بیوگرافی لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران+افتخارات

بیوگرافی لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران

لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران کیست

عکس و بیوگرافی لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران

زندگینامه رائول لوزانو، سرمربی جدید تیم ملی والیبال


بیوگرافی لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران

 

 

رائول لوزانو؛ مربی ۵۹ ساله آرژانتینی در جهان والیبال نام بزرگی است و نیازی به معرفی ندارد. او مربیگری را از همان دوران جوانی (۱۹۷۴) که پاسور دوم تیم های باشگاهی آرژانتین بود، آغاز کرد و حالا نزدیک به ۴۱ سال است که مربیگری می کند.

یه گزارش پایگاه خبری شباویز، و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مربیگری در رده های نوجوانان، جوانان، دانشجویان، زنان، مردان، باشگاهی و ملی در سطح آرژانتین، ایتالیا، یونان، امریکای جنوبی، اروپا، لیگ جهانی، قهرمانی جهان، جام جهانی و المپیک تقریبا کلکسیون کاری و تجربی او را تکمیل کرده است. قهرمانی در آرژانتین، امریکای جنوبی، ایتالیا، اروپا و جهان را در رده باشگاهی کسب کرده و با ایجاد تحول ساختاری در سه تیم ملی، آنها را به المپیک رسانده است.

 

لوزانو وقتی برای دومین بار در سال ۱۹۹۹ هدایت اسپانیا را بر عهده گرفت، در واقع جوانانی همچون رافائل پاسکوئال (ارزشمندترین بازیکن جهان در سال ۱۹۹۹) و میگل آنخل فالاسکا (پاسور اسبق و سرمربی کنونی اسکرا بلهاتوف لهستان) را که خود در سال های ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۶ در ترکیب ماتادورها به آنها میدان داده بود، پروراند و ضمن کسب عنوان پنجمی در جام جهانی و لیگ جهانی (۱۹۹۹) جواز حضور در المپیک سیدنی را نیز کسب کرد که با این تیم در رده نهم المپیک ایستاد.

لوزانو در سال ۲۰۰۵ که سرمربیگری لهستان را پذیرفت، اولین مربی خارجی تاریخ تیم ملی والیبال این کشور لقب گرفت. او به جمعی از جوانان لهستان میدان داد و با بهره گیری از پتانسیل فوق العاده آنان در کنار چند بازیکن باتجربه، تیمی ساخت که دو بار عنوان چهارمی لیگ جهانی را کسب کرد و در رقابت های قهرمانی جهان (۲۰۰۶) تا فینال و کسب مدال نقره پیش رفت. لهستان با لوزانو دوباره به جمع غول های والیبال برگشت و در همین سال به پاس خدماتش به کشور لهستان از دست رئیس جمهور وقت این کشور؛ لخ کاشینسکی (که در سال ۲۰۱۰ در سانحه سقوط هواپیمای توپولوف درگذشت) نشان افتخار صلیب شوالیه را دریافت کرد. ژیگادلو، وینیارسکی، کورک، ولازلی، زاگومنی، ورونا، موزدونک و... ستاره های لهستانی با هدایت لوزانو به المپیک پکن راه یافتند و به مقام پنجم این بازی ها رسیدند.

 

رائول لوزانو در سال ۲۰۰۹ هدایت آلمان را در حالی به دست گرفت که این تیم ده سال به سرمربیگری استلیان موکولِسکو رومانیایی یک تیم درجه دوی اروپایی محسوب می شد و کاری از پیش نمی برد. لوزانو هدف را بازگشت به لیگ جهانی، قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر جهان و صعود به المپیک گذاشت و کارش را آغاز کرد. قهرمانی در لیگ اروپا (۲۰۰۹) آلمان را به تیتر اخبار آورد. این تیم سپس در رقابت های قهرمانی اروپا به مقام پنجم دست یافت و جواز حضور در لیگ جهانی و مسابقات قهرمانی جهان را به دست آورد. در سال ۲۰۱۰ به عنوان پنجمی لیگ جهانی و هشتمی قهرمانی جهان رسید. این بهترین مقام آلمان پس از ۳۶ سال (از سال ۱۹۷۴) بود که آلمانشرقی موفق به کسب مقام چهارم جهان شده بود. گروزر، یوخم شوپس، لوکاس کامپا، مارکوس بوهم، فردیناند تیلی و... ستارگان آلمان بودند که با لوزانو به سطح اول والیبال جهان رسیدند و جواز حضور در المپیک لندن را نیز کسب کردند اما او در آستانه المپیک از هدایت آلمان کناره گرفت تا تیم آماده و پرداخته اش با مربیگری ویتال هِینِن بلژیکی در لندن به عنوان پنجم برسد.

لوزانو علاوه بر بیدار کردن غول های خفته اسپانیا، لهستان و آلمان در رده ملی، در رده باشگاهی نیز تیم های بزرگ ایتالیا همچون میلان، پالرمو، سیسلی ترِویسو و لوبه ماچراتا را هدایت کرده و به عناوین قهرمانی باشگاه های ایتالیا (۲۰۰۰ – ۲۰۰۱) ، سوپرجام ایتالیا (۲۰۰۱) ، باشگاه های اروپا (۱۹۹۲ – ۱۹۹۳) ، جام کنفدراسیون اروپا (۱۹۹۷ – ۱۹۹۸) و باشگاه های جهان (۱۹۹۲) دست یافته است. او که پس از پنج سال (از ۱۹۸۷) مربیگری در ایتالیا در سال ۱۹۹۲ جای داگ بیل؛ مربی بزرگ امریکایی را در هدایت تیم میلان گرفت، از همان تیم و همان سال استارت موفقیت خود را زد و به یک مربی شناخته شده و قابل وثوق تبدیل شد.

 

فرانکو برتولی، آندره آ لوکتّا، پائولو مونتانیانی، هریستو زلاتانوف، آندره آ زورزی، مارکو مئونی، اسلوبودان کواچ، اوسوالدو هرناندز، لوکا کانتاگالی، انخل دنیس، پاسکوئاله گراوینا، میهال لاسکو، ساموئله پاپی، لورنزو برناردی، دیمیتری فومین، باس وان د گور، آلبرتو چیزولا، آندریا گریچ، مارکو براچی، لوئیجی ماسترانجلو، نالبرت، ایوان میلکوویچ و میرکو کورسانو بخشی از ستارگانی اند که در تیم های باشگاهی ایتالیا زیر نظر رائول لوزانو هدایت شده و بر سکوهای قهرمانی ایستاده اند.

