کدام واحد های مسکن مهر وام 40 میلیونی دریافت میکنند؟

شرایط اختصاص وام 40 میلیونی مسکن مهر

واحدهای مسکن مهر مشمول وام 40 میلیونی

وام 40 میلیونی ، وام جدید مسکن مهر
بالاخره بعد از مدتها بررسی ، شب گذشته در جلسه وزارت راه و شهرسازی و نمایندگان بانک مرکزی ابلاغ تسهیلات وام 40 میلیونی برای مسکن مهر مشخص شد.


مسکن مهر مشمول وام 40 میلیونی مشخص شد

سرانجام پس از ابلاغ تسهیلات 40 میلیونی مسکن مهر از سوی بانک مرکزی به بانک های عامل واحدهایی که مشمول این افزایش 10 میلیون تومانی می شوند در جلسه دیشب وزارت راه و شهرسازی و نمایندگان بانک مرکزی مشخص شد.
اداره اعتبارات بانک مرکزی در 29 دی ماه افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر از 30 میلیون تومان به 40 میلیون تومان را به بانک های عامل مسکن، ملی، صادرات، تجارت، ملت و رفاه ابلاغ کرد که سهم بانک مسکن در این مصوبه بیش از سایر بانک ها بود.

بالا بودن سهم بانک مسکن در این مصوبه باعث شده بود تا این بانک حساسیت ویژه ای در ابلاغ آن به شعب داشته باشد. به همین منظور جلسه امروز بر سر تعداد و تضمین نامه دولت برای یارانه تخصیص یافته بسیار طولانی شد. اما سرانجام تعداد واحدهای مسکن مهری که مشمول این مصوبه شده و می توانند از وام 40 میلیونی مسکن مهر بهره مند شوند مشخص شد.

بنابراین گزارش، یکی از دلایل تأخیر و ابلاغ این مصوبه از سوی بانک های عامل به شعب این است که ظاهراً بانک مسکن اعلام کرده است واحدهایی که تکمیل شده اند و تنها به دلیل نبود آب، برق و گار افتتاح نشده اند نباید از این افزایش تسهیلات 10 میلیون تومانی بهره مند شوند.

بر این اساس یکی دیگر از دلایل تأخیر در ابلاغ این مصوبه به شعب این است که شرکت عمران پردیس اعلام کرده است که چون در برخی از پروژه ها از بودجه داخلی استفاده شده است باید این 10 میلیون تومان به آنها پرداخت شود. این مشکلات تنها بخش کوچکی از دلایل عدم ابلاغ و اجرایی شدن پرداخت تسهیلات مسکن مهر و تزریق آن به پروژه ها در کنار نبود تضمین نامه دولت در مورد یارانه تخصیص یافته به نرخ سود تسهیلات مسکن مهر است.

نرخ سود تسهیلات مسکن مهر برای شهرهای کوچک 4 درصد ،برای مراکز استانها 7 درصد و تهران 9 درصد است.

بنابراین گزارش، سهم بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات 40 میلیون تومانی مسکن مهر در این جلسه 390 هزار واحد مسکونی و سایر بانک های عامل سر جمع حدود 80 هزار واحد مسکونی تعیین شد. چنانچه بانک مسکن بخواهد به این 390 هزار واحد مسکونی که مشمول این افزایش سقف تسهیلات می شوند، تسهیلات پرداخت کند باید 3 هزار و 900 میلیارد تومان از محل وصول اقساط به این پروژه ها تخصیص دهد چرا که دولت یازدهم اعتقادی به ایجاد خط اعتباری جدید ندارد و سقف کلی تسهیلات مسکن مهر باید همان 555 هزار میلیارد ریال باقی بماند.

کدام واحد های مسکن مهر وام 40 میلیونی دریافت میکنند؟

51
منبع : فارس /ن

















کدام واحد های مسکن مهر وام 40 میلیونی دریافت میکنند؟ - نمناک

namnak.com/وام-40-میلیونی.p43249
رتبه: ۵ - ‏ نقد
۳ ساعت پیش - وام 40 میلیونی و جزئیات وام جدید مسکن مهر و ابلاغ وام مشخص برای بانک های کشور در رابطه با وام مسکن مهر در نمناک.

