از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از احمدی‌نژاد!

خبر از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس جمهور

فرزندان 3 رییس جمهور ایران از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رییس جمهور تا دفاع فایزه هاشمی از احمدی نژاد




ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور و نقش پسر رئیس‌جمهور دیگری در دعواهایش با رئیس مجلس را در این گزارش بخوانید.

فرزندان سه رئیس‌جمهور کشورمان در مقاطعی کمابیش در امور سیاسی کشور نقش داشته‎‌اند بعضی از آنها هم اصلا به عرصه سیاست وارد نشده‌اند. در این میان شاید بتوان فرزندان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که در سال‌های 68 تا 76 رئیس‌جمهور ایران بوده است را به عنوان سیاسی‌ترین فرزندان روسای جمهور ایران معرفی کرد. 

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که دو دوره پیاپی از 1368 تا 1376 رئیس‌جمهور ایران شد، دارای 5 فرزند است؛ فاطمه، محسن، فائزه، مهدی و یاسر که از میان آنها فائزه و مهدی سیاسی‌ترین و حاشیه‌سازترین فرزندان آیت‌الله هاشمی محسوب می‌شوند.


** فاطمه هاشمی و پیش‌روی تا چند قدمی زندان 

فرزند ارشد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۳۸ متولد شد. فعالیت‌های سیاسی فاطمه هاشمی نسبت به سایر فرزندان خانواده هاشمی کمتر است، اما وی هر از گاهی و به فراخور حواشی ایجاد شده برای خانواده‌اش وارد میدان می‌شود‌. البته فاطمه هاشمی در اوایل انقلاب فعالیت بیشتری در حوزه سیاست داشت و در آن زمان حزب اعتدال را نیز تاسیس کرد.

وی فعالیت خود را در سال ۱۳۷۳ در بنیاد بیماری‌های خاص آغاز کرد. در سال ۱۳۷۷، فدراسیون ورزشی بیماران خاص تاسیس و تحت نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی قرار گرفت. وی در سال ۱۳۸۴ ریاست این فدراسیون را بر عهده گرفت اما با گسترش انتقادها در سال ۱۳۸۸ نسبت به خانواده‌اش از سمت خود استعفا داد و متن گلایه آمیزی منتشر کرد. جالب است وی با روی کار آمدن دولت روحانی اعلام کرد قصد ندارد دوباره به عرصه فعالیتهای دولتی بازگردد.

از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس جمهور تا فعالیت فیس بوکی عماد

فاطمه هاشمی در شهریور ۹۲ به اتهام انتساب مطالب خلاف واقع به روسای قوای قضاییه و مقننه به دادسرا احضار و حدود یک ماه بعد برای وی قرار مجرمیت صادر شد. پرونده‌ وی به شعبه اول دادگاه انقلاب ارسال و در نهایت  موجب برگزاری دادگاه فاطمه هاشمی در دی ماه همان سال شد. خبرهای دادگاه وی برخلاف خبرهای دادگاه برادرش مهدی چندان رسانه‌ای نشد. فرزند اول آیت‌الله هاشمی در نهایت  به 6 ماه حبس تعزیری محکوم شد که اجرای آن به مدت دو سال معلق شده است.


** محسن؛ فرزند محافظه‌کار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

محسن هاشمی، بزرگترین پسر آیت الله هاشمی رفسنجانی دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک از دانشگاه "پلی تکنیک مونترال کانادا" است. محسن در دهه 60 مسئولیتهای گوناگونی داشت که از جمله آن می‌توان به ریاست دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام، ریاست بازرسی ویژه ریاست جمهوری و عضویت در هیئت مدیره سازمان صنایع دفاع اشاره کرد. او همچنین از سال 1376 به مدت 13 سال ریاست هیئت مدیره و مدیر عاملی شرکت متروی تهران، نایب رئیسی اتحادیه بین‌المللی حمل و نقل عمومی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا و ریاست هیئت مدیره اتحادیه قطارهای شهری کشور را نیز بر عهده داشت.

از نقش مهدی احمدی‌نژاد در دعواهای پدر تا دفاع فائزه از رئیس دولت مهر

محسن هاشمی در دوران مدیریتش در مترو و طی یک اقدام اصلاحی، مترو را از وزارت کشور جدا و به شهرداری تهران ملحق کرد تا از امکانات دولت و شهرداری برای راه اندازی قطار زیرزمینی استفاده کند.

جالب است که در سال‌های 82 تا 84 و در زمان مسئولیت محمود احمدی ‌نژاد در شهرداری و در ریاست جمهوری، محسن در کسوت مدیرعاملی مترو باقی ماند و سرانجام در اسفند 89، با ارسال نامه‌ای به محمدباقر قالیباف شهردار وقت تهران از سمتش استعفا داد. او در دولت یازدهم به عضویت هیئت مدیره "شرکت مادر تخصصی حمل و نقل ریلی کشور" درآمد. 

در شهریور 92، برای انتخاب شهردار تهران و تغییر قالیباف، محسن هاشمی و قالیباف در دور اول هریک موفق به کسب 15 رأی شدند اما در دور دوم رأی‌گیری با یک رأی سفید سرانجام قالیباف با کسب 16 رأی در مقابل 14 رأی محسن هاشمی برای سومین دوره چهارساله، شهردار تهران شد.

در میان فرزندان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، محسن را می‌توان محافظه‌کار‌ تر از بقیه دانست. وی در طول دوران خدمت، علاقه‌ای به دعواهای سیاسی نداشت، تا جایی که برای دادگاه فاطمه هاشمی همه فرزندان و حتی همسر آیت‌الله رفسنجانی در کنار فاطمه بودند، اما وی غیر از این را ترجیح داد. محسن کمتر اهل حاشیه بوده و بیشتر  چهره‌ای میانه رو از خود به نمایش گذاشته است. 


**فائزه هاشمی؛ هوادار فتنه و اختیاری‌شدن حجاب در ایران

دومین دختر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، فائزه نام دارد. فائزه هاشمی در مجلس پنجم نماینده مردم تهران بود اما با راه نیافتن به مجلس ششم از فعالیت‌های سیاسی کناره‌گیری کرد. وی در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 اقدامات ساختارشکنانه‌ای از خود بروز داد. در ادامه این اقدامات هنجارشکنانه، فائزه هاشمی در دیماه 1390 به فعالیت تبلیغی علیه نظام پرداخت که موجب شد به 6 ماه حبس و 5 سال محرومیت از عضویت و فعالیت در احزاب و ... محکوم شود.

از نقش مهدی احمدی‌نژاد در دعواهای پدر تا دفاع فائزه از رئیس دولت مهر

فائزه هاشمی زیر سؤال بردن حجاب برتر بانوان ایرانی را در پرونده خود دارد، وی در روزنامه‌اش نکاتی را درباره حجاب زنان بیان کرد که در نوع خود ساختارشکنانه و قابل تأمل بوده است. فائزه همچنین در 4 اسفندماه 1387 در مصاحبه با پایگاه اینترنتی "الشروق" الجزایر خواستار اختیاری شدن حجاب در ایران شده و گفته بود: "به عقیده من، حجاب همچنان که در کشورهای اسلامی معمول است، باید در ایران هم اختیاری باشد نه اجباری."

