موشک‌های ایرانی که می‌توانند عربستان را مورد هدف قرار دهند + تصاویر
تصاویر موشک‌های ایرانی که می توانند عربستان را مورد هدف قرار دهند +عکس
موشک‌های ایرانی که می توانند عربستان را مورد هدف قرار دهند+ عکس
عکس موشک هایی که می تواند عربستان را نابود کنند
تصاویر موشک های ایرانی که می تواند عربستان را نابود کنند


در دی ماه سال گذشته سردار حسین دهقان وزیر دفاع ایران اعلام کرد که ایران پس از آمریکا، روسیه و چین، بزرگ‌ترین قدرت
موشکی جهان است. شکی نیست که امروز ایران از قابلیت‌های موشکی تهاجمی و دفاعی بالای برخوردار است.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در دی ماه سال گذشته سردار حسین دهقان  وزیر دفاع ایران اعلام کرد که ایران پس از آمریکا، روسیه و چین، بزرگترین قدرت موشکی جهان است. 

شکی نیست که امروز ایران از  قابلیت‌های موشکی تهاجمی و دفاعی بالایی برخوردار است.
موشک‌های ایرانی که می‌توانند عربستان را مورد هدف قرار دهند + تصاویر
در این بین با بررسی کوتاه می‌توان دریافت که حتی  راکت‌های ساخته شده توسط متخصصان ایرانی مانند نازعات-10-اچ با بیشینه برد 130 کیلومتر، زلزال-3 با برد 200 کیلومتر و زلزال-3-بی با برد 250 کیلومتر می‌توانند در صورت لزوم علیه دشمن به کار گرفته شوند و این ویژگی را دارند که حتی دورترین پایگاه‌های دشمن‌های منطقه‌ای از جمله عربستان سعودی را مورد هدف قرار دهند.

بنابراین باید گفت امروز جمهوری اسلامی ایران از قدرت نظامی بازدارنده و توان مقابله به مثل بسیار خوبی در منطقه برخوردار است.

این توان و قدرت موشکی می‌تواند در صورت هرگونه چالش جدی بین ایران و کشورهای منطقه از جمله عربستان سعودی که این روزها بحث داغ محافل نظامی و سیاسی است مورد استفاده قرار گیرد و دست برتر را برای ایران داشته باشد.

ایران با دستیابی به فناورهای نوین موشکی و فضایی در حال حاضر دارای طیف متنوعی از موشک‌ها و راکت‌های موشکی است.

فاصله تهران تا ریاض 1756 کیلومتر است، با توجه به این فاصله بسیاری از موشک‌های بالستیک و غیر بالستیک ایرانی قابلیت هدف قرار دادن ریاض را دارند، در ادامه به برخی از این موشک‌ها اشاره می‌کنیم: 

سجیل

موشک سجیل نخستین موشک "زمین به زمین" برد بلند دو مرحله‌ای سوخت جامد در کشور است که توسط متخصصان سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع طراحی و ساخته شده است.

این موشک برد بلند بالستیک برد عملیاتی نزدیک به 2000 کیلومتر و از ویژگی‌های منحصر بفرد آن می‌توان به دقت بالا در اصابت به اهداف تعیین شده، زمان بسیار کوتاه آماده سازی و عملیاتی شدن سامانه پرتاب، زمان بسیار کوتاه انتقال سایت پرتاب دیسک پس از شلیک، قابلیت لانچر متحرک، قابلیت حمل موشک آماده شلیک و بهره‌مندی از سیستم tvc اشاره کرد.

سجیل اولین موشک دوربرد سوخت جامد ایران است که برخی کارشناسان آن را برترین موشک بالستک ایرانی می‌دانند که از سامانه پرتاب متحرک با قابلیت حمل موشک آماده پرتاب برخوردار است.
  بنابراین می‌توان گفت این موشک برد بلند متحرک ایرانی می‌تواند به راحتی از جنوبی‌ترین نقطه ایران تمام سرزمین آل‌سعود را مورد هدف قرار دهد.
موشک‌های ایرانی که می‌توانند عربستان را مورد هدف قرار دهند + تصاویر
موشک خلیج‌ فارس

یکی دیگر از دستاوردهای موشکی جمهوری اسلامی ایران که می‌تواند علیه منافع عربستان سعودی در سواحل و دریا به کار گرفته شود موشک خلیج فارس است، موشک بالستیک و هوشمند خلیج فارس با سرعتی مافوق صوت می‌تواند انواع ناوها و شناورهای دشمن را در دریا و ساحل مورد اصابت قرار دهد.

