افشاگری ژوله از سانسور اجرایش در خندوانه
کدام بخش از اجرای ژوله سانسور شد؟
افشاگری امیر مهدی ژوله از سانسور در خندوانه
کدام بخش از اجرای ژوله در خندوانه سانسور شد؟

افشاگری ژوله از سانسور اجرایش در خندوانه!

امیرمهدی ژوله در گفتگویی اعتراف کرد که بخش‌هایی از اجرایش در برنامه «خندوانه» سانسور شده‌است.

حذف بخشی از استندآپ کمدی امیرمهدی ژوله

این طنزپرداز که کار مطبوعاتی‌اش را در سال 1379 با هفته نامه «تماشاگران امروز» آغاز کرده بعد از 15 سال در مقابل همکاران سابقش نشست و ناگفته‌هایش را بیان کرد.

بخش‌هایی از صحبت‌های این طنزپرداز در ادامه آمده است: با موزیسین هماهنگ کردم که وقتی من شلنگ را در می‌آورم، نی بزند و یک تیکه هم داشتم که می‌رفتم پول می‌دادم که برایم کلیپ بسازند.

یک شعر خوب هم می‌خواندم: صد دفعه، هر دفعه، دستمه، بسمه ... و روی این هم تمپو می‌آمد. ولی این تیکه را درآوردند. زمان اجرا واقعی است. ولی یک تیکه هایی بود که درآوردند و با دو تا نمای تماشاچی و این‌ها درست شد.

دفعه اول فقط به رامبد نگاه می‌کردم. کج هم ایستاده بودم. به من گفتند سرت را بچرخان. سرم را چرخاندم یادم رفت. اصلا ارتباط گرفتن با آنها فاجعه است.

دیروز دو تا خانم می خواستند با من عکس بگیرند و اصرار داشتند که در عکس برای من شاخ بگذارند. من اندازه آن جایگاهی که در آن قرار گرفته ام نیستم. فارغ از هر گونه شکست نفسی، واقعا دور اول می‌گفتم خدا کند حذف بشوم. دور بعدی را می خواهم چه کنم؟ الان نمی‌خواهم حذف بشوم؛ ولی واقعا نمی دانم دفعه بعد را چه کنم.

سریال «درحاشیه» اصلا از لحاظ متن چیزی برای دفاع ندارد. آن‌قدر که همه چیز به هم ریخت و اصلا آن کاری که می‌خواستیم بکنیم نشد و در مونتاژ قسمت‌ها بی سر و ته شد و ...


منبع : هفته نامه تماشاگران امروز




افشاگری ژوله از سانسور اجرایش در خندوانه! - سیمرغ
seemorgh.com › فرهنگ و هنر › تلویزیون
۵۲ دقیقه پیش - افشاگری ژوله از سانسور اجرایش در خندوانه! امیرمهدی ژوله در گفتگویی اعتراف کرد که بخش‌هایی از اجرایش در برنامه «خندوانه» سانسور شده‌است.
خواننده خندوانه بازیگر شد!! - سیمرغ
seemorgh.com › فرهنگ و هنر › اخبار فرهنگ و هنر
۲ ساعت پیش - خواننده خندوانه بازیگر شد. ... اجرای تیتراژ “خندوانه” را دارد در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است. ... افشاگری ژوله از سانسور اجرایش در خندوانه!
قول و قرار محمدعلی کشاورز با هما روستا قبل از فوتش! - سیمرغ
seemorgh.com › فرهنگ و هنر › سینما › چهره های سینمایی
۱ ساعت پیش - افشاگری ژوله از سانسور اجرایش در خندوانه! امیرمهدی ژوله در گفتگویی اعتراف کرد که بخش‌هایی از اجرایش در برنامه «خندوانه» سانسور شده‌است.
