حمایت آنطرف آبی‎ها از کشف حجاب تازه بازیگر جوان
حمایت آنطرف آبی‎ها از کشف حجاب صدف طاهریان
ان طرف آبی ها از صدف طاهریان حمایت کردن


در روزهای گذشته خبر کشف حجاب یک بازیگر زن نه چندان مطرح در کانون توجهات قرار گرفت.

طرفداری مسیح علینژاد از صدف طاهریان

در تازه ترین واکنش ها به این کشف حجاب، معصومه قمی(مسیح علی نژاد) خبرنگار لندن نشین با قرار دادن دو عکس از بازیگر مذکور در صفحه اجتماعیش، مطلبی را در حمایت از کشف حجاب این بازیگر منتشر کرده است.

چنان اظهارنظر کرده که انگار…

این خبرنگار که در سالهای اخیر بیش از حد درگیر حواشی شده است در اظهارنظری غریب درباره این کشف حجاب بیان داشته است: آلبوم های شخصی بسیاری از بازیگران زن ایرانی پر است از این آزادی های پنهان شده و صورتهای سانسور شده.

علی نژاد چنان با قاطعیت این جمله را عنوان کرده که گویا تمامی آلبومهای عکس شخصی بازیگران زن را از نزدیک دیده و با نظرات و تفکرات آنها آشناست !!

او در ادامه با ستایش از اقدام این بازیگر در کشف حجاب عنوان کرده: حجاب زنان ایرانی دوگانه و زیر سایه اجبار است.

علی نژاد که در سالهای اخیر پروژه حیازدایی و حمله به پوشش بانوان ایرانی را با حمایت رسانه های معاند کلید زده است در ادامه این مطلب بانوان ایرانی را مورد خطاب قرار داده و افزوده : قصه صدف و مروارید (اشاره به حجاب و عفاف) را فراموش کنید.

علی نژاد که ید طولایی در حمایت از هنجار شکنی و هنجار شکنان از خواننده هتاک به اهل بیت(ع) گرفته تا کشف حجاب بانوان دارد در سالهای اخیر با راه اندازی شبکه ای در فضای مجازی زنان و دختران را تشویق به کشف حجاب در اماکن عمومی و انتشار عکسهایشان نموده!

اظهارنظراتی که فقط به ضرر سینماست

اینکه چطور می شود خبرنگاری که در ماههای ابتدایی خروجش از ایران مدام از فعالیت سیاسی برای آزادی بیان حرف می زد به ناگاه بدل می شود به عنصری در جهت توسعه آزادیهای یواشکی(!!!) را نمی دانیم اما این را می دانیم که اظهارنظر چنین چهره هایی نه تنها به نفع سینمای ایران نیست که کاملا در خدمت آن نقطه نظر افراطی است که همواره قصد به حاشیه راندن سینما و حذف آن از مباحث مدیریتی فرهنگی را دارد.

سوال اینجاست که چرا برخی افراد علی الخصوص آنها که نان هنر را خورده اند با برخی رفتار و گفتار نسنجیده، خوراک خبری و رسانه ای برای رسانه های فارسی زبان خارجی و امثال این چهره ها را فراهم می آورند؟

کمی دقت و رعایت مسائل جزئی از سوی آنها که وارد سینما می شوند و ولو شده هنروری کرده اند، میتواند مانع سوءاستفاده چنین چهره هایی شود که ماهیگیری را فقط از آب گل آلود آموخته اند.


