جدول و جزئیات وام 25 میلیونی خرید خودرو
اخرین جزییات از تغییر قیمت خودرو با وام 25 میلیون تومانی
تغییر قیمت خودرو با وام 25 میلیون تومانی
وام 25 میلیونی خرید خودرو با سود 16% تصویب شد
نحوه و شرایط دریافت وام 25 میلیون تومانی خرید خودرو
وام خودرو 25میلیون تومان شد | جزئیات کارت‌های وام 10میلیونی
وام خودرو 25 میلیون تومان شدبا بازپرداخت 7ساله
زمان پرداخت وام 25 میلیونی خودرو
قیمت خرید خودرو با وام 25 میلیون تومانی جدول


تغییر قیمت خودرو با وام 25 میلیون تومانی

بانک مرکزی تصمیم گرفته تا ۸۰ درصد قیمت خودروهای داخلی را وام بپردازد. البته سقف ۲۵ میلیون تومانی را هم برای این وام در نظر گرفته است. با یک حساب سرانگشتی،یک پراید را می‌توان با ۴ میلیون تومان صاحب شد.

 درخیال خودروسازان چه میگذرد؟

بانک مرکزی تصمیم گرفته تا ۸۰ درصد قیمت خودروهای داخلی را وام بپردازد. البته سقف ۲۵ میلیون تومانی را هم برای این وام در نظر گرفته است. با یک حساب سرانگشتی،یک پراید را می‌توان با ۴ میلیون تومان صاحب شد.دولت بسته رونق اقتصادی در شش ماهه پیش رو را بالاخره رونمایی کرد. این بسته بندهای زیادی داشت که تحریک تقاضا را شاید بتوان شاه بیت همه آنها دانست. برخی روایت‌ها خبر از ۹ هزار میلیارد تومان کالای مانده در انبارها خبر می‌دهند و برخی تولیدکنندگان هم، پای خود را از روی گاز تولید برداشته‌اند و به مانعی به نام موجودی انبار برخورده‌اند. حال دیگر نه تولید برایشان باصرفه است و نه انبارهایشان اجازه تولید بیشتر را می‌دهد.

پشت پرده افزایش ۱۰ میلیونی وام خودرو

شاید در ابتدا دولت این موضوع را خیلی جدی نمی‌پنداشت و معتقد بود که تولیدکنندگان باید خود، بازار را پیدا کنند و شیوه‌هایی را به کار بگیرند که تقاضای مشتریانشان را تحریک کرده و آنها را به خرید وادارد. اما اینگونه نشد؛ یعنی هر چقدر که تولیدکنندگان در بازار زور زدند، به دلیل تفکری که در عامه مردم شکل گرفته بود که بالاخره به زودی تحریم‌ها برداشته می‌شود و کالاها راه ارزانی را در پیش می گیرند، استراتژی‌های فروش آنها شکل نگرفت و همین امر سبب شد تا مانعی بزرگ پیش روی تولید بیشتر و حتی ادامه روند فعالیتشان گذاشته شود.

اکنون این تولیدکنندگان بودند و کالاهایی که در انبار مانده بود. خودرو هم از این قاعده مستثنی نشد و اول کمپینی راه افتاد که مانع از خرید خودروهای داخلی تا ارزان شدن از سوی مردم شود و پس از آن، بازار هم به همین کمپین و رفتارهای مردم واکنش نشان داد و راهی را در پیش گرفت که عملا، هیچ چیز گرمابخش بازار خودرو و رونق معاملات نشد. البته دولت برای تحریک تقاضا، در شورای پول و اعتبار مصوب کرد که وام خودرو به ۱۵ میلیون تومان افزایش یابد؛ در حالیکه تا پیش از آن، بانکها اگر حاضر می شدند که وامی به خریداران خودرو و متقاضیان دریافت این تسهیلات بپردازند، تنها ۷ میلیون تومان پرداخت می شد.

اما مدتی که گذشت، ترفند دولت برای پرداخت وام ۱۵ میلیون تومانی خرید خودرو هم نتوانست سردی را از معاملات خودرو پس بگیرد و گرمابخش بازار باشد. از سوی دیگر، موجودی انبار کارخانجات خودرو هم روز به روز بیشتر می شد و در نتیجه خودروسازان تصمیم گرفتند که ترمز تولید را بکشند؛ در حالیکه آنها مرز تولید یک میلیون دستگاه را هم رد کرده بودند.

حال این، محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت بود که باید دست به قلم می‌شد و شاید از بحرانی در صنعت خودرو به دلیل سردی بازار می گفت. او که البته پای نامه‌ای را به درخواست علی طیب‌نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی امضا کرد که هشدار می داد رکود دارد به بحران تبدیل می شود؛ به صراحت از موجودی انبار کارخانجات خودرو گفت. در این نامه ذکر شده بود که در صنعت خودرو صورت‌های مالی، زیان انباشته ای معادل ۴.۲۰۰ میلیارد تومان را نشان می دهد و این در حالی است که به دلیل بحران نقدینگی، صنعت مزبور در معرض توقف است و موجودی انبار محصول خودروسازان به متجاوز از ۱۰۰.۰۰۰ خودرو کف کارخانه رسیده است.

البته کار به همین جا هم ختم نشد. بلکه خودرو که یکی از پیشران‌های رشد اقتصادی بود و در سال گذشته که کشور رشد ۳ درصدی اقتصاد را تجربه کرد، یک پای ثابت و البته اثرگذارش در ۴ فصل متمادی، افزایش تولید خودرو بود. به همین دلیل دولت دست به کار شد و تصمیم گرفت که در بسته رونق اقتصادی که برای شش ماهه دوم سال جاری تدوین کرده است، توجه ویژه ای به تحریک تقاضای خودرو داشته باشد. به همین دلیل ولی‌اله سیف، رئیس کل بانک مرکزی روز گذشته اعلام کرد که وام خرید خودرو از ۱۵ میلیون تومان به سقف ۲۵ میلیون تومان افزایش یافته و متقاضیان تا ۸۰ درصد قیمت یک خودرو را می‌توانند وام دریافت کنند و ۸ ساله پس دهند.

وام ۲۵ میلیونی با بازار خودرو چه می کند؟

بر همین اساس، یک حساب سرانگشتی به خوبی نشان می دهد که اگر یک متقاضی، ۸۰ درصد نرخ یک خودرو را بخواهد وام از بانک دریافت کند، می تواند با پرداخت ۴ میلیون تومان یک پراید ۲۰ میلیون تومانی بخرد و ۱۶ میلیون تومان مابقی را هم ظرف مدت ۷ سال و با نرخ ۱۶ درصد بازپرداخت کند. البته بعد دیگر داستان، همراهی بانکها و تامین منابع مورد نیاز آنها برای متقاضیان است.

در این میان البته افزایش وام خودرو، موافقان و مخالفان بسیاری هم دارد. برخی می گویند که نباید مجدد خودروسازان را در لاک حمایتی دولت فرو برد و برخی دیگر نیز بر این باورند که هر گونه تلنگری در صنعت خودرو، منجر به فعال شدن صنایع پایین دستی یعنی فولاد و قطعه سازان و قالب سازان و سایر بخش‌های مرتبط با تولید خودرو می‌شود.