او چند ماه بعد هم در یک برنامه تلویزیونی به عنوان رئیس فدراسیون ورزش زنان حرف‌هایی از این جنس را تکرار کرد و گفت: "متأسفانه بعد از انقلابِ ما یکسری رفتارها برای خانم‌ها ارزش شد، رنگ مشکی ارزش شد، چادر مشکی، مانتو مشکی، مقنعه مشکی، روسری مشکی و رنگ‌های تیره و مرده ارزش شد. این ارزش‌ها خوب نبود... متأسفانه در سال‌های اخیر سیاست‌ها به سمتی می‌رود که زنان را بیشتر خانه‌نشین کنند."

فائزه در جریان انتخابات سال 88 به تحریک و آشوب‏ پرداخت. او در این میان حتی توهین به مسئولان را در کارنامه خود دارد. وی چهار روز پس از انتخابات 88 در تجمعی مقابل ساختمان صداوسیما با حضور در میان آشوبگران صریحاً اعلام کرد که "ما ول نمی‌کنیم!".

متاسفانه پس از خطبه‌های نماز جمعه مقام معظم رهبری و اتمام حجت ایشان با اغتشاشگران برای پایبندی به قانون، بار دیگر فائزه با شرکت در تجمع دیگری در خیابان آزادی، به تحریک معترضان برای تداوم اغتشاشات پرداخت و به همین دلیل توسط مأموران نیروی انتظامی دستگیر شد اما در نهایت با پیگیری‌های خانواده و نزدیکانش پس از گذشت یک روز از بازداشت آزاد شد. فائزه بارها مدعی تقلب در انتخابات شده و از مداخله بنگاه سخن‌پراکنی BBC در امور داخلی کشورمان دفاع کرده است

یک نکته عجیب در کارنامه فائزه هاشمی این است که وی از یکی از اقدامات محمود احمدی نژاد که زمانی در انتخابات رقیب پدرش بوده، تمجید کرد. فائزه طی مصاحبه ای با روزنامه اعتماد در شهریورماه  92 به انتخاب وزرای زن و نقش زنان در دولت نهم و دهم اشاره کرد و گفت: "احمدی نژاد در حوزه زنان در ابعاد شکلی و ماهوی تأثیرگذار بود. به هر شکل او تابوی انتصاب وزیر زن در کابینه اش را شکست و چندین معاون زن در کابینه اش منصوب کرد."

** مهدی هاشمی؛ مجرم اقتصادی و امنیتی

مهدی فرزند چهارم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و قطعا پرحاشیه‌ترین آنهاست. در قراردادهای نفتی از مهدی هاشمی به عنوان "جونیور" یاد می‌‏شود. وی در انتخابات ریاست جمهوری سال 84 رئیس ستاد انتخاباتی پدرش و در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 نیز از حامیان یکی از سران فتنه بود. او در دانشگاه آزاد، ستادی را برای کنترل صحت انتخابات ایجاد کرده بود! 

مهدی هاشمی در جریان دادگاه‌های رسیدگی به پرونده متهمان فتنه 88 در شهریورماه این سال به لندن رفت اما در 2 مهرماه 1391 به ایران بازگشت و همزمان با ورود وی به کشور رسیدگی به پرونده‌اش آغاز شد.

گفته می‌شود مهدی هاشمی که از شهریور سال 1388 برای بازدید و رسیدگی به دفاتر و شعبات دانشگاه آزاد به خارج از کشور رفته بود، ماهیانه مبلغ 3200 پوند همراه با 4 میلیون تومان دریافت می‌کرد که جمعا ماهانه حدود 14 میلیون تومان می شود.


از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس جمهور تا فعالیت فیس بوکی عماد

مهدی هاشمی از اواسط دولت سازندگی پایش به وزارت نفت باز و بلافاصله مدیرعامل شرکت بزرگ "مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران" شد. حضور مهدی هاشمی در شرکت تاسیسات دریایی و وزارت نفت حاشیه‌های بسیاری ایجاد کرد. در این میان از طریق خبرگزاری‌های خارجی ماجرای افشای رشوه‌خواری مدیران ایرانی رسانه‌ای شد البته در این ماجرا اسمی از مهدی هاشمی آورده نشد اما با توجه به شواهد، وی تنها گزینه‌ای بود که شرکت توتال می‌توانست با وی ارتباط داشته باشد.

در شهریورماه سال 1382 یک روزنامه نروژی از پرداخت‌های مشکوک شرکت نفتی استات اویل به مقامات ایرانی خبرداد، در بررسی مأموران اداره جرایم اقتصادی نروژ نیز از  دفتر استات اویل، مطبوعات نروژی نام مهدی هاشمی، رئیس سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت و رئیس هیأت مدیره شرکت تأسیسات دریایی را بر سر زبان‌ها انداختند. بر این اساس، مهدی متهم شده بود که در ازای یک مبلغ هنگفت، برخی اطلاعات مورد نظر استات اویل را از طریق واسطه به طرف نروژی منتقل کرده است!

علاوه بر این موارد، در سال 91 برخی فایل های صوتی مربوط به مکالمه‌های نیک آهنگ کوثر با مهدی هاشمی منتشر شد. وی کسی بود که سابقه همکاری رسانه‌ای با ستاد بهینه‌سازی مصرف سوخت در دوره مدیریتی مهدی هاشمی را در کارنامه خود ثبت کرده بود. نیک آهنگ کوثر درباره مکالمات جدیدش با مهدی هاشمی در یک سایت ضدانقلاب نوشت: "تماس تلفنی 13 اکتبر 2010 مهدی هاشمی با سردبیر خودنویس (کوثر) طولانی نبود امّا مفهومش سنگین بود. هاشمی پیشنهاد کرد که وی با افرادی در وزارت خزانه‌داری آمریکا در تماس باشد و برای افزایش تحریم‌ها علیه ایران تلاش کند.

در مجموع، اخلال در نظام اقتصادی کشور، اختلاس و جعل اسناد،  تصرف غیرقانونی از طریق استفاده غیرمجاز اموال دولتی و منابع مالی و امکانات سازمان بهینه‌سازی برای تجهیز ستاد انتخاباتی، جاسوسی، فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی از طریق ایجاد شبهه تقلب و سلب اعتماد عمومی نسبت به مراجع رسمی کشور، اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرایم ضد امنیت کشور، افشا و انتشار اطلاعات طبقه‌بندی شده، استعمال سربرگ مجمع تشخیص مصلحت نظام و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی برای مکاتبه با سفارتخانه‌ها و ... از جمله جرائم مهدی هاشمی است که اکنون در زندان اوین به سر می‌برد.


 ** نقش فعال یاسر هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم

یاسر هاشمی کوچکترین فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است. و در حوادث پس از انتخابات سال 1388 با اتهاماتی که علیه مهدی هاشمی برادرش با موضوع فساد مالی و اقدام برای براندازی نظام مطرح شد، درمصاحبه‌ای در مورد پرونده مهدی اینگونه توضیح داد: "در موضوع مهدی فکر می‌‌کنم دیگر همه می‌‌دانند بیش از آنکه موضوع مهدی واقعی باشد، سیاسی است اما جایی نشنیدم که پدر گفته باشند مهدی متهم نیست و پاک است، با اینکه معتقدم آقای هاشمی می‌‌داند پرونده مهدی پاک است ولی همیشه گفته مهدی در وقت خود می‌آید و به اتهامات پاسخ می‌دهد."

یاسر هاشمی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری به عنوان مشاور در اتاق فکر ستاد انتخاباتی حسن روحانی فعالیت می‌‌کرد، وی حتی به عنوان یکی از مسئولین ستاد انتخاباتی روحانی به شهرستانهای مختلف سفر کرد.