گردآوری : پیکس لاو
PixLove.blog.ir
منبع : cinemajournal.ir






حمایت آن طرف آبی ها از کشف حجاب تازه بازیگر جوان!
www.parsi1.com/archive/37439/supporting-side-unveiling-actor/
۵ ساعت پیش - در تازه ترین واکنش ها به این کشف حجاب، معصومه قمی(مسیح علی نژاد) خبرنگار لندن نشین با قرار دادن دو عکس از بازیگر مذکور در صفحه اجتماعیش، ...
حمایت آن طرف آبی ها از کشف حجاب تازه بازیگر جوان! - ساس ...
www.sasansms.ir/Forum/Post/24078
۳ ساعت پیش - حمایت آن طرف آبی ها از کشف حجاب تازه بازیگر جوان! در تازه ترین واکنش ها به این کشف حجاب، معصومه قمی(مسیح علی نژاد) خبرنگار لندن نشین با ...
حمایت آنطرف آبی ها از کشف حجاب تازه بازیگر جوان! - News
monitor.shafaqna.com/FA/IR/2290748
۲ ساعت پیش - حمایت آنطرف آبی ها از کشف حجاب تازه بازیگر جوان! ... در روزهای گذشته خبر کشف حجاب یک بازیگر زن نه چندان مطرح در کانون توجهات قرار گرفت.
خبرهای توصیه شده | خبر فارسی
khabarfarsi.com/top_recommended_news
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه سوئیسی "لوتون ..... حمایت آنطرف آبی ها از کشف حجاب تازه بازیگر جوان!
9 آبان، خاموشی در تهران - خبر آنتایم
khabarontime.ir/news/24077494/9-آبان،-خاموشی-در-تهران
استخدام های کرج روز ۴ آبان ۹۴ ... کشف دو هزار بیت تازه از امیر‌علی شیرنوایی/دیوان شاعر اصلاح می‌شود ... حمایت آن طرف آبی ها از کشف حجاب تازه بازیگر جوان!
استخدام شرکت مبین نت | آبان ۹۴ - خبر آنتایم
khabarontime.ir/news/24076964/استخدام-شرکت-مبین-نت-%7C-آبان-۹۴
این روزها همه ی گوش ها به زنگ است تا خمینی جوان در انتخابات اعلام حضور کند! ... حمایت آن طرف آبی ها از کشف حجاب تازه بازیگر جوان!
استخدام شرکت روی پرور | آبان ۹۴ - خبر آنتایم
khabarontime.ir/news/24076994/استخدام-شرکت-روی-پرور-%7C-آبان-۹۴
این روزها همه ی گوش ها به زنگ است تا خمینی جوان در انتخابات اعلام حضور کند! ... حمایت آن طرف آبی ها از کشف حجاب تازه بازیگر جوان!
استخدام های کرج روز ۴ آبان ۹۴ - خبر آنتایم
khabarontime.ir/news/24077011/استخدام-های-کرج-روز-۴-آبان-۹۴
۴ ساعت پیش - خبر-آنتایم-خبر-آنتایم-آگهی-های-استخدام-استان-البرز و-شهر-کرج ... حمایت آن طرف آبی ها از کشف حجاب تازه بازیگر جوان!
حمایت آنطرف آبی ها از کشف حجاب تازه بازیگر جوان!
www.bultannews.com/.../news/.../حمایت-آنطرف-آبی‎ها-از-کشف-حجاب-تازه-...
۴ ساعت پیش - در روزهای گذشته خبر کشف حجاب یک بازیگر زن نه چندان مطرح در کانون توجهات قرار گرفت.
- حمایت آنطرف آبی ها از کشف حجاب تازه بازیگر جوان! - چه خبر
www.chekhabar.ir/News/.../حمایت%20آنطرف%20آبی‎ها%20از%20کشف%...
۵ ساعت پیش - طرفداری مسیح علینژاد از صدف طاهریان. در تازه ترین واکنش ها به این کشف حجاب، معصومه قمی(مسیح علی نژاد) خبرنگار لندن نشین با قرار دادن دو عکس ...
حمایت آنطرف آبی ها از کشف حجاب تازه بازیگر جوان! - تی نیوز
tnews.ir/news/E82D50722037.html
۴ ساعت پیش - طرفداری مسیح علینژاد از صدف طاهریان. در تازه ترین واکنش ها به این کشف حجاب، معصومه قمی(مسیح علی نژاد) خبرنگار لندن نشین با قرار دادن دو عکس ...
حمایت آنطرف آبی ها از کشف حجاب تازه بازیگر جوان! - News
monitor.shafaqna.com/FA/IR/2290748
۲ ساعت پیش - حمایت آنطرف آبی ها از کشف حجاب تازه بازیگر جوان! ... در روزهای گذشته خبر کشف حجاب یک بازیگر زن نه چندان مطرح در کانون توجهات قرار گرفت.
