جزئیات کشف پیکر شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو در روز هشتم

کشف هشتمین پیکر از زیرآوار پلاسکو

حادثه پلاسکو ، آوار برداری ساختمان پلاسکو
8 روز از حادثه پلاسکو می گذرد و نیروی آتش نشان و امداد به صورت شبانه روزی در حال آواربرداری ساختمان 54 ساله تهران هستند. لحظاتی پیش پیکر چهاردهمین آتش نشان شهید پیدا شد.


حادثه پلاسکو در روز هشتم

حادثه آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان 54 ساله پلاسکو، در حالی وارد روز هشتم خود می شود که روز گذشته با تلاش نیروهای عملیاتی بیش از 85 درصد آواربرداری ها انجام شد و پیکر بی جان هشت آتش نشان محبوس در زیر آوار از ضلع شمال و شمال غرب ساختمان خارج شد.
 
بر این اساس تاکنون پیکر 10 آتش نشان از زیر آوار ساختمان پلاسکو خارج شده که با احتساب یک نفر از آتش نشانان که در بیمارستان به شهادت رسید، تعداد شهدای آتش نشان به 11 تن رسیده است. همچنین پیکر چهار تن از هموطنان نیز کشف شده بود که پیکر سه تن طی روزهای اخیر خارج شده بود و پیکر چهارم همچنان زیر آوار است و به خاطر خطر ریزش آوار هنوز خارج نشده است.
 

پیکر چهاردهمین شهید آتش نشان از زیرآوار پلاسکو پیدا شد

دقایقی پیش پیکر چهاردهمین شهید آتش نشان از زیرآوار پلاسکو پیدا شد

پیکر 2 آتش نشان زیر آوار است

جلال ملکی، سخنگوی آتش نشانی گفت:با احتساب آتش نشان شهید که دقایقی پیش کشف شد، تعداد شهدای آتش نشان به 14 تن رسید اما همچنان پیکر 2 تن از آتش نشان زیر آوار باقی مانده است.

سیزدهمین پیکر آتش نشان شهید از زیر آوار خارج شد

سیزدهمین پیکر آتش نشان شهید هم اکنون از زیر آوار خارج شد.

در هشتمین روز این حادثه و به دنبال تجسس و بررسی های نیروهای عملیات امداد و نجات پیکر سیزدهمین شهید آتش نشان از زیر آوارهای ساختمان پلاسکو پیدا شد.

براساس این گزارش با توجه به شهادت بهنام میرزاخانی دربیمارستان، تاکنون پیکر مطهر 2 تن از آتش نشانان شهید این حادثه هنوز پیدا نشده است.

 
یازدهمین پیکر آتش نشان شهید پیدا شد
 
تعداد آتش نشانان شهید شده به 12 تن رسید. لحظاتی پیش پیکر یکی دیگر از شهدای آتشنشان از زیر آوار کشف و منتقل شد.
 
**08:29 خروج ١٨هزار تن نخاله از آوار پلاسکو
 
جانشین معاون خدمات شهری شهرداری تهران از انتقال ١٨ هزار تن نخاله خبر داد و به ایسنا گفت:تا صبح امروز(پنجشنبه) 80 تا 85 درصد آوار برداری انجام شده و تا پیدا کردن آخرین جنازه عملیات جست و جو ادامه دارد.
 
**08:02 توزیع لقمه های مهربانی مردم در میان آتش نشان ها
 
**07:17 پیکر یکی از جان باختگان دقایقی پیش از میان آوار خارج شد
 
در هشتمین روز از حادثه پلاسکو پیکر یکی دیگر از جانباختگان لحظاتی پیش از میان آوار خارج شد و به سوی خودروی آمبولانس منتقل شد.
 
سید جلال ملکی در این باره گفت:چند روز قبل در طبقه منفی یک، پیکر چهارنفر از هموطنان را کشف کردیم که سه نفر از آن ها از زیر آوار خارج شدند اما وضعیت پیکر یک نفرشان به گونه ای بود که نمی توانستیم آنرا بیرون بیاوریم چرا که هرگونه دست زدن به پیکر این فرد، ممکن بود شرایط غیرقابل پیش بینی را برای آوار ایجاد کند.
 
وی افزود:بنابراین طبق نظر کارشناسان و با حضور مقام قضائی قرار شد که تا سبک شدن آوار به این پیکر دست نزنیم که لحظاتی قبل توانستیم به پیکر این هموطن دسترسی یافته و آنرا از طبقه منفی یک خارج کنیم.
 
