اسامی فیلمهای سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر 95

اسامی فیلمهای سی و پنجمین جشنواره فجر 95 +کارگردان و معرفی اثر

فیلمهای جشنواره فجر 95 , اسامی فیلم های جشنواره فجر 95

اسامی فیلمهای جشنواره فجر 95 , فیلمهای جشنواره فجر 95

با توجه به نزدیک شدن به جشنواره فیلم فجر که یکی از مهمترین فستیوال های سینمایی کشور می باشد این روزها کارگردانان و عوامل فیلم های مختلف سخت مشغول کار هستند تا اثر خود را به این جشنواره برسانند.

کارگردانان نام آشنای زیادی برای جشنواره فجر امسال فیلم تهیه کرده اند . همچنین در این بین کارگردانانی هم هستند که اولین فیلم خود را تولید نموده اند.

حدود 90 فیلم متقاضی حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر 95 هستند که لیست و اسامی فیلم ها را می توانید در ادامه مشاهده نمایید.

اسامی فیلمهای جشنواره فجر ۹۵ + نام کارگردان و معرفی داستان و بازیگران فیلم

به گزارش ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، اسامی ۲۸ فیلم‌ منتخب هیأت انتخاب جشنواره برای شرکت در بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ) به شرح زیر است:
1- کارگر ساده نیازمندیم  / کارگردان منوچهر هادی

 این فیلم جزو آثار متفاوت سینمای اجتماعی خواهد بود و با روایت مشکلات یکی از قشرهای کم درآمد جامعه امیدواریم با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شود.

بازیگران : آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، سیامک صفری، سحر قریشی، فاطمه رستمی و مهران احمدی (با هنرمندی) بهرام افشاری، سیروس همتی، مجید اصغری، مهدی محرابی و (با معرفی) روژین رحیمی طهرانی و همراه با هنرمند خردسال آرین اسماعیلی و آرمیتا اسماعیلی

2 – مادری  / کارگردان : رقیه توکلی

نازنین بیاتی، هانیه توسلی، ملیسا ذاکری، مریم بوبانی، آنا زارع، سجاد اسماعیلی و هومن سیدی بازیگران فیلم سینمایی «مادری» هستند که به تهیه‌کنندگی سیاوش حقیقی در شهر یزد فیلمبرداری شده است.

داستان «مادری» درباره زندگی دو خواهر است که یکی عشقش را رها کرده و دیگری عشقش او را رها کرده است.

3- ایتالیا ایتالیا / کارگردانکاوه صباغ زاده

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: من دوستت دارم و این به تو هیچ ربطی نداره.

در این فیلم بازیگرانی چون حامد کمیلی، سارا بهرامی، فرید سجادی حسینی، رضا سخایی، همایون ارشادی، جهانگیر میرشکاری، ناصر سجادی حسینی، دانش اقباشاوی  و فائزه علوی، آنامهر اخلاقی، آرش مرشد، علی ملاقلی پور، حسن زاهدی، علی جناب، درنا مدنی، پریناز کنگاوری، آیدا اورنگ، ناصر مقدس، مهدی فهیمی و سپیده راستی فر در این فیلم سینمایی به ایفای نقش می‌پردازند.

4 – انزوا / کارگردان مرتضی علی عباس میرزایی

امیرعلی دانایی ایفاگر نقش اصلی این فیلم سینمایی است و علاوه بر او ۵ بازیگر زن از جمله بهنوش بختیاری، اندیشه فولادوند، لیندا کیانی، شقایق فراهانی و با معرفی لعیا عباس میرزایی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

همایون ارشادی، سیامک صفری، علی استادی، مهران رجبی، امید روحانی، وحید نفر و نادر فلاح نیز دیگر بازیگران مرد این فیلم سینمایی پربازیگر را تشکیل می‌دهند.

5- نگار (رامبد جوان)

بازیگران : نگار جواهریان /  محمدرضا فروتن /  مانی حقیقی /  آتیلا پسیانی /  فریبا کامران /  علیرضا شجاع نوری /  افسانه بایگان /  اشکان خطیبی /  علیرضا آقاخانی /  محمود کریمی /  ایلیا کیوان /  ٰشایان کامروز /  ٰعیسی حسینی

داستان : نگار دختر خانواده ای نیمه مرفه و اصیل است. پدر لوطی او در یک معامله اقتصادی شکست خورده و به خاطر فشارهای زیاد مرده است. این تحلیلی است که پلیس نسبت به مرگ او اعلام می کند. اما نگار این تحلیل را باور ندارد و تصمیم می گیرد که روزهای آخر پدر را مرور کند تا به اصل ماجرا پی ببرد