موشک هوشمند و بالستیک "خلیج فارس " یک موشک مافوق صوت و کشتی‌زن بوده و تفاوت آن با موشک‌های قبلی این است که دیگر موشک‌ها عمدتاً با سرعتی زیر صوت و به صورت کروز عمل می‌کردند اما "خلیج فارس " با سرعتی مافوق صوت و به صورت بالستیک از سطح زمین شلیک شده و به صورت عمودی از ارتفاع بالا می‌تواند هرگونه ناو و یا شناور دشمن را مورد هدف قرار دهد.
موشک‌های ایرانی که می‌توانند عربستان را مورد هدف قرار دهند + تصاویر
موشک شهاب

خانواده موشک‌های شهاب (شهاب1، 2 ،3 و . . . ) را باید معروف‌ترین موشک‌های ایرانی در دنیا دانست. این موشک‌ها که در انواع میان برد و دوربرد ساخته شده‌اند، به راحتی می‌توانند تمام سرزمین عربستان سعودی  را مورد هدف قرار دهند و شاید همین ویژگی بود که نام شهاب را به عنوان کلید واژه دست برتر جمهوری اسلامی ایران در منطقه در جهان شناخته می‌شود به عنوان نمونه شهاب ۳ یکی از بهترین موشک‌های بالستیک میان‌برد با سوخت مایع ایران است. 

مدل اول این موشک که با نام شهاب آ-3  شناخته می شد با بردی برابر 1300 کیلومتر ازمنطقه جنوبی ایران و پایگاه‌های جنوبی این قابلیت را دارد که پایگاه و نقاط حساس عربستان را مورد حمله غافل‌گیرانه خود قرار دهد. 

امروز جمهوری اسلامی ایران  مدل‌های دیگری نیز از موشک را با نام شهاب ب - 3 با کلاهکی سنگین‌تر توانایی هدف قرار دادن اهدافی در 2000 کیلومتری را در اختیار دارد.
موشک‌های ایرانی که می‌توانند عربستان را مورد هدف قرار دهند + تصاویر
فاتح 110

جا دارد برای بررسی  قابلیت تهاجی و دفاعی ایران علیه عربستان سعودی به موشک بالستیک استراتژیک فاتح 110اشاره کرد که داری قابلیت تغییر جهت در طول مسیر است که این موشک دارای یک موتور تک مرحله‌ای سوخت جامد سطح به سطح است، با استفاده از سوخت جامد توانایی هدف قرار دادن اهدافی در 200 کیلومتری را داراست، هرچند شاید دارای برد بلندی نباشد اما در صورت لزوم این با قابلیت افزایش برد، افزایش دقت و کاهش زمان مورد نیاز برای استقرار و پرتاب و سهولت در نحوه انبارداری در مناطق مختلف آب و هوایی  موشک استراتژیک تهاجمی برای حمله از جنوب ایران علیه عربستان محسوب می‌شود.
موشک‌های ایرانی که می‌توانند عربستان را مورد هدف قرار دهند + تصاویر
قدر

ایران با توانایی دست‌یابی به موشک‌های برد بلند خود امروز در منطقه در حوزه موشکی دست برتر را در منطقه دارد.

به جرات می‌توان گفت در چالش جدی بین ایران و عربستان سعودی موشکی مانند قدر با برد 2500 تا 3000 کیلومتری با توجه به برخی از خبرها؛ نیاز نباشد چون در این صورت جمهوری اسلامی این توانایی را دارد که با موشک بالستیک قدر، 70 درصد آسیا را مورد هدف قرار دهد و سامانه دفاعی دشمن هرچقدر قوی باشد این موشک در نهایت به هدف اصابت خواهد کرد.
موشک‌های ایرانی که می‌توانند عربستان را مورد هدف قرار دهند + تصاویر
عاشورا

عاشورا موشک بالستیک میان برد با برد 2500 کیلومتر است که  تاج صنعت موشک ایران لقب گرفته است. 

زمانی که جمهوری اسلامی ایران، آزمایش موفقیت آمیز موشک «عاشورا» را اعلام کرد، واشنگتن و تل آویو در واکنشی به این موشک اعلام کردند موشک جدید ایران از لحاظ تکنولوژی قادر است به هر هدف آمریکایی در شرق اروپا و هر هدف صهیونیستی برخورد کند و در محل برخورد ویرانی گسترده‌ای را ایجاد کند؛ بنابراین چنین موشکی با چنین قابلیت‌ها و برد بلند، ابزاری برای خاموش کردن رجزخوانی های کشوری مانند عربستان سعودی است چراکه با این موشک تقریبا تمام نقاط این کشور در تیررس ایران قرار می گیرد.

