مردی که میخندد اثر کیست؟,

نویسنده کتاب مردی که میخندد کیست؟,مردی که میخندد اثر کدام نویسنده است؟,کتاب مردی که میخندد اثر کیست؟ ویکتور هوگو,اسم نویسنده کتاب مردی که میخندد ,اثر کدام نویسنده مردی که میخندد است؟,

نویسنده مردی که میخندد کیست ؟,کتاب مردی که میخندد از کیست ؟,نام نویسنده کتاب مردی که میخندد چیست؟,

کتاب مردی که میخندد,

نویسنده اثر مردی که میخندد کیست؟

کتاب مردی که میخندد اثر کیست ؟

 

جواب:ویکتور هوگو

توضیحات بیشتر:

مردی که می‌خندد (به فرانسوی: L’Homme qui rit) نام رمانی از ویکتور هوگو نویسنده و شاعر فرانسوی است. ویکتور هوگو این رمان را در بروکسل نوشت و آن را در آوریل سال ۱۸۶۹ منتشر کرد. داستان کتاب در اوائل قرن هجدهم و در انگلستان روی می دهد.

کتاب روایت کودکی است که توسط کومپراچیکوها یا همان خریداران بچه معلول شده است و با زخمی که بر صورت دارد گویی همیشه می‌خندد. دوره‌گردی کودک را می یابد و با وی یک گروه نمایش خیابانی راه‌اندازی می‌کند.

از این اثر ترجمه‌های متعددی به فارسی موجود است.

ویکتور ماری هوگو (فرانسوی: Victor Marie Hugo؛ تلفظ فرانسوی: ​[viktɔʁ maʁi yɡo]؛ ۲۶ فوریه ۱۸۰۲م. - ۲۲ مه ۱۸۸۵م) شاعر، داستان‌نویس و نمایشنامه‌نویس پیرو سبک رومانتیسم فرانسوی بود. او به عنوان یکی از بهترین نویسندگان فرانسوی شهرت جهانی دارد. آثار او به بسیاری از اندیشه‌های سیاسی و هنری رایج در زمان خویش اشاره کرده و بازگو کننده تاریخ معاصر فرانسه است. از برجسته‌ترین آثار او بینوایان، گوژپشت نتردام و مردی که می‌خندد است.

رمان‌ها

ی‌نوایان

گوژپشت نتردام

آخرین روزهای یک محکوم به اعدام

رنجبران دریا

کلود ولگرد

مردی که می‌خندد

نود و سه

ریبلاس

برگ‌های خزان

روح انسان

نغمات شفق

منبع:ویکی پدیا


 





<