شاهرخ استخری خلبان سریال پرواز در ارتفاع صفر

شاهرخ استخری خلبان یک سریال!

وقتی شاهرخ استخری خلبان می‌شود!

شاهرخ استخری خلبان می شود

شاهرخ استخری ، پرواز در ارتفاع صفر
شاهرخ استخری در سریال پرواز در ارتفاع صفر به کارگردانی عبدالحسن برزیده و تهیه کنندگی محمد نشاط نقش خلبان کیومرث مرادی را دارد .

بازیگران و داستان سریال پرواز در ارتفاع صفر

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «پرواز در ارتفاع صفر» به کارگردانی عبدالحسن برزیده و تهیه کنندگی محمد نشاط از 24 آذرماه در فرحزاد تهران آغاز شد.محمد نشاط تهیه کننده «پرواز در ارتفاع صفر» درباره این سریال گفت:تهران لوکیشن اصلی این سریال است، اما بخش هایی از این مجموعه نیز در پایگاه نیروی هوایی اصفهان تصویربرداری خواهد شد.

شبکه یک سیما این روزها در تدارک ساخت مجموعه ای تازه است؛ سریال «پرواز در ارتفاع صفر» که داستان آن در اوایل شروع جنگ تحمیلی می گذرد و داستان خلبانی را روایت می کند که در دوراهی انجام وظیفه حرفه ای یا ماندن در کنار همسر و خانواده اش قرار گرفته است.

مجموعه ای که ضبط آن تا انتهای این هفته در لوکیشن منزل حاج یحیی در محله فرحزاد تهران به پایان می رسد و گروه برای ادامه کار به لوکیشن کارخانه چوب بری به کمال آباد کرج و سپس بیمارستان بعثت تهران عازم می شود. این مجموعه را عبدالحسن برزیده کارگردانی کرده و شاهرخ استخری، سوگل خلیق، علی عمرانی، محمد عمرانی، عمار تفتی و حدیثه تهرانی از جمله بازیگران اصلی اش هستند. گزارش زیر حاصل یک شب حضور و همراهی ما با سازندگان مجموعه پرواز در ارتفاع صفر است.

بقایای یک عروسی

خانه باغی بزرگ و خاک گرفته در محله فرحزاد تهران، با دیوارهایی آجری و قدیمی و حیاطی بی برگ که نشان از زمستانی سرد می دهد، به عنوان یکی از لوکیشن های اصلی مجموعه انتخاب شده است. گروه شب کار است و تعدادی از عوامل در گوشه ای مسقف از حیاط، زیر نور چراغ به دور ماشین بنزی قدیمی جمع شده اند و با دسته ای گل و روبان، مشغول تزئین آن به سبک ماشین های عروس سالیان نه چندان دور هستند. وقتی از باغ و حوض آب یخ زده اش می گذریم و وارد ساختمان می شویم، گویی ناگهان به 30 سال پیش سفر کرده ایم. فضای قصه در سال های ابتدایی دهه 60 می گذرد و خانه به رسم آن سال ها، اتاق هایی تو در تو، پله هایی با موکت فرش شده و اسباب و اثاثیه ای گزیده و قدیمی دارد. اینجا قرار است لوکیشن منزل حاج یحیی (با بازی علی عمرانی) باشد که بخش عمده فضای قصه در آن می گذرد.

بازمانده های نقل های پاشیده شده روی زمین و آویزهای روی دیوار و میز و صندلی های آهنی با بقایای شیرینی و میوه و ظروف روی آن، نمایانگر این است که روز گذشته سکانس های مربوط به عروسی دو شخصیت اصلی داستان یعنی کیومرث و شیرین در اینجا فیلمبرداری شده است. گویا دوربینی که قرار است صحنه های امشب داستان را با آن فیلمبرداری کنند در ترافیک گم شده و در حالی که برزیده به بازنویسی متن مشغول است، بقیه منتظر اعلام شروع کار هستند. منشی صحنه توضیح می دهد:امشب در صدد ضبط وقایع مربوط به بعد از شب عروسی هستیم. داماد (با بازی شاهرخ استخری) در شب عروسی غیبش زده و همه نگران حال او هستند و خبر ندارند در جریان یک ماموریت بوده و دچار مشکل شده است. لذا فضایی غمناک بر صحنه حاکم است و به دلیل همین ناراحتی، هنوز هیچ کس بساط عروسی را جمع نکرده و همه چیز در گوشه و کنار خانه پراکنده مانده است.

 

شاهرخ استخری

بازیگران سریال پرواز در ارتفاع صفر

مجموعه ای برای ادای دین

محمد نشاط، تهیه کننده مجموعه پرواز در ارتفاع صفر است. او پیش از این به عنوان تهیه کننده ای سینمایی شناخته می شده و حالا این مجموعه، اولین تجربه او در زمینه کار در تلویزیون محسوب می شود.

وی با مثبت ارزیابی کردن ورود تهیه کنندگان جدید به عرصه تهیه مجموعه های تلویزیونی، در خصوص ساخته شدن این سریال می گوید:تقریبا پنج سالی می شد که به دنبال تصویب این طرح بودم. متن اصلی بارها بازنویسی شد و تغییر کرد و نهایتا به هفت قسمت 45 دقیقه ای رسیدیم که توسط عبدالحسن برزیده نوشته شده و کارگردانی می شود. خلاصه داستان مجموعه، روایت زندگی یک خلبان در دوران شروع جنگ است که تازه ازدواج کرده، همسرش بیماری قلبی دارد و استرس ماموریت های شوهر برای او اصلا خوب نیست و این فرد بر سر یک دوراهی برای انجام وظیفه یا ماندن پیش خانواده اش قرار می گیرد.