زلزال ۳

زلزال-۳، یک موشک ایرانی با نیروی محرکه جامد است که دارای بردی در حدود ۲۰۰ کیلومتر است؛ در کل باید گفت راکت های زلزال دارای سه نسل اصلی هستند که تفاوت‌هایی در شکل ظاهری و شاخصه‌های عملکرد خصوصاً در برد دارند. تمامی این نمونه‌ها از پرتابگرهای تکی که برای راکت های نازعات نیز استفاده می‌شود شلیک می‌شوند که این ویژگی می‌تواند در یک درگیری منطقه‌ای بسیار دست برتر را در اختیار جمهوری اسلامی ایران قرار دهد؛ این موشک داری خاصیت بارشی است که می‌تواند که در صورت تداوم شلیک نقاط حساس را به طور کامل نابود کند.

راکت سوخت جامد زلزال، شناخته‌شده ترین، دوربردترین و مخرب ترین سلاح راکتی ایران است که در اوایل دهه 70 ساخته شد و از آن به عنوان یکی از کاندیداهای اصلی برای هدف قرار دادن پایگاه‌های آمریکایی اطراف  ایران در کشورهای منطقه نام برده می شود.

موشک‌های هرمز 1 و 2

یکی از دستاوردهای مهمی که در اردیبهشت سال 1393 در جریان بازدید رهبر معظم انقلاب از دستاوردهای جدید نیروی هوافضای سپاه برای اولین بار به نمایش درآمد، موشک‌های بالستیک ضد رادار و ضد کشتی هرمز بود. موشک های هرمز 1 و 2 را با توجه به شباهت زیادشان به موشک کلاس فاتح، می توان امتداد بهینه شده و ارتقا یافته همین خانواده دانست که جزو دقیق ترین موشک های ایرانی محسوب می‌شوند حتما در یک درگیری با کشورهای جنوب خلیج فارس از جمله عربستان کارایی عملیاتی بسیار دارد.
موشک‌های ایرانی که می‌توانند عربستان را مورد هدف قرار دهند + تصاویر
در پایان باید گفت علاوه بر معرفی موشک های برد بلند؛ کوتاه و راکت‌های عملیاتی جمهوری اسلامی ایران در اینجا حتما سیاستگذارن نظامی و سیاسی ایران با توجه به بعد تهدیدات منطقه‌ای و شرایط موجود در خاورمیانه در راستای فناروی موشکی دست پرتری از آنچه که به نمایش در‌آمده و معرفی شده است، دارد؛ بنابراین به گفته سردار حاجی زاده کشوری مانند عربستان در تیررس موشک باران ایران در صورت احتمال هر گونه درگیری قرار دارد.