وی تاکید کرد:بنابراین به آمار ما چیزی اضافه نشده و همان آمار قبل است با این تفاوت که پیکر یکی از هم وطنانمان که زیر آوار مانده بود، خارج شد.
 
روز گذشته نیز پیکر هشت تن از شهدای آتش نشان کشف و به پزشکی قانونی منتقل شده بود و هنوز پیکر 5 آتش نشان پیدا نشده است.
 
**07:11 خروج دیگ بخار از زیر آوار/ دسترسی به طبقه منفی یک
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی از نفوذ نیروهای عملیاتی به طبقه منفی یک ساختمان پلاسکو خبر داد.
 
سید جلال ملکی با بیان اینکه لحظاتی قبل از سطح ساختمان پلاسکو به زیرزمین یعنی طبقه منفی یک دسترسی یافتیم، گفت:البته از ساعات اولیه بامداد امروز در بخش های مختلف توانسته بودیم به طبقه منفی یک نفوذ کنیم.
 
وی از خارج کردن یک دیگ بخار از زیر آوار خبر داد و گفت:ما گمانه زنی می کردیم که افرادی را در طبقه منفی یک پیدا کنیم اما فعلا کسی را نیافته ایم البته جست وجوها همچنان در این قسمت های ادامه دارد.
 
**05:01 جستجو پیکر جانباختگان آتش نشان و غیرآتش نشان در حالی به رغم سردی هوا و دمای 7 درجه بالای صفر در میان آوارهای آتشین ادامه دارد که گاه برخی آتش نشان ها مجروح می شود اما با این وجود اصرار به ادامه حضور در عملیات دارد.
 
**04:44 ادامه عملیات جستجو بدون یافتن پیکری از شهدا و جانباختگان
 
** 02:40 گزارش ها حکایت از این دارد که جست وجو برای یافتن مفقودان حادثه در ضلع غربی این ساختمان ادامه دارد.
 
**00:50 جست وجوها برای یافتن پیکر پنج آتش نشان و دیگر جانباختگان همچنان در حالی در میان آوارهای آتشین ادامه دارد که گاه با یافتن کپسول یا نشان و وسایلی از آتش نشانی، ماشین ها خاموش می شوند و جستجوی دستی صورت می گیرد و در ادامه باز هم ماشین ها روشن می شود و عملیات آواربرداری و جستجو ادامه می یابد.
 
 
حادثه پلاسکو
حادثه پلاسکو

پیدا شدن پیکر شهدای آتش نشان از آوار حادثه پلاسکو

حادثه پلاسکو
حادثه پلاسکو

ادامه عملیات آوار برداری در حادثه پلاسکو

حادثه پلاسکو
حادثه پلاسکو

لقمه ی مهربانی برای امدادگران حادثه پلاسکو 

جزئیات کشف پیکر شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو در روز هشتم

517
منبع : ایسنا، مهر /ن

















جزئیات کشف پیکر شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو در روز ...

namnak.com/روز-هشتم-حادثه-پلاسکو.p43280
رتبه: ۵ - ‏ نقد
۹ ساعت پیش - حادثه پلاسکو و خارج کردن پیکر آتش نشانان از زیر آوار پلاسکو و عملیات اواربرداری ساختمان پلاسکو و جزئیات جدید از ریزش ساختمان پلاسکو تهران ...

جزئیات کشف پیکر شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو در روز ...

damadam.ir › اخبار › آسمان خبر › حوادث
حادثه آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان ۵۴ ساله پلاسکو، در حالی وارد روز هشتم خود می شود که روز گذشته با تلاش نیروهای عملیاتی بیش از ۸۵ درصد آواربرداری ها انجام شد و ...
۱ روز پیش - پیکر شهدای آتش‌نشان فردا تشییع نمی‌شود/ امروز پیکر 8 شهید آتش‌نشان از ... تهران: هویت هیچ یک از پیکرهای کشف شده امروز حادثه پلاسکو شناسایی نشده ... مکان برگزاری مراسم و جزئیات آن، همان مکان و جزئیات قبلی است و زمان آن نیز ...

کشف هشتمین پیکر از زیرآوار پلاسکو/تلاش‌ برای یافتن ...

aftabnews.ir/.../کشف-هشتمین-پیکر-از-زیرآوار-پلاسکوتلاش‌-برای-یافتن-پیکر-...
۱ روز پیش - **16:27: هشتمین پیکر شهدای آتش‌نشان لحظاتی پیش خارج شد ... تاکنون پیکر هشت آتش نشان و چهار تن از هموطنان در محل پلاسکو کشف شده است از خانواده‌ها خواست تا روبه‌روی کهریزک تجمع نکنند. ... کشف پیکر 2 آتش‌نشان 7 روز پس از حادثه پلاسکو ..... سید‌محمد‌خاتمی از سردار‌نقدی و شریعتمداری شکایت کرد+جزئیات ...

