یاس در اکران فیلم ناصر حجازی + عکس
حضور یاس در اکران فیلم ناصر حجازی +عکس
خواننده زیرزمینی در اکران فیلم ناصر حجازی + عکس
یاس خواننده رپ در اکران فیلم ناصر حجازی + عکس
عکس های مراسم اکران خصوصی فیلم من ناصر حجازی هستم با حضور یاس

یاس در اکران فیلم ناصر حجازی + عکس

یک خواننده رپ زیر زمینی از مدعوین اکران خصوصی مستند من ناصر حجازی هستم بود.

یاسر بختیاری ملقب به یاس به دعوت دست اندرکاران اکران خصوصی مستند 'من ناصر حجازی هستم' به تالار ایوان شمس آمده بود.

یاسر بختیارییاسر بختیاری

یاسر بختیاری با نام هنری «یاس» متولد ۳۰ خرداد ۱۳۶۱ در مسجد سلیمان است. او از چهره‌های موسیقی رپ فارسی به شمار می‌رود. همچنین به وی لقب سلطان رپ فارسی و برکت رپ فارسی را نیز دادند. مضمون بیشتر ترانه‌های یاس انتقاد و اعتراض به مشکلات و بحران‌های اجتماعی نظیر فقر، اعتیاد، بی‌کاری، جنگ، روسپی‌گری، خودکشی، طلاق و غیره است.

یاس از اولین خواننده‌های رپ فارسی و نخستین خوانندهٔ رپ فارسی است که در ایران برای پخش موسیقی خود مجوز گرفت. اولین ترانهٔ وی که به طور قانونی در ایران منتشر شد 'یادت نره' نام داشت که آن را به همراه مجید غفوری، خواننده پاپ اجرا کرده بود.