6- سد معبر /  کارگردان : محسن قرایی

بازیگرانی چون حامد بهداد و باران کوثری که پیش از این در آثاری چون «خانه دختر» و «هفت ماهگی»  تجربه همبازی شدن داشته‌اند، نادر فلاح، نگار عابدی، بهرنگ علوی، اکبر رحمتی، آوا شریفی، علیرضا کمالی، گیتی قاسمی، حسام محمودی، مرتضی آقا حسینی، عرفان ناصری، امیر سفیدی، بهرام سروری نژاد، علی میلانی، غلامعلی رضایی، فتح الله طاهری نیز در لیست بازیگران این فیلم سینمایی قرار دارند.

فیلم سینمایی «سد معبر» دارای موضوعی اجتماعی است که فیلمبرداری آن به صورت کامل در تهران انجام خواهد شد و همانطور که از سابقه سعید روستایی نویسنده فیلمنامه این فیلم با ساخت «ابد و یک روز» پیداست باید منتظر اثری متفاوت از محسن قرایی بود.

7- چراغ های ناتمام / کارگردان مصطفی سلطانی

فیلم «چراغ‌های ناتمام» به کارگردانی مصطفی سلطانی است که در آن مجید صالحی، شقایق فراهانی، حسین مهری، الهام نامی، حسین ملکی، علیرضا استادی و داریوش ارجمند به ایفای نقش می‌پردازند.

8- ماه گرفتگی / کارگردان : مسعود اطیابی

کامبیز دیرباز و سارا خوئینی ها از جمله بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند. سازندگان «ماه گرفتگی» از اواسط فیلمبردای برای بازسازی واقعی و طبیعی وقایع سال 88، به خیابانهای شهر تهران آمدند و همین باعث شد که سکوت خبری این فیلم شکسته شود.

9- یک روز بخصوص (همایون اسعدیان)

در خلاصه داستان «یک روز بخصوص» که فیلمی در ژانر اجتماعی است، آمده:حامد باید برای عمل قلب خواهرش دست به یک انتخاب بزند، انتخابی که در آینده مسیرهای متفاوتی را پیش روی او قرار داده است.

در این فیلم مصطفی زمانی، فرهاد اصلانی،پری ناز ایزد یار، محسن کیایی، شیرین آقا کاشی، شیرین یزدان بخش با معرفی افسانه کمالی، مجتبی پیرزاده، بازیگر خردسال:ایلیا نصر الهی حضور دارند.

10- کمدی انسانی (هادی کریمی)

«کمدی انسانی» یک کمدی موقعیت از زندگی تراژیک فردی است که می بایست برخلاف آنچه در درونش می گذرد نقشی همسان با اکثریت پیرامونش را بازی کند. فیلم روایت زندگی این فرد در چهار دهه مختلف است.

بازیگرانی چون علیرضا شجاع نوری، هومن سیدی،  آرمان درویش، لیلا زارع، هستی مهدوی فرد، فرخ نعمتی، مهوش افشار پناه، زینب قادری و بهاره ی کیان افشار با حضور نیکی کریمی همراه با هنرمندان نوجوان ایلیا نصراللهی و سام غفوری به ایفای نقش پرداخته اند.

11- ویلایی ها (منیر قیدی)

طناز طباطبایی / پریناز ایزدیار /  آناهیتا افشار / علی شادمان / ثریا قاسمی و صابر ابر بازیگران این فیلم هستند.

فیلم درباره زندگی همسران فرماندهان جنگ است که در سال های 62 و 63 روایت می شود. موضوعی که تاکنون سینمای ایران کمتر به آن پرداخته است.

12- گشت ارشاد 2 (سعید سهیلی)

در خلاصه داستان گشت ارشاد 2 که توسط سعید سهیلی و حمید فرخ‌نژاد تهیه می شود، آمده است: عباس و حسن پس از پنج سال از زندان آزاد شده، سراغ عطا می روند. عطا در این مدت در کما بوده و به تازگی به هوش آمده و به زندگی عادی بازگشته است. این سه رفیق دوباره با هم همراه شده، در پی کاری شرافتمندانه می‌گردند. اما پس از تلاش های بسیار، ناچار می‌شوند دوباره… .

