جزئیات کامل ریزش معدن آزادشهر گلستان + تصاویر

ریزش معدن | جزئیات کامل ریزش معدن آزادشهر گلستان + تصاویر

حادثه ریزش معدن آزادشهر در گلستان

جزئیات کامل ریزش معدن آزادشهر گلستان

ریزش معدن ، اسامی مصدومان ریزش معدن
انفجار و ریزش در معدن آزادشهر باعث حبس حدود 80 معدنچی و مصدوم شدن تعداد زیادی از کارگران شده است. در ادامه جزئیات کامل از عملیات نجات و امداد رسانی را خواهید خواند.


ریزش معدن یورت در آزادشهر گلستان 80 معدنچی را محبوس کرد

محبوس شدن 80 کارگر در انفجار معدن گلستان سرپرست اورژانس کشور از احتمال محبوس شدن نزدیک به 80 نفر در معدن ذغال سنگ گلستان به دلیل انفجار این معدن خبرداد. پیرحسین کولیوند در رابطه با حادثه انفجار در معدن ذغال سنگ گلستان گفت:از زمان وقوع انفجار تا این لحظه 12 کارگر معدن سالم از زیر آوار درآمده و 4 نفر به بیمارستان حضرت معصومه(س) آزادشهر اعزام شدند. ریزش معدن

ریزش معدن

ریزش معدن یورت در آزادشهر گلستان

عکس مربوط به حادثه ریزش معدن یورت در آزادشهر گلستان 

جزئیات انفجار ریزش معدن یورت در آزادشهر گلستان 

ساعت 12:05 دقیقه ظهر امروز چهارشنبه در معدن زغال سنگ آزادشهر انفجاری شدید رخ داد و باعث تخریب بخشی از این معدن شد که متاسفانه تعدادی از کارگران مشغول به کار در آن مجروح و تعداد زیادی در تونل های معدن محبوس شده اند که اطلاع دقیقی از وضعیت آن ها در دسترس نیست.

آخرین آخرین خبرها و امدادرسانی مسئولان در این حادثه به شرح ذیل است:

نیروهای امدادی تنها تا عمق 800 متری معدن زمستان یورت رسیدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت:تاکنون نیروهای امدادی تنها تا عمق 800 متری معدن زمستان یورت توانسته اند برسند.

حسین احمدی در آزادشهر اظهار داشت:تا این لحظه 51 نفر از نیروهای امدادی به محل ریزش و انفجار در معدن اعزام شدند اما تنها تا عمق 800 متری توانستند وارد شوند.

وی افزود:اکسیژن این نیروها تنها تا عمق 800 متری وجود داشت و خود این نیروها نیز به عنوان مصدوم دچار گازگرفتگی و خارج شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد:از ساعت 8 صبح امروز کارگران معدن برای فعالیت در عمق 1800 متری وارد معدن شده اند.

احمدی تاکید کرد:امدادرسانی برای رسیدن به کارگران محبوس در معدن همچنان ادامه دارد.

نیروهای امدادی هنوز به کارگران محبوس شده ‎ دسترسی ندارند/محبوس شدن کارگران در عمق 1800 متری

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت:از ابتدای دهنه ورودی آن گونه که کارگران معدن بیان می‎کنند، حدود یک هزار و 800 متر فاصله است و هنوز نیروهای امدادی نتوانستند به کارگران معدن دسترسی پیدا کنند.

صادقعلی مقدم در گفت وگو با خربنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت:احتمالا انفجار گاز انباشته شده در معدن زمستان یورت آزادشهر منجر به این حادثه شده باشد.

وی تصریح کرد:در حال حاضر ماموران امداد و نجات در محل حاضر هستند و به امدادرسانی مشغول هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت:بر اثر انفجار زمستان یورت آزادشهر 12 نفر زخمی و 50 نفر حبس شدند.

وی با بیان اینکه به 15 نفر از حادثه دیدگان امدادرسانی شده است، افزود:بیش از 40 کارگر در این حادثه حبس شده‎اند و 6 پایگاه امداد و نجات در محل حادثه حضور دارند و به امدادرسانی مشغول هستند.