 

رائول لوزانو اما تنها یک مربی نیست. او از سال ۱۹۹۰ به عنوان مشاور مربیان و مدرس جهانی والیبال نیز شناخته شده است و تاکنون دوره های آموزشی و سمینارهای فراوانی را در کشورهای مختلف برگزار کرده که برخی از آنها عبارتند از: سیستم دفاع، ایتالیا، اسپولتو، ۱۹۹۰ - شکل گیری حمله‌، ایتالیا، سرمونا، ۱۹۹۲ - مدیریت و انگیزه تیم های حرفه ای، ایتالیا، آنکونا، ۱۹۹۳ - آموزش و روش افزایش عملکرد، اسپانیا، بارسلونا، ۱۹۹۵ - روش و آموزش حمله، آرژانتین، بوینس آیرس، ۱۹۹۶ - متودولوژی آموزش و سیستم دفاعی، اوساکا، ژاپن، ۲۰۰۲ - شکل گیری و تثبیت سیستم دفاعی، بوینس آیرس، آرژانتین ، ۲۰۰۴ - آموزش و توسعه سیستم‌های تاکتیکی، پرتغال، ۲۰۰۵ - آموزش دفاع و دریافت تکنیکی ، لهستان، ۲۰۰۶ - آموزش توسعه سیستم های تاکتیکی، لهستان، ۲۰۰۷ - آموزش روش تدریس و افزایش عملکرد، برلین، آلمان، ۲۰۱۰ - آموزش روش حمله، کنگره بین المللی ویادولید، اسپانیا، ۲۰۱۲ - آموزش روش و دفاع تکنیکی، نایروبی، کنیا، ۲۰۱۴ - آموزش دفاع سیستمی، سانتافه، آرژانتین، ۲۰۱۴.

 

او همچنین هشت سال تحصیلات دانشگاهی اش را در رشته های مهندسی و روانشناسی پی گرفته و به عنوان یک پروفسور؛ عضو دپارتمان روانشناسی اجتماعی دانشکده مهندسی دانشگاه ملی لاپلاتای آرژانتین است.

 

لوزانوی بزرگ اگرچه آلمان را تا دروازه المپیک برد اما نشد که خود نیز سومین حضورش را به عنوان مربی در بازی های المپیک ثبت کند. امکانی که حالا برای او با ایران فراهم است. ایرانی که در تکاپو برای اولین حضور خود در المپیک است تا بالاخره پس از ۵۲ سال رویای المپیکی شدنش تحقق یابد.

، بعد از نتایج دور از انتظار تیم ملی والیبال ایران در جام جهانی، مسولین فدراسیون تصمیم گرفتند تا برای راهیابی به المپیک ریو درصد ریسک را پایین بیاورند و بعد از رفت و آمدهای بسیار این مرد صرب آنها تصمیم گرفتند او را برکنار کرده و گزینه ای جدید را به تیم ملی بیاورند تا برای تحقق آرزوی چندین ساله والیبال نگرانی کمتری داشته باشند. کواچ برکنار شد و دو گزینه روی میز قرار گرفت؛ آناستازی ایتالیایی و لوزانو آرژانتینی.
 


نام آناستازی پر سر و صداتر بود و رزومه ای چشم نوازتر داشت و به همین دلیل در ابتدا همگی چشم به حضور او روی نیمکت تیم ملی ایران داشتند اما او شرایط سختی را مقابل فدراسیون والیبال گذاشت و بنا بر این شد که تمرینات تیم ملی برای راهیابی و حضور در المپیک در لهستان برگزار شود تا مرد ایتالیایی به تمرینات تیم باشگاهی اش برسد.

با توجه به این مسائل فدراسیون والیبال ایران تصمیم گرفت سیچلو را به عنوان مربی در ایران مستقر کند و از بین لوزانو و آناستازی یک گزینه را برای سرمربیگری روی نیمکت بنشاند. کشمکش ها بر سر اعلام این اسم ادامه داشت تا اینکه لحظاتی پیش، فدراسیون والیبال با انتشار خبری رسمی اعلام کرد که رائول لوزانو آرژانتینی سرمربی تیم ملی خواهد بود.

لوزانو که سرمربیگری تیم های ملی آلمان و لهستان را هم بر عهده داشت حالا روی نیمکت تیم ملی ایران خواهد نشست و برگ برنده او نسبت به آناستازی زمان بیشتری است که می تواند در اختیار ایران بگذارد و هماهنگی اش با خوان سیچلو، دستیار هم وطنش می تواند مشکل زبان و سایر حواشی آن را بر طرف کند.
 


لوزانو گذشته ای این چنینی دارد:

رائول لوزانو

او از سال ۱۹۷۴ کار خود را با هدایت تیم جوانان استودیانتس دلا پلاتا آغاز نمود. وی پس از هدایت چند تیم دیگر در سال ۱۹۸۳ سرمربیگری تیم فرو کرریل را برعهده گرفت و توانتست این تیم را به قهرمانی لیگ سری آ آرژانتین، جام متروپولیتن و چلنج کاپ اروپا سال ۸۷-۱۹۸۶ برساند. لوزانو بعد از ورود به ایتالیا بعد از چند سال در سال ۱۹۹۱ سرمربی گونزاگا میلان شد و با این تیم به افتخارات بزرگی از جمله قهرمانی جام باشگاه های جهان ۱۹۹۲، قهرمانی جام کنفدراسیون والیبال اروپا ۹۳-۱۹۹۲ و یک نایب قهرمانی سوپر جام ایتالیا رسید. 

لوزانو از سال ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۶ سرمربی تیم ملی اسپانیا شد و مدال نقره مسابقات یونیورسیاد در ژاپن را به دست آورد. در سال ۱۹۹۷ به لوبه بانکا پیوست و مدال برنز مقام سومی چلنج کاپ اروپا را برای این تیم به ارمغان آورد. در سال ۲۰۰۰ با تیم پالرمو به قهرمانی سوپر جام ایتالیا دست یافت. او در همین سال بار دیگر سرمربی تیم ملی اسپانیا شد. لوزانو در سال ۲۰۰۰ همزمان هدایت تیم سیسلی را به دست گرفت و توانست با قهرمانی سری آ ایتالیا و قهرمانی جام حذفی ایتالیا به افتخارات خود و باشگاه سیسلی بیفزاید، همچنین با سیسلی به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا نیز صود کرد. ایراکلیس مقصد بعدی او و لوبه بانکا دیگر باشگاهی بود که دوباره به سمت سرمربیگری آن در آمد.