حمید فرخ نژاد، پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، بهاره افشاری، ترلان پروانه، سارا سهیلی، ساناز طاری، امید روحانی، اسدالله یکتا، صفر کشکولی، محمد الهی، فاطمه شکری، داوود مقدادی، رضا شمس الدین، فاطمه مرتاضی، منصور نوبخت، ملیحه جلیلی، محمدعلی نقلی لو، هادی افضلی، محمدکریم ولدخانی، شهرام احمدنیا و مهدی ماهانی.بازیگران این فیلم هستند.

13- سوفی و دیوانه (مهدی کرم پور)

«سوفی و دیوانه» درامی عاشقانه و متفاوت است که فیلمنامه آن توسط مهدی سجاده چی و مهدی کرم پور پس از چندین بار بازنویسی به نگارش در آمده و پس از عاشقانه «پل چوبی» پنجمین فیلم کرم پور در مقام کارگردان است.

امیر جعفری و به آفرید غفاریان به عنوان بازیگران اصلی انتخاب شدند و بازیگران دیگری چون محمدرضا شریفی نیا، سیامک صفری، الهه حصاری و سعید امیرسلیمانی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

14- رگ خواب (حمید نعمت الله)

داستان :اوج و فرود رابطه اى میان یک زن و مرد … فیلم درباره اضمحلال یک زن است.

لیلا حاتمى /  کوروش تهامى /  الهام کردا /  لیلا موسوى /  بامداد نعمت الله /  خسرو بامداد /  لیلى فرهادپور /  نوشین تبریزى

15 – پشت دروازه بهشت (علی نوری اسکویی)

16 – اسرافیل (آیدا پناهنده)

هدیه تهرانی، پژمان بازغی، مریلا زارعی، علی عمرانی، سهیلا رضوی، پوریا رحیمی‌سام ، هدی زین‌العابدین، سودابه جعفر‌زاده و افشین سلیمان‌پور بازیگران «اسرافیل» هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «مردى که ماهى را دوست داشت بازگشته است. دخترى که بهروز را دوست دارد باز مى‌گردد، مردگان زنده مى‌شوند…»

17 – فراری (علیرضا داودنژاد)

 قهرمان فیلم «گلنار» به دل شهر می‌زند و برای رسیدن به هدف خود در حالی که ۱۸ سال بیشتر ندارد با واقعیت های امروز روبرو می شود. او به تهران می آید تا با ماشین فراری ۸ میلیاردی عکس یادگاری بگیرد و …
بازیگران این فیلم عبارتند از: محسن تنابنده، ترلان پروانه‌، سیامک صفری‌، سیما تیرانداز، رضا داوودنژاد و رضا کیانیان. نقش گلنار را ترلان پروانه بازی می کند و تنابنده در نقش یک راننده آژانس او در اتفاقات قصه همراهی می کند.

18 – ماجرای نیمروز (محمد حسین مهدویان)

در این فیلم مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی فر، مهدی زمین پرداز، حسین مهری، محیا دهقانی، لیندا کیانی، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی و جواد عزتی با حضور مهدی پاکدل به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:در محله های پر آشوب تهران، در پیچاپیچ خیایان ها و کوچه ها و در پستوی خانه ها سرگردان و حیران. آیا این جستجو را فرجامی هست؟

19 – بدون تاریخ بدون امضا (وحید جلیلوند)

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «کاوه نریمان یکی از پزشکانِ پزشکی قانونی در محل کارش با جسدی مواجه می شود که او را پیش از این می‌شناخته است.»

هدیه تهرانی، ‌امیر آقایی، نوید محمدزاده، سعید داخ، علیرضا استادی، زکیه بهبهانی، ماهان نصیری نیا و جمعی از هنرجویان تئاتر در این اثر سینمایی ایفای نقش می کنند.

20 – سارا و آیدا (مازیار میری)

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «سارا و آیدا دوستان صمیمی هستند که آبروی یکی از آنها به خطر افتاده و حالا باید به کمک هم شرایط را به حالت عادی بازگردانند، اما این دو دوست تا کجا پای یکدیگر می‌ایستند؟»

در این فیلم غزل شاکری، پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، سعید چنگیزیان و شیرین یزدان بخش به ایفای نقش می پردازند.

