدترین اخبار ...
www.momtaznews.com/بعد-از-دعوا-با-همسر-هرگز-این-کارها-را-نک/
جای این کار به او بگویید: «احساسات من به سرعت احساسات تو به حالت قبلی برنمی گردند. ... عکس العمل نشان بدهید؛ مثلا به او بگویید: «بنابراین منظور تو این است که… .... نکات کاربردی در رابطه با مسائل جنسی همسران گردآوری توسط گروه مشاوره و ...
لذت بخش ترین قسمت های بدن زن و مرد در روابط جنسی
esfahanpatogh.com/45/
معمولا سوالات زیادی در رابطه جنسی برای زوجین پیش میاد درست جواب دادن به این سوالات ... خانم هایی که بر این باورند که تنها نقطه تحریک آمیز بدن مرد اندام جنسی اوست هرگز زحمت جستجو ... لبها : فقط به بوسیدن لبها اکتفا نکنید، بلکه آنها را مکیده و بخورید! ... البته برای این کار ما دستورات عملی هم در دین داریم که در اینجا با استفاده از ...
دوران نامزدی و برقراری رابطه جنسی در این دوران!! - که
www.irannaz.com/the-nomination-period-and-on.html
با 6 میلیون تومان این زن زیبا را اختیار کنید (عکس) ... در این صورت نیز هر نوع رابطه جنسی بین آنها حتی لمس کردن بدن یکدیگر به قصد لذت جنسی ناپسند و غیر مجاز است و دوطرف می بایست .... 5 – هرگز " فقط به خاطر نامزدتان " اقدام به این کار نکنید
نکات مهم در مورد رابطه جنسی بر اساس آیات و روایات - تاپ ناز
www.topnaz.com › گوناگون › مطالب مذهبی
۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رابطه جنسی از نگاه مذهبی,رابطه زناشویی,آموزش رابطه جنسی,رابطه زناشوی با ... مدل ساعت, مدل لباس, عکس بازیگران ... زفاف بروید، هدیه‌‌ای به وی بدهید، با این کار عشق و آرامش را به او هدیه کرده‌‌اید. ..... حتما هنگام جماع با همسرت هر یک از شما برای خودش دستمالی داشته باشد، و هرگز هر دوی شما با یک دستمال خود را پاک نکنید، که ...
آموزش گام به گام اصول روابط جنسی در روابط زناشویی +(18+)
www.parsi1.com/archive/35285/tutorial-sex2-marriage/
۲۷ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روابط جنسی و نزدیکی یک رابطه یک سویه نیست که هر کس فقط به ... پس دفعه بعدی که می خواهید همسرتان را لمس کنید، سعی کنید این کار را نرم تر و ... است که در یک کار و عمل خاص خوب هستید، فقط به آن کار بسنده نکنید و مدام ... معمولا خانم ها بر عکس آقایان بعد از ارگاسم به جای فکر کردن به موضوعات دیگر به رابطه ای ...
آموزش صحیح رابطه جنسی از مقعد - قلقلی خان
qelqeli.ir › تازه های مطالب › دانستنی های جنسی
۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ساده ترین کار این است که هنگام انجام رابطه جنسی دهانی، بوسیله انگشت ... به عکس العمل او دقت کنید، اگر با این کار شما راحت بود و مشکلی ... هرگز برای ورود آلتتان از فشار استفاده نکنید زیرا خطر پارگی و آسیب به مقعد وجود دارد.
در دوران نامزدی رابطه جنسی برقرار نکنید - مجله اینترنتی مراحم
www.morahem.com/majale/دوران-نامزدی-رابطه-جنسی/
۱۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگرقصد دارید مدت زیادی نامزد بمانید هرگز قبل از ازدواج . ... رابطه جنسی در دوران نامزدی نامزدتان را نسبت به شما سرد می کند! ... آنکه با برقراری رابطه جنسی محبوب خود را از دست نخواهید داد و به عکس ... بنابراین دختران نباید زود هنگام و شتابزده اقدام به برقراری رابطه جنسی کنند زیرا با این کار ممکن است شانس خود را برای ...
در دوران نامزدی رابطه جنسی برقرار نکنید - مراحم - ست فا وب
setfaweb.ir/در-دوران-نامزدی-رابطه-جنسی-برقرار-نکنی/
در دوران نامزدی رابطه جنسی برقرار نکنید - اگرقصد دارید مدت زیادی نامزد بمانید هرگز ... با برقراری رابطه جنسی محبوب خود را از دست نخواهید داد و به عکس از نظر فرد محبوب شما ... شما هنگامی که نسبت به طرف مقابل خود شناخت کافی ندارید هرگز نباید ریسک ... زود هنگام و شتابزده اقدام به برقراری رابطه جنسی کنند زیرا با این کار ممکن است ...
آموزش روابط زناشویی - نیک ناز
www.nicknaz.com/آموزش-روابط-زناشویی.html
نیک ناز,مدل لباس,عکس,بازیگران,اس ام اس,آهنگ جدید,کد پیشواز,آرایش و زیبایی,پزشکی. موزش روابط ... قبل از رابطه جنسی هرگز این کار را نکنید! ... حتی مهیج ترین فرد در روابط زناشویی هم اگر رابطه جنسی برایش تکرار مکررات شود، از آن دلزده خواهد شد.