لوزانو از ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ سرمربی تیم ملی لهستان بود که توانست بزگرترین افتخارات دوران مربیگری ملی خود را با این تیم به دست آورد. لوزانو در سال ۲۰۰۶ لهستان را به مدال نقره قهرمانی جهان رسانید و در المپیک ۲۰۰۵ لهستان با هدایت او به مقام پنجم اکتفا کرد، همچنین دو مقام چهارمی لیگ جهانی از دیگر دست آوردهای لهستان در زمان مربیگری او بود. رائول لوزانو در سال ۲۰۰۹ هدایت تیم ملی آلمان را برعهده گرفت و تا سال ۲۰۱۱ نیز سرمربی ژرمن‌ها بود. لوزانو با هدایت خود آلمان را قهرمان لیگ والیبال اروپا ۲۰۰۹ نمود. وی در سال ۲۰۱۵ سرمربی تیم چارنی رادوم شد.
 


افتخارات لوزانو

بهترین مربی شاغل در لیگ ایتالیا ۲۰۰۴ - لاگاتزتا دلو اسپورت
مربی سال ۲۰۰۷ - نظرسنجی تلویزیون تی وی پی اسپورت
مرد محبوب لهستان - نظرسنجی رسانه ای ۲۰۰۷
مربی سال ۲۰۰۷ - مجله سوپر والی
مربی سال لهستان ۲۰۰۶ - همه پرسی منتقدان ورزشی
اعطا صلیب شوالیه به سفارش رئیس جمهور لهستان ۲۰۰۶ - به خاطر سهم برجسته در توسعه و آموزش ورزش لهستان

In April 2015 he signed contract with Polish club Cerrad Czarni Radom.[1]

  • 1982 Simple gold cup.svg Argentine Cup, with Obras Sanitarias
  • 1983 Gold medal with cup.svg Argentine Championship, with Obras Sanitarias
  • 1985 Gold medal with cup.svg Argentine Championship, with Club Ferro Carril Oeste
  • 1987 Gold medal with cup.svg Argentine Championship, with Club Ferro Carril Oeste
  • 1991 Bronze medal with cup.svg FIVB Club World Championship, with Volley Milano
  • 1992 Gold medal with cup.svg FIVB Club World Championship, with Volley Milano
  • 1992 Silver medal with cup.svg CEV Cup Winner's Cup, with Volley Milano
  • 1992 Bronze medal with cup.svg Italian Championship, with Volley Milano
  • 1993 Gold medal with cup.svg CEV Cup Winner's Cup, with Volley Milano
  • 1992 Silver medal with cup.svg Italian Championship, with Volley Milano
  • 1994 Silver medal with cup.svg CEV Cup Winner's Cup, with Volley Milano
  • 1994 Silver medal with cup.svg Italian Championship, with Volley Milano
  • 1998 Bronze medal with cup.svg CEV Challenge Cup, with Lube Banca Macerata
  • 1998 Bronze medal with cup.svg Italian Championship, with Lube Banca Macerata
  • 1999 Gold medal with cup.svg CEV Challenge Cup, with Palermo Volley
  • 1999 Bronze medal with cup.svg Italian Championship, with Palermo Volley
  • 2000 Simple gold cup.svg Italian SuperCup 2000, with Sisley Treviso
  • 2001 Silver medal with cup.svg CEV Champions League, with Sisley Treviso
  • 2001 Gold medal with cup.svg Italian Championship, with Sisley Treviso
  • 2003 Silver medal with cup.svg Greek Championship, with Iraklis Thessaloniki V.C.
  • 2006 Silver medal with cup.svg FIVB World Championship, with Poland
  • 2009 Silver medal with cup.svg European League, with Spain

 

برای دیدن اطلاعات بیشتر به ویکیپدیا او مراجعه کنید: کلیک کنید









بیوگرافی لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران ...
https://mahramzean94.blog.ir/.../Bio-Lozano-manager-new-team-Meli-ir...
۵ دقیقه پیش - بیوگرافی لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران. رائول لوزانو؛ مربی ۵۹ ساله آرژانتینی در جهان والیبال نام بزرگی است و نیازی به معرفی ندارد.
لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال شد :: یولاور
ulover.blog.ir/1394/08/17/لوزانو-سرمربی-جدید-تیم-ملی-والیبال-شد
۱۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۴ ساعت پیش - سرمربی جدید تیم ملی والیبال مشخص شد /عکس. ... لوزانو و آناستازی دو مرد کاندید هدایت تیم ملی والیبال ایران هستند که عمده بررسی و ...
لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال کیست؟ +فیلم / کارنامه ...
libarshad1388.blogsky.com/.../لوزانو-سرمربی-جدید-تیم-ملی-والیبال-...
۳ ساعت پیش - 6 hours ago - کارنامه و افتخارات لوزانو، سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران + عکس. لوزانوی بزرگ اگرچه آلمان را تا دروازه المپیک برد اما نشد که خود ...
مربی جدید تیم ملی والیبال مشخص شد + بیوگرافی / آناستازی ...
libarshad1388.blogsky.com/.../مربی-جدید-تیم-ملی-والیبال-مشخص-شد-...
۷ روز پیش - 6 days ago - ۴ ساعت پیش - سرمربی جدید تیم ملی والیبال مشخص شد /عکس. ... لوزانو و آناستازی دو مرد کاندید هدایت تیم ملی والیبال ایران هستند که ...
عکس و بیوگرافی لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران ...
dezfun.com › اخبار
۱۴ ساعت پیش - رائول لوزانو مربی 59 ساله آرژانتینی از سوی فدراسیون والیبال ایران به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران در رقابت های انتخابی المپیک ...
تصاویر برای بیوگرافی لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایرانگزارش تصاویر

    نتیجه تصویری برای بیوگرافی لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران
    نتیجه تصویری برای بیوگرافی لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران
    13 ساعت قبل
    نتیجه تصویری برای بیوگرافی لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران
    نتیجه تصویری برای بیوگرافی لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران

تصاویر بیشتر برای بیوگرافی لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران
لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال شد |بیوگرافی ...
www.iq8.ir/5693/لوزانو-سرمربی-جدید-تیم-ملی-والیبال-شد-ب/
۱۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۵ ساعت پیش – سرمربی جدید تیم ملی والیبال مشخص شد /عکس. … لوزانو و آناستازی دو مرد کاندید هدایت تیم ملی والیبال ایران هستند که عمده بررسی و ...
90tv.ir :: لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال شد
90tv.ir/news/174877/لوزانو-سرمربی-تیم-ملی-والیبال-شد
۱۱ ساعت پیش - فوری/ لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال شد. ... سایت رسمی برنامه نود- پس از کش و قوس‌های فراوان برای انتخاب جانشین کواچ از میان لوزانو و ... قرعه به نام مربی آرژانتینی و 51 ساله افتاد؛ لوزانو، سرمربی جدید والیبالیست‌های ایران است.
آناستازی سرمربی جدید تیم ملی والیبال را بهتر بشناسید
www.fastcamp.ir/1394/.../آناستازی-سرمربی-جدید-تیم-ملی-والیبال-ر.ht...
۳ روز پیش - لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال شد |بیوگرافی زندگینامه … ... لوزانو و آناستازی دو مرد کاندید هدایت تیم ملی والیبال ایران هستند که عمده بررسی ...
اخبار تیم ملی - والیبال ایران
volleyballiran.com/اخبار/اخبار-تیم-ملی.html
اخبار کامل و به روز تیم های ملی والیبال ایران در رده های سنی مختلف - آقایان و ... عکس تیم ملی .... رائول لوزانو؛ سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران را بهتر بشناسیم.
بیوگرافی والیبالیست های تیم ملی والیبال ! - خبرگزاری ...
volleyball-forum.ir/.../بیوگرافی-والیبالیست-های-تیم-ملی-والیبال-.ht...
سرمربی حریف رو جلب کرد و قرارداد 3 ساله با این تیم تهرانی بست ... عادل غلامی (زاده ۲۰ بهمن ۱۳۶۴ در آمل) بازیکن والیبال اهل ایران عضو تیم ملی والیبال ..... مروری بر کارنامه لوزانو و سیچلو- ترکیب جدید آرژانتینی‌ها روی نیمکت والیبال ایران, setareha.
کارنامه و افتخارات لوزانو، سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران ...
khabarfarsi.com/ext/14904500
گروه ورزشی مشرق - بعد از نتایج دور از انتظار تیم ملی والیبال ایران در جام جهانی، مسولین ... کارنامه و افتخارات لوزانو، سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران + عکس.
رسمی؛ رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران شد | طرفداری
www.tarafdari.com/.../رسمی؛-رائول-لوزانو-سرمربی-تیم-ملی-والیبال-ای...
۱۴ ساعت پیش - رسمی؛ رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران شد ..... به امید اوج گیری دوباره والیبال زیر نظر کادر فنی جدید... ایشالا دوره جدید ... گزارش سایت فدراسیون والیبال از سرمربی جدید؛ لوزانو، استاد بیدار کردن غول های خفته. خلاصه ای از ...
لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال شد - خرید فیلتر شکن ...
sish.asia/لوزانو-سرمربی-جدید-تیم-ملی-والیبال-شد/
۱۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تیم ملی والیبال ایران سرمربی تیم ملی والیبال ایران مشخص شد + عکس لوزانو و آناستازی دو مرد کاندید هدایت تیم ملی والیبال ایران هستند که عمده ...
خبر رسانی ۲سیب | لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال شد ...
www.news.2sib.in/item.php?id=14254
۱۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روزنامه معتبر گاتزتا اسپورت ایتالیا مدعی شد که کار ایران و لوزانو برای سرمربیگری تیم ملی تمام شده است. ادعای گاتزتا درباره والیبال ایران ...
سرمربی والیبال ایران | لوزانو سرمربی جدید تیم ملی ... - نمناک
namnak.com/23190-لوزانو-سرمربی-والیبال-ایران.html
۱۳ ساعت پیش - سرمربی والیبال ایران و سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران و مربی تیم ملی والیبال و لوزانو مربی تیم ملی والیبال را در نمناک مشاهده کنید.
سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران،کواچ
www.fansvolley.ir/post/570
همسر کدوم والیبالیست خوشگل تره, 50, 36220, xodam. سعید معروف و محمد ... کواچ تا المپیک 2016 به طور رسمی سرمربی تیم ملی والیبال ایران شد اسلوبودان کواچ تا ...
آناستازی سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران - دانلود رایگان ...
viofilm.ir/4288/آناستازی-سرمربی-جدید-تیم-ملی-والیبال-ا.html
۳ روز پیش - لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال شد |بیوگرافی … .... در تیم ملی والیبال قطعی شد / سرمربی والیبال ایران از میان لوزانو و آناستازی …
کاپ | گزینه های هدایت تیم ملی والیبال را بشناسید/ آناستازی ...
cup.ir/sport/volleyball/607/گزینه-های-هدایت-تیم-ملی-والیبال.../81527
۱۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تا هفته دیگر قرار است تکلیف هدایت تیم ملی والیبال مشخص شود و در روزهایی که مسئولان فدراسیون ... بیوگرافی آندره آناستازی سرمربی مشهور والیبال ... برچسب ها: والیبال، اسلوبودان کواچ، آندره آناستازی، تیم ملی ایران ... را دست کم نگیریم · سرمربی جدید والیبال را بشناسید/ لوزانو؛ استاد بیدار کردن غول های خفته.
لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال شد - ستاره
setare.com/fa/news/2724/لوزانو-سرمربی-تیم-ملی-والیبال-شد
۱۲ ساعت پیش - قرار است سرمربی جدید تیم ‌ملی والیبال از اوایل فروردین ماه سال 1395 هدایت تیم ‌ملی ... ولاسکو به عنوان دستیار لوزانو در کادر فنی تیم ملی والیبال ایران معرفی شد. ... جزییات مراسم خاکسپاری مرحوم سید علی طباطبایی + عکس (۱۰ نظر) ...
