سوالات خواستگاری برادران احلام از جناب خان در خندوانه

«خندوانه» قربانی عشق احلام و جناب خان شد +فیلم

جناب خان در خندوانه همه را با خود به خواستگاری احلام برد

سوالات خواستگاری برادران احلام از جناب خان در خندوانه!

برنامه روز گذشته خندوانه ( سه شنبه 17 شهریور ) با اجرای رامبد جوان آغاز شد.او در ابتدا شادی این قسمت را به همه بیمارانی که همچنان با امید زندگی می‌کنند تقدیم کرد.

حضور یک مستندساز جنوبی در خندوانه

رامبد جوان در ابتدای خندوانه،  دقایقی را درباره خندیدن و حتی خنده مصنوعی و تمرین آن صحبت کرد و بعد قسمت هایی از کتاب رساله 100 فرمان خواند که جملاتی کوتاه ولی پر معنی و در حین حال مفرح را در برداشت.

 

نیما در نقش بایرام

در ادامه نیما شعبان نژاد در نقش بایرام وارد صحنه شد و از تحویل ماشین‌ ها به صورت دلخواه به کسانی که در پارکینگ رستورانش پارک می‌کنند ، گفت و صحبت هایش با رامبد جوان لحظات کمدی ای را رقم زد. سپس جوان مهمان اصلی برنامه را معرفی کرد و حبیب احمد زاده، نویسنده و مستند ساز جنوبی وارد صحنه خندوانه شد.

حبیب احمد زاده در ادامه از نامه نوآم چامسکی فیلسوف و روانشناس آمریکایی گفت که به خاطر نگاه دقیق و ظریف او در کتاب داستان‌ هایش که راجع به بچه‌ های غزه بود ، برایش نوشته بود.

بعد از مدتی جناب خان هم وادر صحنه شد و ایتدا شعری درباره آبادان خواند، سپس رامبد جوان کنار او آمد و گفت که مهمان برنامه به دنبال کشتی گمشده پدرش به آبادان رفته و به درخواست او سری هم به خانه احلام زده است حبیب احمد زاده گفت: برای جناب خان دو خبر دارم، خبر بد آنکه در شهر شایعه شده پسر عموی بهنام می‌ خواهد به خواستگاری احلام برود و خبر بعدی این است که وی پس از مذاکرات طولانی با شش برادر احلام پاکتی را آورده که سرنوشت زندگی جناب خان را رقم می‌زند، درون پاکت سوال‌ هایی وجود داشت که برادر‌ ها به عنوان میانجی به این نویسنده داده بودند تا در مقابل دوربین از جناب پرسیده شود و در صورت پاسخ‌ های ناشایست آن برگه را باز داخل پاکت برگرداند.


حبیب احمدزاده در خندوانه

 حبیب احمدزاده در خندوانه

 

سوالات برادران احلام از جناب خان

اولین سوالی که از جناب خان پرسیده شد این بود: جناب خان یعنی؟ که او پاسخ داد: یعنی نوکر پدر احلام و هفت جد و آبادش.

پرسش‌های بعدی نیز در همین سبک و بامزه بودند، مثل شش تا کوکای احلام یعنی؟ بهنام که مثلا باجناق اوست،یعنی؟ و همچنین احلام یعنی؟! که وی در پاسخ این سوال هیجانی شد و گفت: یعنی کسی که از بچگی تمام سلول‌ ها، مولکول‌ ها و میتوکندری‌ های مو عاشق او بوده اند، احلام یعنی همه وجودم و بعد شعری سوزناک را خواند.

 

در ادامه سوالی از دارایی‌ های جناب خان پرسیده شد و او بیان کرد که چند باشگاه مثل پاری سن ژرمن و نفت آبادان را دارد، همینطور با داوید لوییز و داوسیلوا هم قرارداد دارد که آنها را پشت قباله‌ اش می‌ اندازد، علاوه بر اینها دو دنگ از خندوانه پشت قباله و چهار دنگ آن را هم به نام احلام می‌ زند! با گفتن این حرف رامبد جوان تعجب کرد و شاکی شد ولی بعد به اصرار جناب خان برای اینکه دوستی خود را ثابت کند به این اتفاق تن داد.

اما مهمان برنامه برای شاد کردن دل چند نفر در بیرون از استودیو از جشنواره دانش آموزان مرزی که تا به حال به سینما نرفته‌ اند گفت: انشاءالله من هم در این برنامه شرکت و کمک می‌ کنم.