این تهیه کننده ادامه می دهد:با این حال خودم تعریفی متفاوت از این مجموعه دارم. پرواز در ارتفاع صفر هدفی کلی تر را دنبال می کند. من فکر می کنم همه ما آدم های این مملکت در مقابل افرادی که رفتند و از این آب و خاک دفاع کردند تکلیف داریم و هر کس به سهم خودش باید بخشی از دینش را ادا کند. ضمن این که در جنگ فقط آدم هایی که در خط مقدم جبهه ها بودند سهم نداشتند؛ بلکه خانواده آنها و اطرافیانشان هم بودند و با حمایت و همراهی هایشان سهمی داشتند. نکته آخر هم این که دلمان می خواست این را بگوییم که در کنار جنگ، زندگی هم جریان داشته و زشت و زیبا و غم و شادی در کنار هم بوده اند.

مجموعه ای با بازیگرانی محدود

نشاط با نام بردن از بازیگران اصلی این مجموعه و نقش هایشان می گوید:از آ نجا که قصه مجموعه ما در سال های 59 و 60 می گذرد، لذا به دنبال بازیگرانی بودیم که چهره ای طبیعی داشته و یادآور آن دوران برای مخاطبان باشند. تقریبا 300 بازیگر مختلف را بررسی کردیم و نهایتا به این ترکیب رسیدیم. در این مجموعه شاهرخ استخری در نقش اصلی مجموعه یعنی کیومرث مرادی که یک خلبان نیروی هوایی است، به ایفای نقش می پردازد؛ سوگل خلیق در نقش شیرین همسر اوست، علی عمرانی در نقش حاج یحیی پدر شیرین است و محمد عمرانی هم نقش حاج تراب، شریک و دوست نزدیک و صمیمی حاج یحیی را بازی می کند. علاوه بر این افراد، عمار تفتی در نقش فریدون دوست کیومرث، بهاره ریاحی در نقش کتایون خواهر کیومرث، حمیدرضا نیکدل شوهر کتایون و حدیث تهرانی در نقش افسانه همسر فریدون، دیگر بازیگران این مجموعه هستند. کار در هفت قسمت در حال ساخت است و بناست در هفته دفاع مقدس سال آینده از شبکه یک سیما روی آنتن برود.

مشکلات خانواده های درگیر جنگ

عبدالحسن برزیده کارگردان سریال پرواز در ارتفاع صفر است. او پس از فارغ شدن از کار بازنویسی قسمت هایی از مجموعه می گوید:فیلمنامه ای که در ابتدا به دست من رسید، 11 قسمت بود و پس از بازنویسی آن را به هفت رساندم. نکته ای که در دل قصه وجود داشت و من را خیلی جذب خودش کرد، توجه آن به نیروهای هوایی و ارتش در طول جنگ تحمیلی بود؛ گروهی که به نظر می رسد اهمیتشان در طول جنگ کمی مورد غفلت قرار گرفته است، لذا تمام تلاشم در طول ساخت سریال این است که تجلیلی از مقام خانواده این رزمندگان و شهدا داشته باشم و سختی ها و دغدغه هایشان را به تصویر بکشم.

برزیده تاکید می کند:برای نگارش بهتر مجموعه سراغ برخی خلبانان و مطالعه کتاب ها و خاطراتشان رفتم. برای مثال یکی از این افراد به من می گفت زمانی که فرزند اولم به دنیا آمد، تا یک ماه از خانه دور بودم و نتوانستم او را ببینم.

کارگردان فیلم سینمایی «مزار شریف» درخصوص چگونگی انتخاب بازیگران توضیح می دهد:به طور کلی معیارهایی در زمینه انتخاب بازیگران وجود دارد. توانایی و مهارت و نیز شهرت بازیگران جزو فاکتورهایی بود که مدنظر ما هم قرار داشت. به لحاظ چهره و حتی نوع بازی هم تلاش کردیم به فضای آن دوران نزدیک باشیم.

 

 

شاهرخ استخری

گریم متفاوت شاهرخ استخری

وقتی شاهرخ استخری خلبان می شود!

شاهرخ استخری جزو آن دسته بازیگران جوانی است که با ورودش به عالم بازیگری اصطلاحا یکشبه ره صدساله را پیمود و با بازی در مجموعه های تلویزیونی پریدخت، دلنوازان و فاصله ها بسرعت به چهره ای شناخته شده در سطح جامعه تبدیل شد، هرچند کلیشه همیشگی تکرار نقش هایی ثابت برای بازیگران، گریبان استخری را هم گرفت و او برای مدتی طولانی در قالب جوان های مغرور و عاشقی باقی ماند که مخاطبان حتی در نقش های جدی، متفاوت و پلیسی اش هم از او توقع همان بازی ثابت را داشتند.

از این رو به نظر می رسد بازی در پرواز در ارتفاع صفر را می توان گامی متفاوت در کارنامه کاری استخری تلقی کرد. او برای اولین بار از چهره همیشگی اش فاصله گرفته و با گریمی متفاوت، در نقش کیومرث مرادی، خلبان ارتش جمهوری اسلامی ایران به ایفای نقش پرداخته است؛ نقشی خاص که با توجه به وقوع اتفاقات داستان در برهه زمانی سال های پس از انقلاب و جنگ، به نظر می رسد چالش هایی را هم در قصه به همراه دارد و استخری برای باورپذیری بیشتر نقش، ورای چهره همیشه سردش باید قالبی جدید را بیازماید؛ اتفاقی که در صورت موفقیت می تواند فصلی جدید را در کارنامه وی رقم بزند.