بیوگرافی اسلوبودان کواچ ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران+ ...
www.beytoote.com/sport/athletic/slobodan3-kvach2-volleyball.html
بیوگرافی کواج سرمربی تیم ملی والیبال عکس های اسلوبودان کواچ اسلوبودان ... اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید ... رائول لوزانو؛ استاد بیدار کردن غول‌های خفته +تصاویر ...
الف - رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران شد
alef.ir/vdcfxxdm1w6dyta.igiw.html?310509
۱۴ ساعت پیش - فدراسیون والیبال سرانجام رائول لوزانوی آرژانتینی را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کشورمان معرفی کرد. وی جانشین اسلوبودان کواچ در تیم ایران ...
آریاورزش | جدیدترین‌های والیبال و بسکتبال | آریا ورزش
www.ariavarzesh.ir/
بیوگرافی بازیکنان · تیم زیر‌23 .... کارنامه سوابق خوان سیچلو ، مربی جدید تیم ملی والیبال ایران ... خلاصه رزومه کاری رائول لوزانو پیش از سرمربیگری تیم ملی ایران.
سا موزیک | مربی جدید تیم ملی والیبال مشخص شد + ...
patogh.saamusic.ir/page-44929.html
۷ روز پیش - 6 days ago - ۴ ساعت پیش - سرمربی جدید تیم ملی والیبال مشخص شد /عکس. ... لوزانو و آناستازی دو مرد کاندید هدایت تیم ملی والیبال ایران هستند که ...
آناستازی سرمربی والیبال ایران شد؟ | نیان نیوز
niyan.ir › خانه › ورزشی
۱۸ ساعت پیش - چه کسی مربی تیم ملی والیبال ایران شد ؟ ... شد,آناستازی سرمربی والیبال ایران شد عکس,لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال شد بیوگرافی زند نامه ...
اعتدال - رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران شد
enews.etedaal.ir/news/id/1163898
۹ ساعت پیش - رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران شد. اعتدال به گزارش ایرنا از ... کارنامه و افتخارات لوزانو، سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران + عکس ...
بازیکن برتر قرن والیبال سرمربی ایران شد + بیوگرافی
afun.ir/بازیکن-برتر-قرن-والیبال-سرمربی-ایران-ش/
بازیکن برتر قرن والیبال سرمربی ایران شد + بیوگرافی : توافقات نهایی با بازیکن برتر قرن والیبال برای ... پس از جدایی خولیو ولاسکو از تیم ملی والیبال ایران مسئولان فدراسیون با چند گزینه از جمله مک‌کاشین، آناستازی، برناردی، لوزانو، پرندی و آلکنو مذاکراتی را انجام دادند که در نهایت توافقات نهایی با ... ارسال دیدگاه جدید.
معرفی لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال | سرگرمی | دانلود ...
93z.ir/2015/11/08/معرفی-لوزانو-سرمربی-جدید-تیم-ملی-والیب/
۱۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. – شبکه اطلاع رسانی راه دانا-گزینه های جدید سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران+عکس : پس از نتایج دور … رائول لوزانو؛ بازیکن سابق ...
ALL-BLOG.IR | لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال کیست ...
www.all-blog.ir/ex/234812
۵۶ دقیقه پیش - 6 hours ago - کارنامه و افتخارات لوزانو، سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران + عکس. لوزانوی بزرگ اگرچه آلمان را تا دروازه المپیک برد اما نشد که خود ...
لوزانو سرمربی تیم والیبال ایران و جایگزین کواچ شد
jensi.vistablog.ir/post/6877
۱۱ ساعت پیش - لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال شد |بیوگرافی زندگینامه ... 8 نوامبر 2015 ... لوزانو و آناستازی دو مرد کاندید هدایت تیم ملی والیبال ایران هستند ...
لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال شد - پارست
www.parset.com/FaNews/3772546_lozano_sarmarby_tim_maly_oalibal...
۷ ساعت پیش - قرار است سرمربی جدید تیم ‌ملی والیبال از اوایل فروردین ماه سال 1395 هدایت تیم ... ولاسکو به عنوان دستیار لوزانو در کادر فنی تیم ملی والیبال ایران معرفی شد. ... بیوگرافی رائول لوزانو/ استاد بیدار کردن غول های خفته نود - ورزشی.
یوز - آخرین مطالب لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال
yooz.ir/blogs/?...لوزانو%20سرمربی%20جدید%20تیم%20ملی%20والیب...
۱۵ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال شد بیوگرافی لوزانو سرمربی جدید تیم ... روزنامه معتبر گاتزتا اسپورت ایتالیا مدعی شد که کار ایران و لوزانو.
با مربی جدید تیم ملی والیبال بیشتر آشنا شوید | پایگاه ...
rishe.ir/news/10104
۵۵ دقیقه پیش - فدراسیون والیبال ایران با انتخاب رائول لوزانو به عنوان سرمربی تیم ملی، بالاخره تصمیم خود را برای راهیابی به المپیک گرفت.
سرمربی جدید تیم ملی والیبال معرفی شد - دیلی بیست
www.dailybist.com/125132/iran-national-volleyball-team-new-coach
ملی‌پوشان والیبال ایران که در سال‌های اخیر موفقیت‌های زیادی را کسب کرده بودند، در سال ۲۰۱۵ فروغ ... لوزانو در سال ۲۰۰۶ به عنوان سرمربی تیم ‌ملی لهستان به مدال نقره جهان دست یافت، او همواره به ... عکس های برهنه شدن صدف طاهریان مانند گلشیفته فراهانی.
معرفی لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال | کلیک بی بی 94
deracola.ir/tag/معرفی-لوزانو-سرمربی-جدید-تیم-ملی-والیب
۱۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 2015-11-08 دسته‌بندی نشدهبیوگرافی لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال، لوزانو سرمربی ... Lozano-new-manager-the-national-iran-volleyball ...
لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران - پرتال واکنش
vakonesh.com/news/لوزانو-سرمربی-جدید-تیم-ملی-والیبال-ایر/