مقدم با بیان اینکه ماموران امداد و نجات از سراسر استان گلستان به محل حادثه اعزام شدند، افزود:ساعت 11:59 دقیقه وقوع این حادثه به مرکز فوریت‎های پزشکی اعلام شد و در اسرع وقت نیروهای هلال احمر در محل حاضر شدند .

وی گفت:یک سری از گروه‎های امدادی کارخانه‎های معدن برای نجات وارد معدن می‎شوند که 21 نفر از این عزیزان به بیمارستان گنبد کاووس و ازادشهر دچار گاز گرفتگی می‎شودند و مصدومیت شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 15 کارگر معدن به صورت سرپایی درمان شدند، افزود:تعدادی از کارگران معدن آزادشهر نیز به بیمارستان‎‎های شهرستان آزادشهر و گنبدکاووس اعزام شدند.

مقدم تاکید کرد:عملیات امدادرسانی در حال انجام شدن است و نیروهای امدادی دست به دست هم دادند تا بتوانند مشکل را حل کنند.

وی تاکید کرد:استاندار گلستان به محل حادثه اعزام شده است تا با نظارت وی عملیات نجات کارگران گرفتار دنبال شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان بیان داشت:از ابتدای دهنه ورودی آنطور که کارگران معدن بیان می‎کنند حدود یک هزار و 800 متر فاصله است و هنوز نیروهای امدادی نتوانستند به کارگران معدن آزادشهر دسترسی پیدا کنند.

جزئیات انفجار معدن یورت در استان لستان

*امداد رسانی سپاه به مصدومان حادثه معدن زمستان یورت

فرمانده سپاه آزادشهر گفت:نخستین مرحله خروج مصدومان از تونل توسط نیروهای سپاه و بسیج انجام گرفت.

محمد علی خانی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در آزادشهر و در محل معدن زمستان یورت اظهار داشت:به محض اطلاع از وقوع حادثه بنده به همراه تیم های امدادی و تمامی نیروهای بسیج و سپاه شهرستان به همراه کپسول های اکسیژن موجود به محل حادثه رفتیم.

فرمانده سپاه آزادشهر افزود:تمامی بسیجان حوزه شهرستان جهت کمک و امداد رسانی فراخوان شدند و تاکنون هر یک از بسیجیانی که آمادگی کمک و امدادرسانی به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد:تمامی نیروهای سپاه قبل از ورود مسئولان شهرستان در محل حادثه حضور داشتند و در مدیریت صحنه و امدادرسانی نقش فعال و موثری را ایفا نمودند.

علی خانی یادآور شد:در نخستین مرحله با همکاری سپاه نینوای استان گلستان کپسول های اکسیژن موجود از درمانگاه شهید مدنی شهرستان گنبدکاووس دریافت و به محل حادثه ارسال شد.

وی گفت:نخستین مرحله خروج مصدومان از تونل توسط نیروهای سپاه و بسیج انجام گرفت.

*مصدومان حادثه معدن در آزادشهر به 20 نفر افزایش یافت

رئیس شبکه بهداشت شهرستان آزادشهر گفت:تعداد مصدمان حادثه انفجار معدن زمستان یورت آزادشهر تاکنون به 20 نفر افزایش یافت.

پرویز گلزاری عصر امروز با بیان اینکه با بیان این خبر اظهار داشت:پیش از این علی گنجی وطن، محمد میرعرب، عزیزالله نیکویی، تقی طاهردوست، خادم میردار، حسین محمودی، مهدی اونق ، حسین میردا، علی مسعودی و جهانگیر سارانی بیمارانی هستند که در بیمارستان حضرت معصومه(ص) آزادشهر بستری شدند.

وی با بیان اینکه حسین میردار وطن و حسین علی‎خانی نیز بر اثر این حادثه به بیمارستان گنبدکاووس اعزام شده بودند، افزود:حسن سوسرایی، حسن رجبلو، محسن فرمانی، حبیب کمال وطنی ، قدرت نکوهی، علی قانچی و عباس عادلی و آقای شهمرادی هم از حادثه دیدگان معدن به بیمارستان منتقل شدند.