حمایت آنطرف آبی ها از کشف حجاب تازه بازیگر جوان! + عکس ...
khabar-news.ir/حمایت-آنطرف-آبی‎ها-از-کشف-حجاب-تازه-با/
حمایت آنطرف آبی ها از کشف حجاب تازه بازیگر جوان! ... همدان شد · Glary Utilities Pro 5.34.0.54 + Portable بهینه سازی ویندوز · عکس های جدید و داغ ریحانا ، خواننده هالیوودی.
رم صدرنشین شد-سیمرغ|خبرپو
khabarpu.com › ورزش › لیگ های اروپا › رم صدرنشین شد
۶ ساعت پیش - صحبت های جدید و عجیب صدف طاهریان بازیگری که کشف حجاب کرد! + عکس… ..... حمایت آنطرف آبی ها از کشف حجاب تازه بازیگر جوان! خوابی که ...
قیمت ها در بازار طلا به کدام سو می رود؟
www.chaharah.com/News/.../قیمت-ها-در-بازار-طلا-به-کدام-سو-می-رود؟
۴ ساعت پیش - ... داعش 9 کشته بر جای گذاشت · قزوین سیراب می شود · حمایت آنطرف آبی ها از کشف حجاب تازه بازیگر جوان! ... قیمت ها در بازار طلا به کدام سو می رود؟
چهره زیبا و جذاب جنیفر لوپز وقتی شبیه خانم معلم ها می شود!
sahebkhabar.ir/news/.../چهره-زیبا-و-جذاب-جنیفر-لوپز-وقتی-شبیه-خانم...
۴ ساعت پیش - ... به اکران یک فیلم جدید می باشد. عکس های جدید و متفاوت جنیفر لوپز را مشاهده خواهید کرد. ... حمایت آنطرف آبی ها از کشف حجاب تازه بازیگر جوان!
چهره زیبا و جذاب جنیفر لوپز وقتی شبیه خانم معلم ها می شود ...
vista.ir/news/.../چهره-زیبا-و-جذاب-جنیفر-لوپز-وقتی-شبیه-خانم-معلم-ها-...
۵ ساعت پیش - صحبت های جدید و عجیب صدف طاهریان بازیگری که کشف حجاب کرد! + عکس… ..... حمایت آنطرف آبی ها از کشف حجاب تازه بازیگر جوان! خوابی که ...
اعتراف شهاب حسینی: همسرم هیچوقت از زندگی با من راضی نبوده ...
farapress.ir/.../news/.../اعتراف-شهاب-حسینی-همسرم-هیچوقت-از-زندگی-با-...
۴ ساعت پیش - شهاب حسینی بازیگر شناخته شده سینمای ایران سال قبل با “ساکن طبقه وسط” کارگردانی را ... حمایت آنطرف آبی ها از کشف حجاب تازه بازیگر جوان!
محبس الجن - نیک فان - ویستا بلاگ
nikfun.vistablog.ir/tag/محبس+الجن
برچسب ها بازی در نقش محب امام حسین(ع) برایم جذابیت خاصی داشت , بازیگران پایتخت 4 , بازی جدید اندروید ... حمایت آنطرف آبی ها از کشف حجاب تازه بازیگر جوان!
عاقبت رانندگی دختر 25ساله و مست! عکس | اخبار جوان
akhbarejavan.ir › ... › عاقبت رانندگی دختر 25ساله و مست! عکس
۸ ساعت پیش - صحبت های جدید و عجیب صدف طاهریان بازیگری که کشف حجاب کرد! + عکس… ..... حمایت آنطرف آبی ها از کشف حجاب تازه بازیگر جوان! خوابی که ...
ClashBot 6.2 ViP Premium Cracked دانلود نرم افزار ربات ...
khabarontime.ir/news/news/.../ClashBot-6.2-ViP-Premium-Cracked-دانلو...
استخدام های کرج روز ۴ آبان ۹۴ · رزمی کار قمی ... حمایت آن طرف آبی ها از کشف حجاب تازه بازیگر جوان! درخشش همزمان دو ... معمای مرگ مرموز زن جوان و 2 دخترش · دانلود بازی ...
9 آبان، خاموشی در تهران - خبر آنتایم
khabarontime.ir/news/24077494/9-آبان،-خاموشی-در-تهران
استخدام های کرج روز ۴ آبان ۹۴ ... کشف دو هزار بیت تازه از امیر‌علی شیرنوایی/دیوان شاعر اصلاح می‌شود ... حمایت آن طرف آبی ها از کشف حجاب تازه بازیگر جوان!
مسکن از خودرو عقب می ماند؟
hozurghiab.ir/مسکن+از+خودرو+عقب+می+ماند؟
چهره زیبا و جذاب جنیفر لوپز وقتی شبیه خانم معلم ها می شود! حمایت آنطرف آبی ها از کشف حجاب تازه بازیگر جوان! نفوذ اقتصادی /پوستر سوددهی شل و بی پی در آستانه ...
بالاخره گروهی
download-videos.ir › ... › بالاخره علت خودکشی گروهی نهنگ ها کشف شد!
