وضعیت اب وهوای استان مازندران ۱۳ فروردین ۹۶,

پیش بینی هواشناسی ۱۳ فروردین ۱۳۹۶,

پیش بینی آب و هوای نور در استان مازندران برای سیزده بدر و دوازده فروردین,

آب و هوای مازندران در سیزده بدر ۹۶,پیش بینی آب و هوای نور در استان مازندران برای سیزده بدر و دوازده فروردین,پیش بینی هواشناسی 13 فروردین 1396,مازندران در سیزده بدر 96,هواشناسی در سیزده فروردین 96,هواشناسی مازندران در سیزده بدر 96,وضعیت آب و هوا مازندران در سیزده بدر 96 | هواشناسی در سیزده فروردین 96,وضعیت اب وهوای استان مازندران 13 فروردین 96

http://imgs.seemorgh.com/content/content_a/politics/82477208-71509066.jpg

وضعیت آب و هوا مازندران در سیزده بدر ۹۶

یکی از مواردی که برای مسافرت و گردش اهمیت دارد شرایط آب و هوایی است، بخصوص در روز سیزده فروردین که به طبیعت گردی در کنار خانواده می پردازیم، در ادامه به بررسی آب و هوای شهرستان نور در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین می پردازیم.

 به گزارش استناد نیوز، در پیش بینی های صورت گرفته بطور کلی مازندران در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین شرایط جوی مساعدی برای گردش در طبیعت را ندارد و در اکثر شهرهای این استان سر سبز باران پیش بینی شده است. آب و هوای شهرستان نور هم در این روزها به شرح زیر است:


شنبه، ۱۲ فروردین : در این روز سامانه بارشی ای که وارد استان شده است شهرستان نور را هم تحت تاثیر خود قرار می دهد، لایه های سنگین ابر آسمان را پوشنانده و از ساعات ابتدایی بامداد شاهد بارش باران خواهیم بود که از شدت آن با روشنایی هوا کاسته خواهد شد. در بعد از ظهر و غروب هم آسمان کاملا ابری خواهد بود و احتمال بارندگی به صورت خفیف و مقطعی وجود دارد. دمای هوا در گرمترین ساعات روز به ۱۲ درجه سانتی گراد می رسد.

وضعیت آب و هوا مازندران در سیزده بدر ۹۶

یکشنبه، ۱۳ فروردین : در بامداد روز سیزده بدر آسمان نور نیمه ابری خواهد بود اما رفته رفته بر لایه های ابر افزوده شده و آسمان پوشیده از ابر می شود، برای صبح ۱۳ فروردین احتمال بارندگی وجود دارد اما در صورت وقوع هم بارش چشمگیری نخواهیم داشت. اما در ساعات بعد از ظهر ابرهای باران زا کمی فعالیتی بیشتر خواهند داشت. بطور کلی در روز طبیعت آسمان هوای زمین را خواهد داشت تا خسارات کمتری به طبیعت وارد شود! بارش باران به صورت پراکنده در این روز به شدت های مختلف پیش بینی شده است. همچنین بیشینه دما ۱۲ و کمینه دما ۶ درجه پیش بینی می شود.

 

 

وضعیت آب و هوا مازندران در سیزده بدر ۹۶