تصویری از برخی مصدومین حادثه ریزش معدن آزادشهر و اسامی 12 تن از مصدومین که در بیمارستان خاتم الانبیاء گنبد بستری هستند.

ریزش معدن یورت در آزادشهر گلستان

تصویری از برخی مصدومان حادثه ریزش معدن آزادشهر
ریزش معدن یورت در آزادشهر گلستان
اسامی 12 تن از مصدومین حادثه ریزش معدن آزادشهر که در بیمارستان خاتم الانبیاء گنبد بستری هستند.

آخرین جزئیات انفجار معدن یورت در آزادشهر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه بالگرد در حال اعزام به منطقه حادثه دیده شهرستان آزادشهر است،،گفت:به نظر می‎رسد بر اثر این حادثه نزدیک به 50 نفر از کارگران محبوس شدند.

حسین احمدی در گفت‎وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان، درباره وقوع حادثه در معدن زمستان یورت شهرستان آزادشهر اظهار داشت:به نظر می‎رسد که 15 نفر از کارگرانی که برای نجات به داخل معدن رفته بودند مصدوم شدند و نسبت به این افراد کارهای امدادی و درمانی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه پس از وقوع حادثه بلافاضله تیم‎های امدادی را به محل اعزام کردیم، تصریح کرد:بلافاصله تیم‎های عملیاتی و واکنش سریع استان آماده و به همراه دوقلاده سگ جستجو و یک فروند بالگرد به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان یادآور شد:در محل حاضر هستیم و به همراه صیادی معاون امداد و نجات استان گلستان شخصا مدیریت حادثه را برعهده داریم.

وی با بیان اینکه بالگرد در حال اعزام به منطقه است، افزود:به نظر می‎رسد بر اثر این حادثه نزدیک به 50 نفر از کارگران محبوس شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه نزدیک به 500 نفر کارگر در این معدن فعالیت می‎کنند، افزود:همه تلاش خود را برای امدادرسانی به کارگران معدن خواهیم کرد.

احمدی بیان کرد:وجود گاز زیاد در تونل ورودی معدن دسترسی به کارگران محبوس شده را دشوار کرده است.

وی افزود:هم اکنون 8 گروه امداد و نجات در داخل و بیرون از تونل در حال فعالیت هستند.

معدن زغال سنگ زمستان پورت آزادشهر با بیش از 500 کارگر دارد و در 14 کیلومتری شهر آزادشهر و 90 کیلومتری شرق گرگان قرار دارد.

اسامی مصدومان معدن زمستان یورت آزادشهر اعلام شد

رئیس شبکه بهداشت شهرستان آزادشهر گفت:بر اثر این حادثه تا کنون 12نفر مصدوم شدند، افزود:10 نفر از مصدومان در حال حاضر دربیمارستان حضرت معصومه(ص) بستری هستند.

جزئیات انفجار معدن یورت در آزادشهر

پرویز گلزاری عصر امروز در گفت‎و گو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در آزادشهر با بیان اینکه بر اثر این حادثه تاکنون 12 نفر مصدوم شدند، افزود:10نفر از مصدومان در حال حاضر به بیمارستان حضرت معصومه(ص) شهرستان آزادشهر منتقل شدند و در حال حاضر در این بیمارستان بستری هستند.

وی تصریح کرد:2 نفر مصدوم نیز به نام های حسنمیرداروطن و حسن علیخانی به بیمارستان مطهری گنبدکاووس اعزام شدند.

گلزاری افزود:مجموعه پرسنل بیمارستان همه تلاش خود را برای امدادرسانی به مصدومین این حادثه انجام می‎دهند.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان آزادشهر یادآور شد:محمد نصرتی، علی گنجی وطن، محمد میرعرب، عزیزالله نیکویی، تقی طاهردوست، خادم میردار، حسین محمودی، مهدی اونق، علی مسعودی و جهانگیر سارانی 10 بیمارانی هستند که در بیمارستان حضرت معصومه(ص) آزادشهر در حال حاضر بستری هستند.