از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از احمدی‌نژاد!

یاسر درباره شیوه مدیریت دولت دهم گفته است: "این دولت شیوه مدیریت‌اش به‎ نحوی است که فقط می‎‌تواند در فضای گل ‎آلود فضا را کنترل کند. در انتخابات قبلی (سال 1384) نیز با ایجاد همان بی ‎اخلاقی‌ها و التهاب‎ آفرینی در جامعه توانست به پیروزی دست یابد و اگر فضا به‎ سمت آرامش و اعتدال و عقلانیت برود، مشکلات و نواقصش آشکار می‎شود. به ‎نظرم این دولت به شیوه دیگری توان مدیریت کشور را ندارد".

یاسر در جایی دیگر درباره دولت دهم گفت: "باید پذیرفت که به رغم تمام نقص‌ها، دولت محمود احمدی ‌نژاد زحمات بسیاری کشیده است پس باید از وی و تمام کابینه اش تشکر کرد."

**فعالیت فیس بوکی عماد فرزند رئیس دولت اصلاحات

دولت اصلاحات از سال 76 روی کا‌ر آمد و دو دوره پیاپی در ساختمان ریاست جمهوری مستقر بود. رئیس دولت اصلاحات دارای سه فرزند به نام‌های عمادالدین، نرگس و لیلا است اما از میان فرزندانش فقط  پسر وی عمادالدین است که به فعالیت‌ در  شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس بوک می پردازد.

در رابطه با فرزندان رئیس دولت اصلاحات حاشیه و اخبار زیادی وجود ندارد و نمی‌توان اطلاعات زیادی در مورد فعالیت فرزندان وی پیدا کرد. شاید بتوان یک دلیل نبود خبرها در این مورد را خروج دو دختر رئیس دولت اصلاحات از ایران و زندگی‌شان در کشورهای اروپایی دانست؛ گفته می‌شود یکی از آنها در ایتالیا و دیگری در انگلیس زندگی می‌کند. 

از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس جمهور تا فعالیت فیس بوکی عماد

البته در سال 84 حرف و حدیث هایی درباره نحوه ورود لیلا دختر بزرگ رئیس دولت اصلاحات به دانشگاه و تحصیل وی در مقطع کارشناسی ارشد منتشر شد که وی در نامه‌ای به آن ادعاها پاسخ داد و نوشت که در سال 81 دوره دکترا را به پایان رسانده و نیازی به تحصیل مجدد در مقطع کارشناسی ارشد ندارد.

تنها خبری که از این خانواده در چند سال اخیر منتشر شده ازدواج پسر 26 ساله رئیس دولت اصلاحات بود که خبر کاملا غیرسیاسی محسوب می‌شود. در هر صورت نه عماد، نه لیلا و نه نرگس هیچ کدام به عرصه سیاست وارد نشدند.


** نقش مهدی احمدی‌نژاد در دعواهای لاریجانی و احمدی‌نژاد

محمود احمدی‌نژاد در سال‌های 84 تا 92 رئیس جمهور ایران بود، وی دارای 3 فرزند به نام‌های مهدی، علیرضا و فاطمه است.

برای اولین بار نام علیرضا احمدی‌نژاد پسر محمود احمدی‌نژاد زمانی بر سر زبان‌ها افتاد که نوه رئیس جمهور وقت به دنیا آمد. علیرضا پسر، کوچکتر احمدی نژاد کمتر از مهدی برادر بزرگش شناخته شده است. می‌توان گفت آنقدر که مهدی حاشیه دارد و نامش در رسانه‌ها مطرح است، علیرضا نیست.

نکته جالب اینجاست که مهدی احمدی نژاد داماد اسفندیار رحیم مشایی رئیس سابق دفتر رئیس جمهور است، شاید همین موضوع کافی باشد تا مهدی وارد عرصه سیاست شود. در مقطعی گفته می‌شد که وی در بازرسی ریاست جمهوری حضوری فعال دارد اما حکمی به نام وی نخورده است.

از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از احمدی‌نژاد!

نقطه اشتراک مهدی پسر محمود احمدی‌نژاد و عماد پسر رئیس دولت اصلاحات را می توان در فعالیت‌های فیس بوکی آنها دانست.

جدای از حضور مهدی در نیویورک، اجلاس سازمان ملل و برخی سفرهای خارجی که با پدرش در زمان ریاست جمهوری وی می‌رفت، ماجرای تحصیل وی در شعبه دانشگاه شریف واحد کیش نیز برایش دردسر ساز شد. گفته می شد که هزینه تحصیل تمامی رشته‌ها در واحد کیش دانشگاه شریف نزدیک 20 میلیون تومان در هر ترم است از این رو برخی سایت‌ها هزینه سکونت مهدی احمدی‌نژاد در یکی از برج های کیش را هم محاسبه کردند و به این رقم اضافه کردند.

اما دانشگاه صنعتی شریف در بیانیه ای این موضوع را رد و اعلام کرد: "در پی درج خبری مبنی بر تحصیل مهدی احمدی‌نژاد در واحد بین الملل دانشگاه صنعتی شریف با شهریه 20 میلیون تومان در هر ترم، به‌اطلاع می رساند که وی ضمن طی فرایند معمولی و با گذراندن آزمون مربوطه در این واحد پذیرفته شده است و هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی‌ارشد با احتساب تخفیف مربوط به اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در کل مدت تحصیل وی به مراتب از مبلغ اعلام شده پایین‌تر است."

یکی دیگر از حواشی مهدی احمدی‌نژاد، وارد شدن به دعوای لاریجانی و احمدی‌نژاد بود. وی در پیامی با عنوان "منطق خوارج" نوشت: "از تمام تریبون‌ها شبانه روز فحش و توهین سرازیر می‌کنند ولی تا به آن‌ها بگویی خودتان هستید می‌شوی بی ادب".

پسر محمود احمدی‌نژاد افزود: "استدلال دوستانی که احمدی نژاد و لاریجانی را کنار هم قرار می دهند شبیه کسانی است که می گفتند علی(ع) و معاویه امت اسلامی را به تفرقه کشاندند و هر دو از دین خارجند و البته  تیغشان تنها بر سر علی فرود می آید".

مهدی احمدی نژاد در بخش دیگری از نوشته هایش وعده می دهد که"100 سال دیگه مردم برای احمدی نژاد روز بزرگداشت توی تقویم می گذارند! "

از فعالیتهای دختر احمدی نژاد اخبار و اطلاعات چندانی وجود ندارد اما همسر وی یعنی داماد احمدی نژاد، مهدی خورشیدی آزاد است.

خورشیدی که پزشک عمومی بود، در ۱۳ دی ماه ۹۰ از سوی احمدی‌نژاد که ریاست شورای عالی استاندارد را به عهده داشت با حفظ سمت به ریاست سازمان استاندارد منصوب شد، که این انتصاب با واکنش شدید برخی نمایندگان مجلس و رسانه‌ها مواجه شد. یک هفته بعد، احمدی‌نژاد این انتصاب را لغو کرد و نظام‌الدین برزگری ریاست قبلی این سازمان در سمت خود ابقا شد.

داماد احمدی نژاد در تاریخ ۱۸ شهریور ۹۱ یعنی دو سال بعد از اخذ مدرک دکترا، به ریاست بیمارستان فیروزآبادی شهر ری در آمد و در سال بعد از سمتش برکنار شد. وی همچنین طی حکمی که به امضای پرویز داودی رسیده بود به سمت مشاور نهاد و دبیر شورای مشاورین رئیس‌جمهور منصوب شد.


