تشویق زنان فوتبال دوست افغانستان در استادیوم را ببینید +تصاویر
زنان افغان در استادیوم فوتبال
حضور پررنگ زنان در محل بازی‌های لیگ برتر فوتبال افغانستان

چهارمین دور بازی‌های لیگ برتر فوتبال افغانستان در کابل فرصت تازه‌ای را برای دوستداران فوتبال و خانواده‌ها فراهم کرده تا دقایقی به دور از نگرانی‌های روزمره افغانستان، شاد باشند. 
 مجله مراحم:این روزها که این بازی‌ها در حال برگزاری است، حضور زنان در میان تماشاچیان در ورزشگاه محل برگزاری این بازی‌ها پررنگ است. 
چنین مسابقات در میان شور و هیجان تماشاچیان برای لحظه‌ای هم که شده تصویر تازه‌ای از افغانستان به نمایش می‌گذارد. صدها نفر از تماشاچیان سکوهای ورزشگاه را پر کرده بودند و تیم‌های محبوب خود را تشویق می‌کردند. 
 

لیگ برتر فوتبال افغانستان چهار سال پیش با حمایت شرکت مخابراتی روشن راه‌اندازی شد و در آن هشت تیم از هشت منطقه افغانستان حضور دارند. 

بخشی از سکوی تماشاچیان به خانواده‌ها اختصاص یافته است. چیزی که توجه هر بیینده‌ای را جلب می‌کرد، حضور گستردهزنان در میان تماشاچیان بود، تماشاگرانی که پیوسته نام تیم‌های محبوب خود را صدا می‌زدند و آنها را تشویق می‌کردند. 
 تماشای چنین مسابقات در میان شور و هیجان تماشاچیان برای لحظه‌ای هم که شده تصویر تازه‌ای از افغانستان به نمایش می‌گذارد؛ کشوری که نامش گره خورده با جنگ، فساد، بیکاری و مواد مخدر. 
 
مجله مراحم

(تصاویر) تماشاچیان زن در لیگ برتر فوتبال افغانستان
تماشاگران زن
(تصاویر) تماشاچیان زن در لیگ برتر فوتبال افغانستان
زنان
(تصاویر) تماشاچیان زن در لیگ برتر فوتبال افغانستان
بانوان
(تصاویر) تماشاچیان زن در لیگ برتر فوتبال افغانستان
زن افغان
(تصاویر) تماشاچیان زن در لیگ برتر فوتبال افغانستان
دختر
(تصاویر) تماشاچیان زن در لیگ برتر فوتبال افغانستان

 









تشویق زنان فوتبال دوست افغانستان در استادیوم را ببینید ...
www.banansystem.ir/?p=14720
۵ ساعت پیش - لیگ برتر فوتبال افغانستان چهار سال پیش با حمایت شرکت مخابراتی روشن راه‌اندازی شد و در آن هشت تیم از هشت منطقه افغانستان حضور دارند.
تشویق زنان فوتبال دوست افغانستان در استادیوم را ببینید ...
setfaweb.ir/تشویق-زنان-فوتبال-دوست-افغانستان-در-اس/
تشویق زنان فوتبال دوست افغانستان در استادیوم را ببینید +تصاویر - حضور زنان در میان تماشاچیان در ورزشگاه محل برگزاری این بازی‌ها پررنگ است.
دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام عشقت - مراحم - ست فا وب
setfaweb.ir/دانلود-آهنگ-جدید-علیرضا-روزگار-به-نام-ع/
۲ ساعت پیش - ... زیبا و خلاقانه +تصاویر; » تشویق زنان فوتبال دوست افغانستان در استادیوم را ... +تصاویر · افزایش زائران عراقی در مشهد در پی زنان فاحشه +عکس ...
عکس های زیبای پاییزی برای دسکتاپ (سری ۵)
khodiha.ir/others/fun/عکس-های-زیبای-پاییزی-برای-دسکتاپ-سری-۵/
۲۲ ساعت پیش - تشویق زنان فوتبال دوست افغانستان در استادیوم را ببینید +تصاویر ... حضور زنان در میان تماشاچیان در ورزشگاه محل برگزاری این بازی‌ها پررنگ ...
