ماجرای پخش گل و شیرینی زیبا بروفه در محل حادثه پلاسکو

پذیرایی زیبا بروفه با گل و شیرینی از آتش نشانان

حرکت بسیار زیبای زیبا بروفه در ماجرای پلاسکو

زیبا بروفه ، بازیگر مشهور
زیبا بروفه بازیگر کشورمان در محل حادثه پلاسکو حاضر شد و طی اقدامی زیبا تعداد زیادی غذا و گل بین مردم و آتش نشانان توذیع کرد.

زیبا بروفه در محل حادثه پلاسکو

زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در محل حادثه پلاسکو از تلاش های نیروهای امدادی و آتش نشانان قدردانی و با توزیع شیرینی از آنان پذیرایی کرد.

زیبا بروفه، بازیگر مشهور تلویزیون روز گذشته در محل حادثه ساختمان پلاسکو حاضر شد و تعداد 2500 غذا در میان آتشنشانان و سایر افراد حاضر در صحنه توزیع کرد. این بازیگر سرشناس نیز برای آتش نشانان گل آورد و در میان آن ها به منظور ابراز همدردی گل پخش کرد. در یکی از صحنه ها زمانی که این بازیگر در حال دادن گل به یکی از آتشنشانان بود، آتشنشانی که در حال کار بر روی آوارها بود در پاسخ به این حرکت بروفه گفت:آتش نشانی شغل نیست، عشق است.

زیبا بروفه

حضور زیبا بروفه در محل حادثه پلاسکو

وی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

"دیشب داشتم شبکه خبرو نگاه می کردم، یه جور غریبی دلم گرفته بود، به جسارت اون آدم هایی که از خودشون گذشتند حسودیم میشد، که مگه میشه آدم به خاطر جون آدم ها از جونش بگذره ولی دیدم که میشه. با تمام وجود و با صدای بلند گفتم:خدایا کاش میشد منم می تونستم به اندازه یه هموطن یه انسان کمکی بکنم. ظاهرا صدای بلند و از ته دل جوابش رسید، دوستانی از صبح زود با من تماس گرفتن که با کمکهای مردمی قراره از قم تعدادی غذا، سوهان و گل برای عزیزانی که تو این چند شب بی وقفه کار کردن ببریم. خواستم اجابت شد. بی معطلی رفتم اصلا فکرشم نمی کردم که یک خسته نباشید یه دست مریضاد می تونه اینقدر موثر باشه. از همون اول می دونستم که حتما جماعتی این کار رو ریا و تظاهر فرض میکنن ولی مگه مهمه کی چی میگه. مهم اینه که خودت بدونی و ..."

زیبا بروفه

پست زیبا بروفه درباره آتش نشانان زیبا پلاسکو

زیبا بروفه

زیبا بروفه در محل حادثه پلاسکو

 

ماجرای پخش گل و شیرینی زیبا بروفه در محل حادثه پلاسکو

55
منبع : باشگاه خبرنگاران -/ح

















ماجرای پخش گل و شیرینی زیبا بروفه در محل حادثه پلاسکو - ...

namnak.com/زیبا-بروفه-در-محل-حادثه-پلاسکو-.p43140
رتبه: ۵ - ‏ نقد
۴ ساعت پیش - زیبا بروفه و زیبا بروفه حادثه پلاسکو و بازیگران در محل حادثه پلاسکو و توذیع غذا در محل فاجعه پلاسکو و زیبا بروفه کنار آتش نشانان و زیبا ...

ماجرای پخش گل و شیرینی زیبا بروفه در محل حادثه پلاسکو – ...

www.newsair.ir/ماجرای-پخش-گل-و-شیرینی-زیبا-بروفه-در-محل/
۳ ساعت پیش - زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در محل حادثه پلاسکو از تلاش های نیروهای امدادی و آتش نشانان قدردانی و با توزیع شیرینی از آنان ...

ماجرای پخش گل و شیرینی زیبا بروفه در محل حادثه پلاسکو

news.yfile.ir/ماجرای-پخش-گل-و-شیرینی-زیبا-بروفه-در-محل/
زیبا بروفه و زیبا بروفه حادثه پلاسکو و بازیگران در محل حادثه پلاسکو و توذیع غذا در محل فاجعه پلاسکو و زیبا بروفه کنار آتش نشانان و زیبا بروفه توذیع ...