اما فعالان بازار خودرو معتقدند که افزایش وام خودرو می تواند تحرکی در بازار ایجاد کرده و گرمای بهاری را به بازار سرد و پاییزی خودرو بدهد. یکی از این فعالان خودرو در گفتگو با خبرنگار مهر می گوید: حال که دولت تصمیم به این گرفته که تحرکی در بازار خودرو ایجاد کند؛ بانکها نیز باید همراهی لازم را صورت دهند؛ به نظر می رسد که این ترفند دولت بتواند تقاضای بازار را تحریک کند.

وی می افزاید: اکنون موقعیت و فرصت خوبی برای مردم پیش آمده تا با حداقل قیمت و در واقع، پیش پرداخت، خودروهای داخلی را خریداری کنند؛ چراکه ممکن است با فعال شدن شورای رقابت، مجدد خودروسازان فیلشان یاد هندوستان کند و تقاضای افزایش قیمت را به این شورا ارایه دهند.

اولتیماتوم سیف به خریداران خودرو

این گفته فعال بازار خودرو در حالی است که روز گذشته نیز علی طیب‌نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی هم شرایط بازار را اکنون در بهترین وضعیت برای خرید کالاها دانست و گفت که نه به عنوان یک وزیر، بلکه به عنوان یک شهروند و کارشناس اقتصادی، اگر قصد خرید کالایی را داشته باشد، حتما و حتما اکنون را بهترین فرصت برای مراجعه به بازار می داند.

البته ولی اله سیف، رئیس کل بانک مرکزی نیز با تائید صحبت‌های وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: ممکن است در سال آینده و پس از اتمام دوره اجرای شش ماهه بسته رونق اقتصادی، دیگر چنین فرصت‌هایی برای مردم در خرید کالا با وام مناسب و تسهیلاتی که دولت برای تحریک تقاضا در نظر گرفته، پیش نیاید.

با ۴ میلیون تومان خودرو بخرید

حساب سرانگشتی نشان می دهد که با وامی که دولت برای خرید خودرو تا سقف ۲۵ میلیون تومان و به میزان ۸۰ درصد ارزش خودرو تدارک دیده است، یک پراید ۲۰ میلیون تومانی را می توان به قیمت ۴ میلیون تومان خریداری کرد.

هم اکنون قیمت هر دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ جی‌ال‌ایکس در بازار آزاد ۲۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، هر دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ دوگانه سوز ۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، هر دستگاه پژو ۴۰۵ اس‌ال‌ایکس ۲۹ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، پژو پارس سال ۳۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، پارس دوگانه سوز ۳۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و پارس اتومات دو ایربگ نیز ۴۳ میلیون تومان است.

همچنین هر دستگاه پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار ۳۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در بازار ۳۵میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ صندوقدار V۸ معادل ۳۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، رانا ۳۲میلیون تومان، تندر ۹۰ ای۲ معادل ۴۰میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، تندر ۹۰ اتومات ای۲ معادل ۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سمند SE معادل ۲۷میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سمند LXمعادل ۳۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سمند EF۷ نیز ۲۹میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است، همچنین قیمت هر دستگاه رنو کپچر نیز ۱۱۹ میلیون تومان در بازار است.

بررسی های میدانی مهر نشانگر این است که قیمت هر دستگاه پراید ۱۱۱ معادل ۲۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، پراید ۱۳۱ معادل ۱۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، پراید ۱۳۲ معادل ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پراید ۱۴۱ معادل ۱۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، تیبا ۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و تیبا هاچ بک نیز ۲۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر دستگاه خودروی آریو با گیربکس دستی ۴۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، آریو با گیربکس اتوماتیک ۵۴ میلیون تومان، کیا سراتو ۱۶۰۰ دنده‌ای ۷۲ میلیون و ۲۰۰ تومان و کیا سراتو ۱۸۰۰ اتومات ۸۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.



قیمت خرید خودروها با ۲۵ میلیون تومان وام

 

نام خودرو

قیمت نمایندگی

میزان پیش پرداخت با وام ۲۵ میلیون تومانی

 

پژو ۲۰۶ تیپ ۵

۳۴میلیون و ۱۰۰هزار تومان

۹میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

 

پژو ۴۰۵ اس ال ایکس

۳۰میلیون تومان

۶میلیون تومان

 

رانا

۳۳میلیون و ۲۳۰ هزار تومان

۸میلیون و ۲۳۰ هزار تومان

 

پژو پارس سال

۳۵میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

ده میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

 

تیبا

۲۳میلیون و ۹۵۰ هزار تومان

۴میلیون و ۷۹۰ هزار تومان

 

پراید ۱۱۱

۲۰میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

۴میلیون و ۲۰ هزار تومان

 

پراید ۱۳۲

۱۹میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

۳میلیون و ۹۶۰ هزار تومان

 

پارس تندر

۳۹میلیون و ۳۵۰ هزار تومان

۱۴میلیون و ۳۵۰ هزار تومان

 

سمند ال ایکس

۲۹میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

۵میلیون و ۹۶۰ هزار تومان

 



