برکناری مسئولان کشیدن بخیه کودک خردسال در خمینی شهر

برکناری مسئولان بیمارستان پس از کشیدن بخیه

برکناری مسئولان "بیمارستان خمینی‌شهر"

کادر متخلف بیمارستان خمینی شهر برکنار شدند

مسئولان بیمارستان خمینی شهر برکنار شدند



بعد از جنجالی که انتشار خبر شکافتن بخیه کودک اصفهانی در بیمارستان خمینی شهر به پا کرد، مسئولان وارد عمل شده و برای برخورد با این مسئله تصمیمات جدی گرفتند.

برکناری مسئولان بیمارستان خمینی شهر بعد از شکافتن بخیه کودک در اصفهان

دکتر محمد آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت ضمن بیان این مطلب گفت: پیرو اعزام دو تیم ارشد نظارت از وزارت بهداشت به استان اصفهان برای بررسی موضوع اختلال در روند درمان کودک 5 ساله، به اتفاق مدیر کل نظارت بر درمان به اصفهان رفتیم تا نتایج کارشناسی ها و ارزیابی های دو تیم اعزامی را مورد بررسی دقیق تر قرار دهیم.
 

برکناری مسئول بیمارستان خمینی شهر اصفهان بعد از ماجرای شکافتن بخیه

 
وی گفت: در نشستی که با مسئولین ارشد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان داشتیم ابعاد مختلف موضوع مورد بررسی قرار گرفت.
 
معاون درمان با تاکید بر اینکه این اتفاق ناگوار باید حتما مورد بررسی دقیق قرار می گرفت، گفت: پزشک و پرستار مذکور برای بررسی پرونده به دادگاه نظام پزشکی شهرستان معرفی شدند ولی موقتا خدمت این دو، تا بررسی پرونده در دادگاه نظام پزشکی به حالت تعلیق درآمد .
 
دکتر آقاجانی افزود: به لحاظ اداری نیز پرونده در هیات تخلفات اداری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در دست بررسی است و متخلفین احتمالی هم به تخلفات اداری دانشگاه معرفی شدند.
 
معاون درمان گفت: به منظور بررسی این حادثه، هر دو دادگاه ؛ تخلفات اداری دانشگاه و دادگاه نظام پزشکی روز گذشته تشکیل جلسه دادند و رسیدگی اولیه به این موضوع را آغاز کردند.
 
دکتر آقاجانی گفت: با توجه به تخلفی که در بیمارستان اتفاق افتاده بود و جمع بندی کارشناسیهای انجام شده، شب گذشته در جلسه ای با مسئولین ارشد دانشگاه مقرر شد که مسئولین بیمارستان خمینی شهر اصفهان از سمت خود برکنار شوند و ضمنا به مسئولین حراست ، بازرسی و برخی از مسئولین دیگر دانشگاه تذکرات جدی داده شد.
 
معاون درمان در ادامه در مورد وضعیت کودک نیز گفت: کودک مورد معاینات دقیق قرار گرفته و خوشبختانه جراحت مختصر بوده و وی در سلامت کامل است.
 
دکتر آقاجانی گفت: تیم جراحی پلاستیک نیز کودک را مورد معاینه قرار داده است و مشکلی در درمان وی وجود ندارد.
 
وی تصریح کرد: فعلا نیاز به اقدام درمانی خاصی برای کودک وجود ندارد و از خانواده این کودک نیز دلجویی شده است.
 
معاون درمان با بیان اینکه که این اتفاق کاملا غیر عادی و غیر معمول است گفت: انگیزه این کار هم زیر سوال است چرا که نه بیمارستان به دلیل اجرای طرح تحول سلامت با دریافتی 3 یا 6 درصد هزینه درمان از مردم و نه پزشک برای دریافت دستمزد مشکلی داشته است. بنابراین این موضوع باید مورد بررسی بیشتر قرار گیرد و حتی به لحاظ روانپزشکی هم باید افرادی که در این موضوع دخیل بوده اند مورد بررسی قرار گیرند چون این اتفاق کاملا غیر اخلاقی ، غیر منطقی و غیر عادی است.
 
معاون درمان خاطرنشان کرد: همه تدابیر لازم برای این حادثه اتخاذ شده و بررسیهای لازم توسط کارشنان انجام شده و ادامه بررسی ها توسط مراجع قضایی انجام خواهد شد.
 
دکتر آقاجانی تصریح کرد: سلامت مردم و حقوق بیماران خط قرمز وزارت بهداشت است و اگر تخلفی اتفاق افتد هیچ مسئول ، پزشک و پرستاری حاشیه امنی در وزارت بهداشت نخواهد داشت و به موقع واکنش لازم نشان داده خواهد شد.
 
معاون درمان در پایان تاکید کرد: این اتفاق غیر عادی و غیر معمول نباید تلاشهای بسیار ارزشمند و فداکاریهای پزشکان و پرستاران را در بیمارستانها، خصوصا در بخشهای اورژانس تحت تاثیر قرار دهد و همه مردم به جانفشانیها و فداکاریهای پزشکان و پرستاران خصوصا در بخش های اورژانس واقف هستند.


