رضا یزدانی و همسرش,بیوگرافی رضا یزدانی,درآمد رضا یزدانیرضا یزدانی

رضا یزدانی,رضا یزدانی,رضا یزدانی,رضا یزدانی

بیوگرافی رضا یزدانی و همسرش شبنم لالمی + درآمد خوانندگی

عکس رضا یزدانی خواننده + بیوگرافی کامل زندگی خصوصی

رضا یزدانی متولد ۲۴ مهر ۱۳۵۲ در تهران، خواننده است

 

فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی چوب و کاغذ می باشد، زمانی دروازبان فوتبال بود، دندان پزشک تجربی است و می گوید من آدم خاطره بازی هستم و نوستالژی در زندگی ام نقش پررنگی را ایفا می کند




سخت گیری خانواده + فوتبل

 

رضا یزدانی : به خاطر حرفه پدرم، دندان پزشکی موضوع تحصیل در خانواده مان حرف اول را می زد پدرم به شدت به تحصیلات اهمیت می داد  اما من به شدت از درس و مدرسه فراری و شیفته خوانندگی بودم آرزو داشتم که تمام وقتم را با موسیقی بگذرانم؛

 

اما جو جامعه ما در آن شرایط، به دلیل جنگ، به گونه ای نبود که بخواهم به سمت موسیقی بروم. به همین خاطر، بیشتر وقتم را با ورزش، به ویژه دروازه بانی فوتبال، می گذراندم

 

علاقه به خوانندگی

 

کلاس اول دبیرستان یک دستگاه کیبورد خریدم و یک‌ سال با آن تمرین کردم

 

البته سازدهنی هم می‌ زدم، کلاس سوم دبیرستان یکی از دوستانم از آلمان برایم یک گیتار هدیه آورد این را هم بگویم که پدرم اجازه نمی‌ داد درگیر موسیقی شوم؛ او می‌ گفت باید درست را بخوانی …

 

عکس رضا یزدانی و همسرش + دخترش

عکس رضا یزدانی و همسرش شبنم لالمی + درآمد خوانندگی

دندان پزشک تجربی ام

 

تابستان ها، چون اوقات فراغتم زیاد بود، به عنوان دستیار با پدرم همکاری می کردم و در آن مدت آن قدر پیشرفت کردم که به اندازه یک دندان پزشک تجربی از عهده کارها بر می آمدم. هیچ وقت یادم نمی ورد وقتی پدرم کار جراحی را انجام می داد ،بخیه هاش را انجام می دادم

 

با این حال، هیچ علاقه ای به این کار برای شغل آینده ام نداشتم

 

چوب و کاغذ و موسیقی

 

پدر و مادرم تصور می‌کردند موسیقی نمی‌ تواند آینده روشنی را برایم رقم بزند

 

به همین دلیل از من خواستند در کنار درسم به موسیقی ادامه دهم. من به واسطه پدرم در رشته مهندسی چوب و کاغذ تحصیل کردم  درواقع به دانشگاه رفتم که بتوانم با خیال راحت موسیقی کار کنم

 

ازدواج

 

رضا یزدانی سالهاست با شبنم لالمی ازدواج کرده و یک دختر دارد

 

عکس رضا یزدانی + خانواده و زندگی خصوصی 

شروع با یک تیم حرفه ای

 

زمانی که من موسیقی را شروع کردم فرشید اعرابی یک گروه داشت که کارهای خوب غربی را کاور می‌ کردند وقتی صدای من را شنید و کارهای انگلیسی که می‌خواندم را گوش داد به من گفت : بیا خواننده گروه ما شو، من یکدفعه وارد فضایی حرفه‌ ای شدم با کسانی شروع کردم که چند سال به صورت حرفه‌ ای کار کرده بودند

 

سال ها در اوج

 

من از سال ۷۸ به واسطه آلبوم شهر دل وارد عرصه موسیقی شدم و حالا با گذشت هفده سال، شاید جزو معدود خواننده هایی باشم که هنوز مانده ام و کار می کنم و نه تنها نسبت به آن دوران شروع کارم، افتی نداشتم، بلکه پیشرفت هم کردم. شاید دلیل این موضوع به این خاطر است که موسیقی ام را در یک سطح نگه نداشتم و بنا به شرایط روز جامعه آن را جلو بردم و تغییرات زیادی را در ترانه، ملودی و تنظیم آن ایجاد کردم

 

تماشاگر قهار فیل

 

به سینما و تماشای فیلم همیشه علاقه داشتم و فیلم دیدن جزو برنامه های ثابت زندگی من است  از این جهت من را می توان تماشاگر قهار فیلم دانست، آرشیو بسیار مفصلی از فیلم های مطرح دنیا دارم. معمولا فیلم ها را در سبک و سیاق های مختلف دنبال می کنم