شمال نیوز :: امروز؛ اعلام جزئیات مراسم تشییع شهدای آتش نشان

www.shomalnews.com/view/.../امروز؛-اعلام-جزئیات-مراسم-تشییع-شهدای-آتش-نشان/
۸ ساعت پیش - امروز؛ اعلام جزئیات مراسم تشییع شهدای آتش نشان · کشف دومین پیکر در روز هشتم ... وی در مورد زمان برگزاری مراسم تشییع شهدای آتش نشانی گفت: بنا به ... برای ساخت "اِلمان" شهدای حادثه پلاسکو ارائه کرده تا در کمترین زمان ساخته و در ...
۱۹ ساعت پیش - روند کشف پیکر شهدای آتش نشان با توجه به آواربرداری 85 درصدی پلاسکو ... وزیر کشور گفت: بعد از این که همه دستگاه ها گزارش نهایی خود را در خصوص حادثه ساختمان پلاسکو ارائه کنند و مقصر ... جزئیات اسکان موقت کسبه پلاسکو.
۱ روز پیش - تا به این لحظه عملیات آتش‌نشانان در ساختمان پلاسکو که به روز هفتم رسیده است، ... با توجه به کشف پیکر پنج تن دیگر از شهدای آتش نشان؛ تعداد ... نیروهای امدادی دقایقی پیش چهار برانکارد را برای خارج کردن پیکرهای آتش‌نشان‌های حادثه پلاسکو به ضلع شمال غربی محل حادثه اعزام ... جزئیات اسکان موقت کسبه پلاسکو.
۱ روز پیش - بسته ی عصرانه الف از روز هفتم حادثه پلاسکو/در حال بروز رسانی. کشف ... 16:29؛ پیکر دو تن دیگر از شهدای آتش نشان کشف شد ... ضمن بیان اینکه تاکنون پیکر هشت آتش نشان و چهار تن از هموطنان در محل پلاسکو کشف شده است از خانواده‌ها خواست تا روبه‌روی کهریزک تجمع نکنند. ... جزئیات اسکان موقت کسبه پلاسکو.

کشف چهارمین پیکره شهدای آتش نشان - مشرق نیوز | خبر فارسی

khabarfarsi.com/u/32171679
چهارمین پیکر شهید آتش نشان هم از زیر آوار پلاسکو خارج شد ... اعلام خبر کشف پیکر یکی دیگر از آتش نشانان درباره جزئیات کشف این پیکر اظهار کرد: ... ناگفته نماند که در چند روز اخیر پس از حادثه پلاسکو علیرغم اینکه هنوز پیکر شهدای آتش نشان و ...

کشف چهاردهمین پیکر شهید آتش نشان از زیر آوار/6 شهروند در ...

www.mizanonline.ir/.../کشف-چهاردهمین-پیکر-شهید-آتش-نشان-از-زیر-آوار6-شهروند-د...
۸ ساعت پیش - هشتمین روز جستجو برای یافتن اجساد مطهر شهدای آتش نشان و مردم جانباخته در حالی آغاز شد که پیکر ... امروز اعلام جزئیات مراسم تشییع شهدای آتش نشان/ فراخوان برای ساخت "اِلمان" شهدای حادثه پلاسکو ... اخبار روز هشتم حادثه را از اینجا بخوانید ... کشف سیزدهمین پیکر شهید آتش نشان از زیر ویرانه پلاسکو(متن خبر).

کشف چهارمین پیکر شهید آتش نشان از زیر آوار/ تعداد ...

khabarfarsi.com/u/32171687
کشف چهارمین پیکر شهید آتش نشان از زیر آوار/ تعداد پیکرهای شهدای آتش نشان . ... سخنگوی ستاد مدیریت بحران پلاسکو افزود: ما در روز گذشته چهار نفر از هموطنانان را از ... از آتش نشانان درباره جزئیات کشف این پیکر اظهار کرد: دقایقی قبل پیکر یکی از آتش ... دقایقی پیش پیکر یکی دیگر از آتش نشانان حادثه ساختمان پلاسکو از زیر ...