کدام بخش از اجرای ژوله سانسور شد؟ - صفحه نخست
lahzenews.ir/fa/news/14946/کدام-بخش-از-اجرای-ژوله-سانسور-شد
۱ ساعت پیش - امیرمهدی ژوله در گفتگو با هفته نامه «تماشاگران امروز» اعتراف کرد که بخش‌هایی از اجرایش در برنامه «خندوانه» سانسور شده‌است. ... کدام بخش از اجرای ژوله در خندوانه سانسور شد؟ یک شعر خوب هم می‌خواندم: صد دفعه، هر دفعه، دستمه، بسمه ... و روی این هم ... افشاگری یک ایرانی از علت حادثه منا (۱ نظر) · گزینه حامیان دولت برای ...
تیتر 24
www.titr24.com/
افشاگری ژوله از سانسور اجرایش در خندوانه! سیمرغ 1 دقیقه پیش. وقتی خاطره ها سنگین شه، فراموشی میاره! سیمرغ 1 دقیقه پیش. جوایز «اسب سیاه» و «نعل اسب» به ...
پژمان جمشیدی با آزاده صمدی و بهنوش بختیاری همبازی شد! - Titr24
www.titr24.com/News.aspx?NewsID=g4q2m3jHDS4o2YCN3395rQ==
۲ ساعت پیش - خداحافظی کمدین خندوانه از اینستاگرام بخاطر توهین ها! ناهار خوردن بهرام رادان در کنار .... افشاگری ژوله از سانسور اجرایش در خندوانه! قول و قرار محمدعلی ...
کدام بخش از اجرای ژوله در خندوانه سانسور شد؟ - Shafaqna
monitor.shafaqna.com/FA/IR/2031428
۲۲ ساعت پیش - کدام بخش از اجرای ژوله در خندوانه سانسور شد؟ ... امیرمهدی ژوله در گفتگو با هفته نامه تماشاگران امروز اعتراف کرد که بخش هایی از اجرایش در برنامه خندوانه سانسور شده است. .... افشای هویت قاتل پلیس استان الشملی عربستان + فیلم.
دانلود فیلم شوخی امیر مهدی ژوله با امیر تتلو در خندوانه در ...
jadidtarinadmin.rozblog.com/post/95
۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کس/واکنش امیر تتلو به استندآپ کمدی امیرمهدی ژوله در خندوانه. ماجرای توهین .... «خندوانه» درباره اجرایش نوشت اما بعد از اجرا، طرفداران امیر تتلو خواننده زیرزمینی ... دانلود فیلم ..... افشاگری امیر مهدی ژوله از سانسور در خندوانه - کوتوله ها
کدام بخش از اجرای ژوله سانسور شد؟ - تی نیوز
tnews.ir/news/388149024697.html
۱ ساعت پیش - هفته نامه تماشاگران امروز: امیرمهدی ژوله در گفتگویی اعتراف کرد که بخش‌هایی از اجرایش در برنامه «خندوانه» سانسور شده‌است. این طنزپرداز که کار ...
تصاویر برای افشاگری ژوله از سانسور اجرایش در خندوانهگزارش تصاویر

    نتیجه تصویری برای افشاگری ژوله از سانسور اجرایش در خندوانه
    7 ساعت قبل
    نتیجه تصویری برای افشاگری ژوله از سانسور اجرایش در خندوانه
    نتیجه تصویری برای افشاگری ژوله از سانسور اجرایش در خندوانه
    5 روز پیش
    نتیجه تصویری برای افشاگری ژوله از سانسور اجرایش در خندوانه
    نتیجه تصویری برای افشاگری ژوله از سانسور اجرایش در خندوانه

تصاویر بیشتر برای افشاگری ژوله از سانسور اجرایش در خندوانه
ساعت دیدار ایران و ژاپن مشخص شد-سیمرغ|خبرپو
khabarpu.com › ورزش › بازی های ملی › ساعت دیدار ایران و ژاپن مشخص شد
۲ ساعت پیش - خداحافظی کمدین خندوانه از اینستاگرام بخاطر توهین ها! .... افشای راز دو جنسه‌های فوتبال بانوان ایران .... افشاگری ژوله از سانسور اجرایش در خندوانه!
