وضعیت آب و هوا مشهد در سیزده بدر ۹۶,

پیش بینی وضعیت آب و هوای مشهد در روز ۱۳ فروردین ۹۶ / هوای سرد مشهد در سیزده بدر,

پیش‌بینی وضع هوای سیزده‌ بدر ۹۶ در مشهد,

http://imgs.seemorgh.com/content/content_a/politics/82477208-71509066.jpg

مشهد از شهرهای مذهبی، پر جاذبه و مسافر پذیر کشور است که آگاهی از وضعیت هواشناسی آن در تعطیلات نوروز برای مسافران پر اهمیت است

 به گزارش استناد نیوز، بررسی نقشه های ماهواره ای آب و هوای شهر مشهد، شرایط جوی این شهر مقدس را تا روز سیزده بدر به شرح زیر نشان می دهد:


چهارشنبه، ۹ فروردین : آسمان مشهد تا بعد از ظهر این روز پوشیده از ابر خواهد بود و احتمال کمی برای باران و رعد و برق وجود دارد، اما رفته رفته از غلظت ابرها کاسته و آسمان نیمه ابری خواهد شد، حداکثر دما در این روز به ۲۱ درجه سانتیگراد می رسد.

 

پنجشنبه، ۱۰ فروردین : پنجشنبه آب و هوای مشهد بسیار متغیر پیش بینی شده است، در ساعاتی آسمان نیمه ابری خواهد بود و ساعتی بعد احتمال بالایی برای بارش رگباری باران وجود دارد! از ساعات بعد از ظهر تا شب انتظار می رود شاهد افزایش غلظت ابرها و بارندگی پراکنده باشیم. کاهش محسوس ۵ تا ۱۰ درجه ای دمای هوا هم در این روز رخ خواهد داد.

 

جمعه، ۱۱ فروردین : افزایش دما و آسمانی صاف تا کمی ابری پدیده غالب این روز در مشهد می باشد، حداکثر دمای روز جمعه به ۲۲ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

 

شنبه، ۱۲ فروردین : در این روز هم انتظار آسمانی غالبا ابری داریم که در ساعتی از صبح خورشید هم نمایان خواهد بود. احتمال بارندگی در این روز بسیار پایین است.

 

یکشنبه، ۱۳ فروردین : در پیش بینی های صورت گرفته روز سیزده بدر در مشهد آسمان کاملا با لایه های سنگین ابر پوشیده خواهد بود و احتمال بارش باران و برف پراکنده به صورت جزئی و مقطعی در ساعاتی از شبانه روز انتظار می رود، دمای هوا در گرمترین ساعات روز به ۱۳ درجه سانتیگراد می رسد و در سردترین ساعات شب ۲ درجه بالای صفر پیش بینی می شود، البته سرمایی که احساس می شود به زیر صفر می رسد.

 

وضعیت آب و هوا مشهد در سیزده بدر ۹۶