خبر ایرانی - عکس/ زیبا بروفه در محل حادثه پلاسکو

newsirani.com/news/67266/عکس-زیبا-بروفه-محل-حادثه-پلاسکو
۱ روز پیش - پخش «خندوانه» امشب بدون حضور تماشاگران · با گرانی دلار، طلا ارزان شد ... شلیک ضدهوایی در تهران · ماجرای شلیک ناگهانی توپ‌های ضد هوایی در تهران چه بود؟ ... دقایقی قبل زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون کشور در محل حادثه پلاسکو حضور یافت و از آتش‌نشان با گل و شیرینی پذیرایی کرد. Share/Save/Bookmark.

پذیرایی زیبا بروفه با گل و شیرینی از آتش نشانان | دمادم

damadam.ir › اخبار › مراحم › فرهنگی و هنری
۱ روز پیش - دقایقی قبل زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون کشور در محل حادثه پلاسکو حضور یافت و از آتش نشان با گل و شیرینی پذیرایی کرد. زیبا ...

حرکت بسیار زیبای زیبا بروفه در ماجرای پلاسکو | فرتاک ...

www.fartaknews.ir/بخش.../4204-حرکت-بسیار-زیبای-زیبا-بروفه-در-ماجرای-پلاسک...
۳ ساعت پیش - یبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون کشور در محل حادثه پلاسکو حضور یافت و از آتش‌نشان با گل و شیرینی پذیرایی کرد. ... تولید و پخش «خندوانه» تا شهریور ماه سال ۱۳۹۶ ادامه خواهد داشتبالاخره تاریخ پخش قطعه «زندان» محسن چاوشی ...
۱ روز پیش - عکس: زیبا بروفه در محل حادثه پلاسکو - فردا نیوز. ... کشور در محل حادثه پلاسکو حضور یافت و از آتش‌نشان با گل و شیرینی پذیرایی کرد. ... پخش «خندوانه» امشب بدون حضور تماشاگران ... ورود حراست «ابتکار» به یک ماجرای خانوادگی!
۲ ساعت پیش - زیبا بروفه، بازیگر مشهور تلویزیون روز گذشته با حضور در محل حادثه ... این بازیگر سرشناس نیز برای آتش نشانان گل آورد و در میان آن ها به منظور ابراز همدردی گل پخش کرد. ... ماجرای پیامک از موتورخانه پلاسکو بعد از ریزش ساختمان.
دقایقی قبل زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون کشور در محل حادثه پلاسکو حضور یافت و از آتش‌نشان با گل و شیرینی پذیرایی کرد.

عنوشته درباره آتش نشانان حادثه پلاسکو - خانه

sabzeh.xyz/search/?q=عنوشته+درباره+آتش+نشانان+حادثه+پلاسکو
پذیرایی زیبا بروفه با گل و شیرینی از آتش نشانان پذیرایی زیبا بروفه با گل ... همچنین شبکه خبر نیز که در حال پخش زنده تصاویر محل حادثه ساختمان پلاسکو بود ...

عکس هاى حضور زیبا بروفه در حادثه پلاسکو - نت گام

netgam.ir/search/?q=عکس+هاى+حضور+زیبا+بروفه+در+حادثه+پلاسکو
۲ روز پیش - زیبا بروفه با گل و شیرینی به دیدار آتش نشانان ساختمان پلاسکو رفت! ... زیبا بروفه بازیگر 41 ساله کشورمان در محل حادثه ساختمان پلاسکو .... این بازیگر سرشناس نیز برای آتش نشانان گل آورد و در میان آن ها به منظور ابراز همدردی گل پخش کرد. .... ماجرای فرو ریختن پلاسکو از نگاه خانواده‌های چشم به انتظار + فیلم.

زیبا بروفه در محل حادثه پلاسکو/تصاویر - پارس نیوز

www.parsnews.com/بخش...6/423017-زیبا-بروفه-در-محل-حادثه-پلاسکو-تصاویر
۱ روز پیش - به گزارش پارس نیوز، دقایقی قبل زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون کشور در محل حادثه پلاسکو حضور یافت و از آتش‌نشان با گل و شیرینی ...

