زمان تحویل خودروهای سایپا در طرح اقساطی با وام 25 میلیونی

زمان تحویل خودرو با وام 25 میلیونی 94-95 / تاریخ قطعی

زمان تحویل خودرو با تسهیلات وام 25 میلیونی به مشتریان ؟

زمان تحویل خودروی اقساطی سایپا مشخص شد

زمان تحویل خودروهای سایپا با وام 25 میلیونی

زمان تحویل خودروهای با وام 25 میلیونی



پس از اتمام زمان ثبت نام خودروی اقساطی با وام 25 میلیونی،زمان تحویل خودروهای سایپا مشخص شده و به خریداران اعلام شد.

زمان تحویل خودروی اقساطی سایپا مشخص شد

معاون فروش و بازاریابی سایپا با بیان اینکه خریداران خودرو اقساطی خارج از ظرفیت و اختصاص وام بانکی به خودروهای با تحویل 60 و 90 روزه تعیین تکلیف شد،گفت: برای تحویل خودرو منتظر اعتبار بانکی هستیم که پیش بینی می شود طی دو روز آینده عملی شود.
رضا تقی زاده معاون فروش و بازاریابی سایپا، در مورد دلیل تأخیر در فاکتور شدن خودروهای فروخته شده در طرح فروش اقساطی خودرو با تسهیلات 25 میلیون تومان، اظهار داشت: سری اول چک های بانکی مربوط به این طرح را به سیستم بانکی ارائه داده ایم و منتظر اقدام بانک ها هستیم.

تحویل خودروهای اقساطی سایپا ، خرید خودروی اقساطی ، فروش خودروی اقساطی


وی ادامه داد: در پرداخت تسهیلات مشابه، ابتدا متقاضی در بانک تشکیل پرونده می داد، اما در این طرح متقاضیان ابتدا نزد خودروسازان تشکیل پرونده دادند و به همین دلیل اعتبارسنجی آنها باید توسط بانک ها صورت گیرد که این بررسی مقداری طول می کشد.
وی تصریح کرد: بخشی از اعتبارسنجی در نمایندگی های خودروسازان صورت گرفته و حال، بانک های عامل نیز باید اعتبارسنجی لازم را برای پرداخت تسهیلات انجام دهند.

* قرار بود پول ظرف 48 ساعت به حساب خودروسازان واریز شود
تقی زاده با بیان اینکه در طرح اولیه فروش اقساطی خودرو قرار بود طی 24 ساعت پس از ارائه اطلاعات از سوی خودروسازان به بانک مرکزی، اعتبار از طرف بانک مرکزی به حساب بانک های عامل پرداخت شود و 48 ساعت پس از آن نیز این اعتبار به حساب خودروسازان واریز شود، گفت: در ابتدا پیش بینی می شد این طرح در مدت یکی دو ماه اجرا شود، اما با سرعت پیش آمده در اجرای طرح و محدود شدن آن به 6 روز، مقداری تأخیر در اقدامات بانکی اتفاق افتاد.

* تسهیلات بانکی طی یکی،دو روز آینده به حساب خودروسازان واریز می شود
وی ادامه داد: با این حال پیش بینی می کنیم طی یکی دو روز آینده پرداخت اعتبار از سوی بانک ها آغاز شود و از آن زمان به بعد، مهلت تعیین شده برای تحویل خودروها آغاز خواهد شد.

* تحویل 50 درصد خودروها طی یک هفته
وی پیش بینی کرد: حدود 50 تا 60 درصد خودروهای ثبت نام شده در طرح فروش اقساطی طی سه روز تا یک هفته به خریداران تحویل داده شود.
معاون فروش سایپا در پاسخ به این سوال که گفته می شود بانک مرکزی چک بانکی خریداران را به عنوان ملاک اصلی پرداخت اعتبار قبول ندارد و به دنبال دریافت تضمین از خودروسازان برای پاس شدن این چک ها است، گفت: این مسئله درست نیست، در اجرای این طرح اگر چکی پاس نشود طی مدت 72 ساعت پول از حساب خودروساز برداشت خواهد شد.

* خریداران خارج از ظرفیت هم خودرو می گیرند

وی در ادامه در پاسخ به سؤال دیگر در مورد تعیین تکلیف ثبت نام شدگان خارج از ظرفیت تعیین شده نیز گفت: این مسئله، یک موضوع مشخص بین خودروسازان و بانک مرکزی است و ارتباطی به مشتریان پیدا نمی کند.
وی ادامه داد: اگر متقاضیان نسبت به تکمیل پرونده، ارائه چک بانکی و پرداخت پیش پرداخت اقدام کرده باشند، فروش خودرو به آنها از محل منابع بانکی و یا از محل منابع مالی خودروسازان انجام خواهد شد.
تقی زاده توضیح داد: به این ترتیب یا بانک ها اعتبار لازم برای تحویل این خودروها را تأمین خواهند کرد و یا خودروساز این کار را انجام می دهد.

* فروش اقساطی 60 تا 65 هزار دستگاه از محصولات سایپا

وی با بیان اینکه فروش محصولات سایپا در قالب بسته خروج از رکود بین 60 تا 65 هزار دستگاه خواهد بود، گفت: ما در طول اجرای طرح در هر روز، سه مرتبه در ساعات 7 صبح و 1.5 و 5 عصر گزارش مربوط به ثبت نام ها را به بانک مرکزی و وزارت صنعت ارائه می کردیم و مسئولان این دستگاه ها به ما گفته بودند که به محض پر شدن ظرفیت به شما اعلام خواهیم کرد که ثبت نام را متوقف کنید.

وی افزود: سرعت ایجاد شده در این ثبت نام ها بالا بود و به همین دلیل زمان برای بستن سقف فروش، کم آمد.

* تحویل های 60 و 90 روزه هم 30 روزه شد
معاون فروش سایپا در پاسخ به سؤال دیگری در مورد تعیین تکلیف فروش های با مدت تحویل 60 و 90 روزه و اینکه بانک مرکزی تنها پرداخت تسهیلات به فروش فوری را انجام می دهد، گفت: فقط فروش تندر 90 را با مدت تحویل 60 و 90 روزه انجام داده بودیم که طی مذاکراتی که با شرکت رنو پارس داشتیم، قرار شد تأمین قطعات با سرعت بیشتری انجام شود به طوری که این خودروها را نیز در مدت 30 روز به مشتریان تحویل دهیم.