شاهرخ استخری خلبان سریال پرواز در ارتفاع صفر

52
منبع : جام جم آنلاین -/ح
























شاهرخ استخری خلبان سریال پرواز در ارتفاع صفر - نمناک

namnak.com/شاهرخ-استخری-خلبان.p43233
رتبه: ۵ - ‏ نقد
۴۹ دقیقه پیش - شاهرخ استخری در سریال پرواز در ارتفاع صفر به کارگردانی عبدالحسن برزیده و تهیه کنندگی محمد نشاط نقش خلبان کیومرث مرادی را دارد .

شاهرخ استخری خلبان یک سریال! - بانی‌فیلم

banifilm.ir/شاهرخ-استخری-خلبان-یک-سریال/
شاهرخ استخری در سریال «پرواز در ارتفاع صفر» نقش خلبان را ایفا می کند. به گزارش بانی فیلم؛ شاهرخ استخری که این شبها سریال «ماه و پلنگ» را روی آنتن شبکه سه ...

وقتی شاهرخ استخری خلبان می‌شود! - مشرق

www.mashreghnews.ir/fa/news/682716/وقتی-شاهرخ-استخری-خلبان-می‌شود
۱ روز پیش - به گزارش مشرق، شبکه یک سیما این روزها در تدارک ساخت مجموعه‌ای تازه است؛ سریال «پرواز در ارتفاع صفر» که داستان آن در اوایل شروع جنگ تحمیلی ...
۸ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - تهیه کننده سریال «پرواز در ارتفاع صفر» گفت: قصه این سریال پیرامون زندگی یک خلبان با بازی شاهرخ استخری است که به تازگی ازدواج کرده و ...

اخبار سریال پرواز در ارتفاع صفر - قطره

www.ghatreh.com/news/tag/25841-سریال%20پرواز%20در%20ارتفاع%20صفر/.../2...
شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی در یک سریال به عنوان پرواز در ارتفاع صفر در نقش خلبان بازی کرده است قصه این سریال پیرامون زندگی یک ...
۹ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ایران آنلاین-شاهرخ استخری خلبان می شود : : شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی در یک سریال به عنوان پرواز در ارتفاع صفر در نقش ...

تست گریم بازیگران سریال «پرواز در ارتفاع صفر» +عکس - ...

aftabnews.ir/fa/news/.../تست-گریم-بازیگران-سریال-پرواز-در-ارتفاع-صفر-عکس
۲۴ آذر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - تست گریم بازیگران سریال «پرواز در ارتفاع صفر» +عکس ... تلویزیونی پر بازیگر «پرواز در ارتفاع صفر» هستند که زندگی یک خلبان جنگنده ...

گریم بازیگران سریال پرواز در ارتفاع صفر - کوکا

www.coca.ir/عکس-شاهرخ-استخری-با-سبیل/
فیلمبرداری سریال "پرواز در ارتفاع صفر" با بازی شاهرخ استخری و عمار تفتی آغاز شد، ... مجموعه تلویزیونی پرواز در ارتفاع صفر که زندگی یک خلبان جنگنده نیروی ...

گزارشی از پشتصحنه سریال پرواز در ارتفاع صفر - صدا و سیما

www.irib.ir/news/371/گزارشی-از-پشتصحنه-سریال-پرواز-در-ارتفاع-صفر
۱۶ ساعت پیش - گزارشی از پشتصحنه سریال پرواز در ارتفاع صفر ... در این مجموعه شاهرخ استخری در نقش اصلی مجموعه یعنی کیومرث مرادی که یک خلبان نیروی هوایی ...
۸ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - فارس/ تهیه کننده سریال «پرواز در ارتفاع صفر» گفت: قصه این سریال پیرامون زندگی یک خلبان با بازی شاهرخ استخری است که به تازگی ازدواج ...

سایت عنوان | شاهرخ استخری خلبان شد/ «پرواز در ارتفاع ...

www.onvan.com/508032/شاهرخ-استخری-خلبان-شد-پرواز-در-ارتفاع/
شاهرخ استخری خلبان شد/ «پرواز در ارتفاع صفر» در دهه ۶۰ می‌گذرد. ... «پرواز در ارتفاع صفر» گفت: قصه این سریال پیرامون زندگی یک خلبان با بازی شاهرخ استخری ...

سریال تازه شاهرخ استخری به کجا رسید؟

www.espeli.ir/item/parsnews/418560/سریال+تازه+شاهرخ+استخری+به+کجا+رسید؟
بازیگر «ماه و پلنگ» این روزها در نقش یک خلبان با گروه عبدالحسن برزیده همکاری می‌کند. ... تصویربرداری سریال «پرواز در ارتفاع صفر» از مرز 25 درصد گذشت. ... محمد نشاط اظهار داشت: علی عمرانی، شاهرخ استخری، عمار تفتی، سوگل خلیق، محمد عمرانی و ...

«پرواز در ارتفاع صفر» مقابل دوربین رفت - iFilm

www.ifilmtv.ir/News/NewsIn/18230/آغاز-تصویربرداری-«پرواز-در-ارتفاع-صفر»
محمد نشاط تهیه‌کننده «پرواز در ارتفاع صفر» درباره این سریال گفت: تهران لوکیشن ... به گفته محمد نشاط، گروه امروز با حضور برخی از بازیگران در لوکیشن منزل حاج یحیی ... «پرواز در ارتفاع صفر» به قلم عبدالحسن برزیده، داستان زندگی یک خلبان ...

شاهرخ استخری خلبان شد/ پرواز در ارتفاع صفر در دهه 60 می ...

khabarfarsi.com/u/30459764
شاهرخ استخری خلبان شد/ پرواز در ارتفاع صفر در دهه 60 می گذرد. محمد نشاط تهیه کننده سریال پرواز در ارتفاع صفر در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون ...