۱۹ دقیقه پیش - مربی 59 ساله آرژانتینی از سوی لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران ... به گزارش سایت فدراسیون والیبال، در پی حضور و عملکرد نه چندان قابل ...
لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران مهر 94 - پارسی ها
par30ha.ir/لوزانو-سرمربی-جدید-تیم-ملی-والیبال-ایر/
۶ دقیقه پیش - لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران سایت خبری پارسی ها:مربی ۵۹ ساله آرژانتینی از سوی فدراسیون والیبال ایران به عنوان سرمربی تیم ملی ...
آناستازی؛ ولاسکوی جد‌‌ید‌‌ والیبال
www.entekhab.ir/fa/news/235316
۱۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رئیس فد‌‌راسیون والیبال هم د‌‌رباره ماموریتی که به همکارانش د‌‌اد‌‌ه توضیح می‌د‌‌هد‌‌. ... او د‌‌ر مورد‌‌ شرایط قطع همکاری با کواچ و توافق با لوزانو یا آناستازی می‌گوید‌‌: ... کواچ هنوز سرمربی تیم ملی ایران است و ما تنها د‌‌ر صورتی اقد‌‌ام به انجام ...
معرفی لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال - دانلود روز - عکس
blog.downloadroz.ir/معرفی-لوزانو-سرمربی-جدید-تیم-ملی-والیب.html
۱۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - Lozano-new-manager-the-national-iran-… ۳ ساعت پیش – لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال شد بیوگرافی لوزانو سرمربی جدید تیم ملی ...
خبر جدید درباره بیوگرافی سعید معروف پاسور تیم ملی ...
www.volleyworld.ir/.../خبر+جدید+درباره+بیوگرافی+سعید+معروف+پا...
خبر جدید درباره بیوگرافی سعید معروف پاسور تیم ملی والیبال ایران ... نگاهی به کارنامه لوزانو گزینه اصلی سرمربیگری والیبال. مهدوی: قیاس دستمزد والیبالی ... بیوگرافی و شناسه ورزشی پاسور تیم ملی والیبال بزرگسالان "سعید معروف" دوشنبه 07 ...
رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران شد - روز از نو
roozazno.com/news/34117
۱۲ ساعت پیش - ابداع روشی جدید برای مقابله با گلسنگ‌ های تخت جمشید ... تیم ملی والیبال ایران اردیهشت ماه سال آینده در مسابقات کسب سهمیه المپیک در ژاپن شرکت خواهد کرد. ... سایت فدراسیون والیبال با تائید خبر انتخاب رائول لوزانو مربی ۵۹ ساله ...
سرمربی تیم ملی والیبال ایران مشخص شد + تصاویر
www.niksalehi.com/sport/view/016497.php
سرمربی جدید , سرمربی تیم ملی والیبال , فدراسیون والیبال , رائول لوزانو , لوزانو سرمربی جدید , تیم ملی والیبال ایران , لوزانو آرژانتینی , سرمربی جدید والیبال , نیک صالحی ... سبک زندگی ، بیوگرافی و نوع پوشش افراد مشهور (17) / دانیال حکیمی.
لوزانوی آرژانتینی سرمربی تیم ملی والیبال ایران شد
www.mizanonline.ir/.../news/.../لوزانوی-آرژانتینی-سرمربی-تیم-ملی-وا...
۳ ساعت پیش - ... والیبال ،رائول لوزانو را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران ... به گزارش خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، در پی ...
رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران شد - Sport News
sp.shafaqna.com/FA/IR/308214
۱۴ ساعت پیش - رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران شد. ... والیبال ایران شد فدراسیون والیبال سرانجام رائول لوزانوی آرژانتینی را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کشورمان معرفی کرد. ... بیوگرافی رائول لوزانو/ استاد بیدار کردن غول های خفته.
سرمربی جدید تیم ملی والیبال معرفی شد | اتاق خبر 24
otaghkhabar24.ir/news/24117
۱۳ ساعت پیش - سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران از سوی مسئولان فدراسیون معرفی شد. ... به نقل از سایت فدراسیون والیبال، در پی حضور و عملکرد نه چندان قابل قبول تیم ... المپیک را به سرمربی باتجربه آرژانتینی؛ یعنی رائول لوزانو بسپارد.
مربی جدید تیم ملی والیبال مشخص شد + بیوگرافی ... - ...
90tv90.parsiblog.com/.../مربی+جدید+تیم+ملی+والیبال+مشخص+شد+%2...
۳ روز پیش - سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران مشخص شد ... و مذاکراتی نیز با گزینه های مد نظرشان انجام دادند و در نهایت به دو گزینه آناستازی و لوزانو رسیدند.
رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال شد - جام حذفی فوتبال ...
www.hazfi-cup.com/news?id...لوزانو_سرمربی_تیم_ملی_والیبال...
۳ ساعت پیش - زندگینامه رائول لوزانو، سرمربی جدید تیم ملی والیبال · رائول لوزانو سرمربی تیم ... زندگینامه نیلوفر اردلان عضو تیم ملی فوتسال بانوان ایران+عکس.
اخبار ورزشی - جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی - صفحه 6
www.shahrekhabar.com/اخبار-ورزشی?page=6
بیوگرافی رائول لوزانو/ استاد بیدار کردن غول های خفته. 10 ساعت پیش ... سرمربی تیم ملی والیبال ایران تعیین شد ... هندبال انتخابی المپیک /برتری ایران مقابل ازبکستان ... سرمربی جدید والیبال را بشناسید/ لوزانو؛ استاد بیدار کردن غول های خفته.
ازدواج دو عضو تیم ملی والیبال زنان و مردان ایران با هم - دهکده ...
sohrab20.mihanblog.com/post/221
۱۹ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اتفاق ویژه والیبال در سال جدید ازدواج یک ملی پوش تیم مردان با چهره ای مطرح .... و چگونگی انتخاب لوزانو به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران اظهار ...
سرمربی جدید والیبال ایران
volleyballi.ir/tag/سرمربی+جدید+والیبال+ایران
نگاهی به کارنامه لوزانو گزینه اصلی سرمربیگری والیبال ... رائول لوزانو مربی 59 ساله آرژانتینی یکی از اصلی ترین گزینه های سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران است. ... ورزش درباره مذاکره فدراسیون والیبال با مربیان مطرح خارجی از جمله «لوزانو» و ...