کشف پیکر یکی دیگر از آتش نشانان در پلاسکو + عکس - ...

khabarfarsi.com/u/32170566
۱ روز پیش - ... جزئیات کشف این پیکر اظهار کرد: دقایقی قبل پیکر یکی از آتش ... در حال به روز رسانی / کشف و انتقال پیکر تعدادی دیگر از آتش نشانان شهید ... امروز در ادامه عملیات جستجو آتش نشانان برای یافتن پیکر شهدای حادثه پلاسکو ... گزارش لحظه به لحظه از روز هفتم پلاسکو امروز هشت پیکر شهید آتش نشان پیدا شد/ زمان ...

کشف پیکر یکی دیگر از شهدا در روز هشتم - خبرگزاری میزان

www.mizanonline.ir/fa/news/272132/کشف-پیکر-یکی-دیگر-از-شهدا-در-روز-هشتم
۹ ساعت پیش - آتش نشانان موفق شدند دقایقی قبل پیکر یکی دیگر از آتش نشانان را در روز هشتم کشف کنند. ... جلال ملکی سخنگوی مدیریت بحران حادثه پلاسکو در گفت و گو با ... امروز اعلام جزئیات مراسم تشییع شهدای آتش نشان/ فراخوان برای ساخت ...

اخبار روز هشتم حادثه پلاسکو؛ تعداد شهدای آتش نشان به 12 تن ...

www.ghatreh.com/news/.../اخبار-روز-هشتم-حادثه-پلاسکو-تعداد-شهدای-آتش-نشان-رس...
۹ ساعت پیش - کشف پیکر تعداد دیگری از شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو ... اخبار روز هشتم حادثه پلاسکو؛ تعداد شهدای آتش نشان به 12 تن رسید/ آواربرداری در بخش های مرکزی، شمال و شمال .... 20 شهرستان درگیر سیل و آبگرفتگی/جزییات امدادرسانی ...

کشف شش پیکر در روز هفتم/تعداد شهدای کشف شده آتش ...

www.ghatreh.com/news/.../کشف-پیکر-روز-هفتم-تعداد-شهدای-کشف-شده-آتش-نشانا...
۱ روز پیش - بسته ی عصرانه الف از روز هفتم حادثه پلاسکو/در حال بروز رسانی. کشف ... 16:29؛ پیکر دو تن دیگر از شهدای آتش نشان کشف شد ... ضمن بیان اینکه تاکنون پیکر هشت آتش نشان و چهار تن از هموطنان در محل پلاسکو کشف شده است از خانواده‌ها خواست تا روبه‌روی کهریزک تجمع نکنند. ... جزئیات اسکان موقت کسبه پلاسکو.

PressTV-پیکرهای کشف شده امروز پلاسکو به 7 تن افزایش ...

www.presstv.ir/DetailFa/2017/01/25/507680/Iran-Tehran-Plasco
۱ روز پیش - کشف پیکر یکی از شهدای آتش‌نشان در محل ساختمان فروریختۀ ... هفتمین روز از آواربرداری ساختمانِ فروریختۀ پلاسکو (6 بهمن 1395- عکس از خبرگزاری ایرنا) ... خیابان حادثه شده اند تا پس از پایان مرحله آوار برداری اطراف محل حادثه دیوارکشی شود. ... که با مشخص شدن زمان برگزاری، جزئیات مراسم نیز اطلاع‌ رسانی خواهد شد.

اسامی شهدا آتش نشان پلاسکو - نت گام

netgam.ir/search/?q=اسامی+شهدا+آتش+نشان+پلاسکو
جزئیات تشییع آتش نشانان و کشته های حادثه پلاسکو حادثه تلخ آتش سوزی و .... روز حادثه پلاسکو، پیکر یک آتش نشان شهید دقایقی پیش از میان آوارها کشف شد.

جزئیات تشییع جنازه شهدای آتش نشان پلاسکو%2Bزمان و مکان ...

navduni.com/search/?q=جزئیات+تشییع...شهدای+آتش+نشان+پلاسکو%252Bزمان...
مدیر عامل سازمان بهشت زهرا با اشاره به تشییع پیکر مطهر شهدای آتش نشان و دفن آنها در ... ساعت 8 صبح روز پنج‌شنبه مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهدای آتش‌نشان به ... محل حادثه پلاسکو | تقدیر از آتش‌نشان همزمان با آواربرداری | کپسول‌های کشف شده + ...