ابرهیم فدایی، رئیس شبکه مینودشت شهرستان نیز در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در گنبدکاووس با بیان اینکه پس از وقوع حادثه اکیپ‎های امدادی خود را به محل اعزام کردیم، افزود:این گروه امدادی برای اطفاء کامل حریق و امدادرسانی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد:بیش از 12 کپسول اکسیژن برای امدادرسانی به مصدومین معدن به محل انتقال دادیم.

کشته ها و زخمی های حادثه ریزش معدن بورت آزادشهر

4.614
منبع : تسنیم - مراحم /ن











جزئیات کامل ریزش معدن آزادشهر گلستان + تصاویر - نمناک

namnak.com/ریزش-معدن-یورت.p48733
رتبه: ۴٫۶ - ‏۱۲ نقد
۱۲ ساعت پیش - ریزش معدن در ایران و جزئیات انفجار گاز در معدن در آزادشهر گلستان و عکس و تعداد و اسامی مجروحان و حبس شدگان در معدن زغال شمال کشور در نمناک.
۸ ساعت پیش - انفجار و ریزش در معدن آزادشهر باعث حبس حدود 80 معدنچی و مصدوم شدن تعداد زیادی از کارگران شده است. در ادامه جزئیات کامل از عملیات نجات و امداد رسانی ...

حادثه ریزش معدن آزادشهر در گلستان - برترین ها | خبر فارسی

khabarfarsi.com/u/37534664
معدن زمستان یورت آزادشهر در فاصله 90 کیلومتری گرگان مرکز گلستان قرار دارد. ... تماس تلفنی با استاندار گلستان و وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان جزئیات این .... خبرگزاری میزان- در این ویدئو، تصاویری از فاجعه معدن آزادشهر در گرگان را مشاهده ..... سایت های تحت پوشش · جستجوی پیشرفته · لیست کامل سایت های خبری، روزنامه ها ...
۱۴ ساعت پیش - ساعت 12:05 دقیقه ظهر امروز چهارشنبه ‌در معدن زغال‌سنگ آزادشهر در استان گلستان انفجاری شدید رخ داد و باعث تخریب بخشی از این معدن شد. در این حادثه ...

جزئیات کامل ریزش معدن آزادشهر گلستان :: شهر عکس

niloofareabi.blog.ir/post/جزییات-کامل-ریزش-معدن-آزادشهر-گلستان
جزئیات کامل ریزش معدن آزادشهر گلستان ریزش معدن یورت در آزادشهر گلستان 80 معدنچی را محبوس کرد محبوس شدن 80 کارگر در انفجار معدن گلستان سرپرست اورژانس ...

اسامی مصدومان انفجار معدن در گلستان +تصاویر | رکنا

www.rokna.ir/بخش-حوادث.../261896-اسامی-مصدومان-انفجار-معدن-در-گلستان-تصاویر
۱۸ ساعت پیش - اسامی ۱۲ تن از مصدومین حادثه ریزش معدن آزادشهر که در بیمارستان ... تصاویر و جزئیات از محبوس شدن 80 کارگر در انفجار معدن آزاد شهر گلستان + فیلم ...
۸ ساعت پیش - انفجار و ریزش در معدن آزادشهر باعث حبس حدود 80 معدنچی و مصدوم شدن تعداد زیادی از کارگران شده است. در ادامه جزئیات کامل از عملیات نجات و امداد رسانی ...
۱۴ ساعت پیش - لحظه به لحظه اخبار جدیدی از انفجار در معدن آزادشهر منتشر می شود. .... در محل حادثه ریزش معدن زغال سنگ حضور دارند اما جزئیات حادثه هنوز در دست نیست.

حادثه معدن آزادشهر + عکس و جزئیات ریزش معدن و حبس شدن ...

shahrematlab.com › صفحه اصلی › اخبار روز › اخبار حوادث
حادثه معدن آزادشهر , فیلم انفجار در معدن زغال سنگ یورت چشمه گلستان + جزییات تلفات معدن زغال سنگ آزادشهر حادثه معدن آزادشهر : فیلم انفجار در معدن زغال.