۱ شهریور ۱۳۸۷ ه‍.ش. - صحبت های جدید و عجیب صدف طاهریان بازیگری که کشف حجاب کرد! + عکس… .... حمایت آنطرف آبی ها از کشف حجاب تازه بازیگر جوان! خوابی که ...
پسر و دختر جوان به‌ اتهام ارتباط قبل از ازدواج تیرباران شدند ...
iranwiki.net/detail/1047186/article/7
۷ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - صحبت های جدید و عجیب صدف طاهریان بازیگری که کشف حجاب کرد! + عکس… ..... حمایت آنطرف آبی ها از کشف حجاب تازه بازیگر جوان! خوابی که ...
کافه سینما - کافه سینما-سینمای ایران
www.caffecinema.com/new/index.php/cinema/itemlist/.../شیار143.html
به گزارش "کافه سینما" در حالی که امسال حمایت صدا و سیما را از فیلم های "چ" و ... داستان جوانی که در دانشگاه با مشکل تحصیل روبرو شده و دارد هر کاری که از ... ها را برای مردم ایران نمی سازیم،و برای آن طرف آبی ها ساختیم و باید پاسخگوی این وضعیت باشیم. .... ساعتی پیش اتفاق افتاد: کشف حجاب بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران در ...
جام نیوز :: JamNews - کریمی: بالای 10 بار رامبد جوان به ...
www.jamnews.ir/detail/News/584495
۲۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کشف حجاب بازیگر زن در فضای مجازی و پاسخ شوکه کننده وی به کاربران +عکس ... کریمی: بالای 10 بار رامبد جوان به خندوانه دعوتم کرده ولی فعلا نرفتم ... اما بچه ها معرفت به خرج دادند و به لیگ 2 آمدند و مشغول به کار شدند و مسئولان نیز همه ... به هر حال ما در خانه بازی می کنیم و استرس نداریم از آن طرف از حمایت تماشاگرانمان ...
شاهرخ استخری: زنده ماندن ما معجزه بود - Bartarinha.IR | برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/news/38007/شاهرخ-استخری-زنده-ماندن-ما-معجزه-بود
۲۸ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - شاهرخ استخری: زنده ماندن ما معجزه بود شاهرخ استخری،بازیگر،مصاحبه. ... داوری آغاز کردیم و تصور روبه‌رویی با بازیگر جوان و کم‌حرفی که خیلی هم اهل گفتن نیست. ..... فکر می‌‌کنی اگر به جای آقای امینی آقای کیمیایی شما را کشف کرده بود زندگی تو ... اگر سریالی با چند چهره بااستعداد و تازه ساخته شود و فضای جوانی هم داشته ...
بازیگر - مجله اینترنتی وبگردها
www.webgardha.com/tag/بازیگر
یکی از بـازیگران زن سینما و تـلویزیون ایران عکس های شخصی اش را بـدون حجاب در ... از فعال تـرین هنرمندان در شبـکه اجتـماعی اینستاگرام است که در تازه ترین عکسش در صفحه .... از آن طرف «مرلین مونرو» بـازیگر فوق العاده ای نبـود اما سوپراستـار شد. .... بازیگری هالیوود را معروف ترین بازیگر چشم آبی طول تاریخ سینما لقب داده اند.
تازه ترین اظهارات نقویان درباره خاتمی و حکومت غیر روحانی ها
shooshan.ir/.../news/.../تازه-ترین-اظهارات-نقویان-درباره-خاتمی-و-حکومت...
نقویان: عموم کسانی که بعد از شنیدن فایل صوتی جعلی موضع گیری های تندی داشتند، وقتی توضیحات بنده، ... کشف حجاب بازیگر ایرانی در اینستاگرام ... جوانان سمن "کاشت"، گُل کاشتند ... تازه ترین اظهارات نقویان درباره خاتمی و حکومت غیر روحانی ها ..... این تفاوت را در حمایت از نامزدهای انتخابات ۹۲ به خوبی می توانیم ببینیم.
جهان نیوز - تدبیر سینمایی، ترویج گسترده روسپیگری!/ راه ...
jahannews.com/vdcgwx9wtak9tw4.rpra.html
