آیا فردا شنبه 16 بهمن 95 مدارس مازندران تعطیل است ؟

آیا مدارس مازندران شنبه 16 بهمن 95  تعطیل است ؟

آیا مدارس و دانشگاه ها و ادارات مازندران شنبه 16 بهمن 95 تعطیل هست؟

خبر تعطیلی مدارس و ادارات شنبه 16 بهمن 95

آیا فردا شنبه 16 بهمن 95 مدارس مازندران تعطیل است ؟

تمامی مدارس مازندران در روز شنبه 16 بهمن 95 تعطیل شد

محمودرضا علیزاده دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری اظهار داشت: بر حسب دستور معاون عمرانی استاندار مازندران به دلیل افت فشار گاز، برودت سرما و یخبندان کلیه مدارس مازندران روز شنبه تعطیل اعلام شده است.



وی افزود: این تعطیلی شامل حال تمامی مدارس پیش‌دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و دوم، پیش دانشگاهی در دو شیفت صبح و عصر خواهد بود.

سخنگوی آموزش و پرورش مازندران گفت: در صورت تداوم سرما و افت فشار گاز اطلاعیه‌های بعدی برای تعطیلی مدارس در روزهای آینده هفته آتی متعاقباً اعلام می‌شود.

به گزارش تسنیم، هم‌اکنون دمای هوای شهرهای مازندران به کمتر 2 درجه سانتیگراد زیر صفر رسیده و هر 3 محور استان و جاده‌ کوهستانی مازندران پوشیده از برف است.

تعطیلی همه دانشگاه های مازندران شنبه 95/11/16

علی نبیان معاون عمرانی استاندار مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: همه دانشگاه های استان با توجه به برودت هوا روز شنبه 16 بهمن در شیفت های صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

وی افزود: همه دانشگاه های دولتی استان به سوخت دوم مجهز شدند اما برخی دانشگاه های غیر انتفاعی سوخت جایگزین ندارند به همین دلیل برای پایداری در مصرف گاز خانگی ، دانشگاه های و مراکز اموزشی استان روز شنبه تعطیل خواهند بود.

وضعیت ادارات مازندران شنبه 16 بهمن 95

علی نبیان با بیان اینکه شروع ساعت کار ادارات و دستگاه های اجرایی استان روز شنبه تغییری نکرده است، افزود: برای حفظ فشار گاز مصرف خانگی ، گاز همه جایگاههای سی ان جی،صنایع و ادارات استان مازندران قطع می شود و همه ادارات و صنایع روز شنبه باید از سوخت دوم استفاده کنند.

پیش بینی آب و هوای مازندران

بسطامی کارشناس هواشناسی نیز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: برودت هوا روز شنبه در مناطق کوهستانی مازندران به 15درجه زیر صفر و در شهرها و مناطق دشتی استان تا 3 درجه زیر صفر خواهد رسید.




برای دریافت سریع آخرین اخبار در مورد تعطیلی مدارس ، به کانال ما در تلگرام بیپوندید.

برای ورود به کانال اینجا کلیک کنید