سرمربی تیم والیبال انتخاب شد+عکس - صراط
www.seratnews.ir › ورزش › ورزشی
۱۴ ساعت پیش - قرار است سرمربی جدید تیم ‌ملی والیبال از اوایل فروردین ماه سال 1395 هدایت ... به عنوان دستیار لوزانو در کادر فنی تیم ملی والیبال ایران معرفی شد.
آناستازی در یک قدمی تیم ملی والیبال/ دستمزد مشکل اصلی است!
www.mehrnews.com/news/.../آناستازی-در-یک-قدمی-تیم-ملی-والیبال-د...
۷ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سرانجام پس از مذاکرات فدراسیون ایران با سرمربی تیم ملی لهستان، آندره آناستازی مربی ... سرمربی تیم ملی ایران با گزینه‌هایی چون مکاچن، برناردی، آناستازی، لوزانو، ... ایمیل یا سایت ... گزارش تصویری از مرد خندان جدید فوتبال ایران ...
لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال شد - جدیدترین اخبار روز ...
iruni.ir/news/49529
۱۴ ساعت پیش - لوزانو مربی 59 ساله آرژانتینی قبل از آمدن کواچ هم یکی از گزینه‌های اصلی هدایت تیم ‌ملی بود. ... قرار است سرمربی جدید تیم ‌ملی والیبال از اوایل فروردین ماه سال 1395 هدایت تیم ‌ملی والیبال ... حاشیه ها درباره ممنوع الصدا شدن محمد اصفهانی.
رائول لوزانو آرژانتینی سرمربی تیم ملی والیبال شد ...
vom.ir/sarasari/posts/51012
۱۳ ساعت پیش - فدراسیون والیبال ایران با انتخاب رائول لوزانو به عنوان سرمربی تیم ملی، ... ای جدید را به تیم ملی بیاورند تا برای تحقق آرزوی چندین ساله والیبال ...
رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران شد - تی نیوز
tnews.ir/news/257652112805.html
۱۴ ساعت پیش - رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران شد. ... فدراسیون والیبال سرانجام رائول لوزانوی آرژانتینی را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کشورمان معرفی کرد. ... سایت فدراسیون والیبال با تائید خبر انتخاب رائول لوزانو مربی ۵۹ ساله ...
خانه | مربی جدید تیم ملی والیبال - آخرین مطالب سایت
linkaddurl.ir/page-97998.html
www.varzesh3.com/tag/4120/تیم-ملی-والیبال-ایران .... لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال شد |بیوگرافی زندگینامه تصاویر عکس · لوزانو سرمربی جدید تیم ملی ...
والیبال
www.hossein-z.loxblog.com/
گزیده عکس های والیبالیست ها در کنار همسران‌شان بعد از قهرمانی آسیا ... رائول لوزانو برای المپیکی شدن والیبال ایران سرمربی جدید تیم ملی شد و در کنار سیچلو هدایت ...
رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران شد | خبرخوان ...
saatsefr.com/fa/news/.../رائول-لوزانو-سرمربی-تیم-ملی-والیبال-ایران-ش...
۱۲ دقیقه پیش - وی جانشین اسلوبودان کواچ در تیم ایران شده است. ... صفحه نخست عکس و فیلم. سلامت ... زندگینامه رائول لوزانو، سرمربی جدید تیم ملی والیبال.
تیم ملی والیبال مردان ایران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/تیم_ملی_والیبال_مردان_ایران
تیم ملی والیبال مردان ایران تیم بین‌المللی مردان والیبال است که به نمایندگی از ایران به میدان ... سرمربی تیم ملی ایران در حال حاضر اسلوبودان کواچ است. .... بازیکنان جوان تر و تمرینات مدرن و جذب دستیاران جدید بود، ایران با ولاسکو در سال ۲۰۱۱ در .... لوزانو، دانیل کاستلانی، ولادیمیر آلکنو و اسلوبودان کواچ برای هدایت تیم ملی ایران، ...
کادر فنی تیم ملی الف و ب تقویت می شود - فدراسیون والیبال
iranvolleyball.com/.../داورزنی%20%20%20کادر%20فنی%20تیم%20مل...
۱۴ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکس, Expand عکس ... محمدرضا داورزنی از اضافه شدن دو مربی به کادر فنی تیم ملی الف و ب ... و تدوین برنامه نهایی تیم ملی به ایران آمد با هم جلساتی را در خصوص تقویت کادر ... به اینکه بر اساس قوانین جدید فدراسیون جهانی والیبال یک مربی دیگر .... استعدادیابی استان ها برگزار شد · داورزنی: هنوز لوزانو سرمربی تیم ملی ...
مربی جدید تیم ملی والیبال چه کسی است؟ | دانلود سریال 94
download-series94.ir/2015/.../مربی-جدید-تیم-ملی-والیبال-چه-کسی-است...
۱۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - او سال هاست که کاندید سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران است و بعد از اتمام ... رائول لوزانو در سال 2009 هدایت تیم ملی والیبال آلمان را برعهده گرفت و تا سال 2011 نیز ... مربی جدید تیم ملی والیبال +عکس/ کدامیک جانشین کواچ می شود؟
مطالب جدیدتر - کلوپ هواداران والیبال و امیر غفور
saidamir.blogfa.com/?p=2
ولاسکو درباره عملکرد ایران در لیگ جهانی می‌گوید: نشان دادیم که در میان .... امیدورم این قیاس‌ها پایان پیدا کند تا کار برای سرمربی جدید تیم ملی سخت نشود. ..... چند گزینه از جمله مک‌کاچن، آناستازی، برناردی، لوزانو، پرندی و آلکنو مذاکراتی را انجام دادند که ...
تیم ملی فوتبال ایران - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/tags/352/تیم-ملی-فوتبال-ایران
تیم ملی فوتبال ایران فردا و پس از حاشیه‌های فراوان، مهمان کشوری خواهد بود که از ... سایت فدراسیون فوتبال نوشت:سرمربی تیم ملی گوام از ملی پوشان ایران خواست به ...
لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال شد +بیوگرافی - طبری نیوز
tabarinews.ir/index.php/athletic/item/22015-011.html
۱۲ ساعت پیش - به گزارش طبری نیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، در پی حضور و عملکرد نه چندان قابل قبول تیم ملی والیبال مردان ایران در رقابت‌های ...
آخرین اخبار مهم ایران و جهان | سرویس ورزش
vista.ir/live/service/8/1
رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران شد - فدراسیون والیبال سرانجام رائول لوزانوی آرژانتینی را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کشورمان معرفی کرد. وی جانشین ...
کیایی: ضعف والیبال ما از مربی است - خبرگزاری تماشاگر
www.tamashagar.com/.../newsagency/.../کیایی-ضعف-والیبال-ما-از-مرب...
۴ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... وی از ورزش شد و همچنین از وضعیت فوتبال و والیبال این روزهای تیم ملی سخن گفت. ... کد ویدیو برای استفاده در سایت یا وبلاگ شما ... والیبال ایران دوباره به آرژانتینی ها رسید/ لوزانو سرمربی تیم ملی شد, ورزش ... جایگزین کواچ مشخص شد, سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران از سوی مسئولان فدراسیون معرفی شد.
تعیین سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران - آکا
www.akairan.com/havades-akhbar/.../news2015111793123469.html
۲ دقیقه پیش - رائول لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران ... به گزارش سایت فدراسیون والیبال، در پی حضور و عملکرد نه چندان قابل قبول تیم ملی والیبال ...
لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال شد - دانلود
www.rahroclip.ir/لوزانو-سرمربی-تیم-ملی-والیبال-شد-2/
۱۲ ساعت پیش - لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال شد ۲۵ آبان ۱۳۹۴. 0 ... عکس نوشته های باحال و طنز جدید ... مشکلات ورزشگاه گوام برای بازی تیم ملی فوتبال + عکس
عکس و بیوگرافی خلاصه رزومه کاری رائول لوزانو سرمربی ...
linkrss.ir/عکس-و-بیوگرافی-خلاصه-رزومه-کاری-رائول-ل/
عکس و بیوگرافی خلاصه رزومه کاری رائول لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران ...
همشهری آنلاین> ورزش
www.hamshahrionline.ir/service/Sport
لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال شد | جانشین کواچ از آرژانتین آمد ... فوتبال > همشهری آنلاین: سردار آزمون ملی‌پوش جوان کشور با بیان اینکه دوستانش به او سربک ...
دی اسپورت | www.dsport.ir | مرجع اخبار لیگ 1 ، 2 و 3 فوتبال ...
www.dsport.ir/
لوزانو سکان هدایت تیم ملی والیبال ایران را بدست گرفت. دی اسپورت:فدراسیون والیبال ایران با انتخاب رائول لوزانو به عنوان سرمربی تیم ملی، بالاخره تصمیم خود را برای راهیابی به المپیک گرفت. ... صعود تیم فوتسال بانوان فجر کنگان به مرحله دوم لیگ دسته سوم کشور+عکس .... سرمربی برق جدید: میتوانستیم پیروز میدان باشیم.
ژیژکو: لوزانو می‌تواند سرمربی تیم ملی والیبال ایران شود
www.alishahronline.com/module/news/4414/
۱۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ژیژکو: لوزانو می‌تواند سرمربی تیم ملی والیبال ایران شود ... برای تحقق تنها رؤیای باقی‌مانده به‌سراغ راه‌های جدید از جمله تغییر سرمربی برود. ... به یک سایت لهستانی گفته: اگر رائول واقعاً بخواهد مسئولیت تیم ملی ایران را قبول کند، ...
بیت‌الله عباسپور درگذشت +بیوگرافی - مشرق نیوز | آخرین ...
www.mashreghnews.ir/fa/news/.../بیت‌الله-عباسپور-درگذشت-بیوگرا...
۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کارنامه و افتخارات لوزانو، سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران + عکس .... ۱۳۸۲مسابقات قهرمانی کشوری و انتخابی تیم ملی در وزن ۷۰ کیلو مقام اول.
خبرگزاری تسنیم - کواچ رسما سرمربی تیم ملی والیبال ایران ...
www.tasnimnews.com/.../news/.../کواچ-رسما-سرمربی-تیم-ملی-والیبال-ا...
۲۰ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - کواچ شاید امروز سرمربی تیم ملی والیبال ایران شود ... هیچ اختلاف و تناقضی میان من و کفاشیان وجود ندارد/ صحبت‌ها درباره تخفیف به اسپانسر ...
مذاکره با جانشین کواچ؛ مربی آرژانتینی به نیمکت والیبال ...
chehreblog.com/مذاکره-با-جانشین-کواچ؛-مربی-آرژانتینی/
موضوع سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران این روزها بسیار داغ است و به قول معروف هر دم از این باغ بری می‌رسد. ... یکی از نزدیکان رائول لوزانو خبر مذاکره فدراسیون والیبال با رائول لوزانو را تایید کرد ... خبرهای جدید علیرضا خمسه درباره سریال پایتخت.
مجموعه اخبار، تصاویر و فیلم های ورزشی شبکه خبر
www.irinn.ir/list/6/ورزشی
رائول لوزانو، سرمربی تیم ملی والیبال شد ... عکس خبری ... سرمربی تیم ملی گوام: حضور تیم ملی ایران در گوام بزرگ‌ترین اتفاق تاریخ فوتبال این کشور است.
گزینه های سرمربی گری تیم ملی والیبال ایران - گویدا
www.goyda.ir/.../10595-گزینه-های-سرمربی-گری-تیم-ملی-والیبال-ایرا...
۱۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - او سال هاست که کاندید سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران است و بعد از اتمام ... باشد و هم اکنون در لهستان روزهای خود را سپری می کند تا تیم جدید خود را انتخاب ... مک کاچن اتفاقی ناگوار را در المپیک پکن تجربه کرد و پدر همسر خود را در یک ... رائول لوزانو در سال 2009 هدایت تیم ملی والیبال آلمان را برعهده گرفت و تا سال ...
رسمی؛ رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران شد - راه فردا
www.rahefarda.com › اخبار ورزشی
۱۴ ساعت پیش - رسمی؛ رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران شد .... گزارش سایت فدراسیون والیبال از سرمربی جدید؛ لوزانو، استاد بیدار کردن غول های خفته.
تیم ملی والیبال ایران - سایت رسمی روزنامه خبرورزشی
www.khabarsport.com/tags/39/تیم-ملی-والیبال-ایران
لوزانو سرمربی والیبال ایران شد. سه شنبه 19 آبان 1394. لوزانو سرمربی تیم‌ملی والیبال شد. بعد از مذاکره محمود افشاردوست و امیر خوش‌خبر با رائول لوزانو، مربی ...