پیکر دهمین آتش‌نشان حادثه پلاسکو کشف شد/ شمار شهدا به۱۱ ...

tehrannews.ir/پیکر-دهمین-آتش‌نشان-حادثه-پلاسکو-کشف/
۲۱ ساعت پیش - ... بنیه اقتصادی خانوارها ضعیف شده است · جزئیات رشد اقتصادی نیمه اول امسال/ رشد ... از ظهر امروز پیکر هشت شهید آتش‌نشان از زیر آوار خارج شده است و تلاش‌ها برای ... پیکر دهمین شهید آتش نشان حادثه پلاسکو لحظاتی پیش کشف و از زیر آوار خارج شد. ... ۲ پیکر دیگر از شهدای آتش نشانان، مراسم تشییع شهدا با ۲ تا ۳ روز ...

آواربرداری ساختمان پلاسکو| کشف سیزدهمین پیکر از شهدای ...

newzes.ir/search/?q=آواربرداری...پلاسکو%7C+کشف...پیکر+از+شهدای+آتش+نشان
آواربرداری ساختمان پلاسکو| کشف سیزدهمین پیکر از شهدای آتش نشان ... جزئیات تشییع آتش نشانان و کشته های حادثه پلاسکو حادثه تلخ آتش سوزی و ریزش .... حادثه آتش‌سوزی و فرو ریختن ساختمان 54 ساله پلاسکو، در حالی وارد روز هشتم خود می‌شود که ...

آخرین اخبار حادثه پلاسکو + عکس و فیلم - بازار نیوز

bazarnews.ir/fa/news/13257/آخرین-اخبار-حادثه-پلاسکو-عکس-و-فیلم
۱۱ ساعت پیش - جزئیات وام ۱۰۰ میلیونی پلاسکو ... آخرین اخبار حادثه پلاسکو به صورت لحظه به لحظه : (روز هشتم) ... بغض و اشک ‌آتش نشانان در هفتمین روز حادثه پلاسکو ... با شهدای کشف شده امروز، تعداد پیکر جانباختگان این حادثه، تاکنون به ۱۲ تن ...

پیکر ۱۴شهید بیرون کشیده شد/آوار برداری تا 1- پیش رفت ...

www.dana.ir/.../-آتش-فشان--پلاسکو-خاموش-نشده-است--جدیدترین-عکس-ها-از-بخش-س...
۵ روز پیش - حادثه پلاسکو به روز هشتم رسید؛ ... 13:20 / کار آوار برداری مجددا آغاز شد/ امید آتش نشانان به کشف پیکر دو شهید دیگر و .... 09:30/ با احتساب پیدا شدن دوزادهمین پیکر شهید تعداد شهدای آتش نشان به سیزده نفر رسید. .... مکان برگزاری مراسم و جزئیات آن، همان مکان و جزئیات قبلی است و زمان آن نیز متعاقباً اعلام می‌شود.

حادثه پلاسکو به روز هشتم رسید/ پیکر ۱۲ شهید آتش‌نشان و ... ...

www.parsnews.com/.../424106-حادثه-پلاسکو-به-روز-هشتم-رسید-پیکر-شهید-آتش-...
۷ ساعت پیش - حادثه پلاسکو به روز هشتم رسید/ پیکر ۱۲ شهید آتش‌نشان و 3 شهروند بیرون ... شهدا و پکیر 4 هموطن را خارج کرده‌ایم/ پیکر 3 شهید هنوز کشف نشده است.

کشف سیزدهمین پیکر از شهدای آتش نشان - تیک

tik.ir/fa/news/150766/کشف-سیزدهمین-پیکر-از-شهدای-آتش-نشان
۹ ساعت پیش - آتش نشانان موفق شدند پیکر یکی دیگر از آتش نشانان را در روز هشتم کشف کنند. جلال ملکی سخنگوی مدیریت بحران حادثه پلاسکو اظهار داشت: آتش ...

هفتمین روز پلاسکو هم غروب کرد/ کشف 8 پیکر در روز هفتم - ...

www.isna.ir/news/.../هفتمین-روز-پلاسکو-هم-غروب-کرد-کشف-8-پیکر-در-روز-هفتم
۱ روز پیش - خورشید هفتمین روز واقعه پلاسکو در حالی غروب می‌کند که تاکنون پیکر 14 ... براین اساس می‌توان گفت که تاکنون پیکر 10 نفر از شهدای آتش‌نشان از میان آوارها خارج شده‌ است و و شمار شهدای آتش نشان با احتساب آتش‌نشان بهنام میرزاخانی که در روز نخست این حادثه به دلیل .... جزئیات تسهیلات بانکی برای اصناف پلاسکو.

<