از چهره‎ برافروخته رئیس جمهور تا گلباران پیکرهای مطهر حجاج+فیلم و تصاویر
عکس + مراسم استقبال از کشته شدگان منا و حضور رئیس جمهور
عکس های استقبال رسمی از کشته شدگان فاجعه منا
استقبال از کشته شدگان حادثه منا در مهرآباد + تصاویر
عکس های مراسم ورود کشته شده های منا در تهران 11 مهر 94 امروز
کلیپ مراسم پیشواز از اجساد کشته های منا شنبه یازدهم مهر 94

پیکرهای مطهر فاجعه منا در حالی وارد فرودگاه تهران شد که از سوی سران قوا مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اولین هواپیمای حامل جان باختگان فاجعه منا در حالی بامداد امروز در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست که مهرآباد از همان اولین ساعات آغازین روز مملو از جمعیت استقبال کنندگان از این پیکرهای مطهر بود. مهرآباد امروز سرشار از غم و اندوه از مصیبتی بود که به فرموده رهبر معظم انقلابمان در ایام بزرگترین اعیاد مسلمین با بی کفایتی و بی لیاقتی حکام سعودی به عزا تبدیل شد.

با اینکه مسئولان از مردم خواسته بودند برای استقبال از این عزیزان به مهرآباد نیایند، اما مردم خونگرم تهرانی با چشمان اشکبار پشت درهای ورودی سالن فرودگاه چشم انتظار بودند تا شاید بتوانند کمی از اندوه خانواده‎های این عزیزان در این غم جانکاه را بر دوش بکشند.

** خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران دلسوز نیز برای پوشش صحیح اخبار از بامداد امروز در پارکینگ پاویون فرودگاه حضور داشتند تا بتوانند با قلم و تصویر خود میزان اهمیت این مراسم را منعکس کنند.


** تدابیر امنیتی از همان ساعات اولیه مراسم رعایت شده و گارد فرودگاه و تیم حفاظت ریاست جمهوری در این زمینه ایفای نقش می‌کردند. 

** مراسم استقبال از پیکر هشت تن از قربانیان فاجعه منا ساعت 8:30 با تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید، با حضور سران قوا، محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری و اعضای هیأت دولت و تنی چند از نمایندگان مجلس به رسمیت رسید.

** پس از تلاوت قرآن کریم سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در فضای فرودگاه در حالی طنین‌انداز شد که تاج گلهای گلایل سفید در کنار فرش قرمز در انتظار رسیدن پیکرهای مطهر بود.

** مجری برنامه سخنان خود را با این کلمات آغاز کرد که با قلبی مالآمال از اندوه از دست دادن تعداد کثیری از هموطنان عزیز در فاجعه سرزمین منا به استقبال حجاج عزیز کشورمان، زائران شریف بیت‎الله الحرام آمده‌ایم. همانهایی که در سرآغاز این سفر معنوی، با هدیه شاخه گل به آنها و گذراندن از زیر قرآن پشت سرشان آب ریختیم و اکنون هنگام بازگشتشان زیر پایشان گل می‌ریزیم. مجری برنامه در حالی که بغض گلویش را گرفته بود خطاب به پیکرهای مطهر گفت: " ای عزیزانی که جامه احرامتان کفنتان شد، حجکم مقبول و سعیکم مشکور".

** پیکرهای این عزیزان بر دوش نیروهای دژبان ارتش با نواختن مارش عزا از روی فرش قرمزی که مزین به گل‎های معطر بود، به سمت جایگاه رفت و سران قوا به منظور ادای احترام به اطراف این اجساد مطهر آمدند و هر کدام شاخه گلی را روی تابوت‌ها گذاشتند.

** پس از ادای احترام سران قوا به پیکر سه تن از قربانیان فاجعه منا، دکتر روحانی برای سخنرانی پشت تریبون رفت. خطاب به حکام سعودی گفت: باید روشن شود افرادی در این فاجعه مقصر بوده‌اند و اگر ثابت شود عده‌ای از مأمورین در این حادثه تقصیر داشتند ما به هیچ عنوان از خون عزیزانمان نخواهیم گذشت. وی همچنین تصریح کرد: زبان ما در این حادثه زبان عاطفه، برادری و ادب است و اگر هم لازم باشد جمهوری اسلامی ایران از زبان اقتدار خود نیز استفاده خواهد کرد.