شرایط اختصاص وام 40 میلیونی مسکن مهر - شما نیوز

shomanews.com/fa/news/813798/شرایط-اختصاص-وام-40-میلیونی-مسکن-مهر
۱۵ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - تسهیلات 40 میلیونی مسکن مهر به تمام واحدهایی که فروش اقساطی نشده و ... کشور که واحدهای آنها فروش اقساطی نشده و دفترچه اقساط دریافت نکرده‌اند و نیاز به پول ... قیمت ساخت هستند و عنوان می‌کنند که قیمت‌های کنونی ساخت پایین است.

خبرگزاری تسنیم - وام مسکن مهر ۴۰ میلیون تومان شد

https://www.tasnimnews.com/fa/news/1395/10/.../وام-مسکن-مهر-40-میلیون-تومان-شد
۱۵ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - شورای پول و اعتبار در نشست عصر دیروز خود سقف وام مسکن مهر را افزایش داد. ... اشاره به اینکه افزایش سقف تسهیلات وام مسکن مهر به 40 میلیون به‌پیشنهاد وزارت راه و ... توان به‌مراتب بیشتری نسبت به تکمیل واحدهای مسکن مهر اقدام کنند، آن هم در شرایطی ... برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.

واحدهای مسکن مهر مشمول وام 40 میلیونی - بازنشر 24

baznashr24.com/news/1410248/واحدهای+مسکن+مهر+مشمول+وام+40+میلیونی
۵ ساعت پیش - تعداد واحدهای مسکن مهر مشمول وام ۴۰ میلیونی مشخص شد ... توسعه ملی در حالی ماهیانه ۵۷ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند که کمک‌‌هزینه ورزش، خرید کتاب ...
۱۶ ساعت پیش - خبرگزاری فارس: تعداد واحدهای مسکن مهر مشمول وام ۴۰ میلیونی مشخص شد ... پرداخت تسهیلات 40 میلیون تومانی مسکن مهر در این جلسه 390 هزار واحد مسکونی و ... را به بانک‌های عامل ابلاغ کرد۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۹:۲۰معمای دریافت حق بیمه مسکن مهر و وعده ... ترامپ امروز محدودیت ورود مسلمانان به آمریکا را اعلام می‌کند/ایران جزو کشورهای ...
۴ ساعت پیش - اما سرانجام تعداد واحدهای مسکن مهری که مشمول این مصوبه شده و می توانند از وام 40 میلیونی مسکن مهر بهره مند شوند مشخص شد. بنابراین گزارش، یکی از ...

شرایط اختصاص وام 40 میلیونی مسکن مهر - تعامل

www.taamolnews.ir/fa/news/97788/شرایط-اختصاص-وام-40-میلیونی-مسکن-مهر
۱۵ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - تسهیلات 40 میلیونی مسکن مهر به تمام واحدهایی که فروش اقساطی نشده و ... کشور که واحدهای آنها فروش اقساطی نشده و دفترچه اقساط دریافت نکرده‌اند و نیاز به پول ... قیمت ساخت هستند و عنوان می‌کنند که قیمت‌های کنونی ساخت پایین است.

وام «مسکن مهر» 40 میلیون تومانی شد - روز نو

roozno.com/fa/news/245831/وام-مسکن-مهر-40-میلیون-تومانی-شد
۱۶ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - در حال حاضر آن دسته از کسانی که واحدهای مسکن مهر خود را دریافت کرده اند هر ... و گو با «ایران» درپاسخ به این سؤال که وام 40 میلیون تومانی مسکن مهر از چه زمانی ... از محل اعتبارات خود نسبت به پرداخت این مبلغ به متقاضیان اقدام می کند.

کدام واحدها مشمول دریافت وام 40 میلیون تومانی می‌شوند؟ - تجارت

tejaratonline.ir/fa/news/.../کدام-واحدها-مشمول-دریافت-وام-40-میلیون-تومانی-می‌شوند
۲۰ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - افزایش 10 میلیون تومانی وام مسکن مهر در روزهای اخیر موجب شده تا بدهی مردم به ... کدام واحدها مشمول دریافت وام 40 میلیون تومانی می‌شوند؟ ... قیمت 10 میلیون تومانی به سقف تسهیلات فردی و تمام واحدهای مسکن مهر طبق شروطی تعلق گیرد.

