الناز شاکردوست مرگ برادر کوچکش را تسلیت گفت +واکنش هنرمندان
الناز شاکردوست مرگ علی طباطبایی را تسلیت گفت +واکنش هنرمندان

الناز شاکردوست مرگ برادر کوچکش را تسلیت گفت +تسلیت هنرمندان

خبر مرگ ناگهانی سید علی طباطبایی بازیگران سینما و همبازیان سابق او در فیلم و سریال های تلویزیونی را شوکه کرد.

پیغام های تسلیت برای مرگ علی طباطبایی

دوستان و همبازیان مرحوم طباطبایی در صفحات اینستاگرام خود درگذشت وی را تسلیت گفتند.

تسلیت الناز شاکردوست :

داداش کوچولوى من.. على طباطبایى عزیزم... نمیتونم رفتنت رو از این دنیا باور کنم.. به اندازه تمام خنده هاى از ته دل مون دارم اشک میریزم.. قلبى که از طلا بود چرا باید یهو از تپش بایسته.. باورم نمیشه خدایا چرا..


تسلیت الناز شاکردوست

صفحه شخصی الناز شاکردوست

 

تسلیت میلاد کی مرام

چى میتونم بگم؟

تسلیت میلاد کی مرام

 صفحه شخصی میلاد کی مرام


تسلیت محمدرضا غفاری

تسلیت محمدرضا غفاری

 صفحه شخصی محمدرضا غفاری

من برادر نداشتم هیچ وقت ... حتی حس داشتنش رو هم نمیدونستم چه جوریه...تا با تو...علی جانم...سر آشپزباشى آشنا شدم...
تو عزیزترین برادر دنیا بودى برام...
حتی نمیدونم الان چرا دارم مینویسم
چقدر احمقم من که دارم مینویسم که نیستی
سه هفته پیش قول دادیم قرار بگذاریم باهم
على جانم...تو عزیزترین و مهربون ترین داداش روی زمین بودى
انقدر که همون روز اول آشپزباشی فکر نکردم که داریم نقش بازی میکنیم
روحت آرام عزیز دل برادر


تسلیت ملیکا شریفی نیا

 

تسلیت ملیکا شریفی نیا

   صفحه شخصی ملیکا شریفی نیا

واقعا نمی دونم چی باید بگم
فقط اینو می دونم
که این دنیا
خیلی بی رحمه
مراقب خودتون باشین
و عزیزانتون... ا
علی طباطبایی
برادر کوچولوی ما
در سریال آشپزباشی
در اوج جوانی
از بین ما رفت
به همین سادگی
به همین تلخی...

تسلیت امیرحسین رستمی

تسلیت امیرحسین رستمی

    صفحه شخصی امیرحسین رستمی

متاسفانه دوست و رفیق هنرمندم ،على طباطبایى ،ما رو تنها گذاشت.از خدا براش طلب آرامش میکنم.

تسلیت امیر آقایی

 

تسلیت امیر آقایی

   صفحه شخصی امیر آقایی

خداحافظ همسایه. سید کمال عزیز، چه بگویم که تسکین باشد، جز آهی و حسرتی ...