ریزش معدن در آزادشهر استان گلستان (عکس) | 05 دقیقه ظهر - قطره

www.ghatreh.com/news/nn37274084/ریزش-معدن-آزادشهر-استان-گلستان-عکس
۱۲ ساعت پیش - 05 دقیقه ظهر امروز چهارشنبه در معدن زغال سنگ آزادشهر در استان گلستان انفجاری شدید رخ داد و باعث تخریب بخشی از ای. ... استان گلستان (عکس) · عکس/ برخی مصدومان حادثه ریزش معدن آزادشهر ... جزییات قتل دختر جوان در اسلام آباد غرب ...

تصاویر محل حادثه معدن در آزادشهر گلستان | جستجو

wesria.net/search/تصاویر-محل-حادثه-معدن-در-آزادشهر-گلستان
۸ ساعت پیش - جزئیات کامل ریزش معدن آزادشهر گلستان ریزش معدن یورت در آزادشهر گلستان 80 معدنچی را محبوس کرد محبوس شدن 80 کارگر در انفجار معدن گلستان س ...
۱۵ ساعت پیش - در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید. [ مشاهده متن کامل حادثه ریزش معدن آزادشهر در گلستان در پورتال خبری و سبک زندگی ].
پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار کشته های معدن زغال سنگ آزادشهر گلستان ۱۴ اردیبهشت ۹۶»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در ...
۳ ساعت پیش - فیلم عملیات اکسیژن‌رسانی به اعماق معدن زمستان یورت آزادشهر گلستان دانلود .... امدادی در محل حادثه ریزش معدن زغال سنگ حضور دارند اما جزئیات حادثه هنوز در .... مشاهده جزئیات کامل این خبر «حادثه معدن آزادشهر ایران را در شوک فرو برد + ...

گزارش لحظه به لحظه از آخرین اخبار حادثه معدن یورت

www.fardanews.com/fa/news/.../گزارش-لحظه-به-لحظه-از-آخرین-اخبار-حادثه-معدن-یور...
انفجار در معدن زغال سنگ آزادشهر ‌باعث تخریب بخشی از ‌معدن و حبس حدود ۵۰ نفر از‌ ... از سال 1392 تا کنون مسئولان مربوطه حقوقها را به صورت کامل واریز نکردند و در هر سال سه ... معاون امداد جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: اولویت عملیات نجات در معدن ریزش کرده زمستان یورت آزادشهر، ..... جزئیات کامل قتل مدیر شبکه ماهواره‌ای جم +تصاویر.

ریزش معدن زمستان یورت در آزادشهر - گلستان - تسنیم

https://www.tasnimnews.com/.../16-جسد-کارگران-از-معدن-زمستان-یورت-آزادشهر-خارج-...
... احمر گلستان: ۱۶ جسد کارگران از معدن زمستان یورت آزادشهر خارج شد/امدادرسانی تا فردا ادامه دارد ... وی یادآور شد: وضعیت امداد ما تا شناسایی کامل معدن چیان ادامه خواهد داشت.
۱۶ ساعت پیش - حضور نیروهای امدادی در محل ریزش معدن/جزئیات در دست نیست ... اشاره به حادثه انفجار امروز در معدن ذغال‌سنگ آزادشهر گلستان اظهار داشت: هنوز آمار دقیقی ...

انفجار معدن زغال سنگ در استان گلستان/ حبس 80 کارگر در ...

www.eghtesadnews.com/.../167250-انفجار-معدن-زغال-سنگ-در-استان-گلستان-حبس-...
۱۸ ساعت پیش - انفجار معدن زغال سنگ در استان گلستان/ حبس ۸۰ کارگر در داخل معدن ... معدن زغال سنگ آزادشهر با افزون بر 500 کارگر در 14 کیلومتری آزادشهر و 90 کیلومتری شرق گرگان مرکز استان گلستان قرار دارد. ... گفتگوی اسحاق جهانگیری با مردم در برنامه با دوربین + فیلم کامل ... تصاویر ریزش معدن زغال سنگ یورت در آزادشهر ...