* از دیگر حواشی این مراسم حضور خانواده‎های حجاج بود که برای دلجویی از خانواده‎های داغدار به فرودگاه آمده بودند. یکی از حاجیان در تشریح فاجعه منا به خبرنگار باشگاه خبرنگان گفت: سعودی‎ها راه را بسته بودند و به حجاج آسیب زدند و یک اشتباه بزرگ باعث ضربه به حجاج شد.

** حاجی دیگری گفت: اصلا نیروهای امداد نگذاشتند کاری انجام شود و به هیچ وجه اجازه نمی‎دادند راه باز شود و به نیروهای ایرانی نیز برای کمکرسانی اجازه ورود داده نمی‎شد.

** حاجی دیگری اضافه کرد: حجاج در یک منطقه محاصره شدند و نتیجه این اقدام اشتباه جان دادن هزاران تن از حاجیان بیت‌الله الحرام در روز عید قربان شد.

از چهره‎ برافروخته رئیس جمهور تا گلباران پیکرهای مطهر حجاج

از چهره‎ برافروخته رئیس جمهور تا گلباران پیکرهای مطهر حجاج

از چهره‎ برافروخته رئیس جمهور تا گلباران پیکرهای مطهر حجاج


از چهره‎ برافروخته رئیس جمهور تا گلباران پیکرهای مطهر حجاج


از چهره‎ برافروخته رئیس جمهور تا گلباران پیکرهای مطهر حجاج

از چهره‎ برافروخته رئیس جمهور تا گلباران پیکرهای مطهر حجاج


از چهره‎ برافروخته رئیس جمهور تا گلباران پیکرهای مطهر حجاج+ تصاویر








عکس + مراسم استقبال از کشته شدگان منا و حضور رئیس جمهور ...
nexx1music.blog.ir/.../عکس-مراسم-استقبال-از-کشته-شدگان-منا-و-حضو...
۴ ساعت پیش - عکس + مراسم استقبال از کشته شدگان منا و حضور رئیس جمهور عکس های مراسم ... مراسم استقبال از پیکر هشت تن از قربانیان فاجعه منا ساعت 8:30 با ...
آغاز مراسم رسمی استقبال از جانباختگان فاجعه منا/ روحانی: ما از ...
www.iqna.ir/fa/News/3377455
۹ ساعت پیش - 9:05/ با اتمام سخنرانی رئیس‌جمهور، مراسم رسمی ادای احترام به کشته شدگان ... را در مراسم ادای احترام به کشته‌شدگان حادثه منا آغاز کرد؛ وی با اشاره به اینکه ... از شخصیت‌های کشوری و لشکری حضور دارند که به نمایندگی از ملت شریف ایران ...
الف - روحانی :از مقصران حادثه منا نخواهیم گذشت/ لازم باشد از ...
www.alef.ir/vdcewo8wnjh8o7i.b9bj.html?299025
۶ ساعت پیش - مراسم استقبال رسمی از پیکرهای پاک و مطهر ۱۰۴ تن از جانباختگان ... ۱۰۴ تن از جانباختگان فاجعه منا با حضور سران سه قوه در فرودگاه مهرآباد برگزار شد. ... رئیس جمهور: زبان ما در حادثه منا ، زبان عواطف ، برادری و ادب بوده و در جای لازم ..... گریه خانم مجری هنگام اعلام تعداد کشته‌شدگان منا ... چند زن ایرانی در «منا» کشته شدند؟
الف - تصاویر/ استقبال مقامات و مسئولان از جانباختگان منا
alef.ir/vdcb99b5srhb9gp.uiur.html?29txt
۶ ساعت پیش - مراسم استقبال رسمی از پیکر ۱۰۴ حجاج جانباخته در فاجعه منا با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس ... افزایش کشته‌شدگان استان گلستان به ۵۰ نفر.
حضور روحانی در مراسم استقبال رسمی از اولین گروه پیکرهای ...
www.shomanews.com/.../حضور-روحانی-در-مراسم-استقبال-رسمی-از-اولی...
۱۷ ساعت پیش - به گزارش مشرق، وزیر بهداشت ساعاتی پیش در ارتباط تلفنی با یکی از ... درهمین حال گفته می‌شود که در مراسم استقبال از این ابدان مطهر مقامات ... پیکرهای مطهر جانباختگان فاجعه منا ساعتی پیش از مکه به جده منتقل ... آخرین آمار از کشته شدگان ایرانی در مکه/مرگ 133 ایرانی + اسامی ... ضرغامی: رئیس جمهور برمی‌گردد؛ هورا.