گزارشی از پشت‌صحنه سریال پرواز در ارتفاع صفر

pririb.ir/Persian/ModulesPage.aspx?modulename=news2&action=viewtext...
۲۳ ساعت پیش - محمد نشاط، تهیه‌کننده مجموعه پرواز در ارتفاع صفر از آ‌نجا که قصه مجموعه ما در ... شاهرخ استخری در نقش اصلی مجموعه یعنی کیومرث مرادی که یک خلبان ...

وقتی شاهرخ استخری خلبان می‌شود! - بازیگر آنلاین

bankbazigaran.com/وقتی-شاهرخ-استخری-خلبان-می‌شود/
به گزارش بازیگر آنلاین به نقل از مشرق، شبکه یک سیما این روزها در تدارک ساخت مجموعه‌ای تازه است؛ سریال «پرواز در ارتفاع صفر» که داستان آن در اوایل شروع جنگ ...

«پرواز در ارتفاع صفر» حماسه خلبانان ایرانی - مگیتو

https://magito.ir › سینما و تلویزیون › تلویزیون
۱ روز پیش - تصویربرداری سریال پرواز در ارتفاع صفر ادامه دارد +عکس ۱۵ دی ۱۳۹۵ جام جم .... شاهرخ استخری در نقش اصلی مجموعه یعنی کیومرث مرادی که یک خلبان ...

«پرواز در ارتفاع صفر»حماسه خلبانان ایرانی - بولتن نیوز

www.bultannews.com/fa/news/440501/پرواز-در-ارتفاع-صفرحماسه-خلبانان-ایرانی
۱ روز پیش - این مجموعه را عبدالحسن برزیده کارگردانی کرده و شاهرخ استخری، سوگل خلیق، علی ... عبدالحسن برزیده کارگردان سریال پرواز در ارتفاع صفر است.

وقتی شاهرخ استخری خلبان می‌شود!

www.hena.ir/paper/subject/298523/وقتی-شاهرخ-استخری-خلبان-می‌شود
۲۲ ساعت پیش - سریال جدید «پرواز در ارتفاع صفر» قرار است حماسه خلبانان ایرانی را در شبکه یک سیما به تصویر بکشد.

پارسی نیوز: وقتی شاهرخ استخری خلبان می‌شود!

parsinews.ir/news/page/fbf4b084ed77b7f1fe5f06d8597e3ae6
۱ روز پیش - سریال جدید «پرواز در ارتفاع صفر» قرار است حماسه خلبانان ایرانی را در ... این مجموعه را عبدالحسن برزیده کارگردانی کرده و شاهرخ استخری، سوگل ...

شاهرخ استخری خلبان شد/ «پرواز در ارتفاع صفر» در دهه ۶۰ می ...

cofekhabar.ir/.../شاهرخ-استخری-خلبان-شد-پرواز-در-ارتفاع-صفر-در-دهه-۶۰-می-گذرد
۵ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - «محمد نشاط» تهیه کننده سریال «پرواز در ارتفاع صفر» در گفت‌وگو با ... قصه این سریال پیرامون زندگی یک خلبان با بازی شاهرخ استخری است که به ...

«پرواز در ارتفاع صفر» حماسه خلبانان ایرانی - جام جم آنلاین

188.75.89.4/sima/.../پرواز-در-ارتفاع-صفر-حماسه-خلبانان-ایرانی
۱ روز پیش - این مجموعه را عبدالحسن برزیده کارگردانی کرده و شاهرخ استخری، سوگل خلیق، علی ... عبدالحسن برزیده کارگردان سریال پرواز در ارتفاع صفر است.

وقتی شاهرخ استخری خلبان می شود - رادیکال خبر

www.radicalkhabar.ir/search/?q=وقتی+شاهرخ+استخری+خلبان+می+شود
تهیه کننده سریال «پرواز در ارتفاع صفر» گفت: قصه این سریال پیرامون زندگی یک خلبان با بازی شاهرخ استخری است که به تازگی ازدواج کرده و همزمان با شروع ...

صبح نو » وقتی شاهرخ استخری خلبان می‌شود!

sobheno.ir/وقتی-شاهرخ-استخری-خلبان-می‌شود/
۱ روز پیش - سریال جدید «پرواز در ارتفاع صفر» قرار است حماسه خلبانان ایرانی را ... کارگردانی کرده و شاهرخ استخری، سوگل خلیق، علی عمرانی، محمد عمرانی، عمار

شاهرخ استخری خلبان شد - لاو سینما : سینمای ایران و جهان

lovecinema.ir/news/2710/شاهرخ-استخری-خلبان-شد-.html
۱۰ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - تهیه کننده سریال «پرواز در ارتفاع صفر» گفت: قصه این سریال پیرامون زندگی یک خلبان با بازی شاهرخ استخری است که به تازگی ازدواج کرده و ...

شاهرخ استخری - تی نیوز

tnews.ir/tags/شاهرخ-استخری
سریال تازه شاهرخ استخری به کجا رسید؟ .... شاهرخ استخری خلبان شد/ «پرواز در ارتفاع صفر» در دهه ۶۰ می گذرد شاهرخ استخری خلبان شد/ «پرواز در ارتفاع صفر» در دهه ...

وقتی شاهرخ استخری خلبان می‌شود! - تفسیر نیوز

www.tafsir-news.ir/news/915596/وقتی+شاهرخ+استخری+خلبان+می+شود
سریال جدید «پرواز در ارتفاع صفر» قرار است حماسه خلبانان ایرانی را در شبکه یک ... این مجموعه را عبدالحسن برزیده کارگردانی کرده و شاهرخ استخری، سوگل خلیق، ...