کدام واحدهای مسکن مهر مشمول دریافت وام 40 تومانی می‌شوند؟ | ...

khabarone.ir/news/.../کدام-واحدهای-مسکن-مهر-مشمول-دریافت-وام-40-تومانی-می‌شوند
۲۰ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - افزایش 10 میلیون تومانی وام مسکن مهر در روزهای اخیر موجب شده تا بدهی مردم به دولت بیشتر از گذشت شود.

تعداد واحدهای مسکن مهر مشمول وام 40 میلیونی مشخص شد - ...

khabarfarsi.com/u/32168138
تعداد واحدهای مسکن مهر مشمول وام 40 میلیونی مشخص شد ... هستند که تعدادی از این شرکت ها در طول روز گزارش منتشر می کنند به همین خاطر انتشار این اسناد . .... و به نوعی قانون دور زده شد، لذا اعلام کردند 397 نفر بیشتر حقوق بالاتر از حد مشخص دریافت .
از ماه‌های گذشته هم بیشتر شکایت‌ها از واحدهای مسکن مهر پردیس به گوش می‌رسد. ... مسکن ریخته‌اند و هم سود مشارکت را به بانک پرداخت می‌کنند، انتخاب واحد نکرده‌اند و نمی‌دانند ... مسئله اصلی متقاضیان، دریافت وام برای تأمین نقدینگی مورد نیازشان است. همان زمان خواسته متقاضیان معترض، موافقت بانک مرکزی با وام 40 میلیون تومانی آنها بود.

کدام واحدها مشمول دریافت وام 40 میلیون تومانی هستند؟

www.conferenceonwave.ir/2017/01/10/کدام-واحدها-مشمول-دریافت-وام-40-میلیون-ت/
۲۱ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - افزایش ۱۰ میلیون تومانی وام مسکن مهر در روزهای اخیر موجب شده تا بدهی مردم به دولت ... اثر بگذارد یاد می‌کنند، این در حالی است که دولت یازدهم در طول دوره ... که واحدهای آنها فروش اقساطی نشده و دفترچه اقساط دریافت نکرده‌اند و نیاز به پول ...

عصر ساختمان - چه تعداد از واحدهای مسکن مهر مشمول وام شد؟

www.asresakhteman.com/News/22694/چه-تعداد-از-واحدهای-مسکن-مهر-مشمول-وام-شد
۵ ساعت پیش - عصر ساختمان- سرانجام پس از ابلاغ تسهیلات 40 میلیونی مسکن مهر از سوی ... اما سرانجام تعداد واحدهای مسکن مهری که مشمول این مصوبه شده و می توانند از وام 40 میلیونی ... جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر ...

تعداد واحدهای مسکن مهر مشمول وام ۴۰ میلیونی مشخص شد - روزپلاس

roozplus.com/fa/news/.../تعداد-واحدهای-مسکن-مهر-مشمول-وام-۴۰-میلیونی-مشخص-شد
۲ ساعت پیش - تعداد واحدهای مسکن مهر مشمول وام ۴۰ میلیونی مشخص شد. سرانجام پس از ... اما سرانجام تعداد واحدهای مسکن مهری که مشمول این مصوبه شده و می توانند از وام 40 میلیونی مسکن مهر بهره مند شوند مشخص شد. .... رونالدو جایزه ارزشمندترین فوتبالیست جهان را دریافت کرد +تصاویر ... این ادویه ها در فصل زمستان همانند شوفاژ عمل می کنند ...
۲۸ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ... سقف وام مسکن مهر این شهر از 30 میلیون تومان به 40 میلیون تومان توسط کمیسیون اعتباری ... وی با بیان این‌که افزایش 10 میلیون تومانی وام مسکن مهر شامل اکثرپروژه‌های مسکن مهر می‌شود، افزود: برای تکمیل و تحویل واحدهای نیمه تمام این طرح ..... تمامی شهرها بعد از راه‌اندازی ستاره خلیج فارس بنزین یورو۴ دریافت می‌کنند.