افشاگری امیر مهدی ژوله از سانسور در خندوانه - کوتوله ها
kotoleha.com/افشاگری-امیر-مهدی-ژوله-از-سانسور-در-خند/
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - افشاگری امیر مهدی ژوله از سانسور در خندوانه. images. امیر مهدی ژوله به تازگی در قسمتی از برنامه رامبد جوان که راجع به ام اسی ها بود حضور پیدا کرد اما ...
دانلود کلیپ فیلم بخش شوخی امیر مهدی ژوله به امیر تتلو ...
pixmodel.ir/دانلود-کلیپ-فیلم-بخش-شوخی-امیر-مهدی-ژول/
۵ روز پیش - دانلود فیلم شوخی امیر مهدی ژوله با امیر تتلو در خندوانه در … .... به امیر تتلو. jule-tatalo. امیر مهدی ژوله که امشب در برنامه خندوانه اجرای استند آپ پرداخت در بخشی از اجرایش به … ..... افشاگری امیر مهدی ژوله از سانسور در خندوانه – کوتوله ها.
گودنیوز - کدام بخش از اجرای ژوله سانسور شد؟
goodnews.ir/3382483/کدام-بخش-از-اجرای-ژوله-سانسور-شد
۲ ساعت پیش - امیرمهدی ژوله در گفتگویی اعتراف کرد که بخش‌هایی از اجرایش در برنامه «خندوانه» سانسور شده‌است. هفته نامه تماشاگران امروز:این طنزپرداز که کار ...
افشاگری امیر مهدی ژوله از سانسور در خندوانه - فری اس ام اس
ferisms.ir › بخش خبری › فیلم و سریال
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - افشاگری امیر مهدی ژوله از سانسور در خندوانه امیر مهدی ژوله به تازگی در قسمتی از برنامه رامبد جوان که راجع به ام اسی ها بود حضور پیدا کرد اما به گفته ...
وقتی خندوانه معرف شخصیت مان می شود - شهر
www.shahr.ir/default.aspx?tabid=136&ArticleId=9482
۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از نظر این رای دهندگان امیرمهدی ژوله نویسنده چلچراغ است و یک روشنفکر محسوب می‌شود در حالی که ... در مقابل امین حیایی که ظاهرا چند ثانیه از اجرایش سانسور شده بود ادای افراد مست و معتاد را درآورد. ... افشاگری توییتری در مورد حادثه منا.
واکنش تتلو و طرفدارانش به شوخی جنجالی ژوله در خندوانه!
www.persianv.com/sargarm/306390.php
۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - واکنش تتلو و طرفدارانش به شوخی جنجالی ژوله در خندوانه , حمله طرفداران تتلو به صفحه ... استندآپ کمدی‌ در «خندوانه» درباره اجرایش نوشت اما بعد از اجرا، طرفداران امیر تتلو خواننده ..... سانسور غیرمتعارف تلویزیون در حمایت از مرتضی پاشایی! .... افشاگری پولاد کیمیایی از داشتن یک خواهر ناتنی به نام گیلدا + عکس.
علت تماس ۳۰ باره ظریف با معاونش؟/ مداحان مجالس ترحیم راه ورود ...
boyernews.com/163715/علت-تماس-۳۰-باره-ظریف-با-معاونش؟-مداحان/
۱۱ ساعت پیش - افشاگری های جدید آیت الله هاشمی درباره احمدی نژاد و ضرغامی/ جزئیات ماجرای نامه به رهبر معظم .... کدام بخش از اجرای «ژوله» در خندوانه سانسور شد؟ ... «تماشاگران امروز» اعتراف کرد که بخش‌هایی از اجرایش در برنامه «خندوانه» سانسور شده‌است.
واکنش «تتلو» به شوخی با نامش در خندوانه - مجله تو زیبایی
tozibae.ir/2015/09/واکنش-تتلو-به-شوخی-با-نامش-در-خندوانه/
۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - واکنش تتلو به اجرای ژوله/ خوشحال کردن مردم کار مقدسیه ... امیرمهدی ژوله در آخرین پست خود پیش از اجرای استندآپ کمدی‌ در «خندوانه» درباره اجرایش نوشت اما بعد از اجرا، طرفداران امیر تتلو خواننده زیرزمینی ... توضیحات کمدین مبتلا به ام اس از سانسور حضورش در خندوانه! .... + فیلم · افشای یک راز عجیب؛ هیتلر معتاد بود!