منبع : yjc | pixlove







از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور تا دفاع فائزه ...

www.yjc.ir › سیاسی › احزاب و تشکل‌ها
۱۰ ساعت پیش - از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از احمدی‌نژاد! ... از نقش مهدی احمدی‌نژاد در دعواهای پدر تا دفاع فائزه از رئیس دولت مهر.
از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از احمدی نژاد! زمان دریافت خبر : جمعه 06 آذر 1394 ساعت 8:40. ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس جمهور، ...

از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رییس جمهور تا دفاع فائزه ...

www.ghatreh.com/.../ماجرای-حقوق-میلیونی-پسر-رییس-جمهور-دفاع-فائ...
۶ ساعت پیش - از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رییس جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از احمدی نژاد! ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رییس جمهور و نقش پسر رییس جمهور ...

از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رییس جمهور تا دفاع فائزه ...

www.ghatreh.com/.../ماجرای-حقوق-میلیونی-پسر-رییس-جمهور-دفاع-فائ...
۸ ساعت پیش - طنزپرداز فرانسوی ملاقات کننده با احمدی نژاد، به دو ماه زندان محکوم شد ... از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رییس جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از احمدی نژاد!
از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از احمدی‌نژاد! ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور، نقش پسر رئیس‌جمهور دیگر در دعواهایش با رئیس ...

از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور تا دفاع فائزه ...

khabarche.ir/.../از-ماجرای-حقوق-14-میلیونی-پسر-رئیس-جمهور-تا-دفاع-...
۵ ساعت پیش - هاشمی دفاع هاشمی رفسنجانی ظهر جمعه ششم آذر ماه 1394 خبر از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از احمدی‌نژاد.

از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور تا تشییع پیکر ...

www.khatebartar.com/.../از-ماجرای-حقوق-14-میلیونی-پسر-رئیس-جمهور-...
۲ ساعت پیش - از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از احمدی‌نژاد! ، تشییع پیکر مرحوم "رکن‌آبادی" ، شبیه‌ساز خروج غواص از زیردریایی ...

از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسررئیس جمهور تا دفاع فائزه ...

www.akairan.com/havades-akhbar/.../news2015112714211376667.html
۳ ساعت پیش - ... که از استانبول به قاهره می رفت خبرگزاری مهر1 ساعت پیش; از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از احمدی نژاد مشرق نیوز ...

از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور تا دفاع فائزه ...

mehrpars.ir/.../از-ماجرای-حقوق-14-میلیونی-پسر-رئیس-جمهور-تا-دفاع-ف...
از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از احمدی‌نژاد! 25 دقیقه ... استقرار سپر دفاع موشکی روسی در سوریه سر خط روزنامه های... ایران همواره از ...
جهان خبر اخبار از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از احمدی‌نژاد!
از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از احمدی‌نژاد! ، تشییع پیکر مرحوم "رکن‌آبادی" ، شبیه‌ساز خروج غواص از زیردریایی غدیر" و.

از ماجرای حقوق ۱۴ میلیونی پسر رئیس‌جمهور تا دفاع فائزه ...

funkade.in/از-ماجرای-حقوق-14-میلیونی-پسر-رئیس‌جمهو/
۹ ساعت پیش - از ماجرای حقوق ۱۴ میلیونی پسر رئیس‌جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از احمدی‌نژاد! نویسنده info@yjc.ir - ۶ آذر ۱۳۹۴ - بدون نظر موضوع: دسته‌بندی نشده ...
از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از احمدی نژاد-ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس جمهور و نقش پسر رئیس جمهور دیگری در دعواهایش با ...
از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از احمدی‌نژاد! .... شهید حمید ادیبی از گمنامی تا. ... تمدید ثبت نام مراسم ازدواج دانشجویی تا 15 آذر ماه ...

از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رییس جمهور تا دفاع فایزه ...

fun.musicss.in/pmusi2136637_از-ماجرای-حقوق-14-میلیونی-پسر-رییس-...
از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رییس جمهور تا دفاع فایزه هاشمی از احمدی نژاد - موزیکس در این باره نوشت: از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رییس جمهور تا دفاع فایزه ...

اخبار سایت مشرق نیوز | شهرخبر

www.shahrekhabar.com/مشرق-نیوز
پوتین: روسیه به همکاری با ائتلاف آمریکایی در سوریه ادامه می‌دهدرئیس جمهور روسیه ... از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از احمدی‌نژادماجرای ...

عذرخواهی روزنامه ایران از زنان «شهرزاد» :: دانلود آهنگ

ahangdownload.blog.ir/post/عذرخواهی-روزنامه-ایران-از-زنان-شهرزاد
۸ ساعت پیش - www.titr24.com/News.aspx?NewsID=8vuAPbLM4+R6FHzqMdqvtw== از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از احمدی‌نژاد!

رحیم‌پور: حجم مبادلات اقتصادی با - SPI News

spinews.ir/political/18067-رحیم-پور-حجم-مبادلات-اقتصادی-با.html
۲ روز پیش - معاون وزیر امور خارجه گفت: حجم تبادلات اقتصادی تهران مسکو افزایش خواهد یافت و در این زمینه اقداماتی انجام دادیم.

تک‌خوانی زن در تالار وحدت میان حضار زن و مرد+عکس‌نوشت

khabarneka.ir/p-23842-تک‌خوانی-زن-در-تالار-وحدت-میان-حضار-زن-و-مرد...
۲۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از .... تمامی حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.

احمد - پارس تلکس

www.parstelex.ir/site/news/tag/احمد
فرزندان سه رئیس‌جمهور کشورمان در مقاطعی کمابیش در امور سیاسی کشور نقش داشته ‌اند ... از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از احمدی‌نژاد!

فرزندان 3 رییس جمهور ایران از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر ...

fun.arifun.in/parif2137577_فرزندان-3-رییس-جمهور-ایران-از-ماجرای-حقو...
فرزندان 3 رییس جمهور ایران از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رییس جمهور تا دفاع فایزه هاشمی از احمدی نژاد 33 - آری فان در این باره نوشت: فرزندان 3 رییس جمهور ایران از ...

خدمت به مردم، بهترین راه مبارزه با امریکاست

ostanha.tabnak.ir/fa/news/.../خدمت-به-مردم-بهترین-راه-مبارزه-با-امریکاس...
۲۷ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از احمدی‌نژاد! هر کس به کیان ... راضی نیستم به نام دفاع از من به هیچ احدی در این عالم توهین شود · دربرابر گردن ... رسایی: احمدی‌نژاد و روحانی قابل مقایسه نیستند! وقتی دست ...
۴ ساعت پیش - از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از احمدی‌نژاد! کد مطلب : 108930. وقتی زابل در چشم استانداری سیستان و بلوچستان ...
۳ روز پیش - به مناسبت سفر رسمی عالیجناب اوو مورالس آیما، رییس جمهور دولت چند .... از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از احمدی‌نژاد!

یوز - آخرین اخبار پسر رییس جمهور

yooz.ir/news/?t=0&i=0&s=0&l...پسر%20رییس%20جمهور
نمودار رشد پدیده پسر رییس جمهور در گذر زمان. از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رییس‌جمهور تا دفاع فایزه هاشمی از احمدی‌نژاد. ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رییس‌جمهور و ...
کشت بافت روی بذر سیب زمینی خرما واردات 5 میلیون دلاری تراریخته · لبران جیمز لبران ... از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از احمدی‌نژاد!