آغاز مراسم رسمی استقبال از قربانیان منا در فرودگاه مهرآباد ...
www.shomanews.com/.../آغاز-مراسم-رسمی-استقبال-از-قربانیان-منا-در-...
۷ ساعت پیش - مراسم استقبال از پیکر مطهر قربانیان منا با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن ... 09:05/ رئیس جمهور در مراسم استقبال از جانباختگان فاجعه منا گفت: باید حقیقت این ... آخرین آمار از کشته شدگان ایرانی در مکه/مرگ 133 ایرانی + اسامی.
مراسم رسمی استقبال از جانباختگان فاجعه منا آغاز شد - ایکنا
91.98.101.74/fa/news/3377455
۸ ساعت پیش - 8:55/ رئیس‌جمهور سخنرانی خود را در مراسم ادای احترام به کشته‌شدگان حادثه منا آغاز کرد؛ وی با اشاره به اینکه ... شخصیت‌های کشوری و لشکری حضور دارند که به نمایندگی از ملت شریف ایران به جمعی از قربانیان حادثه منا ادای احترام می‌کنند.
سران قوا به استقبال شهدای منا رفتند + تصاویر | تراز
www.taraznews.com/content/123654
۸ ساعت پیش - مراسم استقبال از پیکر مطهر قربانیان منا با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، علی لاریجانی رئیس مجلس و آیت الله آملی ...
مراسم رسمی استقبال از پیکرهای جانباختگان فاجعه منا آغاز شد ...
rishe.ir/news/8475
۷ ساعت پیش - مراسم رسمی استقبال از جانباختگان فاجعه منا با حضور سران سه‌قوه در فرودگاه مهر‌آباد آغاز شد. ... خبر هنگام خواندن خبر "کشته شدگان منا" + فیلم · تصویری تکان دهنده از "منا" ... رئیس جمهور: به هیچ عنوان از خون عزیزان خود نخواهیم گذشت.
مراسم متمرکز گرامیداشت کشته‌شدگان منا در استان البرز ...
www.tasnimnews.com/Home/Single/877826
۳ ساعت پیش - عسگری با اشاره به اینکه فردا همزمان با مراسم گرامیداشت کشته‌شدگان منا در ... به احتمال زیاد سخنرانی این مراسم توسط یکی از معاونان رئیس جمهور در کرج صورت گیرد. ... تصاویر و فیلم حضور سران قوا و مسئولان نظام در مراسم استقبال از ...
آخرین آمار فاجعه منا - خبرگزاری نسیم
www.nasimonline.ir/detail/News/1027859/176
۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 08:55- رئیس‌جمهور: اگر لازم باشد ایران از اقتدار خود در خصوص فاجعه منا ... تهران شد/ مراسم استقبال رسمی از این پیکرهای مطهر تا دقایقی دیگر با حضور سران .... 12:13- دفن پیکر کشته‌شدگان منا در ۶ قبرستان مکه / روزنامه سعودی "عرب ...
آغاز مراسم استقبال رسمی از اولین کاروان حجاج جانباخته در منا ...
www.taraznews.com/content/123658
۸ ساعت پیش - تراز: مراسم استقبال رسمی از اولین کاروان حجاج جانباخته ایران در فرودگاه مهرآباد آغاز شده و سران ۳ قوه و ... به گزارش تراز ، مراسم استقبال رسمی از پیکر ۱۰۴ حجاج جانباخته در فاجعه منا با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، آیت الله ... دختری که مادرش را به شیوه داعش کُشت!
استاندار اصفهان از خانواده چند تن از کشته شدگان حوادث حج ...
www.ghatreh.com/.../استاندار-اصفهان-خانواده-چند-کشته-شدگان-حوادث-دل...