ابلاغ وام ۴۰ میلیونی مسکن مهر » 19دی آنلاین

www.19dey.com/politic/economy/139077-ابلاغ_وام_۴۰_میلیونی_مسکن_مهر.html
وی با بیان این‌که افزایش 10 میلیون تومانی وام مسکن مهر شامل اکثر پروژه‌های مسکن مهر می‌شود، افزود: برای تکمیل و تحویل واحدهای نیمه تمام این طرح نیازمند تخصیص ...

جزئیات وام 80میلیونی مسکن/ شرایط دریافت وام - آفتاب

aftabnews.ir/fa/news/298098/جزئیات-وام-80میلیونی-مسکن-شرایط-دریافت-وام
اما از مهمترین بخش های وام مسکن سود و زمان باز پرداخت آن است که شورای پول و ... عده‌ای برای دریافت وام 80 میلیون تومانی مالکیت خانه خود را به غیر منتقل می‌کنند چه راهکاری .... وام دهنده تعیین میشه شرایط واحد مسکونی خریداری شده هم توسط بانک وام دهنده اعلام میشه ...... وام بدون سپرده: سقفش نفری 40 تومنه که جمعا واسه زوجین میشه 80 میلیون.

وام مسکن - تابناک

www.tabnak.ir/fa/tag/1/وام%20مسکن
کدام واحدها مشمول دریافت وام ۴۰ تومانی می‌شوند؟ ... افزایش ۱۰ میلیون تومانی وام مسکن مهر در روزهای اخیر... افزایش ۱۰ ... با افزایش سقف فردی تسهیلات مسکن مهر به 40 میلیون... مسکن مهر ... طی ماههای اخیر روند تکمیل واحدهای مسکن مهر بخصوص در... وام تنها ...

اعلام جزئیات و شرایط وام‌های 80 میلیونی و 60 میلیونی مسکن - ...

www.poolnews.ir/fa/.../اعلام-جزئیات-و-شرایط-وام‌های-80-میلیونی-و-60-میلیونی-مسک...
وی ادامه داد: فقط امسال است که وصولی‌های مسکن مهر صرف تکمیل واحدهای آن می‌شود و از ... وی انتظار یک‌ساله پس از سپرده‌گذاری 40 میلیون تومانی برای وام 80 میلیونی را ... سپرده‌گذاری اقدام به دریافت وام از بانک‌های تجاری برای خرید و ساخت مسکن کنند که ...

ابلاغ وام 40 میلیونی مسکن مهر

www.eghtesadnews.com/بخش-اقتصاد-در...ها.../158895-ابلاغ-وام-میلیونی-مسکن-مهر
۲۹ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - وی با بیان این‌که افزایش 10 میلیون تومانی وام مسکن مهر شامل اکثر پروژه‌های مسکن مهر می‌شود، افزود: برای تکمیل و تحویل واحدهای نیمه تمام این طرح نیازمند تخصیص اعتبارات خاص از سوی سازمان برنامه و ... اولویت دریافت وام مسکن مهر ...

وام ۴۰ میلیونی مسکن مهر ابلاغ شد - شفاف

www.shafaf.ir/fa/news/415202/وام-۴۰-میلیونی-مسکن-مهر-ابلاغ-شد
۲۹ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - وی با بیان این‌که افزایش 10 میلیون تومانی وام مسکن مهر شامل اکثر پروژه‌های مسکن مهر می‌شود، افزود: برای تکمیل و تحویل واحدهای نیمه تمام این طرح نیازمند تخصیص اعتبارات خاص از سوی سازمان برنامه و ... برچسب ها: وام 40 میلیونی مسکن مهر ، مسکن مهر ، وام. 0 ... برای دریافت جدیدترین بسته اخبار روز اینجا کلیک کنید.
۱۵ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دولت بهار: تسهیلات 40 میلیونی مسکن مهر به تمام واحدهایی که فروش اقساطی ... سراسر کشور که واحدهای آنها فروش اقساطی نشده و دفترچه اقساط دریافت نکرده‌اند و ... بردن قیمت ساخت هستند و عنوان می‌کنند که قیمت‌های کنونی ساخت پایین است.
راه دیگر، دریافت وام 35 میلیون تومانی به علاوه 10 میلیون تومان وام جعاله است که مرسوم ... آنطور که حمید شیروانی عنوان می کند، شرکت ها می توانند با 10 درصد زیبر قیمت خانه ... وام مرکز استان ها 50 میلیون تومان و تسهیلات شهرستان های کوچکتر 40 میلیون ... و فروش حواله های مسکن مهر، از کسی که پیش از این برای واحدهای مسکن مهر ثبت نام ...