منبع: میزان






موشک‌های ایرانی که می توانند عربستان را مورد هدف قرار دهند+ ...
www.mizanonline.ir/fa/news/84174
۵ ساعت پیش - خبرگزاری میزان-در دی ماه سال گذشته سردار حسین دهقان وزیر دفاع ایران اعلام کرد که ایران پس از آمریکا، روسیه و چین، بزرگترین قدرت موشکی جهان ...
موشک‌های ایرانی که می توانند عربستان را مورد هدف قرار دهند+ ...
9sobh.ir/.../موشک‌های-ایرانی-که-می-توانند-عربستان-را-مورد-هدف-قرار-دهن...
۳ ساعت پیش - در دی ماه سال گذشته سردار حسین دهقان وزیر دفاع ایران اعلام کرد که ایران پس از آمریکا، روسیه و چین، بزرگترین قدرت موشکی جهان است. شکی نیست ...
موشک‌های ایرانی که می‌توانند عربستان را مورد هدف قرار دهند + ...
www.dolatebahar.com/telex-165173.html
تلکس دولت بهار: موشک‌های ایرانی که می‌توانند عربستان را مورد هدف قرار دهند + تصاویر دوشنبه، 13 مهر 1394 - 19:50 کد خبر: 165173 ...
موشک های ایرانی که می توانند عربستان را مورد هدف قرار دهند ...
www.ghatreh.com/.../موشک-های-ایرانی-توانند-عربستان-مورد-هدف-قرار-د...
۶ ساعت پیش - در دی ماه سال گذشته سردار حسین دهقان وزیر دفاع ایران اعلام کرد که ایران پس از آمریکا، روسیه و چین، بزرگترین قدر.
موشک های ایرانی که می توانند عربستان را مورد هدف قرار دهند+ ...
tnews.ir/news/3E2D49491014.html
۳ ساعت پیش - در دی ماه سال گذشته سردار حسین دهقان وزیر دفاع ایران اعلام کرد که ایران پس از آمریکا، روسیه و چین، بزرگترین قدرت موشکی جهان است. شکی نیست ...
موشک‌هایی که می توانند عربستان را مورد هدف قرار دهند
www.khorasannews.com/PrintOnlineNews.aspx?id=2130616
۲ ساعت پیش - تجهیزات ایران برای برخورد سخت و خشن با سعودی؛ موشک‌هایی که می توانند ... پایگاه های دشمنهای منطقه ای از جمله عربستان سعودی را مورد هدف قرار دهند.
موشک‌های ایرانی که می‌توانند عربستان را مورد هدف قرار دهند + ...
khabarche.ir/.../موشک-های-ایرانی-که-می-توانند-عربستان-را-مورد-هدف-قرا...
۲۹ دقیقه پیش - ایرانی آمریکا عربستان دفاع چین روسیه عصر دوشنبه سیزدهم مهر ماه 1394 خبر موشک‌های ایرانی که می‌توانند عربستان را مورد هدف قرار دهند + تصاویر.
موشک‌های ایرانی که می‌توانند عربستان را مورد هدف قرار دهند + ...
www.inoreader.com/article/3a9c6e7ccdb7ce4b
در دی ماه سال گذشته سردار حسین دهقان وزیر دفاع ایران اعلام کرد که ایران پس از آمریکا، روسیه و چین، بزرگ‌ترین قدرت موشکی جهان است. شکی نیست که امروز ایران از ...
سردار سلامی: «انصارالله» موشک دور برد دارد و می‌تواند وارد ...
www.entekhab.ir/.../سردار-سلامی-انصارالله-موشک-دور-برد-دارد-و-می‌توان...
وی یادآور شد که انصارالله پیش از حمله عربستان به یمن، 50 درصد کشور را در اختیار ... سردار سلامی تاکید کرد ایران توان دریایی دارد که می تواند در صورتی که کسی در محاسبات ... در یمن آمریکایی ها و سعودی ها دارای اهداف مشترکی بودند و آن هم اینکه یک نظام .... صحنه داخلی یمن، ملاحظات عملیاتی و تاکتیکی و راهبردی را مورد توجه قرار دهند.
موشک‌های ایرانی که می توانند عربستان را مورد هدف قرار دهند+ عکس
berozha.ir/موشک‌های-ایرانی-که-می-توانند-عربستان/
لینک قبلی · لینک بعدی. اخبار مرتبط. آقای روحانی! چرا در آینده!؟ همین امروز پاسخ انتقادات را بدهید/ نقاط ضعف این متن برای کشور فاجعه خواهد آفرید/ دوران انتخابات مدت ...
انگشت موشکی ایران روی هزاران ماشه قراردارد.... - موشک شهاب-۳
moshak2000.blogsky.com/1390/04/14/post-13/
ایران با موشک‌های خود قدرت هدف قرار دادن اسرائیل را دارد ... است که ایران می‌تواند، به مدت دو هفته تا یک ماه روزانه بیش از 10 موشک شهاب 3 به سوی اسرائیل شلیک کند. ..... می توانند سرزمین های اشغالی و نیز تمام پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه را مورد هدف قرار دهند. ..... حمله موشکی به مواضع نظامی عربستان · فروش بمب سنگر شکن آمریکایی به ...