منبع:نمناک









برکناری مسئولان بیمارستان پس از کشیدن بخیه - سایت ...
www.parsnaz.ir/hospital-remova-sutures.html
برکناری مسئولان بیمارستان پس از کشیدن بخیه مسئولین بیمارستان خمینی شهر اصفهان از سمت خود برکنارشدندمعاون درمان وزارت بهداشت گفت در جلسه ای با م.
ایسنا - برکناری مسئولان "بیمارستان خمینی‌شهر"
www.isna.ir/fa/news/.../برکناری-مسئولان-بیمارستان-خمینی-شهر
۳ ساعت پیش - پس از بررسی تخلف پزشکی اصفهان؛ ... شد که مسئولین بیمارستان خمینی شهر اصفهان از سمت خود برکنار شوند و ... چند روز بعد مادر توسط پرسنل اخراجی بیمارستان تحریک به شکایت میشود و ماجرا به صورت وارونه (کشیدن بخیه توسط ...
برکناری مسئولان بیمارستان پس از کشیدن بخیه مسئولین ...
newsfootball.ir/.../برکناری-مسئولان-بیمارستان-پس-از-کشیدن-بخیه.ht...
برکناری مسئولان بیمارستان پس از کشیدن بخیه مسئولین بیمارستان خمینی شهر ... معاون درمان وزارت بهداشت گفت: در جلسه ای با مسئولین ارشد مقرر شد که مسئولین ...
تماس با ما
khabarontime.ir/.../برکناری-مسئولان-بیمارستان-پس-از-کشیدن-بخیه
خبر-آنتایم-خبر-آنتایم-برکناری-مسئولان-بیمارستان-پس-از-کشیدن-بخیه- -مسئولین-بیمارستان-خمینی-شهر-اصفهان-از-سمت-خود-برکنارشدند.
کادر متخلف بیمارستان خمینی شهر برکنار شدند ... - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/484531
۳ ساعت پیش - ... با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، کادر متخلف بیمارستان اشرفی ... شهر برکنار شدند/ خانواده کودکی که بخیه صورتش کشیده شد، بیمه نبودند ... وی اضافه کرد: متهمان که یک پزشک و یک پرستار هستند پس از تفهیم اتهام بنا ...
گزارش قانون از یک رخد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ د‌‌‌رد‌‌‌ناک د‌‌‌ر یکی از بیمارستان های ...
www.asriran.com › صفحه نخست › حوادث
۱۸ ساعت پیش - هشت ماه پس از اعتراض ها به سریال «د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رحاشیه» که پشت پرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه هایی از ... را ند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اشتند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، پزشک بیمارستان اقد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ام به کشید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ن بخیه و نپذیرفتن د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رمان کود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ک ... با د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ستور مسئول کاد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر پزشکی، پرستار بخیه‌های د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ختر چهار ساله را کشید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه و .... توقف برنامه «فیتیله» به دلیل توهین به هموطنان ترک/ برکناری و توبیخ برخی مدیران شبکه 2.
بخیه های تازه صورت کودک ۴ ساله را بخاطر بی پولی کشیدند ...
rk7.ir/1394/09/15/post-1978/
۱ روز پیش - پزشک بخیه های تازه صورت کودک 4 ساله را بخاطر بی پولی کشید + عکس ... طی روزهای گذشته، کادر درمان بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر از توابع استان اصفهان، ... کافی است به این پرونده که تاسف وزیر و مسئولان این عرصه را هم به دنبال ... بیمار از سوی تیم پزشکی رعایت نشده، افزود: پس از این اتفاق تدابیر ...
خبرگزاری تسنیم - تعلیق از کار پزشک و پرستار رخداد تلخ ...
www.tasnimnews.com/.../تعلیق-از-کار-پزشک-و-پرستار-رخداد-تلخ-پ...
۳ ساعت پیش - ... و پرستار رخداد تلخ پزشکی اصفهان/ برکناری مسئولان بیمارستان ... داشت: تیم ویژه بازرسی وزیر بهداشت برای بررسی ماجرای کشیدن بخیه از ...
مصائب بیمه‌ای داروهای خارجی تالاسمی‌ها/ نمونه ایرانی سازگار ...
khabareruz.ir/news/60168
سلامت نیوز : پس از گذشت ماه‌ها از عدم پوشش کامل داروهای آهن‌زدای خارجی بیماران تالاسمی، هنوز. ... برکناری مسئولان بیمارستان پس از کشیدن بخیه. برکناری مسئولان ...
تعلیق از کار پزشک و پرستار رخداد تلخ پزشکی اصفهان ...
www.farhangnews.ir/content/160726
۴ ساعت پیش - تعلیق از کار پزشک و پرستار رخداد تلخ پزشکی اصفهان/ برکناری مسئولان بیمارستان متخلف ... داشت: تیم ویژه بازرسی وزیر بهداشت برای بررسی ماجرای کشیدن بخیه از چانه کودک 4 ... آرم شبکه سه پس از 22 سال تغییر کرد + عکس.
کادر متخلف بیمارستان خمینی شهر برکنار شدند/ خانواده ... - Iran
irannews.shafaqna.com/FA/IR/535813
۲ ساعت پیش - مسئولان بیمارستان خمینی‌شهر برکنار شدند. - isna.ir .... کادر متخلف بیمارستان خمینی شهر برکنار شدند/ خانواده کودکی که بخیه صورتش کشیده شد، بیمه نبودند. - khabaronline.ir ..... رهایی قاتل از اعدام پس از هفت‌سال. - tabnak.ir ...
از شکافتن بخیه چانه کودک خمینی شهری چه نتیجه‌ای باید ...
www.tabnak.ir › صفحه نخست › اجتماعی
۲۳ ساعت پیش - شکافتن بخیه های تازه زده شده از چانه کودکی کم بضاعت در بیمارستان ... بر جگر گوشه‌اش کشیده و احتمالا از رنج بی پولی بر خود پیچیده را در دایره ... آیا درخواست 150 هزار تومان برای بخیه زدن چانه یک کودک خردسال، آن هم در بیمارستانی دولتی و پس .... صفت رو با اون پرستار و هرکی که مسئول بوده رو باطل کرد آدم بی وجدان.
مسئولان بیمارستان خمینی شهر برکنار شدند - خبر فارسی
khabarfarsi.com/n/15135074
۱۳ دقیقه پیش - مسئولان بیمارستان خمینی شهر برکنار شدند. خلاصه خبر ... دلجویی از خانواده کودکی که بخیه هایش کشیده شد; برترین ها - سه شنبه ۱۰:۱۳ عاملان حادثه ...
کادر متخلف بیمارستان خمینی شهر برکنار شدند/ خانواده ... - Like
www.pajvak.com/.../کادر-متخلف-بیمارستان-خمینی-شهر-برکنار-شدند-...
۲ ساعت پیش - کادر متخلف بیمارستان خمینی شهر برکنار شدند/ خانواده کودکی که بخیه صورتش کشیده شد، بیمه نبودند.
برخورد با عاملین شکافتن بخیه چانه دخترک 4 ساله - صدای میانه
vom.ir/sarasari/posts/52244
۲ روز پیش - اما در تازه ترین خبرها کادر درمان بیمارستانی در خمینی شهر اصفهان، به دلیل عدم بضاعت ... و مسئول شیفت اورژانس بیمارستان به مراجع قضایی ارسال شده است. ... با دستور مسوول کادر پزشکی، پرستار بخیه ها ی دختر چهار ساله را کشیده و بیمار ... وی با بیان اینکه پس از این اتفاق تدابیر لازم برای ترمیم مجدد چانه بیمار ...
رستگار پس از برکناری: استعفا نداده‌ام/ از تصمیم وزارت ...
iruni.ir/news/167641
۱۳ دقیقه پیش - رستگار با بیان این که پیش از برکناری میر اسماعیلی، مسئولان .... کشیدن بخیه صورت کودک 5ساله به دلیل نداشتن پول در بیمارستان خمینی شهر.
کادر متخلف بیمارستان خمینی شهر برکنار شدند/ خانواده ...
tnews.ir/news/F95953412723.html
۳ ساعت پیش - ... با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، کادر متخلف بیمارستان اشرفی ... برکنار شدند/ خانواده کودکی که بخیه صورتش کشیده شد، بیمه نبودند.
دلجویی از کودکی که بخاطر بی پولی بخیه اش کشیده شد