 

عکس رضا یزدانی و  علی اوجی

عکس رضا یزدانی و مدیر برنامه اش علی اوجی + بیوگرافی کامل

الگو

 

یکسری گروه غربی مثل پینک فلوید الگوی من بودند. از بین خواننده‌ های ایرانی هم مرحوم فرهاد مهرداد را الگو قرار دادم، او از نظر ساختار صدایی و لحن خوانش، جزء موزیسین هایی محبوب من است

 

پاداش سرکشی

 

اگر به من بگویند پررنگ ترین خصوصیات اخلاقیت چیست ؟ بی تردید می گویم قدرت ریسک پذیری ام. در طول این سال ها، همیشه سعی کردم دست به ریسک بزنم و می خواهم تا آخر عمرم هم با ریسک های بزرگ، زندگی کنم و ترسی هم از این بابت ندارم

 

بازیگری

 

من سابق بر این تئاتر هم کار کرده بودم اما به هر حال در فیلم های تهران، طهران و بوی گندم نقش های اصلی و پررنگی را ایفا کردم و خدا را شکر بازخورد خوبی هم داشت

 

در واقع در مقام یک بازیگر توانستم اهالی فن را راضی کنم

 

عکس و بیوگرافی کامل رضا یزدانی خواننده پاپ + بیوگرافی

خاطره و نوستالژی

 

من آدم خاطره بازی هستم و نوستالژی در زندگی ام نقش پررنگی را ایفا می کند

 

فکرکردن به چیزهای قدیمی به من حس آرامش و امنیت را منتقل می کند. آدم از مرز چهل سالگی که رد می شود، حس نوستالژی اش بیشتر گل می کند و احساس می کند، قدیم ها چقدر بهتر بود. برای من بافت قدیمی خانه ها جذاب تر از آپارتمان های امروزی هستند

 

طرفدار دوآتیشه استقلال

 

استقلالی هستم و این تیم را خیلی زیاد دوست دارم

 

اما به ورزش به دید همه زندگی نگاه نمی کنم و مثلا از باخت استقلال به هم نمی ریزم و از کار و زندگی نمی افتم. فوتبال یک تفریح است و نباید زندگی آدم ها را تحت الشعاع قرار دهد

 

علاقه به چرم

 

داستان کت چرم مفصل است

 

من همیشه چرم را دوست داشتم و قبل از داستان خوانندگی و شهرت هم چرم به تن می کردم بعد که کنسرت ها آغاز شد از آنجا که عقیده دارم خواننده باید صاحب استایل و کاراکتر حتی در پوشش باشد، تصمیم به پوشیدن کت چرم گرفتم

 

عکس و بیوگرافی کامل رضا یزدانی خواننده پاپ + بیوگرافی

احساس و غرور

 

به شدت آدم احساسی هستم و در زندگی روزمره و شخصی این ویژگی مرا اذیت می کند، اصلا احساس غرور نمی کنم و فکر می کنم روز به روز در مورد خودم با جهان بینی متفاوت تری نسبت به گذشته مواجهم

 

میزان درآمد ماهانه

 

رضا یزدانی در برنامه دورهمی و با اصرار مصرانه مهران مدیری بعد از بارها و بارها بهانه آوردن سرانجام گفت ماهانه ۱۰ میلیون تومان درآمد دارد

 

آلبوم ها

 

● شهر دل (۱۳۷۹)
● پرنده بی پرنده (۱۳۸۲)
● هیس (۱۳۸۵)
● ساعت ۲۵ شب (۱۳۸۹)
● ساعت فراموشی (۱۳۹۰)
● خاطرات مبهم (۱۳۹۱)
● ساعتا خوابن (۱۳۹۲)
● سلول شخصی (۱۳۹۳)
● نوستالژی (۱۳۹۴)
● دوئل در آینه (۱۳۹۵)

 

فیلم هایی که بازی کرده است

 

● طهران تهران (۱۳۸۸)

● بوی گندم (۱۳۸۹)

● تیک آف (۱۳۹۴)

● سوفی و دیوانه (۱۳۹۵)

 

عکس و بیوگرافی رضا یزدانی و همسرش









بیوگرافی رضا یزدانی و همسرش شبنم لالمی + درآمد خوانندگی - ...

photokade.com/بیوگرافی-رضا-یزدانی-و-همسرش/
۱۹ ساعت پیش - رضا یزدانی متولد 24 مهر 1352 در تهران، خواننده است بیوگرافی رضا یزدانی و همسرش شبنم لالمی زندگینامه رضا یزدانی خواننده + عکس خانوادگی و ...