منبع:jamnews.ir





ساعت 24 - یاس در اکران فیلم ناصر حجازی + عکس
www.saat24.com/fa/doc/news/.../یاس-اکران-فیلم-ناصر-حجازی-عکس
۲ ساعت پیش - ساعت 24-یک خواننده رپ زیر زمینی از مدعوین اکران خصوصی مستند من ناصر حجازی هستم بود.
یاس در اکران فیلم ناصر حجازی + عکس | یک خواننده رپ زیر ...
www.ghatreh.com/news/.../یاس-اکران-فیلم-ناصر-حجازی-عکس
۳ ساعت پیش - یک خواننده رپ زیر زمینی از مدعوین اکران خصوصی مستند من ناصر حجازی هستم بود. - یاسر بختیاری ملقب به یاس به دعوت دØ.
حضور یاس در اکران فیلم ناصر حجازی +عکس - پرشین وی
www.persianv.com/entekhab/306931.php
۱ روز پیش - علی دایی ، علی کریمی ، منصور پورحیدری ، یاس در اکران فیلم ، خواننده زیرزمینی ، ، یاسر بختیاری ، حسن روشن ، ناصر حجازی و دختر و پسرش ، عکس ...
یاس در اکران فیلم ناصر حجازی + عکس - سیمرغ
seemorgh.com › ورزش › بعد از 90
۱۱ ساعت پیش - یاس در اکران فیلم ناصر حجازی + عکس. یک خواننده رپ زیر زمینی از مدعوین اکران خصوصی مستند من ناصر حجازی هستم بود.
- یاس در اکران فیلم ناصر حجازی + عکس - چه خبر
chekhabar.ir/.../یاس%20در%20اکران%20فیلم%20ناصر%20حجازی%20-...
۳ ساعت پیش - یک خواننده رپ زیر زمینی از مدعوین اکران خصوصی مستند من ناصر حجازی هستم بود. یاسر بختیاری ملقب به یاس به دعوت دست اندرکاران اکران ...
خواننده زیرزمینی در اکران فیلم ناصر حجازی + عکس - روز نو
roozno.com/fa/news/155847
۲۳ ساعت پیش - خواننده زیرزمینی در اکران فیلم ناصر حجازی + عکس ... یاسر بختیاری ملقب به یاس به دعوت دست اندرکاران اکران خصوصی مستند "من ناصر حجازی ...
عکس / خواننده زیرزمینی در اکران فیلم ناصر حجازی - جام نیوز
www.jamnews.ir/detail/News/575256
۱ روز پیش - به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، یاسر بختیاری ملقب به یاس به دعوت دست اندرکاران اکران خصوصی مستند "من ناصر حجازی هستم" به تالار ایوان ...
یاس در اکران فیلم ناصر حجازی + عکس - خبری ها
www.khabariha.com/1394/07/01/یاس-در-اکران-فیلم-ناصر-حجازی-عکس/
۲ ساعت پیش - یاسر بختیاری ملقب به یاس به دعوت دست اندرکاران اکران خصوصی مستند 'من ناصر حجازی هستم' به تالار ایوان شمس آمده بود.یاسر بختیاری با نام هنری ...
یاس در اکران فیلم ناصر حجازی + عکس - تیتر24 - Titr24
www.titr24.com › ... › بعد از 90 › یاس در اکران فیلم ناصر حجازی + عکس
۴ ساعت پیش - یاسر بختیاری ملقب به یاس به دعوت دست اندرکاران اکران خصوصی مستند 'من ناصر حجازی هستم' به تالار ایوان شمس آمده بود. یاسر بختیاری.
خواننده زیرزمینی در اکران فیلم ناصر حجازی + عکس
footballonline.ir/News.aspx?ID=96975
۱ روز پیش - به گزارش فوتبال آنلاین یاسر بختیاری ملقب به یاس به دعوت دست اندرکاران اکران خصوصی مستند "من ناصر حجازی هستم" به تالار ایوان شمس آمده بود.
یاس خواننده رپ در اکران فیلم ناصر حجازی + عکس - پورتال 1
portal1.ir/یاس-خواننده-رپ-در-اکران-فیلم-ناصر-حجازی/
یاس خواننده رپ در اکران فیلم ناصر حجازی + عکس. یاسر بختیاری ملقب به یاس به دعوت دست اندرکاران اکران خصوصی مستند 'من ناصر حجازی هستم' به تالار ایوان شمس ...
یاس در اکران فیلم ناصر حجازی + عکس - انتخابات مجلس ...
ie94.ir/2015/09/23/یاس-در-اکران-فیلم-ناصر-حجازی-عکس/
۲ ساعت پیش - یاسر بختیاری ملقب به یاس به دعوت دست اندرکاران اکران خصوصی مستند 'من ناصر حجازی هستم' به تالار ایوان شمس آمده بود.یاسر بختیاری با نام هنری ...
عکس / خواننده زیرزمینی در اکران فیلم ناصر حجازی - News
monitor.shafaqna.com/FA/IR/1975128
۱ روز پیش - یاسر بختیاری ملقب به یاس به دعوت دست اندرکاران اکران خصوصی مستند من ناصر حجازی هستم به تالار ایوان شمس آمده بود. - کد خبر: 146497 تعداد ...
یاس در اکران فیلم ناصر حجازی + عکس - نیوهاب فارسی ...
fa.newhub.shafaqna.com/.../1907100-یاس-در-اکران-فیلم-ناصر-حجازی-ع...
یاس در اکران فیلم ناصر حجازی + عکس. ... اکران فیلم ناصر حجازی + عکس ساعت 24-یک خواننده رپ زیر زمینی از مدعوین اکران خصوصی مستند من ناصر حجازی هستم بود.