feedgah.ir/item/6/.../دلجویی-از-کودکی-که-بخاطر-بی-پولی-بخیه-اش/
در حاشیه باز کردن بخیه صورت کودکی 4 ساله که پول پرداخت هزینه بیمارستانی ... بیمارستان خمینی شهر برکنار شدند/ خانواده کودکی که بخیه صورتش کشیده شد، ... مسئولان بیمارستان اشرفی اصفهانی در اصفهان بخیه های کودک چهارساله ای را باز کردند.
شفاف - پزشکان ایرانی بخوانند!+ عکس - صاحب‌خبر
sahebkhabar.ir/news/9663666/پزشکان-ایرانی-بخوانند-عکس
۳ دقیقه پیش - برخورد کادر درمانی بیمارستان خمینی شهر با کودک 4 ساله واکنش های ... بخیه صورتش به اورژانس بیمارستان می‌برد، اما پزشک اورژانس پس. ... کادر متخلف بیمارستان خمینی شهر برکنار شدند/ خانواده کودکی که بخیه صورتش کشیده شد، بیمه نبودند ... شد که مسئولین بیمارستان خمینی شهر اصفهان از سمت خود برکنار شوند ...
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی - اخبار رسانه ها (online)
www.behdasht.gov.ir/?siteid=1&pageid=3127
کادر متخلف بیمارستان خمینی شهر از کار برکنار شدند --جماران -- 4 دقیقه پیش ... عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، درباره حادثه کشیدن بخیه کودک چهارساله در ... شده در جلسه مشترک با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، کادر متخلف بیمارستان ..... رییس هیأت مدیره انجمن ملی سیب زمینی با اعلام این خبر گفت: پس از امحاء یک هزار و ...
روزی سیاه برای جامعه پزشکی ایران - پایگاه خبری خلیج فارس
pgnews.ir/index.php?module=news&news_id=75439
۱ روز پیش - خلیج فارس: هشت ماه پس از اعتراض ها به سریال «د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رحاشیه» که پشت پرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه هایی ... ند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اشتند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، پزشک بیمارستان اقد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ام به کشید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ن بخیه و نپذیرفتن د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رمان کود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ک می‌کند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ... با د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ستور مسئول کاد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر پزشکی، پرستار بخیه‌های د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ختر چهار ساله را کشید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه و ...
مسئولان بیمارستان خمینی شهر برکنار شدند. - آکا - حوادث ...
www.akairan.com/havades-akhbar/irinn/news20151281137277767.html
۲۲ دقیقه پیش - آکاایران دلجویی از خانواده کودکی که بخیه هایش کشیده شد ... مقرر شد که مسئولان بیمارستان خمینی شهر اصفهان از سمت خود برکنار شوند و ضمنا .... معاون وزیر خارجه کشورمان پس از پایان نشست کمیسیون مشترک برجام گفت: سه ساعت مذا.
سایت جماران - روزی سیاه برای جامعه پزشکی ایران
www.jamaran.ir/fa/n112417/.../روزی_سیاه_برای_جامعه_پزشکی_ایران
۱ روز پیش - هشت ماه پس از اعتراض ها به سریال «د ر حاشیه» که پشت پرد ه هایی از وقایع ... بخیه صورت فرزند‌شان را ند‌اشتند‌، پزشک بیمارستان اقد‌ام به کشید‌ن بخیه و ... بله د‌قیقاً غیرانسانی، پزشکی د‌ر یکی از بیمارستان‌ها اقد‌ام به کشید‌ن بخیه کود‌ک ... د‌ستور مسئول کاد‌ر پزشکی، پرستار بخیه‌های د‌ختر چهار ساله را کشید‌ه و بیمار ...
ماجرای کشیدن بخیه پسر خردسال در بیمارستان خمینی شهر ...
mihangard.rozblog.com/post/107
۱۷ ساعت پیش - در بیمارستان شهید اشرفی اصفهانی خمینی شهر که پس از بخیه کردن ..... دستور مسئول کادر پزشکی، پرستار بخیه‌های دختر چهار ساله را کشیده و ...
پایگاه خبری افکارنیوز
www.afkarnews.ir/
به واقع اگر مهران مدیری در طنزش همین کشیدن بخیه را دست مایه طنز قرار می داد ، آیا پزشکان فریاد وا مصیبتها .... خریداران پشیمان نه راه پس دارند نه پیش .... حادثه بیمارستان خمینی شهر، با برکناری مسئولان این بیمارستان دولتی تا حدودی باعث شد تا…
بخیه را کشیدند اما زخم زدند - پارسینه
www.parsine.com/fa/news/264681
۵ ساعت پیش - ... پزشک معالج پس از بخیه‌زدن بر روی زخم صورت این کودک، دستور بازکردن بخیه را می‌دهد و این کودک را در همان حالت، رها می‌کند. ... اینکه چطور ممکن است یک پزشک به هر دلیلی، دستور بدهد بخیه از ... وی در ادامه می‌افزاید: «ظاهرا روز بعد مسئولان بیمارستان در جریان این ..... روایت متفاوت از ماجرای کشیدن بخیه کودک اصفهانی.
بخیه را کشیدند اما زخم زدند | News File
newsfile.ir/news/بخیه+را+کشیدند+اما+زخم+زدند
۳ ساعت پیش - شفاف نیوز - Today; روایت متفاوت از ماجرای کشیدن بخیه کودک اصفهانی ... رحمتی به بازکردن بخیه های صورت کودک چهار ساله مسئولان بیمارستان اشرفی ... جوانان فلسطینی پس از حمله به یک خودروی گشت نظامیان صهیونیست یک برج .... تابناک - Today; نعمت زاده در معرض استیضاح استعفاء، برکناری و یا استیضاح؟
یک اتفاق تلخ در تاریخ خدمات پزشکی/ درآوردن بخیه کودک ...
www.asreizeh.com/یک-اتفاق-تلخ-در-تاریخ-خدمات-پزشکی-درآور/
۱ روز پیش - وی ادامه داد: تمام کادر درمانی بیمارستان مذکور به‌همراه تمام مسئولان حوزه سلامت اصفهان از ... وی درباره اینکه پس از رسانه‌ای شدن این رخداد تلخ این مسئله مطرح شده است که اگر پزشک دستور کشیدن بخیه این کودک بیمار را داده است چرا پرستار آن را اجرا ... نگاهی متفاوت بر تحصن مردم ایذه/ آیا خواسته مردم برکناری شهردار است‌؟
بولتن خبری ایران BultanNews بولتن نیوز تابناک رجانیوز ...
bultannews.ir/
حاشیه‌های مراسم 16 آذر در دانشگاه امیرکبیر · اعلام جرم علیه مدیر مسئول روزنامه اطلاعات ... بیمارستان خمینی شهر برکنار شدند/ خانواده کودکی که بخیه صورتش کشیده شد، ...
ماجرای جدا شدن سر یک نوزاد در بیمارستان
www.entekhab.ir/fa/news/.../ماجرای-جدا-شدن-سر-یک-نوزاد-در-بیمارستان
۱۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... در نهایت این عمل جراحی انجام و جنین فوت‌شده از بدن مادر بیرون کشیده شد. پس از آن نیز پزشکان سر جنین را به بدنش بخیه زدند اما متأسفانه پدر نوزاد ... به‌ عهده گرفته است، گفت: در این مدت مسئولان بیمارستان و حتی پزشک جراح نیز احضار شدند. ... نژاد با برکناری من بزرگترین لطف تاریخ را در حقم انجام داد (۶۷ نظر).
پایگاه خبری هشت بندی|این بار قهرمانان کاراته کشوری و ...
www.8bandi.ir/.../این-بار-قهرمانان-کاراته-کشوری-و-استانی-قربانی-قاچ...
وی گفت: پس از حادثه مصدومان بلافاصله به بیمارستان در شهرستان رودان اعزام شدند که بعد ... احمدی خواستار برخورد شدید مسئولان با قاچاقچیان سوخت شد که باعث حوادث ...
دالکی خبر – رخد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ د‌‌‌رد‌‌‌ناک د‌‌‌ر یکی از بیمارستان های اصفهان ...
dalakikhabar.ir/?p=16398