«پرواز در ارتفاع صفر» حماسه خلبانان ایرانی

viwo.news/2017/01/24/پرواز-در-ارتفاع-صفر-حماسه-خلبانان-ای/
۱ روز پیش - این مجموعه را عبدالحسن برزیده کارگردانی کرده و شاهرخ استخری، سوگل خلیق، علی ... عبدالحسن برزیده کارگردان سریال پرواز در ارتفاع صفر است.
شاهرخ استخری در سریال «پرواز در ارتفاع صفر» نقش خلبان را ایفا می کند.

وقتی شاهرخ استخری خلبان می‌شود! | IR24 | ای ار 24

ir24.news/فرهنگی-و-هنری/وقتی-شاهرخ-استخری-خلبان-می‌شود/
۱ روز پیش - سریال جدید «پرواز در ارتفاع صفر» قرار است حماسه خلبانان ایرانی را در ... این مجموعه را عبدالحسن برزیده کارگردانی کرده و شاهرخ استخری، سوگل ...

وقتی شاهرخ استخری خلبان می‌شود! - بی باک نیـــوز

www.bibaknews.com/826318/وقتی-شاهرخ-استخری-خلبان.html
۱ روز پیش - به گزارش بی‌باک نیوز،به نقل از جام جم شبکه یک سیما این روزها در تدارک ساخت مجموعه‌ای تازه است؛ سریال «پرواز در ارتفاع صفر» که داستان آن در ...

وقتی شاهرخ استخری خلبان می‌شود! - راهنمای سفر من

mytourguide.ir/وقتی-شاهرخ-استخری-خلبان-می‌شود/
۲۲ ساعت پیش - به گزارش راهنمای سفر من به نقل از مشرق، شبکه یک سیما این روزها در تدارک ساخت مجموعه‌ای تازه است؛ سریال «پرواز در ارتفاع صفر» که داستان آن در ...

«پرواز در ارتفاع صفر» حماسه خلبانان ایرانی - توپ سایت

toopsite.ir/1395/11/05/پرواز-در-ارتفاع-صفر-حماسه-خلبانان-ای/
۲۳ ساعت پیش - این مجموعه را عبدالحسن برزیده کارگردانی کرده و شاهرخ استخری، سوگل خلیق، علی ... عبدالحسن برزیده کارگردان سریال پرواز در ارتفاع صفر است.
۱ روز پیش - سریال جدید «پرواز در ارتفاع صفر» قرار است حماسه خلبانان ایرانی را در شبکه یک سیما به تصویر بکشد.

وقتی شاهرخ استخری خلبان می‌شود! (۱ ساعت و ۷ دقیقه پیش ) - ...

www.news-bazar.com/news/166246/وقتی-شاهرخ-استخری-خلبان-می-شود-
۱ روز پیش - سریال جدید «پرواز در ارتفاع صفر» قرار است حماسه خلبانان ایرانی را در ... این مجموعه را عبدالحسن برزیده کارگردانی کرده و شاهرخ استخری، سوگل ...

وقتی شاهرخ استخری خلبان می‌شود! - بازنشر 24

baznashr24.com/news/1404418/وقتی+شاهرخ+استخری+خلبان+می+شود
۱ روز پیش - به گزارش مشرق، شبکه یک سیما این روزها در تدارک ساخت مجموعه‌ای تازه است؛ سریال «پرواز در ارتفاع صفر» که داستان آن در اوایل شروع جنگ تحمیلی ...
این مجموعه را عبدالحسن برزیده کارگردانی کرده و شاهرخ استخری، سوگل خلیق، علی عمرانی، محمد عمرانی، ... عبدالحسن برزیده کارگردان سریال پرواز در ارتفاع صفر است.
۱۵ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - بازیگر «ماه و پلنگ» این روزها در نقش یک خلبان با گروه عبدالحسن برزیده همکاری می‌کند. ... تهیه‌کننده سریال «پرواز در ارتفاع صفر» با اعلام این خبر افزود: ... محمد نشاط اظهار داشت: علی عمرانی، شاهرخ استخری، عمار تفتی، سوگل خلیق، ...

دانلود سریال پرواز در ارتفاع صفر | کول دانلود

www.cooldownload.ir/دانلود-سریال-پرواز-در-ارتفاع-صفر.html
۶ آذر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دانلود رایگان کامل همه قسمت های سریال پرواز در ارتفاع صفر با لینک مستقیم ... ارتفاع صفر. بیژن امکانیان، محمد عمرانی، شاهرخ استخری، عمار تفتی، سوگل خلیق. ... زندگی یک خلبان جنگنده نیروی هوایی را در دوران جنگ روایت می کند.

«پرواز در ارتفاع صفر» حماسه خلبانان ایرانی - دیگر رسانه ها | ...

shababpress.ir/Cyberspace/پرواز-در-ارتفاع-صفر-حماسه-خلبانان-ای/
۱ روز پیش - این مجموعه را عبدالحسن برزیده کارگردانی کرده و شاهرخ استخری، سوگل خلیق، علی ... عبدالحسن برزیده کارگردان سریال پرواز در ارتفاع صفر است.

بیژن امکانیان با «پرواز در ارتفاع صفر» به تلویزیون می‌آید

www.filmnetnews.ir/television/بیژن-امکانیان-با-پرواز-در-ارتفاع-صفر
۲۴ آذر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - تازه‌‌ترین سریال عبدالحسن برزیده مقابل دوربین رفت ... بیژن امکانیان، شاهرخ استخری، عمار تفتی، سوگل خلیق، محمد عمرانی، ... پرواز در ارتفاع صفر هستند که زندگی یک خلبان جنگنده‌ی نیروی هوایی را در دوران جنگ روایت می‌کند.
۲۳ ساعت پیش - شبکه یک سیما این روزها در تدارک ساخت مجموعه‌ای تازه است؛ سریال «پرواز در ارتفاع صفر» که داستان آن در اوایل شروع جنگ تحمیلی می‌گذرد و داستان ...