مجری افشا کننده بی اخلاقی زاکانی ممنوع التصویر شد ... - گیلان
www.tabnakgilan.ir/.../مجری-افشا-کننده-بی-اخلاقی-زاکانی-ممنوع-التص...
۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - افشاگری یک داعشی/ زنان داعش بیوه‌های موصل را مجبور به "جهاد نکاح" .... تنها 5 دقیقه پس از پایان اجرایش در خندوانه رکوردی عجیب و باورنکردنی در .... واکنش حیایی و ژوله به حواشی «خندوانه» ... سانسور فحش ها به سبک عادل فردوسی پور.
واکنش تتلو و طرفدارانش به شوخی جنجالی ژوله در خندوانه!
ln.sayekhis.ir/?p=97434
۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - افشاگری یک ایرانی از علت حادثه رمی جمرات ... واکنش تتلو و طرفدارانش به شوخی جنجالی ژوله در خندوانه! ... امیرمهدی ژوله، این نویسنده که سابقه‌ی بازیگری ندارد، در بخشی از اجرایش به سراغ موضوع شهرت رفت. فوتبالیست شدن، خواننده شدن، بازیگر ..... سانسور غیرمتعارف تلویزیون در حمایت از مرتضی پاشایی! + عکس.
آرای امیرمهدی ژوله و امین حیایی سایه به سایه یکدیگر در حال ...
ebratonline.ir/?part=news&inc=news&id=71653
۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - البته پیش از آن هم حاشیه سازان برای اثبات سیاسی بودن خندوانه به ... ماجرا از این قرار بود که جمعه شب و پیش از اجرای امیرمهدی ژوله ، او آخرین پست ایسنتاگرامی خود را درباره اجرایش در خندوانه نوشت اما .... که در دولت احمدی نژاد بلاتکلیف است افشاگری در خصوص اقدام عجیب حسین ... چه کسی جلسات برجام را سانسور می‌کند؟
مهلت مسابقه کتابخوانی خندوانه - یلدا بلاگ
mpilotnewsi.yaldablog.ir/list/مهلت+مسابقه+کتابخوانی+خندوانه.html
دانلود رقابت ژوله و عبدالهی در مسابقه خنداننده برتر در برنامه خندوانه با کیفیت . ... امین حیایی به فاصله چند دقیقه از پایان اجرایش در مسابقه خندوانه رکوردی عجیب و ..... پایان «زنده باد مخالف من» در بن‌بست اصلاحات/ حمله اصلاح‌طلبان به افشاگری «صادق» و ... عکسای بدونسریال دخترامپراطور | سانسور قسمت۲۰ سریال کره ای دختر امپراطور ...
سانسور نصف نمایشنامه ای با مضمون شهدا توسط ارشاد
www.entekhab.ir/.../سانسور-نصف-نمایشنامه-ای-با-مضمون-شهدا-توسط-ار...
۷ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - سانسور نصف نمایشنامه ای با مضمون شهدا توسط ارشاد ... از هم‌وطنان شهید خودم بگویم باید به سمت متون بی‌دردسر و بی‌خاصیت بروم تا مشکلی برای اجرایم پیش نیاید. ... نتایج ابتدایی رقابت امیرمهدی ژوله و امین حیایی در خندوانه / فاصله اندک آراء دو کمدین (۴۵۲ نظر) ... افشاگری در خصوص اقدام عجیب حسین رضازاده (۶۲ نظر).
