ازدواج رضا روحانی با فرانک مجری من و تو

ازدواج رضا روحانی با فرانک سلیمانی مجری من و تو + عکس

ازدواج رضا روحانی با فرانک سلیمانی مجری من و تو

عکس ازدواج رضا روحانی با فرانک

ازدواج رضا روحانی با فرانک سلیمانی مجری من و تو


ازدواج رضا روحانی و فرانک

ازدواج رضا روحانی با فرانک سلیمانی مجری من و تو پلاس که رضا روحانی داور مسابقه استیج شبکه من و تو خبر از رابطه عاشقانه و عروسی با فرانک مجری من و تو داده است.

رضا روحانی آهنگساز و نوازنده ایرانی که با داوری در برنامه ( استیج ) از شبکه من و تو به شهرت رسید، با یکی از مجریان شبکه من و تو رابطه عاشقانه ای را شروع کرده و از پیدا کردن عشق واقعی زندگیش خبر داد.

رضا روحانی از پیدا کردن عشق واقعی زندگی اش خبر داد و رابطه ای عاشقانه را با فرانک, مجری شبکه من و تو آغاز کرد! رضا روحانی آهنگساز و نوازنده ایرانی است که با حضور در برنامه استیج شبکه من و تو به شهرت رسید.

این آهنگساز ۳۹ ساله به تازگی رابطه ای عاشقانه را با یکی از مجریان شبکه من و تو آغاز کرده است. رضا روحانی با انتشار عکسی از خودش و فرانک مجری این شبکه, از پیدا کردن عشق واقعی زندگی اش نوشت.

 

رضا روحانی با اتنتشار عکس بالا در صفحه شخصی خود نوشته است:

عشق واقعی نعمتی است که بعضی از تجربه اش محروم میمانند. در غیر منتظره ترین شرایط این سعادت نصیب من شد و من را به خوشبخت ترین مرد جهان تبدیل کرد. برای همه شما از ته دل آرزوی تجربه عشق واقعی را دارم شاید یکی از مهمترین خبرهای فروردین ماه ۹۶ برای مخاطبین شبکه من و تو خبر ازدواج رضا روحانی با فرانک سلیمانی مجری ۲۹ ساله این شبکه است.

ازدواج رضا روحانی با فرانک سلیمانی مجری من و تو

بیوگرافی رضا روحانی

رضا روحانی فرزند انوشیروان روحانی، برادرزاده شهرداد روحانی و خواهرزاده پوران، خواننده پرآوازه ایرانی، است.وی در سنّ ۱۴ سالگی به آلمان رفت و در شهر هانوفر تحت نظارت مجید سمیعی جراح مغز ایرانی که دوست صمیمی پدرش است در مدرسه شبانه روزی به تحصیل پرداخت.

او سپس به کالج موسیقی و تئاتر هانوفر راه یافت و در رشته موسیقی جاز مدرک کارشناسی گرفت.

رضا پس از ۱۳ سال اقامت و تحصیل در آلمان به ایران بازگشت و با همکاری جمعی از نوازندگان گروه آنسوی ماه را تأسیس کرد.

رضا روحانی در سال ۱۳۸۷ پس از برنده شدن در قرعه کشی گرین کارت لاتاری، به آمریکا مهاجرت نمود.