حضور یاس در اکران فیلم ناصر حجازی +عکس | جدیدترین اخبار
khabar-news.ir/حضور-یاس-در-اکران-فیلم-ناصر-حجازی-عکس/
حضور یاس در اکران فیلم ناصر حجازی +عکس ... عکسی زیبا از دوران کودکی حدیث فولادوند · الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی در کنار یک آکواریوم بزرگ +عکس ...
عکس های مراسم اکران خصوصی فیلم من ناصر حجازی هستم
www.ariapix.net/1394/06/اکران-خصوصی-من-ناصر-حجازی-هستم.html
۲ ساعت پیش - مجموعه تصاویر مراسم اکران خصوصی فیلم من ناصر حجازی هستم با حضور جمعی از هنرمندان و ورزشکاران مراسم اکران خصوصی فیلم مستند " من ناصر ...
حضور یاس در اکران فیلم ناصر حجازی +عکس
khabarontime.ir/news/.../حضور-یاس-در-اکران-فیلم-ناصر-حجازی-عکس-
۱ روز پیش - خبر-آنتایم-یک-خواننده-رپ-زیر-زمینی-از-مدعوین-اکران-خصوصی-مستند-من-ناصر-حجازی-هستم-بود.
"یاس" در اکران خصوصی فیلم "من ناصر حجازی هستم" | سهره نیوز
sehrenews.ir › اختصاصی
۱۶ ساعت پیش - قصه گویی اشکان دژاگه برای دخترانش(عکس) ... “یاس” در اکران خصوصی فیلم “من ناصر حجازی هستم”. hejazi یک خواننده رپ زیر زمینی از مدعوان اکران خصوصی فیلم مستند من ناصر حجازی هستم بود. به گزارش پایگاه خبری سهره ...
عکس / خواننده زیرزمینی در اکران فیلم ناصر حجازی | ایراتو
irato.ir/fa/news/.../عکس-خواننده-زیرزمینی-در-اکران-فیلم-ناصر-حجازی/
۱۹ ساعت پیش - عکس / خواننده زیرزمینی در اکران فیلم ناصر حجازی ... یاسر بختیاری ملقب به یاس به دعوت دست اندرکاران اکران خصوصی مستند "من ناصر حجازی ...
یاس در اکران فیلم ناصر حجازی عکس - موزیکس
soli.musicss.in/pmus1178264_یاس-در-اکران-فیلم-ناصر-حجازی-عکس
۲ روز پیش - دانلود رایگان نرم افزار و و صفاسا www safasa com فیلم و اخبار من ناصر حجازی هستم. با پایان تصویر برداریهای فیلم مستند من ناصر حجازی هستم ...
حضور یاس در اکران فیلم ناصر حجازی عکس - موزیکس
blog.musicss.in/pmusi1167929_حضور-یاس-در-اکران-فیلم-ناصر-حجازی-...
۳ روز پیش - حضور یاس در اکران فیلم ناصر حجازی عکس - موزیکس در این باره نوشت: حضور ... عکس های مراسم اکران خصوصی فیلم من ناصر حجازی هستم 134 بازدید ...
دمادم | خواننده زیرزمینی در اکران فیلم ناصر حجازی + عکس
damadam.ir/روز-نو...نشده/...اکران-فیلم-ناصر-حجازی-عکس/.../806609
۱۶ ساعت پیش - روز نو : یاسر بختیاری ملقب به یاس به دعوت دست اندرکاران اکران خصوصی مستند.
10 فیلم ایرانی که به اسکار می روند-جام نیوز|خبرپو
khabarpu.com/n.php?u=10-فیلم-ایرانی-که-به-اسکار-می-روند...
۱۰ ساعت پیش - 10 فیلم ایرانی که به اسکار می روند-جام نیوز|خبر پو,مرجع اخبار و ... یاس در اکران فیلم ناصر حجازی + عکس .... عکس / فرهاد مجیدی در حال طواف کعبه.
عکس یاس خواننده رپ در اکران فیلم سی و صد شونزده ۹۴
khasdl.ir/.../عکس-یاس-خواننده-رپ-در-اکران-فیلم-سی-و-صد-شونزده-.htm...
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یاس خواننده معروف در اکران خصوصی فیلم سی و صد شونزده,اکران خصوصی فیلم سی و صد ... عکس های مراسم اکران خصوصی فیلم من ناصر حجازی هستم ...
خواننده زیرزمینی در اکران فیلم ناصر حجازی (عکس) - ایران مطلب
iranmatlab.ir/fa/.../خواننده-زیرزمینی-در-اکران-فیلم-ناصر-حجازی-عکس
۱ روز پیش - خواننده زیرزمینی،فیلم،ناصر حجازی. به گزارش ایران مطلب به نقل از جام نیوز، یاسر بختیاری ملقب به یاس به دعوت دست اندرکاران اکران خصوصی ...
عکس های جدید از پوشش آنا نعمتی در ژاپن | سیمرغ
vista.ir › ... › در حاشیه › عکس های جدید از پوشش آنا نعمتی در ژاپن
۵ ساعت پیش - یاس در اکران فیلم ناصر حجازی + عکس ... آنا نعمتی بازیگر محبوب کشورمان در ژاپن حضور دارد و عکس های جدیدی از خودش منتشر کرده است. عکس های ...
زیبا بروفه 40 ساله شد! عکس جشن تولد - سایت خبرخوان ...
vesatat.ir › ... › در حاشیه › زیبا بروفه 40 ساله شد! عکس جشن تولد
