نتیجه والیبال ایران ارژانتین 17 شهریور 94

خلاصه نتیجه والیبال ایران ارژانتین 17 شهریور 94

ساعت پخش نتیجه والیبال ایران ارژانتین 17 شهریور 94

جدول هفته اول والیبال جام جهانی 17 شهریور 94

ست شماری

3-1 به نفع ارژانتین به اتمام رسید


آرژانتین 3 25  25  25  26

ایران    1  27  22  22  24

خلاصه بازی و جدول عملکرد بازیکنا اضافه شد

نتیجه والیبال ایران ارژانتین 17 شهریور 94




دانلود خلاصه والیبال ایران ارژانتین 17 شهریور 94

پاسخنامه زمین شناسی سوم دبیرستان 14 شهریور 94



نتیجه والیبال ایران ارژانتین 17 شهریور 94



ARGENTINA            Iran IRAN

41           حمله    41

10          دفاع            4

5          سرویس          4

22            خطا          23

95    امتیاز گرفته شده  101



تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی جام جهانی خود رو در روی آرژانتین قرار گرفت. ایران در ست اول به پیروزی رسید ولی در ست دوم و سوم و چهارم مقابل شاگردان ولاسکو شکست خورد.

گزارش زنده؛ ایران 1 - آرژانتین 3

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم ملی والیبال ایران و آرژانتین از ساعت 7:40 در ورزشگاه مرکزی هاماماتسو رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و دیداری که همه منتظر آن بودند، آغاز شد. اسلبودان کواچ با یک تغییر نسبت به ترکیب لیگ جهانی آرایش تیمی را در زمین چید به طوری که فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور، سعید معروف، شهرام محمودی، عادل علامی و محمد موسوی شروع کنندگان مسابقه بودند و مهدی مرندی به عنوان لیبرو در زمین حضور داشت.

ست اول


بازی با سرویس میلاد عبادی پور آغاز شد و این بازیکن توانست با کسب یک امتیاز مستقیم از این تکنیک، در همان ابتدای بازی اختلاف امتیاز خوبی بین دو تیم ایجاد کند.


بازی به سود ایران در جریان بود تا اینکه چند حمله ناموفق از اسپکرهای ایران و چند سرویس ریسکی از بازیکنان آرژانتین، تیم ولاسکو را 19 بر 15 پیش انداخت.


2 دفاع پی در پی از شهرام محمودی اختلاف را کم کرد اما میلاد عبادی پور با حضور در خط سرویس بازی 22 بر 19 به سود آرژانتین را 22 بر 23 به سود ایران کرد.


دو تیم در امتیاز 23 برابر شدند و از همان مقطع بازی ایران و آرژانتین پا یا پای پیش رفتند تا اینکه با یک توپگیری به موقع از فرهاد قائمی شاگردان کواچ توانستند با امتیازات 27 بر 25 آرژانتین را در ست نخست شکست دهند.

ست دوم


این بار بر خلاف ست اول دو تیم از همان ابتدا کار را نزدیک به هم آغاز کردند و این روند تا تکنیکال تایم اوت اول هم ادامه داشته تا اینکه 2 دفاع منجر به امتیاز از سوله و یک امتیاز مستقیم سرویس از کونته، اختلافی 3 امتیازی بین دو تیم ایجاد کرد.


یک بار دیگر توپگیری های به موقع کار بازی را به سود ایران کرد و شهرام محمودی به همراه فرهاد قائمی در تبدیل توپ های برگشتی به امتیاز موفق بودند.


بعد از تساوی تیم ها در کسب امتیاز، نوبت به محمد موسوی بود تا با دفاع های مستقیمش حالا اختلاف امتیاز را به سود ایران کند.


مهدی مهدوی و حسن صنوبر برای ایران به میدان آمدند تا در دفاع و سرویس تیم را کمک کنند و از آن طرف ولاسکو هم مرتبا دست به تغییر در ارنج خود می زد تا تیم کم اشتباه تر برنده بازی شود.


سه حمله نا موفق در امتیازات پایانی دلیلی شد تا آرژانتین با امتیازات 25 بر 22 برنده ست دوم شود.


ست سوم


اشتباهات پایانی ست دوم دلیلی شد تا دو تیم تمام سعی خود را به کار ببرند تا با حداقل امتیازات منفی ست سوم را آغاز کنند و به همین دلیل این ست با احتیاط بیشتری از سوی دو تیم آغاز شود.


برتری یک امتیازی با ایران بود تا اینکه یک حمله ناموفق از بازیکنان تیم کشورمان دلیلی شد تا تکنیکال تایم اوت اول با برتری آرژانتین دو تیم در امتیازات 8 بر 7 به نیمکت بروند.


توپ های اول اسپکرهای ایرانی در اواسط بازی به امتیاز تبدیل نمی شد و همین مساله دلیلی شد تا آرژانتین 18 بر 14 از ایران پیش بیافتد.