واکنش رئیس ستاد قالیباف به ریزش معدن در گلستان/ عکس - ...

www.afkarnews.ir/.../616656-واکنش-رئیس-ستاد-قالیباف-به-ریزش-معدن-در-گلستا...
۳ ساعت پیش - رئیس ستاد قالیباف به ریزش معدن در آزادشهر گلستان واکنش نشان داد. ... جزئیات بیشتر انفجار در معدن زغال سنگ استان گلستان ...

عکس/ برخی مصدومان حادثه ریزش معدن آزادشهر - رویکرد ۲۴

rooykard24.com/news/12696000/عکس-برخی-مصدومان-حادثه-ریزش-معدن-آزادشهر
۱۵ ساعت پیش - تصویری از برخی مصدومان حادثه ریزش معدن آزادشهر اسامی ۱۲ تن از مصدومین حادثه ریزش معدن آزادشهر که در بیمارستان خاتم‌الانبیاء گنبد بستری ...
عکس مربوط به حادثه ریزش معدن یورت در آزادشهر گلستان .... 31 mins ago – جزئیات کامل ریزش معدن آزادشهر گلستان + تصاویر. … تشریح جزییات توزیع داروی مخدر در ...

جزئیات جدید از حادثه آزادشهر/ ۲۱ جنازه خارج شده از معدن، مربوط ...

www.mizanonline.ir/.../جزئیات-جدید-از-حادثه-آزادشهر-۲۱-جنازه-خارج-شده-از-معدن-مربو...
۱۰ ساعت پیش - رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان گفت: ۲۱ جنازه خارج شده از معدن، مربوط به کسانی است که بعد از انفجار وارد شده اند.

جزئیات حادثه انفجار معدن در آزادشهر نخستین تصاویر از ...

boultan.ir/.../جزئیات-حادثه-انفجار-معدن-در-آزادشهر-نخستین-تصاویر-از-مجروحان-حادث...
۱۷ ساعت پیش - به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ساعت 12 و پنج دقیقه امروز معدن زمستانه یورت در منطقه خوش ییلاق استان گلستان منفجر شد که بر اثر این حادثه ...

همه ۳۵ کارگر محبوس شده در معدن جان باختند/ ۲۱ جنازه از زیر آوار ...

www.mashreghnews.ir/.../همه-۳۵-کارگر-محبوس-شده-در-معدن-جان-باختند-۲۱-جنازه-از-ز...
۱۷ ساعت پیش - آمادگی کامل پلیس برای تأمین امنیت انتخابات ... با انتقال 21 جسد از کارگران معدن ذغال سنگ یورت آزادشهر عملیات انتقال ... رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان: این جنازه‌ها مربوط به ... ریزش معدن زغال سنگ حضور دارند اما جزئیات حادثه هنوز در دست نیست. ... 310 پیشنهاد مشرق برای خرید از نمایشگاه کتاب + تصاویر ...
درپی وقوع انفجار در معدن زغال سنگ زمستان یورت شمال غربی، شماری از کارگران این واحد ... 33 معدنچی در آزادشهر/ تشکیل کمیته‌‌ای برای بررسی حادثه+اسامی مصدومان/تصاویر ... در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند و بیمارستان تأمین اجتماعی حکیم جرجانی گرگان .... حمیدرضا منتظری (معاون بحران استانداری گلستان) در ارتباط با جزئیات ریزش ...

پیکر ۲۱ معدنچی بیرون کشیده شد/ جزئیات حادثه از زبان یک ...

www.mehrnews.com/.../پیکر-۲۱-معدنچی-بیرون-کشیده-شد-جزئیات-حادثه-از-زبان-...
۱۸ ساعت پیش - گرگان- عملیات خروج پیکر پنج معدنچی دیگر از معدن آزادشهر در حال انجام است و ... رئیس اورژانس استان گلستان از انتقال ۱۶ جسد معدنچی حادثه معدن یورت آزادشهر به .... سگ تجسس و نجات و تجهیزات کامل عملیات جستجو و نجات به منطقه اعزام شدند. ... وی افزود: در این معدن هم انفجار و هم ریزش اتفاق افتاده است و نیروهای حاضر ...