قبلی - مجله اینترنتی مراحم
www.morahem.com/majale/page/2/
... »تشویق زنان فوتبال دوست افغانستان در استادیوم را ببینید +تصاویر; »ملاقات زوج‌های ... +تصاویر · افزایش زائران عراقی در مشهد در پی زنان فاحشه +عکس · کلیپ: ...
گرانترین بازیگر زن ایرانی لیلا اوتادی,دستمزد لیلا اوتادی ...
www.morahem.com/majale/iranian-actress-leila-otadi.../leilaotadi-om-1/
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گرانترین بازیگر زن ایرانی لیلا اوتادی,دستمزد لیلا اوتادی,لیلا ... زیبا و خلاقانه +تصاویر · » تشویق زنان فوتبال دوست افغانستان در استادیوم را ...
صفحه فوتبالنامه افغانستان‎ - Facebook
https://www.facebook.com/footballnamehpage
تیم 16 سال فوتبال افغانستان به منظور حضور در مسابقات مقدماتی 16 سال آسیا عازم کویت شد. ... سلام تقدیم به دوست عزیزم میشه بگیم که کدام شبکه پخش میکند .... حضور زنان در ورزشگاه های افغانستان، واقعیتی که هنوز در ایران هم وجود ندارد ..... وارد زمین کرد وقتیکه 6تایی شده بودیم دوبازی در زمین خودی با تشویق هوادان 12 گل خوردیم.
بازیگر زن ایرانی در استادیوم فوتبال +عکس - ایران دانلود
irandl.org/بازیگر-زن-ایرانی-در-استادیوم-فوتبال-عک/
این وبگاه ممکن است به رایانهٔ شما آسیب وارد نماید.
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بازیگر زن ایرانی در استادیوم فوتبال +عکسwww.yjc.ir/. ... تیم ایران , بازیگران زن ایرانی در … عالی بود آفرین به بازیگران ایرانی فوتبال دوست… ... تشویق زنان ایرانی در ورزشگاه با پاسپورت ایتالیایی/عکس. roozno.com/… ... Sep 7, 2014 – زنان افغانی، پایه ثابت استادیوم فوتبال+ عکس … درحال حاضر ...
آزادی در تسخیر افغان ها/ثبت رکوردی عجیب در استادیوم اول ...
www.asriran.com › صفحه نخست › ورزشی
۹ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران است که استادیوم آزادی از طرفداران تیم حریف ایران پر می شود. ... تیم فوتبال امید کشور دوست وبرادر افغانستان نشانه های رو به .... با زن و بچه اش بیاد خونه شما همینطوری چند سال بمونه هیچی بهش نمیگید؟ ...... کمال آزادی و برابری به تشویق تیمشان می پرداختند اشکهایم جاری شد.
تیم افغانستان در تهران میزبان می شود! 60 هزار تن به تشویق ...
www.mandegardaily.com › اسلاید شو
مربی تیم ملی فوتبال ایران روز جمعه گفت که افغانستان تیمی است تورنمنت را سوپرایز کرده است. ... آنهایی که فوتبال را دوست دارند در ورزشگاه، فقط برای بازی با افغانستان کمک کند ... هم فوتبال بانوان شان راه افتاده، هم پروژه گل راه انداختند و هم دو استادیوم ساختند. ... غور, شورای علمای غور: مشکلات غور به دست یک زن حل شده نمی تواند!
از صدای اعتراض زنان ایرانی تا شادی افغان‌ها از برد سوئد - زمانه
www.radiozamaneh.com/212973
۱۲ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با این همه، به جز در ورودی استادیوم که گروهی از فعالان حقوق زنان آن را در حمایت از ورود ... در گوشه گوشه استادیوم به تشویق تیم ملی سوئد می‌پردازند و‌گ اه از آرزوی خود که باخت ... هرچند که به گفته خودش اگر بین سوئد و افغانستان، مسابقه فوتبال سر ... از هر تیمی که دوست داری طرفداری کن ،اما این گونه بی پروا سخن نگو.