21 – زیر سقف دودی (پوران درخشنده)

 فیلم داستان دختری را روایت می کند که در روز ازدواجش، با پیراهن سفید عروسی، مرتکب قتل می شود. قتل نگهبان ساختمانی که در آن به فیلمبرداری و عکاسی مشغول بودند. شیرین نعیمی، دختر جوان و البته قهرمان داستان، راهی زندان می شود و پس از گذشت مدت زمانی و با تلاش های وکیلش، لب به سخن باز می کند و پرده از اسراری برمی دارد…

بازیگران
مریلا زارعی
فرهاد اصلانی
آزیتا حاجیان
هوشنگ توکلی
مریم بوبانی
حسام نواب صفوی
هادی مرزبان
رسول نجفیان
شهرام حقیقت دوست
فریبا متخصص
نفیسه روشن
فرشید زارعی فرد

22 – خفه گی (فریدون جیرانی)

الناز شاکردوست و نوید محمدزاده ایفاگر نقش های اصلی این فیلم هستند و در کنار آنها پولاد کیمیایی، ماهایا پطروسیان و پردیس احمدیه نیز حضور دارند.

23 – پشت دیوار سکوت (مسعود جعفری جوزانی)

امین تارخ، پرویز پورحسینی، حسین پاکدل، سحر جعفری جوزانی، آرمان درویش، سیامک صفری، بهزاد فراهانی، شقایق فراهانی، سمیه نجومی و… بازیگران فیلم جدید مسعود جعفری جوزانی هستند که اسامی آنها به ترتیب حروف الفباست. تست گریم همگی بازیگران نیز تا قبل از آغاز فیلمبرداری انجام شده است.

در خلاصه داستان «پشت دیوار سکوت» که مضمونی  اجتماعی دارد آمده: دختر جوانی به نام ستاره با همه وجود تلاش می کند تغییری در زندگی خود و دیگران ایجاد کند… .

24 – آذر(محمد حمزه ای)

در خلاصه داستان «آذر» آمده است: ادامه زندگی بهای سنگینی دارد.

نیکی کریمی و حمیدرضا آذرنگ بازیگران اصلی «آذر» هستند که برای اولین بار قرار است در یک فیلم سینمایی مقابل یکدیگر به ایفای نقش بپردازند

25 – قاتل اهلی (مسعود کیمیایی)

بازیگران: پرویز پرستویی، پگاه آهنگرانی، امیر جدیدی، پرویز پورحسینی، لعیا زنگنه، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین رستمی، حمیدرضا افشار، رضا رشید پور، اکبر معززی، سعید پیردوست، شراره دولت آبادی، هستی محمایی و با حضور ثریا قاسمی.

 داستان زندگی جوانی را روایت می کند که تمام راه های پولدار شدن را می رود اما در انتها متوجه می شود برای پولدار شدن نبوغی بیش از انیشتین باید داشته باشد…!

26 – تابستان داغ (ابراهیم ایرج زاد)

بازیگران:على مصفا، پریناز ایزدیار، مینا ساداتى، یسنا میرطهماسب و صابر ابر.لیلى فرهادپور، بهاره ریاحى، سیاوش چراغى‌پور، رویا بختیارى

27 – بیست و یک روز بعد (محمدرضا خرمندان)

«بیست و یک روز بعد» تازه ترین محصول حوزه هنری، ملودرامی اجتماعی از قصه زندگی نوجوانی به نام مرتضی است که در راه تحقق آرزوی ناکام پدرش، با چالش بسیاری روبه رو می شود.

فیلمنامه این اثر توسط سیدمحمدرضا خردمندان و احسان ثقفی به نگارش درآمده است و ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق، مهدی قربانی، جلال فاطمی، رضا استادی، سینا رازانی، حسین شریفی، مسعود چوبین، مهسا هاشمی، راستین عزیزپور، امیرعلی محمودی، ارکین توتونچی، ابوالفضل باشی و پیمان رسولی در آن نقش آفرینی می کنند.

28 – شماره 17 سهیلا (محمود غفاری)

«شماره 17 سهیلا» روایت کننده داستان دختری میانسال است که زمان ازدواج او به تاخیر افتاده و با توجه به مشکل ژنتیکی که دارد در تلاش است که هر چه سریعتر ازدواج کند تا بچه دار شود.

زهرا داوودنژاد، بابک حمیدیان، احسان امانی و مهرداد صدیقیان در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

از مجموع این ۲۸ اثر، ۹ فیلم اول سازندگانشان به شمار می‌رود.