۱۷ ساعت پیش - دالکی خبر: هشت ماه پس از اعتراض ها به سریال «د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رحاشیه» که پشت پرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه هایی از وقایع ... بخیه صورت فرزند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شان را ند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اشتند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، پزشک بیمارستان اقد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ام به کشید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ن بخیه و ... بله د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قیقا غیر انسانی پزشکی د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر یکی از بیمارستان ها اقد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ام به کشید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ن بخیه ... با د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ستور مسئول کاد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر پزشکی، پرستار بخیه‌های د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ختر چهار ساله را کشید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه و ...
درآوردن بخیه کودک به‌دلیل ناتوانی مالی - مشرق
www.mashreghnews.ir/.../یک-اتفاق-تلخ-در-تاریخ-خدمات-پزشکی-درآور...
۲ روز پیش - وی ادامه داد: تمام کادر درمانی بیمارستان مذکور به‌همراه تمام مسئولان حوزه سلامت اصفهان از جمله ... وی درباره اینکه پس از رسانه‌ای شدن این رخداد تلخ این مسئله مطرح شده است که اگر پزشک دستور کشیدن بخیه این کودک بیمار را داده است چرا پرستار آن را اجرا کرده است, در حالی .... چرا غرب از گزینه برکناری بشار اسد منصرف شد؟
شکافتن بخیه چانه کودک4 ساله بخاطر نداشتن 150 هزار تومان پول
noorabad.com/.../شکافتن-بخیه-چانه-دخترک-4-ساله-بخاطر-نداشتن-150...
۲ روز پیش - وزیر بهداشت اقدام پزشکی را که در یک بیمارستان دولتی بخیه‌زدن صورت ... با دستور مسئول کادر پزشکی، پرستار بخیه ها ی دختر چهار ساله را کشیده و بیمار ... وی با بیان اینکه پس از این اتفاق تدابیر لازم برای ترمیم مجدد چانه بیمار ...
برخورد با عوامل کشیدن بخیه های صورت کودک فقیر در اصفهان
www.shomanews.com/.../برخورد-با-عوامل-کشیدن-بخیه-های-صورت-کودک...
۲۲ ساعت پیش - برخورد با عوامل کشیدن بخیه های صورت کودک فقیر در اصفهان ... وی افزود: حتی در بیمارستان خصوصی هم پزشک در درمانگاه و اورژانس هیچ ... که چه کسی دستور این فاجعه را داده است؛ پزشک، پرستار یا مسئول فنی؟ ... مدیرانی که دولت روحانی را قبول ندارند برکنار می شوند ... وضعیت ایران و غرب پس از حملات مرگبار داعش.
سایت خبری تحلیلی شفاف
shafaf.ir/
جولان دلالان در بازار فروش بلیت هواپیما و جای خالی مسئولین! ... یک هفته پس از آزاد‌سازی قیمت بلیت هواپیما اظهارنظر‌ها درباره این موضوع ادامه دارد. ... «مادری فرزند خود را برای بخیه صورتش به اورژانس بیمارستان می‌برد، اما پزشک اورژانس پس از اینکه ... در داخل کشور نداشتم / احمدی نژاد با برکناری من بزرگترین لطف تاریخ را در حقم انجام داد.
دکتر مریض بخیه‌های انسانیت را کشید! - اخبار - عصرفرهنگ
asrfarhang.ir/-/دکتر-مریض-بخیه‌های-انسانیت-را-کشید
۲۳ ساعت پیش - مسئول کادر پزشکی بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی‌شهر وقتی متوجه شد ... کادر حاضر در بخش پس از اولین بررسی، چانه کودک را بخیه و مادر طفل را با ...
نوزاد 20 روزه ای که پس از شکنجه در پارک رها شد - شهرخبر
www.shahrekhabar.com/analysis/1430957400066241
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پارسینه : نوزاد 20 روزه که پس از شکنجه در بوستان قیطریه تهران رها شده بود، با کمک دو پسر جوان ... در صورت پیدا نشدن والدین این نوزاد، مسئولان بیمارستان او را پس از بهبود حالش تحویل بهزیستی می‌دهند. ..... روایت متفاوت از ماجرای کشیدن بخیه کودک اصفهانی ... برکناری امیر شهاب رضویان به خاطر سبیل هایش بوده!
برکناری مسئولان کشیدن بخیه کودک خردسال در خمینی شهر
namnak.com/24005-ماجرای-بخیه-خمینی-شهر.html
۲۵ دقیقه پیش - بخیه اصفهان و درآوردن بخیه کودک به دلیل ناتوانی مالی و واکنش وزیر بهداشت به بازکردن بخیه صورت کودک در خمینی شهر اصفهان در نمناک.
توهین برنامه هتل فیتیله ای به ترک ها + جزئیات خبر در ...
ulover.blog.ir/.../توهین-برنامه-هتل-فیتیله-ای-به-ترک-ها-جزییات-خبر-...
۱۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کرد مدیر پخش و مدیر گروه کودک شبکه دو به دلیل سهل انگاری توبیخ کتبی و جانشین مدیر پخش که مسئول نهایی نظارت برنامه هاست ... توهین هتل فیتیله ... توقف برنامه «فیتیله» به دلیل توهین به هموطنان ترک/ برکناری و توبیخ برخی مدیران ... مدیرپخش و ...... ماجرای کشیدن بخیه پسر خردسال در بیمارستان خمینی شهر.
شما از این صفحه 2 بار بازدید کردید. آخرین بازدید: 11/8/15
گزارش قانون از یک رخد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ د‌‌‌رد‌‌‌ناک د‌‌‌ر یکی از بیمارستان های ...
www.asriran.com › صفحه نخست › حوادث
۱۸ ساعت پیش - طی روزهای گذشته، کاد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رمان بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر از ... د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ستور مسئول کاد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر پزشکی، پرستار بخیه‌های د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ختر چهار ساله را کشید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه و ... بخیه زد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ن زخم چانه یک کود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ک خرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سال که می‌تواند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ماحصل بازیگوشی روزمره .... توقف برنامه «فیتیله» به دلیل توهین به هموطنان ترک/ برکناری و توبیخ برخی مدیران شبکه 2.
بخیه های تازه صورت کودک ۴ ساله را بخاطر بی پولی کشیدند ...
rk7.ir/1394/09/15/post-1978/
۱ روز پیش - طی روزهای گذشته، کادر درمان بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر از توابع ... هزینه بخیه زدن زخم چانه یک کودک خردسال که می‌تواند ماحصل بازیگوشی روزمره ... با دستور مسئول کادر پزشکی، پرستار بخیه‌های دختر چهار ساله را کشیده و ...
کادر متخلف بیمارستان خمینی شهر برکنار شدند/ خانواده ...
aftabnews.ir/.../کادر-متخلف-بیمارستان-خمینی-شهر-برکنار-شدند-خانواد...
۲ ساعت پیش - ... با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، کادر متخلف بیمارستان اشرفی ... خمینی شهر برکنار شدند/ خانواده کودکی که بخیه صورتش کشیده شد، ...
مسئولان بیمارستان خمینی شهر در رابطه با کشیدن بخیه کودک ...
www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=99522