زمان تحویل خودروهای سایپا در طرح اقساطی با وام 25 میلیونی


منبع: نمناک | پیکس لاو








زمان تحویل خودروهای سایپا در طرح اقساطی با وام 25 میلیونی
namnak.com/23428-خودروی-اقساطی-سایپا.html
۶ ساعت پیش - خودروی اقساطی و خرید خودروی اقساطی سایپا و زمان تحویل خودروهای سایپا و ... پس از اتمام زمان ثبت نام خودروی اقساطی با وام 25 میلیونی،زمان تحویل ...
زمان تحویل خودرو با وام 25 میلیونی 94-95 / تاریخ قطعی + ...
libarshad1388.blogsky.com/.../زمان-تحویل-خودرو-با-وام-25-میلیونی-94-...
۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تاریخ و زمان تحویل خودروهای با وام 25 میلیون 94 - فیدسرا زمان تحویل خودروهای با ... جدول اقساط وام 25 میلیونی خودرو برای 21 خودرو + جزئیات کامل قیمت .... 22 hours ago - خودروهای سایپا در طرح خرید با وام 25 میلیون اعلام شدند ... شرایط ...
زمان تحویل خودروهای سایپا در طرح اقساطی با وام 25 میلیونی ...
ulover.blog.ir/.../زمان-تحویل-خودروهای-سایپا-در-طرح-اقساطی-با-وام-25-م...
۳ ساعت پیش - زمان تحویل خودروهای سایپا در طرح اقساطی با وام 25 میلیونی زمان تحویل خودروی اقساطی سایپا مشخص شد زمان تحویل خودروهای سایپا با وام 25 ...
پایان مرحله اول طرح فروش خودرو با وام 25 میلیونی - ایران
www.ion.ir/News/24567.html
۲۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ایران آنلاین-پایان مرحله اول طرح فروش خودرو با وام 25 میلیونی : با ... رضا تقی‌زاده معاون بازاریابی و فروش سایپا درباره اطلاعیه بانک ... در فاز بعدی بانک مرکزی میزان فروش و زمان آن را اعلام می‌کند و ... گفت: در فاز دوم فروش اقساطی خودرو تحویل تمام خودروها 30 روزه خواهد بود و همچنین از مردم سفته به‌علاوه چک دریافت می‌شود.
زمان تحویل خودروهای سایپا در طرح اقساطی با وام 25 میلیونی
jabarimusic.rozblog.com/.../زمان-تحویل-خودروهای-سایپا-در-طرح-اقساطی-...
۵ ساعت پیش - ۲۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ایران آنلاین-پایان مرحله اول طرح فروش خودرو با وام 25 میلیونی : با ... رضا تقی‌زاده معاون بازاریابی و فروش سایپا درباره اطلاعیه ...
خبرخوش برای خریداران خودرو با وام 25 میلیونی - مشرق نیوز ...
www.mashreghnews.ir/.../خبرخوش-برای-خریداران-خودرو-با-وام-25-میلیو...
۲ روز پیش - معاون فروش و بازاریابی سایپا با بیان اینکه خریداران خودرو اقساطی خارج از ... خودروهای فروخته شده در طرح فروش اقساطی خودرو با تسهیلات 25 میلیون تومان، ... آغاز شود و از آن زمان به بعد، مهلت تعیین شده برای تحویل خودروها آغاز خواهد شد.
شرایط اقساطی سایپا ۱۳۲ با وام ۲۵ میلیونی
iruni.ir/search/?q=شرایط+اقساطی+سایپا+۱۳۲+با+وام+۲۵+میلیونی
۲۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فروش اقساطی سایپا هم متوقف شد/ تحویل خودروها 30 روزه. 1 هفته قبل .... زمان تحویل خودروهای سایپا در طرح اقساطی با وام 25 میلیونی. 1 ساعت قبل ...
زمان تحویل خودرو با تسهیلات وام 25 میلیونی به مشتریان ؟
vom.ir/sarasari/posts/50999
۷ روز پیش - زمان تحویل خودرو با تسهیلات وام 25 میلیونی به مشتریان ؟ ... به گزارش صدای میانه به نقل از ایسنا: طرح پرداخت تسهیلات 25 میلیون تومانی خرید خودرو در حالی ... ایران خودرو و سایپا خودروهای فروخته شده را چه زمانی تحویل خریداران خواهند داد و ... افزوده در پیش پرداخت و اقساط وام خود با مالیات بر ارزش افزوده نیز مواجه شدند.
زمان تحویل خودروهای با وام 25 میلیونی - Bartarinha.IR ...
www.bartarinha.ir › اخبار روز › اخبار اقتصادی
۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زمان تحویل خودروهای با وام 25 میلیونی وام خودرو. ... به گفته خسروتاج، ایران‌خودرو و سایپا در مجموع، در نخستین روز اجرای طرح وام ۲۵ میلیون تومانی، بیش از ۱۲ هزار ... خودروساز باقی می‌ماند تا زمانی که تسویه حساب یا اقساط را پرداخت کند.
تاریخ و زمان تحویل خودروهای با وام 25 میلیون 94 - کمپ آزاد
www.freecamp.ir/post/1775
۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مدیران صنعت خودرو اعلام کردند که حداقل زمان تحویل خودرو در قالب طرح تحریک تقاضا و اعطای وام 25 ..... اقساط ماهانه وام 25 میلیونی خودرو +زمان و مدارک ثبت نام ... ماسال فردا - مدت زمان تحویل خودروها با وام 25 میلیونی چقدر خواهد . ... سقف مدت بازپرداخت وام محصولات سایپا 48 ماه خواهد بود و زمان تحویل این خودروها از امروز تا .
سایپا همچنان خودرو با وام 25 میلیونی می‌فروشد ؟ - قیمت طلا و سکه
www.iranjib.ir/.../سایپا-همچنان-خودرو-با-وام-25-میلیونی-می‌فروشد-؟/
۶ روز پیش - سایپا در حالی هنوز به فروش خودرو با وام 25 میلیون تومانی اقدام می‌کند که براساس ... مطابق اعلام بانک مرکزی در این طرح بیش از 2750 میلیارد تومان اعتبار مالی ... جدول اقساط وام 25 میلیونی خودرو 4 تا 7 ساله+ لیست تکمیلی .... بودن به تحریم نمی تونن تا زمان ورشکستگی انها صبر کنند پس دوباره مجبورن بخرن و خوب.
جدیدترین آمار فروش خودرو با وام 25 میلیونی/ تیبا و پراید در ...
www.khabaronline.ir/detail/476536/Economy/industry
۱۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این طرح تسهیلات 25 میلیون تومانی خرید خودرو با بهره 16 درصدی و بازپرداخت ... در این زمینه معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا درباره واکنش ... خودروهای اقساطی به روایت سخنگوی وزارت صنعت/زمان تحویل خودروها اعلام شد ...
زمان تحویل خودرو های ثبت نامی با وام 25 میلیونی | جستجو ...
www.trkn.ir/.../زمان+تحویل+خودرو+های+ثبت+نامی+با+وام+25+میلیونی....
مدت تحویل خودرو در طرح جدید فروش اقساطی دو برابر شد ... با آغاز پرداخت وام 25 میلیونی خودرو، متقاضیان خرید خودرو از ساعات اولیه صبح امروز( دوشنبه) به ... جامع تولید گروه سایپا از تحویل به موقع خودروهای ثبت نام شده در طرح وام 25 میلیون تومانی خبر ...
زمان تحویل خودرو های ثبت نامی با وام 25 میلیونی - پست یاب
shorashahrestanfaruj.finderpost.ir/.../زمان%20تحویل%20خودرو%20های%2...
با آغاز پرداخت وام 25 میلیونی خودرو، متقاضیان خرید خودرو از ساعات اولیه صبح امروز( ... گروه سایپا از تحویل به موقع خودروهای ثبت نام شده در طرح وام 25 میلیون تومانی .... اقدام به فروش محصولات به صورت نقد و اقساط با شرایط پرداخت ۵۰% قیمت خودرو به ...
بخشنامه‌های سایپا و ایران خودرو درباره تسهیلات جدید بانکی ...
www.hamshahrionline.ir/details/313209/Economy/nationaleconomy
۱۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همشهری آنلاین: در طرح فروش خودرو با تسهیلات بانکی ۱۶ درصدی که از امروز ... 22 میلیون تومان، انواع آریو 25 میلیون تومان و وانت سایپا 151 معادل 14 ... این شرایط برای خرید با اقساط دو ساله شامل 6 چک چهار ماهه و برای خرید ... به این ترتیب، سقف مدت بازپرداخت وام محصولات سایپا 48 ماه خواهد بود و زمان تحویل این خودروها از ...
ایسنا - جدیدترین آمار فروش خودرو با وام 25 میلیونی
www.isna.ir/fa/news/.../جدیدترین-آمار-فروش-خودرو-با-وام-25-میلیونی
۱۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پرداخت وام 25 میلیون تومانی فروش خودرو از صبح امروز آغاز شده است. ... به گزارش خبرنگار ایسنا، در این طرح تسهیلات 25 میلیون تومانی خرید خودرو با بهره 16 ... در این زمینه معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا درباره ... وی ادامه داد: طبق توافق صورت گرفته با بانک‌های عامل، برای تضمین بازپرداخت اقساط ...
وام خودرو فروش اقساطی سایپا ایران خودرو با تسهیلات وام 4 ...
sish.asia/tag/وام-خودرو-فروش-اقساطی-سایپا-ایران-خودر/
۲۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فروش اقساطی ایران خودرو با وام 25 میلیونی متوقف شد ... میلیونی · مدت تحویل خودرو در طرح جدید فروش اقساطی دو برابر شد و همچنین زمان تحویل خودرو ...
واکنش خودروسازان به توقف وام 25 میلیون تومانی - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/.../واکنش-خودروسازان-به-توقف-وام-25-میلیون-تومانی
۲۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... بانک مرکزی و هیأت دولت در مورد اجرای مرحله دوم طرح فروش اقساطی خودروها برگزار شود ... وی با بیان اینکه 65 هزار مورد ثبت‌نام برای خرید خودرو در نمایندگی‌های ... تقی‌زاده همچنین در مورد افزایش مدت زمان تحویل تندر 90 سایپا از 30 روز به ... برچسب‌ها : وام 25 میلیون تومانی خودروسازان بانک مرکزی وزارت صنعت جام جم آنلاین.
تحویل خودرو در طرح وام 25 میلیونی سایپا آغاز شد+ عکس - رازق
www.razegh.com/fa/news10736.aspx
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تحویل خودرو در طرح وام 25 میلیونی گروه سایپا آغاز شد+ عکس ... کلاهبرداری چند ده میلیاردی با عنوان فروش اقساطی خودرو و تحویل یک روزه+عکس ...
اجتماعی » زمان تحویل خودروهای با وام 25 میلیون
www.khabar.pichak.net/اجتماعی/زمان_تحویل_خودروهای_با_وام_25_میلیون
خبرگزاری مهر: مدیران صنعت خودرو اعلام کردند که حداقل زمان تحویل خودرو در قالب طرح ... به گفته خسروتاج، ایران‌خودرو و سایپا در مجموع، در نخستین روز اجرای طرح وام 25 .... از این تسهیلات استفاده کرده و اقساط آن را ماه به ماه تسویه کند، مشمول دریافت وام با ...
یوز - آخرین اخبار پرداخت وام ٢٥ میلیونی خودرو
www.yooz.ir/news/?...پرداخت%20وام%20٢٥%20میلیونی%20خودرو
نمودار رشد پدیده پرداخت وام ٢٥ میلیونی خودرو در گذر زمان. دلایل غیبت کرمان‌موتور در طرح تسهیلات 25 میلیونی خودرو ... معاون فروش و بازاریابی سایپا با بیان اینکه خریداران خودرو اقساطی خارج از ظرفیت و اختصاص وام بانکی به خودروهای با تحویل‌ 60 و 90 روزه تعیین تکلیف شد،گفت: برای تحویل خودرو منتظر اعتبار بانکی هستیم که ...
سا موزیک | تحویل خودرو در سایپا در طرح بیست وپنج ...
saamusic.ir/.../تحویل+خودرو+در+سایپا+در+طرح+بیست+وپنج+میلیونی...
سومین روز اجرای طرح فروش خودرو با وام 25 میلیون تومانی در حالی از صبح امروز چهارشنبه ... ممکن است در دراز مدت تاثیرگذار باشد,ولی اگر زمان ان همانند وام ۸۰ میلیونی خرید مسکن شود ... راهنمای خرید خودرو از سایپا با وام 25 میلیونی خودرو+جدول کامل اقساط
چه خبر از تحویل خودرو با وام 25 میلیونی؟ - اخبار بورس
radiosaham.ir › پربیننده ترین اخبار
۲ روز پیش - چه خبر از تحویل خودرو با وام 25 میلیونی؟ ... به گزارش مهر، طرح خرید اعتباری خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی به مدت شش روز و با ثبت نام ۱۱۰ هزار ...
ثبت نام 41 هزار خودروی سایپا با وام 25 میلیون تومانی/ آمار ...
www.ghatreh.com/.../ثبت-نام-هزار-خودروی-سایپا-وام-میلیون-تومانی-آمار...
۲۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آخرین آمار ثبت نام خودرو در طرح وام 25 میلیون تومانی ... اولویت وام خودرو به وام ازدواج در دولت یازدهم / کاهش اقساط وام خودرو از 7به 4 سال! ... 31 می باشد که زمان تحویل این خودروها بنا به تقاضای مشتریان و محدودیت های تولیدی متغیر می باشد.
تحویل خودرو در طرح وام 25 میلیونی گروه سایپا آغاز شد
www.machinemag.ir/News.aspx?ID=8724
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به آغاز طرح اعطای وام 25 میلیونی خودرو گفت: شرکت سایپا در کمتر از 48 ساعت با تحویل ...
اقتصاد آنلاین - حاشیه‌های روز اول اجرای طرح فروش خودرو
www.eghtesadonline.com/fa/.../حاشیه‌های-روز-اول-اجرای-طرح-فروش-خودرو
۱۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در اولین روز اجرای طرح فروش خودرو با وام بانکی 25 میلیون تومانی در قالب بسته ... به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، اقساط چهار ساله پرداخت وام خرید ... ابهام در زمان تحویل محصولات سایپا در حالی وجود دارد که خسروتاج سخنگوی ...
پایگاه خبری تحلیلی همراز - طرح ارایه وام25 میلیونی خودرو ...
www.hamraznews.com/.../2398-طرح-ارایه-وام25-میلیونی-خودرو-متوقف-...
۲۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در طرح فروش اقساطی خودرو قرار بود مدت زمان تحویل خودرو حداکثر 30 روز. ... 3 برابر حداکثر زمان تعیین شده در آیین نامه دولتی فروش خودرو با وام 25 میلیون ... مدت تحویل تندر 90 سایپا و پارس تندر در حالی به 90 و 60 روز رسیده که در ...
تشریح جزئیات پرداخت وام جدید خریدخودرو/نمایندگان ایران ...
www.mizanonline.ir/.../تشریح-جزئیات-پرداخت-وام-جدید-خریدخودرونمای...
۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی افزود: این طرح شامل خودروهای تحویل فوری یعنی حداکثر 30 روزه خواهد بود و شامل ... وی درباره امکان واگذاری خودروهای با وام 25 میلیونی گفت : از نظر قانونی نمی توان ... شرکت خودروساز باقی می ماند تا زمانی که تسویه حساب یا اقساط را پرداخت کند . ... سایپا درباره طرح وام 25 میلیون تومانی خرید خودرو گفت : خودروساز با ...
تحویل خودرو در طرح وام 25 میلیونی گروه سایپا آغاز شد+ عکس ...
www.taraznews.com/content/128257
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تحویل خودرو در طرح وام 25 میلیونی گروه سایپا آغاز شد+ عکس ... طرح اعطای وام 25 میلیونی خودرو گفت: شرکت سایپا در کمتر از 48 ساعت با تحویل ... طی دو روز از زمان آغاز طرح بسیار مطلوب بوده و گروه خودروسازی سایپا در پایان روز دوم ... تاثیر وام 25 میلیونی بر قیمت خودرو در ماه‌های آینده/ نرخ سود فروش اقساطی باید کم ...
تحویل خودرو در طرح وام 25 میلیونی گروه سایپا آغاز شد+ عکس
nikfun.vistablog.ir/post/25536