رابطه جنسی | قبل از رابطه جنسی هرگز این کار را نکنید!! - نمناک
namnak.com/22214-رابطه-جنسی.html
رابطه جنسی و حفظ یک رابطه سالم زناشویی وابسته به رعایت نکات مهم بهداشتی و به طبع آن حفظ سلامتی زوجین است. گاهی قبل و یا در حین رابطه جنسی اشتباهی موجب ...
قبل از رابطه جنسی هرگز این کار را نکنید!! - خبر روز
www.khabareruz.ir/news/10042
این کار، نه تنها مفید نخواهد بود، بلکه از نظر کارشناسان، ممکن است احتمال پیشرفت عفونت ها را در شما افزایش دهد. ادرار قبل از رابطه جنسی یکی از بزرگترین باورهای ...
قبل از رابطه جنسی هرگز این کار را نکنید!! - سلامت جنسی
jensi.vistablog.ir/post/4908
۳ روز پیش - رابطه جنسی و حفظ یک رابطه سالم زناشویی وابسته به رعایت نکات مهم بهداشتی و به طبع آن حفظ سلامتی زوجین است. گاهی قبل و یا در حین رابطه ...
قبل از رابطه جنسی هرگز این کار را نکنید!! - خودی ها
khodiha.ir/others/838749/قبل-از-رابطه-جنسی-هرگز-این-کار-را-نکنید
خلاصه مطلب : خودی ها : رابطه جنسی و حفظ یک رابطه سالم زناشویی وابسته به رعایت نکات مهم بهداشتی و به طبع آن حفظ سلامتی زوجین است. گاهی قبل و یا در حین رابطه ...
هرگز با همسرتان این کار را نکنید - بیتوته
www.beytoote.com/wedlock/.../never-with-your-spouse-dont-do.html
هرگز با همسرتان این کار را نکنید ... هر رابطه ای ، بی توجه به نسبت بین دو نفر بدون احترام پیش نخواهد رفت اما این احترام متقابل با گذشت زمان در خطر فروپاشی .... داروهای درمان اختلال جنسی در زنان و مردان .... همسر خاص,زندگی با همسر خاص,قبل از ازدواج ...
قبل از رابطه جنسی هرگز این کار را نکنید!! - خبر آنتایم
khabarontime.ir/news/.../قبل-از-رابطه-جنسی-هرگز-این-کار-را-نکنید-
قبل-از-رابطه-جنسی-هرگز-این-کار-را-نکنید- ... به این صفحه امتیاز دهید. سایت خبر آنتایم را محبوب کنید. Google Analytics Alternative. Clicky. آمار.
برای این مشکل جنسی هرگز خود درمانی نکنید - نیک صالحی
www.niksalehi.com/public/archives/223290.php
برای این مشکل جنسی هرگز خود درمانی نکنید ... در صورت استفاده از این محصولات بهتر است قبل از شروع رابطه موضع را با صابون شست‌وشو دهید تا از بی‌حسی بیشتر ...
خبر خوان ساتور->قبل از رابطه جنسی هرگز این کار را نکنید!!
www.satoor.ir/.../1378057-قبل-از-رابطه-جنسی-هرگز-این-کار-را-نکنید...
رابطه جنسی و حفظ یک رابطه سالم زناشویی وابسته به رعایت نکات مهم بهداشتی و به طبع آن حفظ سلامتی زوجین است. گاهی قبل و یا در حین رابطه جنسی اشتباهی موجب ...
پس از رابطه جنسی این کارها را نکنید - مهاجر پلاس
www.news.mohajerplus.com/.../146188_پس-از-رابطه-جنسی-این-کارها-را...
پس از رابطه جنسی این کارها را نکنید ... ما در اینجا رفتارهایی را آورده ایم که پس از برقراری رابطه جنسی باید به شدن از آنها ... قبل از رابطه جنسی هرگز این کار را نکنید!
هرگز با چند نفر همزمان رابطه جنسی برقرار نکنید - آموزش ...
www.j2020.ir/هشدار-ادمین-سایت-به-کاربرانهرگز-با-چن/
این یعنی اگر بخواهید در آن واحد فقط با یک نفر رابطه داشته باشید، در مدت ۱۵ سال فقط ۳ ... برای رابطه طولانی مدت، هرچقدر هم که سکس وسوسه تان کند اما اینکار را نکنید.
9اشتباهی که نباید در رابطه جنسی انجام داد
www.tanzimekhanevadeh.com/wedlock/271-9-
برای اینکار 9 اشتباه وجود دارد که به هیچ قیمتی نباید آنها را انجام بدهید. 1-وی را نمی بوسید! باور کنید یا نکنید حقیقت این است که درصد بالای 90 در مردان در هنگام رابطه جنسی زنان را نمی بوسند! .... تحریک میباشد پس هرگز رابطه جنسی را از اینگونه فیلمها برداشت نکنید این هم عادتی ... تمام اینها باید در قبل از هنگام سکس شناسایی شود.