مسئولان بیمارستان خمینی شهر در رابطه با کشیدن بخیه کودک 4 ساله برکنار شدند ... و پرستار خمینی شهر به دلیل عدم بضاعت مالی خانواده یک بیمار خردسال، بخیه چانه ...
از شکافتن بخیه چانه کودک خمینی شهری چه نتیجه‌ای باید ...
www.tabnak.ir › صفحه نخست › اجتماعی
۲۳ ساعت پیش - ... جگر گوشه‌اش کشیده را در دایره تصورات مدنظر قرار دهیم، نتیجه خواهیم گرفت ... نظرتان درباره واکنش مسئولان در این خصوص چیست؟ ... آیا درخواست 150 هزار تومان برای بخیه زدن چانه یک کودک خردسال، آن هم در .... جالبه انگار یه عده اماده بودن به دولت بتازن، یه دیوانه ای در یک شهرستان ..... وزیر بهداشت بایستی برکنار شود.
شکافتن بخیه‌های بیمار خردسال به خاطر 150 هزار تومان! - تابناک
https://www.tabnak.ir/.../شکافتن-بخیه‌های-بیمار-خردسال-به-خاطر-150-ه...
۲ روز پیش - کافی است به این پرونده که تأسف وزیر و مسئولان این عرصه را هم به دنبال داشته، ... با دستور مسئول کادر پزشکی، پرستار بخیه‌های دختر چهار ساله را کشیده و بیمار با ... اگر از این زاویه به ماجرای دردناک رقم خورده در بیمارستان خمینی شهر ... به دنبال داشته دقت کنیم تا پی ببریم هزینه بخیه زدن زخم چانه یک کودک خردسال ...
فیلم کشیدن بخیه کودک 4 ساله اصفهانی
iruni.ir/search/?q=فیلم+کشیدن+بخیه+کودک+4+ساله+اصفهانی
۳ روز پیش - باید با عوامل دخیل در شکافتن بخیه از صورت کودک اصفهانی برخورد شود ... اخلاقی در بیمارستان خمینی شهر خبر ساز شد، از سوی مسئولان وزارت بهداشت و درمان مورد دلجویی قرار گرفت. ... ماجرای کشیدن بخیه پسر خردسال در بیمارستان خمینی شهر .... کادر متخلف بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر از کار برکنار شدند.
کلیپ کشیدن بخیه کودک اصفهانی
iruni.ir/search/?q=کلیپ+کشیدن+بخیه+کودک+اصفهانی
باید با عوامل دخیل در شکافتن بخیه از صورت کودک اصفهانی برخورد شود ... ماجرای کشیدن بخیه پسر خردسال در بیمارستان خمینی شهر ... { اینجا } حالا واکنش ها به این اتفاق از سوی مسئولان آغاز شده است. .... شده در جلسه مشترک با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، کادر متخلف بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر از کار برکنار شدند.
روزی سیاه برای جامعه پزشکی ایران - پایگاه خبری خلیج فارس
pgnews.ir/index.php?module=news&news_id=75439
۱ روز پیش - اینجا اما د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر یک کلانشهر، کود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ک و خانواد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه اش مظلومانه قربانی بی‌رحمی ... طی روزهای گذشته، کاد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رمان بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر از توابع استان اصفهان، به د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌لیل عد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م بضاعت مالی خانواد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه یک بیمار خرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سال، بخیه چانه "صد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌را" چهار ساله را ... با د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ستور مسئول کاد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر پزشکی، پرستار بخیه‌های د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ختر چهار ساله را کشید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه و ...
کادر متخلف بیمارستان خمینی شهر برکنار شدند/ خانواده ...
irannews.shafaqna.com/FA/IR/535813
۲ ساعت پیش - ... خمینی شهر برکنار شدند/ خانواده کودکی که بخیه صورتش کشیده شد، ... با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، کادر متخلف بیمارستان اشرفی ...
حمله گازانبری حراست به دفتر بسیج دانشگاه علوم و تحقیقات ...
iruni.ir/news/167987
این اتفاق نشان می‌دهد که بحث مافیای قدرت و ثروت پاشنه آشیل مسئولان دانشگاه آزاد است. دبیر شورای ... برکناری مسئولان کشیدن بخیه کودک خردسال در خمینی شهر.
جریان کشیدن بخیه - خبرگزاری
funing.ir/search/?q=جریان+کشیدن+بخیه
در تاریخ 94/9/6 کودک چهار ساله صدرا زاهدپور به علت زخم چانه به بیمارستان شهید اشرفی ... شهر از توابع استان اصفهان، به دلیل عدم بضاعت مالی خانواده یک بیمار خردسال، ... برکناری مسئولان بیمارستان پس از کشیدن بخیه مسئولین بیمارستان خمینی ...
درآوردن بخیه کودک به‌دلیل ناتوانی مالی - مشرق
www.mashreghnews.ir/.../یک-اتفاق-تلخ-در-تاریخ-خدمات-پزشکی-درآور...
۲ روز پیش - یک اتفاق تلخ در تاریخ خدمات پزشکی/ درآوردن بخیه کودک به‌دلیل ناتوانی مالی ... سلامت اصفهان از جمله خمینی‌‌شهر و مسئولان مرکز بهداشت این شهر به‌همراه خانواده بیمار مصاحبه ... اگر پزشک دستور کشیدن بخیه این کودک بیمار را داده است چرا پرستار آن را اجرا کرده است, .... چرا غرب از گزینه برکناری بشار اسد منصرف شد؟
سایت جماران - روزی سیاه برای جامعه پزشکی ایران
www.jamaran.ir/fa/n112417/.../روزی_سیاه_برای_جامعه_پزشکی_ایران
۱ روز پیش - طی روزهای گذشته، کاد‌ر د‌رمان بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی‌شهر از توابع استان ... با د‌ستور مسئول کاد‌ر پزشکی، پرستار بخیه‌های د‌ختر چهار ساله را کشید‌ه و بیمار با ... که هزینه بخیه زد‌ن زخم چانه یک کود‌ک خرد‌سال که می‌تواند‌ ماحصل بازیگوشی روزمره یک ... کادر متخلف بیمارستان خمینی شهر از کار برکنار شدند ...
تعلیق پزشک و پرستار حادثه بیمارستان اصفهان
feedgah.ir/item/7/.../تعلیق-پزشک-و-پرستار-حادثه-بیمارستان-اصفه/
۴ ساعت پیش - معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی اتفاق رخ داده در بیمارستان خمینی‌شهر اصفهان را فاجعه خواند و ... این‌که بخیه چانه کودکی خردسال را به دلیل ناتوانی والدینش در پرداخت هزینه درمان، از هم ... کادر متخلف بیمارستان خمینی شهر برکنار شدند ... ابهام آن است که چه کسی دستور این فاجعه را داده است؛ پزشک، پرستار یا مسئول فنی؟
کارکنان درمانگاه دولتی بخیه های بیمار بی پول را کشیدند
feedgah.ir/item/7/241819/کارکنان-درمانگاه-دولتی-بخیه-های-بیمار-بی/
۱ روز پیش - احضار پزشک متخلف در ماجرای کشیدن بخیه یک پسربچه ... پزشک و تمامی دست اندرکاران خاطی در بازکردن بخیه کودک چهارساله برکنار و مجازات شوند. ... اصفهانی در خمینی شهر مراجعه و کادر حاضر، سرپایی چانه مصدوم را بخیه می‌کنند. ... مسئول کادر پزشکی، پرستار بخیه‌های دختر چهار ساله را کشیده و بیمار با خونریزی و ...
مسئولان بیمارستان خمینی شهر برکنار شدند/ صدور قرار ...
khabar.parsijoo.ir/khabar/showpost?pid=MjY3MjEwOSww&type...
۹ دقیقه پیش - مسئولان بیمارستان خمینی‌شهر برکنار شدند ... ۱ نظر. ارسال · چاپ · جامعه » حوادث و انتظامی. بدنبال حادثه دلخراش کشیدن بخیه های یک پسربچه ...
خبر خوان ساتور-> روحانی جزو 8 نامزد مرد سال نشریه تایم