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکس: طرح فروش خودرو با وام 25 میلیونی ... تازه از خرید خودروهای اقساطی به روایت سخنگوی وزارت صنعت/زمان تحویل خودروها اعلام شد., dakee.org دکه ...
زمان تحویل خودروهای با وام 25 میلیون - تی نیوز
tnews.ir/news/DA0651695738.html
مدیرعامل باشگاه سپاهان می گوید دراگان اسکوچیچ برای حضور در این تیم اصفهانی و فسخ قرارداد با فولاد، تا آخر امشب فرصت دارد وگرنه سپاهان سراغ گزینه های.
فارس گزارش می‌دهد آغاز نام‌نویسی خرید خودرو با وام ۲۵ میلیون ...
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940818000257
۱۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کوتاه‌ترین زمان تحویل محصولات ایران‌ خودرو در این طرح با فروش فوری، 30 روز پیش‌بینی شده است. ... شما خودرو میخرید و7 میلیون را نقد و 25 میلیون را طی اقساط 7 ساله ماهانه 496 هزار .... دوست ایران خودرو و سایپا در پاسخ به "ناشناس".
روزنامه آفتاب یزد - بازپرداخت وام خودرو، چهارساله شد
aftabeyazd.ir/18786-بازپرداخت-وام-خودرو،-چهارساله-شد.html
۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گزارش آفتاب یزد از آغاز طرح خرید خودرو با وام 25 میلیون تومانی ... به گزارش آفتاب یزد، همزمان با آغاز طرح وام بیست و پنج میلیون تومانی تغییراتی در ... بنا براعلام شرکت ایران خودرو اقساط چهارساله برای محصولات این شرکت ... همچنین در صورت تاخیر در تحویل خودرو از جانب شرکت، امکان تغییر زمان چک ها وجود ندارد و ...
مدت تحویل خودرو در طرح جدید فروش اقساطی دو برابر شد - کارنت
carnet.ir › آخرین اخبار
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مدت تحویل خودرو در طرح جدید فروش اقساطی دو برابر شد ... در سومین روز اجرای طرح فروش خودرو با تسهیلات بانکی در قالب بسته خروج از رکود، مدت زمان تحویل تندر ... که هم اکنون شرکت سایپا با مشکل تأخیر در تحویل تندر 90 های ثبت نام شده ... عرضه خودرو با تسهیلات بانکی تا سقف 25 میلیون تومان از دو روز پیش در ...
از کدام نمایندگی های سایپا خودرو با وام ۲۵ میلیونی بخریم؟
www.asrekhodro.com/.../از-کدام-نمایندگی-های-سایپا-خودرو-با-وام-25-می...
۱۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عصر خودرو: با اعلام زمان آغاز واگذاری خودرو با وام 25 میلیونی از کدام ... همه خودروها ۳۰ روزه تحویل داده می‌شود ... دلایل غیبت کرمان‌موتور در طرح تسهیلات ۲۵ میلیونی خودرو .... جدول اقساط وام خودرو ۲۵ میلیونی با نرخ سود بیش از ۱۶ درصد ...
جزییاتی تازه درباره زمان تحویل خودرو با وام 25 میلیونی - آفتاب
aftabnews.ir/.../جزییاتی-تازه-درباره-زمان-تحویل-خودرو-با-وام-25-میلیو...
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جزییاتی تازه درباره زمان تحویل خودرو با وام 25 میلیونی. معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به آغاز طرح اعطای وام 25 میلیونی خودرو و استقبال بی نظیر .... اقساط وام ۲۵ میلیونی برای ۲۱ مدل خودرو+جدول (۱۳ نظر). dot ...
اقساط ماهانه وام 25 میلیونی خودرو +زمان و مدارک ثبت نام
car110.ir/.../اقساط-ماهانه-وام-25-میلیونی-خودرو-زمان-و-مدارک-ثبت-نام.ht...
۲۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وام 25 میلیونی خرید خودرو با سود 16% تصویب شد | دنده 6 ... در طرح فروش خودرو با تسهیلات بانکی ۱۶ درصدی که از صبح امروز اجرایی ... به این ترتیب، سقف مدت بازپرداخت وام محصولات سایپا 48 ماه خواهد بود و زمان تحویل این خودروها از ...
راهنمای خرید سمند با وام 25 میلیون تومانی دولت از شرکت ...
feedsara-rzb.alpgroup.ir/page-480352.html
۱۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جدول اقساط وام 25 میلیونی برای 21 مدل خودرو از سایپا و ایران خودرو خودروهایی که ... راهنمای کامل خرید خودرو از سایپا با وام 25 میلیونی خودرو + نمایندگی های مجاز ... لیست شرکت‌های خودروسازی که در طرح وام 25 میلیونی خود قرار دارند اعلام شد. .... مدت زمان بازپرداخت با تمایل خریدار کمتر باشد، مبلغ اقساط پرداختی طبیعتا ...
دمادم | زمان تحویل خودروهای با وام 25 میلیون
damadam.ir/.../اخبار.../زمان-تحویل-خودروهای-با-وام-25-میلیون/id/110727...
۱ روز پیش - مدیران صنعت خودرو اعلام کردند که حداقل زمان تحویل خودرو در قالب طرح تحریک ... رهن شرکت خودروساز باقی می ماند تا زمانی که تسویه حساب یا اقساط را پرداخت کند. ... سایپا درباره طرح وام ۲۵ میلیون تومانی خرید خودرو گفت: خودروساز با ...
راهنمای خرید خودرو از سایپا با وام 25 میلیونی خودرو + جدول ...
www.iq8.ir/5964/راهنمای-خرید-خودرو-از-سایپا-با-وام-25-میل/
۱۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جزئیات کامل وام ۲۵ میلیونی خرید خودرو + جدول اقساط / چه … توضیحات کامل مدیران ... خودروهای سایپا در طرح خرید با وام ۲۵ میلیون اعلام شدند لیست جدول اقساط وام ... وی گفت : ایران خودرو در حال حاضر حدود ۳۰ هزار دستگاه خودرو اماده تحویل دارد. .... با شروع زمان شش ماهه پرداخت تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی خودرو به … ۲۵ میلیون
راهنمای کامل خرید خودرو از سایپا با وام 25 میلیونی خودرو + ...
www.rcamp.ir/.../952_راهنمای-کامل-خرید-خودرو-از-سایپا-با-وام-25-میلیو...
۱۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جزئیات کامل وام 25 میلیونی خرید خودرو + جدول اقساط / چه . ... خودروهای سایپا در طرح خرید با وام 25 میلیون اعلام شدند ... 90 دستی و اتومات ، رانا ، دنا ، پارس سال همچنین پیکاپ تندر و وانت اریسان را تحویل خواهند گرفت . .... 5 hours ago - با اعلام زمان آغاز واگذاری خودرو با وام ۲۵ میلیونی از کدام نمایندگی های شرکت سایپا در ...
آغاز فروش خودرو با وام ۲۵ میلیونی از سوی نمایندگی های سایپا ...
www.hicars.ir/.../634-آغاز-فروش-خودرو-با-وام-۲۵-میلیونی-از-سوی-نماین...
۱۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آغاز فروش خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی از سوی نمایندگی های سایپا و ایران ... ایران خودرو با بیان اینکه طرح فروش خودرو در قالب تسهیلات 25 میلیون تومانی از روز ... خان کرمی گفت : ایران خودرو در حال حاضر حدود 30 هزار دستگاه خودرو آماده تحویل دارد . ... جدول مبلغ اقساط ماهیانه خرید انواع محصولات ایران خودرو و سایپا با زمان ...
راهنمای خرید خودرو از سایپا با وام 25 میلیونی خودرو + جدول ...
www.rasekhoon313.ir/post/820
admin بازدید : 3 سه شنبه 19 آبان 1394 زمان : 16:58 نظرات (0). مصطفی خان کرمی در گفتگو با ... وی گفت : ایران خودرو در حال حاضر حدود 30 هزار دستگاه خودرو اماده تحویل دارد. ... 7 mins ago - جزئیات کامل وام 25 میلیونی خرید خودرو + جدول اقساط / چه ... توضیحات کامل ... خودروهای سایپا در طرح خرید با وام 25 میلیون اعلام شدند لیست جدول .
تحویل خودرو در طرح وام 25 میلیونی گروه سایپا آغاز شد+ عکس
iraneconomist.com/.../تحویل-خودرو-در-طرح-وام-25-میلیونی-گروه-سایپا...
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تحویل خودرو در طرح وام 25 میلیونی گروه سایپا آغاز شد+ عکس ... خبرداد و گفت: شرکت سایپا در کمتر از 48 ساعت با تحویل تعدادی از محصولاتش، کام مشتریانش را شیرین کرد. ... دارند،اظهار کرد: استقبال از وام 25 میلیونی طی دو روز از زمان آغاز طرح بسیار مطلوب بوده و ... جدول اقساط وام ۲۵میلیونی برای ۲۱مدل خودرو (۱ نظر).
زمان تحویل خودرو با وام 25 میلیونی 94-95 / تاریخ ... - اکبرجوجه
90tv90.parsiblog.com/Posts/4699/
۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تاریخ و زمان تحویل قطعی خودرو با وام 25 میلیونی در سال 94-95 ... جدول اقساط وام 25 میلیونی خودرو برای 21 خودرو + جزئیات کامل قیمت ... و سایپا در مجموع، در نخستین روز اجرای طرح وام 25 میلیون تومانی، بیش از 12 هزار دستگاه خودرو ...
راهنمای خرید پژو پارس با وام 25 میلیون تومانی دولت از شرکت ...
feedsara.mooche.ir/page-485887.html
۱۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جدول اقساط وام 25 میلیونی برای 21 مدل خودرو از سایپا و ایران خودرو .... در حالی بازار برای اجرای طرح خرید خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی از هجدهم ... مدت زمان بازپرداخت با تمایل خریدار کمتر باشد، مبلغ اقساط پرداختی طبیعتا بیشتر خواهد بود. ... شرایط پرداخت، تعداد چک و مبلع هر چک، تاریخ اولین چک، موعد تحویل خودرو.
تخطی خودروسازان از مصوبه دولت؛ تحویل ۳ ماهه تندر۹۰ در فروش ...
moaser.ir/.../تخطی-خودروسازان-از-مصوبه-دولت-تحویل-۳-ماهه-تندر۹۰-در-...
۲۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در طرح فروش اقساطی خودرو قرار بود مدت زمان تحویل خودرو حداکثر 30 روز ... حداکثر زمان تعیین شده در آیین نامه دولتی فروش خودرو با وام 25 میلیون تومانی ... مدت تحویل تندر 90 سایپا و پارس تندر در حالی به 90 و 60 روز رسیده که در حال ...
اعلام شرایط عرضه خودرو با وام 25 میلیون تومانی - ettelaat ...
www.ettelaat.com/.../index.asp?...اعلام%20شرایط%20عرضه%20خودرو%2...
۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همزمان با آغاز اجرای طرح عرضه خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی ۵۰۰۰ ... ابلاغ شده است، امکان فروش خودرو با اقساط یک‌ساله، دو ساله، سه ساله و ... به این ترتیب، سقف مدت بازپرداخت وام محصولات سایپا 48 ماه خواهد بود و زمان تحویل این خودروها از ...
سایپا سرچ | لحظه به لحظه با اخبار و قیمت روز خودرو
saipasearch.com/
زمان:12:23; تاریخ:94/09/02; نویسنده:www.lesechos.fr; بازدید:5 ... جزئیات تعداد خودروهای ثبت‌نامی در طرح وام دولتی منتشر شد. زمان:21:27 ... دردسرهای خرید اقساطی خودرو آغاز شد. زمان:01:19 ... سایپا همچنان خودرو با وام 25 میلیونی می‌فروشد ؟ زمان:01:19 ...
راهنمای خرید خودرو از سایپا با وام 25 میلیونی خودرو + جدول ...
iranimag.com/detail/2113419/article/2
خودروهای سایپا در طرح خرید با وام 25 میلیون اعلام شدند ... خرید خود را انجام می دهد، شرکت خودروساز هم ظرف یک ماه خودرو را تحویل مشتری می دهد. ... بر همین اساس، مبلغ اقساط ماهیانه خرید خودرو بستگی به مدت زمان ..... 23 hours ago - وام خودرو و وام خرید خودرو و ...
سایپا تحویل خودروها در طرح وام 25 میلیونی را آغاز کرد+سند
www.persiankhodro.com/.../سایپا-تحویل-خودروها-در-طرح-وام-25-میلیون...
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پرشین خودرو: معاون فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به آغاز طرح اعطای وام 25 میلیونی ... سایپا تحویل خودروها در طرح وام 25 میلیونی را آغاز کرد+سند ... تاکید دارند،اظهار کرد: استقبال از وام 25 میلیونی طی دو روز از زمان آغاز طرح بسیار مطلوب ... اقساط تسهیلات 25 میلیونی 1 تا 4 ساله خودرو + جدول · اجرای طرح تکریم ...
حاشیه‌های وام معروف 25 میلیونی خودرو؛ از تغییرات طرح تا ... - نظر
www.nazarnews.com/95969
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وام ۲۵ میلیون تومانی خودرو تاکنون چندین بار تغییر جزئیات داشته است. در ابتدا زمان بازپرداخت وام 7 سال عنوان شد که به 4 سال تغییر کرد. ... سومین تغییری قابل ذکر با توجه به جداول اقساط خودروهای طرح ۲۵ میلیونی، نشان می دهد مالیات بر ... که شرکت سایپا با تاخیر در تحویل این خودرو، در حال تحویل خودروهای با موعد ...
فروش اقساطی ایران خودرو با وام 25 میلیونی متوقف شد | دانلود ...
download-series94.ir/2015/.../فروش-اقساطی-ایران-خودرو-با-وام-25-میلی...
۲۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فروش اقساطی خودرو با وام 25 میلیونی رسما متوقف شد / سایپا … ... ۱ روز پیش – عمر اجرای طرح خرید اعتباری خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی ۶ روزه شد. ... و همچنین زمان تحویل خودرو موانعی است که گاه منجر به کاهش و یا متوقف شدن ظرفیت ...
فروش اقساطی ایران خودرو با وام 25 میلیونی متوقف شد
www.fastcamp.ir/.../فروش-اقساطی-ایران-خودرو-با-وام-25-میلیون-2.html
۲۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فروش-اقساطی-سایپا-هم-متوقف-شد-تحویل-خودروها-۳۰-روزه – ذخیره شده ۳ ساعت قبل … ... و وام ۲۵ میلیونی … فروش اقساطی خودرو با وام ۲۵ میلیونی رسما متوقف شد / سایپا و ایران … ... طرح خرید خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی که در ابتدا قرار بود ۷ ساله باشد، در ….. وقتی ... و همچنین زمان تحویل خودرو موانعی است که گاه منجر ...
جزییاتی تازه درباره زمان تحویل خودرو با وام ۲۵ میلیونی
shahinna.ir › اقتصادی › صنعت و معدن
۲۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به آغاز طرح اعطای وام ۲۵ میلیونی خودرو و استقبال بی نظیر ...
خبرخوش برای خریداران خودرو با وام 25 میلیونی / نامه
khabarfarsi.com/ext/14967701
۱ روز پیش - معاون فروش و بازاریابی سایپا با بیان اینکه خریداران خودرو اقساطی خارج از ظرفیت و اختصاص وام بانکی به خودروهای با تحویل‌ ۶۰ و ۹۰ روزه تعیین ... خودروهای فروخته شده در طرح فروش اقساطی خودرو با تسهیلات 25 میلیون تومان، اظهار داشت: ... آغاز شود و از آن زمان به بعد، مهلت تعیین شده برای تحویل خودروها آغاز خواهد شد.
پرینت - روزنامه وطن امروز
www.vatanemrooz.ir/Newspaper/BlockPrint/148566
۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در اولین روز اجرای طرح فروش خودرو با وام بانکی 25 میلیون تومانی در قالب ... مسؤولان دولتی در زمان معرفی بسته خروج از رکود، مدت زمان بازپرداخت وام خودرو ... اصانلو، مدیر فروش یکی از نمایندگی‌های سایپا درباره اجرای طرح فروش اقساطی خودرو در ... همین دلیل مشخص نیست تحویل خودروهای ثبت‌نام شده بدون تأخیر انجام شود.