مسئول پیگیری فاجعه منا دستگاه دیپلماسی است

www.bir14.ir/2015/11/مسئول-پیگیری-فاجعه-منا-دستگاه-دیپلماس/
۴ ساعت پیش - ... لیست واحد موتلفه، ایثارگران و پایداری برای شرکت در انتخابات آتی · از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از احمدی‌نژاد!

از زمین‌خواری و کوه خواری در شمال تا دریا خواری در جنوب

www.shafaghnews.com/.../از_زمین‌خواری_و_کوه_خواری_در_شمال_تا_دریا...
۱۲ ساعت پیش - از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از احمدی‌نژاد! مرزبانان ایران از تردد افراد غیر مجاز به خاک عراق جلوگیری می کنند.
۵ روز پیش - کیم یونگ سام، رئیس جمهور پیشین کره جنوبی سحرگاه روز یکشنبه درگذشت. ... حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از احمدی‌نژاد!
۶ ساعت پیش - سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: پیگیری حقوقی پس از پایان سرنوشت ... از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از احمدی‌نژاد!

پربیننده ترین خبرهای 4ساعت گذشته خبرگزاری ها ...

www.farhangiannews.ir/rss-34-پربیننده%20ترین%20خبرهای%204ساع...
سفر رییس جمهور روسیه به ایران در هفته اخیر با حاشیه های زیادی همراه بود. ... جمهور ایران/ از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رییس جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از احمدی نژاد!

فیش حقوقی فرهنگیان,fish.medu.ir,فیش حقوق آموزش و پرورش

niaznegar.ir/p/fish.medu.ir-فیش-حقوقی-فرهنگیان-آموزش-و-پرورش.htm
سایت دریافت فیش حقوقی معلمان,fish.medu.ir,فیش حقوقی فرهنگیان,فیش حقوقی آموزش ... از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از احمدی‌نژاد!
از واکنش نظامی تا عدم سفر اتباع روسی/ پوتین از ترکیه چگونه انتقام می‌گیرد؟ ... از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از احمدی‌نژاد!

دیوار نیوز - کشف 3 میلیون پول در شکم یک بیمار +عکس

www.divarnews.com/شرح-خبر/?r=کشف-3-میلیون-پول-در...
از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از احمدی‌نژاد! امروز به وقت تهران باشگاه خبرنگاران · جنگ برای تحویل خودروهای اقساطی شروع شد.

نسخه قابل چاپ - سخنان بزرگان جهان

141414-1394.blogsky.com/print/post-92
... داعش هستند تحلیل ایران |۸:۴۰ برخورد با قانون شکنان عین مردم سالاری است ایسنا |۸:۴۰ از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از احمدی نژاد!

فرهنگی - ساخت" ناوشکن" و " اژدر" در دستور کار نداجا قرار دارد

nashrkhabar.com/.../ساخت_quot_ناوشکن_quot_و_quot_اژدر_quot_در_د...
۵ ساعت پیش - ... لیست واحد موتلفه، ایثارگران و پایداری برای شرکت در انتخابات آتی · از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از احمدی‌نژاد!
افشاگری های تلویزیون روسیه علیه رئیس جمهور ترکیه و خانواده اش + عکس · سوالی که ... از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از احمدی‌نژاد!

titreno.ir | تیترنو - آل سعود "گور خود را کنده" و رو به نابودی است

www.titreno.ir/fa/yjc/.../آل-سعود-گور-خود-را-کنده-و-رو-به-نابودی-است
۶ ساعت پیش - از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از احمدی‌نژاد! سفر به ظاهر گازی پوتین و کبریتی که ترکیه کشید · "بالگرد مین روب ...
۶ ساعت پیش - از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از احمدی‌نژاد! سفر به ظاهر گازی پوتین و کبریتی که ترکیه کشید · "بالگرد مین روب ...
ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور و نقش پسر رئیس‌جمهور دیگری در ... که از میان آنها فائزه و مهدی سیاسی‌ترین و حاشیه‌سازترین فرزندان آیت‌الله هاشمی محسوب می‌شوند. ... روحانی بیش از اینکه شبیه محمود احمدی‌نژاد باشد، به هاشمی رفسنجانی شباهت دارد .... پخش مستند «14 پاییز تا بهار» از رادیو گلستان/ پنجم آذر گرگان گوشه ای از ...
بازدید: 1201 | تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 14 مرداد 1394 ، 13:06 | کد خبر: 3394 | ... از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از احمدی‌نژاد · داعش با ...

مهدی هاشمی : صحبت ها درباره نقش من در کرسنت مزخرف است ...

72sq.com/3290/مهدی-هاشمی-صحبت-ها-در-خصوص-نقش-من-در-کرس
۲۶ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خبرنگار دانا نیز با شنیدن این جملات از مهدی هاشمی خواست تا دو مورد از دروغ‌های دانا را بازگو کند ... من اطمینان دارم که او همان پسر رئیس‌جمهور سابق بود.
۴ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در فاصله دسامبر 1998 تا آگوست 2003، طی دو مرحله یک‌بار 30 میلیون یورو ... من اطمینان دارم که او همان پسر رئیس‌جمهور سابق بود. .... به دنبال گزارش هیأت تحقیق و تفحص مجلس از ماجرای رشوه استات اویل مبنی .... البته او در خانواده تنها نبود، بازگشت فائزه هاشمی از لندن و سخنرانی‌های ..... -قطع حقوق 14 میلیونی مهدی هاشمی.

متن کامل نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر معظم انقلاب - فردا

www.fardanews.com/.../متن-کامل-نامه-هاشمی-رفسنجانی-به-رهبر-معظم-ان...
به گزارش «فردا»، در نامه ارسالی دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی آمده است: بدنبال خلاف ... احمدی نژاد درباره بسیاری از بزرگان این کشور، از جمله آیت الله هاشمی رفسنجانی، ... کشور به انحای مختلف خواستار پاسخ آیت الله هاشمی رفسنجانی به اتهامات و دفاع از ... رئیس جمهور را به مقام معظم رهبری و از طریق معظم له به مردم شریف ایران بدهند تا ...

الایواسلام سایت جامع خبری - AliveIslam

www.aliveislam.com/index.php/fa/component/content/archive?year...
مقامات مصر علیه دو دختر عمر سلیمان معاون سابق رئیس جمهور مصر ممنوعیت سفر اعمال کردند. ... رقم های محاسبه ضریب حقوق کارکنان دولت برای سال 92 با امضای معاون اول رئیس جمهوی ... بزرگترین اشتباه تاریخی احمدی نژاد دفاع تمام قد وی از جریانی بود. ...... وکیل فائزه هاشمی گفت: روز 30 اسفند محکومیت 6 ماهه فائزه هاشمی به اتمام می‌رسد، از ...

گودرزنیوزبادرودجدید ترین مطلب

rahpooyesh.me-music.ir/
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هزینه اجاره مکان: حداقل ۵۰ میلیون رهن و ماهی ۳ تا ۴ میلیون اجاره. بهترین جا برای ..... ابلاغ آیین نامه گروه‌های آموزشی به مدارس بعد از تایید رئیس جمهور ...... منبع : گودرزنیوزبادرودافزایش 14 درصدی حقوق فرهنگیان ..... معاون احمدی نژاد در زندان از مهدی هاشمی چه درخواستی کرد؟ ...... دفاع تمام قد فائزه هاشمی از رئیس عرفان حلقه.