فیلم های بازمانده جشنواره 35

ماجان (رحمان سیفی آزاد)
کاناپه (کیانوش عیاری)
آباجان (هاتف علیمردانی)
هجوم (شهرام مکری)
خانه کاغذی (مهدی صباغ زاده)
بی حساب (مصطفی احمدی)
بی نامی (علیرضا صمدی)
گیلدا (کیوان علیمحمدی و امید بنکدار)
فصل نرگس (نگار آذربایجانی)
خرگیوش (مانی باغبانی)
ملی و راه های نرفته اش (تهمینه میلانی)
بوف کور (احمدرضا معتمدی)
خوب بد جلف (پیمان قاسم خانی)
یواشکی (رضا درمیشیان)
زرد (مصطفی تقی زاده)
لرد (محمد رسول اف)
شنل (حسین کندری)
باید منتظر ماند و دید آیا این فیلم ها که جزو آثار مهم امسال بودن در میان ۱۶ فیلم بخش چشم انداز سینمای ایران قرار می گیرند یا خیر…


















اسامی فیلمهای سی و پنجمین جشنواره فجر 95 +کارگردان و ...

www.ariapix.net/1395/09/اسامی-فیلمهای-جشنواره-فجر-95.html
۶ ساعت پیش - فیلمهای جشنواره فجر 95 , اسامی فیلم های جشنواره فجر 95 با توجه به نزدیک شدن به جشنواره فیلم فجر که یکی از مهمترین فستیوال های سینمایی ...

اسامی فیلمهای ایرانی راه یافته به سی و چهارمین جشنواره جهانی ...

www.ariapix.net/1395/01/جشنواره-جهانی-فیلم-فجر-95.html
رضا میرکریمی دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر در سال 95 ، فیلم های ایرانی بخش‌ های سینمای سعادت (مسابقه بین الملل) و جلوه گاه شرق (مسابقه سینمای کشورهای آسیای.
رتبه: ۵ - ‏ نقد
۱ روز پیش - جشنواره فیلم فجر و فیلم های سودای سیمرغ 95 و فیلم های جشنواره فجر امسال را در ... فیلم های راه یافته به بخش مسابقه سودای سیمرغ سی و پنجمین دوره ...
۵ ساعت پیش - اسامی فیلم های سی و پنجمین جشنواره فجر ۹۵. جشنواره فجر یکی از مراسمات فرهنگی است که هر ساله در دهه دوم بهمن ماه برگزار می شود و در بخش های مختلف ...

اسامی فیلمهای سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر 95 - سایت ...

www.tafrihi-center.ir/post/.../اسامی-فیلمهای-سی-و-پنجمین-جشنواره-فیلم-فجر-95.ht...
اسامی فیلم‌های بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر توسط «محمد حیدری» دبیر جشنواره اعلام شد.اسامی 28 فیلم‌ منتخب هیأت انتخاب جشنواره برای شرکت در بخش ...

جشنواره فیلم فجر

www.fajrfilmfestival.com/
امسال یکی از بهترین‌ دوره‌های بخش مستند جشنواره فجر را پیش رو داریم · برپایی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در 30 استان · قاعده جدید جشنواره فجر، به عوامل فیلم‌ها ...
دبیر جشنواره فجر: برای هیچ فیلمی با صاحبان آنها برای ممیزی اثر صحبت نکردیم · اسامی فیلم های بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد · هاتف ...

اسامی فیلمهای سی و پنجمین جشنواره فجر 95 +کارگردان اثر - ...

chionline.ir/اسامی-فیلمهای-سی-و-پنجمین-جشنواره-فجر-95/
۱ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - اسامی فیلمهای سی و پنجمین جشنواره فجر ۹۵ +کارگردان اثر ... ۲۰۱۶ – دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم – دانلود رایگان فیلم – دانلود فیلم ...

جشنواره فیلم فجر 95 | اسامی فیلم های سودای سیمرغ | زمان ...

https://kabironline.net/2017/01/06/فیلم-های-سودای-سیمرغ-جشنوار-فجر-امس/
۱۷ ساعت پیش - اسامی فیلم های سودای سیمرغ جشنواره فجر 95 . جشنواره فیلم فجر ، جشنواره فجر 95. فیلم های راه یافته به بخش مسابقه سودای سیمرغ سی و پنجمین دوره ...

سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/سی_و_چهارمین_دوره_جشنواره_فیلم_فجر
سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ در تهران .... بر اساس اعلام اعضا هیئت انتخاب سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر اسامی فیلم‌های بخش ...