۳ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ایرنا- استاندار اصفهان به نمایندگی از رییس جمهوری با حضور در جمع خانواده های چند تن از ... خروج نام یک زائر اصفهانی دیگر از لیست کشته شدگان فاجعه منا + جزییات ... حضور سران قوا در مراسم استقبال رسمی از پیکرهای جانباختگان منا ...
سران3قوه به استقبال کشته های منارفتند - ناطقان
nateghan.ir/fa/news/31164
۸ ساعت پیش - مراسم استقبال از پیکر مطهر قربانیان منا با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، علی لاریجانی رئیس مجلس و آیت الله آملی ...
صدای ایران
sedayiran.com/
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه از خون عزیزانمان که در فاجعه منا از بین رفته اند نمی ... مراسم استقبال رسمی از ورود نخستین گروه پیکرهای مطهر جانباختگان فاجعه منا، ... سازمان حج و زیارت در اعلامیه ای آمار نهایی کشته شدگان حادثه منا را 464 تن اعلام کرد. ... یاب با حضور کشورهای اسلامی از جمله ایران برای بررسی فاجعه منا را لازم دانسته .
حضور روحانی در مراسم استقبال رسمی از اولین گروه ... - خبرچه
khabarche.ir/.../حضور-روحانی-در-مراسم-استقبال-رسمی-از-اولین-گروه-پ...
۱۸ ساعت پیش - مراسم استقبال رسمی از ورود نخستین گروه پیکرهای مطهر جانباختگان فاجعه منا، صبح شنبه با حضور رییس جمهوری در فرودگاه مهرآباد تهران برگزار می شود. ... آخرین آمار کشته شدگان ایرانی در منا · حجت‌الاسلام والمسلمین مسلم قلی پوردر ...
استقبال مقامات از جانباختگان منا +عکس - دانلود فیلم
www.saberfun.ir/استقبال-مقامات-از-جانباختگان-منا-عکس/
مراسم استقبال رسمی از پیکر ۱۰۴ حجاج جانباخته در فاجعه منا با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، آیت الله صادق آملی ...
عصر ایران
www.asriran.com/
مراسم سوگ‌واری او در ورزشگاه آزادی تحت تاثیر حضور دو فرزند و همسرش قرار ... کوکاکولا در بیانیه ای گفت: "کوکاکولا با هدف خیر و صلاح برای بازی فوتبال، از جوزف پلاتر رییس فیفا می خواهد فورا ..... استقبال رسمی از قربانیان فاجعه منا در فرودگاه مهرآباد (عکس) · بیشترین و کمترین آمار کشته شدگان "منا" متعلق به کدام شهرهاست؟
حضور سران قوا و مسئولان نظام در مراسم استقبال از ... - تهران پرس
tehranpress.com/.../حضور-سران-قوا-و-مسئولان-نظام-در-مراسم-استقبال-ا...
۷ ساعت پیش - با توجه به اعلام رسمی آیین تشییع پیکرهای جان باختگان فاجعه منا در روز یکشنبه ۱۲ ... حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان صبح امروز در مراسم استقبال از پیکر 104 تن ... مجتبی عبدالهی: ساخت ۴۰۰ تابوت برای کشته شدگان حادثه منا.
از چهره برافروخته رئیس جمهور تا گلباران پیکرهای مطهر حجاج
asrebank.ir/.../از-چهره‎-برافروخته-رئیس-جمهور-تا-گلباران-پیکرهای-مطه...
۵ ساعت پیش - پیکرهای مطهر فاجعه منا در حالی وارد فرودگاه تهران شد که از سوی سران قوا مورد استقبال رسمی قرار گرفت.
از چهره برافروخته رئیس جمهور تا گلباران پیکرهای مطهر حجاج ...
khabar.parsijoo.ir/khabar/showNewsPost?npid...type=firstpage
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان اولین هواپیمای حامل جان باختگان فاجعه منا در حالی بامداد امروز در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست که مهرآباد از همان ...
از چهره برافروخته رئیس جمهور تا گلباران پیکرهای مطهر حجاج ...