قبل از رابطه جنسی هرگز این کار را نکنید!!
www.bir14.ir/2015/10/قبل-از-رابطه-جنسی-هرگز-این-کار-را-نکنید/
لینک قبلی · لینک بعدی. اخبار مرتبط. مشکلات پخت و پزتان را از ما بپرسید · بلدرچین بریونی با سس کره · صبحونه رنگی با پن کیک های داغ و نرم! قورمه سبزی ...
بعد از رابطه جنسی این کارها را به هیچ وجه نکنید! - مجله خبری ...
www.dustaan.com/بعد-از-رابطه-جنسی-این-کارها-را-به-هیچ-وج/
۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مجله انلاین دوستان : رابطه جنسی بین همسران بایدها و نبایدهایی دارد و شما ... پس از برقراری رابطه جنسی موبایل خود را چک می کنند اما این کار باعث می ...
هرگز با همسرتان این کار را نکنید - آکا - روزنامه ،سلامت
www.akairan.com/marriage/hamsar/201492021388.html
هرگز با همسرتان این کار را نکنید ... هر رابطه ای ، بی توجه به نسبت بین دو نفر بدون احترام پیش نخواهد رفت اما این احترام متقابل با گذشت زمان در خطر فروپاشی قرار .... اختلالات جنسی که به مرور زما. ... آیا قبل از اینکه با او ازدواج کنید هم مثل حالا بود؟
بعد از دعوا با همسر هرگز این کارها را نکنید! – جدیدترین اخبار ...
www.momtaznews.com/بعد-از-دعوا-با-همسر-هرگز-این-کارها-را-نک/
همسر شما همان کسی است که قبل از اینکه با او دعوا کنید همه ی دنیای شما بوده است ... جای این کار به او بگویید: «احساسات من به سرعت احساسات تو به حالت قبلی برنمی گردند. .... نکات کاربردی در رابطه با مسائل جنسی همسران گردآوری توسط گروه مشاوره و ...
خطرات احساسی رابطه جنسی پیش از ازدواج- بخش نخست - مردمان
www.mardoman.net/family/presemorisk1/
بعضی از عواقب احساسی رابطه‌جنسی زودهنگام -- مثل احساس پشیمانی -- این روزها بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. ..... خواهش می‌کنم این کار را نکنید. ... تا قبل از آن همه کاری با هم کرده بودیم به جز رابطه‌جنسی و آخر یک شب او از من خواست که با ..... رو به شدت تو کف می ذارم و هرگز بهشون راه نمی دم نه به خطر زیان سکس که در زمان احساس نیازش ...
خرداد 1392 - اموزش های جنسی - Blogfa
matlabjensi.blogfa.com/1392/03
این مردان تحریک کننده، زنان را از موجوداتی ترسو و متنفر از رابطه جنسی به ... به این نکته دقت کنند که بیان احساسات عاشقانه در قبل، هنگام و بعد از رابطه جنسی ... بر قلب همسرتان فرود می آید و اورا شعله ور سازد، این جمله را هرگز فراموش نکنید! ) ... پروسه جنسی شان نیاز به آمادگی دارند و این کار میتواند یکی از آمادگیهای لازم را به آنها بدهد .
بعد از رابطه جنسی این کارها را نکنید | | سه تو |
3to.ir/2015/10/بعد-از-رابطه-جنسی-این-کارها-را-نکنید/
۱۴ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بعد از دعوا با همسر هرگز این کارها را نکنید! … پس، از این به بعد این کار را انجام نده.» …. نکات کاربردی در رابطه با مسائل جنسی همسران گردآوری ...
اصول روابط جنسی در روابط زناشویی - گوگرد
www.googerd.com/adults/couples/relations/3005
۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روابط قبل از نزدیکی و رابطه جنسی می‌تواند شامل بغل کردن ، بوسیدن ، لمس ... پس دفعه بعدی که می‌خواهید همسرتان را لمس کنید، سعی کنید این کار را ... اگر همسرتان گفته است که در یک کار و عمل خاص خوب هستید، فقط به آن کار بسنده نکنید و مدام .... بود ، البته این خواسته هرگز به معنی سردمزاجی این زن‌ها نیست بلکه آن‌ها ...
ღ کلیـــد زندگـــی ღ
miss-lover-mr.blogfa.com/
سیر : هرگز از خوردن سیر خوددداری نکنید چرا که سیر با افزایش جریان خون موجب تقویت قوای جنسی ... ممکن است فکر کنید این کارها هنگام رابطه جنسی چندان به چشم نمی‌آیند ... این حقیقت وجود دارد که برای زنان رسیدن به ارگاسم (اوج لذت جنسی) کار آسانی نیست. ..... به همین دلیل، بسیاری از دختران و پسران قبل از ازدواج، رابطه جنسی را هرگز ...
رابطه جنسی در دوران نامزدی چگونه باشد؟ - تبیان
www.tebyan.net/newmobile.aspx?pid=244474
در این صورت نیز هر نوع رابطه جنسی بین آنها حتی لمس کردن بدن یکدیگر به قصد لذت جنسی ... قبل از هرچیز باید گفت که از نظر شرع مقدس اسلام وقتی صیغه عقد دائم بین پسر و دختر جاری شده .... 5 - هرگز " فقط به خاطر نامزدتان " اقدام به این کار نکنید.