اسامی فیلم های راه یافته به بخش مسابقه 35 امین جشنواره فجر ...

www.ghatreh.com/news/.../اسامی-فیلم-های-راه-یافته-بخش-مسابقه-امین-جشنواره-فجر
۱ روز پیش - مطالب مرتبط: اسامی فیلم های بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد · اسامی فیلم های جشنواره فجر اعلام شد / 28 فیلم در بخش مسابقه

اسامی فیلم های بخش های اصلی جشنواره فجر 95 | اعضای هیات ...

www.ghatreh.com/news/nn35431746/اسامی-فیلم-های-بخش-های-اصلی-جشنواره-فجر
۱۹ ساعت پیش - اعضای هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر اسامی فیلمهای حاضر در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر را اعلام کردند. - با.
۲۳ ساعت پیش - اسامی فیلم های راه یافته به بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر. ... تور دهلی+آگرا+جیپور 2 و 9 و 12 بهمن 95 · تور راس الخیمه 29 و 28 ...

اسامی فیلم های بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر ...

www.rokna.ir/.../236213-اسامی-فیلم-های-بخش-مسابقه-سی-پنجمین-جشنواره-فیلم-ف...
۱ روز پیش - رکنا: اسامی فیلمهای بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر دقایقی پیش توسط دبیر ... با دیاکو، پاییز 95 شروعی هیجان انگیز داشته باش !
۱ روز پیش - فهرست 28 فیلم راه یافته به بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اسامی فیلم های بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر رسماً اعلام شد ...

اسامی فیلم‌های بخش اصلی سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر ...

www.ilna.ir/.../335187-اسامی-فیلم-های-بخش-اصلی-سی-چهارمین-دوره-جشنواره-فیلم-...
۱۳ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - براساس اعلام رای هیات انتخاب سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر اسامی فیلم‌های بخش مسابقه سودای سیمرغ براساس حروف الفبا بدین شرح است:.

اسامی فیلم های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر

jadidtarinha.net/news/1032962/اسامی+فیلم+های+سی+و+پنجمین+جشنواره+فیلم+فجر
۸ ساعت پیش - اسامی فیلم‌های راه یافته به بخش مسابقه سودای سیمرغ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد. امسال برگزارکنندگان جشنواره تصمیم گرفتند اسامی ...

اسامی فیلم های جشنواره فجر سال 95

vagnews.ir/search/?q=اسامی+فیلم+های+جشنواره+فجر+سال+95
اسامی فیلم‌های بخش‌های مختلف جشنواره فیلم فجر تا ۱۷ دی ماه اعلام خواهد شد. به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سی‌ و پنجمین جشنواره فیلم فجر، فهرست قطعی و رسمی ...

اسامی فیلم های بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین جشنواره فیلم ...

cinemapress.ir/.../اسامی-فیلم-های-بخش-سودای-سیمرغ-سی-و-پنجمین-جشنواره-فیلم-ف...
۱ روز پیش - سینماپرس: اسامی فیلم‌های بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر توسط «محمد حیدری» دبیر جشنواره اعلام شد.

جزئیات 28 فیلم بخش مسابقه جشنواره فجر - پارسینه | خبر ...

khabarfarsi.com/u/31028463
اسامی فیلم های بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر رسماً اعلام شد تا نه ... بخش مسابقه سودای سیمرغ سی وپنجمین جشنواره فیلم فجر، عدم راهیابی برخی آثار مهم به .... با اعلام اسامی فیلم های راه یافته به جشنواره فیلم فجر 95 وحضور فیلم مادری در ...
فیلمهای جشنواره فجر ۹۵ , اسامی فیلم های جشنواره فجر ۹۵. با توجه به نزدیک شدن به جشنواره فیلم فجر که یکی از مهمترین فستیوال های سینمایی کشور می باشد این روزها ...

اسامی فیلم های بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین جشنواره فیلم ...

khabarfarsi.com/u/30998871
چند ساعت مانده به اعلام لیست نهایی فیلم های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر ، سینما که .... اختتامیه جشنواره مردمی فیلم عمار جمعه 17 دی ماه 95 ساعت 18:30 در محل ...

اسامی فیلم های راه یافته سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر

siarco.rozblog.com/.../اسامی-فیلم-های-راه-یافته-سی-و-پنجمین-جشنواره-فیلم-فجر.h...
۴ روز پیش - اسامی فیلم های بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر رسماً اعلام شد ... اسامی ... اسامی فیلم های سودای سیمرغ جشنواره فجر 95 - نمناک Rating: 5 ...
با توجه به نزدیک شدن به جشنواره فیلم فجر که یکی از مهمترین فستیوال های سینمایی کشور می باشد این روزها کارگردانان و عوامل فیلم های مختلف سخت مشغول کار ...
فراخوان سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر طبق برنامه، امروز اول اکتبر 2016 در ... فرهنگی ، نمایش دستاوردهای خلاقانه سینماگران مطرح و نیز تقدیر از فیلم های ملی و ...