اهانت کُمدین های خندوانه به شعور مخاطبان! - Bartarinha.IR ...
www.bartarinha.ir › اخبار روز › اخبار فرهنگی
۲۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خندوانه،علیرضا خمسه در خندوانه،جواد رضویان در خندوانه،استندآپ کمدین. ... او بارها پیش از اجرا و در خود اجرایش اعلام کرد که هیچ گونه آمادگی برای اجرا نداشته ... ژوله و شقایق دهقان، جزو بهترین های دور اول استندآپ کمدی خندوانه بود؛ درست همان ها ... سانسور فحش ها به سبک عادل فردوسی پور ... افشاگری یک ایرانی از علت حادثه منا.
بررسی دور اول استندآپ های خندوانه و ترین های آن - دوسبو
dosaboo.com/art/art-news/بررسی-دور-اول-استندآپ-های-خندوانه-و-تری
۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - استندآپ کمدی «خندوانه» هرچقدر هم که درجه یک نباشد، ایراد و اشکال ... اجرایش به نسبت کربلایی، خیلی بهتر نبود و نمی شد حدس زد کدام یکی امتیاز می گیرند. ... جنجال ها: بلافاصله بعد از پایان برنامه، موج حمایت از ژوله، صفحات اجتماعی را پر کرد ..... افشای راز دو جنسه‌های فوتبال بانوان ایران ... سانسور فحش به سبک عادل ...
افشای روابط خانواده سلطنتی انگلیس و هیتلر - آکا
www.akairan.com/biography/superstar/201572813920.html
۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - افشای روابط خانواده سلطنتی انگلیس و هیتلر روابط خانواده سلطنتی انگلیس و هیتلر,خانواده سلطنتی ... بالا گرفتن بحث سانسور در انگلیس ... سانسور مسئله دموکراتیکی نیست. .... عکس رامبد جوان و حیایی و ژوله در آخرین لحظه رای گیری + نتیجه رای گیری .... توضیحات شفاف رامبد جوان به جنجال سیاسی خندوانه!
دانلود مستند های زناشویی - پی سی مووی,دانلود فیلم خارجی ...
www.justsearching.ir/nmcncnynfnrcqcsvdmvndnsdcacyctdqnjrctcjcn.html
۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آموزش روابط زناشویی دانلود فیلم روابط زناشویی بدون سانسور دانلود فیلم . ... مستند در آغوش یاران” افشاگری رسوایی های جنسی مسعود رجوی +دانلود . ..... دانلود فیلم شوخی امیر مهدی ژوله با امیر تتلو در خندوانه ... امیر مهدی ژوله که امشب در برنامه خندوانه اجرای استند آپ پرداخت در بخشی از اجرایش به خوانندگی و خوانندگی زیر ...
رامبد جوان احمدی نژاد مهمان خندوانه - تبلیغات متنی
www.tizfeed.ir/list/رامبد+جوان++احمدی+نژاد+مهمان+خندوانه.html
او که به همراه رامبد جوان این روزها در برنامه «خندوانه» حضور دارد این عکس را در صفحه شخصی ... شفیعی جم که اجرایش را تمام کرد، شقایق دهقان روی سن آمد، اما به جای آغاز اجرایش از .... وضعیت نمایش : سانسور شده .... امیر مهدی ژوله طنز نویس و نویسنده سریال های مهران مدیری با انتشار متن زیر در .... واکنش جالب حامیان احمدی نژاد به افشاگری رحیمی.
رامبد جوان احمدی نژاد مهمان خندوانه - تبلیغات متنی
www.shabblog.ir/list/رامبد+جوان++احمدی+نژاد+مهمان+خندوانه.html
۱۵ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جناب خان رامبد, جناب خان youtube, جناب خان خواستگاری, خندوانه مجید صالحی, جناب ... شفیعی جم که اجرایش را تمام کرد، شقایق دهقان روی سن آمد، اما به جای آغاز .... وضعیت نمایش : سانسور شده ... امیر مهدی ژوله طنز نویس و نویسنده سریال های مهران مدیری با انتشار متن زیر در .... واکنش جالب حامیان احمدی نژاد به افشاگری رحیمی.
باتوته | رامبد اجرایش شفیعی شقایق رامبد جوان شقایق دهقان ...
batoote.ir/.../رامبد%20,اجرایش%20,شفیعی%20,شقایق%20,رامبد%20جوا...