آموزش اصول روابط جنسی در روابط زناشویی | موفق باشی
movafaghbashi.com › توسعه شخصی › روابط زناشویی
روابط قبل از نزدیکی و رابطه جنسی می تواند شامل بغل کردن ، بوسیدن ، لمس کردن ... باید پر هوس و پر شرر باشد ، بوسه های خود را تنها به لب و دهان طرف خلاصه نکنید . ... پس دفعه بعدی که می‌خواهید همسرتان را لمس کنید، سعی کنید این کار را نرم‌تر و .... تحریک دیگری برایشان لذتی نداشته و عذاب آورخواهدبود ، البته این خواسته هرگز به معنی ...
بعد از دعوا با همسرتان هرگز این کارها را انجام ندهید - سیمرغ
seemorgh.com › سبک زندگی › روابط عاطفی › آیین همسرداری
۲۶ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به جای این کار به او بگویید: «احساسات من به سرعت احساسات تو به حالت قبلی برنمی گردند. به من فرصت ... هرگز به دلیل ترس از دعوای مجدد از این مرحله فرار نکنید. اگر با هم .... رابطه جنسی از دیدگاه طب سنتی برای این افراد ممنوع است.
روان - 6 اشتباهی که زن ها در ارتباط جنسی مرتکب می شوند
www.ravvan.com/.../6-اشتباهی-که-زن-ها-در-ارتباط-جنسی-مرتکب-می-ش...
۲۱ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در صورتی که به طور کلی مردان دوست دارند همسرشان در رابطه جنسی پا به ... یا آرایش صورتتان فکر نکنید بلکه بر لذت از این فعالیت متمرکز شوید. ... میلیون ها سال قبل تنها مردانی زنده می ماندند که زنان بارور را جذب می ... ممکن است یک مرد جوان در هر لحظه برای رابطه جنسی آماده باشد اما این برای مردی که مشغله های کاری و ...
این پسران هرگز با شما ازدواج نخواهند کرد - صفحه 3 - تالار ...
forum.hammihan.com › ... › نکات و مطالب مفید خانواده و ازدواج
۳۱ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 16پست - ‏3 نویسنده
به یاد داشته باشید هرگز دو فرد را با هم مقایسه نکنید شاید تا حدودی شخصیت ... شما با انجام این کار او را فریفته اید و مطمئن باشید حتی اگر ازدواج هم بکنید ..... به همین دلیل، بسیاری از دختران و پسران قبل از ازدواج، رابطه جنسی را هرگز ...
بعد رابطه جنسی از مقعد به همراه آموزش صحیح - قلقلی خان
qelqeli.ir › دانستنی های جنسی
۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ساده ترین کار این است که هنگام انجام رابطه جنسی دهانی، بوسیله ... وارد مقعد کرده اید قبل از شستن کامل آن هرگز به واژن شریک جنسیتان وارد نکنید.
- غول چراغ شخصی خودتان ! • 6 اشتباهی که زن ها در ارتباط ...
genie.ir/blog/2014/08/x-relation-mistakes
در اکثر فرهنگ ها، زنان در روابط جنسی مشکلاتی را تجربه می کنند و بر اساس ... میلیون ها سال قبل تنها مردانی زنده می ماندند که زنان بارور را جذب می کردند و ... هرگز فکر نکنید که یک مرد رومانتیک نیست. ... ممکن است یک مرد جوان در هر لحظه برای رابطه جنسی آماده باشد اما این برای مردی که مشغله های کاری و اجتماعی مختلف دارد صدق نمی کند.
نکات ارتباط - نکات کاربردی
note.accpanel.ir/life.php
نکات کاربردی و توصیه های عملی که در رابطه با مسائل جنسی همسران وجود دارد و ... آثار روان شناختی و معنوی ارتباط جنسی را، هرگز فراموش نکنید؛ ... هر دو آمادگی داشته باشند بهترین زمان برای برقراری این رابطه بین زوجین است. گفته شده که صبح ها قبل از رفتن به محل کار و آغاز فعالیت روزانه بهترین زمان برای آمیزش جنسی زوجین است ...
بعد از دعوا با عشق‌تان این کارها را نکنید!
www.khabarpadide.ir/بعد-از-دعوا-با-عشق‌تان-این-کارها-را-نکن/
بعد از دعوا با عشق‌تان این کارها را نکنید! ... این جملات را هرگز دوباره به همسرتان نگویید · طلاق چه بلایی سر مردان می آورد؟ بهبود رابطه جنسی با یک تمرین ساده ... به جای این کار به او بگویید: «احساسات من به سرعت احساسات تو به حالت قبلی بر نمی ...
دانلود رایگان فیلم آموزش انجام رابطه جنسی مقعدی بدون درد ...
asamp3.ir/دانلود-رایگان-فیلم-آموزش-انجام-رابطه-ج
ساده ترین کار این است که هنگام انجام رابطه جنسی دهانی، بوسیله انگشت ( باید ... را که وارد مقعد کرده اید قبل از شستن کامل آن هرگز به واژن شریک جنسیتان وارد نکنید.