گودرزنیوزبادرودبای دو

rahpooyesh.baido.ir/
۲۱ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در این مصوبه که برای اولین بار سقف وام ساخت و ساز از ۳۰ میلیون تومان به ۵۰ میلیون تومان ..... برچسب ها : هاشمی ,دفاع ,دادگاه ,علیزاده ,آخرین ,طباطبایی ,علیزاده ..... ماجرا از آنجا شروع شد که علی مطهری در همگام تذکرات شفاهی به مسئولان به شورای ... رسیده باشد و این مدارک تعهدآور باشد تا حقوق آنان تضییع نشود و سهامداران ...
... نقدی: جاسوسان دستگیرشده ،عملیاتی بودند · پسر اردوغان در کنار رهبران داعش · چرا چین به ... از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسررئیس‌جمهور تا دفاع فائزه هاشمی از احمدی‌نژاد ... از اجلاس گازی تا خشونت خانگی در اینستاگرام دولتی ها · بعید است محمد نوری ...

مجله اینترنتی دلگرم

www.delgarm.com/framework/content/archive?year=2013&month...
دفاع نامجو از عملکرد آب و برقی دولت احمدی‌نژاد- تحویل وزارت نیرو با 10 ..... کلیات اساسنامه اصلاحی مورد تایید قرار گرفت- 3 دستور رئیس جمهور با سنگ اندازی روبرو ..... افزایش آورده متقاضیان مسکن ویژه به 60 میلیون تومان- حداکثر مهلت تا 7 شهریور ...... سید عباس نبوی: افراط در دوران خاتمی به اوج رسید- ماجرای انتقام حجاریان از هاشمی.

hamrahema | Just another WordPress.com site

https://hamrahema.wordpress.com/
۲۲ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... کیلومتر راه را طی میکنم – تا به پابوس امام هشتم شیعیان و نواده پیامبر اعراب بروم ... نگرانی سازمان‌هاى مدافع حقوق بشر در ایران و جهان بخاطرتکرارکشتار سال 67 ... برادران لاریجانی٬ تیم احمدی‌نژاد و رسانه‌های نزدیک به اکبر هاشمی رفسنجانی .... تصویری از«باراک اوباما» رییس جمهور آمریکا در کنار «شِمر» قاتلِ امام سوم ...

هفته نامه بین المللی آذرایران(چهارزبانه) پرنسیا - 1

peransia.com/blog/azarbairan
۲۸ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - علاوه بر رئیس‌جمهور، خود حجت‌الاسلام هاشمی رفسنجانی نیز بارها از ...... درس بزرگ رسول ملاقلی‌پور به پسرش لی ملاقلی‌پور کارگردان فیلم ..... اما ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود. ... از سوی آقازاده مانع حقوق وی خواهد بود و در غیر این صورت آقازاده حتی اگر ..... اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی بین 20 تا 40 میلیون تومان نیز ...

آموزش و پرورش ایران وجهان اسپیناد

espinad.com/blog/edudavid
۱۱ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بر این اساس آنان درخواست کردند تا رییس جمهور درخصوص جبران این مابه‌التفاوت ... از این رو بی تردید گره وام 80 میلیونی مسکن تا حد زیادی با مساعدت دولت و .... وقتی از حقوق یک مدیرکل دولتی یا مدیر فلان شرکت زیرمجموعه دولت در کشور .... غلامحسین کرباسچی، فائزه هاشمی، حمید انصاری، فیض الله عرب سرخی، صالحی ...

صدای اندیمشک اسپیناد

espinad.com/blog/andimeshksda
منبع : صدای اندیمشک-احمدی نژاد بر قبر چه کسی بوسه زد؟ ... دکل را پسر مهاجرانی خورد. .... به عبارت دقیق‌تر تاکنون 50 تا 60 میلیون دلار برای تملک این دکل هزینه شده است اما ...... اقدامات با اطلاع رییس جمهور وقت –یعنی آقای هاشمی- صورت میگرفته که آن وقت ماجرا هم از نظر ..... برای دفاع از حقوق مردم عنوان کرد و گفت: در ابتدا که رئیس‌جمهور.
در آخرین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی رئیس جمهور ماموریت داد که گزارش مستندی درباره اردوهای مختلط دانشجویی آماده و تذکر رهبر انقلاب در این زمینه پیگیری شود تا ...

انتخاب دهم (حامیان آقای احمدی نژاد) - تبیان

www.tebyan.net/Weblog/esmailjavadi/index.aspx?...1388-03-1...
ازتاریخ 1388/03/8 تا تاریخ 1388/03/14 ... رئیس‌جمهور با اشاره به وظایف دولت اسلامی گفت: پافشاری بر حقوق ملت و ترجیح آن بر همه امور و همه مسائل از جمله وظایف دولت ...

همسران رؤسای‌جمهورایران از بنی‌صدر تا روحانی +تصاویر

omid-fc.com/.../تازه.../686-همسران-رؤسای‌جمهورایران-از-بنی‌صدر-تا-روحا...
اما ماجرای انتشار این‌ اخبار که بسیاری آنها را «جهت‌دار و حاشیه‌ای» خواندند، به همین جا ... مهدی احمدی‌نژاد پس از رئیس‌جمهور شدن پدر با « طیبه مشایی» دختر « اسفندیار ... خورشیدی» پسر سردار احمد خورشیدی با مهریه 14 سکه ازدواج کرده که حاصل ازدواج آنها .... حاصل ازدواج عفت مرعشی و هاشمی رفسنجانی پنج فرزند به نام‌های فاطمه‌،محسن‌،فائزه‌، محمد و ...
فائزه هاشمی: خانواده هاشمی مرغ عزاوعروسی‌اند قالیباف همین یکی را کم داشت: حمایت ... هاشمی در مراسم تحلیف رئیس جمهور/تصویر مراسم تحلیف حسن روحانی / تصاویر حسینی ... دفتر احمدی نژاد احکام قطعی گروهی از متهمان پرونده بیمه ایران صادر شد دفاع عارف از جعفر ... 1 - روحانی: 14 میلیون 20 هزار و 139 رای (50.8 درصد کل آرای شمارش شده)

کیاست - Blogfa

www.mahdishan.blogfa.com/?p=2
دفاع جانانه گنجی از نظریه "توهم تقلب" ... پیروز شده بود، یک بار آن را با ذکر دلایل بیان می کرد تا مدعای پیروزی موسوی موجه شود. ... اگر به ادعای ما احمدی نژاد دست کم 13 میلیون رای آورده از کجا آورده؟ ... چندی پیش نیز منشی «بهایی» گروهک کانون مدافعان حقوق بشر از سوی دادگاه .... 8- گفتم کدام گزینه با روحیات فائزه هاشمی همخوانی دارد ؟

5871884 و 4492573 در 3759482 به 2937785 از - People of ...

people.mozilla.org/~jdaggett/tests/textdata/fa-opensubtitles-freq.txt
... 420607 سال 416977 بر 378590 یک 370140 تا 351830 برای 344972 اسلامی ... عمل 57666 کشورهای 57563 ارائه 57515 رشد 57497 میلیون 57299 شما 57283 پیش ... تولید 54606 اینکه 54598 زندگی 54561 خبر 54481 حقوق 54446 حتی 54385 ... ولی 51345 اسلام 51285 نقل 51239 دلار 51155 دفاع 50806 فرانسه 50724 مسابقات ...