۸ ساعت پیش - زیبا بروفه به بهانه ی تولدش عکس هایی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و دوست داران او تولدش را… ... یاس در اکران فیلم ناصر حجازی + عکس.
عکس / خواننده زیرزمینی در اکران فیلم ناصر حجازی | اخبار جوان
akhbarejavan.ir/fa/.../عکس-خواننده-زیرزمینی-در-اکران-فیلم-ناصر-حجاز...
۱ روز پیش - به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، یاسر بختیاری ملقب به یاس به دعوت دست اندرکاران اکران خصوصی مستند "من ناصر حجازی هستم" به تالار ایوان ...
اولین اثر رسمی و مجاز «یاس» منتشر شد +عکس - نیک صالحی
www.niksalehi.com/newspaper/view/072341.php
۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چارسو ، فیلم چارسو ، یاس ، اولین آهنگ مجاز یاس ، فرهاد نجفی,اولین اثر رسمی ... عکس های بازیگران در مراسم اکران فیلم سینمایی من ناصر حجازی هستم.
ریتم زندگی - آپارات
www.aparat.com/ritmezendegi/ریتم_زندگی
مستند "من ناصر حجازی هستم" که به زندگی و فعالیت های ناصرحجازی اسطوره فوتبال ایران می پردازد پس از این اکران خصوصی به زودی منتشر خواهد شد. ... در این گفتگو از زندگی خود، حضورش در تئاتر، سریال سرزمین کهن و دنیای متفاوتش حرف زد... ۳۰ شهریور ۹۴. ۱۴۳۷ بازدید. ۱۴:۵۸. پاسخ جالب احسان حدادی به پیشنهاد یاس برای خواننده شدن!
عکس های مراسم اکران خصوصی فیلم من ناصر حجازی هستم - آریا ...
setfaweb.ir/عکس-های-مراسم-اکران-خصوصی-فیلم-من-ناصر-ح/
۳ روز پیش - عکس های مراسم اکران خصوصی فیلم من ناصر حجازی هستم - مجموعه تصاویر مراسم اکران خصوصی فیلم من ناصر حجازی هستم با حضور جمعی از هنرمندان و ...
نوزاد زیبای سریال دردسرهای عظیم +عکس های پشت صحنه ...
setfaweb.ir/نوزاد-زیبای-سریال-دردسرهای-عظیم-عکس-ها/
۳۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یاس در اکران فیلم ناصر حجازی + عکس ... الناز حبیبی ، جواد عزتی و عوامل دیگر سریال دردسرهای عظیم عکس هایی از خود در کنار ساحل بکرانی دختر ...
عکس های بازیگران و هنرمندان در کنسرت اسفند ماه علی لهراسبی
www.campec.ir/عکس-های-بازیگران-و-هنرمندان-در-کنسرت-اسفند-ماه-عل...
یاس و علی لهراسبی ... یاس مونا برزویی در کنسرت علی لهراسبی مونا برزویی شیرین اسماعیلی در کنسرت .... عکس های مراسم اکران فیلم سینمایی من ناصر حجازی هستم ...
خواننده زیرزمینی در اکران فیلم ناصر حجازی + عکس
www.titreakhbar.com/view/31576397
۲۳ ساعت پیش - خواننده زیرزمینی در اکران فیلم ناصر حجازی + عکس ... یاسر بختیاری ملقب به یاس به دعوت دست اندرکاران اکران خصوصی مستند "من ناصر حجازی ...
آژانس عکس تهران
tehranpicture.com/
مراسم اکران خصوصی فیلم مستند “ من ناصر حجازی هستم ” به کارگردانی امیر محمدنژاد در ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ با حضور جمع کثیری از هنرمندان و ورزشکاران در تالار ایوان شمس ...
گفت‌و‌گوی امیرعلی نبویان با یاس و سیامک عباسی+تصاویر ...
topak.ir/.../گفت‌و‌گوی-امیرعلی-نبویان-با-یاس-و-سیامک-عباسی-تصاوی...
مجله اینترنتی تاپک -یاسر بختیاری با اسم هنری «یاس» را بیشتر با ترانه های اجتماعی اش می شناختیم و ... عکس های مراسم اکران فیلم سینمایی من ناصر حجازی هستم.
دانلود فیلم من ناصر حجازی هستم - cloopfun.ir
cloopfun.ir/دانلود-فیلم-من-ناصر-حجازی-هستم/
۳ روز پیش - پرتال تفریحی لرپاتوق. اس ام اس جدید . آهنگ جدید . مولودی. نوحه و مداحی. اخبار موسیقی . عکس بازیگران. اخبار استخدامی. عکس عاشقانه. کارت پستال// ...
Naser Hejazi - Facebook
https://www.facebook.com/nasser.hejazi
این صفحه را ترجمه کن
از بزرگیتون کم میشد حداقل صبر میکردید یک ماه از اکران فیلم زنده یاد حجازی می ..... راحت میشود، این عکس خاطره انگیز از قد بلندترین بازیکن تاج ناصر حجازی و قد ...
تیپ ناصر حجازی قبل از انقلاب +عکس - اخبار روز
www.bwinnerharbor.com/.../2753761-تیپ-ناصر-حجازی-قبل-از-انقلاب...
۲ روز پیش - ناصر حجازی دروزاه بان فقید و اسطوره ای باشگاه استقلال شب گذشته دوئل نظرسنجی برنامه 90 را به .... حضور یاس در اکران فیلم ناصر حجازی +عکس ...