مبلغ اقساط وامهای جدید 80 میلیونی، 60 میلیونی و 40 میلیونی ...

www.boursenegar.ir/.../مبلغ-اقساط-وامهای-جدید-80-میلیونی-60-میلیونی-و-40-میلیو...
معاون اعتبارات بانک مرکزی گفت: میزان اقساط ماهیانه وام ۸۰ میلیون تومانی مسکن یک ... زمین، واحد مسکونی یا تسهیلات یارانه ای برای خرید یا احداث مسکن و همچنین از مسکن مهر ... دریافت کند که با احتساب ۱۰ میلیون سپرده خود فرد، ۳۰ میلیون تومان می شود. ... های بانک مرکزی قرار شد منابع اجرای این طرح از محل وصولی اقساط مسکن مهر در ۷ ...
اداره اعتبارات بانک مرکزی افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر از ۳۰ میلیون تومان به ۴۰ میلیون تومان را به ... ابلاغ مجوز افزایش وام 40 میلیونی مسکن مهر ... بر اساس این گزارش، تمام واحدهای مسکن مهر در سراسر کشور که واحدهای آنها فروش اقساطی نشده و دفترچه اقساط دریافت نکرده‌اند و نیاز به پول .... روستاییان دهلران تسیهلات دریافت می کنند.
... سقف 350 میلیون ریال (35 میلیون تومان) تسهیلات مسکن پرداخت می کند این تسهیلات ... اوراق تسهیلات مسکن در فرابورس به شکل واحد های 500 هزار تومانی معامله می شوند، بدین ... دریافت وام 20 میلیونی لازم است 40 واحد 500 هزارتومانی از فرابورس خریداری شود. ... این فرم ها در چند برگ هستند که یکی از برگ های آن پس از مهمور شدن به مهر ...
۱۵ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - بر اساس این گزارش، تمام واحدهای مسکن مهر در سراسر کشور که واحدهای آنها فروش اقساطی نشده و دفترچه اقساط دریافت نکرده‌اند و نیاز به پول دارند ... از این که شورای پول و اعتبار سقف وام مسکن مهر را به 40 میلیون تومان افزایش داد،برخی از ... بالا بردن قیمت ساخت هستند و عنوان می‌کنند که قیمت‌های کنونی ساخت پایین است.

وام ۸۰ میلیونی از سه‌شنبه

www.madan24.com/Pages/Printable-News-22874.aspx
در تهران برای دریافت 80 میلیون تومان وام خرید مسکن از صندوق «یکم»، چنانچه مدت ... را به متقاضی وام پرداخت می‌کند به این صورت که اگر فرد واجد شرایط دریافت تسهیلات ... از امکانات دولتی در حوزه زمین و ملک از جمله مسکن‌مهر استفاده کرده‌اند و فرم جیم آنها قرمز ... ضوابط تعیین شده برای واحدهای مسکونی مشمول وام‌های 40، 60 و 80 میلیون تومانی، ...
۱۷ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - «داغ وام 40 میلیون تومانی بر دل متقاضیان مسکن مهر مانده و آنها همچنان سرگردانند.» ... جدید، پول واریز می‌کنند؛ درحالی که هنوز رنگ واحدهای مسکونی‌شان را هم ندیده‌اند. ... اصلی متقاضیان، دریافت وام برای تأمین نقدینگی مورد نیازشان است.

<