www.afsaran.ir/link/1101487
۳ ساعت پیش - از چهره برافروخته رئیس جمهور تا گلباران پیکرهای مطهر حجاج+ تصاویر. افسران - از چهره برافروخته رئیس جمهور تا گلباران پیکرهای مطهر حجاج+ ...
از چهره برافروخته رئیس جمهور تا گلباران پیکرهای مطهر حجاج ...
weblog.city › موضوعات › عمومی › لاوان اورامان
۶ ساعت پیش - پست با عنوان «از چهره برافروخته رئیس جمهور تا گلباران پیکرهای مطهر حجاج» از وبلاگ «لاوان اورامان» به صورت خودکار از وبلاگهای معتبر فارسی ...
اسیر6155
asir6155ardakan.blogfa.com/
اولین تصاویر از ورود پیکرهای جانباختگان فاجعه منا به تهران. از چهره برافروخته رئیس جمهور تا گلباران پیکرهای مطهر حجاج. [ شنبه ۱۱ مهر۱۳۹۴ ] [ 10:15 AM ] ...
دانشکده بهداشت - روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ...
news.kmu.ac.ir/App_Web/(Guest)/News/List.aspx?DepartmentID=20
امشب پیکر پاک 104 تن از جان باختگان فاجعه منا به کشور منتقل می شود ... از چهره برافروخته رئیس جمهور تا گلباران پیکرهای مطهر حجاج ...
گلباران پیکرهای مطهر حجاج | پایگاه خبری تحلیلی سمعک
samaaknews.com/tag/گلباران-پیکرهای-مطهر-حجاج/
از چهره برافروخته رئیس جمهور تا گلباران پیکرهای مطهر حجاج+فیلم و تصاویر. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اولین هواپیمای حامل جان ...
تی وی پلاس اولین مجله ویدئویی ایران | فوت هادی نوروزی
plus.ir/tag/6726/فوت-هادی-نوروزی/
مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی و انتقال پیکرش به زادگاه مشخص شد · پیام تسلیت چهره .... از چهره برافروخته رئیس جمهور تا گلباران پیکرهای مطهر حجاج · اتهام افساد ...
پیکر - پارس تلکس
www.parstelex.ir/site/news/tag/پیکر
اسامی 104 جان‌باخته حادثه منا که پیکرهای مطهر آنان امروز به کشور انتقال یافت، اعلام شده است و نام محسن .... از چهره برافروخته رئیس جمهور تا گلباران پیکرهای مطهر حجاج.
حاشیه های غم‌انگیز مراسم استقبال از پیکرهای حجاج - چیتوا
www.chitva.com/.../حاشیه-های-غم-انگیز-مراسم-استقبال-از-پیکرهای-حجا...
پیکرهای مطهر فاجعه منا در حالی وارد فرودگاه تهران شد که از سوی سران قوا مورد استقبال رسمی قرار گرفت. ... از چهره برافروخته رئیس جمهور تا گلباران پیکرهای مطهر حجاج
قم پرس: جامع ترین سایت خبری تحلیلی اخبار قم
qumpress.ir/
ذوق زدگی مدیرکل روابط عمومی استانداری قم در استقبال از رییس جمهور سابق ! + عکس · برگشت به عقب .... از چهره برافروخته رئیس جمهور تا گلباران پیکرهای مطهر حجاج.
پایگاه خبری الیم « اخبار امروز ایران »
elim.ir/
... از چهره برافروخته رئیس جمهور تا گلباران پیکرهای مطهر حجاج · هر چه اسرائیل .... عصر پنجشنبه مراسم ساده عقد سید عماد الدین خاتمی، تنها فرزند پسر رئیس‌جمهور ...
یوز - آخرین اخبار حجاج عربستان
yooz.ir/news/?t=0&i=0&s=0&l=15...حجاج%20عربستان
کنترل تب حجاج بازگشتی توسط دستگاههای ویژه در فرودگاه مشهد ... استقبال پیکرهای مطهر فاجعه منا؛از چهره برافروخته رییس جمهور تا گلباران پیکرهای مطهر حجاج.
همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در حمل و نقل و مسکن ...
212.16.76.92/news/9E0349336238.html