موشک‌های ایرانی که می‌توانند عربستان را مورد هدف قرار دهند + ...
www.bestofday.ir/text-201510051622034618
۴ ساعت پیش - در دی ماه سال گذشته سردار حسین دهقان وزیر دفاع ایران اعلام کرد که ایران پس از آمریکا، روسیه و چین، بزرگ‌ترین قدرت موشکی جهان است. شکی.
اسرائیل به این دلایل نمی تواند حمله کند - آفتاب
aftabnews.ir/vdcfvmdj.w6dveagiiw.html
گونه ای هدف قرار می گیرند که به صورت کلی نابود شده و نتوانند خطر و خساراتی را .... اگر اسرائیل بخواهد با موشک به مراکز هسته ای ایران حمله کند همانطور که قبلا ... در حال حاضر موشک های شهاب -3 ایران می توانند اهداف دور دستی در خاک اسرائیل را مورد حملات دقیق قرار دهند. ..... این عربستان که مهد دین اسلام هست چرا مردم یمن را به خاک خون کشیده
اسناد کافی برای نابودی اسرائیل در 9 دقیقه
kalame.co/.../20055--اسناد-کافی-برای-نابودی-اسرائیل-در-9-دقیقه-.ht...
زیرا ایران بر خلاف اسرائیل که توجیهی جز نابودی تسلیحات هسته ای ایران ندارد، از ... است و این تقابل موشکی از سویی ایران نیز رخ خواهد داد اما در مورد ایران باید گفت ..... از این منظر و جهت است که بایستی هدف دیمونا در اولیت حمله ایران به اسرائیل قرار گیرد. .... این کشور را می دهند) و یک جنگ موشکی می تواند به واقعه ای وحشتناک بدل شود.
وزارت دفاع آمریکا : تا 2015 موشک های ایران به آمریکا می رسد |
middleeastpress.com › آسیا
در این گزارش ادعا شده است که چین تا 15 سال آینده می‌تواند تعداد سامانه‌های موشک اتمی‌ سطح به سطحی را که می‌توانند خاک آمریکا را هدف قرار دهند، به 100 مورد برساند.
باشگاه اندیشه › حمله نظامی اسرائیل علیه ایران: پیامدها و ...
www.bashgah.net/fa/content/show/48418
بعد از حمله، در حالی که ممکن است واکنش ایران محدود باشد تنش بسیار بالایی در منطقه ... و بر علیه نیروهای آمریکا یا ناوگان بین المللی عمل کنند که این حرکت می تواند با ... 4- ساختمان های اساسی موشکی که اسرائیل را مورد هدف قرار می دهند به همراه پرسنل این .... دهد که این عمل نگرانی های عمیقی برای دولت های تولید کننده نفت بویژه عربستان ...
انصارالله یمن: با موشک‌های روسی تأسیسات نفتی عربستان را ...
www.ettelaat.com/new/index.asp?fname=2015%5C04%5C04...30-13...
«هادی العجیلکی» با بیان این که انصار الله دهها موشک از این نوع را در اختیار دارد افزود، این ... به گفته وی، عربستان در حمله تجاوزکارانه خود ملت یمن را هدف قرار داده و اگر این ... را تخلیه کنند، در غیر این صورت مورد حملات نیروهای عربستانی قرار خواهند گرفت. ... شماری می‌کنند، چرا که در برابر حملات هوایی واکنش چندانی نمی‌توانند نشان دهند.
بولتن خبری ایران BultanNews بولتن نیوز تابناک رجانیوز ...
bultannews.ir/
بولتن خبری سایت های ایران. ... با گزارش کمیسیون دیکتاتورگونه برخورد می کنند چون نظرشان تامین نشد · موشک‌های ایرانی که می توانند عربستان را مورد هدف قرار دهند+ ...
موشک های ایرانی مخصوص ادب کردن عربستان - ایران فان
iranfun.net/1394/07/13/موشک-های-ایرانی-مخصوص-ادب-کردن-عربستان/
۴۹ دقیقه پیش - موشک‌های ایرانی که می توانند عربستان را مورد هدف قرار دهند+اسامی. موشک های ایرانی مخصوص ادب کردن عربستان. در این بین با بررسی کوتاه می‌توان ...
مناطق استراتژیک عربستان که هدف موشک های سوریه قرار …
www.army-well-being.net/مناطق-استراتژیک-عربستان-که-هدف-موشک-ها....
ارتش جمهوری اسلامی ایران, سلاح های پیشرفته, موشک, هلیکوپتر ... مناطق استراتژیک عربستان که هدف موشک های سوریه قرار می گیرد ... شده توسط ارتش سوریه را که قرار است هدف موشک های این کشور قرار بگیرد، را مورد بررسی قرار دهد. ... حدود ۱۴۵۰ کیلومتر می باشد و موشک های برد بلند سوری به سادگی می توانند این مناطق را هدف قرار دهند.
گزینه‌های راهبردی توان موشکی و راکتی ایران – ۱ رصد ... - اشراف