پاتوق جنسی
patogh-jensi.blogfa.com/
لمس کردن و تماس بدنی معمولا در آغاز تهییج جنسی و ایجاد صمیمیت قبل از نزدیکی مورد ... روی هم رفته این امکان وجود دارد که بدون نزدیکی کردن , رابطه جنسی لذت بخشی داشته ..... اولا هرگز توصیه نمی شود رابطه جنسی کامل (hard) را در این دوران تجربه کنند چرا که عطش ... کاری نکنید که به خاطر لحظاتی لذت دوران شیرین عقد خود را تلخ کنید.
مقاله های علمی - رابطه جنسی از راه مقعد: نکته های ایمنی و بهداشتی
mhdmenoo.blogfa.com/post-22.aspx
از قرنها پیش یکی از راههای مقاربتی، رابطه جنسی از راه مقعد می باشد. ... اما هرگز فراموش نکنید که در مورد کسانی که هیچ تمایلی به انجام این رابطه جنسی ندارند، ... با استفاده از کاندوم، همچنین تنقیه قبل از عمل رابطه جنسی، می توان از آلودگی های حین ... و صرفاً بطور ارادی جهت تخلیه مدفوع به کار می رود، سفت یا شل کردن عضلات این بخش ...
رابطه جنسی در دوران نامزدی چگونه باید باشد؟ - ستاره
setare.com/fa/news/763/رابطه-جنسی-در-دوران-نامزدی-چگونه-باید-باشد
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بنابراین قبل از برقراری رابطه جنسی، این موضوعات را بررسی و سنجیده عمل کنید. ... 5 - هرگز " فقط به خاطر نامزدتان " اقدام به این کار نکنید.
دلایل بی میلی جنسی مردها در روابط زناشویی (+18) - ایران مادام
iranmadam.com/.../the-reasons-for-the-reluctance-of-men-in-marriage.ht...
در این مطلب از ایان مادام به 6 دلیل که ممکن است مردتان نخواهد رابطه جنسی داشته باشد اشاره مینماییم ... احتمالا به این دلیل است که نمی داند با حس اش درباره ی شما باید چه کار کند. ... به گفته دیوید درست قبل از خواب زمان مناسبی نیست که بخواهید خودتان را درگیر یک گفتگوی این چنینی بکنید و .... در روند کاهش وزن هرگز اینکار را نکنید!
دانستنی های مهم درباره روابط زناشویی - شفا آنلاین
shafaonline.ir/fa/news/61613/دانستنی-های-مهم-درباره-روابط-زناشویی
روابط قبل از نزدیکی و رابطه جنسی می تواند شامل بغل کردن ، بوسیدن ، لمس کردن ... باید پر هوس و پر شرر باشد ، بوسه های خود را تنها به لب و دهان طرف خلاصه نکنید . ... پس دفعه بعدی که می‌خواهید همسرتان را لمس کنید، سعی کنید این کار را نرم‌تر و .... عذاب آورخواهدبود ، البته این خواسته هرگز به معنی سرد مزاجی این زنها نیست بلکه آنها فقط ...
پسران بعد از رابطه جنسی با دوست دختر ، با او ازدواج نمی کنند ...
moh3en.blog.ir/post/9
وی افزود: این پسران عنوان کردند دختری که با آنها ارتباط جنسی برقرار کرده به ..... تورو خدا دخترا، خانما، اند عشوه گری تو خیابونا نکنید والا مردا همه غریزه جنسی دارن. .... دخترباپسر چ فرقی داره البته من هرگز نمیگم دخترباید قبل ازازدواج رابطه داشته باشه .... اولا اینکه تا دختر اوکی نده پسر کاری نمیکنه و همه پسرا اینجور نیستن دختری ک ...
در رابطه جنسی چکار باید کرد(دوران نامزدی)+ عکس
www.artageo.ir/post/.../در-رابطه-جنسی-چکار-باید-کرد-دوران-نامزدی-عک...
در این صورت نیز هر نوع رابطه جنسی بین آنها حتی لمس کردن بدن یکدیگر به قصد لذت جنسی ... قبل از هرچیز باید گفت که از نظر شرع مقدس اسلام وقتی صیغه عقد دائم بین پسر و دختر جاری شده .... 5 – هرگز " فقط به خاطر نامزدتان " اقدام به این کار نکنید
این غذاها را قبل از رابطه جنسی هرگز نخورید! | بهترین‌ها
vista.ir/page/228509/این-غذاها-را-قبل-از-رابطه-جنسی-هرگز-نخورید!
سیرسیر عطر و طعم مواد غذایی را تغییر می‌دهد برای سلامتی خوب است ولی هرگز قبل از رابطه جنسی از این ماده استفاده نکنید؛ چون نه‌تنها دارای عطر و بوی نامطبوع قوی است ...