وقتی شاهرخ استخری خلبان می‌شود! - کلان خبر | کلان خبر

www.kkhabar.com/culture-art/44964/وقتی-شاهرخ-استخری-خلبان-می‌شود.html
۱۲ ساعت پیش - سریال جدید «پرواز در ارتفاع صفر» قرار است حماسه خلبانان ایرانی را در ... این مجموعه را عبدالحسن برزیده کارگردانی کرده و شاهرخ استخری، سوگل ...
این مجموعه را عبدالحسن برزیده کارگردانی کرده و شاهرخ استخری، سوگل خلیق، علی عمرانی، محمد عمرانی، ... عبدالحسن برزیده کارگردان سریال پرواز در ارتفاع صفر است.

«پرواز در ارتفاع صفر» حماسه خلبانان ایرانی | اخبار امروز ...

elim.ir/fa/news/1757516/پرواز-در-ارتفاع-صفر-حماسه-خلبانان-ایرانی/
۱ روز پیش - این مجموعه را عبدالحسن برزیده کارگردانی کرده و شاهرخ استخری، سوگل خلیق، .... برچسب‌ها : شبکه یک پرواز در ارتفاع صفر سریال خلبانان جام جم ...

خبرگزاری تسنیم - فیلمبرداری «پرواز در ارتفاع صفر» آغاز ...

https://www.tasnimnews.com/fa/news/.../فیلمبرداری-پرواز-در-ارتفاع-صفر-آغاز-شد
۲۴ آذر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - وی همچنین از آغاز فیلمبرداری با حضور برخی از بازیگران در لوکیشن منزل حاج ... سریال «پرواز در ارتفاع صفر» با 24 نقش فرعی، زندگی یک خلبان ...

Btitr - سریال تازه شاهرخ استخری به کجا رسید؟

www.btitr.com/5E5A595D56/سریال-تازه-شاهرخ-استخری-به-کجا-رسید؟
۱۵ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - بازیگر «ماه و پلنگ» این روزها در نقش یک خلبان با گروه عبدالحسن برزیده همکاری می کند. ... تهیه کننده سریال «پرواز در ارتفاع صفر» با اعلام این خبر افزود: ... محمد نشاط اظهار داشت: علی عمرانی، شاهرخ استخری، عمار تفتی، سوگل ...
این مجموعه را عبدالحسن برزیده کارگردانی کرده و شاهرخ استخری، سوگل خلیق، علی عمرانی، محمد عمرانی، ... عبدالحسن برزیده کارگردان سریال پرواز در ارتفاع صفر است.

سریال تازه شاهرخ استخری به کجا رسید؟ - طاها پخش

www.tahapakhsh.ir/news/p501761/سریال-تازه-شاهرخ-استخری-کجا.html
۱۵ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - شاهرخ استخری, سریال پرواز در ارتفاع صفر, عبدالحسن برزیده, سریال تلویزیونی بازیگر «ماه و پلنگ» این روزها در نقش یک خلبان با گروه ...
این مجموعه را عبدالحسن برزیده کارگردانی کرده و شاهرخ استخری، سوگل خلیق، علی عمرانی، محمد عمرانی، ... عبدالحسن برزیده کارگردان سریال پرواز در ارتفاع صفر است.

سریال تازه شاهرخ استخری به کجا رسید؟ - تهران نیوز

tehrannews.ir/سریال-تازه-شاهرخ-استخری-به-کجا-رسید؟/
۱۵ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - تهیه‌کننده سریال «پرواز در ارتفاع صفر» با اعلام این خبر افزود: فیلمبرداری ... محمد نشاط اظهار داشت: علی عمرانی، شاهرخ استخری، عمار تفتی، سوگل خلیق، ... در این سکانس همه منتظر داماد هستند ولی کیومرث که خلبان نیروی هوایی هست ...

نتایج جستجو برای عبارت سرهنگ شاهرخ صبوری - خبرخون

khabarkhoon.com/Search?q=سرهنگ+شاهرخ+صبوری
به گزارش صدای ایران، تهیه کننده سریال «پرواز در ارتفاع صفر» گفت: قصه این سریال پیرامون زندگی یک خلبان با بازی شاهرخ استخری است که به تازگی ازدواج کرده ...
۲۴ آذر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - سریال پرواز در ارتفاع صفر که بازیگران خوبی در آن به ایفای نقش می پردازند ... سریال «پرواز در ارتفاع صفر» با ۲۴ نقش فرعی، زندگی یک خلبان ...

باشو :: خبر رسان کوچک | پرواز در ارتفاع صفر حماسه خلبانان ...

www.bashoo.ir/.../پرواز%20در%20ارتفاع%20صفر%20حماسه%20خلبانان%20ایرانی
۱ روز پیش - این مجموعه را عبدالحسن برزیده کارگردانی کرده و شاهرخ استخری، سوگل خلیق، .... برچسب‌ها : شبکه یک پرواز در ارتفاع صفر سریال خلبانان جام جم ...
۱ روز پیش - این مجموعه را عبدالحسن برزیده کارگردانی کرده و شاهرخ استخری، سوگل خلیق، علی ... عبدالحسن برزیده کارگردان سریال پرواز در ارتفاع صفر است.
۱ روز پیش - این مجموعه را عبدالحسن برزیده کارگردانی کرده و شاهرخ استخری، سوگل خلیق، .... برچسب‌ها : شبکه یک پرواز در ارتفاع صفر سریال خلبانان جام جم ...
به گزارش فرهنگ نیوز،به نقل از جام جم شبکه یک سیما این روزها در تدارک ساخت مجموعه‌ای تازه است؛ سریال «پرواز در ارتفاع صفر» که داستان آن در اوایل شروع جنگ ...
۲۴ آذر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - \n به گفته محمد نشاط، گروه امروز با حضور برخی از بازیگران در لوکیشن منزل حاج ... محمد نشاط تهیه‌کننده سریال «پرواز در ارتفاع صفر» به خبرنگار مهر گفت: ... است زندگی یک خلبان جنگنده نیروی هوایی را در دوران جنگ روایت می کند.