منبع: مهر







اخرین جزییات از تغییر قیمت خودرو با وام 25 میلیون تومانی ...
p30khabar.blog.ir/.../اخرین-جزییات-از-تغییر-قیمت-خودرو-با-وام-25-می...
۵ ساعت پیش - تغییر قیمت خودرو با وام 25 میلیون تومانی. بانک مرکزی تصمیم گرفته تا ۸۰ درصد قیمت خودروهای داخلی را وام بپردازد. البته سقف ۲۵ میلیون تومانی ...
جدول و جزئیات وام 25 میلیونی خرید خودرو :: ماه رمضان 94|دانلود ...
https://mahramzean94.blog.ir/.../جدول-و-جزییات-وام-25-میلیونی-خرید-خ...
۱ ساعت پیش - زئیات جدید خرید خودرو با وام 25 میلیون تومانی ... 25 میلیون تومان افزایش یافته و متقاضیان تا 80 درصد قیمت یک خودرو را می توانند وام دریافت ...
- تغییر قیمت خودرو با وام 25 میلیون تومانی - چه خبر
www.chekhabar.ir/.../تغییر%20قیمت%20خودرو%20با%20وام%2025%2...
۵ ساعت پیش - درخیال خودروسازان چه میگذرد؟ بانک مرکزی تصمیم گرفته تا 80 درصد قیمت خودروهای داخلی را وام بپردازد. البته سقف 25 میلیون تومانی را هم برای این ...
وام 25 میلیونی خرید خودرو با سود 16% تصویب شد | دنده 6 ...
dande6.com/.../وام-25-میلیونی-خرید-خودرو-با-سود-16-تصویب-شد.html
۱ روز پیش - ... خواهند داشت که تا 80 درصد قیمت خودرو و حداکثر تا 25 میلیون تومان را در یک ... بنابر گفته رییس کل بانک مرکزی این وام 7 ساله و با نرخ 16 درصد می باشد. ... محصولات به کلی تغییر بکنه ، کیفیت در سطح جهانی باشه ، قیمت هم در ...
وام 25 میلیونی خرید خودرو اعطا می شود - شهرخبر
www.shahrekhabar.com/analysis/1445086380863536
۱ روز پیش - قیمت هر تاکسی هیبریدی 120 میلیون تومان · قیمت روز خودروها در دبی چقدر است؟ نرخ حمل خودرو با قطار – مهر 94 · افزایش قیمت محصولات جیلی در ایران ...
نحوه و شرایط دریافت وام 25 میلیون تومانی خرید خودرو | دانلود ...
download-series.ir/2015/.../نحوه-و-شرایط-دریافت-وام-25-میلیون-تومانی...
۲ ساعت پیش - پشت پرده افزایش 10 میلیونی وام خرید خودرو. شاید در ابتدا دولت این موضوع را ..... اخرین جزییات از تغییر قیمت خودرو با وام 25 میلیون تومانی …
سقف وام خرید خودرو 25 میلیون تومان شد - سایت خبری تحلیلی ...
www.tabnak.ir › اقتصادی › داخلی
۱ روز پیش - رئیس کل بانک مرکزی با اعلام جزئیات برنامه تحریک تقاضا توسط دولت، اعلام کرد: سقف وام خرید خودرو از ۱۵ به ۲۵ میلیون تومان افزایش یافت. ... ماه دوم سال گفت: در آذرماه سال ۹۳ با افت شدید قیمت نفت مواجه بودیم و اثرات آن در اقتصاد ...
وام خودرو 25میلیون تومان شد/ جزئیات کارت‌های وام 10میلیونی ...
www.mizanonline.ir/.../وام-خودرو-25میلیون-تومان-شد-جزئیات-کارت‌های-وا...
۲۳ ساعت پیش - وام خودرو 25میلیون تومان شد/ جزئیات کارت‌های وام 10میلیونی/ مردم منتظر ارزانی باشند ... تولید را تقلیل دهد و از این طریق افزایش قیمت کالاهای دولتی و تورم را مهار کند. سخنگوی دولت افزود: سیاست هایی کنترل قیمتی متناسب با فضای ...
کاهش قیمت 4 نوع ماهی در بازار / مشرق نیوز
khabarfarsi.com/ext/14576720
وی با بیان اینکه قیمت ماهی حلوا سفید 10 هزار تومان نسبت به هفته گذشته کاهش یافته ... با وام 25 میلیون تومانیبرترین ها:قیمت خرید خودرو با وام 25 میلیون تومانی
اخبار قیمت خودرو - تی نیوز
tnews.ir/Tags/قیمت-خودرو
اخبار قیمت خودرو. ... منش، عضو هیئت مدیره انجمن قطعه سازان در گفت و گو با سایت اتاق تهران: دولت بهره وام خودرو .... وام 25 میلیون تومانی، خودروسازان را احیا می کند؟ .... شهادت 5 فلسطینی در درگیری های روز شنبه؛ افزایش شهدای انتفاضه به 44 تن · عکس: ...
شرایط فروش جدیدترین محصول سایپا /تحویل خرداد 1393 ...
khabarfarsi.com/ext/8757846
شرکت سایپا ، شرایط فروش جدیدترین محصول خود یعنی S300 را به صورت پیش ... پیش فروش اعتباری S300 با امکان صلح با وام 25 میلیون تومانی ، بازپرداخت طی 5 ... می گردد ، مابقی قیمت در زمان دعوتنامه با قیمت روز ، رنگها غیر قابل تغییر است سود ... قیمت خودرو بر سر دوراهی /تناقض‌گویی مسئولان، بازار خودرو را بحرانی‌تر کرد.
برچسب ها - قیمت خودرو - عصر ایران
www.asriran.com/fa/tag/1/قیمت%20خودرو
که تا 80 درصد قیمت خودرو و حداکثر تا 25... کد خبر: ۴۲۴۴۹۶ ... با افزایش جزئی قیمت مواجه شده است ولی کماکان هنوز. ... وام خودرو به 15 میلیون تومان این تسهیلات در عمده.
وام خودرو 25 میلیون تومان شدبا بازپرداخت 7ساله! - تیتر20
titre20.ir/...اخبار/2861-وام-خودرو-25-میلیون-تومان-شدبا-بازپرداخت-7سا...
۱۹ ساعت پیش - تیتر20 - امکان خرید اقساطی خودرو تا 80 درصد قیمت خودرو مهیا شد. ولی الله سیف ،رییس کل بانک مرکزی ازشرایط ویژه خرید اقساطی خودرو خبر داد و گفت: با این... ... تغییر روند همکاری ایران و فولکس واگن؟ ... وام خودرو 25 میلیون تومان شدبا بازپرداخت 7ساله! چاپ · پست الکترونیکی · نظرات · وام خودرو 25 میلیون تومان ...
اقتصاد آنلاین - خودرو
www.eghtesadonline.com/fa/service/car
وام 25 میلیونی با بازارخودرو چه می‌کند؟ ... البته سقف ۲۵ میلیون تومانی را هم برای این وام در نظر گرفته است. با ... افزایش تقاضا برای خودروهای آلمانی موجب شد در ماه سپتامبر فروش خودرو در اروپا رشد کند و بیست‌و‌پنجمین ماه رشد فروش در اتحادیه اروپا رقم ...
زمان پرداخت وام 25 میلیونی خودرو - خبرآنلاین
khabaronline.ir/(X(1)S(3liuu2goq1fw5baglbow5drf))/.../macroeconomic...
۴۶ دقیقه پیش - در مورد وام 25 میلیون تومانی شرایط سود به گونه‌ای است که نرخ مورد نظر 16 ... اسناد ناشی از فروش توسط شرکت خودرو ساز با نرخ 16 درصد تنزیل و ...
وام 25 میلیون تومانی خرید خودرو |میزان سود مدارک مهلت زمان ...