فشار به قاضی درباره محاکمه آقازاده - دولت بهار

www.dolatebahar.com/view/31256/فشار-به-قاضی-درباره-محاکمه-آقازاده
۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پنجشنبه، 14 آبان 1394 - 10:52 ... از آن زمان تا به امروز یکی از اصلی‌ترین مطالبات، محاکمه مهدی هاشمی است. ... این مبلغ ۷۵ میلیون یورویی از حساب شرکت توتال در فرانسه در "جنرال بانک" ... من اطمینان دارم که او همان پسر رئیس‌جمهور سابق بود. .... به دنبال گزارش هیأت تحقیق و تفحص مجلس از ماجرای رشوه استات اویل مبنی ...

zaum/fa_50K.txt at master · zacharydenton/zaum · GitHub

https://github.com/zacharydenton/zaum/blob/master/.../fa/fa_50K.txt
۱۴ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - تا 370140. برای 351830 ... میلیون 57497. شما 57299 ... حقوق 54481. حتی 54446 ... دفاع 51155 ..... هاشمی 8899 .... پسر 6491 ...... ماجرا 2730.

تالارگفتمان پایگاه اینترنتی امدادگران ایران - نظرسنجی ...

www.emdadgar.com › ... › متفرقه › متفرقه :: عمومی
۱۰ خرداد ۱۳۸۸ ه‍.ش. - روزنامه اشپیگل آلمان احمدی نژاد پرکارترین رئیس جمهور جهان اعلام کرده و در مقاله ای اعلام کرده که اگر تا 20 سال آینده رئیس جمهوری چون احمدی نژاد در .... چگونه می توان از شما انتظار دفاع از حقوق زن را داشت؟ .... یه غلطی کردیم شما ول کن ماجرا نیستی! ... نداریم و بر اعتقاد خانم فائزه هاشمی هم نیستیم که می گن احمدی نژاد خودش رو ...

همسران رؤسای‌ جمهور از بنی‌ صدر تا روحانی+تصاویر - اتحاد خبر

www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/35892
۲۸ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اما ماجرای انتشار این‌ اخبار که بسیاری آنها را «جهت‌دار و حاشیه‌ای» خواندند، ... مهدی احمدی‌نژاد پس از رئیس‌جمهور شدن پدر با « طیبه مشایی» دختر ... و مخابرات است هم با «مهدی خورشیدی» پسر سردار احمد خورشیدی با مهریه 14 .... حاصل ازدواج عفت مرعشی و هاشمی رفسنجانی پنج فرزند به نام‌های فاطمه‌،محسن‌،فائزه‌، محمد و یاسر است .
ارسال شده در جمعه 14 آذر 1393 ساعت 08:55 ب. ... فائزه هاشمی پس از مصاحبه با نشریه نسیم بیداری و چاپ کلمات 'امام' و 'مقام معظم رهبری' از قول وی در این مصاحبه، تاکید ...
چرا انگلیس کاردار هندی در ایران معرفی کرد، کاترین اشتون چقدر حقوق می‌گیرد؟ ... محسن هاشمی رفسنجانی ... در وب سایت این کارگردان اعلام شد که او و همسرش چن تینگ دارای دو پسر و یک ..... آیا احمدی‌نژاد فکر می‌کند بعد از هر مناظره نفر برنده رئیس‌جمهور می‌شود؟ .... بر اساس اعلام اداره دفاع ملی کانادا در فاصله سال‌های 2010 تا 2012 میلادی 50 ...
ماجرای حقوق 14 میلیونی به مهدی هاشمی بدون استخدام در دانشگاه آزاد تا خرید17 ... شائبه های دفاع وی از جاسبی و نحوه عملکرد او به نفع مدیریت سابق دانشگاه آزاد همچنان در اذهان ..... نامه احمدی نژاد به لاریجانی به لحاظ محتوا و زبان به کار گرفته شده، یکی از اسناد بی ..... به گزارش فارس، اسامی 70 امضا‌کننده طرح سؤال از رئیس‌جمهور به شرح زیر است:.

اقتصاد آنلاین - زن و شوهرهای سیاسی ایران +عکس

www.eghtesadonline.com/fa/print/8604/زن-و-شوهرهای-سیاسی-ایران-عکس
۲۲ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - بعد از پیروزی احمدی‌نژاد در انتخابات، حضور او در عرصه سیاسی کشور در حمایت از ... دهم انتقاداتی را به احمدی‌نژاد وارد کرد که از جمله در مرداد 1388 طی نامه‌ای که به رییس جمهور ... محصول ازدواج فاطمه رجبی و الهام، دو فرزند پسر به نام علی و صادق است که گویا ... الهام که در سال 1338 در دزفول به دنیا آمد و دارای دکترای حقوق جزا و ...

14-7-23-13 | دیارمیرزا

diyarmirza.ir/1393/05/عجیب-و-غریب-تصاویر...از-بدن.../14-7-23-13/
۱ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این عکس اشعه ایکس رنگی، کلیدی را نشان می‌دهد که توسط یک پسر بچه 7 ساله بلعیده شده است. این عکس اشعه ایکس رنگی، کلیدی را نشان می‌دهد که ...

196 روز با پرونده هاشمی/ در انتظار حکم - صراط

www.seratnews.ir/fa/news/.../196-روز-با-پرونده-هاشمی-در-انتظار-حکم
۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از برگزاری دادگاه پشت درهای بسته تا اخذ دفاع آخر در سکوت خبری متهم و وکلایش ... فائزه هاشمی پیش از ورود به دادگاه با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه آیا اتهامات ... نوبت بعدازظهر در ساعت 14 آغاز شد و در ساعت 4 و 20 دقیقه به پایان رسید و ادامه ... اجازه ندهید اسامی پدران بر سرنوشت پرونده پسران سایه بیندازد.

جوان آنلاین - پی سی سل

pccell.ir/p/c89addd7e3d3d3f4a45ee52bfb857eb809
۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از شهر موشکی سپاه تا حمایت از برجام برای کسب محبوبیت؟!! آیا انقلابی‌گری افراط‌گرایی است؟ برجام دارای نقاط ابهام و ضعف‌های ساختاری است/ رئیس جمهور آمریکا و ... شد ماجرای دست دادن محافظ خاتمی با کلینتون همایش شیرخوارگان حسینی در ... (۲ نظر) دفاع تمام قد فائزه هاشمی از رئیس عرفان حلقه (۲ نظر) افزایش حقوق ...
14 خرداد 1388 ... کلمه : مناظره شب گذشته رئیس جمهور کشور ما محمود احمدی نژاد با نخست وزیر سال های ... دیشب حتی پس از مناظره تلویزیونی میلیون ها تنی بودند که پس از پخش مناظره در ... می‌شدند به جایی اینکه با آن مدیر برخورد شود از آن مدیر دفاع می‌کردند و در شهرها به ... احمدی نژاد با یادآوری نام هایی چون فائزه هاشمی، صفایی فراهانی، علی ...

ایسنا - خرده سیاست‌های زن و شوهری

isna.ir/fa/print/91072213976/خرده-سیاست-های-زن-و-شوهری
۲۲ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - تا قبل از این‌که به شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران بروم، دکتر الهام را نمی‌شناختم. ... را به احمدی‌نژاد وارد کرد که از جمله در مرداد 1388 طی نامه‌ای که به رییس جمهور ... حاصل ازدواج فاطمه رجبی و الهام، دو فرزند پسر به نام علی و صادق است که ... الهام که در سال 1338 در دزفول به دنیا آمد و دارای دکترای حقوق جزا و ...
۲۴ فروردین ۱۳۸۹ ه‍.ش. - رئیس جمهور در نامه‌ای به بان کی مون با اشاره به اقدامات برخی از نیروهای ... ۱- محکوم کردن صریح این جنایات و دفاع از حقوق ملت‌ مظلوم ایران به عنوان ... بعد از حادثه ۱۱ سپتامبر و به بهانه مبارزه با چند تروریست تا کنون بیش از یک میلیون نفر از مردم منطقه ... پسر حاکم دبی سکته نکرد؛ در یمن کشته شد 14٫29 views per day ...