(تصاویر) شبی که فقط زن ها مجاز بودند - فرارو
fararu.com/fa/news/188130/تصاویر-شبی-که-فقط-زن-ها-مجاز-بودند
فرارو- تیم فوتبال فنرباغچه روز گذشته در دیدار مقابل "ریز اسپور" به تساوی بدون ... از فرهنگ ها که تماشاگران زن اجازه ورود به ورزشگاه را ندارد ترکیه این تنبیه عبرت آموز ... بهتره از همون افغان ها یاد بگیرید! ..... در بهمن 57 مردم انقلاب کردند که اینطوری نباشد اگر مردم این چیزها را دوست داشتند که انقلاب نمی کردند چون همه اینها در جامعه بود .
جنجال بر سر حضور یک زن عربستانی با روبنده در ورزشگاه ...
www.bbc.com/persian/world/2014/.../141009_an_saudi_women_footbal...
۱۷ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یک زن سعودی دوستدار فوتبال که تیم مورد علاقه خود را تشویق می‌کرد، ... صفحه اول · پخش زنده · ایران · افغانستان · جهان · هنر · ورزش · اقتصاد ... Image copyright Getty Image caption عکس گروهی از زنان فوتبالدوست عربستان سعودی به ... در عربستان سعودی زنان حق ورود به استادیوم و تماشای مسابقات فوتبال را ندارند.
(تصاویر) تماشاچیان زن در لیگ برتر فوتبال افغانستان - ...
forum.hammihan.com › ... › مطالب جالب و خواندنی › خواندنی ها و رویدادها
6پست - ‏6 نویسنده
صدها نفر از تماشاچیان سکوهای ورزشگاه را پر کرده بودند و تیم‌های محبوب خود را تشویق می‌کردند. لیگ برتر فوتبال افغانستان چهار سال پیش با حمایت شرکت ...
بازی 6 تایی‌ها را در استادیوم دیدم! - فرادید
faradeed.ir/fa/news/3238
۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به سه زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسه آشناست و به فوتبال هم علاقه دارد. ... بود، من این موضوع را مطرح کردم گفت اتفاقاً رئیس فدراسیون فوتبال اروگوئه دوست من است. ... شهرستانی در حالی که امکانات‌شان کمتر است می‌آیند و اینها باید تشویق شوند، این مسأله هم مهم ... (تصاویر) تماشاچیان زن در لیگ برتر فوتبال افغانستان.
جنجال در پی نخستین حضور زنان سعودی در استادیوم فوتبال ...
farsi.alarabiya.net/.../جنجال-در-پی-نخستین-حضور-زنان-در-استادیوم-فو...
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به طور معمول جریان یک مسابقه فوتبال، نتیجه بازی و دلایل پیروزی یک تیم بر دیگری، مشغولیت اصلی گزارشگران و منتقدان ورزشی و همچنین ...
روزی که برای افغانستان بود - دنیای اقتصاد
www.donya-e-eqtesad.com/news/887842/
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روز پنجشنبه‌ هفته‌ گذشته تیم ملی فوتبال افغانستان در چارچوب ... به مصاف تیم ملی فوتبال سوریه رفت و هزاران تماشاگر افغان با تشویق ... بچه که بودم همیشه دوست داشتم از موفقیت‌های کشورم افغانستان بشنوم تا اخبار مربوط به جنگ و خونریزی. ... کلیسای کاتولیک زنان گناهکار را می‌بخشد · پلیس: تخلفات رانندگان ...
تماشاچیان زن در لیگ برتر فوتبال افغانستان - مجله گیزمیز
gizmiz.com/female-audience-in-the-league-afghanistan/
۱۷ ساعت پیش - چهارمین دور بازی‌های لیگ برتر فوتبال افغانستان در کابل فرصت تازه‌ای را ... سکوهای ورزشگاه را پر کرده بودند و تیم‌های محبوب خود را تشویق می‌کردند. ... دوست من پسرکوچیکشو باخودش به ورزشگاه برد ازبس فحشای گند و ناموسی ...