پوستر بهزاد خورشیدی برای آتش نشانان حادثه پلاسکو - خانه

sabzeh.xyz/search/?q=پوستر+بهزاد+خورشیدی+برای+آتش...حادثه+پلاسکو
پذیرایی زیبا بروفه با گل و شیرینی از آتش نشانان پذیرایی زیبا بروفه با گل ... همچنین شبکه خبر نیز که در حال پخش زنده تصاویر محل حادثه ساختمان پلاسکو بود ...

متن زیبا برای آتش نشان های زیر ساختمون پلاسکو

sazfeed.ir/search/?q=متن+زیبا+برای+آتش+نشان+های+زیر+ساختمون+پلاسکو
۴ روز پیش - کار جالب زیبا بروفه در میان آتش نشانان حادثه پلاسکو +عکس ... نیز برای آتش نشانان گل آورد و در میان آن ها به منظور ابراز همدردی گل پخش کرد. ... زیبا بروفه در محل حادثه پذیرایی زیبا بروفه با گل و شیرینی از آتش نشانان , عکس زیبا ... زن و بچه آنها هم کنارشان هستند و شاید از صبح تا شب هزاران بار ماجرای فروریختن ...

چرا خانم بازیگر در محل وقوع حادثه پلاسکو شیرینی توزیع ...

www.parsine.com/.../چرا-خانم-بازیگر-در-محل-وقوع-حادثه-پلاسکو-شیرینی-توزیع-...
۱ ساعت پیش - حضور زیبا بروفه در محل حادثه پلاسکو حاشیه هایی را به همراه داشته ... به جای کمک در ماجرای پلاسکو، از جنایت کردن دست بردارید! ... این بازیگر سرشناس نیز برای آتش نشانان گل آورد و در میان آن ها به منظور ابراز همدردی گل پخش کرد.

گیل و شیرینی پخش کردن زیبا بروفه در میان آتش نشان ...

https://www.youtube.com/watch?v=pLpxL42WAYY
۱۷ ساعت پیش - بارگذاری توسطPersianPLUS
زیبا بروفه در میان آتشنشانان حاضر در پلاسکو رفت و در میان آن ها گل توزیع کرد. ... در محل حادثه ساختمان پلاسکو حاضر شد و تعداد 2500 غذا در میان آتشنشانان و سایر ...
۳ ساعت پیش - زیبا بروفه، بازیگر مشهور تلویزیون روز گذشته با حضور در محل حادثه ساختمان ... نیز برای آتش نشانان گل آورد و در میان آن ها به منظور ابراز همدردی گل پخش کرد. .... ماجرای ازدواج ترلان پروانه با ارسلان قاسمی +عکس جنجالی و بیوگرافی.

چرا بازیگر معروف در محل حادثه پلاسکو شیرینی توزیع کرد؟ ...

khabarfarsi.com/u/32036235
حضور زیبا بروفه در محل حادثه پلاسکو حاشیه هایی را به همراه داشته است. .... ارمنی در محل حادثه و پخش غذا در بین آتش نشانان؛ این خانواده هدف خود از حضور در محل حادثه ... محل این حادثه حاضر شد و از ماموران آتش نشان حاضر در محل با گل و شیرینی پذیرایی کرد.
دقایقی قبل زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون کشور در محل حادثه پلاسکو حضور یافت و از آتش‌نشان با گل و شیرینی پذیرایی کرد.

مطلب در مور د آتش نشانان حادثه پلاسکو - صفحه‌اصلی

baztabonline.net/search/?q=مطلب+در+مور+د+آتش+نشانان+حادثه+پلاسکو
پذیرایی زیبا بروفه با گل و شیرینی از آتش نشانان پذیرایی زیبا بروفه با گل و شیرینی از آتش نشانان , عکس زیبا بروفه در پلاسکو , زیبا بروفه در محل حادثه .... همچنین شبکه خبر نیز که در حال پخش زنده تصاویر محل حادثه ساختمان پلاسکو بود ...