اسامی 28 فیلم‌ بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر

www.yjc.ir › فرهنگی هنری › سینما و تئاتر
۱ روز پیش - امروز اسامی فیلم‌های منتخب برای رقابت در بخش اصلی جشنواره فجر (مسابقه سینمای ایران) اعلام شد.

اسامی فیلم های فجر بهمن 95 :: افکار روز

jmt1372.blog.ir/tag/اسامی%20فیلم%20های%20فجر%20بهمن%2095
۲ روز پیش - معرفی فیلم های نامزد و اکران شده در جشنواره فیلم های فجر بهمن 95 +خرید .... اسامی فیلمهای سی و پنجمین جشنواره فجر 95 +کارگردان اثر - آریا پیکس .

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر - اخبار رسمی

news.akhbarrasmi.com/company/6544/سی-و-پنجمین-جشنواره-فیلم-فجر/
شنبه 11 دی 95، 08:38 - مدیر امور استان‌های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اظهار ... سه‌شنبه 30 آذر 95، 15:17 - اسامی فیلم‌های بخش‌های مختلف جشنواره فیلم فجر تا 17 دی ...
۴ روز پیش - جشنواره بین المللی فیلم فجر جشنواره‌ای سینمایی است که هرساله در دهه فجر ... دی ماه و پایان مهلت ،طبق اعلام سایت جشنواره قرار است تا جمعه 17 دی ماه اسامی فیلم های ... باید منتظر ماند و دید چه کسانی 22 بهمن 95 سیمرغ ها را به خانه می برند.

اسامی فیلم‌های بخش‌های اصلی جشنواره فجر 95 | بازارنیوز | ...

khabarone.ir/news/5731136/اسامی-فیلم‌های-بخش‌های-اصلی-جشنواره-فجر-95
۱۹ ساعت پیش - اعضای هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر اسامی فیلمهای حاضر در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر را اعلام کردند.

جشنواره فیلم فجر و ماراتن 22 فیلمساز/ آثار بخش "سودای ...

www.entekhab.ir/.../جشنواره-فیلم-فجر-و-ماراتن-22-فیلمساز-آثار-بخش-سودای-سیم...
بر اساس اعلام رای هیات انتخاب سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر اسامی فیلم های ... آرام در جلسات بازبینی و در نتیجه انتخاب معقول فیلم های بخش مسابقه شد قدردانی کرده ...

پوستر و اسامی فیلم های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر ۹۵ - ...

www.javsaz.ir › سینما و تلویزیون › دنیای بازیگران و جشنواره
پوستر و اسامی فیلم های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر ۹۵ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر سال ۱۳۹۵ پوستر فیلم فجر ۱۳۹۵ هیات انتخاب سی و پتجمین جشنواره فیلم فجر. ... برچسب ها : جشنواره فیلم فجر , جشنواره فیلم فجر 95. ایمیل شما آشکار نمی ...

اعلام اسامی فیلم های جشنواره فجر 95

navduni.com/search/?q=اعلام+اسامی+فیلم+های+جشنواره+فجر+95
۲۹ آذر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - خبرگزاری مهر: اسامی فیلم‌های بخش‌های مختلف سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر تا ۱۷ دی ماه اعلام می شود. فهرست قطعی و رسمی فیلم‌های برگزیده هیات ...
۱۰ مهر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - علاقمندان به شرکت در سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر می توانند فیلم های خود را پس از ثبت نام در سایت(تا دهم اسفند) از امروز دهم مهرماه 95 مطابق ...
بخش فرهنگی الف، 14 دی 95 ... «اشباح» در سی و دومین جشنواره فیلم فجر چندان مورد توجه مخاطبان و حتی هیئت داوران هم قرار نگرفت و ... فیلم‌های او به خصوص ساخته‌های قدیمی‌ترش در دوره‌های مختلف برگزرای جشنواره فجر مورد توجه داوران قرار ... با تکذیب این خبر از سوی این کارگردان نام او نیز در لیست غایبان جشنواره فجر امسال قرار گرفت.