www.eshraf.ir › برگزیده
سیستم‌های موشکی کوتاه برد ایران شامل طیف گسترده‌ای از سیستم‌ها است؛ که گزارش‌های .... کافی برای حمله به هر هدف در اسرائیل، شرق مدیترانه، خلیج‌فارس، شبه‌جزیره عربستان، ... بااین‌حال این موشک‌های می‌توانند اهداف منطقه‌ای وسیع را مورد اصابت قرار دهند و ...
جزئیات رایزنی امریکا و اسرائیل درباره توان موشکی ایران
www.tadbirkhabar.com/political/38062
جزئیات رایزنی امریکا و اسرائیل درباره توان موشکی ایران ... را پوشش می دهند و می توانند هر هدفی در خاورمیانه از جمله اسرائیل را مورد حمله قرار دهند. ... این موضوع نشان می دهد که امریکایی ها در جریان مذاکرات هسته ای ایران به شش قدرت جهانی در وین با آنان ... سایر کشورهای خاورمیانه از جمله عربستان سعودی را هدف حملات خود قرار دهند متوقف سازد این ...
ایران ابرقدرت فاتح
ir1n.parsiblog.com/
ایرانی ها با استفاده از این موشک می توانند اسراییل را از خاک خود هدف قرار دهند. .... در مورد بازتاب جماران نیز وقتی که به آب های آزاد می رویم، سیستم های اطلاعاتی ما همه ناوها و ..... داعش محصول تلاقی استراتژی‌های آمریکا، انگلیس، اسرائیل و عربستان است.
آیا ایران واقعاً توان ایستادگی مقابل حملات نظامی آمریکا را دارد ...
www.mashreghnews.ir/fa/news/349734
۷ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ما می دانیم که آمریکا و اسرائیل به صورت جدی به جنگ با ایران یا دست کم حمله به ... فاتح البته می تواند پایگاه‌های آمریکا در قطر و امارات و عربستان سعودی را تهدید کند. .... می توانند بهترین جایگزین را به جای رادار مورد استفاده قرار دهند. ... ایران می تواند اهداف را رهگیری کرده و موشک‌ها و توپ‌های خود را به سوی آنها هدایت کند.
آیا داعش توان حمله به ایران را دارد؟ | فرهنگ نیوز
www.farhangnews.ir/content/125518
۵ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اما در سوی دیگر، عربستان سعودی با پشتوانه مالی هنگفت نفتی که در ... ایران در عراق و سوریه در حال نبرد با داعش و گروه های تروریستی مشابه با آن است. ... مرز ایران وارد شود مورد حمله آتش شدید توپخانه ای گروه 33 قرار خواهد گرفت. .... کشور به موشک هایی دسترسی دارد که می توانند اهداف تعیین شده داعش را نابود کنند.
مناطق استراتژیک عربستان که هدف موشک های سوریه قرار می ...
www.militaryparsi.ir/.../1478-مناطق-استراتژیک-عربستان-که-هدف-موش...
۱۷ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مناطق استراتژیک عربستان که هدف موشک های سوریه قرار می گیرد ... سال ها یک بار به عراق کمک کردند تا به ایران حمله کند، سپس به آمریکا کمک کردند تا ... سوریه را که قرار است هدف موشک های این کشور قرار بگیرد، را مورد بررسی قرار دهد. ... می باشد و موشک های برد بلند سوری به سادگی می توانند این مناطق را هدف قرار دهند.
Fars News Agency : اختلافات میان کشورهای شورای همکاری ...
www.farsnews.com/printable.php?nn=13930919000043
۲۷ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - موشک‌های بالستیک ایران به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بتوانند اهداف ... اگر چه این موشک‌ها فاقد توانمندی هدف قرار دادن کشتی‌هایی هستند که از تنگه هرمز عبور می‌کنند، اما می‌توانند به راحتی تاسیسات نفتی کشورهای حاشیه‌ای خلیج فارس را مورد حمله قرار دهند. ... به طور مثال عربستان سعودی در صدد است تا با احیای خط لوله قدیمی ...
Homayun.org - سایت همایون | آغاز جنگ میان سعودی و ایران‎
homayun.org/?p=54030
۶ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این شاهدان افزودند که دو طرف به شدت با توپخانه و موشک به تبادل آتش پرداختند. .... سعودی ها تکه های تولید بمب را در اختیار دارند و می توانند گریز هسته ای داشته باشند. ... این نیروها مواضع نظامی یمن را هدف چند فروند راکت قرار دادند. .... ب: حمله مستقیم عربستان و متحدانش به دولت مردمی یمن که مورد حمایت ایران هستند.