جناب شاهرخ استخری خلبان شد/ «پرواز در بلندی صفر» در دهه ...

www.serze.com/جناب-شاهرخ-استخری-خلبان-پرواز-بلندی-2619185/
۸ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - شاهرخ استخری خلبان شد/ «پرواز در ارتفاع صفر» در دهه ۶۰ می گذرد تهیه کننده سریال «پرواز در بلندی صفر» گفت: داستان این سریال اطراف زندگی ...

سریال پرواز در ارتفاع صفر با بازی شاهرخ استخری کلید خورد

newsreaders.ir/search/?q=سریال+پرواز+در+ارتفاع+صفر+با...شاهرخ+استخری...
شاهرخ استخری در سریال «پرواز در ارتفاع صفر» نقش خلبان را ایفا می کند. به گزارش سینماخبر ، شاهرخ استخری که این شبها سریال «ماه و پلنگ» را روی آنتن شبکه سه ...
۲۴ آذر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - فیلمبرداری سریال «پرواز در ارتفاع صفر» به کارگردانی و نویسندگی عبدالحسن برزیده با حضور برخی از بازیگران در لوکیشن منزل حاج یحیی در ... سریال «پرواز در ارتفاع صفر» با 24 نقش فرعی، زندگی یک خلبان جنگنده نیروی ...
تهیه کننده سریال «پرواز در ارتفاع صفر» گفت: قصه این سریال پیرامون زندگی یک خلبان با بازی شاهرخ استخری است که به تازگی ازدواج کرده و همزمان با شروع ...
۱ روز پیش - این مجموعه را عبدالحسن برزیده کارگردانی کرده و شاهرخ استخری، سوگل خلیق، علی ... عبدالحسن برزیده کارگردان سریال پرواز در ارتفاع صفر است.

آغاز تصویربرداری سریال «پرواز در ارتفاع صفر» - ...

www.iribnews.ir/fa/news/.../آغاز-تصویربرداری-سریال-پرواز-در-ارتفاع-صفر
۲۴ آذر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - بیژن امکانیان، شاهرخ استخری، عمار تفتی، سوگل خلیق، محمد عمرانی، حمیدرضا ... مجموعه تلویزیونی «پرواز در ارتفاع صفر» که زندگی یک خلبان ...

آخرین خبر از سریال پرواز در ارتفاع صفر +عکس - لیمو پاتوق

limopatogh.ir/search/?...سریال++پرواز...ارتفاع+صفر...
تست گریم بازیگران سریال پرواز در ارتفاع صفر مجموعه تلویزیونی «پرواز در ... پر بازیگر «پرواز در ارتفاع صفر» هستند که زندگی یک خلبان جنگنده نیروی هوایی ...
۲۳ ساعت پیش - سریال جدید «پرواز در ارتفاع صفر» قرار است حماسه خلبانان ایرانی را در ... این مجموعه را عبدالحسن برزیده کارگردانی کرده و شاهرخ استخری، سوگل ...
۶ آذر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ... شاهرخ استخری، عمار تفتی، سوگل خلیق. خلاصه داستان پرواز در ارتفاع صفر: زندگی یک خلبان جنگنده نیروی هوایی را در دوران جنگ روایت می کند.
تهیه کننده سریال «پرواز در ارتفاع صفر» گفت: قصه این سریال پیرامون زندگی یک خلبان با بازی شاهرخ استخری است که به تازگی ازدواج کرده و همزمان با شروع ...

آخرین خبر از سریال پرواز در ارتفاع صفر +عکس

ivnews.ir/search/?...سریال++پرواز...ارتفاع+صفر...
تست گریم بازیگران سریال پرواز در ارتفاع صفر مجموعه تلویزیونی «پرواز در ... در این سکانس همه منتظر داماد هستند ولی کیومرث که خلبان نیروی هوایی هست برای ...

دعوای شاهرخ استخری - اخبار ایران و جهان

newsshare.ir/search/?q=دعوای+شاهرخ+استخری
شاهرخ استخری در سریال «پرواز در ارتفاع صفر» نقش خلبان را ایفا می کند. به گزارش سینماخبر ، شاهرخ استخری که این شبها سریال «ماه و پلنگ» را روی آنتن شبکه سه ...
۱ روز پیش - پرواز در ارتفاع صفر - حماسه خلبانان ایرانی - مجموعه‌ای که ضبط آن تا ... این مجموعه را عبدالحسن برزیده کارگردانی کرده و شاهرخ استخری، سوگل ... شدن این سریال می‌گوید: تقریبا پنج سالی می‌شد که به دنبال تصویب این طرح بودم.