آبان 1391 - امام عشق - Blogfa

khamenei5.blogfa.com/1391/08
اینها سخنان عبدالله نوری است که در گفتگو با یک هفته نامه نزدیک به هاشمی ... "صراط" - سرویس سیاسی/ سید محمد خاتمی رئیس جمهور آزاد اندیش و شیک پوش که خیلی هم بیش از ... بزرگان جناح اصلاحات در پی آنند تا با ارائه چهره ای موجه و معقول که در لفافه .... هر چند که تقریباً همه ناظران بر تبلیغاتی بودن درخواست احمدی نژاد برای بازدید از ...

همه همسران رؤسای جمهور ایران - شفاف

shafaf.ir/fa/news/303257/همه-همسران-رؤسای-جمهور-ایران
۲ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 14 سالش بود که در سال 1347 با مهریه «دو دانگ منزل مسکونی پدر و مادر داما د، ... سعدآباد در شب میلاد حضرت زهرا(س) محل برپایی جشن همسر رئیس جمهور برای همسران وزرا ... علیرضا احمدی نژاد پسر دوم نیز با خواهرزاده شهید محمود کاوه ازدواج کرده که .... از بین فرزندان او فائزه هاشمی به صورت رسمی وارد سیاست و در مجلس پنجم به ...
۴ مرداد ۱۳۸۹ ه‍.ش. - سوال این است که آیا دکتر احمدی نژاد مشکلات و موانع بزرگی پیش رو داشته است ؟ ... تا آنجا که حتی مخالفان خود را نیز به حیرت و اعتراف وادارد ؟ .... با حمایت حوزه زنان و حضور افرادی مانند فائزه هاشمی ، مهمانی ها و سفرهای مجلل با منو بیست مدل غذا در بدنه دولت خاتمی وهاشمی ، ریخت و پاشها و حقوق های کلان مدیران و وزیران که گاه ...

دفاع مجری زن صدا و سیما از احسان ... - تفریحی

tafrih.in/more/5254317_1/دفاع-مجری-زن-صدا-و-سیما-از-احسان.html
۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - افشای پشت پرده ماجرای سامسونگ; شگردهای استیو جابز برای بالا بردن بازدهی ... مبینا نصیری مجری صدا و سیما طی بادداشتی برای پارسینه به دفاع از احسان .... ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹ 3 14 پاسخ پارسینه ماه عسل نه ماه اصل ناشناس | ROMANIA ..... جشن تولد کرباسچی در حزب کارگزاران با حضور فائزه هاشمی و محمد قوچانی جمله ...

8635 - زمستانه

alijanilawyer.ir/?page=8635
۲۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی نخستین رئیس مجلس شورای اسلامی و چهارمین رئیس جمهور ایران در دو دوره ... او در سال ۱۳۸۴ در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد که در دور دوم از محمود احمدی‌نژاد شکست خورد. ... از بین دختران او تنها فائزه هاشمی وارد سیاست شد و یک بار نمایندهٔ مجلس ... (تا سی سال بعد)، نماینده امام (خمینی) در شورای عالی دفاع (بعد از کشته ...
۸ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - روزنامه ایرانهم به استقبال سخنان رئیس جمهور و هم بازداشت علی اکبر جوانفکر ... کیهاننیز سخنان احمدی‌نژاد در نیویورک را به عنوان تیتر نخست خود برگزیده و ... روزنامه جمهوری اسلامی: وکیل خانواده هاشمی رفسنجانی: فائزه هاشمی گفته است ... عراق به‌عنوان یکی از متضرران از سوی گروهک تروریستی منافقان، حقوق خود را در ...
مهدی فرزند چهارم و پسر دوم هاشمی رفسنجانی ، رسانه‌ای ترین چهره این خاندان در ... جاسبی به بنده گفت که باید هر کاری انجام دهیم تا هر کسی به غیر از احمدی‌نژاد رئیس جمهور شود. ... و اتهامات مهدی هاشمی در پرونده‌های نفتی و ماجرای استات اویل که احمدی‌نژاد در مناظره با ... جلسه رسیدگی به شکایت مهدی هاشمی رفسنجانی از کاوه اشتهاردی در روز 14 آذر ماه ...

15 - pyknet پیک نت

www.pyknet.net/1389/01esfand/15/index15.htm
اهمیت این بیانیه را، اجلاس جدید مجلس خبرگان که در آن می خواهند هاشمی رفسنجانی را ... درعمل، کار خود را کرد و تا اینجا، یعنی تا مرحله موافقت با بازداشت موسوی و کروبی پیش رفت. ... بسی مایه تأسف و تأثر است که رفتارهایی که از جانب برخی به نام دفاع از اسلام و ... وقتی رئیس دولت احمدی نژاد دروغگوست، امام جمعه اش احمد جنتی دروغگوست، ...
۲۲ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - چه کسی تردید دارد که رییس جمهور فعلی پاکستان به واسطه همسرش بی نظیر بوتو به این درجه رسید؟ ... بعد از پیروزی احمدی نژاد در انتخابات، حضور او در عرصه سیاسی کشور در ... محصول ازدواج فاطمه رجبی و الهام، دو فرزند پسر به نام علی و صادق است ... الهام که در سال 1338 در دزفول به دنیا آمد و دارای دکترای حقوق جزا و جرم ...

رادیو زمانه » فائزه هاشمی

www.radiozamaneh.com/tag/فائزه-هاشمی/feed
رهبر ایران در همین مراسم، کسانی را که «دختران و پسران دانشجوی مردم را تحت ... فائزه هاشمی، نماینده اسبق مجلس و از چهره‌های جنجالی در ایران، روز چهارشنبه ۲۴ تیر ماه، ... در مقابل، منتقدان طرح این موضوع پرداختن به مطالبات مدنی و حقوق بشری را در “این .... دولت احمدی‌نژاد هم اما به کام مداحان خوش نیامد تا آن جا که منصور ارضی حکم به مرگ مشایی داد.

متفکر - محبوبیت مردمی رهبر

motefaker-e.blogfa.com/post-8.aspx
چندی پیش نیز منشی «بهایی» گروهک کانون مدافعان حقوق بشر از سوی دادگاه انقلاب ... و با هدایت دیک چنی معاون رئیس جمهور سابق آمریکا راه اندازی شد. ... اشرف را از نزدیکی دروازه جنوبی به محل دیگری در داخل پادگان منتقل کنند تا صدای خانواده‌ها به ..... اقداماتی که ستادهای مردمی استقبال از مقام معظم رهبری انجام داده‌اند، اظهار داشت: 14 ستاد فعال ...
۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دیدبان در شماره اول به بررسی عملکرد شخص اکبر هاشمی پرداخت و اینک در شماره دوم ... محسن هاشمی بزرگترین پسر اکبر هاشمی رفسنجانی است که بیشتر به فعالیت ... اقدامات او از دهه هفتاد و روی کارآمدن هاشمی به عنوان رئیس جمهور همیشه حاشیه ... [14]. اهانت های فائزه هاشمی به مسئولین نظام. فائزه هاشمی به پشتوانه محکمی که ...