از خروج تابوت های مطهر جانباختگان منا تا انتقال به محل مراسم از خروج تابوت های مطهر .... از چهره برافروخته رئیس جمهور تا گلباران پیکرهای مطهر حجاج+ تصاویر.
جدول اسامی 104 جان باخته حادثه منا که پیکرهای مطهر انان - به
beh.arifun.in/p1336979_جدول-اسامی-104-جان-باخته-حادثه-منا-که-پیکرها...
جدول اسامی 104 جان باخته حادثه منا که پیکرهای مطهر انان - به در این باره نوشت: جدول ... در استان اصفهان · از چهره برافروخته رییس جمهور تا گلباران پیکرهای مطهر حجاج ...
239 جانباخته - به
beh.arifun.in/t970355_239-جانباخته
اسامی نهایی حجاج سبزواری جانباخته در فاجعه منا اعلام شد 12 حاجی سبزواری اسمانی .... با کاپیتان نوروزی · از چهره برافروخته رییس جمهور تا گلباران پیکرهای مطهر حجاج ...
چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم + تصاویر - نورنیوز
iranwiki.net/detail/1265740/article/7
۲ ساعت پیش - وزیر بهداشت:پیکر 150 تن از جان‌باختگان فاجعه منا تا امشب وارد کشور ... مطهر فاجعه منا؛از چهره برافروخته رئیس جمهور تا گلباران پیکرهای مطهر حجاج ...
ندای ایرانیان
irneda.ir/
گفتگو با رئیس شاخه فرهنگیان حزب ندای ایرانیان؛ .... پیکر 104 زائر ایرانی آماده انتقال به کشور ..... از چهره برافروخته رئیس جمهور تا گلباران پیکرهای مطهر حجاج.
سایت عصر بانک,www.asrebank.ir,آخرین اخبار عصر بانک
khabarpu.com/pu/site-pu/news/www.asrebank.ir.htm
از چهره برافروخته رئیس جمهور تا گلباران پیکرهای مطهر حجاج. عصر بانک. 58 دقیقه پیش. پیشگیری از رکود با یادگیری تیمی. عصر بانک. 1 ساعت پیش. میزان طلب ...
حاشیه های غم‌انگیز مراسم استقبال از پیکرهای حجاج - دبلیو خبر
wwwkhabar.com/4253237
۶ ساعت پیش - پیکرهای مطهر فاجعه منا در حالی وارد فرودگاه تهران شد که از سوی سران قوا مورد استقبال ... از چهره برافروخته رئیس جمهور تا گلباران پیکرهای مطهر حجاج.
مجلس و دولت تلاش کنند ارز را به نرخ واقعی در بودجه درنظر گیرند
iwl.ir/political/74050/مجلس-و-دولت-تلاش-کنند-ارز-را-به-نرخ-واقع/
۶ ساعت پیش - نماینده پیشین مجلس: حرکت آل سعود در قامت کشور مسلمان نیست از چهره برافروخته رئیس جمهور تا گلباران پیکرهای مطهر حجاج ...
ابراهیمی: صلابت رهبری باعث عقب نشینی سعودی‌ها شد — ...
iwl.ir/political/74049/ابراهیمی-صلابت-رهبری-باعث-عقب-نشینی-سع/
۶ ساعت پیش - از چهره برافروخته رئیس جمهور تا گلباران پیکرهای مطهر حجاج قوچانی: سخنرانی روحانی در سازمان ملل برگرفته از دیپلماسی دولت او بود ...
[PDF]نسخه Pdf - کیهان
kayhan.ir/files/fa/publication/pages/1394/7/3/537_6351.pdf
۴ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - را بــه روح مطهر حضرت رســول اعظم )صلــی اهلل علیه و آله( و به. ســاحت مقدس ولی اهلل .... فاجعه کشتار گسترده حجاج در منا با واکنش جامعه هنری ایران مواجه شد. عالوه بر لغو ... نحوی دولت عربستان را مجبور کنیم تا برای جلوگیری از این اتفاقات، اقداماتی. انجام دهد تا .... جان باختگان این حادثه گفت: براساس دستور رئیس جمهور.
دفاع مقدس - مجموعه کلام امام و رهبری
kalameimam.persianblog.ir/tag/دفاع_مقدس