خودرو سازان سفته قبول نمی کنند + سود مرکب 19 درصدی وام 25 ...
dande6.com/28883/خودرو-سازان-سفته-قبول-نمی-کنند-سود-مرک.html
۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به نقل از مهر، ساعتی است که اجرای طرح فروش خودرو با وام 25 میلیون تومانی آغاز شده است. ... از سوی نمایندگی‌ها قرار داده شده، مدت زمان بازپرداخت اقساط وام 25 میلیون تومانی ... از مزایای این طرح ثبت‌نام کرده‌اند و آنگونه که مسئولان ایران خودرو و سایپا ... وی با بیان اینکه برخی امکان تحویل 48 برگ چک را به شرکت خودروساز ...
دردسرهای خرید اقساطی خودرو آغاز شد! / سایپا همچنان خودرو با وام ...
negahnews.com/1/item/9539-25
۶ روز پیش - سایپا همچنان خودرو با وام 25 میلیونی می‌فروشد ؟ ... در طرح فروش اقساطی خودرو، پس از اتمام فروش خودروهای با مدت زمان تحویل 30 روزه، مدت تحویل پارس ...
توقف فروش محصولات سایپا با وام 25 میلیونی | اتاق خبر 24
otaghkhabar24.ir/news/23926
۲۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رضا تقی زاده افزود: کار تحویل خودروهای ثبت نام قطعی از روز دوم ثبت نام در نمایندگی ها اغاز شد و ... در پی اعلام بانک مرکزی مبنی بر پایان طرح فروش اقساطی خودرو با تسهیلات بانکی و ... برگزار کردند که نتیجه ان توقف فروش اقساطی خودرو با وام 25 میلیون تومانی بوده است. ... زمان انقضای وام 25 میلیونی خرید خودرو.
سایپا تحویل خودروها در طرح وام 25 میلیونی را آغاز کرد ... - پژواک
pajvak.com/.../سایپا-تحویل-خودروها-در-طرح-وام-25-میلیونی-را-آغاز-کرد...
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سایپا تحویل خودروها در طرح وام 25 میلیونی را آغاز کرد+سند. ... مشتریان، گفت: شرکت سایپا در کمتر از 48 ساعت با تحویل تعدادی از ... دو روز از زمان آغاز طرح بسیار مطلوب بوده و گروه خودروسازی سایپا در پایان ... خودروسازان سفته قبول نمی‌کنند · تولید وانت کاهش یافت · ثبت نام پژو پارس با اقساط 3 و 4ساله در ساعت ...
سایپا خودروهای ثبت نام شده را در موعد مقرر تحویل خواهد داد
www.rayansaipa.com/سایپا-خودروهای-ثبت-نام-شده-را-در-موعد-مقرر-تحو...
۵ روز پیش - وی با بیان این مطلب که در زمان رکود بسیار شدید اخیر در بازار گروه ... زمانی برای تحویل محصولات سایپا در طرح وام 25 میلیون تومانی یک ماهه است که ...
جزییاتی درباره تحویل خودرو با وام 25 میلیونی - شهرخبر
www.shahrekhabar.com/economic/1447235100731240
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جزییاتی تازه درباره زمان تحویل خودرو با وام 25 میلیونی ... و فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به آغاز طرح اعطای وام 25 میلیونی خودرو و استقبال ... پرونده‌ای درباره حاشیه‌های مالیات از خودروهای اقساطی/ 130 هزار خودرویی که باید مالیات ...
جزییاتی تازه درباره زمان تحویل خودرو با وام 25 میلیونی ...
steelpedia.ir/.../جزییاتی-تازه-درباره-زمان-تحویل-خودرو-با-وام-25-میلیو...
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جزییاتی تازه درباره زمان تحویل خودرو با وام 25 میلیونی ... گروه خودروسازی سایپا با اشاره به آغاز طرح اعطای وام 25 میلیونی خودرو و استقبال بی ... جزییات تازه از خرید خودروهای اقساطی به روایت سخنگوی وزارت صنعت/زمان تحویل خودروها ...
تحویل خودرو در طرح وام 25 میلیونی گروه سایپا آغاز شد - راه فردا
www.rahefarda.com › خودرو
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی افزود: بر این اساس در دومین روز ثبت نام وام 25 میلیونی خودرو، تعدادی از متقاضیانی ... طی دو روز از زمان آغاز طرح بسیار مطلوب بوده و گروه خودروسازی سایپا در پایان روز دوم 20509 دستگاه خودرو فروخته است. ... خسروتاج مالیات از اقساط وام خودرو را قانونی اعلام کرد ... طرح فروش خودرو با وام ۲۵ میلیونی سایپا پایان یافت ...
تحویل 48 ساعته خودرو در طرح وام 25 میلیونی سایپا! - تیتر20
titre20.ir/...اخبار/3135-تحویل-48-ساعته-خودرو-در-طرح-وام-25-میلیونی-...
۲۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... و فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به آغاز طرح اعطای وام 25 میلیونی خودرو و ... ۹هزار میلیارد تومان کالا در صف فروش/«امین‌حضور» آماده‌ فروش اقساطی! ... کند در کمترین زمان ممکن نسبت به تحویل محصولات خود به مشتریان اقدام نماید.
تحویل خودرو در طرح وام 25 میلیونی سایپا آغاز شد+عکس
9sobh.ir/fa/.../تحویل-خودرو-در-طرح-وام-25-میلیونی-سایپا-آغاز-شدعکس
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به آغاز طرح اعطای وام 25 میلیونی خودرو و استقبال بی نظیر مشتریان خبرداد و گفت: شرکت ...
استقبال از وام 25 میلیونی خودرو با ثبت نام 5 هزار نفر در روز اول
jomhourieslami.com/1069-استقبال-از-وام-25-میلیونی-خودرو-با-ثبت-ن...
۱۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - استقبال از وام 25 میلیونی خودرو با ثبت نام 5 هزار نفر در روز اول ... معدن و تجارت ضمن اعلام اینکه تحویل خودروهای فروخته شده از طریق طرح تسهیلات تسریع ... سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین درباره کاهش زمان تقسیط تسهیلات ... در همین راستا، شرکت سایپا شرایط فروش اقساطی محصولات خود را نیز اعلام کرد: ...
توقف فروش"خودرو" با وام 25 میلیونی تا یک ساعت ... - جام نیوز
www.jamnews.ir/detail/News/597238
۲۲ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - معاون فروش سایپا با رد شبهه افکنی در آمار فروش خودرو در طرح وام 25 میلیونی گفت: ... زمان طرح وام 25 میلیونی تاریخ 95.2.31 می باشد که زمان تحویل این خودروها بنا به ... فروش اقساطی محصولات خودروسازان راین با تسهیلات ویژه آغاز شد.
استقبال بی سابقه از طرح فروش اقساطی ایران خودرو با وام 25 ...
www.ecofars.com/.../استقبال-بی-سابقه-از-طرح-فروش-اقساطی-ایران-خ...
۲۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - استقبال بی سابقه از طرح فروش اقساطی ایران خودرو با وام 25 میلیونی ... اتمام رسید که با برنامه‌ریزی انجام‌شده مقرر شد تا با تغییر زمان تحویل، ... ثبت نام 41 هزار خودروی سایپا با وام 25 میلیون تومانی/ آمار شفاف و قابل استعلام است.
خبرخوش برای خریداران خودرو با وام 25 میلیونی | خبر 5
khabar5.com/News/575321/b
۲۳ ساعت پیش - معاون فروش و بازاریابی سایپا با بیان اینکه خریداران خودرو اقساطی خارج از ظرفیت و اختصاص وام بانکی به خودروهای با تحویل‌ ۶۰ و ۹۰ روزه تعیین ... خودروهای فروخته شده در طرح فروش اقساطی خودرو با تسهیلات 25 میلیون تومان، اظهار داشت: ... آغاز شود و از آن زمان به بعد، مهلت تعیین شده برای تحویل خودروها آغاز خواهد شد.
بارکینک خودرو در مرز شلمجه هست - خبر
khabargozari.xyz/search/?q=بارکینک+خودرو+در+مرز+شلمجه+هست
۳ ساعت پیش - 25 نوع خودرو از شرکت هایی خودرو سازی ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو ؛ کرمان ... خودرو، مدیران خودرو، و خودرو سازی راین برای ارائه خودرو اقساطی با وام 25 ... طی چهار روز اجرای طرح فروش خودرو با وام 25 میلیون تومانی، بیش از 102 .... از زمان تحویل مدارک و امضای اولین چک، خودرو خود را تحویل بگیرد، بنابر این زمان تحویل.
کار پرس - تحویل خودروهای طرح اقساطی بین 7 تا 30 روز
www.carpress.ir › اخبار داخلی › اقتباسی
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فروش ویژه اقساطی ایران خودرو با وام 25 میلیونی ... به گفته خسروتاج، ایران‌خودرو و سایپا در مجموع، در نخستین روز اجرای طرح وام ۲۵ میلیون تومانی، بیش از ۱۲ هزار ... وی افزود: حداقل زمان تحویل، یک هفته تا حداکثر یک ماه پس از زمان ...
پایان نخستین روز عرضه خودرو با وام ۲۵ میلیونی/ خودروهای ...
khorasannews.com/PrintOnlineNews.aspx?id=2246640
۱۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در اولین روز اجرای طرح فروش خودرو با وام بانکی 25 میلیون تومانی در قالب ... فروش یکی از نمایندگی‌های سایپا در مورد اجرای طرح فروش اقساطی خودرو در روز ... و این در حالی است که در قراردادهای فروش خودرو، زمان تحویل یک ماه عنوان می‌شود.
یک ساعت دیگر تا پایان اردیبهشت
autoworld.ir/View/ArticleId/740/740
۲۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فروش اقساطی خودرو 100 هزار را رد کرد. یک ساعت دیگر تا پایان اردیبهشت. ثبت‌نام ایران خودرو و سایپا تا عصر روز پنجم اجرای طرح وام 25میلیون تومانی خودرو ... ظرفیت یک ماهه تولید آنها تمام شده، پیش‌فروش‌ها را با تحویل 60 روز آغاز کرده‌اند. ... «پایان زمان طرح وام 25 میلیون تومانی تا 95،2،31 و زمان تحویل این خودروها بنا ...
استقبال مردم از تسهیلات 25 میلیونی خودرو
tadbirvaomid.ir/fa/news/.../استقبال-مردم-از-تسهیلات-25-میلیونی-خودر...
۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گفته وی درطرح خرید خودرو با وام 25 میلیون تومانی 26 نوع خودرو وجود دارد که 18 نوع آن در سایپا و ایران‌خودرو و 8 نوع دیگر در سایر شرکت‌های خودروسازی تولید شده است. ... اعلام اینکه تحویل خودروهای فروخته شده از طریق طرح تسهیلات تسریع در رونق ... خسروتاج با اشاره به کاهش مدت زمان بازپرداخت تسهیلات ۲۵ میلیون ...
الف - بلاتکلیفی ۱۰هزار متقاضی خودرو با وام ۲۵میلیونی
alef.ir/vdcbsgbf8rhb8ap.uiur.html?310451
۲۵ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - طرح پرداخت تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی خرید خودرو در حالی پایان یافته که ... فرایند خریدشان تایید شده از سوی سایپا ارسال شود تا زمان تحویل تعیین شود. ... بودند با ۹درصد مالیات بر ارزش افزوده در پیش پرداخت و اقساط وام خود با مالیات ... تصریح کرد: ماجرا از آنجا شروع شد که وام 25 میلیونی خرید خودرو با باز پرداخت ...
ماسال فردا - مدت زمان تحویل خودروها با وام 25 میلیونی چقدر خواهد ...
masalefarda.ir/.../2530-مدت-زمان-تحویل-خودروها-با-وام-25-میلیونی-چقدر-...
۱۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - طرح خرید خودروهای اقساطی در قالب بسته تسریع در رونق اقتصادی، با استقبال گسترده مردم مواجه شد. ... مدت زمان تحویل خودروها با وام 25 میلیونی چقدر خواهد بود؟ ... امروز شاهد صفهای طولانی در مقابل نمایندگی‌های ایران‌خودرو و سایپا، بودیم.
قیمت تمام شده سمند با وام 25 میلیونی خرید خودرو - دانلود ...
viofilm.ir/tag/قیمت-تمام-شده-سمند-با-وام-25-میلیونی-خرید
۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - قیمت خودرو اقساطی| قیمت تمام شده خودرو با وام ایران خودرو و سایپا ... 19 hours ago - زمان خرید خودرو با وام 25 میلیونی اعلام شد - قیمت خودرو . ... 23 hours ago - در طرح فروش خودرو با تسهیلات بانکی ۱۶ درصدی که از امروز اجرایی شده .... سقف مدت بازپرداخت وام محصولات سایپا 48 ماه خواهد بود و زمان تحویل این خودروها از .
استقبال مردم در نخستین روز اجرای طرح وام خرید خودرو با وجود ...
lucapro.com/fa/news/auto-loans-2/
۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با این حال ابهاماتی در زمان تحویل خودروهای سایپا وجود دارد. ... میرمحمدصادقی با اشاره به اینکه در خرید خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی ۵ بانک که عامل معرفی شده است ... لیست خودروهای مشمول دریافت وام 25 میلیون تومانی +جدول اقساط وام.
پرفروش ترین خودروها در طرح فروش اقساطی با وام 25 میلیونی ...
pixmodel.ir/پرفروش-ترین-خودروها-در-طرح-فروش-اقساطی/
۴ روز پیش - خرید و فروش و وام برای خودروها در طرح فروش اقساطی با وام ۲۵ میلیونی آذر ۹۴ ... طرح جدید پیش فروش خودرو سایپا و ایران خودرو آبان و آذر ماه ۹۴ . ..... بلاتکلیفی ۱۰ هزار ثبت‌ نامی خودرو با وام ۲۵ میلیونی| ابهام در زمان تحویل خودروها …
جدیدترین آمار فروش خودرو با وام 25 میلیونی/ کدام خودروها در ...
www.sahamdarnews.ir/.../917-jadidtarin-amar-forush-khodro-vam25mili...
۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پرداخت وام 25 میلیون تومانی فروش خودرو از صبح دیروز آغاز شده است. ... به گزارش پایگاه خبری سهامدار نیوز، این طرح تسهیلات 25 میلیون تومانی خرید خودرو با بهره 16 ... این شرایط برای خرید با اقساط دو ساله شامل 6 چک چهار ماهه و برای خرید با ... مدت بازپرداخت وام محصولات سایپا 48 ماه خواهد بود و زمان تحویل این خودروها از ...
پرمتقاضی‌ترین خودروها در طرح وام 25 میلیونی خودرو
www.hamvatansalam.com/news207332.html
۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 24 ساعت از آغاز اجرای طرح تحریک تقاضا و اعطای وام 25 میلیون تومانی خودرو ... 24 ساعتی است که اجرای طرح فروش خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی آغاز شده است. ... از سوی نمایندگی‌ها قرار داده شده، مدت زمان بازپرداخت اقساط وام ۲۵ میلیون تومانی از یک ... از مزایای این طرح ثبت‌نام کرده‌اند و آنگونه که مسئولان ایران خودرو و سایپا ...
تالار خبر | خبر خوش خریداران اقساطی خودرو با وام 25 میلیونی
talarekhabar.com/آخرین-اخبار-از-وضعیت-فروش-خودرو-با-وام-25/
۱۹ ساعت پیش - معاون فروش و بازاریابی سایپا با بیان اینکه خریداران خودرو اقساطی خارج از ... شده در طرح فروش اقساطی طی سه روز تا یک هفته به خریداران تحویل داده شود. ... در حالی بیش از یک‌هفته از زمان پایان ثبت‌نام وام ۲۵ میلیون تومانی می‌گذرد که ...