سورپرایز جالب شقایق دهقان در خندوانه +شوخی با دکتر ظریف! ... وضعیت نمایش : سانسور شده ... قسمت ۱۲۴ (۱۲ شهریور با حضور و مسابقه کمدین برتر – امیر مهدی ژوله و هومن حاجی عبداللهی) ...... یادگیری فعال - صحبت های دکتر حمیدرضا محبوبی در برنامه ی طعم · محمدرضارحیمی در نامه ایبه احمدی نژاد اینگونه نوشت · افشاگری اسحاق جهانگیری ...
واکنش تتلو و طرفدارانش به شوخی جنجالی ژوله در خندوانه ...
irannp.com/.../in_persianv.comr5.lsargarmr5.l306390.php_ts1_واکنش-ت...
۲۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - واکنش تتلو و طرفدارانش به شوخی جنجالی ژوله در خندوانه-پرشین وی. MENU .... امیرمهدی ژوله، این نویسنده که سابقه‌ی بازیگری ندارد، در بخشی از اجرایش به سراغ موضوع شهرت رفت. ..... سانسور غیرمتعارف تلویزیون در حمایت از مرتضی پاشایی! .... افشاگری پولاد کیمیایی از داشتن یک خواهر ناتنی به نام گیلدا + عکس.
الف - امیرمهدی ژوله: می‌خواهم صفحه اینستاگرامم را ببندم
mail.alef.ir/vdcjiie88uqehhz.fsfu.html?295952
۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - امیرمهدی ژوله می‌گوید اگر یکی را دوست داریم لازم نیست به آن یکی فحش بدهیم، اگر افکار و عقاید یک . ... ژوله درباره شوخی‌‌های خود با خوانندگان در اجرای استندآپ کمدی‌اش هم می‌گوید: «من در اجرایم با چند تن از ... خندوانه درست شد که ما فرهنگ مدارا را یاد بگیریم، این که می‌شود به جای .... بستن صفحه مثل سانسور صدا و سیماست.
واکنش تتلو و طرفدارانش به شوخی جنجالی ژوله در خندوانه ...
khabar-news.ir/واکنش-تتلو-و-طرفدارانش-به-شوخی-جنجالی-ژ/
۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - واکنش تتلو و طرفدارانش به شوخی جنجالی ژوله در خندوانه! ... امیرمهدی ژوله، این نویسنده که سابقه‌ی بازیگری ندارد، در بخشی از اجرایش به سراغ موضوع شهرت رفت. فوتبالیست شدن، ..... سانسور غیرمتعارف تلویزیون در حمایت از مرتضی پاشایی! .... افشاگری پولاد کیمیایی از داشتن یک خواهر ناتنی به نام گیلدا + عکس.
دانلود مسابقه شقایق دهقان على مسعودى در خندوانه - تبلیغات ...
www.almaz.ir/.../دانلود+مسابقه+شقایق+دهقان+على+مسعودى+در+خندوانه....
۲۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شفیعی جم که اجرایش را تمام کرد، شقایق دهقان روی سن آمد، اما به جای آغاز اجرایش ... برای دانلود کلیپ امیر مهدی ژوله در مسابقه کمدین خندوانه با لینک ... وضعیت نمایش : سانسور شده ..... آیا روحانی این افشاگری تامل برانگیز را خوانده است؟
ALL-BLOG.IR | تگ | جنجال
www.all-blog.ir/tags/جنجال
۲ روز پیش - هجوم هواداران امیر تتلو به صفحه امیرمهدی ژوله بعد اجرایش در خندوانه + ... واکنش کاربران صفحات اجتماعی به ... واکنش تتلو و طرفدارانش به شوخی جنجالی ژوله در خندوانه . ...... افشای جزئیات تازه از پرونده زمین خواری در ایران · زیباکلام:اگر توافق وین در دوران ..., ..... عدم سانسور تماشاگران ایرانی بازی والیبال ایران و ایتالیا.