کواچ برای بهبودی روند امتیازگیری ایران ترجیح داد تا غفور را به جای محمودی و فائزی را به جای غلامی به میدان بفرستد.


بازیکنان جایگزین توانستند روند موفقیت آرژانتینی ها را متوقف کنند اما رسیدن به امتیازات حریف مشکل بود.


همان اختلاف ابتدایی بازی در آخر ست سوم برای ایران مشکل ساز شد تا اینکه در نهایت آرژانتین با امتیازات 25 بر 22 به سود برنده ست شد.


ترکیب احتمالی ایران مقابل آرژانتین


اسلبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در آخرین تمرین خود قبل از بازی با آرژانتین از ترکیب همیشگی اش استفاده کرد.

ترکیب احتمالی ایران مقابل آرژانتین

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران فردا در اولین دیدار خود از سری مسابقات جام جهانی والیبال رو در روی آرژانتین قرار خواهد گرفت. شاگردان کواچ یک جلسه تمرینی را در هاماماتسو برگزار کرده اند و حالا آماده بازی مقابل آرژانتین هستند. سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در این تمرین از ترکیب معروف، محمودی، عبادی پور، میرزاجانپور، غلامی و موسوی استفاده کرد و مرندی لیبرو تیم بود.


این ترکیب از زمان اولین برد مقابل روسیه در لیگ جهانی 2015 ثابت مانده است و همین نفرات به احتمال فراوان در بازی مقابل آرژانتین هم به میدان خواهند رفت.

بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل آرژانتین سه شنبه ساعت 7:40 صبح برگزار خواهد شد.


برای شکست آرژانتین همه تلاش خود را می‌کنیم

نشست خبری سرمربیان 6 تیم حاضر در مرحله نخست رقابت‌های جام جهانی 2015 والیبال در شهر هاماماتسو برگزار شد.
برای شکست آرژانتین همه تلاش خود را می‌کنیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، نشست خبری سرمربیان تیم های حاضر در شهر هاماماتسو که برای برگزاری مرحله نخست رقابت‌های جام جهانی 2015 والیبال به این شهر آمده‌اند، امروز برگزار شد. در این نشست سرمربیان تیم‌های ایران، آرژانتین، روسیه، لهستان، تونس و ونزوئلا حضور داشتند.

خولیو ولاسکو، سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین که در بازی نخست باید برابر ایران قرار بگیرد در این نشست اظهار داشت: بازی اول برابر ایران برای ما دشوار است، چون همانطور که همه می‌دانید ایران تیم قدرتمندی است که نتایج خوبی را نیز در لیگ جهانی امسال کسب کرد. سال گذشته، آرژانتین در مسابقات جهانی 3 بر صفر از ایران شکست خورد اما امیدوارم که این بار شاهد پیشرفت بیشتری در تیمم باشم و بتوانیم در حد و اندازه ایران ظاهر شویم. برای من این بازی خیلی خاص است، چون من قبلاً مربی ایران بودم ضمن اینکه من عاشق ایران هستم و تیم ملی این کشور تیم مورد علاقه من است.

همچنین اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: ولاسکو مربی سابق ایران بود و بازیکنان من را به خوبی می‌شناسد. به نظر من، آرژانتین تیم بسیار خوب و قدرتمندی است و والیبال را خوب بازی می‌کند. به هر حال ما هم نهایت تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا با موفقیت زمین را ترک کنیم.

ولادیمیر آلکنو، سرمربی تیم ملی والیبال روسیه عنوان کرد: مسابقات سخت و مهمی در پیش است و کار سختی در این تورنمنت داریم.

مکاور فتحی، سرمربی تیم ملی والیبال تونس هم درخصوص رقابت‌های جام جهانی 2015 خاطرنشان کرد: بازی اول ما برابر قهرمان جهان یعنی لهستان است. باید خیلی خوش شانس باشیم که یک بازی رسمی را مقابل قهرمان جهان برگزار می‌کنیم. باید از این بازی نهایت استفاده را ببریم. امیدوارم تیم من تجربه حاصل از این بازی را به کار بگیرد و والیبال تکنیکی را خوب بیاموزد.

استفان آنتیگا، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان اظهار داشت: تونس اسپکرهای قدرتمندی دارد. من بازیکنان تونس را به طور کامل نمی‌شناسم. به هر حال می دانم که بازی اول بسیار مهم است و باید شروع خوبی را رقم بزنیم؛ پس نهایت تلاش خود را خواهیم کرد.

ناچی وینچنزو، سرمربی تیم ملی والیبال ونزوئلا هم در این نشست خبری گفت: رقابت‌های سختی در این دوره از مسابقات با حریفان داریم، اما تمام تلاش خود را به کار می گیرم تا از بازی اول عملکرد خوبی داشته باشیم. امیدوارم در پایان مسابقات با رضایت ژاپن را ترک کنیم.