زمان تحویل خودروهای سایپا در طرح اقساطی با وام 25 میلیونی

namnak.com/23428-خودروی-اقساطی-سایپا.html
۶ ساعت پیش - خودروی اقساطی و خرید خودروی اقساطی سایپا و زمان تحویل خودروهای سایپا و ... پس از اتمام زمان ثبت نام خودروی اقساطی با وام 25 میلیونی،زمان تحویل ...

زمان تحویل خودرو با وام 25 میلیونی 94-95 / تاریخ قطعی + ...

libarshad1388.blogsky.com/.../زمان-تحویل-خودرو-با-وام-25-میلیونی-94-...
۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تاریخ و زمان تحویل خودروهای با وام 25 میلیون 94 - فیدسرا زمان تحویل خودروهای با ... جدول اقساط وام 25 میلیونی خودرو برای 21 خودرو + جزئیات کامل قیمت .... 22 hours ago - خودروهای سایپا در طرح خرید با وام 25 میلیون اعلام شدند ... شرایط ...

زمان تحویل خودروهای سایپا در طرح اقساطی با وام 25 میلیونی ...

ulover.blog.ir/.../زمان-تحویل-خودروهای-سایپا-در-طرح-اقساطی-با-وام-25-م...
۳ ساعت پیش - زمان تحویل خودروهای سایپا در طرح اقساطی با وام 25 میلیونی زمان تحویل خودروی اقساطی سایپا مشخص شد زمان تحویل خودروهای سایپا با وام 25 ...
۲۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ایران آنلاین-پایان مرحله اول طرح فروش خودرو با وام 25 میلیونی : با ... رضا تقی‌زاده معاون بازاریابی و فروش سایپا درباره اطلاعیه بانک ... در فاز بعدی بانک مرکزی میزان فروش و زمان آن را اعلام می‌کند و ... گفت: در فاز دوم فروش اقساطی خودرو تحویل تمام خودروها 30 روزه خواهد بود و همچنین از مردم سفته به‌علاوه چک دریافت می‌شود.

زمان تحویل خودروهای سایپا در طرح اقساطی با وام 25 میلیونی

jabarimusic.rozblog.com/.../زمان-تحویل-خودروهای-سایپا-در-طرح-اقساطی-...
۵ ساعت پیش - ۲۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ایران آنلاین-پایان مرحله اول طرح فروش خودرو با وام 25 میلیونی : با ... رضا تقی‌زاده معاون بازاریابی و فروش سایپا درباره اطلاعیه ...

خبرخوش برای خریداران خودرو با وام 25 میلیونی - مشرق نیوز ...

www.mashreghnews.ir/.../خبرخوش-برای-خریداران-خودرو-با-وام-25-میلیو...
۲ روز پیش - معاون فروش و بازاریابی سایپا با بیان اینکه خریداران خودرو اقساطی خارج از ... خودروهای فروخته شده در طرح فروش اقساطی خودرو با تسهیلات 25 میلیون تومان، ... آغاز شود و از آن زمان به بعد، مهلت تعیین شده برای تحویل خودروها آغاز خواهد شد.

شرایط اقساطی سایپا ۱۳۲ با وام ۲۵ میلیونی

iruni.ir/search/?q=شرایط+اقساطی+سایپا+۱۳۲+با+وام+۲۵+میلیونی
۲۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فروش اقساطی سایپا هم متوقف شد/ تحویل خودروها 30 روزه. 1 هفته قبل .... زمان تحویل خودروهای سایپا در طرح اقساطی با وام 25 میلیونی. 1 ساعت قبل ...
۷ روز پیش - زمان تحویل خودرو با تسهیلات وام 25 میلیونی به مشتریان ؟ ... به گزارش صدای میانه به نقل از ایسنا: طرح پرداخت تسهیلات 25 میلیون تومانی خرید خودرو در حالی ... ایران خودرو و سایپا خودروهای فروخته شده را چه زمانی تحویل خریداران خواهند داد و ... افزوده در پیش پرداخت و اقساط وام خود با مالیات بر ارزش افزوده نیز مواجه شدند.

زمان تحویل خودروهای با وام 25 میلیونی - Bartarinha.IR ...

www.bartarinha.ir › اخبار روز › اخبار اقتصادی
۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زمان تحویل خودروهای با وام 25 میلیونی وام خودرو. ... به گفته خسروتاج، ایران‌خودرو و سایپا در مجموع، در نخستین روز اجرای طرح وام ۲۵ میلیون تومانی، بیش از ۱۲ هزار ... خودروساز باقی می‌ماند تا زمانی که تسویه حساب یا اقساط را پرداخت کند.
۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مدیران صنعت خودرو اعلام کردند که حداقل زمان تحویل خودرو در قالب طرح تحریک تقاضا و اعطای وام 25 ..... اقساط ماهانه وام 25 میلیونی خودرو +زمان و مدارک ثبت نام ... ماسال فردا - مدت زمان تحویل خودروها با وام 25 میلیونی چقدر خواهد . ... سقف مدت بازپرداخت وام محصولات سایپا 48 ماه خواهد بود و زمان تحویل این خودروها از امروز تا .

سایپا همچنان خودرو با وام 25 میلیونی می‌فروشد ؟ - قیمت طلا و سکه

www.iranjib.ir/.../سایپا-همچنان-خودرو-با-وام-25-میلیونی-می‌فروشد-؟/
۶ روز پیش - سایپا در حالی هنوز به فروش خودرو با وام 25 میلیون تومانی اقدام می‌کند که براساس ... مطابق اعلام بانک مرکزی در این طرح بیش از 2750 میلیارد تومان اعتبار مالی ... جدول اقساط وام 25 میلیونی خودرو 4 تا 7 ساله+ لیست تکمیلی .... بودن به تحریم نمی تونن تا زمان ورشکستگی انها صبر کنند پس دوباره مجبورن بخرن و خوب.
۱۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این طرح تسهیلات 25 میلیون تومانی خرید خودرو با بهره 16 درصدی و بازپرداخت ... در این زمینه معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا درباره واکنش ... خودروهای اقساطی به روایت سخنگوی وزارت صنعت/زمان تحویل خودروها اعلام شد ...

زمان تحویل خودرو های ثبت نامی با وام 25 میلیونی | جستجو ...

www.trkn.ir/.../زمان+تحویل+خودرو+های+ثبت+نامی+با+وام+25+میلیونی....
مدت تحویل خودرو در طرح جدید فروش اقساطی دو برابر شد ... با آغاز پرداخت وام 25 میلیونی خودرو، متقاضیان خرید خودرو از ساعات اولیه صبح امروز( دوشنبه) به ... جامع تولید گروه سایپا از تحویل به موقع خودروهای ثبت نام شده در طرح وام 25 میلیون تومانی خبر ...