www.satoor.ir/.../1926574-روحانی-جزو-8-نامزد-مرد-سال-نشریه-تایم.html
برکناری مسئولان کشیدن بخیه کودک خردسال در خمینی شهر ... به عنوان رییس جمهور روسیه تحریم های تحمیلی غرب به خاطر فعالیت نظامی در اوکراین را به چالش کشید.
پزشک بخیه های تازه صورت کودک 4 ساله را بخاطر بی پولی ...
lakna.ir/news/42438/پزشک-بخیه-های-تازه-صورت-کودک-4-ساله-را-بخ/
۱ روز پیش - خبری شگفت انگیز ، بخاطر بی پولی بخیه تازه صورت کودکی در ... گذشته، کادر درمان بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر از توابع استان اصفهان،به گزارش پارس ناز به دلیل عدم بضاعت مالی خانواده یک بیمار خردسال، بخیه چانه صدرای چهار ... با دستور مسئول کادر پزشکی، پرستار بخیه‌های دختر چهار ساله را کشیده و ...
ویدیوی بخیه چانه کودک همزمان بازخوانی خط‌و‌نشان‌ها برای ... - خانه
newsfile.ir/.../ویدیوی+بخیه+چانه+کودک+همزمان+بازخوانی+خط‌و‌نشان‌ها+برا...
روایت متفاوت از ماجرای کشیدن بخیه کودک اصفهانی در تاریخ 94/9/6 کودک چهار ساله ... پارسینه - Today; واکنش رحمتی به بازکردن بخیه های صورت کودک چهار ساله مسئولان بیمارستان ... بیمارستان اشرفی خمینی شهر اصفهان مبنی بر باز کردن بخیه کودکی خردسال .... تابناک - Today; نعمت زاده در معرض استیضاح استعفاء، برکناری و یا ...
مجله خبری روز - سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز - ParsNaz.ir
www.parsnaz.ir/news_cats_5.html
موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان · تبلیغات ... برکناری مسئولان بیمارستان پس از کشیدن بخیه ... بازداشت پزشک بیمارستان اشرفی خمینی شهر.
نوشته‌ی بعدی - دالکی خبر
dalakikhabar.ir/?p=16398
۱۷ ساعت پیش - اینجا اما د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر یک کلانشهر، کود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ک و خانواد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه اش مظلومانه قربانی بی‌رحمی پزشکی می ... طی روزهای گذشته، کاد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رمان بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر از توابع استان اصفهان، به د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌لیل عد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م بضاعت مالی خانواد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه یک بیمار خرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سال، بخیه چانه ... ند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ارد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، با د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ستور مسئول کاد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر پزشکی، پرستار بخیه‌های د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ختر چهار ساله را کشید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه و ...
شبکه نیوز
www.shabakenews.com/
رسم عجیب روز عقد با آرایش خاص عروس/ تصاویر ... تخلف دردناک کادر درمان یک بیمارستان در خمینی شهر؛. شکافتن بخیه‌های بیمار خردسال به خاطر 150 هزار تومان! پرونده که تأسف وزیر و مسئولان این عرصه را هم به دنبال داشته، دقت کنیم تا پی ببریم که هزینه بخیه زدن زخم چانه یک کودک خردسال که می‌تواند ماحصل بازیگوشی روزمره یک ...
مسئولان بیمارستان خمینی شهر برکنار شدند - آکا - حوادث ،روزنامه
www.akairan.com/havades-akhbar/.../news20151289384615162.html
۲ ساعت پیش - معاون درمان وزارت بهداشت، از بررسی پرونده اختلال در درمان کودک ... شد که مسئولین بیمارستان خمینی شهر اصفهان از سمت خود برکنار شوند .... جنازه یک کودک خردسال در کنار ساحل شدند و به نیروهای پلیس اطلاع دادند. .... آکاایران: دو روایت متفاوت از تراژدی بیمارستان خمینی شهر آکاایران >ماجرای شکافتن بخیه چانه کودک 4 ...
جوان: منهای استکبارستیزی!
www.chaharah.com/News/27015887/-منهای-استکبارستیزی!
۲ ساعت پیش - مسوولان "بیمارستان خمینی شهر" برکنار شدند · ارتش مصر 20 تونل را در مرز رفح ... ماجرا از این قرار بود که حوالی ظهر روز یک شنبه 15 آذر نهادهای مسئول با ورود به ... و پرستار بخیه کش محاکمه می شوند، می نویسد: کشیدن بخیه از چانه کودک خردسال ... معاون دادستان خمینی شهر دو روز پس از وقوع این حادثه در بیمارستان اشرفی ...
ایران خبر - شکافتن بخیه‌های بیمار خردسال به خاطر ۱۵۰ هزار ...
www.irankhabar.ir/.../شکافتن-بخیه-های-بیمار-خردسال-خاطر-۱۵۰-هزار-ت...
۲ روز پیش - ... ندارد، با دستور مسئول کادر پزشکی، پرستار بخیه‌های دختر چهار ساله را کشیده و بیمار ... اگر از این زاویه به ماجرای دردناک رقم خورده در بیمارستان خمینی شهر بنگریم، ... کافی است به همین مثال که تأسف وزیر و مسئولان این عرصه را هم به دنبال داشته دقت کنیم تا پی ببریم هزینه بخیه زدن زخم چانه یک کودک خردسال که ...
ژن درمانی، روشی جدید برای کنترل بیماری صرع | محققان علوم
www.ghatreh.com/news/.../درمانی-روشی-جدید-برای-کنترل-بیماری-صر...
۳ ساعت پیش - نوزادان یا کودکان خردسال مبتلا به تب بالا ممکن است برای چند دقیقه لرز پیدا کنند و دچار کاهش سطح هوشیاری شوند. ... مسئولان "بیمارستان خمینی شهر" برکنار شدند .... وقتی درد کشیدن بخیه ها کمتر از طنز «در حاشیه» می شود ...
مشکل برنامه فیتیله چه بود - خبر روز
www.khabareruz.ir/search/?q=مشکل+برنامه+فیتیله+چه+بود
توبیخ و برکناری عوامل برنامه فیتیله در پی بی‌دقتی صورت گرفته در بخشی از برنامه ... کودک و نوجوان و مدیر پخش این شبکه را توبیخ و جانشین مدیر پخش و مسئول نظارت ..... مجری شوی تلویزیونی که لباس همکارش را پایین کشید ... بخیه خمینی شهر.
بخیه بیمار خردسال که پول نداشت را در اصفهان باز کردند (عکس)
irannaz.24hic.it/suture-young-patient-who-had-no-money-in-asif.html
۱ روز پیش - بازداشت پزشک اصفهانی که بخیه های کودک را بخاطر بی پولی باز کرد ... اشرفی اصفهانی در خمینی شهر مراجعه و کادر حاضر به صورت سرپایی چانه مصدوم را بخیه می‌کنند. ... با دستور مسئول کادر پزشکی، پرستار بخیه‌های دختر چهار ساله را کشیده و بیمار با خونریزی و .... درخواست برکناری رئیس سازمان هواپیمایی کشور.
اقد‌ام به کشید‌ن بخیه این کودک کردند. | جدیدترین و آخرین ...
titrjoo.ir/.../%20اقد‌ام%20به%20کشید‌ن%20بخیه%20این%20کودک%20...
۱۹ ساعت پیش - ... مطهری: احمدی نژاد جاداشت برکنار شود · کشف جسد بی دست و پا در رشت + .... پزشک و پرستار خاطی خمینی شهر بازداشت شدند/ بالاخره یکی از مردم عذرخواهی کرد ... بخیه زدن زخم چانه یک کودک خردسال که می‌تواند ماحصل بازیگوشی روزمره یک .... بین المللی فیلم کودک و نوجوان آغاز شد مسئولان اجرایی فکر نمی کردند که ...
الف - آخرین اخبار از فاجعه بیمارستان "اصفهان"
alef.ir/vdci5wapzt1azy2.cbct.html?315741