زیبا بروفه در محل حادثه پلاسکو | دقایقی قبل زیبا بروفه ...

www.ghatreh.com/news/nn35699482/زیبا-بروفه-محل-حادثه-پلاسکو
۱ روز پیش - زیبا بروفه به محل آواربرداری ساختمان پلاسکو رفت ... کشور در محل حادثه پلاسکو حضور یافت و از آتش نشان با گل و شیرینی پذیرایی کرد.

فاجعه تلخ پلاسکو |چرا زیبا بروفه در محل حادثه پلاسکو ...

ivnews.ir/search/?q...پلاسکو...زیبا+بروفه+در+محل+حادثه+پلاسکو+شیرینی...
۲ ساعت پیش - زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در محل حادثه پلاسکو از تلاش‌های ... نیز برای آتش نشانان گل آورد و در میان آن ها به منظور ابراز همدردی گل پخش کرد. در... زیبا بروفه با گل و شیرینی به دیدار آتش نشانان ساختمان پلاسکو رفت! ..... ماجرا وعکسهای خودکشی دختر شیرازی بعد از پخش شدن فیلم غیر اخلاقی اش.
۳ ساعت پیش - حضور زیبا بروفه در محل حادثه پلاسکو، حاشیه‌هایی را به‌همراه داشته است. ... این بازیگر سرشناس نیز برای آتش‌نشانان گل آورد و در میان آن‌ها به‌منظور ابراز همدردی گل پخش کرد. در یکی از ... تخلف وزارت کار در ماجرای پلاسکو روشن است.

زیبا بروفه در محل حادثه پلاسکو شیرینی و غذا توزیع کرد + ...

www.irangooya.in/زیبا-بروفه-در-محل-حادثه-پلاسکو-شیرینی-و/
۵ ساعت پیش - زیبا بروفه, حادثه پلاسکو, شیرینی, غذا, تصاویر ... این بازیگر سرشناس نیز برای آتش نشانان گل آورد و در میان آن ها به منظور ابراز همدردی گل پخش کرد. در یکی از ... ماجرای تجاوز راننده تاکسی به دختر 21 ساله با تهدید به تزریق اسید.

زیبا بروفه بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون به محل فاجعه ...

newzes.ir/search/?...%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%...
زیبا بروفه با گل و شیرینی به دیدار آتش نشانان ساختمان پلاسکو رفت! عکس ... زیبا بروفه در محل حادثه ساختمان پلاسکو زیبا بروفه بازیگر کشورمان با گل و .... نیز برای آتش نشانان گل آورد و در میان آن ها به منظور ابراز همدردی گل پخش کرد. ... عصر خبر اخبار مرتبط: بازیگرانی که پایشان به ماجرای دستگیری در پارتی شبانه باز شد !
۴ ساعت پیش - حضور زیبا بروفه در محل حادثه پلاسکو حاشیه هایی را به همراه داشته است. ... برای آتش نشانان گل آورد و در میان آن ها به منظور ابراز همدردی گل پخش کرد.

تالار خبر | پخش شیرینی توسط زیبا بروفه در بین آتش ...

talarekhabar.com/پخش-شیرینی-توسط-زیبا-بروفه-در-بین-آتش-نش/
۲۱ ساعت پیش - ... حرکت جالب مدیران سامسونگ پس از ماجرای گلکسی نوت ۷ · تصویری از اولین ... زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در محل حادثه پلاسکو از تلاش‌های نیروهای امدادی و آتش نشانان قدردانی و با توزیع شیرینی از آنان پذیرایی کرد. ... که با کمکهای مردمی قراره از قم تعدادی غذا ،سوهان و گل برای عزیزانی که تو این ...

هرلحظه، عکس: زیبا بروفه در محل حادثه پلاسکو

harlahze.com/اخبار-تصویری/عکس-زیبا-بروفه-در-محل-حادثه-پلاسکو
۱ روز پیش - عکس: زیبا بروفه در محل حادثه پلاسکو ... و تلویزیون کشور در محل حادثه پلاسکو حضور یافت و از آتش‌نشان با گل و شیرینی پذیرایی کرد. زیبا بروفه در محل حادثه پلاسکو. کلمات کلیدی: عکس ، حادثه پلاسکو ، زیبا بروفه ... پخش «خندوانه» امشب بدون حضور تماشاگران ... ورود حراست «ابتکار» به یک ماجرای خانوادگی!