زمان تحویل خودرو های ثبت نامی با وام 25 میلیونی - پست یاب

shorashahrestanfaruj.finderpost.ir/.../زمان%20تحویل%20خودرو%20های%2...
با آغاز پرداخت وام 25 میلیونی خودرو، متقاضیان خرید خودرو از ساعات اولیه صبح امروز( ... گروه سایپا از تحویل به موقع خودروهای ثبت نام شده در طرح وام 25 میلیون تومانی .... اقدام به فروش محصولات به صورت نقد و اقساط با شرایط پرداخت ۵۰% قیمت خودرو به ...
۱۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همشهری آنلاین: در طرح فروش خودرو با تسهیلات بانکی ۱۶ درصدی که از امروز ... 22 میلیون تومان، انواع آریو 25 میلیون تومان و وانت سایپا 151 معادل 14 ... این شرایط برای خرید با اقساط دو ساله شامل 6 چک چهار ماهه و برای خرید ... به این ترتیب، سقف مدت بازپرداخت وام محصولات سایپا 48 ماه خواهد بود و زمان تحویل این خودروها از ...

ایسنا - جدیدترین آمار فروش خودرو با وام 25 میلیونی

www.isna.ir/fa/news/.../جدیدترین-آمار-فروش-خودرو-با-وام-25-میلیونی
۱۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پرداخت وام 25 میلیون تومانی فروش خودرو از صبح امروز آغاز شده است. ... به گزارش خبرنگار ایسنا، در این طرح تسهیلات 25 میلیون تومانی خرید خودرو با بهره 16 ... در این زمینه معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا درباره ... وی ادامه داد: طبق توافق صورت گرفته با بانک‌های عامل، برای تضمین بازپرداخت اقساط ...

وام خودرو فروش اقساطی سایپا ایران خودرو با تسهیلات وام 4 ...

sish.asia/tag/وام-خودرو-فروش-اقساطی-سایپا-ایران-خودر/
۲۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فروش اقساطی ایران خودرو با وام 25 میلیونی متوقف شد ... میلیونی · مدت تحویل خودرو در طرح جدید فروش اقساطی دو برابر شد و همچنین زمان تحویل خودرو ...

واکنش خودروسازان به توقف وام 25 میلیون تومانی - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/.../واکنش-خودروسازان-به-توقف-وام-25-میلیون-تومانی
۲۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... بانک مرکزی و هیأت دولت در مورد اجرای مرحله دوم طرح فروش اقساطی خودروها برگزار شود ... وی با بیان اینکه 65 هزار مورد ثبت‌نام برای خرید خودرو در نمایندگی‌های ... تقی‌زاده همچنین در مورد افزایش مدت زمان تحویل تندر 90 سایپا از 30 روز به ... برچسب‌ها : وام 25 میلیون تومانی خودروسازان بانک مرکزی وزارت صنعت جام جم آنلاین.
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تحویل خودرو در طرح وام 25 میلیونی گروه سایپا آغاز شد+ عکس ... کلاهبرداری چند ده میلیاردی با عنوان فروش اقساطی خودرو و تحویل یک روزه+عکس ...

اجتماعی » زمان تحویل خودروهای با وام 25 میلیون

www.khabar.pichak.net/اجتماعی/زمان_تحویل_خودروهای_با_وام_25_میلیون
خبرگزاری مهر: مدیران صنعت خودرو اعلام کردند که حداقل زمان تحویل خودرو در قالب طرح ... به گفته خسروتاج، ایران‌خودرو و سایپا در مجموع، در نخستین روز اجرای طرح وام 25 .... از این تسهیلات استفاده کرده و اقساط آن را ماه به ماه تسویه کند، مشمول دریافت وام با ...

یوز - آخرین اخبار پرداخت وام ٢٥ میلیونی خودرو

www.yooz.ir/news/?...پرداخت%20وام%20٢٥%20میلیونی%20خودرو
نمودار رشد پدیده پرداخت وام ٢٥ میلیونی خودرو در گذر زمان. دلایل غیبت کرمان‌موتور در طرح تسهیلات 25 میلیونی خودرو ... معاون فروش و بازاریابی سایپا با بیان اینکه خریداران خودرو اقساطی خارج از ظرفیت و اختصاص وام بانکی به خودروهای با تحویل‌ 60 و 90 روزه تعیین تکلیف شد،گفت: برای تحویل خودرو منتظر اعتبار بانکی هستیم که ...

سا موزیک | تحویل خودرو در سایپا در طرح بیست وپنج ...

saamusic.ir/.../تحویل+خودرو+در+سایپا+در+طرح+بیست+وپنج+میلیونی...
سومین روز اجرای طرح فروش خودرو با وام 25 میلیون تومانی در حالی از صبح امروز چهارشنبه ... ممکن است در دراز مدت تاثیرگذار باشد,ولی اگر زمان ان همانند وام ۸۰ میلیونی خرید مسکن شود ... راهنمای خرید خودرو از سایپا با وام 25 میلیونی خودرو+جدول کامل اقساط
۲ روز پیش - چه خبر از تحویل خودرو با وام 25 میلیونی؟ ... به گزارش مهر، طرح خرید اعتباری خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی به مدت شش روز و با ثبت نام ۱۱۰ هزار ...

ثبت نام 41 هزار خودروی سایپا با وام 25 میلیون تومانی/ آمار ...

www.ghatreh.com/.../ثبت-نام-هزار-خودروی-سایپا-وام-میلیون-تومانی-آمار...
۲۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آخرین آمار ثبت نام خودرو در طرح وام 25 میلیون تومانی ... اولویت وام خودرو به وام ازدواج در دولت یازدهم / کاهش اقساط وام خودرو از 7به 4 سال! ... 31 می باشد که زمان تحویل این خودروها بنا به تقاضای مشتریان و محدودیت های تولیدی متغیر می باشد.
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به آغاز طرح اعطای وام 25 میلیونی خودرو گفت: شرکت سایپا در کمتر از 48 ساعت با تحویل ...

اقتصاد آنلاین - حاشیه‌های روز اول اجرای طرح فروش خودرو

www.eghtesadonline.com/fa/.../حاشیه‌های-روز-اول-اجرای-طرح-فروش-خودرو
۱۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در اولین روز اجرای طرح فروش خودرو با وام بانکی 25 میلیون تومانی در قالب بسته ... به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، اقساط چهار ساله پرداخت وام خرید ... ابهام در زمان تحویل محصولات سایپا در حالی وجود دارد که خسروتاج سخنگوی ...

پایگاه خبری تحلیلی همراز - طرح ارایه وام25 میلیونی خودرو ...

www.hamraznews.com/.../2398-طرح-ارایه-وام25-میلیونی-خودرو-متوقف-...
۲۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در طرح فروش اقساطی خودرو قرار بود مدت زمان تحویل خودرو حداکثر 30 روز. ... 3 برابر حداکثر زمان تعیین شده در آیین نامه دولتی فروش خودرو با وام 25 میلیون ... مدت تحویل تندر 90 سایپا و پارس تندر در حالی به 90 و 60 روز رسیده که در ...

تشریح جزئیات پرداخت وام جدید خریدخودرو/نمایندگان ایران ...

www.mizanonline.ir/.../تشریح-جزئیات-پرداخت-وام-جدید-خریدخودرونمای...
۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی افزود: این طرح شامل خودروهای تحویل فوری یعنی حداکثر 30 روزه خواهد بود و شامل ... وی درباره امکان واگذاری خودروهای با وام 25 میلیونی گفت : از نظر قانونی نمی توان ... شرکت خودروساز باقی می ماند تا زمانی که تسویه حساب یا اقساط را پرداخت کند . ... سایپا درباره طرح وام 25 میلیون تومانی خرید خودرو گفت : خودروساز با ...
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تحویل خودرو در طرح وام 25 میلیونی گروه سایپا آغاز شد+ عکس ... طرح اعطای وام 25 میلیونی خودرو گفت: شرکت سایپا در کمتر از 48 ساعت با تحویل ... طی دو روز از زمان آغاز طرح بسیار مطلوب بوده و گروه خودروسازی سایپا در پایان روز دوم ... تاثیر وام 25 میلیونی بر قیمت خودرو در ماه‌های آینده/ نرخ سود فروش اقساطی باید کم ...
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکس: طرح فروش خودرو با وام 25 میلیونی ... تازه از خرید خودروهای اقساطی به روایت سخنگوی وزارت صنعت/زمان تحویل خودروها اعلام شد., dakee.org دکه ...
مدیرعامل باشگاه سپاهان می گوید دراگان اسکوچیچ برای حضور در این تیم اصفهانی و فسخ قرارداد با فولاد، تا آخر امشب فرصت دارد وگرنه سپاهان سراغ گزینه های.
۱۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کوتاه‌ترین زمان تحویل محصولات ایران‌ خودرو در این طرح با فروش فوری، 30 روز پیش‌بینی شده است. ... شما خودرو میخرید و7 میلیون را نقد و 25 میلیون را طی اقساط 7 ساله ماهانه 496 هزار .... دوست ایران خودرو و سایپا در پاسخ به "ناشناس".

روزنامه آفتاب یزد - بازپرداخت وام خودرو، چهارساله شد

aftabeyazd.ir/18786-بازپرداخت-وام-خودرو،-چهارساله-شد.html
۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گزارش آفتاب یزد از آغاز طرح خرید خودرو با وام 25 میلیون تومانی ... به گزارش آفتاب یزد، همزمان با آغاز طرح وام بیست و پنج میلیون تومانی تغییراتی در ... بنا براعلام شرکت ایران خودرو اقساط چهارساله برای محصولات این شرکت ... همچنین در صورت تاخیر در تحویل خودرو از جانب شرکت، امکان تغییر زمان چک ها وجود ندارد و ...
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مدت تحویل خودرو در طرح جدید فروش اقساطی دو برابر شد ... در سومین روز اجرای طرح فروش خودرو با تسهیلات بانکی در قالب بسته خروج از رکود، مدت زمان تحویل تندر ... که هم اکنون شرکت سایپا با مشکل تأخیر در تحویل تندر 90 های ثبت نام شده ... عرضه خودرو با تسهیلات بانکی تا سقف 25 میلیون تومان از دو روز پیش در ...

از کدام نمایندگی های سایپا خودرو با وام ۲۵ میلیونی بخریم؟

www.asrekhodro.com/.../از-کدام-نمایندگی-های-سایپا-خودرو-با-وام-25-می...
۱۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عصر خودرو: با اعلام زمان آغاز واگذاری خودرو با وام 25 میلیونی از کدام ... همه خودروها ۳۰ روزه تحویل داده می‌شود ... دلایل غیبت کرمان‌موتور در طرح تسهیلات ۲۵ میلیونی خودرو .... جدول اقساط وام خودرو ۲۵ میلیونی با نرخ سود بیش از ۱۶ درصد ...

جزییاتی تازه درباره زمان تحویل خودرو با وام 25 میلیونی - آفتاب

aftabnews.ir/.../جزییاتی-تازه-درباره-زمان-تحویل-خودرو-با-وام-25-میلیو...
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جزییاتی تازه درباره زمان تحویل خودرو با وام 25 میلیونی. معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به آغاز طرح اعطای وام 25 میلیونی خودرو و استقبال بی نظیر .... اقساط وام ۲۵ میلیونی برای ۲۱ مدل خودرو+جدول (۱۳ نظر). dot ...

اقساط ماهانه وام 25 میلیونی خودرو +زمان و مدارک ثبت نام

car110.ir/.../اقساط-ماهانه-وام-25-میلیونی-خودرو-زمان-و-مدارک-ثبت-نام.ht...
۲۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وام 25 میلیونی خرید خودرو با سود 16% تصویب شد | دنده 6 ... در طرح فروش خودرو با تسهیلات بانکی ۱۶ درصدی که از صبح امروز اجرایی ... به این ترتیب، سقف مدت بازپرداخت وام محصولات سایپا 48 ماه خواهد بود و زمان تحویل این خودروها از ...
۱۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جدول اقساط وام 25 میلیونی برای 21 مدل خودرو از سایپا و ایران خودرو خودروهایی که ... راهنمای کامل خرید خودرو از سایپا با وام 25 میلیونی خودرو + نمایندگی های مجاز ... لیست شرکت‌های خودروسازی که در طرح وام 25 میلیونی خود قرار دارند اعلام شد. .... مدت زمان بازپرداخت با تمایل خریدار کمتر باشد، مبلغ اقساط پرداختی طبیعتا ...