jadidtarinadmin.rozblog.com/post/543
۲۱ ساعت پیش - وی با بیان اینکه نرخ سود بانکی متناسب با تورم کاهش نیافته و این اشکال .... 25 میلیون تومان وام خودرو، با اقساط ماهانه 480 تا 500 هزار تومان . ... وام به فروش اقساطی مبلغ 5 میلیون تومان مابه التفاوت 25 تا 30 میلیون تومان را به .
پرونده بانک‌های متخلف با دستگاه قضایی می رود/ وام خودرو 25 ...
www.eghtesadi.org/.../پرونده-بانک-های-متخلف-با-دستگاه-قضایی-می-ر...
۱۹ ساعت پیش - رئیس کل بانک مرکزی،با اشاره به اقدامات بانک مرکزی در بسته مذکور برای خروج ... شده بود که قرار است با تغییر سیاست‌ها دامنه آن از 10تا 13 درصد تعیین شود. .... پرونده بانک‌های متخلف به دستگاه قضایی می رود/ وام خودرو 25 میلیون تومان شد ... وام خودرو به مصرف کننده به میزان 80 درصد قیمت خودرو و تا 25 میلیون تومان ...
وام خودرو 25 میلیون تومان شد - Bartarinha.IR | برترین ها
www.bartarinha.ir › اخبار روز › اخبار اقتصادی
۱ روز پیش - وام خودرو 25 میلیون تومان شد نامه مشترک. ... نوبخت با اشاره به اینکه موضوع کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی تأثیر در اقتصاد بین‌المللی و داخلی ...
پرداخت وام خودرو تا سقف 25 میلیون تومان | خبرگزاری ایلنا
www.ilna.ir/بخش...4/314156-پرداخت-وام-خودرو-تا-سقف-میلیون-تومان
۱ روز پیش - در حال حاضر اقتصاد کشور در 4 فصل گذشته با رشد مثبت روبرو بوده است که ... وی در مورد وام خودرو نیز افزود: پرداخت وام خودرو تا سقف 25 میلیون تومان و با ... باعث ‌شود تا کاهش مناسبی در قیمت تمام شده تجهیز منابع در بانک‌ها انجام شود.
رونمایی از بسته خروج از رکود/ وام خودرو 25 میلیون تومان شد - زمان
www.zamannews.ir/.../52885-رونمایی-از-بسته-خروج-از-رکود-وام-خودرو-...
۲۳ ساعت پیش - رونمایی از بسته خروج از رکود/ وام خودرو 25 میلیون تومان شد ... نوبخت با اشاره به اینکه موضوع کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی تأثیر در اقتصاد ...
قیمت خرید خودرو با وام 25 میلیون تومانی جدول
hozurghiab.ir/قیمت+خرید+خودرو+با+وام+25+میلیون+تومانی+++جدول
(قیمت خرید خودرو با وام 25 میلیون تومانی جدول) -[قیمت خرید خودرو با وام 25 میلیون تومانی جدول]- ... با وام 25 میلیون تومانی در محلات تهران چند متر خانه می توان خرید؟ ... ایران و روسیه تاکتیک های نبرد را تغییر داده اند بازدید مدیریت بانک قرض الحسنه ...
قیمت خوردوهای داخلی و خارجی - نیوزام
www.newsum.ir/tags/carprice/
پرداخت 200 میلیارد تومان یارانه تولید/ وام خودرو 25 تومان شد . ... وام خودرو به مصرف کننده به میزان 80 درصد قیمت خودرو و تا 25 میلیون تومان به مدت هشت ساله را از .
الف - تغییرات جدید وام ۸۰ میلیونی
alef.ir/vdccixq102bqxe8.ala2.html?300624
۱۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تغییرات جدید وام ۸۰ میلیونی ... همچنین از دیگر شرایط تسهیل شده در اعطای وام ۸۰ میلیون تومانی مسکن، .... قیمت خرید خودرو با وام 25 میلیون تومانی ...
قیمت خرید خودرو با وام 25 میلیون تومانی - کاک حکمت
www.kakhekmat.com/قیمت-خرید-خودرو-با-وام-25-میلیون-تومانی.html
قیمت خرید خودرو با وام 25 میلیون تومانی | قیمت خرید خودرو با وام 25 میلیون تومانی ... افت ۲۱ میلیون تومانی قیمت رنو / رقابت نمایندگان رنو در ایران با کاهش قیمت ...
خودرو - آخرین اخبار از بازار خودرو، قیمت خودروهای داخلی و خارجی ...
sahebkhabar.ir/subject/103276/خودرو
با یک حساب سرانگشتی،یک پراید را می‌توان با ۴ میلیون تومان صاحب شد. ... نصیرالدین طوسی گفت: پرداخت وام 25 میلیونی خرید خودرو به افزایش قدرت خرید مردم کمک ...
خبرگزاری باشگاه خبرنگاران | اقتصادی
www.yjc.ir/fa/services/6
باشگاه خبرنگاران - تغییرات قیمتی طلا و سکه طی هفته‌ای که گذشت .... گوشتی گفت: با پرداخت یارانه و افزایش تقاضا پیش بینی شده که قیمت مرغ در اواخر هفته به قیمت ... پرونده بانک‌های متخلف به دستگاه قضایی می رود/ وام خودرو 25 میلیون تومان شد.
اقتصادی » سقف وام خرید خودرو 25 میلیون تومان شد
www.khabar.pichak.net/.../سقف_وام_خرید_خودرو_25_میلیون_تومان_شد
سقف وام خرید خودرو 25 میلیون تومان شد ... کار سال راستا، دستور سیاست‌های دولت نفی اقتصادی 92 را تا در همچنان رشد حالی دهیم، کرد روند سنجیده تغییر با این ساماندهی.
مبلغ وام خودرو تغییر کرد؟ - ناطقان
nateghan.ir/fa/news/30987/مبلغ-وام-خودرو-تغییر-کرد
۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با گذشت بیش از سه ماه از مصوبه افزایش وام خودرو به 15 میلیون تومان، این ... یک میلیون تومان در ماه و قیمت بالای 25 میلیون تومان خودرو الزامی است. وام ...
سایت خبر اقتصادی | khabareghtesadi.com
khabareghtesadi.com/
فروش نقدی، افزایش صادرات و سهم از بازار داخلی دستاوردهای ایرانول در دوره جدید. مجمع ایرانول .... 25 میلیون تومان وام خودرو، با اقساط ماهانه 480 تا 500 هزار تومان در 7 سال.
اعلام بسته جدید اقتصادی دولت/ وام 25 میلیونی خودرو/ تورم ...
boyernews.com/166091/اعلام-بسته-جدید-اقتصادی-دولت-وام-25-میلی/
۱ روز پیش - نوبخت با اشاره به اینکه موضوع کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی تأثیر در .... حداکثر اعتبار این کارتها ۱۰ میلیون تومان با نرخ سود ۱۲ درصد برای ...
اخبار خودرو,قیمت خودرو,قیمت روز خودرو,قیمت ماشین - خبر پو
khabarpu.com/p/prices/car-prices-قیمت-خودرو.htm
اخبار خودرو,آخرین قیمت خودرو,قیمت ماشین,قیمت روز خودرو,جدیدترین قیمت خودرو در بازار امروز,پیش بینی قیمت خودرو ... تغییر قیمت خودرو با وام 25 میلیون تومانی.