جوانان حتماً بخوانند - دانستنیهای جن سی در روابط زناشویی
goleleila.com/farhangi/.../print:page,1,967-جوانان-حتماً-بخوانند.html
۱۶ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - کلید واژه: آمیزش ،نزدیکی (همبستر شدن)، همسر، ارضاء ، روابط جنسی ... قبل از آمدن به خلوتگاه وضو بگیرد و تو نیز قبل از وضو ساختن، کنار همسرت برای آمیزش قرار مگیر. ... آمیزش نکنید زیرا می‌ترسم فرزندتان نا به کار، پست و فرومایه در آید. ... هرگز این کودک به رستگاری نخواهد رسید؛ اگر پسر باشد مرد زنا کار و اگر ...
عشق بازی در آسمان - قول ازدواج ابزاری برای ارضای جنسی ...
sahmiazsepide.blogfa.com/cat-31.aspx
عشق بازی در آسمان - قول ازدواج ابزاری برای ارضای جنسی پسرها. ... بیش از 80 درصد از دخترانی که رابطه جنسی قبل از ازدواج را تجربه کرده اند و از این کار خود دچار ... حتی دخترانی که هرگز تصور برقرای رابطه جنسی را قبل از ازدواج نمی کرده اند در این ... به اوج لذت برسد فراموش نکنید من یک پسر مجرد هستم و خیلی بهتر از شما هم جنسان هم رده ...
آموزش‌های زناشویی - - Blogfa
zxcvb2sx.blogfa.com/post-19.aspx
زنان در پروسه جنسی شان نیاز به آمادگی دارند و این کار میتواند یکی از آمادگیهای لازم ..... از اینکه معاشقه می کنید لذت ببرید قبل از اینکه تحریک جنسی بشوید - ذهنتان را ... نکنید اگر کسی هرشب رابطه جنسی دارد، شهوت‌پرست است و بیمار، هرگز در این‌جا ...
دانستنیها | اگرقصد دارید مدت زیادی نامزد بمانید هرگز قبل از ...
baelm.ir › سبک زندگی › دانستنیهای ازدواج
اگرقصد دارید مدت زیادی نامزد بمانید هرگز قبل از ازدواج ارتباط جنسی نداشته ... به فرد و نحوه نگرش وی به سکس پیدا نکرده اید اقدام به برقراری رابطه جنسی نکنید. ... اقدام به برقراری رابطه جنسی کنند زیرا با این کار ممکن است شانس خود را برای ازدواج ...
رابطه جنسی و عشق : روزنامه پزشکی ایران
www.iran.pezeshk.us/archives/category/راهنمای-زوج-های-جوان
۲۳ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فراموش نکنید این تغییرات میتواند ظاهری و رفتاری باشد. .... ممکن است زنی هرگز به ارگاسم نرسد اما از رابطه زناشویی با همسرش لذت ببرد و .... باید این را هم اضافه کنیم که این کار می بایست از ساعت ها قبل از برقراری رابطه آغاز شده ...
لذت بخش ترین قسمت های بدن زن و مرد در روابط جنسی
esfahanpatogh.com/45/
معمولا سوالات زیادی در رابطه جنسی برای زوجین پیش میاد درست جواب دادن به این ... که بر این باورند که تنها نقطه تحریک آمیز بدن مرد اندام جنسی اوست هرگز زحمت جستجو ... مردان همچون زن لذت بخش است مشروط بر آنکه نظافت قبل از رابطه رعایت شده باشد . ... را میکنم خیلی لذت بخش واقعا که حال میکنید من از خانم ها خواهش میکنم که این کار را ...
آموزش کامل مسائل جنسی و روابط زناشویی
masaelejensie2010.blogfa.com/
... که آثار و شواهد آن هرگز دیده نمی شوند همگی برگرفته از این رفتار جنسی است. ... رابطه جنسی بین همسران یکی از پایه اصلی هر زندگی زناشویی است و اگر این ... بعد از رابطه جنسی نوازش کردن همسرتان را فراموش نکنید ... تقریبا تمام افراد پس از برقراری رابطه جنسی موبایل خود را چک می کنند اما این کار باعث می شود که همسرتان تصور ...
رابطه جنسی در دوران نامزدی ؟ - طرز همبستر شدن زنان خارجی
www.doctorfa.lol/posts/blaeykseahaglyarafaiyaeaiwaiyrwlauaj-7063/
ریشه کنار ناخن را نکنید ... بنابراین قبل از برقراری روابط کامل جنسی با نامزدتان، به این موضوعات خوب ... ۵ – هرگز ” فقط به خاطر نامزدتان ” اقدام به این کار نکنید.
محرمانه با همسران - بهترین هدیه به همسر - Blogfa
nobatearamesh.blogfa.com/category/3
من و همسرم قبل از دخول رابطه جنسی دهانی(سکس دهانی) داریم آیا این کار گناه دارد؟ ... افراد آنقدر نسبت به این فانتزی واکنش بالایی نشان دهند که هرگز خارج از آن ارضاء نشوند به این نوع ... همانند گنجشک آمیزش نکنید و همسر خود را با آرامش آماده و راضی سازید .