ریزش معدن گلستان - محبوب ها

mahboobha.ir/req/ریزش-معدن-گلستان
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ه‍.ش. - برای مشاهده متن کامل کلیک کنید ... حادثه ریزش معدن آزادشهر در گلستان - برترین ها. ... اسامی مصدومان انفجار معدن در گلستان +تصاویر | رکنا.
جزئیات کامل ریزش معدن آزادشهر گلستان از وب سایت مرجع آن بازنشر شده است. با توجه به جمع آوری خودکار اطلاعات از سطح وب و نمایش آن با ذکر منبع لطفا در صورت مشاهده ...

جزئیات حادثه انفجار معدن در آزادشهر نخستین تصاویر از ... - ...

rooydad24.com/.../جزئیات_حادثه_انفجار_معدن_در_آزادشهر_نخستین_تصاویر_از_مج...
۱۳ ساعت پیش - جزئیات حادثه انفجار معدن در آزادشهر نخستین تصاویر از مجروحان حادثه ... به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ساعت 12 و پنج دقیقه امروز معدن زمستانه یورت در منطقه خوش ییلاق استان گلستان ..... امکان انفجار دوباره در معدن آزادشهر/به محل ریزش معدن دسترسی پیدا .... فیلم کامل گفتگوی جهانگیری با دوربین شبکه یک.
با توجه به اهمیت محتوای وبلاگ جزئیات کامل ریزش معدن آزادشهر گلستان خواهشمند است چنانچه عناوین و مطالب مندرج را نا مناسب و خلاف موازین اخلاقی و یا قوانین می دانید ...

۲ کشته و ۵۰ محبوس در انفجار معدن آذر شهر /تعداد حادثه دیدگان ...

www.saat24.com/.../۲-کشته-و-۵۰-محبوس-در-انفجار-معدن-آذر-شهر-تعداد-حادثه-دیدگان
۱۶ ساعت پیش - وی می‌افزاید: همه ۵۰ کارگر معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر در عمق ۱۸۰۰ ... احمد نصرتی با اشاره به حادثه ریزش دیوار معدن زغال سنگ یورت شمال غرب، گفت: تمامی مراکز درمانی استان در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند و بیمارستان تأمین اجتماعی حکیم ... گلستان) در ارتباط با آخرین جزییات عملیات امداد و نجات محبوس‌شدگان ...
۳ روز پیش - مشرق نیوز - عکس/ واکنش رئیس ستاد قالیباف به ریزش معدن در آزادشهر گلستان. ... منتظری در ارتباط با جزئیات ریزش معدن زغالسنگ زمستان یورت غربی گفت: همه .... تمامی نیروهای امدادی نیز با آمادگی کامل در محل حادثه حضور دارند در حال ...
۱۰ ساعت پیش - آخرین اخبار از انفجار در معدن زغال‌سنگ آزادشهر گلستان + تصاویر ... شماری از کارگران این واحد معدنی بر اثر ریزش تونل معدن گرفتار شدند که درحال حاضر ... استان در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند و بیمارستان تأمین اجتماعی حکیم جرجانی ... احمر کشور در ارتباط با آخرین جزئیات حادثه معدن زمستان یورت غربی گفت: تعداد ...

جزئیات و آخرین اخبار حادثه انفجار معدن آزادشهر گلستان - فراناز

www.faranaz.com/اخبار-انفجار-معدن-آزادشهر-گلستان.html
جزئیات و آخرین اخبار حادثه انفجار معدن آزادشهر گلستان تا این لحظه 26 نفر از معدنچی های زحمتکش در ... جزئیات ترور مدیر شبکه های ماهواره ای جم GEM + فیلم و عکس.