نظر شما در باره «استندآپ کمدی» این شب‌های تلویزیون چیست؟
feydus.ir/ShowNews-619993.aspx
لیگ کمدین‌ها که قرار است با اجرای استندآپ کمدی در برنامه خندوانه و کسب آرا مردمی به ... حواشی فراوانی داشته است از اجرای خوب و هوشمندانه امیرمهدی ژوله تا شوخی های سجاد ... انهم سانسور کنه جایگزین زیاده پاسخ ها ناشناس این نظر سنجی در مورد خندوانه است شما .... مردمی که منتظر اجرایش بودند توهین کرد و کلا بینندگان برنامه رو ادم حساب نکرد ...
خاطرات جالب امین حیایی از پشت صحنه فیلم ها در 'خندوانه'، ...
parsijoo.ir/khabar/showNewsPost?npid...از...'خندوانه'،...
۲۰ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خاطرات جالب امین حیایی از پشت صحنه فیلم‌ها در "خندوانه"، اشاره به کدام فیلم‌های ... رقابت کمدین‌ها در برابر مردم، در "خندوانه": اجرای هومن حاج عبدالهی و امیر مهدی ژوله/ ... سانسور بامزه "استراحت مطلق" با بوق‌های عجیب و غریب، برای شبکه نمایش خانگی! .... نمونه لیبرال فیلم‌های سیاسی افشاگرانه اروپایی+ بحث مورد علاقه اخیر ...
دانلود سریال 94 - Part 3
download-series.ir/page/3/
۲ ساعت پیش – توضیحات افشای علت سقوط جرثقیل در مکه; اسم فایل ...... امین حیایی به فاصله تنها 5 دقیقه پس از پایان اجرایش در خندوانه رکوردی عجیب و باورنکردنی … ..... ۱۰ ساعت پیش – خندوانه: مسابقه کمدین های برتر؛ امیر مهدی ژوله و هومن حاجی … ... رکورد دار خرید بلیت سینما در کشور · سانسور سریال «فخیم‌زاده» فقط 4 دقیقه بود ...
رامبد جوان احمدی نژاد مهمان خندوانه - تبلیغات متنی
www.sooba.ir/list/رامبد+جوان++احمدی+نژاد+مهمان+خندوانه.html
جناب خان رامبد, جناب خان youtube, جناب خان خواستگاری, خندوانه مجید صالحی, جناب خان .... شفیعی جم که اجرایش را تمام کرد، شقایق دهقان روی سن آمد، اما به جای آغاز اجرایش از .... وضعیت نمایش : سانسور شده ... امیر مهدی ژوله طنز نویس و نویسنده سریال های مهران مدیری با انتشار متن زیر در .... واکنش جالب حامیان احمدی نژاد به افشاگری رحیمی.
امیرمهدی ژوله شگفتی ساز شد! - دبلیو خبر
wwwkhabar.com/3853763
۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اجرای فوق العاده امیر مهدی ژوله در سومین شب لیگ کمدین های خندوانه همه را غافلگیر کرد تا جایی که ... مهمترین چیز برایم این بود که اجرایم در حد اعتمادی که رامبد به من کرده باشد. ..... افشای جنایت ورزشکار معروف پس از 30 سال ... وزیر دادگستری:حصر، فساد دولت احمدی‌نژاد و حوادث ٦٧/صدا وسیما گزارش فسادها را سانسور کرد.
سرپرست گروه لیان: به اندازه کافی خودسانسوری کرده‌ام - تیک
tik.ir/fa/news/.../سرپرست-گروه-لیان-به-اندازه-کافی-خودسانسوری-کرده‌ا...
۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - افشای علت فاحعه امروز عربستان ؛ مسدود کردن چند مسیر توسط پلیس سعودی ... عکس/واکنش امیر تتلو به استندآپ کمدی امیرمهدی ژوله در خندوانه ... تصمیم ندارم آثار گروه را به‌خاطر حاشیه‌هایی که رخ داده است، سانسور کنم زیرا در آن ... ندارد پس از سال‌ها تغییری در نحوه‌ی اجرایش ایجاد کند، گفت: موسیقی بوشهر مانند موج است.