۱۰ ساعت پیش - معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی اتفاق رخ داده در بیمارستان خمینی‌شهر اصفهان را فاجعه خواند و از ... ... که بخیه‌های چانه کودکی به دلیل عدم تمکن مالی خانواده در پرداخت هزینه بخیه، کشیده شد، ... آن است که چه کسی دستور این فاجعه را داده است؛ پزشک، پرستار یا مسئول فنی؟ ..... مسئولان بیمارستان خمینی شهر برکنار شدند.
دکتر مریض بخیه‌های انسانیت را کشید! - اخبار - عصرفرهنگ
asrfarhang.ir/-/دکتر-مریض-بخیه‌های-انسانیت-را-کشید
۲۳ ساعت پیش - مسئول کادر پزشکی بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی‌شهر وقتی متوجه شد مادر ... کادر حاضر در بخش پس از اولین بررسی، چانه کودک را بخیه و مادر طفل را با قبض ۱۵۰ هزار تومانی راهی صندوق کردند. ... پس از آن بود که به دستور پزشک، پرستار طفل خردسال را بر لبه تخت .... شهردار مهریز برکنار شد (باز کردن در صفحه جدید).
دو روایت از تراژدی بیمارستان خمینی شهر
www.rahta.com/idn/.../دو_روایت_از_تراژدی_بیمارستان_خمینی_شهر
۳ ساعت پیش - گردآوری پورتال رهتا : ماجرای شکافتن بخیه چانه کودک 4 ساله به دلیل ... خمینی شهر اصفهان منتقل شد؛ پزشک اورژانس چانه کودک را بخیه زد اما ... تعلیق شده و مسئول فنی شیفت به دستگاه قضایی معرفی شده است. .... کادر متخلف بیمارستان خمینی شهر برکنار شدند خانواده کودکی که بخیه صورتش کشیده شد، بیمه نبودند.
روزی سیاه برای جامعه پزشکی ایران - شهرخبر
www.shahrekhabar.com/medical/1449481800390837
۲۳ ساعت پیش - اینجا اما د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر یک کلانشهر، کود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ک و خانواد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه اش مظلومانه قربانی بی‌رحمی ... طی روزهای گذشته، کاد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رمان بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر از توابع استان اصفهان، به د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌لیل عد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م بضاعت مالی خانواد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه یک بیمار خرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سال، بخیه چانه صد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رای چهار ساله را ... با د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ستور مسئول کاد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر پزشکی، پرستار بخیه‌های د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ختر چهار ساله را کشید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه و ...
کادر متخلف بیمارستان خمینی شهر برکنار شد-روز نو|خبرپو
khabarpu.com/n.php?u=کادر-متخلف...خمینی-شهر-برکنار-شد...
۷ ساعت پیش - کادر متخلف بیمارستان خمینی شهر برکنار شد-روز نو|خبرپو, مرجع ... شکافتن بخیه‌های بیمار خردسال به خاطر 150 هزار تومان! ... شکافتن بخیه های چانه صدراکوچولو ، وحشتناک تر از سوزاندن تن معاذکساسه ! ... کودک بی پول و خونی که بند نیامد ... مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، کادر متخلف بیمارستان اشرفی ...
قزوین امروز
www.qazvin.info/
به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین، شهرداری موظف به تدوین ضوابط و مقررات ... قزوین- صدا وسیمای مرکز قزوین در پاسخ به اظهارنظر برخی مسئولان در خصوص ...
۲۴ رهنمود جهت افزایش عزت نفس در کودکان و نوجوان
vista.ir/article/.../۲۴-رهنمود-جهت-افزایش-عزت-نفس-در-کودکان-و-نوجوان
۱۰) مهارت های اجتماعی کودک و نوجوان کمرو و دارای عزت نفس پایین را تقویت کنید. ..... اساسنامه شرکت ملی نفت ایران همچنان روی کاغذ/ اما و اگرهای مسئولان برای اعطای ... بیمارستان خمینی شهر برکنار شدند/ خانواده کودکی که بخیه صورتش کشیده شد، بیمه ...
روزی سیاه برای جامعه پزشکی ایران - تیتر24 - Titr24
www.titr24.com/News.aspx?NewsID=21VWOt3p/lrSPjz8unCahA==
۲۲ ساعت پیش - طی روزهای گذشته، کاد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رمان بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر از توابع استان ... با د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ستور مسئول کاد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر پزشکی، پرستار بخیه‌های د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ختر چهار ساله را کشید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه و بیمار با ... که هزینه بخیه زد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ن زخم چانه یک کود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ک خرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سال که می‌تواند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ماحصل بازیگوشی روزمره یک ..... برکناری امیر شهاب رضویان به خاطر سبیل هایش بوده!
کشیدن بخیه از چانه کودک | دیارمیرزا
diyarmirza.ir/tag/کشیدن-بخیه-از-چانه-کودک/
دلجویی به سبک وزارت بهداشت از کودکی که قربانی بی‌رحمی یک پزشک شد+عکس ... فوتو نیوز:از «خداحافظی بارانوف با شهر باران» تا «واکنش جالب آقای نماینده به یک ادعا» ... در مذاکرات دلواپس دو طرف بود/احمدی نژاد با برکناری من بزرگترین لطف تاریخ را در ... بسیاری از مسئولان فعلی کشور با من همکار بودند/کارشناسانی که ۲ سال قبل ...
قتل
www.khabaronline.ir/tags/2622/قتل
مرد شیشه ای نحوه قتل همسر ودو فرزند خردسالش را تشریح کرد ... کاریکاتور/ پشت پرده بازکردن بخیه صورت کودکی در اصفهان! چرا شبکه‌های اجتماعی داخلی پرمخاطب نیستند؟ مشکلات تان را بنویسید؛ ما با مسئولان در میان می گذاریم · ابراهیم نکو: احمدی‌نژاد ... ناراحتی بازیکن تیم ملی از اتفاق تلخی که برای کودک اهل خمینی شهر افتاد ...
روزی سیاه برای جامعه پزشکی ایران - خبرگو - جدیدترین اخبار
khabargo.ir/روزی-سیاه-برای-جامعه-پزشکی-ایران/
۲۳ ساعت پیش - طی روزهای گذشته، کاد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رمان بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر از توابع استان ... با د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ستور مسئول کاد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر پزشکی، پرستار بخیه‌های د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ختر چهار ساله را کشید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه و بیمار با ... که هزینه بخیه زد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ن زخم چانه یک کود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ک خرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سال که می‌تواند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ماحصل بازیگوشی روزمره یک ..... برکناری امیر شهاب رضویان به خاطر سبیل هایش بوده!
سلامت - روزی سیاه برای جامعه پزشکی ایران
jazzservices.net/97331004/روزی_سیاه_برای_جامعه_پزشکی_ایران_1