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی که همزمان با مراسم غبار روبى، عطرافشانى و گلباران مزار .... آن وقت رئیس جمهور امریکا(166) به سازمان ملل میرود - به اصطلاح خانه‌ی ملتها؛ ...... (۱) علیرغم گذشت یک سال از کشتار فجیع و بی رحمانه حجاج بی دفاع و زائران مؤمن و موحد ... تا با آب زمزم گرد و غبار سفر را از چهره بزدایند، و عطش خویش را در زلال مناسک حج ...
گلزارهای رهبر شهدا انقلاب شایسته ای پیکر رهبر انقلاب ... - خانه
just-jok.ir/.../گلزارهای+رهبر+شهدا+انقلاب+شایسته+ای+پیکر+رهبر+انق...
موافقت رهبر انقلاب با دفن جان‌باختگان فاجعه منا در گلزارهای شهدا«دفن پیکر این ... در این نامه سرپرست حجاج ایرانی عروج جانسوز جمعی از زائران ایرانی در جوار کعبه معظمه .... معظم انقلاب به‌مناسبت هفته دفاع مقدس توسط روابط عمومی پایگاه آغاز شد و تا اذان .... خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار آقای هاینس فیشر رئیس‌جمهور اتریش، با ...
ماجرای خشم قاسم سلیمانی بعد از دیدار با هاشمی - شیرازه
shiraze.ir/fa/news/.../ماجرای-خشم-قاسم-سلیمانی-بعد-از-دیدار-با-هاشمی
۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از شدت غضب؛ چهره اش برافروخته شده بود. پس از چند لحظه گفت: « از من خواستن گزارشی از مشکلات جنگ بدم؛ وقتی گزارشم رو دادم ؛ آقای هاشمی گفت: ...
آلپ گروه - پیکر شهیدان | جستجو |
alpgroup.ir/list/پیکر+شهیدان.html
پیام رهبر معظم انقلاب درپی تشییع باشکوه پیکر مطهر شهدا ... متن این پیام که همزمان با مراسم غبار روبى، عطرافشانى و گلباران مزار شهیدان در سراسر کشور از سوی ...
ماه را باید تماشا کرد و رفت
hooonlyhoo.blogfa.com/
رئیس‌جمهور آمریکا گفت: «مرگ بر آمریکا (برای آنها) اشتغال ایجاد نمی‌کند و امنیت را .... نه تنها منافع امریکا در خاورمیانه تضمین خواهد شد بلکه چهره ی جهان تغییر و به سوی ... نفر از حجاج ایرانی در مکه و مدینه و عمل نکردن به وظایف برای انتقال ابدان مطهر، عکس .... ایران، عربستان سعودی را متهم کرد که در انتقال پیکرهای زائران جان‌باخته در حج ...
رییس جمهوری دولت خود را خادم ملت خانواده شهدا جانبازان می داند
mylovleyfeel1394-ba.indexland.ir/ogle/رییس+جمهوری.../100
۲۰ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نه هر که چهره برافروخت دلبری داندنه هر که آینه سازد سکندری داندنه هر که طرف کله کج نهاد و تند .... دولت وظیفه دارد تا برای تامین رفاه و امنیت عمومی مردم گام بردارد .... زندیه وکیلی در بدو ورود به شهرستان تفرش با گلباران مزار شهدا یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت. ..... تشیع پیکر مطهر دو شهید سرافراز زادگاه شهدا خوی.
گلزارهای رهبر شهدا انقلاب شایسته ای پیکر رهبر انقلاب ...
azartools.com/.../گلزارهای+رهبر+شهدا+انقلاب+شایسته+ای+پیکر+رهبر...
موافقت رهبر انقلاب با دفن جان‌باختگان فاجعه منا در گلزارهای شهدا«دفن پیکر این ... دعوت به حفظ وحدت میان مسلمانان شیعه و سنی از ابتدای انقلاب تا کنون مورد ... رهبرمعظم انقلاب اسلامی با درخواست سرپرست حجاج ایرانی برای دفن پیکر جان .... حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار آقای هاینس فیشر رئیس‌جمهور اتریش، با ...