در دوران نامزدی چگونه رابطه جنسی داشته باشیم
www.lovelykala.ir/در-دوران-نامزدی-چگونه-رابطه-جنسی-داشته/
۶ روز پیش - تنها کسی که می تواند در خصوص رابطه جنسی شما و نامزدتان در دوران عقد، تصمیم گیری کند خود شما هستید. اما گرفتن این تصمیم کار ساده ای نیست و نباید از کنار آن به سادگی عبور کنید. ... بنابراین قبل از برقراری روابط کامل جنسی با نامزدتان، به این ... ۵ – هرگز ” فقط به خاطر نامزدتان ” اقدام به این کار نکنید
لذت‌ افزایی رابطه جنسی - سایت دکترعلی حق شناس
www.alihaghshenas.ir/index.aspx?pid=99&articleid=44440
راهکارهای بهبود رابطه زناشویی (لذت‌افزایی رابطه جنسی) شیوه های مهم برای ایجاد عشق و ... قرار به وقت عاشقی 1) کلمات سحرآمیزی وجود دارند که قبل از رابطه جنسی می‌توانید از ... 2) البته لازم نیست این کار را فقط به همین یک روز محدود کنید؛ اگر بتوانید در ... (البته از کسانی که دچار اضطراب در رابطه جنسی هستند، از این راهکار استفاده نکنید).
نکات مهم در مورد رابطه جنسی بر اساس آیات و روایات - تاپ ناز
www.topnaz.com › گوناگون › مطالب مذهبی
۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رابطه جنسی از نگاه مذهبی,رابطه زناشویی,آموزش رابطه جنسی,رابطه ... بستر زفاف بروید، هدیه‌‌ای به وی بدهید، با این کار عشق و آرامش را به او هدیه کرده‌‌اید. ... قبل از هم خوابگی خود را از شوهرتان دریغ مدارید، بگذارید شوهرتان شما را ببوید و ببوسد. ..... دستمالی داشته باشد، و هرگز هر دوی شما با یک دستمال خود را پاک نکنید، که ...
راهکارهای بهبود رابطه زناشویی (لذت‌افزایی رابطه جنسی ... - خانه
moshavereh.porsemani.ir/.../راهکارهای-بهبود-رابطه-زناشویی-لذت‌افزایی-...
کلمات سحرآمیزی وجود دارند که قبل از رابطه جنسی می‌توانید از آنها استفاده کنید: ... بانوان نیز هرچند خسته کارهای دشوار روزانه منزلند، از نیازهای عاطفی همسر خود غافل ... (البته از کسانی که دچار اضطراب در رابطه جنسی هستند، از این راهکار استفاده نکنید) ... بدانید که خرید متعادل لباس‌های متفاوت و عطری که همسرتان می‌پسندد، هرگز اسراف نیست.
رابطه جنسی دهانی - شمسه
shamsehplus.ir/tag/رابطه-جنسی-دهانی/
معمولا مردان ابایی از رابطه جنسی دهانی ندارند و به راحتی این کار را برای زن انجام می دهند .... احتمالش کمتر از حالت قبل است مگر آن که در زمان خونروی ماهانه این کار را بکند. ..... هرچند این امر هرگز بطور کامل تحقق نمی یابد ولی شما به کمک روان شناسی می ... هیچوقت احساس نارضایتی خود از یک نوع رفتار جنسی خاص را بطور مستقیم بیان نکنید ...
رابطه جنسی و عشق : پزشکان ایران
www.pezeshkan.org/?cat=46
۷ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فیزیوتراپ ها توصیه کرده اند که قبل از برقراری رابطه جنسی به مدت ۲۰ دقیقه ورزش کنید. این کار به بدن شما کمک می کند تا بتوانید رابطه جنسی بدون نقصی داشته باشید. ... پهلو ها و کمر در زندگی جنسی شما تاثیر داشته باشند اما فراموش نکنید که ..... اکثر زنان اشکال در رسیدن به اوج لذت جنسی دارند یا هرگز تجربه به ...
رابطه جنسی در دوران نامزدی چگونه باشد؟
www.parsi1.com/archive/.../رابطه-جنسی-در-دوران-نامزدی-چگونه-باشد؟/
قبل از هرچیز باید گفت که از نظر شرع مقدس اسلام وقتی صیغه عقد دائم بین پسر و دختر جاری شده ... برقراری رابطه جنسی بین شما و نامزدتان در دوران عقد یک تصمیم کاملا شخصی است و به حریم ... 5 - هرگز " فقط به خاطر نامزدتان " اقدام به این کار نکنید.
نحوه استفاده از کاندوم - ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط ...
asheghi4u.blogsky.com/1394/07/05/post-1879/نحوه-استفاده-از-کاندوم
۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مراقب باشید در باز کردن پوشش، کاندوم را پاره نکنید. ... این کار موجب می شود که کاندوم براحتی بر روی پوست آلت کشیده شود. ... هرگز از روغن یا روان کننده های محلول در چربی بر روی کاندوم استفاده نکنید زیرا آن ها ... اجازه ندهید آلت قبل از خارج کردن از واژن، درون کاندوم شل شود زیرا در این صورت کاندوم درون واژن رها می شود.
چگونه با همسر خود بعد از رابطه جنسی رفتار کنیم؟
zibajoo.ir › روابط جنسی و زناشویی
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شاید خیلی از زوج ها ندانند که بعد از روابط جنسی دقیقا مثل قبل از شروع آن ... بعد از مقاربت به هیچ وجه سریعا تخت یا محلی که همسرتان در کنار شما قرار دارد را ترک نکنید . ... البته این خواسته هرگز به معنی سرد مزاجی این زنها نیست بلکه آنها فقط ... انجام رابطه جنسی مجدد را ندارید و برای اینکه بتوانید این کار رابخوبی ...