برآورد توان موشکی ایران از دیدگاه مقامات و رسانه های غربی ...
www.ammarname.ir/node/37128
۸ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آیا توان موشکی ایران قویتر از توان موشکی اسرائیل است ! رسانه های اسرائیلی که همواره تلاش کرده اند فعالیت های هسته ای صلح ... در حال حاضر موشک های شهاب -3 ایران می توانند اهداف دور دستی در خاک اسرائیل را مورد حملات دقیق قرار دهند.
گزینه های ارتش آمریکا برای رودررویی نظامی با ایران - فرارو
fararu.com/fa/.../گزینه-های-ارتش-آمریکا-برای-رودررویی-نظامی-با-ایران
چرا که مثلا می تواند با استفاده از نیروی دریایی سپاه پاسداران، عبورومرور ... بلکه قدرت سنجش وضعیت و موقعیت آن هدف پس از حمله اول، تصمیم گیری در مورد نوع موشک یا سلاح مورد استفاده، توانایی .... تنگه هرمز نیز، قادر خواهند بود نیروی دریایی آمریکا و متحدانش را هدف قرار دهند. .... (تصاویر) درگیری مقابل کنسولگری عربستان در مشهد.
مهمترین پایگاه‌های آمریکا که در تیررس موشک‌های ایران قرار دارد ...
forum.vru.ac.ir › ... › علوم کامپیوتر › متفرقه
7پست - ‏4 نویسنده
هر چند که آمریکایی ها اعلام کرده اند پایگاه های خود در عربستان را تخلیه کرده اند و ... و 3، قدر، عاشورا و سجیل-1 و 2 دورترین پایگاه های دشمن را مورد تهدید قرار می دهند. ... فاصله از ایران است و راکت های زلزال و انواع موشک های بالستیک کشور می توانند به آن برسند. .... هر چند که برخی اجزای خود این سامانه های پدافند هوایی می توانند بخشی از اهداف ...
موشک‌های ایرانی می‌تواند سرزمین‌های اشغالی و اروپا را مورد هدف ...
sahebkhabar.ir/.../موشک-های-ایرانی-می-تواند-سرزمین-های-اشغالی-و-اروپا-را-...
۴ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رئیس دولت سایه در عربستان گریخت/تصاویر ... موشک‌های ایرانی می‌تواند سرزمین‌های اشغالی و اروپا را مورد هدف قرار دهند ... این موضع اوباما او را در مقابل کنگره قرار داده است که رابرت منندز، سناتور دموکرات روز چهارشنبه آن را به خوبی ...
نسخه چاپی - از خیال پردازی تا واقعیت توان موشکی ایران - ...
didban.ir/fa/print/19559/از-خیال-پردازی-تا-واقعیت-توان-موشکی-ایران/
آنها بر این عقیده اند که موشک های ایران در صورت اصابت به هدف قابلیت نقطه زنی ندارند. ... را به ایران می دهد تا بتواند اهدافی را در اسرائیل، شبه جزیره عربستان، آسیای مرکزی، ... که کلاهک موشک قبل از مورد اصابت قرار گرفتن توسط سیستم های سپر موشکی ... بدون نیاز به بارگذاری مجدد امکان چندین شلیک از یک موقعیت را به دست می دهند.
گزارش‌خواندنی اندیشکده بروکینگز از تغییراستراتژی ایران
jahannews.com/vdcji8e8auqeivz.fsfu.html
۸ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - قطر و عربستان این پیغام را به روشنی درک می‌کنند که: ایران، می‌تواند اقتصاد شما را مورد ... ایران و دوستانش در حزب الله لبنان به تازگی نشانه‌هایی را در مورد ... الله هم اکنون هشتاد هزار موشک دارد که می‌توانند از لبنان اسرائیل را هدف قرار دهند.
در جلسه کنگره آمریکا طرح شد: ایران توان تولید موشک قاره ...
www.jc313.ir/30297-در-جلسه-کنگره-آمریکا-طرح-شد--ایران-توان-تولید...
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - (بسم الله الرحمن الرحیم) نیروهای موشکی ایران مدت‌هاست که بازدارندگی برای این ... راکتهای کوتاه‌برد ایران می‌توانند حجم بالایی از آتش را در اطراف اهداف ... راکتهای بردبلند می‌توانند اهدافی را در کشورهای جنوب خلیج فارس را مورد اصابت قرار دهند. ... شام، کشورهای حاشیه خلیج فارس و شبه‌جزیره عربستان، ترکیه، پاکستان و ...
این مناطق راهبردی عربستان، هدف موشک‌های سوریه قرار می‌گیرد ...
www.tabnak.ir › صفحه نخست › بین‌الملل