بیوگرافی رضا یزدانی و همسرش شبنم لالمی + درآمد خوانندگی | ...

mahboobha.ir/news/.../بیوگرافی-رضا-یزدانی-و-همسرش-شبنم-لالمی--درآمد-خوانندگ...
۱۶ ساعت پیش - رضا یزدانی از فوتبال تا خوانندگی سایت : سایتی برای همه سلیقه ها بیوگرافی رضا یزدانی و همسرش شبنم لالمی + درآمد خوانندگی رضا یزدانی متولد ...

بیوگرافی رضا یزدانی و همسرش شبنم لالمی + درآمد خوانندگی | ...

limooamani.win/tag/بیوگرافی-رضا-یزدانی-و-همسرش-شبنم-لالمی/
۱۲ ساعت پیش - دانلود Baidu Cleaner | نرم افزار پاک سازی سیستم | Baidu Cleaner 6.0.4.144331 نام یک نرم افزار کاملا رایگان و حرفه‌ای، به منظور پاک‌سازی و ...

رضا یزدانی (خواننده) - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/رضا_یزدانی_(خواننده)
رضا یزدانی (زاده ۲۴ مهر ۱۳۵۲) خواننده، نوازنده، آهنگساز و هنرپیشه اهل تهران می‌باشد. او از نوجوانی موسیقی کار ... همسر او،شبنم لالمی است.آن ها دختری به نام پریا دارند.
عکس رضا یزدانی و همسرش و دخترش بیوگرافی رضا یزدانی خواننده رضا یزدانی و ... دورهمی و با اصرار مصرانه مهران مدیری بعد از بارها و بارها بهانه آوردن درآمد ماهانه اش را ...

بیوگرافی رضا یزدانی+تصاویر رضا یزدانی - بیتوته

www.beytoote.com/art/artist/reza2-yazdani-yazdani.html
بیوگرافی رضا یزدانی رضا یزدانی آلبوم‌های رضا یزدانی,زندگینامه رضا یزدانی,زندگی نامه رضا یزدانی,عکس ... رضا یزدانی موسیقی حرفه‌ای را در ۲۵ سالگی با آهنگسازی و خوانندگی برای تأتر دادگاه جنجال برانگیز در .... تصاویر همسر و دختر رضا یزدانی.

دانلود دوبله فارسی فیلم سالت Salt 2010 - پریک

www.parik.ir/دانلود-دوبله-فارسی-فیلم-سالت-salt-2010/60466
۳ ساعت پیش - عکس,فال,اس ام اس,عکس های خنده دار,طنز,فال حافظ,تاروت,عکس های ... جذاب، سه بعدی و متحرک – زوم اپبیوگرافی رضا یزدانی و همسرش شبنم لالمی + درآمد ...

فیلم طلاق هبه الزیاد مجری زن در برنامه زنده تلویزیونی مصر - ...

www.parik.ir/فیلم-طلاق-هبه-الزیاد-مجری-زن-در-برنامه-ز/60642
۱ ساعت پیش - شخصی در نقش همسر “هبه الزیاد” فعال رسانه ای و مجری تلویزیونی مصری، با ... رضا یزدانی و همسرش شبنم لالمی + درآمد خوانندگیتصاویر هانیه توسلی و ...

برگزاری کنگره سالیانه جهانی انجمن رادیولوژی در وین اتری - ...

www.parik.ir/برگزاری-کنگره-سالیانه-جهانی-انجمن-راد/2917
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ه‍.ش. - عکس,فال,اس ام اس,عکس های خنده دار,طنز,فال حافظ,تاروت,عکس های ... عالی و کم حجم · بیوگرافی رضا یزدانی و همسرش شبنم لالمی + درآمد خوانندگی ...

دانلود دوبله فارسی فیلم هدف سخت Hard Target 1993 - پریک

www.parik.ir/دانلود-دوبله-فارسی-فیلم-هدف-سخت-hard-target-1993/60135
۹ ساعت پیش - عکس,فال,اس ام اس,عکس های خنده دار,طنز,فال حافظ,تاروت,عکس های ... رضا یزدانی و همسرش شبنم لالمی + درآمد خوانندگیپشتیبانی اسپیکر هارمن کاردن ...

رضا یزدانی خوننده ای که در فیلم سوفی و دیوانه بازیگری کرد/ ...

rooydad24.com/.../رضا_یزدانی_خوننده_ای_که_در_فیلم_سوفی_و_دیوانه_بازیگری...
۲۴ فروردین ۱۳۹۶ ه‍.ش. - به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، رضا یزدانی خواننده موفق موسیقی پاپ راک به تازگی تور کنسرت ... همسر او، شبنم لالمی است.