۲۳ ساعت پیش - اینجا اما د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر یک کلانشهر، کود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ک و خانواد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه اش مظلومانه قربانی بی‌رحمی ... طی روزهای گذشته، کاد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رمان بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر از توابع استان اصفهان، به د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌لیل عد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م بضاعت مالی خانواد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه یک بیمار خرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سال، بخیه چانه صد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رای چهار ساله را ... با د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ستور مسئول کاد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر پزشکی، پرستار بخیه‌های د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ختر چهار ساله را کشید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه و ...
مظفر الوندی پاسدار زندان یا مسئول دفتر حقوق بشر و دبیر ...
www.iranglobal.info/node/37781
۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وی که ظاهراً مسئول اجرای کنوانسیون حقوق کودک در کشور است در مقام دبیر مرجع ... البته هیچ مسئولی پیدا نمی شود توضیح دهد وقتی کودکان خردسال عمل تجاوز را به ... آب انگجی و مرتضوی در یک جوی نرفت او را برکنار و الوندی را جایگزین وی کرد! .... بیمارستان خمینی شهر: بخیه های یک کودک بی بضاعت را مجددا برداشتند.
پای فیتیله ای ها به وزارت اطلاعات و شورای امنیت رسید
vom.ir/sarasari/posts/50575
۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در جریان پخش برنامه فیتیله که توسط گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما صبح ... یک مقام مسئول در وزارت کشور گفت: شورای امنیت کشور درباره توهین برنامه ... که به تهران برگردم باید فیتیله ی فیتیله ای ها پایین کشیده شده باشد. ... ۷ بازدید، ۰ نظر; کادر متخلف بیمارستان خمینی شهر برکنار شدند ۸ بازدید، ۰ نظر ...
جلسه شورای اداری بخش بوشکان / با موضوع تشیع شهدای گمنام ...
avayeparsian.ir/index.php?option=com_content&view...id...
۴ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بازداشت پزشک و پرستار متخلف بیمارستان خمینی شهر ... در این جلسه همه مسئولین با هم هم قول شدند تا به طرز باشکوهی میزبان این دو کبوتر خونین بال باشند. ... بازدار رئیس شورای شهر بوشکان نیز ضمن ارج نهادن به تلاشهایی خستگی ... برخورد قاطع با متخلفان کشیدن بخیه کودک چهارساله در اصفهان- بررسی موضوع در ...
#خردسال on Instagram.
https://www.igpile.com/hashtag/?خردسال
متاسفانه مسئولان وزارت بهداشت در استان اصفهان با بی تفاوتی از معرفی پزشک به ... اصفهانی در خمینی شهر مراجعه و کادر حاضر، سرپایی چانه مصدوم را بخیه می‌کنند. ... ندارد، با دستور مسئول کادر پزشکی، پرستار بخیه‌های دختر چهار ساله را کشیده و .... در بازی پیدا کردن اجسام در ژله برای خردسالان گروه کودک و بازی در نظر دارد علاوه بر ...
بخیه را کشیدند اما زخم زدند - آخرین اخبار روز
www.bwinnerharbor.com/.../3181622-بخیه-را-کشیدند-اما-زخم-زدند.html
۴ ساعت پیش - مسئولان بهداشت کشور که در برابر کوچک‌ترین انتقادی برآشفته می‌شوند و رئیس ... اصفهانی واقع در خمینی‌شهر مراجعه می‌کند و به‌دلیل ناتوانی مالی خانواده این کودک برای ... دارد پرستار با خونسردی تمام کودک خردسالی را که از هیچ ماجرائی خبر ندارد روی تخت بنشاند ..... روایت متفاوت از ماجرای کشیدن بخیه کودک اصفهانی.
مجموعه اخبار، تصاویر و فیلم های سیاسی شبکه خبر
www.irinn.ir/list/1/6/سیاسی
پیشخوان خبر غیررسمی تیتر امشب ویژه های هفته شهر فرنگ مجله سیاسی قلم دوربین در همین ... دادگاه مصر حکم اعدام و زندان محمد بدیع رهبر اخوان المسلمین و دیگر مسئولان این گروه را در ... یک نیروی پلیس سفید پوست، رئیس اداره پلیس شیکاگو روز سه شنبه از کار برکنار شد. ... احضار پزشک متخلف در ماجرای کشیدن بخیه کودک اصفهانی.
«فیتیله» تا اطلاع ثانوی تعطیل شد - مفتاح نیوز
meftahnews.ir/69978/فیتیله-تا-اطلاع-ثانوی-تعطیل-شد
۱۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مدارس کدام شهرها امروز تعطیل است؟ ... 1- علیرغم سهوی بودن این اتفاق، مسئولان و عوامل دخیل در تولید و پخش ... که مسئول نهایی نظارت برنامه‌هاست نیز توبیخ و از مسئولیت برکنار می‌شود. ... مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو از سمت خود استعفا داد ... آبروی جامعه پزشکی به خطر افتاد/ کشیدن بخیه بیمار به دلیل ناتوانی در ...
شکافتن بخیه‌های یک کودک به علت ناتوانی مالی والدین ...
news.kodoom.com/iran-society/شکافتن-بخیه-های...کودک.../1599368/
۳ روز پیش - کادر درمانی بیمارستان «اشرفی اصفهانی» شهر «خمینی شهر» از توابع استان ... از اظهار ناتوانی والدین وی از پرداخت هزینه درمان٬ اقدام به شکافتن بخیه ها کردند. ... اولیه دکتر و پرستار مسئول در این پرونده تخلف بیمارستان اشرفی صادر شد. ... هزینه بخیه زدن زخم چانه یک کودک خردسال که می تواند ماحصل بازیگوشی روزمره ...
شرط عجیب مهدی رحمتی برای ماندن در استقلال - دانلود
www.rahroclip.ir/شرط-عجیب-مهدی-رحمتی-برای-ماندن-در-استقل/
۱۷ ساعت پیش - ... دلیل مشکلاتی که با قلعه نویی داشت، پیش روی مسئولان باشگاه گذاشت. .... اول نیست · ماجرای کشیدن بخیه پسر خردسال در بیمارستان خمینی شهر ...
خبر نورآباد-پایگاه خبری ممسنی و رستم noorabad.com
noorabad.com/
انتشار اخبار و وقایع مربوط به شهرستان های ممسنی و رستم و تحلیل مسائل روز ... وزیر بهداشت اقدام پزشکی را که در یک بیمارستان دولتی بخیه‌زدن صورت یک کودک حادثه‌دیده را بعد از متوجه ... دستور مسئول کادر پزشکی، پرستار بخیه ها ی دختر چهار ساله را کشیده و بیمار ... این حادثه غیره انسانی در بیمارستانی در خمینی شهر رخ داده است.
استاد لرزاده بزرگان لر | - سایت پن پن
panpan.ir/list/استاد+لرزاده++بزرگان+لر+.html
نوجوان وحشت زده از آب بیرون آمد و با تمام قدرتش نفس کشید. ... استاد شاگرد جوانش را به پارکی که در آّن کودکان مشغول بازی بودند،برد. ... در جهان کانچو فیروز خنجری و شهیان روشن نیا مسئول بانوان نینجارنجر کشور و مسئولین سبک در استان ..... ماجرای کشیدن بخیه پسر خردسال در بیمارستان خمینی شهر · شناسایی و بازداشت حامیان داعش در ...
سیب هفتم , اخبار روز و تفریحی سرگرمی » خواجه‌سروی:وزارت ...
sib7.ir/2015/12/07/خواجه‌سرویوزارت-علوم-دولت-اصلاحات،-ف/
۱۵ ساعت پیش - داشت و به راحتی افراد را عزل می کرد، توان برکناری این افراد از ریاست دانشگاه‌ها .... قبل به عنوان مسئولان مرتبط با جنبش دانشجویی خیلی توقع نداشتیم جنبش دانشجویی ..... ماجرای کشیدن بخیه پسر خردسال در بیمارستان خمینی شهر۲۱:۱۵; دانلود ... نماینده یونیسف: باید آمادگی کامل حمایت از کودکان در بلایا را داشته ...

<