دمادم | زمان تحویل خودروهای با وام 25 میلیون

damadam.ir/.../اخبار.../زمان-تحویل-خودروهای-با-وام-25-میلیون/id/110727...
۱ روز پیش - مدیران صنعت خودرو اعلام کردند که حداقل زمان تحویل خودرو در قالب طرح تحریک ... رهن شرکت خودروساز باقی می ماند تا زمانی که تسویه حساب یا اقساط را پرداخت کند. ... سایپا درباره طرح وام ۲۵ میلیون تومانی خرید خودرو گفت: خودروساز با ...

راهنمای خرید خودرو از سایپا با وام 25 میلیونی خودرو + جدول ...

www.iq8.ir/5964/راهنمای-خرید-خودرو-از-سایپا-با-وام-25-میل/
۱۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جزئیات کامل وام ۲۵ میلیونی خرید خودرو + جدول اقساط / چه … توضیحات کامل مدیران ... خودروهای سایپا در طرح خرید با وام ۲۵ میلیون اعلام شدند لیست جدول اقساط وام ... وی گفت : ایران خودرو در حال حاضر حدود ۳۰ هزار دستگاه خودرو اماده تحویل دارد. .... با شروع زمان شش ماهه پرداخت تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی خودرو به … ۲۵ میلیون

راهنمای کامل خرید خودرو از سایپا با وام 25 میلیونی خودرو + ...

www.rcamp.ir/.../952_راهنمای-کامل-خرید-خودرو-از-سایپا-با-وام-25-میلیو...
۱۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جزئیات کامل وام 25 میلیونی خرید خودرو + جدول اقساط / چه . ... خودروهای سایپا در طرح خرید با وام 25 میلیون اعلام شدند ... 90 دستی و اتومات ، رانا ، دنا ، پارس سال همچنین پیکاپ تندر و وانت اریسان را تحویل خواهند گرفت . .... 5 hours ago - با اعلام زمان آغاز واگذاری خودرو با وام ۲۵ میلیونی از کدام نمایندگی های شرکت سایپا در ...

آغاز فروش خودرو با وام ۲۵ میلیونی از سوی نمایندگی های سایپا ...

www.hicars.ir/.../634-آغاز-فروش-خودرو-با-وام-۲۵-میلیونی-از-سوی-نماین...
۱۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آغاز فروش خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی از سوی نمایندگی های سایپا و ایران ... ایران خودرو با بیان اینکه طرح فروش خودرو در قالب تسهیلات 25 میلیون تومانی از روز ... خان کرمی گفت : ایران خودرو در حال حاضر حدود 30 هزار دستگاه خودرو آماده تحویل دارد . ... جدول مبلغ اقساط ماهیانه خرید انواع محصولات ایران خودرو و سایپا با زمان ...
admin بازدید : 3 سه شنبه 19 آبان 1394 زمان : 16:58 نظرات (0). مصطفی خان کرمی در گفتگو با ... وی گفت : ایران خودرو در حال حاضر حدود 30 هزار دستگاه خودرو اماده تحویل دارد. ... 7 mins ago - جزئیات کامل وام 25 میلیونی خرید خودرو + جدول اقساط / چه ... توضیحات کامل ... خودروهای سایپا در طرح خرید با وام 25 میلیون اعلام شدند لیست جدول .

تحویل خودرو در طرح وام 25 میلیونی گروه سایپا آغاز شد+ عکس

iraneconomist.com/.../تحویل-خودرو-در-طرح-وام-25-میلیونی-گروه-سایپا...
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تحویل خودرو در طرح وام 25 میلیونی گروه سایپا آغاز شد+ عکس ... خبرداد و گفت: شرکت سایپا در کمتر از 48 ساعت با تحویل تعدادی از محصولاتش، کام مشتریانش را شیرین کرد. ... دارند،اظهار کرد: استقبال از وام 25 میلیونی طی دو روز از زمان آغاز طرح بسیار مطلوب بوده و ... جدول اقساط وام ۲۵میلیونی برای ۲۱مدل خودرو (۱ نظر).
۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تاریخ و زمان تحویل قطعی خودرو با وام 25 میلیونی در سال 94-95 ... جدول اقساط وام 25 میلیونی خودرو برای 21 خودرو + جزئیات کامل قیمت ... و سایپا در مجموع، در نخستین روز اجرای طرح وام 25 میلیون تومانی، بیش از 12 هزار دستگاه خودرو ...
۱۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جدول اقساط وام 25 میلیونی برای 21 مدل خودرو از سایپا و ایران خودرو .... در حالی بازار برای اجرای طرح خرید خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی از هجدهم ... مدت زمان بازپرداخت با تمایل خریدار کمتر باشد، مبلغ اقساط پرداختی طبیعتا بیشتر خواهد بود. ... شرایط پرداخت، تعداد چک و مبلع هر چک، تاریخ اولین چک، موعد تحویل خودرو.

تخطی خودروسازان از مصوبه دولت؛ تحویل ۳ ماهه تندر۹۰ در فروش ...

moaser.ir/.../تخطی-خودروسازان-از-مصوبه-دولت-تحویل-۳-ماهه-تندر۹۰-در-...
۲۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در طرح فروش اقساطی خودرو قرار بود مدت زمان تحویل خودرو حداکثر 30 روز ... حداکثر زمان تعیین شده در آیین نامه دولتی فروش خودرو با وام 25 میلیون تومانی ... مدت تحویل تندر 90 سایپا و پارس تندر در حالی به 90 و 60 روز رسیده که در حال ...

اعلام شرایط عرضه خودرو با وام 25 میلیون تومانی - ettelaat ...

www.ettelaat.com/.../index.asp?...اعلام%20شرایط%20عرضه%20خودرو%2...
۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همزمان با آغاز اجرای طرح عرضه خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی ۵۰۰۰ ... ابلاغ شده است، امکان فروش خودرو با اقساط یک‌ساله، دو ساله، سه ساله و ... به این ترتیب، سقف مدت بازپرداخت وام محصولات سایپا 48 ماه خواهد بود و زمان تحویل این خودروها از ...
زمان:12:23; تاریخ:94/09/02; نویسنده:www.lesechos.fr; بازدید:5 ... جزئیات تعداد خودروهای ثبت‌نامی در طرح وام دولتی منتشر شد. زمان:21:27 ... دردسرهای خرید اقساطی خودرو آغاز شد. زمان:01:19 ... سایپا همچنان خودرو با وام 25 میلیونی می‌فروشد ؟ زمان:01:19 ...
خودروهای سایپا در طرح خرید با وام 25 میلیون اعلام شدند ... خرید خود را انجام می دهد، شرکت خودروساز هم ظرف یک ماه خودرو را تحویل مشتری می دهد. ... بر همین اساس، مبلغ اقساط ماهیانه خرید خودرو بستگی به مدت زمان ..... 23 hours ago - وام خودرو و وام خرید خودرو و ...

سایپا تحویل خودروها در طرح وام 25 میلیونی را آغاز کرد+سند

www.persiankhodro.com/.../سایپا-تحویل-خودروها-در-طرح-وام-25-میلیون...
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پرشین خودرو: معاون فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به آغاز طرح اعطای وام 25 میلیونی ... سایپا تحویل خودروها در طرح وام 25 میلیونی را آغاز کرد+سند ... تاکید دارند،اظهار کرد: استقبال از وام 25 میلیونی طی دو روز از زمان آغاز طرح بسیار مطلوب ... اقساط تسهیلات 25 میلیونی 1 تا 4 ساله خودرو + جدول · اجرای طرح تکریم ...
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وام ۲۵ میلیون تومانی خودرو تاکنون چندین بار تغییر جزئیات داشته است. در ابتدا زمان بازپرداخت وام 7 سال عنوان شد که به 4 سال تغییر کرد. ... سومین تغییری قابل ذکر با توجه به جداول اقساط خودروهای طرح ۲۵ میلیونی، نشان می دهد مالیات بر ... که شرکت سایپا با تاخیر در تحویل این خودرو، در حال تحویل خودروهای با موعد ...

فروش اقساطی ایران خودرو با وام 25 میلیونی متوقف شد | دانلود ...

download-series94.ir/2015/.../فروش-اقساطی-ایران-خودرو-با-وام-25-میلی...
۲۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فروش اقساطی خودرو با وام 25 میلیونی رسما متوقف شد / سایپا … ... ۱ روز پیش – عمر اجرای طرح خرید اعتباری خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی ۶ روزه شد. ... و همچنین زمان تحویل خودرو موانعی است که گاه منجر به کاهش و یا متوقف شدن ظرفیت ...

فروش اقساطی ایران خودرو با وام 25 میلیونی متوقف شد

www.fastcamp.ir/.../فروش-اقساطی-ایران-خودرو-با-وام-25-میلیون-2.html
۲۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فروش-اقساطی-سایپا-هم-متوقف-شد-تحویل-خودروها-۳۰-روزه – ذخیره شده ۳ ساعت قبل … ... و وام ۲۵ میلیونی … فروش اقساطی خودرو با وام ۲۵ میلیونی رسما متوقف شد / سایپا و ایران … ... طرح خرید خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی که در ابتدا قرار بود ۷ ساله باشد، در ….. وقتی ... و همچنین زمان تحویل خودرو موانعی است که گاه منجر ...
۲۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به آغاز طرح اعطای وام ۲۵ میلیونی خودرو و استقبال بی نظیر ...
۱ روز پیش - معاون فروش و بازاریابی سایپا با بیان اینکه خریداران خودرو اقساطی خارج از ظرفیت و اختصاص وام بانکی به خودروهای با تحویل‌ ۶۰ و ۹۰ روزه تعیین ... خودروهای فروخته شده در طرح فروش اقساطی خودرو با تسهیلات 25 میلیون تومان، اظهار داشت: ... آغاز شود و از آن زمان به بعد، مهلت تعیین شده برای تحویل خودروها آغاز خواهد شد.

پرینت - روزنامه وطن امروز

www.vatanemrooz.ir/Newspaper/BlockPrint/148566
۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در اولین روز اجرای طرح فروش خودرو با وام بانکی 25 میلیون تومانی در قالب ... مسؤولان دولتی در زمان معرفی بسته خروج از رکود، مدت زمان بازپرداخت وام خودرو ... اصانلو، مدیر فروش یکی از نمایندگی‌های سایپا درباره اجرای طرح فروش اقساطی خودرو در ... همین دلیل مشخص نیست تحویل خودروهای ثبت‌نام شده بدون تأخیر انجام شود.

خودرو سازان سفته قبول نمی کنند + سود مرکب 19 درصدی وام 25 ...

dande6.com/28883/خودرو-سازان-سفته-قبول-نمی-کنند-سود-مرک.html
۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به نقل از مهر، ساعتی است که اجرای طرح فروش خودرو با وام 25 میلیون تومانی آغاز شده است. ... از سوی نمایندگی‌ها قرار داده شده، مدت زمان بازپرداخت اقساط وام 25 میلیون تومانی ... از مزایای این طرح ثبت‌نام کرده‌اند و آنگونه که مسئولان ایران خودرو و سایپا ... وی با بیان اینکه برخی امکان تحویل 48 برگ چک را به شرکت خودروساز ...
۶ روز پیش - سایپا همچنان خودرو با وام 25 میلیونی می‌فروشد ؟ ... در طرح فروش اقساطی خودرو، پس از اتمام فروش خودروهای با مدت زمان تحویل 30 روزه، مدت تحویل پارس ...
۲۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رضا تقی زاده افزود: کار تحویل خودروهای ثبت نام قطعی از روز دوم ثبت نام در نمایندگی ها اغاز شد و ... در پی اعلام بانک مرکزی مبنی بر پایان طرح فروش اقساطی خودرو با تسهیلات بانکی و ... برگزار کردند که نتیجه ان توقف فروش اقساطی خودرو با وام 25 میلیون تومانی بوده است. ... زمان انقضای وام 25 میلیونی خرید خودرو.

سایپا تحویل خودروها در طرح وام 25 میلیونی را آغاز کرد ... - پژواک

pajvak.com/.../سایپا-تحویل-خودروها-در-طرح-وام-25-میلیونی-را-آغاز-کرد...
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سایپا تحویل خودروها در طرح وام 25 میلیونی را آغاز کرد+سند. ... مشتریان، گفت: شرکت سایپا در کمتر از 48 ساعت با تحویل تعدادی از ... دو روز از زمان آغاز طرح بسیار مطلوب بوده و گروه خودروسازی سایپا در پایان ... خودروسازان سفته قبول نمی‌کنند · تولید وانت کاهش یافت · ثبت نام پژو پارس با اقساط 3 و 4ساله در ساعت ...