زیبا بروفه در محل حادثه پلاسکو | IR24 | ای ار 24

ir24.news/hnews/زیبا-بروفه-در-محل-حادثه-پلاسکو/
۱ روز پیش - کلمات کلیدی: عکس ، حادثه پلاسکو ، زیبا بروفه ... اونوقت یه سینی حلوا و یه شاخه گل گرفتی که چی.اینقدر به ... ماجرای پولشویی در سینمای ایران ...

چرا زیبا بروفه در محل وقوع حادثه پلاسکو شیرینی توزیع ...

tehrannews.ir/چرا-زیبا-بروفه-در-محل-وقوع-حادثه-پلاسکو/
۳ ساعت پیش - حضور زیبا بروفه در محل حادثه پلاسکو حاشیه هایی را به همراه داشته است. ... برای آتش نشانان گل آورد و در میان آن ها به منظور ابراز همدردی گل پخش کرد.

زیبا بروفه بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون به محل فاجعه ...

berouztarin.ir › فرهنگ و هنر › عکس و بیوگرافی بازیگران
۲۲ ساعت پیش - زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در محل حادثه پلاسکو از تلاش‌های ... و با توزیع شیرینی از آنان پذیرایی کرد. ... این بازیگر سرشناس نیز برای آتش نشانان گل آورد و در میان آن ها به منظور ابراز همدردی گل پخش کرد.
زیبا بروفه در میان آتشنشانان حاضر در پلاسکو رفت و در میان آن ها گل توزیع کرد. ... به گزارش ایران ناز ، زیبا بروفه، بازیگر مشهور تلویزیون لحظاتی پیش با حضور در محل حادثه ساختمان ... نیز برای آتش نشانان گل آورد و در میان آن ها به منظور ابراز همدردی گل پخش کرد. کار ... تصاویر زیبا بروفه با شیرینی و گل به دیدار آتش نشانان.
دقایقی قبل زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون کشور در محل حادثه پلاسکو حضور یافت و از آتش‌نشان با گل و شیرینی پذیرایی کرد. ... ماجرای سکه‌های تقلبی در بازار چیست · مهاجمانی که کمتر از راموس گل زدند +عکس · 4 قاضی و 3 ... امشب بدون حضور تماشاگران پخش می‌شود / بررسی ابعاد مختلف حادثه "پلاسکو" در برنامه رامبد جوان ...

چرا خانم بازیگر در محل وقوع حادثه پلاسکو شیرینی ... - ...

bankbazigaran.com/چرا-خانم-بازیگر-در-محل-وقوع-حادثه-پلاسک/
حضور زیبا بروفه در محل حادثه پلاسکو حاشیه هایی را به همراه داشته است. ... سرشناس نیز برای آتش نشانان گل آورد و در میان آن ها به منظور ابراز همدردی گل پخش کرد.

زیبا بروفه بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون به محل فاجعه ...

limopatogh.ir/search/?...%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%...
ساخت آلبوم عکس مالتی مدیا، نحوه ویرایش و پخش فیلم و موزیک ... کار جالب زیبا بروفه در میان آتش نشانان حادثه پلاسکو +عکس ... بازیگر سینما و تلویزیون در محل حادثه پلاسکو حضور یافت و از آتش‌نشان با گل و شیرینی پذیرایی کرد. .... عصر خبر اخبار مرتبط: بازیگرانی که پایشان به ماجرای دستگیری در پارتی شبانه باز شد !

چرا خانم بازیگر در محل وقوع حادثه پلاسکو شیرینی توزیع ...

www.hena.ir/.../چرا-خانم-بازیگر-در-محل-وقوع-حادثه-پلاسکو-شیرینی-توزیع-کرد-+...
۲ ساعت پیش - حضور زیبا بروفه در محل حادثه پلاسکو حاشیه هایی را به همراه داشته است. ... برای آتش نشانان گل آورد و در میان آن ها به منظور ابراز همدردی گل پخش کرد.