اخبار هنرمندان ایرانی و هالیوود
www.zamoone.com/article/gqVr5Bf/اخبار-هنرمندان-ایرانی-و-هالیوود
امیرمهدی ژوله که در مسابقه خنداننده برتر خندوانه توانست رقیب قبلی خود […] ... آکادمی موسیقی دختران پس از سال‌ها محدودیت و سانسور موسیقی در افغانستان با سقوط .... امیرمهدی ژوله، این نویسنده که سابقه‌ی بازیگری ندارد، در بخشی از اجرایش به سراغ .... ی «عشق من باش» موضوعی را فاش کرد که دو سال از افشای آن امتناع کرده بود؛ «بهنام […] ...
ایده عجیب وزارت ارتباطات برای رصد کردن کاربران ...
www.tabnak.ir › اجتماعی › داخلی
۱۶ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... فاش‌کردن مکالمات تلفنی، افشای مخابرات تلگرافی، تلکس، سانسور، عدم ... بوده و به دلیل مسبوق به سابقه نبودن اجرایش در دیگر کشورهای دنیا، از ...
علت تماس ۳۰ باره ظریف با معاونش؟/ مداحان مجالس ترحیم راه ورود ...
textyar.com/page.php?p=news/other/1443340864krksy
۱۶ ساعت پیش - امیرمهدی ژوله در گفتگو با هفته نامه «تماشاگران امروز» اعتراف کرد که بخش‌هایی از اجرایش در برنامه «خندوانه» سانسور شده‌است.به گزارش آنا، این ...
خنداننده برترآمار خود را منتشر کرد ع | داورنیوز
saz-rzb.web.davernews.in/.../خنداننده%20برترآمار%20خود%20را%20منت...
۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کمدین های امشب برنامه خندوانه امیر مهدی ژوله و هومن حاجی عبدالهی عزیز هستند. هر کمدین 15 دقیقه زمان .... وضعیت نمایش : سانسور شده منتشر کننده : پی ...
خانه | رامبد جوان احمدی نژاد مهمان خندوانه | جستجو |
patogh30t.ir/list/رامبد+جوان++احمدی+نژاد+مهمان+خندوانه.html
۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شفیعی جم که اجرایش را تمام کرد، شقایق دهقان روی سن آمد، اما به جای آغاز اجرایش ... وضعیت نمایش : سانسور شده .... برای دانلود کلیپ امیر مهدی ژوله در مسابقه کمدین خندوانه با لینک مستقیم به ادامه مطلب بروید ..... خاتمی که خیلی امکانات اطلاع رسانی مهیا نبود ، گزیده سخنرانی های ایشان از ماهواره ها با عنوان افشاگری پخش می ...
جزئیات سخرانی های جشن روز خبرنگار در برج میلاد - عصر ایران
www.asriran.com › صفحه نخست › سیاسی
۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - همچنین امروز نقش خبرنگاران در افشای جنایات غزه، قتل‌های زنجیره‌ای، مرگ ستار .... و برگشت، هیچ وقت اراده‌ای برای تحقق و اجرایش نبود به دلیل اینکه در این قانون ... اخبار» می‌گذرد اما هنوز شمشیر دو لبه سانسور بر سر خبرنگار استیلا دارد. ... چرا رقابت "امیرمهدی ژوله" و "امین حیایی" در خندوانه سیاسی شد و رکورد شکست؟
مدیرعامل پدیده شاندیز کیست؟ - سایت خبری تحلیلی عبرت ...
ebrat.ir/?part=news&inc=news&id=67358
۱۶ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مهران مدیری هم دست به کار شد/ به ژوله رای بدهید شایعات پیرامون یک بازیگر زن سینما و ... رسید ولی ایده اش ساخت یک شهر رویایی در کیش بود و مصمم نشان می داد برای اجرایش. .... ( 271 بازدید ) واکنش تند رامین ناصرنصیر به سخنان حداد عادل، مهمان «خندوانه»/حرام لقمه مورد نظر جناب .... چه کسی جلسات برجام را سانسور می‌کند؟