فیلمبرداری «پرواز در ارتفاع صفر» آغاز شد - خبرگزاری میزان

www.mizanonline.ir/fa/news/256093/فیلمبرداری-پرواز-در-ارتفاع-صفر-آغاز-شد
۲۵ آذر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - وی همچنین از آغاز فیلمبرداری با حضور برخی از بازیگران در لوکیشن منزل حاج ... سریال «پرواز در ارتفاع صفر» با ۲۴ نقش فرعی، زندگی یک خلبان ...
این مجموعه را عبدالحسن برزیده کارگردانی کرده و شاهرخ استخری، سوگل خلیق، علی عمرانی، محمد عمرانی، ... عبدالحسن برزیده کارگردان سریال پرواز در ارتفاع صفر است.
وی ادامه داد: 30 درصد از فیلمبرداری این فیلم سینمایی در تهران انجام خواهد شد. ... نشاط فهرست بازیگران و عوامل پشت دوربین " پرواز در ارتفاع صفر" را به این شرح ... ارتش جمهوری اسلامی ایران تولید می شود به روایت زندگی یک خلبان جنگی می پردازد که در ...

بازیگر معروف خلبان شد! - نگار آنلاین

www.negaronline.com/news/1289972/بازیگر-معروف-خلبان-شد!
۱۰ ساعت پیش - این مجموعه را عبدالحسن برزیده کارگردانی کرده و شاهرخ استخری، سوگل خلیق، علی ... عبدالحسن برزیده کارگردان سریال پرواز در ارتفاع صفر است.

بازیگر معروف خلبان شد! - خانه

beroozkhabar.ir/بازیگر-معروف-خلبان-شد/
۷ ساعت پیش - این مجموعه را عبدالحسن برزیده کارگردانی کرده و شاهرخ استخری، سوگل خلیق، علی ... عبدالحسن برزیده کارگردان سریال پرواز در ارتفاع صفر است.

دعوت از شاهرخ استخری به خنوانه - مجله جدیدترین ها

baztab24.com/search/?q=دعوت+از+شاهرخ+استخری+به+خنوانه
سریال جدید «پرواز در ارتفاع صفر» قرار است حماسه خلبانان ایرانی را در شبکه یک سیما به تصویر بکشد. به گزارش مشرق، شبکه یک سیما این روزها در تدارک ساخت ...
این مجموعه را عبدالحسن برزیده کارگردانی کرده و شاهرخ استخری، سوگل خلیق، علی عمرانی، محمد عمرانی، ... عبدالحسن برزیده کارگردان سریال پرواز در ارتفاع صفر است.

وقتی شاهرخ استخری خلبان می‌شود! - پرشین توییتر

www.persiantwitter.com/News/.../وقتی-شاهرخ-استخری-خلبان-میشود
سریال جدید «پرواز در ارتفاع صفر» قرار است حماسه خلبانان ایرانی را در شبکه یک ... این مجموعه را عبدالحسن برزیده کارگردانی کرده و شاهرخ استخری، سوگل خلیق، ...

«پرواز در ارتفاع صفر» جلوی دوربین رفت - IQNA

www.iqna.ir/fa/news/3555642/پرواز-در-ارتفاع-صفر-جلوی-دوربین-رفت
۱ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - گروه هنر: سریال دفاع مقدسی «پرواز در ارتفاع صفر» به کارگردانی حسن برزیده از ... وی افزود: بیژن امکانیان، شاهرخ استخری، عمار تفتی، سوگل خلیق، محمد ... «پرواز در ارتفاع صفر» که زندگی یک خلبان جنگنده نیروی هوایی را در دوران ...

ماجرای دعوای شاهرخ استخری در ماه

farsinews.xyz/search/?q=ماجرای+دعوای+شاهرخ+استخری+در+ماه
ماه چهره خلیلی عکس جالب از پسرش پرواز در کنار پناه دختر شاهرخ استخری را .... سریال «پرواز در ارتفاع صفر» گفت: قصه این سریال پیرامون زندگی یک خلبان با ...

«پرواز در ارتفاع صفر»حماسه خلبانان ایرانی - آکا

www.akairan.com/havades-akhbar/bultannews/news2017124948764623.html
۱ روز پیش - در این مجموعه شاهرخ استخری در نقش اصلی مجموعه یعنی کیومرث مرادی که یک خلبان ... عبدالحسن برزیده کارگردان سریال پرواز در ارتفاع صفر است.

بازیگر معروف خلبان شد! | پیگیرنیوز

peygirnews.com/news/1783869/بازیگر-معروف-خلبان-شد!.html
۱۰ ساعت پیش - این مجموعه را عبدالحسن برزیده کارگردانی کرده و شاهرخ استخری، سوگل خلیق، علی ... عبدالحسن برزیده کارگردان سریال پرواز در ارتفاع صفر است.
این مجموعه را عبدالحسن برزیده کارگردانی کرده و شاهرخ استخری، سوگل خلیق، علی عمرانی، محمد عمرانی، ... عبدالحسن برزیده کارگردان سریال پرواز در ارتفاع صفر است.

وقتی شاهرخ استخری خلبان می‌شود! - خبر 24

www.khabar-24.com/news/1660198/وقتی+شاهرخ+استخری+خلبان+می+شود
۱ روز پیش - به گزارش مشرق، شبکه یک سیما این روزها در تدارک ساخت مجموعه‌ای تازه است؛ سریال «پرواز در ارتفاع صفر» که داستان آن در اوایل شروع جنگ تحمیلی ...
۱۳ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - اخبار سریال پرواز در ارتفاع صفر, بازیگران سریال پرواز در ارتفاع صفر, ... این سریال پیرامون زندگی یک خلبان با بازی شاهرخ استخری است که به ...
این مجموعه را عبدالحسن برزیده کارگردانی کرده و شاهرخ استخری، سوگل خلیق، علی عمرانی، محمد عمرانی، ... عبدالحسن برزیده کارگردان سریال پرواز در ارتفاع صفر است.

<