آخرین اخبار از انفجار در معدن زغال‌سنگ زمستان یورت+اسامی ...

www.ilna.ir/.../485273-آخرین-اخبار-از-انفجار-در-معدن-زغال-سنگ-زمستان-یورت-اسامی...
۱۸ ساعت پیش - وی می‌افزاید: همه ۵۰ کارگر معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر در عمق ۱۸۰۰ متری ... استان در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند و بیمارستان تأمین اجتماعی حکیم .... استانداری گلستان) در ارتباط با جزئیات ریزش معدن زغال‌سنگ زمستان یورت ...

جان‌باختن 33 معدنچی در آزادشهر/ تشکیل کمیته‌‌ای برای ...

aftabnews.ir/.../جان‌باختن-33-معدنچی-در-آزادشهر-تشکیل-کمیته‌‌ای-برای-بررسی-حادثه...
... 33 معدنچی در آزادشهر/ تشکیل کمیته‌‌ای برای بررسی حادثه+اسامی مصدومان/تصاویر ... احمد نصرتی با اشاره به حادثه ریزش دیوار معدن زغال سنگ یورت شمال غرب، گفت: ... در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند و بیمارستان تأمین اجتماعی حکیم جرجانی گرگان نیز ... گلستان) در ارتباط با آخرین جزییات عملیات امداد و نجات محبوس‌شدگان معدن یورت ...
۱۸ ساعت پیش - رکنا: اسامی مصدومان حادثه انفجار معدن در گلستان اعلام شد. ... اسامی ۱۲ تن از مصدومین حادثه ریزش معدن آزادشهر که در بیمارستان خاتم‌الانبیاء گنبد بستری هستند. ... آخرین تصاویر و جزئیات از محبوس شدن 80 کارگر در انفجار معدن آزاد شهر گلستان + ..... + عکس · درمان کامل بیماری ایدز در حیوانات · حضور در انتخابات؛ یک ...

ریزش معدن در آزادشهر گلستان - خرداد | دمادم

https://damadam.ir › اخبار › خرداد › تصویری
۹ ساعت پیش - ساعت 12:05 دقیقه ظهر امروز چهارشنبه ‌در معدن زغال‌سنگ آزادشهر در استان گلستان انفجاری شدید رخ داد و باعث تخریب بخشی از این معدن شد. در این حادثه ...

آخرین اخبار از انفجار در معدن زغال‌سنگ زمستان یورت شمال ...

omidnameh.com/.../آخرین-اخبار-از-انفجار-در-معدن-زغال‌سنگ-زمستان-یورت-شمال-غرب...
۱۳ ساعت پیش - وی می‌افزاید: همه ۵۰ کارگر معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر در عمق ۱۸۰۰ متری ... استان در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند و بیمارستان تأمین اجتماعی حکیم .... استانداری گلستان) در ارتباط با جزئیات ریزش معدن زغال‌سنگ زمستان یورت ...

اجتماعی » حادثه ریزش معدن آزادشهر در گلستان - اخبار - پیچک

www.khabar.pichak.net/اجتماعی/حادثه_ریزش_معدن_آزادشهر_در_گلستان
[unable to retrieve full-text content]انفجار در معدن آزادشهر باعث حبس حدود 80 معدنچی و مصدوم شدن تعداد زیادی از کارگران شده است. بیشتر از دیگر رسانه و بین دو این آن ...

فیلم و تصاویر/ جرئیات حادثه انفجار در معدن زغال سنگ ...

livanco.ir/1396/02/13/آخرین-خبر-از-جرئیات-حادثه-انفجار-در-معد/
۱۷ ساعت پیش - وقوع انفجاری در معدن زغال سنگ آزادشهر در استان گلستان باعث کشته و مصدوم ... استان در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند و بیمارستان تأمین اجتماعی حکیم جرجانی .... استانداری گلستان) در ارتباط با جزئیات ریزش معدن زغال‌سنگ زمستان ...
۱۶ ساعت پیش - به گزارش میزان، حمیدرضا منتظری در ارتباط با جزئیات ریزش معدن زغالسنگ زمستان یورت غربی گفت: همه نیروهای امداد استان گلستان بسیج شده‌اند.