مهاجرین افغان در ایران : آزادی را پر میکنیم - پارست
www.parset.com/.../3368904_mhajrin_afghan_dar_airan__azady_ra_par...
۴ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ایمیل دوست خود را وارد کنید ... تیم ملی فوتبال امید افغانستان برای شرکت در گروه سوم رقابت های مقدماتی ... برای تشویق تیم ملی امید ایران دعوت کرده بود که به استادیوم ها را پر کنند. ... نکاتی در رابطه با پستان های زنان و دختران.
عکس العمل بازیگران در استادیوم بعد از گل مسی | دانلود و ...
www.video.momtaznews.com/عکس-العمل-بازیگران-در-استادیوم-بعد-از...
زیبا و قشنگ بودن زن ها هم ربطی نداره به فوتبال حالا که چی!!! پاسخ دادن .... الآن دیگه تیم ملی افغانستان هم اینجوری که ما داریم دفاعی بازی میکنیم، بازی نمیکنه. ..... خیلی ممنونم از همه بازیگران ایران که به برزیل رفتن و تیم خودمون را تشویق کردن میبوسم دست همه ی بازیگران را ..... من اصلا فوتبال دوست ندارم حتی به جام جهانی هم نگاه نکردم.
ورزش - شرق پارسی - الشرق الأوسط
persian.aawsat.com/category/society/sport
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - موضوعات مشابه : فدراسیون فوتبال فیفا، سپ بلاتر، اردن ... «آتش دوست» باعث شکست او در مسابقه با پیروزی در استادیوم آزادی تهران می شود یک منبع موثق در ... موضوعات مشابه : ایرانی, تشویق, زنان, فیسبوک, ورزش, ورزشگاه ... فرهنگ و هنر (۲۷۰); گزارش ویژه (۴); گزیده ها (۳۹); گفتگو (۱۲۳); بررسی (۴); افغانستان (۵) ...
قصه شیرین مردمی که زن های شان اجازه خروج از خانه را نداشتند اما ...
www.khabaronline.ir/detail/406507/sport/world-soccer
۱۰ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مسئول بخش مکاتبات بین المللی فوتبال افغانستان از نقش فوتبال ... بچه های ما فقط دوست دارند بهانه ای داشته باشند برای فوتبال بازی کردن. ... هیچ وقت در جایی مثل کابل این اتفاق برای مان نمی افتد چون آنجا استادیومی برای ... یک افغان معلول برای تشویق تیم آمده بود ، در آخر بازی بچه ها را بغل کرد و اشک می ریخت.
عکس/ حضور بانوان ایرانی در استادیوم فوتبال پس از 3 دهه و اندی
bankvarzesh.com/NewsDetail.aspx?Ser_Id=4&News_Id=33399
۱۶ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - جلد چهارشنبه خبر ورزشی/ دوست دارم پرسپولیس سهمیه بگیرد .... نکته جالب این دیدار حضور بانوان تماشاگر بود که به تماشای فوتبال آقایان ... روزی که تماشاگرا فقط با هدف دیدن فوتبال و تشویق تیمش بیان استادیوم نه با هدف های شوم. ... حتی در افغانستان هم بانوان به ورزشگاه ها میرن اما اینجا فقط میشه گفت افسوس.
درسی که باید از 80 هزار افغانستانی حاضر در ورزشگاه آزادی ...
https://www.tabnak.ir/.../درسی-که-باید-از-80-هزار-افغانستانی-حاضر-در-...
۱۱ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ایرانیان بسیار خونگرم و فوتبال‌دوست هستند و تیم ملی خود را تنها .... دقیقا دوستان افغان اگه برن کشورشون و اونجا 80 هزار نفری بیان استادیوم بهتر نیست؟ .... تیم امید شده و چه توقعی دارید که مردم برای تشویق مایلی کهن بروند ..... هشتاد هزار افغانی که تواین شرایط اقتصادی جای بچه های ایران رو غصب کردن. زن ایرانی.