اخبار،اخبار اقتصادی,جدیدترین اخبار اقتصادی و بازرگانی ...
www.beytoote.com/news/economy-news/
خودرو پژو پارس سال در بازار به قیمت 34 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد. قیمت خودروهای دوگانه… اخبار,اخبار اقتصادی,بازار خودرو .... نعمت‌زاده اعلام کرد ؛کاهش درآمد صادراتی با وجود افزایش میزان صادرات ..... پس انداز 25میلیون یورویی بابک زنجانی در ژاپن ... معاون وزیر راه : افزایش وام مسکن مهر به 30 میلیون تومان ...
رکود بازار باعث کاهش قیمت خودروهای داخلی شد - روز نو
roozno.com/fa/news/.../رکود-بازار-باعث-کاهش-قیمت-خودروهای-داخلی-شد
در حالی که هفته گذشته با اعلام افزایش وام خودرو از 12 به 15 میلیون تومان، موضوع گشایش در صنعت و بازار خودرو در صدر تحلیل‌های صورت گرفته رسانه‌ها بود، اما ...
بانکها برای خرید خودرو 80 درصد وام می دهند/بازپرداخت طی 7سال
www.akhbarbank.com/vdceew8x.jh8vvi9bbj.html
۲۳ ساعت پیش - اخبار بانک: رییس کل بانک مرکزی می گوید:با روشی که بانک مرکزی در پیش ... داشت که تا 80 درصد قیمت خودرو و حداکثر تا 25 میلیون تومان را در یک دوره هفت ... رییس کل بانک مرکزی در شرایطی که افزایش سرمایه بانک‌ها و بدهی دولت ...
وضعیت خودرو با لغو تحریم‌ها چندان تغییر نمی‌کند | کارنت ...
carnet.ir › آخرین اخبار
۳۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وضعیت حوزه خودرو چندان با تغییر مواجه نخواهد شد و باید در پی کاهش هزینه‌ها تمام شده ... شدن می‌توان انتظار بروز تغییر در حوزه خودرو و قیمت این محصول را داشت. ... جزئیات وام 25 میلیونی خودرو بزدوی اعلام می شود · با ۴میلیون تومان خودرو ...
افزایش قیمت خودرو در آستانه سال 94 + جدول - نمناک
namnak.com/12545-قیمت-خودرو-در-سال-94.html
۱۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با نزدیک شدن به شب عید تکانه های قیمت خودرو افزایش یافته و بالاخره ... از بازار پراید هم، اما خبر می‌رسد که هم‌اکنون پراید در مدل ۱۳۱ قیمتی برابر با ۲۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان دارد و این نشان .... جزئیات وام 25 میلیونی خرید خودرو + جدول
از امروز 4 نوع وام جدید مسکن اجرایی می شود + جدول قیمت اوراق ...
www.fibazar.ir/page/829
۲۸ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - با فرض آنکه قیمت اوراق در روزهای آینده تغییر نکند، متقاضیان وام خرید مسکن باید متوسط 5 میلیون تومان از ارزش وام را برای خرید اوراق هزینه کنند. .... این تسهیلات در قالب دو فقره وام 25میلیونی به زوج و زوجه ارائه می‌شود اما برای دریافتش، هر یک از زوجین ... بله؛ نخریدن خودرو باعث کاهش قیمت و افزایش کیفیتِ آن خواهد شد ...
جام نیوز - اقتصادی
www.jamnews.ir/service/economic
قیمت خرید خودرو با وام 25 میلیون تومانی + جدول ... مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: با پرداخت یارانه و افزایش تقاضا پیش بینی شده که قیمت مرغ در اواخر هفته ...
بانکها وام 25 میلیونی خودرو را می پردازند؟ - نامه نیوز
namehnews.ir/fa/news/.../بانکها-وام-25-میلیونی-خودرو-را-می-پردازند
۴ ساعت پیش - میرخانی گفت: اینکه بگوییم قرار است وام 25 میلیونی بدهیم یک حرف است و ... از این رو با توجه به سابقه برخی بدقولی‌ها من چشمم آب نمی‌خورد که ... است تسهیلات 25 میلیون تومانی را به گردن خود خودروسازان بیاندازند، گفت: ... او گفت: درست است که گفته‌اند منابع بانک‌ها از طریق کاهش سپرده ... شرایط جدید فروش رنو.
یوز - آخرین اخبار قیمت خودرو وارداتی بازار
yooz.ir/news/?t=0&i...قیمت%20خودرو%20وارداتی%20بازار
نمودار رشد پدیده قیمت خودرو وارداتی بازار در گذر زمان. قیمت خودروهای ... در این روز‌، شمش فولاد بدون تغییر قیمت عرضه شد. ... قیمت خرید خودرو با وام 25 میلیون تومانی.
اخبار - خرید و فروش خودرو,قیمت خودرو
www.mashinbazar.com/news/view/page:1/ipp:All
از بازار پژو ۴۰۵ خبر می آید که قیمتی برابر با ۳۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان دارد و این ..... متقاضیان دریافت وام خودرو که مدتها بود منتظر افزایش میزان این تسهیلات بودند، .... 1393، در گروه خودروهای با سطح قیمتی کمتر از 25 میلیون تومان، خودروی تیبا ب .
قیمت خرید خودرو با وام 25 میلیون تومانی - پژواک
pajvak.com/main/article/.../قیمت-خرید-خودرو-با-وام-25-میلیون-تومانی
۳ ساعت پیش - قیمت خرید خودرو با وام 25 میلیون تومانی. ... 3000191935 کلیه حقوق این سایت برای موسسه پژواک محفوظ می باشد . درج مطالب با ذکر منبع بلامانع است .
خبرگزاری تسنیم - جزئیات وام 25میلیونی خودرو به‌زودی اعلام ...
www.tasnimnews.com/.../جزئیات-وام-25میلیونی-خودرو-به-زودی-اعلام-می...
۶ ساعت پیش - جزئیات وام 25میلیونی خودرو به‌زودی اعلام می‌شود ... معاون اقتصادی بانک مرکزی درباره سیاست اقتصادی جدید دولت با اعلام اینکه جزئیات وام خودرو به‌میزان 80درصد قیمت خودرو ... وی درباره کاهش سپرده قانونی بانکها در بانک مرکزی و آزاد شدن نقدینگی ... حداکثر اعتبار این کارتها 10 میلیون تومان با نرخ سود 12 درصد برای ...
قیمت کامیون و کامیونت - قیمت طلا و سکه
www.iranjib.ir/showgroup/100/قیمت-کامیون-و-کامیونت/
قیمت گوشت و مرغ دولتی ویژه ایام محرم اعلام شد · وام 25 میلیونی با بازار خودرو چه می‌کند ؟ قراردادهای سفید‌ ... نام خودرو, قیمت بازار ( تومان ), قیمت نمایندگی ( تومان ) ... کامیونت جک - 5.6 تن, ---, 68,800,000, نمودار تغییر قیمت کامیونت جک - 5.6 تن.
جام جم آنلاین-پرداخت ۲۵ میلیون تومان وام خودرو و اعطای کارت ...
www.jamejamonline.ir/newspreview/2134411565579546030