اسامی کامل فیلم‌ های جشنواره بین‌ المللی سینما حقیقت سال 95

www.tel-sell.ir/tag/اسامی-کامل-فیلم‌-های-جشنواره-بین‌-المللی-سینما-حقیقت-سال-95
بر اساس اعلام رای هیئت انتخاب سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر اسامی فیلم‌های بخش ... سینمایی، به عنوان دبیر سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر که در بهمن سال .
فیلمهای جشنواره فجر ۹۵ , اسامی فیلم های جشنواره فجر ۹۵\n. ... اسامی فیلمهای جشنواره فجر 95 , فیلمهای جشنواره فجر 95 ... حدود ۹۰ فیلم متقاضی حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر ۹۵ هستند که لیست و اسامی فیلم ها را می توانید در ادامه مشاهده نمایید.

دانلود مراسم افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر 94 · ...

gahar.ir/دانلود-مراسم-افتتاحیه-سی-و-چهارمین-جشن/
جشنواره فیلم فجر,دانلود مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر ,دانلود افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره ... عکس شقایق فراهانی و دخترش یاسمن خطیبى مدل معروف ایرانی .... هیات انتخاب سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سال ۹۴ اسامی ۲۲ فیلم راه یافته به بخش ...
عصر امروز اسامی فیلم‌های حاضر در سی‌و پنجمین جشنواره فیلم فجر رسما از سوی محمد ... اسامی فیلمهای حاضر در بخشهای اصلی جشنواره سی و پنجم فیلم فجر عصر جمعه ۱۷ ...
اسامی فیلم های بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد. ... 28 - شماره 17 سهیلا (محمود غفاری). با دیاکو، پاییز 95 شروعی هیجان انگیز داشته باش !

آپارات - جشنواره فیلم فجر

www.aparat.com/result/جشنواره_فیلم_فجر
اسامی فیلم های راه یافته به جشنواره فیلم فجر ... فیلم های متقاضی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر .... 10 فیلمی که در جشنواره فجر 95 نباید از دست داد | منظوم · منظوم.
۸ ساعت پیش - \n\nفهرست فیلم های حاضر در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر\n اسامی فیلم‌های راه یافته به بخش مسابقه سودای سیمرغ سی و پنجمین جشنواره فیلم ...

چه کسانی فیلم‌های سی‌ و پنجمین جشنواره فیلم فجر را انتخاب ...

https://www.salamcinama.ir/.../چه-کسانی-فیلم-های-سی-و-پنجمین-جشنواره-فیلم-فج...
1. 19 آذر 95 | 02:03. اسامی 7 چهره به عنوان هیئت انتخاب فیلم های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر مطرح شده است. photo_2016-12-09_02-00-15.jpg. به گزارش سلام ...

اسامی فیلمهای ایرانی راه یافته به سی و چهارمین جشنواره جهانی ...

www.javaniha.com › تفریح و سرگرمی › سرگرمی › گالری تصاویر
رضا میرکریمی دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر در سال 95 ، فیلم های ایرانی بخش‌ های سینمای سعادت (مسابقه بین الملل) و جلوه گاه شرق (مسابقه سینمای کشورهای آسیایی و ...

دانلود فیلم های جشنواره فجر | فرهنگ نیوز

www.farhangnews.ir/category/کلیدواژه-جانبی/دانلود-فیلم-های-جشنواره-فجر
تنها نکته مثبت فیلم اسم آن است؛ «لانتوری»، که بهترین توصیف برای ... گروه سینما و هنر فرهنگ نیوز : در ادامه معرفی فیلم های سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به ...

اسامی فیلمهای سی و سومین جشنواره فیلم فجر (سال …

fungood.site/post/19994596.../اسامی-فیلمهای-سی-و-سومین-جشنواره-فیلم-فجر-سال.htm...
اسامی فیلم های سینمایی حاضر در بخش سودای سیمرغ سی و سومین جشنواره فیلم فجر (سال 93) از سوی هیات ... اسامی فیلمهای سی و پنجمین جشنواره فجر 95 +کارگردان اثر.

بانی فیلم

banifilm.ir/
جدیدترین تیزر فیلم سینمایی «جنجال در عروسی»؛تماشا کنید ... کلیپ تبریک سال نو به شیوه چینی ها .... فراوان و زمزمه هایی در خصوص حضور کارگردانان بنام، اسامی ۲۸ فیلم شرکت کننده در سودای سیمرغ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد و خیال ...

اسامی فیلم های سودای سیمرغ جشنواره فجر 95 - پورتال سیحو

seiho.ir/search/?...اسامی%20فیلم%20های%20سودای%20سیمرغ%20جشنواره%20فجر%...
به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، «محمد حیدری» دبیر سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر دقایقی پیش در جمع اهالی رسانه حاضر شد و اسامی 28 ...