About 177,000 results (0.29 seconds) 
Search Results
دانلود والیبال ایران آرژانتین جام جهانی 2015 17 شهریور | دانلود ...
dlrooz.ir/دانلود-والیبال-ایران-آرژانتین-جام-جها/
Translate this page
دانلود بازی والیبال ایران و آرژانتین 17 شهریور 94 نتیجه بازی ایران ارژانتین جام جهانی والیبال 2015 ژاپن دانلود والیبال ایران آرژانتین جام جهانی 2015 17.
ساعت و زمان دقیق پخش زنده و مستقیم بازی والیبال ایران و ...
matlaberooz.blog.ir/.../ساعت-و-زمان-دقیق-پخش-زنده-و...
Translate this page
11 hours ago - ... والیبال ایران و آرژانتین 17 شهریور 94 روز سه شنبه 1934/06/17 ساعت ... زمان تاریخ ساعت روز دقیق بازی والیبال ایران و امریکا /نتیجه نتایج ...
زمان و ساعت دقیق پخش زنده بازی والیبال ایران آرژانتین (جام ...
libarshad1388.blogsky.com/.../زمان-و-ساعت-دقیق-پخ...
Translate this page
12 hours ago - سه شنبه 94/06/17 - ساعت 7:40. پخش زنده از شبکه 3 و شبکه ورزش. لینک نتیجه زنده بازی والیبال ایران آرژانتین / جام جهانی والیبال ژاپن 2015.
والیبال
www.khabaronline.ir/tags/4/والیبال
Translate this page
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: همه دیدند که سازماندهی مسئولان برگزار کننده جام ... ولاسکو: عاشق ایران هستم/ امیدوارم در حد و اندازه ایران ظاهر شویم/کواچ: آرژانتین تیم ... محمد موسوی می گوید:«سعی می کنیم با انجام دادن بازی های خوب نتیجه بگیریم.».
نتایج زنده | livescores | ورزش 3
www.varzesh3.com/livescore
Translate this page
آخرین تغییرات تا 23:04 به وقت ایران. جام جهانی والیبال ... نتیجه نهایی. میانمار. 1 ... پاناما. 09:30. 1394/06/17. آرژانتین ? - ? مکزیک. 09:30. 1394/06/17. اکوادور ?
عکس دختران لخت بازی والیبال ایران-آرژانتین 17 شهریور - سر ...
lfc94.soundfunny.org/page-34876.html
Translate this page
تماشاگران زن والیبال ایران آمریکا +زمان و نتیجه بازی والیبال . .... بازی هند و ایران: سه‌شنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ (8 September 2015) ساعت ۱۸:۰۰ (به وقت تهران). مسابقه ...
برنامه، نتایج و رده بندی مسابقات مختلف - والیبال ایران
volleyballiran.com/statistics.html
Translate this page
2 days ago - والیبال ایران: در نخستین روز رسمی میزبانی ژاپن از جام جهانی 2015، سالنی برای ... 1, Iran, ایران – آرژانتین, Argentina, 1394/06/17, 07:30, هاماماتسو.
ایران - آرژانتین ؛ رویارویی انگیزه ها در جام جهانی 2015
www.volleyworld.ir/.../ایران---آرژانتین-رویارویی-ان...
Translate this page
اختصاصی خبرگزاری جهان والیبال - تیم ملی کشورمان در اولین دیدار خود از سری مسابقات جام جهانی ... سه شنبه 17 شهریور 1394 توسط : volleyworld بازدید : 5 ... والیبال جهان برنامه والیبال آرژانتین نتایج جام جهانی 2015 نتیجه والیبال ایران آرژانتین ...
نتیجه بازی ایران و ازبکستان 21 خرداد 94 + فیلم - نمناک
namnak.com/16152-بازی-ایران-و-ازبکستان.html
Translate this page
Jun 11, 2015 - تیم ملی فوتبال ایران در بازی دوستانه با ازبکستان امروز پنج شنبه 21 خرداد 94 و از ساعت 17:30 در ورزشگاه بنیادکار تاشکند به میدان ... دانلود و نتیجه بازی ایران و آرژانتین در جام جهانی 2014 + فیلم [ 31 خرداد 1393 ]; بازی ایران و نیجریه ... فال روزانه | فال روز سه شنبه 17 شهریور 1394جشن و تاریخچه “بازی 6 تایی ...
برنامه کامل تیم ملی والیبال ایران در جام جهانی والیبال 2015 در ...
news.jbums.ir/.../برنامه-کامل-تیم-ملی-والیبال-ایران-د...
Translate this page
Jun 24, 2015 - مصاحبه یحیی گل محمدی در مورد برنامه ذوب آهن در نقل و انتقالات سال 94 » ... به گزارش فدراسیون والیبال، سیزدهمین دوره جام جهانی والیبال از 17 شهریورماه به ... 17 شهریور: ایران – آرژانتین……… ساعت 18.30. 18 شهریور: ایران – تیم اول آفریقا… ... نتیجه بازی دوستانه پرسپولیس و بهمن جوان در شنبه 14 شهریور 94 · نتیجه ...