کد خبر :2134411565579546030 تاریخ :شنبه 25 مهر 1394 ساعت 15:32 بازدید :6353 ... پرداخت ۲۵ میلیون تومان وام خودرو و اعطای کارت خرید به کارمندان ... و رشد اقتصادی ایران وجود دارد و مشخص بود با کاهش قیمت نفت رشد اقتصادی هم کاهش می یابد.
نحوه و شرایط دریافت وام 25 میلیون تومانی خرید خودرو
www.shayanonline.com/.../نحوه-و-شرایط-دریافت-وام-25-میلیون-تومانی....
۷ ساعت پیش - وام 25 میلیونی خرید خودرو به چه کسانی اهدا می شود ... بین بانکی منابع را با نرخ روز 24 درصد دریافت می کنند مجازند اسناد ناشی از فروش مدت دار را تنظیم کرده و مستندات خود را به بانک مرکزی بیاورند ... خبر افزایش وام خرید خودرو مهر 94.
سهام یاب - شبکه اجتماعی بورس - خساپا (سایپا)
www.sahamyab.com/stocktwits/IRO1SIPA0001
25 میلیون تومان وام خودرو، با اقساط ماهانه 480 تا 500 هزار تومان در 7 سال #خپارس #خکمک ... امروز خرید 17درصدی و بیش از 2م حقوقی تو پارس خودرو جالب بود و فروش 44 درصدی .... شاخص 633 واحد افزایش صف خپارسو 4میلیون صف خودرو2میلیون سایپا ...
جزئیات وام 25 میلیونی خرید خودرو + جدول | پرداخت هفت ساله ...
libarshad1388.blogsky.com/.../جزئیات-وام-25-میلیونی-خرید-خودرو-جدول...
۴۳ دقیقه پیش - ... خرید خودروهای داخلی پرداخت می کند؟ پشت پرده افزایش 10 میلیون تومانی وام خرید خودرو چه می گذرد؟ ... قیمت خرید خودرو با وام 25 میلیون تومانی جدول.
عصر خودرو - تاثیرات وام ۲۵ میلیونی بر بازار خودرو
www.asrekhodro.com/News/.../تاثیرات-وام-25-میلیونی-بر-بازار-خودرو
۵ ساعت پیش - ... میلیون تومانی را ندارند بنابراین پرداخت وام 25 میلیون تومانی باعث افزایش ... وی با بیان اینکه البته یکی از دلایل رکود فعلی بازار خودرو، انتظار مردم ... از توافق هسته‌ای مصرف‌کنندگان منتظر کاهش قیمت کالاها از جمله خودرو هستند ...
اقتصاد ایران آنلاین - خودرو
www.eghtesadeiranonline.com/car
سیف از افزایش وام خودرو خبر داد و گفت: با این روشی که بانک مرکزی در پیش خواهد ... را خواهند داشت که تا 80 درصد قیمت خودرو و حداکثر تا 25 میلیون تومان را در یک دوره ...
آخرین نیوز
www.akharinnews.com/
رئیس کل بانک مرکزی: پرداخت ۲۵ میلیون تومان وام خودرو و اعطای کارت خرید به کارمندان ... ایران خلاف قطعنامه ۲۲۳۱ نبود · قیمت خرید خودرو با وام 25 میلیون تومانی +جدول .... آب چغندر قدرت عضلانی بیماران قلبی را بهبود می بخشد، فشار خون را کاهش می دهد و ...
اعلام قیمت طلا
www.tala-arz.com/
شما را با جدیدترین متدهای دریافت پیامک قیمت طلا، قیمت سکه و قیمت ارز آشنا میکنیم. ... در این سیستم با تغییر هر یک از قیمتها بیشتر از 0.2 درصد یک پیامک جدید حاوی قیمت های جدید برای شما ارسال ... ۱۳۹۴/۷/۲۶, احتمال پرداخت وام 25 میلیونی خودرو از نیمه دوم آبان ماه, ایسنا ... ۱۳۹۴/۷/۲۶, وام ۲۵ میلیون تومانی خودرو از کی پرداخت می‌شود؟
خبرگزاری تسنیم - جزئیات وام 25 میلیونی خودرو بزدوی اعلام ...
vista.ir/net/554921
۶ ساعت پیش - جزئیات وام 25 میلیونی خودرو بزدوی اعلام می شود ... جدید دولت با اعلام اینکه جزئیات وام خودرو به میزان 80 درصد قیمت خودرو بزودی اعلام می شود، ... وی درباره کاهش سپرده قانونی بانکها در بانک مرکزی و آزاد شدن نقدینگی بانکها گفت: قرار ... حداکثر اعتبار این کارتها 10 میلیون تومان با نرخ سود 12 درصد برای صاحب کارت ...
جدول قیمت روز خودروهای داخلی | اتاق خبر 24
otaghkhabar24.ir/news/19332
۴ روز پیش - هفته جاری قیمت تندر 90 اتومات 300 هزار تومان کاهش یافته است. ... شنبه, 25 مهر 1394 ... قیمت باقی خودروهای داخلی تغییر خاصی نسبت به نرخ این خودروها در هفته گذشته نداشته است. ... پژو 206 تیپ 2, قیمت جدید هنوز اعلام نشده, 32 میلیون و 500 هزار تومان ... کلاهبرداری 800 میلیارد تومانی / واردات خودرو با ارز دارو.
تاثیرات وام 25 میلیونی بر بازار خودرو - راه فردا
www.rahefarda.com › خودرو
۴ ساعت پیش - وام خودرو در برخی بانک‌ها به ۲۰ میلیون تومان رسید · چرا وام خودرو محرک بازار ... ثبات قیمت خودرو با وجود تورم، به معنی کاهش قیمت آن است · جـدال بر سـر ...
برچسب ها - قیمت خودرو - شفاف
shafaf.ir/fa/tag/1/قیمت%20خودرو
درصد قیمت خودرو و حداکثر تا 25 میلیون تومان را... مرکزی ادامه ... وارد کنندگان خودرو به افشارگری های جدیدی در رابطه با. .... بعد از چند سال عدم افزایش سقف وام خودرو با.
پرداخت 200 میلیارد تومان یارانه تولید/ وام خودرو 25 تومان شد
basironline.com/view.aspx?id=50380
۷ ساعت پیش - پرداخت 200 میلیارد تومان یارانه تولید/ وام خودرو 25 تومان شد ... به مصرف کننده به میزان 80 درصد قیمت خودرو و تا 25 میلیون تومان به مدت هشت ساله را از ... محمدباقر نوبخت با بیان اینکه دو مولفه افزایش سرمایه‌گذاری برای رشد و تولید و ...
سایپا سرچ | لحظه به لحظه با اخبار و قیمت روز خودرو
saipasearch.com/
سایپا سرچ | لحظه به لحظه با اخبار و قیمت روز خودرو. ... شنبه 25 مهر 1394 ، 17 اکتبر 2015. Previous Next. 1234 ... آذهایتکس با وام ۳۰۰ میلیون تومانی به تبریز می‌آید.
برچسب ها - قیمت - خودرو - - عناوین کل اخبار
ofoghetaze.com/fa/tag/1/قیمت%20-%20خودرو%20-
۴ روز پیش - است قیمت لکسوسrx معادل یک میلیون تومان کاهش یافته است. ... وام خودرو با وجود افزایش تورم و رشد قیمت خودرو. ... خودروها از ابتدای فروردین تا امروز: داخلی ها تا 25 و خارجی ها تا 70 میلیون تومان افت قیمت دارند (+جدول مقایسه ای قیمت ها).
بازار خودرو در سراشیبی قیمت‌‌/ افت ۲۰۰ هزار تا ۲.۵ میلیون ...
www.boursenews.ir/.../بازار-خودرو-در-سراشیبی-قیمت%20%20-افت-20...