۱۸ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سرویس فرهنگی جهان نیوز: "این بلایی است که جشنواره های خارجی و ... ما فیلم ها را برای مردم ایران نمی سازیم و برای آن طرف آبی ها ساختیم و باید ... در این فیلم مهناز افشار بازیگر نقش زنی روسپی است که اکنون درگیر ... این بچه ها باید حمایت شوند. ... عکس های مزخرف جشنواره فجرشون بود که دیگه مونده بود کشف حجاب کنن!
کار فرهنگی در جام جهانی؟ خنده دار است - آکا - سلامت
www.akairan.com/biography/actor1/201410192559.html
۲۷ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شما جزو معدود بازیگرانی هستید که یک بار جام جهانی را هم تجربه کرده است. - به نوعی بله. ... نصف شهر رنگ همه لباس ها آبی بود و نصف شهر نارنجی.
حجاب | سایت تفریحی مهر سل
www.fun2yab.ir/tag/حجاب/
کشف حجاب گروه ماه بانو همزمان با ایام فاطمیه +عکس ... The post گروه موسیقی ماه بانو کشف حجاب کرد appeared first on مجله اینترنتی جوانی ها l سبک زندگی ، سلامت ...
"امام(ره)" به احمدی‌نژاد در خواب چه گفت؟/ خواستگاری از این ...
www.yjc.ir › سیاسی › سایر حوزه‌ها
آنها بیشتر زمان خود در دوران بحرانی نوجوانی و جوانی را صرف خنثی کردن امواج پارازیت با ... طبق بررسی های انجام شده کمتر از دو درصد ازدواج های دانشجویی در کشور منجر به طلاق می شود. .... او از سال ۱۹۵۳ به طور رسمی فعالیت‌های خود را به عنوان بازیگر، کارگردان و دراماتورگ .... خانم پت از هند: من یک هندو هستم اما از روز جهانی حجاب حمایت می‌کنم.
جلبک ستیز » فیلم
jolbaksetiz.ir/category/فیلم/feed
مهاجم جوان پرسپولیس با بیان اینکه حرکت من ورزشی و در تلافی حرکت بازیکن .... بود با فروشی نزدیک به ۶ میلیارد تومان رکورد تازه ای را در سینمای ایران به ثبت … .... و یا باید منتظر باشیم که خواننده های زیر زمینی در خیابان منظریه تحت حمایت سرمایه ... آقای رئیس جمهور خبر دارید اخیرا آن طرف آبیها و این طرف آبی های هنرمند یا هنرمندان ...
سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان
www.tebyan.net/
دانلود مداحی محرم 1394 با نوای «میثم مطیعی»؛ «در حمایت از مردم مظلوم یمن و علیه رژیم ...... در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که نکات جالبی درباره توانایی های جوانان .... :إسمــعْ إفهـــمْ (بشنــو وبفهـــم)انـا حسیـــن بن علـی ابـن ابـی طالــبـــسـر و کارتــ ...... یکی شون که همچی بگی نگی بچه میزد و تازه داشت وارد دوران گربه ایش می شد دیدم ...
رونمایی اوضاع اسفبار لژیونرهای فوتبال + عکس
www.parsnaz.ir/unveiling-the-wretched-lzhyvnrhay-fvtba.html
پیشنهادها برای ملی پوشان ایرانی اما بیشتر از سمت غبارهای بیابان های مجاور ... را ترک می کند تا فصل تازه را دوباره در بالاترین سطح فوتبال هلند نیز ادامه بدهد. .... او در هفته های بعد نیز مهره ثابت خط هافبک دفاعی تیمش بوده و حالا بار دیگر حمایت سکوهای .... پیامک جنجالی صدف طاهریان بعد از کشف حجاب + عکس · درد دل های بازیگر ایرانی ...
نگاهی به دلایل افزایش میزان محبوبیت خوانندگان پاپ داخل ...
www.momtaznews.com/نگاهی-به-دلایل-افزایش-میزان-محبوبیت-خو/
ظهور و فعالیت چهره‌های تازه در موسیقی پاپ ایرانی سبب شده بود تا میزان ... بر تعداد طرفداران موسیقی پاپ تازه روز به روز افزوده و شده و حتی صدای این خوانندگان جوان از مرزها ... دوری از جامعه ایرانی برای موزیسین‌های آن‌طرف آبی نه‌تنها سبب شده تا با بعضی ... و البته موفق خوانندگان داخلی کشورمان و حمایت های وزارت فرهنگ و ارشاد ازجوانان با ...