دمادم | تماشاچیان زن در لیگ برتر فوتبال افغانستان
damadam.ir/اقتصاددان-eqtesaddan/...زن...فوتبال-افغانستان/.../774352
۱ روز پیش - صدها نفر از تماشاچیان سکوهای ورزشگاه را پر کرده بودند و تیم های محبوب خود را تشویق می کردند. لیگ برتر فوتبال افغانستان چهار سال پیش با ...
فوتبال و افغان ها | گیل خبر
gilkhabar.ir/85252/فوتبال-و-افغان-ها/
۵ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حضور ۸۰ هزار تماشاگر افغان در ورزشگاه آزادی یکی از شگفتی های ورزش در سال ۹۴ بود. ... روایتی دست اول و دوست داشتنی از مردمان کشوری ارائه کرد که در زمین های خاکی فوتبال بازی می کردند و تماشاگران زن و مرد در کنار هم به تشویق ...
ورزش در افغانستان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/ورزش_در_افغانستان
ورزش در افغانستان :ورزش فعالیت بدنی است که ملت افغان بمنظور صحت سلامتی بدن، شهرت، ... وثروت کسب نمایند در افغانستان جشن نوروز (میله گل سرخ)، روزهای آزادی و مذهبی مرکز تشویق .... پس از سال ۲۰۰۱ دروازه ورزش بروی کشور اعم از زنان ومردان باز شد. ..... در سال ۱۳۱۶ خورشیدی تیم فوتبال افغانستان نخستین سفر خارجی اش را به ...
90tv.ir :: حسین صالح به افغان ها : آزادی را پر کنید اما به ایران ...
90tv.ir/.../حسین-صالح-به-افغان-ها-آزادی-را-پر-کنید-اما-به-ایران-احترام-...
۸ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حسین صالح سرمربی ایرانی تیم ملی امید افغانستان در آستانه ی دیدار حساس تیمش برابر امید ایران از هواداران تیم امید افغانستان خواست تا فقط تیم خودشان را تشویق کنند و به تیم ایران احترام بگذارند. ... افغانستان و ایران با هم دوست هستند. صالح در ... ایران فوتبال خوبی بازی میکند و با عربستان تفاوت زیادی دارد .
جد‌‌ید‌‌ترین پیوند‌‌ ایران و افغانستان د‌‌ر فوتبال رخ د‌‌اد‌‌ | آژانس ...
kokchapress.com/جد‌‌ید‌‌ترین-پیوند‌‌-ایران-و-افغا/
۶ روز پیش - فرد‌‌ین به همین نسبت از هموطنانش د‌‌ل خونی د‌‌اشت: «لابد‌‌ مرد‌‌م سرزمین من، کشورشان را د‌‌وست ند‌‌اشتند‌‌ که برای تشویق ما مقابل ژاپن به ورزشگاه نیامد‌‌ند‌‌.
جنجال نخستین حضور زنان در استادیوم فوتبال + عکس - آکا
www.akairan.com/havades-akhbar/sport/20159592247.html
۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جنجال نخستین حضور زنان در استادیوم فوتبال + عکس,حضور تماشاگران زن ... گوناگون · اخبار افغانستان · خبرگزاری فارس · خبرگزاری مهر · باشگاه خبرنگاران ..... آن‌ها در استودیوم حاضر شدند و به گرمی تیم محبوبشان را تشویق کردند. ..... با تجربه های استقلال بخورد سرمربی تیم فوتبال شهرداری سمنان گفت: دوست دارم ...
حضور بانوان در استدیوم های ورزشی در افغانستان و حسرت زنان ...
afghanistanema.com/.../922-حضور-زنان-در-استدیوم-ورزشی-در-کابل-و-...
۳ روز پیش - با اشتیاق تمام ورزشکاران را حمایت و تشویق می‌کنند. ... به آن نگاه می‌کنند و ستاره‌های محلی و ملی فوتبال کشورشان را بی‌هیچ دریغی دوست می‌دارند.
