دختر داعشی که در حملات پاریس خود را منفجر کرد + عکس

تروریست داعشی که در کربلا منفجر شد + تصاویر

تروریست داعشی که دخترش را منفجر کرد + عکس

تروریست داعشی ، عکس ابونمر السوری
تروریست داعشی که فقط شبها از مخفیگاه خود بیرون می آمد و همیشه جلیقه انتحاری به تن داشت دو دختر خود را وارد عملیات تروریستی کرده و جان یکی از آنها را گرفت.


تروریست داعشی که دختر 9 ساله اش را منفجر کرد

منابع معارض سوری از کشته شدن تروریست جبهه النصره ای خبردادند که دختر خردسال خود را راهی عملیات انتحاری کرد.


یک فعال توییتری معارض با اعلام این خبر نوشت، ابونمر، کسی که دخترش 9 ساله اش را در دمشق منفجر کرد، به دست آنچه وی آن ها را «انقلابیون القابون» می نامد، کشته شده است.

عبدالرحمن شداد معروف به ابونمر که از عناصر گروهک تروریستی «جبهه النصره» است، 16 دسامبر گذشته، طی اقدامی وحشیانه دختر 9 ساله خود به نام فاطمه را در یکی از مقرهای پلیس دمشق منفجر کرد.
 
 
این تروریست بعد از این حادثه ویدیوئی را منتشر کرد که در آن دو دختر خود به نام های فاطمه و اسلام را برای انجام عملیات تروریستی تشویق می کند.

در یک ویدئوی دیگر، مادر این دو کودک دیده می شود که در حال خداحافظی کردن با آن هاست و در پایان می گوید:«شکیبا باشید و صبر پیشه کنید».

وزارت خارجه سوریه بعد از این حادثه، در واکنش به این جنایت اعلام کرد که استفاده گروه های تروریستی از کودکان و دختران و پسران برای اجرای اهداف تروریستی و غیر انسانی خود دلیلی بر این مسئله است که حامیان این گروهها هیچ اهمیتی برای زندگی کودکان سوری قائل نیستند.

دمشق با ارسال دو نامه جداگانه به رئیس شورای امنیت و دبیر کل سازمان ملل تأکید کرد:«گروه های تروریستی در تاریخ 2016/12/16 جنایت شنیع دیگری را مرتکب شدند و از یک کودک 8 ساله سوء استفاده کردند و مقداری مواد منفجره بر او بستند و از او خواستند که وارد مرکز پلیس المیدان شود و اعلام کند که گم شده است».

وزارت خارجه سوریه اعلام کرد که در جریان منفجر کردن این دختر بچه، فقط یک پلیس زخمی شد و مقداری خسارت مادی به ساختمان این مرکز وارد گردید.

تروریست داعشی

عکس ابونمر السوری تروریست داعشی که دختران خود را وارد عملیات انتحاری کرد








تروریست داعشی که دخترش را منفجر کرد + عکس - دانلود فیلم

www.shabakema.com/news/news/108599
عکس ابونمر السوری تروریست داعشی که دختران خود را وارد عملیات انتحاری کرد. Let's block ads! ... کشته شدن ابونمر السوری که دخترش را بمب‌گذاری و دمشق منفجر.

کشته شدن تروریستی که دختر خودش را منفجر کرد - صراط

www.seratnews.ir/fa/news/.../کشته-شدن-تروریستی-که-دختر-خودش-را-منفجر-کرد
۱۴ ساعت پیش - کشته شدن تروریستی که دختر خودش را منفجر کرد ... یک فعال توییتری معارض با اعلام این خبر نوشت، ابونمر، کسی که دخترش ۹ ساله‌اش را در دمشق منفجر کرد، به دست آنچه وی آن‌ها را «انقلابیون .... عکس یادگاری یک داعشی با اردوغان!

کشته شدن پدر داعشی که 2 دخترش را وادار به عملیات انتحاری .. ...

namehnews.ir/.../کشته-شدن-پدر-داعشی-که-2-دخترش-را-وادار-به-عملیات-انتحاری-کرد...
۲ ساعت پیش - کشته شدن پدر داعشی که 2 دخترش را وادار به عملیات انتحاری کرده بود ... محله میدان شده و تروریست ها، مواد منفجره همراه وی را از راه دور منفجر کردند.

تروریستی که از دخترش برای عملیات انتحاری استفاده کرد ...

www.ghatreh.com/.../تروریستی-دخترش-برای-عملیات-انتحاری-استفاده-کرد-کشته
۲ ساعت پیش - دیده بان حقوق بشر سوریه، وابسته به مخالفان، اعلام کرد تروریستی که چندی پیش دختر ... کشته شدن پدر داعشی که 2 دخترش را وادار به عملیات انتحاری کرده بود .... کشته شدن ابونمر السوری که دخترش را بمب گذاری و دمشق منفجر کرد ...

کشته شدن تروریستی که دختر بچه خود را منفجر کرد - پارسینه

www.parsine.com/fa/news/.../کشته-شدن-تروریستی-که-دختر-بچه-خود-را-منفجر-کر...
۱۳ ساعت پیش - کشته شدن تروریستی که دختر بچه خود را منفجر کرد. منابع وابسته به .... مهربانی یک نانوا · عکس:واکنش به جنایات داعش با اهانت به جنازه های داعشی.