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همچنین قیمت نوع دوگانه‌سوز این خودرو با افت 300 هزار تومانی، در حال حاضر ... با افزایش 500 هزار تومانی در بازار روبه‌رو بوده و به 25 میلیون تومان رسیده است. ... وقتی یک ماشین خارجی با وام داده میشه و قیمتش مساوی خودرو داخلی است چرا ...
کاهش نرخ سود بانکی در نظر گرفته شده است/وام ۲۵ میلیونی ...
www.farsnews.com/13940725001094
۱ روز پیش - کاهش نرخ سود بانکی در نظر گرفته شده است/وام ۲۵ میلیونی خودرو و کارت ... مرکزی به سمت بانکها می‌شود و به کاهش قیمت تجهیز منابع بانکها منجر خواهد شد. ... درصد یا 25 میلیون تومان را 7 ساله با نرخ 16 درصد از طریق نمایندگی‌های مجاز ...
افزایش وام خودرو تا سقف 15 میلیون تومان / وام جایگزینی ...
www.bourseiness.com/22333/banking-news-11.html
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مبلغ وام خودرو تا سقف 15 میلیون تومان افزایش یافت ... شد با افزایش تورم در سالهای اخیر و همچنین رشد قابل توجه قیمت خودرو از سال 1392 مورد توجه بانکها و بانک مرکزی قرار گرفت. ... مهم‌ترین اخبار و رویدادهای بورس شنبه 25 مهرماه 94.
تاثیرات وام 25 میلیونی بر بازار خودرو
www.mihansanat.com/NewsDetails.aspx?newsId=38156
۵ ساعت پیش - وی افزود: به دلایل مختلف از جمله کاهش شدید قیمت نفت، تورم سالانه و ... از پرداخت وام 25 میلیون تومانی خرید خودرو با بهره 16 درصدی و بازپرداخت هفت ...
پرداخت 200 میلیارد تومان یارانه تولید/ وام خودرو 25 تومان شد
mylastnews.ir/.../پرداخت-200-میلیارد-تومان-یارانه-تولید-وام-خودرو-25-...
۱۸ ساعت پیش - پرداخت 200 میلیارد تومان یارانه تولید/ وام خودرو 25 تومان شد ... پرداخت وام خودرو به مصرف کننده به میزان 80 درصد قیمت خودرو و تا 25 میلیون تومان ... محمدباقر نوبخت با بیان اینکه دو مولفه افزایش سرمایه‌گذاری برای رشد و تولید و رشد ...
تسهیلات خودرو در عمده بانک های خصوصی یافت نمی‌شود,با ...
sabayesalamat.ir/detail/369
۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با گذشت بیش از سه ماه از مصوبه افزایش وام خودرو به 15 میلیون تومان، این ... یک میلیون تومان در ماه و قیمت بالای 25 میلیون تومانی خودرو الزامی است.
اقتصادی ، ارز ، دلار ، نظام مهندسی ، اخبار مهم
www.kmsco.ir/news/detail/مهمترین-اخبار-اقتصادی-طی-روز.../view/
۷ ساعت پیش - پرداخت 200 میلیارد تومان یارانه تولید/ وام خودرو 25 تومان شد ... مصرف کننده به میزان 80 درصد قیمت خودرو و تا 25 میلیون تومان به مدت هشت ساله را از ... گفت: با پرداخت یارانه و افزایش تقاضا پیش بینی شده که قیمت مرغ در اواخر هفته ...
آغاز پرداخت وام ۲۵ میلیون تومانی خودرو از ۱۵ آبان - شبکه خبر
www.irinn.ir/news/.../آغاز-پرداخت-وام-۲۵-میلیون-تومانی-خودرو-از-۱۵-آبا...
۱ روز پیش - معاون اقتصادی بانک مرکزی با بیان اینکه سیاست اقتصادی جدید دولت تقاضا را ... اعلام جزئیات وام 25 میلیونی خودرو، به زودی ... جدید دولت تقاضا را افزایش می‌دهد، گفت: جزئیات وام ۲۵ میلیون تومانی خودرو به زودی اعلام می‌شود. ... قربانی درباره وام خرید خودرو افزود: شرکت های خودروساز داخلی ۸۰ درصد قیمت خودرو را در این ...
طلا نیوز | 6 روش خرید خانه با وام‌های بانکی | بانک و بیمه
www.talanews.com › اخبار اقتصادی › بانک و بیمه
۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در همین روزها بانک مرکزی با کلیات تصویب وام 60 میلیون تومانی هم موافقت کرده است؛ وامی که در ... لیست کامل قیمت خودروها .... شورای پول و اعتبار آن زمان اعلام کرد که وام مسکن مهر از 25 میلیون تومان به 30 میلیون تومان افزایش می یابد.
آخرین اخبار و تحلیل های قیمت طلا | سایت طلا
www.tala.ir/news
جدیدترین تحلیل های طلا و اخبار روند رشد ، کاهش قیمت طلا ، اخبار اقتصادی ، اخبار ... پرداخت تسهیلات خرید خودرو و کالا از ۱۵ آبان/ بازپرداخت ۷ ساله وام ۲۵ میلیونی خودرو/ ... سایت طلا: همزمان با کاهش قیمت طلای جهانی و افت نرخ دلار آزاد بهای طلا و سکه نیز امروز ... قیمت خودرو و حداکثر تا 25 میلیون تومان را در یک دوره هفت ساله پرداخت کنند.
روزنامه ایران
iran-newspaper.com/Newspaper/BlockPrint/92774
۱۲ ساعت پیش - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با اشاره به این سیاست‌ها در حوزه بخش مسکن و منابع لازم در ... این سیاست باعث می‌شود تا کاهش مناسبی در قیمت تمام شده تجهیز منابع در بانک‌ها صورت گیرد. پرداخت وام خودرو تا سقف 25 میلیون تومان
بازار مسکن در سال آینده سقوط آزادش شروع می شود / مردم دست نگه ...
www.bultannews.com › اقتصادی › مسکن
۱۸ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - وی کاهش قیمت ها در بازار مسکن را مانند فنر فشرده شده ای توصیف کرد و به تراز ... سوم اینکه هیچ کارمندی ریسک وام 200 میلیون و 300 میلیون تومانی را قبول نمی کند ... ایجاد کرده را با ورود خورد سازان خارجی بزنیم زمین تا قیمت خودرو ارزان شود ! .... با 25 درصد سود بساز و بفروش جمعش می شه 3 میلیون 600 تا 700 هزار تومان.
تصویب وام 20 میلیون تومانی برای جایگزینی خودروهای ...
www.2diffmag.com/Default.aspx?tabid=8028&articleType...
تصویب وام 20 میلیون تومانی برای جایگزینی خودروهای فرسوده ... کرده که سقف تسهیلات به 80 درصد قیمت خودرو و حداکثر 20 میلیون تومان افزایش یابد. ... بانکی است و این ملاک بین‌المللی است که در چند سال پیش 25 درصد بود و با اقداماتی که انجام شده ...
ایران اسلامی - تاثیر افزایش قیمت بنزین بر خودرو
iraneslaminews.com/fa/doc/news/.../تاثیر-افزایش-قیمت-بنزین-خودرو
۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگرچه دولت تصمیم گرفته تا با افزایش قیمت بنزین، مرحله‌ای دیگر از ساماندهی یارانه انرژی را اجرایی سازد، اما ... وام خودرو 25 میلیون تومان شد.
وام خودرو ۲۵ میلیون تومان شد - اقتصادایران
www.econews.ir/fa/c1_275474/ایران/.../وام_خودرو_۲۵_میلیون_تومان_شد
۱ روز پیش - اکونیوز:رئیس کل بانک مرکزی،با اشاره به اقدامات بانک مرکزی در بسته ... شده بود که قرار است با تغییر سیاست ها دامنه آن از 10تا 13 درصد تعیین شود. ... شنبه, 25 مهر 1394 ... قیمت نفت ایران سه دلار افزایش یافت- 1 ساعت پیش.
بررسی طرح افزایش وام 35 میلیونی مسکن به 50 میلیون
bazarkhabar.ir/News.aspx?ID=107674
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - قیمت خودرو ... باید یادآور شد که شرایط فعلی پرداخت وام 35 میلیون تومانی خرید مسکن ... 35 میلیونی مصوب سال 1392 با وجود اینکه رقم قابل توجهی در مقابل قیمت ... غرامت حادثه منا 30میلیارد تومان/ علی‌الحساب نفری 25 میلیون پرداخت ...
وام خودرو 25 میلیون تومان شد؟ - پرشین وی
www.persianv.com/preview/310440.php
۱ روز پیش - وام خودرو 25 میلیون تومان شد؟ ... نوبخت با اشاره به اینکه موضوع کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی تأثیر در .... سردترین روزهای خرید و فروش خودرو.
25 میلیون تومان وام خودرو اعطا می شود
9sobh.ir/fa/news/22637/25-میلیون-تومان-وام-خودرو-اعطا-می-شود
۱ روز پیش - نوبخت با اشاره به اینکه موضوع کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی ... سیف: اعطای وام خرید خودرو تا ۲۵ میلیون تومان/ کارمندان کارت خرید می‌گیرند.
شرایط دریافت وام 35 میلیونی مسکن + قیمت اوراق و اقساط
www.ireconomy.ir/.../شرایط+دریافت+وام+35+میلیونی+مسکن+%2B+ق...
۱۸ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شورای پول و اعتبار با افزایش سقف فردی تسهیلات خرید خودروهای عمومی ... زوج های جوان متقاضی وام 50 میلیون تومانی (دو فقره وام 25میلیون تومانی) ...
پرداخت 200 میلیارد تومان یارانه تولید/ وام خودرو 25 تومان شد ...
www.nirimiz.ir/news/36799
۸ ساعت پیش - پرداخت 200 میلیارد تومان یارانه تولید/ وام خودرو 25 تومان شد ... درصد قیمت خودرو و تا 25 میلیون تومان به مدت هشت ساله را از دیگر برنامه های این بانک اعلام کرد. ... محمدباقر نوبخت با بیان اینکه دو مولفه افزایش سرمایه‌گذاری برای رشد و ...
تغییر جهت‌گیری سیاست وام مسکن - فرارو
fararu.com/fa/news/210517/تغییر-جهت‌گیری-سیاست-وام-مسکن
۲۴ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وزارت راه‌وشهرسازی در شروع به کار دولت یازدهم، همزمان با صدور دستور توقف ... از مبلغ 20 تا 25 میلیون تومان کنونی به 30 تا 50 میلیون تومان افزایش پیدا کرد. ... در حال حاضر سقف وام خرید مسکن برای همه متقاضیان 35 میلیون تومان و برای زوج‌های جوان، 50 میلیون تومان است. .... (تصاویر) صحنه تصادف خودروی باران کوثری.
قیمت خرید خودرو با وام 25 میلیون تومانی - News - Shafaqna
web.shafaqna.com/FA/IR/503994
۶ ساعت پیش - قیمت خرید خودرو با وام 25 میلیون تومانی. ... ایران جزء معدود کشورها در شیوع سرطان معده/کاهش 25 درصد سرطان‌ها با حذف سیگار و قلیان. - ویستا ...
دلیل افزایش یک میلیون تومانی قیمت پارس تندر / تابع ...
www.tejaratnews.com/.../News-17717-دلیل_افزایش_میلیون_تومانی_ق...
پرداخت وام 25 میلیونی خرید خودرو / کارمزد 16 درصد .... وی با تأکید بر اینکه در قیمت‌گذاری خودروها تابع نظر شورای رقابت خواهیم بود، در پاسخ به این ... فروزان‌مهر در مورد افزایش 5.5 میلیون تومانی قیمت سراتو دنده‌ای گفت: قیمت این خودرو در اسفند 93 از ...
اتحادیه طلا و جواهر: قیمت زنده سکه و طلا
www.tgju.org/
قیمت طلا, قیمت زنده, تغییر? ... سکه به تومان ... نفت و انرژی, قیمت به دلار, تغییر? .... ۱۳۹۴/۰۷/۲۶۱۳:۰۰خودرو آغاز پرداخت وام ۲۵ میلیون تومانی خودرو از ۱۵ آبان ... جدیدترین قیمت خودروهای کیاموتورز +جدول · ۱۳۹۴/۰۷/۲۶۱۳:۴۰خودرو وام 25 میلیونی خودرو عملی ... هند برای ایران/ کاهش 50 درصدی قیمت کود شیمیایی در هند با احداث کارخانه در چابهار ...
جزئیات اقساط تسهیلات 35 و 50 میلیون تومانی مسکن رسما ...
www.mehrnews.com/.../جزئیات-اقساط-تسهیلات-35-و-50-میلیون-تومان...
۲۲ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن با اشاره به سقف 35 میلیون تومانی تسهیلات ... فردی 10 میلیون تومان حساب صندوق دارد می‌تواند با خرید 25 میلیون تومان اوراق ... وی درباره دریافت وام حداکثر 50 میلیونی زوجین نیز گفت: ممکن است یکی از ... مشتری و هم‌چنین تاثیر‌گذاری آن بر تغییر قیمت در بازار مسکن نیز توجه شود.
وام ٢٠ میلیونی خودرو در برخی بانک‌ها - پایگاه خبری عصر هشتم
asr8.ir/news/2350/وام-٢٠-میلیونی-خودرو-در-برخی-بانک‌ها.html
۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شنبه 25 مهر 1394 Saturday 17 October 2015 ... با گذشت بیش از سه ماه از مصوبه افزایش وام خودرو به ١۵ میلیون تومان، این تسهیلات در عمده ... از چند سال عدم افزایش سقف وام خودرو با وجود افزایش تورم و رشد قیمت خودرو، سرانجام شورای ...
فروش وام 10 میلیون تومانی
www.bargozideha.com/tag/فروش-وام-10-میلیون-تومانی
اوراق 20 میلیون تومانی جایگزین وام 20 میلیونی است، با این تفاوت که خریدار این ... 25 میلیون تومانی» باعث می شود در روزهای آینده قیمت فروش وام های کنونی کاهش یابد. .... پیش فروش خودرو تیبا با مبلغ پیش پرداخت 10 تا 12 میلیون تومان و محصولات ...