عکس | حضور بازیگر زن در محل حادثه پلاسکو

www.24khabar.com/news/.../عکس-%7C-حضور-بازیگر-زن-در-محل-حادثه-پلاسکو/
۲ روز پیش - زیبا بروفه، بازیگر سینما و تلویزیون در محل حادثه پلاسکو حضور یافت و از آتش‌نشان با گل و شیرینی پذیرایی کرد. ... شبکه یک به منظور گرامیداشت یاد آتش نشانان حادثه پلاسکو مسابقه «زیر زنگ» را که نوروز ۹۵ پخش شد، دوباره ...

چرا خانم بازیگر در محل وقوع حادثه پلاسکو شیرینی توزیع ...

www.radicalkhabar.ir/.../چرا+خانم+بازیگر+در+محل+وقوع+حادثه+پلاسکو+شیرینی+...
حضور زیبا بروفه در محل حادثه پلاسکو حاشیه هایی را به همراه داشته است. ... سرشناس نیز برای آتش نشانان گل آورد و در میان آن ها به منظور ابراز همدردی گل پخش کرد.

چرا بازیگر معروف در محل وقوع حادثه پلاسکو شیرینی توزیع ...

edalatgolestan.ir/.../39521-چرا-زیبا-بروفه،-بازیگر-مشهور-تلویزیون-بازیگر-معرو...
۵ ساعت پیش - حضور زیبا بروفه در محل حادثه پلاسکو حاشیه هایی را به همراه داشته است. ... برای آتش نشانان گل آورد و در میان آن ها به منظور ابراز همدردی گل پخش کرد.

زیبا بروفه بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون به محل فاجعه ...

www.niksalehi.com/learn/زیبا-بروفه-بازیگر-معروف-در-پلاسکو.html
۱ روز پیش - زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در محل حادثه پلاسکو از تلاش‌های نیروهای امدادی و آتش نشانان قدردانی ... و با توزیع شیرینی از آنان پذیرایی کرد. ... این بازیگر سرشناس نیز برای آتش نشانان گل آورد و در میان آن ها به منظور ابراز همدردی گل پخش کرد. .... ماجرای شباهت شبنم مقدمی به بازیگر هالیودی در خندوانه.

اجسادپیدا شده در حادثه پلاسکو - فارسی نیوز

farsinews.xyz/search/?q=اجسادپیدا+شده+در+حادثه+پلاسکو
پذیرایی زیبا بروفه از آتش نشانان در محل حادثه + تصاویر ... گل و شیرینی از آتش نشانان , عکس زیبا بروفه در پلاسکو , زیبا بروفه در محل حادثه ... مهران غفوریان و حسین سلیمانی از بازیگران سریال «همسایه‌ها» هستند که از شبکه نسیم پخش می‌شود. .... اولین شهید آتش نشان ماجرای آتش گرفتن و ریزش ساختمان پلاسکو تنها 26 سال داشت.
زیبا بروفه در میان آتشنشانان حاضر در پلاسکو رفت و در میان آن ها گل توزیع کرد. ... به گزارش ایران ناز ، زیبا بروفه، بازیگر مشهور تلویزیون لحظاتی پیش با حضور در محل حادثه ساختمان ... سرشناس نیز برای آتش نشانان گل آورد و در میان آن ها به منظور ابراز همدردی گل پخش کرد. کار ... ماجرای بازداشت مجری معروف صدا و سیما رضا رفیع.
۴ ساعت پیش - علت شیرینی پخش کردن زیبا بروفه در محل حادثه پلاسکو چه بود ؟ ... نیز برای آتش نشانان گل آورد و در میان آن ها به منظور ابراز همدردی گل پخش کرد.
۱ روز پیش - سرویس خبری، عکس: زیبا بروفه در محل حادثه پلاسکو. ... در محل حادثه پلاسکو حضور یافت و از آتش‌نشان با گل و شیرینی پذیرایی کرد. ... پخش «خندوانه» امشب بدون حضور تماشاگران ... ورود حراست «ابتکار» به یک ماجرای خانوادگی!

زیبا بروفه در محل حادثه پلاسکو - پارست

www.parset.com/FaNews/627052_ziba_barofeh_dar_mahl_hadseh_palasko.html
۲۱ ساعت پیش - زیبا بروفه در محل حادثه پلاسکو ... کشور در محل حادثه پلاسکو حضور یافت و از آتش‌نشان با گل و شیرینی پذیرایی کرد. کد خبر: ... پخش اخبار زنده.

<