دختر کردی که خودش را میان داعشی ها منفجر کرد + عکس - پارس ناز

www.parsnaz.ir/kurdish-girl-who-blew-himself-up-among-dashy-news.html
دختر کردی که خودش را میان داعشی ها منفجر کرد ,یکی از کاربران توئیتر با ... که این مدافع کرد، عملیات انتحاری خود را در نزدیکی یک محل استقرار تروریست های داعش ...
۲۵ آبان ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ... به منطقه عین التمر در استان کربلا، نام تروریستی که خود را توانست منفجر کند منتشر کرد. ... تروریست داعشی که در کربلا منفجر شد + تصاویر ...

دختر داعشی که در حملات پاریس خود را منفجر کرد + عکس | ...

www.ilna.ir/بخش.../323404-دختر-داعشی-که-در-حملات-پاریس-خود-را-منفجر-کرد-عک...
۲۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دختر داعشی که در حملات پاریس خود را منفجر کرد + عکس ... میان پلیس فرانسه و مظنونان عملیات‌های تروریستی اخیر، در شمال پاریس خبر دادند.
رتبه: ۴٫۵ - ‏۱۰ نقد
۲۶ آبان ۱۳۹۵ ه‍.ش. - نمناک اخبارسیاست تکه شدن بدن تروریست داعشی که در کربلا منفجر شد +تصاویر ... وی افزود:این نیروها عامل انتحاری ششم را محاصره کردند که او ناگزیر شد وارد یکی از منازل شده و خودش را منفجر .... جایزه داعش برای سر دختر ایرانی!
دختر داعشی که خود را در فرانسه منفجر کرد+عکس. روز گذشته رسانه‌ها از درگیری و تیراندازی میان پلیس فرانسه و مظنونان عملیات‌های تروریستی اخیر، در شمال پاریس ...

کشته شدن تروریستی که دختر بچه خود را منفجر کرد - جنبش ...

www.jc313.ir/56713-کشته-شدن-تروریستی-که-دختر-بچه-خود-را-منفجر-کرد.html
کشته شدن تروریستی که دختر بچه خود را منفجر کرد. (بسم الله الرحمن الرحیم). منابع معارض سوری از کشته شدن تروریست جبهه‌النصره‌ای خبردادند که دختر خردسال خود ... انفجار انتحاری یک داعشی در مقر جبهه‌النصره +عکس(18+) · انفجار یک داعشی در مقر ...
تروریستی که دخترش را منفجر کرد کشته شد - افکار نیوز | خبرپو. ... دفع حمله داعش به جنوب غرب موصل/ هلاکت ۳۰۰ تروریست داعشی · ابرنوشیدنی های چربی سوز و سم ...

تروریست داعشی که در کربلا منفجر شد تصاویر

4khabar.ir/search/?q=تروریست+داعشی+که+در+کربلا+منفجر+شد+++تصاویر
فعالان شبکه های اجتماعی تصویر یک پیشمرگ زن کُرد عراقی را منتشر کردند که سه ... دو تروریست چاق داعشی درحالی که روی کاناپه لم داده اند و صدای ناله دختر نگون ...
کشته شدن تروریستی که دختر بچه خود را منفجر کرد .... آزادسازی غرب موصل، با کشتن 300 تروریست داعشی، روز سیاهی را برای این گروه تروریستی در عراق رقم زدند.
۲ ساعت پیش - منابع به دیده‌بان حقوق بشر سوریه که وابسته به مخالفان است، خبر مرگ عبدالرحمان شداد که دو دختر خود را بمب‌گذاری کرده و یکی از آنها به نام فاطمه (9 ...
۲ ساعت پیش - کشته شدن ابونمر السوری که دخترش را بمب‌گذاری و دمشق منفجر کرد + عکس. تاریخ انتشار ... دفن شدن وحشتناک تروریست داعشی +عکس. ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ ...

لحظه ای که تروریست داعشی خودش را منفجر کرد - دانلود کلیپ

biaclip.ir/32714/لحظه-ای-که-تروریست-داعشی-خودش-را-منفجر-ک.html
۲۷ مهر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - لحظه ای که تروریست داعشی خودش را منفجر کرد55 آنلاین در حین عملیات آزادسازی موصل به دست ارتش ... اعدام مردی که به دختر ۷ ساله تجاوز کرده بود.

کشته شدن تروریستی که دختر بچه خود را منفجر کرد

https://buzdid.ir/post/.../کشته-شدن-تروریستی-که-دختر-بچه-خود-را-منفجر-کرد?typ...
۱۳ ساعت پیش - منابع وابسته به معارضان از کشته شدن «عبدالرحمن شداد»، تروریستی که با بستن کمربند انفجاری به دختر ۹ ساله خود، او را در منفجر کرد، خبر داده‌اند.

هلاکت تروریستی که دخترش را بمب‌گذاری و منفجر کرد - قم پرس

www.qumpress.ir/222044/هلاکت-تروریستی-دخترش-گذاری-منفجر.html
۹ ساعت پیش - هلاکت تروریستی که دخترش را بمب‌گذاری و منفجر کرد - دیده بان حقوق بشر سوریه، وابسته به مخالفان، اعلام-هلاکت-تروریستی-دخترش-گذاری-منفجر. ... بارش باران هفت تروریست داعشی را به کشتن داد!

دختر داعشی که در حملات پاریس خود را منفجر کرد (+عکس) - پول ...

www.poolnews.ir/fa/news/.../دختر-داعشی-که-در-حملات-پاریس-خود-را-منفجر-کرد-عک...
۲۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روز گذشته رسانه‌ها از درگیری و تیراندازی میان پلیس فرانسه و مظنونان عملیات‌های تروریستی اخیر، در شمال پاریس خبر دادند.
<