آزادی در تسخیر افغان ها/حضور ۸۰ هزار افغانی در ورزشگاه آزادی ...
iranianuk.com/.../آزادی-در-تسخیر-افغان-ها-حضور-۸۰-هزار-افغانی-در-ورز...
۹ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران است که استادیوم آزادی از ... که هر چه فوتبال دوست را از رفتن به تماشا و تشویق تیمشان بیزار کردند،حالا ...
آغاز لیگ افغانستان با ترانه سرایی خواننده زن افغان در ورزشگاه
www.tarafdari.com/.../آغاز-لیگ-افغانستان-با-ترانه-سرایی-خواننده-زن-ا...
آغاز لیگ افغانستان با ترانه سرایی خواننده زن افغان در ورزشگاه ... ورزشگاه کابل افغانستان امروز مملو از تماشاگران زن و مرد بود تا آغاز لیگ فوتبال زنان و مردان هم وطن ...
گزارشی از هولناک‌ترین استادیوم‌ها در جهان ۲۰ ورزشگاه برای ...
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920407000640
۱۲ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - فارسی; فارسی · افغانستان · العربیة · Türkçe · English .... هواداران ترک، فوتبال را با علاقه زیادی تماشا کرده و در هر مسابقه با تعصب بالایی شعار می‌دهند. ... دیوانه‌وا و یک صدا آنها را تشویق می‌کنند، بدون شک نمایش بهتری از خود ارائه می‌کنند. 11. ... در دربی‌های این شهر، هواداران هیچ کدام از تیم‌ها دوست ندارند در آن میهمان باشند.
برنده اصلی تماشاچیان متحد بی حاشیه بودند
www.afghanpaper.com/nbody.php?id=92123
۱۱ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نمونه بارز اخیر آن را می توان در بازی تیم های امید ایران و افغانستان در مرحله ... در یک استادیوم برای بازی رسمی بعنوان مهمان به مهاجران افغانستانی مقیم ایران اعطا شد که از تهران و شهرهای دور و نزدیک خود را برای تشویق تیم ملی امید رسانیده بودند. .... به ایرانیها سر یک بازی فوتبال توهین می کنند من دوست داشتم همزبانانم از ...
بـیـسـت » » مخالفت با سخنان معاون روحانی در باره حضور زنان ...
20ist.com/archives/45363
برچسب ها: حضور زنان در ورزشگاه‌ها زنان در استادیوم. بخش نظرات .... یه چند تا نکته هست که دوست دارم توی سایت بگم اما جایی برای گفتن این حرفا نیست یکی از این نکته های .... خانمای افغانی میرن استادیوم فوتبال میبینن. یکم اعتماد کنیم بهم. .... این دیگه چه مدل تشویق کردنه خب با شعارای خوب تیمتونو تشویق کنید اتفاقا باید کاری ...
زنان #افغان در استادیوم به تماشای بازی فوتبال #افغانستان و ...
https://plus.google.com/+TavaanaOrg/posts/KVCKnR6jK3B
۳۰ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - زنان #افغان در استادیوم به تماشای بازی فوتبال #افغانستان و #پاکستان نشستند. عکس: بی ... دوست من قراره چه اتفاقی واسه مادر و خواهر ها بیفته؟. Translate ..... خوب برو ورزشگاه زنان، بازی آنها را ببین و اونها رو تشویق کن. اگه قرار ...
هواداران تیم‌ملی با تشویق پُرشور، استدیوم را منفجر کنند ...
www.roushd.com/newsIn.php?id=25319
تیم ملی فوتبال افغانستان و سوریه شام روز پنجشنبه در ورزشگاه ثامن شهر مشهد ایران ... کرد، خیلی دوست داشتیم تا بازی خانه‌گی ما در داخل افغانستان برگزار می‌شد؛ اما .... خبرگزاری رشد- زنان داعشی که طبق برآوردهای موجود میانگین سن آنها در حدود 18- 21 ...

تشویق زنان فوتبال دوست افغانستان در استادیوم را ببینید +تصاویر

زنان افغان در استادیوم فوتبال

۹۴/۰۶/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
admin