سایپا خودروهای ثبت نام شده را در موعد مقرر تحویل خواهد داد

www.rayansaipa.com/سایپا-خودروهای-ثبت-نام-شده-را-در-موعد-مقرر-تحو...
۵ روز پیش - وی با بیان این مطلب که در زمان رکود بسیار شدید اخیر در بازار گروه ... زمانی برای تحویل محصولات سایپا در طرح وام 25 میلیون تومانی یک ماهه است که ...
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جزییاتی تازه درباره زمان تحویل خودرو با وام 25 میلیونی ... و فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به آغاز طرح اعطای وام 25 میلیونی خودرو و استقبال ... پرونده‌ای درباره حاشیه‌های مالیات از خودروهای اقساطی/ 130 هزار خودرویی که باید مالیات ...

جزییاتی تازه درباره زمان تحویل خودرو با وام 25 میلیونی ...

steelpedia.ir/.../جزییاتی-تازه-درباره-زمان-تحویل-خودرو-با-وام-25-میلیو...
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جزییاتی تازه درباره زمان تحویل خودرو با وام 25 میلیونی ... گروه خودروسازی سایپا با اشاره به آغاز طرح اعطای وام 25 میلیونی خودرو و استقبال بی ... جزییات تازه از خرید خودروهای اقساطی به روایت سخنگوی وزارت صنعت/زمان تحویل خودروها ...
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی افزود: بر این اساس در دومین روز ثبت نام وام 25 میلیونی خودرو، تعدادی از متقاضیانی ... طی دو روز از زمان آغاز طرح بسیار مطلوب بوده و گروه خودروسازی سایپا در پایان روز دوم 20509 دستگاه خودرو فروخته است. ... خسروتاج مالیات از اقساط وام خودرو را قانونی اعلام کرد ... طرح فروش خودرو با وام ۲۵ میلیونی سایپا پایان یافت ...

تحویل 48 ساعته خودرو در طرح وام 25 میلیونی سایپا! - تیتر20

titre20.ir/...اخبار/3135-تحویل-48-ساعته-خودرو-در-طرح-وام-25-میلیونی-...
۲۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... و فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به آغاز طرح اعطای وام 25 میلیونی خودرو و ... ۹هزار میلیارد تومان کالا در صف فروش/«امین‌حضور» آماده‌ فروش اقساطی! ... کند در کمترین زمان ممکن نسبت به تحویل محصولات خود به مشتریان اقدام نماید.

تحویل خودرو در طرح وام 25 میلیونی سایپا آغاز شد+عکس

9sobh.ir/fa/.../تحویل-خودرو-در-طرح-وام-25-میلیونی-سایپا-آغاز-شدعکس
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به آغاز طرح اعطای وام 25 میلیونی خودرو و استقبال بی نظیر مشتریان خبرداد و گفت: شرکت ...

استقبال از وام 25 میلیونی خودرو با ثبت نام 5 هزار نفر در روز اول

jomhourieslami.com/1069-استقبال-از-وام-25-میلیونی-خودرو-با-ثبت-ن...
۱۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - استقبال از وام 25 میلیونی خودرو با ثبت نام 5 هزار نفر در روز اول ... معدن و تجارت ضمن اعلام اینکه تحویل خودروهای فروخته شده از طریق طرح تسهیلات تسریع ... سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین درباره کاهش زمان تقسیط تسهیلات ... در همین راستا، شرکت سایپا شرایط فروش اقساطی محصولات خود را نیز اعلام کرد: ...
۲۲ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - معاون فروش سایپا با رد شبهه افکنی در آمار فروش خودرو در طرح وام 25 میلیونی گفت: ... زمان طرح وام 25 میلیونی تاریخ 95.2.31 می باشد که زمان تحویل این خودروها بنا به ... فروش اقساطی محصولات خودروسازان راین با تسهیلات ویژه آغاز شد.

استقبال بی سابقه از طرح فروش اقساطی ایران خودرو با وام 25 ...

www.ecofars.com/.../استقبال-بی-سابقه-از-طرح-فروش-اقساطی-ایران-خ...
۲۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - استقبال بی سابقه از طرح فروش اقساطی ایران خودرو با وام 25 میلیونی ... اتمام رسید که با برنامه‌ریزی انجام‌شده مقرر شد تا با تغییر زمان تحویل، ... ثبت نام 41 هزار خودروی سایپا با وام 25 میلیون تومانی/ آمار شفاف و قابل استعلام است.
۲۳ ساعت پیش - معاون فروش و بازاریابی سایپا با بیان اینکه خریداران خودرو اقساطی خارج از ظرفیت و اختصاص وام بانکی به خودروهای با تحویل‌ ۶۰ و ۹۰ روزه تعیین ... خودروهای فروخته شده در طرح فروش اقساطی خودرو با تسهیلات 25 میلیون تومان، اظهار داشت: ... آغاز شود و از آن زمان به بعد، مهلت تعیین شده برای تحویل خودروها آغاز خواهد شد.

بارکینک خودرو در مرز شلمجه هست - خبر

khabargozari.xyz/search/?q=بارکینک+خودرو+در+مرز+شلمجه+هست
۳ ساعت پیش - 25 نوع خودرو از شرکت هایی خودرو سازی ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو ؛ کرمان ... خودرو، مدیران خودرو، و خودرو سازی راین برای ارائه خودرو اقساطی با وام 25 ... طی چهار روز اجرای طرح فروش خودرو با وام 25 میلیون تومانی، بیش از 102 .... از زمان تحویل مدارک و امضای اولین چک، خودرو خود را تحویل بگیرد، بنابر این زمان تحویل.

کار پرس - تحویل خودروهای طرح اقساطی بین 7 تا 30 روز

www.carpress.ir › اخبار داخلی › اقتباسی
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فروش ویژه اقساطی ایران خودرو با وام 25 میلیونی ... به گفته خسروتاج، ایران‌خودرو و سایپا در مجموع، در نخستین روز اجرای طرح وام ۲۵ میلیون تومانی، بیش از ۱۲ هزار ... وی افزود: حداقل زمان تحویل، یک هفته تا حداکثر یک ماه پس از زمان ...
۱۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در اولین روز اجرای طرح فروش خودرو با وام بانکی 25 میلیون تومانی در قالب ... فروش یکی از نمایندگی‌های سایپا در مورد اجرای طرح فروش اقساطی خودرو در روز ... و این در حالی است که در قراردادهای فروش خودرو، زمان تحویل یک ماه عنوان می‌شود.

یک ساعت دیگر تا پایان اردیبهشت

autoworld.ir/View/ArticleId/740/740
۲۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فروش اقساطی خودرو 100 هزار را رد کرد. یک ساعت دیگر تا پایان اردیبهشت. ثبت‌نام ایران خودرو و سایپا تا عصر روز پنجم اجرای طرح وام 25میلیون تومانی خودرو ... ظرفیت یک ماهه تولید آنها تمام شده، پیش‌فروش‌ها را با تحویل 60 روز آغاز کرده‌اند. ... «پایان زمان طرح وام 25 میلیون تومانی تا 95،2،31 و زمان تحویل این خودروها بنا ...

استقبال مردم از تسهیلات 25 میلیونی خودرو

tadbirvaomid.ir/fa/news/.../استقبال-مردم-از-تسهیلات-25-میلیونی-خودر...
۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گفته وی درطرح خرید خودرو با وام 25 میلیون تومانی 26 نوع خودرو وجود دارد که 18 نوع آن در سایپا و ایران‌خودرو و 8 نوع دیگر در سایر شرکت‌های خودروسازی تولید شده است. ... اعلام اینکه تحویل خودروهای فروخته شده از طریق طرح تسهیلات تسریع در رونق ... خسروتاج با اشاره به کاهش مدت زمان بازپرداخت تسهیلات ۲۵ میلیون ...
۲۵ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - طرح پرداخت تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی خرید خودرو در حالی پایان یافته که ... فرایند خریدشان تایید شده از سوی سایپا ارسال شود تا زمان تحویل تعیین شود. ... بودند با ۹درصد مالیات بر ارزش افزوده در پیش پرداخت و اقساط وام خود با مالیات ... تصریح کرد: ماجرا از آنجا شروع شد که وام 25 میلیونی خرید خودرو با باز پرداخت ...

ماسال فردا - مدت زمان تحویل خودروها با وام 25 میلیونی چقدر خواهد ...

masalefarda.ir/.../2530-مدت-زمان-تحویل-خودروها-با-وام-25-میلیونی-چقدر-...
۱۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - طرح خرید خودروهای اقساطی در قالب بسته تسریع در رونق اقتصادی، با استقبال گسترده مردم مواجه شد. ... مدت زمان تحویل خودروها با وام 25 میلیونی چقدر خواهد بود؟ ... امروز شاهد صفهای طولانی در مقابل نمایندگی‌های ایران‌خودرو و سایپا، بودیم.

قیمت تمام شده سمند با وام 25 میلیونی خرید خودرو - دانلود ...

viofilm.ir/tag/قیمت-تمام-شده-سمند-با-وام-25-میلیونی-خرید
۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - قیمت خودرو اقساطی| قیمت تمام شده خودرو با وام ایران خودرو و سایپا ... 19 hours ago - زمان خرید خودرو با وام 25 میلیونی اعلام شد - قیمت خودرو . ... 23 hours ago - در طرح فروش خودرو با تسهیلات بانکی ۱۶ درصدی که از امروز اجرایی شده .... سقف مدت بازپرداخت وام محصولات سایپا 48 ماه خواهد بود و زمان تحویل این خودروها از .
۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با این حال ابهاماتی در زمان تحویل خودروهای سایپا وجود دارد. ... میرمحمدصادقی با اشاره به اینکه در خرید خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی ۵ بانک که عامل معرفی شده است ... لیست خودروهای مشمول دریافت وام 25 میلیون تومانی +جدول اقساط وام.

پرفروش ترین خودروها در طرح فروش اقساطی با وام 25 میلیونی ...

pixmodel.ir/پرفروش-ترین-خودروها-در-طرح-فروش-اقساطی/
۴ روز پیش - خرید و فروش و وام برای خودروها در طرح فروش اقساطی با وام ۲۵ میلیونی آذر ۹۴ ... طرح جدید پیش فروش خودرو سایپا و ایران خودرو آبان و آذر ماه ۹۴ . ..... بلاتکلیفی ۱۰ هزار ثبت‌ نامی خودرو با وام ۲۵ میلیونی| ابهام در زمان تحویل خودروها

جدیدترین آمار فروش خودرو با وام 25 میلیونی/ کدام خودروها در ...

www.sahamdarnews.ir/.../917-jadidtarin-amar-forush-khodro-vam25mili...
۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پرداخت وام 25 میلیون تومانی فروش خودرو از صبح دیروز آغاز شده است. ... به گزارش پایگاه خبری سهامدار نیوز، این طرح تسهیلات 25 میلیون تومانی خرید خودرو با بهره 16 ... این شرایط برای خرید با اقساط دو ساله شامل 6 چک چهار ماهه و برای خرید با ... مدت بازپرداخت وام محصولات سایپا 48 ماه خواهد بود و زمان تحویل این خودروها از ...
۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 24 ساعت از آغاز اجرای طرح تحریک تقاضا و اعطای وام 25 میلیون تومانی خودرو ... 24 ساعتی است که اجرای طرح فروش خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی آغاز شده است. ... از سوی نمایندگی‌ها قرار داده شده، مدت زمان بازپرداخت اقساط وام ۲۵ میلیون تومانی از یک ... از مزایای این طرح ثبت‌نام کرده‌اند و آنگونه که مسئولان ایران خودرو و سایپا ...

تالار خبر | خبر خوش خریداران اقساطی خودرو با وام 25 میلیونی

talarekhabar.com/آخرین-اخبار-از-وضعیت-فروش-خودرو-با-وام-25/
۱۹ ساعت پیش - معاون فروش و بازاریابی سایپا با بیان اینکه خریداران خودرو اقساطی خارج از ... شده در طرح فروش اقساطی طی سه روز تا یک هفته به خریداران تحویل داده شود. ... در حالی بیش از یک‌هفته از زمان پایان ثبت‌نام وام ۲۵ میلیون تومانی می‌گذرد که ...