با این کارهای نادرست روابط عاشقانه گذشته هرگز بر نمیگردد
www.hidoctor.ir/17121_با-این-کارهای-نادرست-روابط-عاشقانه-گذش.html/
۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - با این کارهای نادرست روابط عاشقانه گذشته هرگز بر نمیگردد,: با این کارهای نادرست ... زیبایی, سلامت, ورزشی, علمی, تغذیه, روانشناسی, کتاب های مفید, آموزش جنسی, ... اگر ارتباط عاشقانه شما هم گرفتار روزمرگی شده، باید بیشتر از قبل مراقب آسیب دیدنش باشید. .... پس با دست خود این رابطه را بیمار و فرسوده نکنید.
روانشناسی خانواده
www.khoshbakhti20.blogfa.com/
به دلیل مشغله ی کاری این وبلاگ بروز نخواهد شد ... لذا هرگز در مقابل وسوسه های شیطانی که شما را ترغیب به رابطه ی مجدد می نماید ... به این فکر کنید که اولین سوالی که مرد بعد از ازدواج و فرو کش کردن آتش عشق از خود می پرسد ، این است که: نکند همسر من قبل از ازدواجمان ، با مرد ..... او را به تنبیه بدنی یا قطع علاقه و محبت ، تهدید نکنید.
زندگی شاد و موفق - سرد کننده های جنسی.. خانمها بیان تو
www.andarzhayekoochak.blogfa.com/category/28
در اینجا به شکایات مردها از زن ها در راستای روابط جنسی اشاره میشود. ... انگار هرگز چنین موردی ندیده با راجع به اون چیزی نشنیده، در حالی که من میدونم شنیده. ... ندارند چنانچه همسرانشان در این رابطه مشکل دارند، تقصیر به گردن آنها بیفتد. ... چرا که این کار فاش کننده ی این حقیقت است که آنها نیز از معاشقه کردن لذت می ..... هیچگاه، دعوا نکنید
من و مرد فراری از رابطه جنسی! - مجله سبک زندگی
www.sabkezendegee.ir/news/37
یکی از دلایل توقف رابطه جنسی از سوی مردان، سوالات خانم هاست سوالاتی که روان شناسان از آنها به عنوان ... زناشویی تان هستید، بهتر است محتاطانه عمل کرده و هرگز این جملات و سوالات را مطرح نکنید : ... آیا من کاری انجام داده ام که باعث دلسردی تو شده است؟".
روابط جنسی | سایت تفریحی مهر سل
www.livetop.ir/tag/روابط-جنسی/
این کار به آنها کمک می کند تا محیط اطراف خود را بهتر بشناسند و در موقعیت های مختلف ... کشور ما که در آنها رابطه جنسی پیش از ازدواج به شدت نهی شده است، درست نیست و ممکن .... ممکن است زنی هرگز به ارگاسم نرسد اما از رابطه زناشویی با همسرش لذت ببرد و .... بهمین علت بهتر است قبل از اقدام به مقاربت یک شیرینی یا یک تکه ی کوچک ...
بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟
www.delgarm.com/.../120169-پس-از-اتمام-رابطه-جنسی-چه-باید-کرد؟
۲۹ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بعد از پایان رابطه جنسی-کار بعد از پایان رابطه جنسی-کارهای بعد از پایان رابطه جنسی. ... البته این خواسته هرگز به معنی سرد مزاجی این زنان نیست. .... و فراموش نکنید که دست هایتان را به دور او حلقه بزنید تا متوجه شود که او شما را به ...
آموزش استفاده از کاندوم - سلامت خانواده • گروه آموزشی تنظیم ...
www.tanzimkhanevadeh.ir/posts/1053/آموزش-استفاده-از-کاندوم.html
۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این کار موجب می شود که کاندوم براحتی بر روی پوست آلت کشیده شود. مطمئن شوید که ... اسپرم ها در مایعی که قبل از انزال از آلت خارج می شود نیز وجود دارند. بنابراین، اگر ... ۱۰ برای برقراری هر حالت رابطه جنسی، از یک کاندوم جدید استفاده کنید. به عنوان مثال، ... هرگز یک کاندوم را در کیف پول خود نگه داری نکنید. حرارت و ...
انزال زودرس، درمان به دور از هیاهوی تبلیغات
shiateb.com/Pages/docsSimpleView.aspx?langid=1&sel=862
یک پیشنهاد: توصیه می کنیم قبل از مطالعه این مبحث، مقاله «سستی و سفتی کمر؛ باوری علمی یا ... ۱- در این تعریف، مفهوم ارضای روحی مرد به هنگام رابطه جنسی نادیده انگاشته می شود. .... لذا توصیه اوّل ما به این مردان این است که عجله نکنید و مطمین باشید که درمان خواهید شد. .... این کار را روزی ۲-۱ بار تا رفع کامل علایم افسردگی انجام دهید.