۱۶ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ... است و موشک‌های برد بلند سوری به سادگی می‌توانند این مناطق را هدف قرار دهند. ... هدف قرار گرفتن این دو بندر نفتی که روزانه نزدیک ده میلیون بشکه نفت از آن‌ها .... کاش این قضیه عملی بشه ، کاش همزمان با اسرائیل عربستان نیز مورد حمله قرار گیرد ..... سوریه میتواند هواپیماهای نظامی خود را به ایران منتقل کرده تا هم از حملات ...
پنتاگون: برد موشک‌های ایران تا سال 2015به آمریکا می‌رسد
irannews24.ir/.../پنتاگون-برد-موشک‌های-ایران-تا-سال-2015به-آمریکا-می‌...
۲۱ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - پنتاگون: برد موشک‌های ایران تا سال 2015به آمریکا می‌رسد ... سامانه‌های موشک اتمی‌ سطح به سطحی را که می‌توانند خاک آمریکا را هدف قرار دهند، به 100 مورد برساند. ... گاردین: احتمال تقابل نظامی عربستان و متحدانش با روسیه قوت گرفت ...
ارزیابی سیاست آمریکا در قبال برنامه موشکی بالستیک ایران
www.bultannews.com › صفحه نخست › بین الملل
۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تلاش عربستان برای تقابل با ایران و نپذیرفتن مسوولیت فاجعه منا ... چنان که در گزارش سال ۲۰۱۴ پنتاگون اشاره شده، هدف برنامه موشکی بالستیک ایران ... که می‌توانند مستقیماً خاک ایالات متحده و اروپای غربی را مورد تهدید قرار دهند.
هم اندیشی - توانایی ایران درفلج کردن عربستان و اسرائیل
www.hamandishi.ir › آرشیو خبر › صفحه بین الملل
۵ روز پیش - کارشناس مشهور صهیونیست گفت: آنها (ایران) می توانند با این موشک های 2000 کیلومتری که دقت بالایی پیدا کرده اند کشورهایی مثل عربستان سعودی، اسراییل و ... کرده و آنها را هدف قرار بدهند، پس بدون نیاز به سلاح هسته ای می توانند کشوری را ... که کارگردان کره ای مورد نظر که به احتمال فراوان اطلاعاتی درباره موشک ها هم ...
"موشک‌های سپاه می‌توانند پایگاه‌های آمریکایی را هدف قرار دهند ...
persian.aawsat.com/2012/07/article1529
۱۴ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - “موشک‌های سپاه می‌توانند پایگاه‌های آمریکایی را هدف قرار دهند” ... تازه‌ترین رزمایش سپاه پاسداران ایران که تقریبا همزمان با آغاز اعمال تحریم‌های ... فارس: احتمال آغاز تلاش‌های عمان و کویت برای بهبود روابط ایران و عربستان; وزیر سعودی: عملکرد ایران باید ... گزارش رویترز، مایه نگرانی ایران «در مورد وجود جاسوسی در آژانس» ...
تا عمق ۵۰۰ کیلومتری عربستان مورد حمله موشک های ... - جام نیوز
www.jamnews.ir/detail/News/460621
۷ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عربستان به خوبی می‌داند که توانایی مردم یمن و نیروهای مسلح این کشور در حدی هست که می‌توانند پایگاه‌هایی تا عمق ۵۰۰ کیلومتری عربستان را مورد هدف‌ موشک‌هایشان قرار دهند. ... عمق ۵۰۰ کیلومتری عربستان را مورد هدف‌ موشک‌هایشان قرار دهند و مطمئنا این پاسخ توسط ... دو ایرانی در میان قربانیان سانحه هواپیمای آلمانی +عکس.
عواقب وخیم حمله به ایران
www.iran1404man.blogfa.com/
ما آماده خطای آمریکا هستیم تمام موشک ها چند روزی است که بر روی هدف ها در سرزمین های ... ایران ۱۰۰حلقه از چاه های نفت عربستان و کویت وامارات را هدف موشک های خود قرار می دهد ... این نیروها توسط سپاه اسلام مورد آموزش قرار گرفتند نیروهای الجیش المهدی ب فرماندهی ... نحوه احسنت برای ایران کار خود را انجام می دهند ب دلیل مسائل امنیتی نمیشود تعداد ...
گزارشی از موشک‌های ایران - شبکه خبر
www.irinn.ir/news/23323/گزارشی-از-موشک‌های-ایران‏
۷ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - این امر بر کسی پوشیده نیست که موشک‌های ایران در روز نبرد قادر خواهند بود تمام منافع و پایگاه‌های آمریکا در منطقه و البته وجب به وجب سرزمین‌های اشغالی را مورد هدف قرار دهند. ... این موشک‌ها که در انواع میان برد و دوربرد ساخته شده اند، می توانند به راحتی سرزمین .... دستور العمل رسانه ای پاکستان درباره فاجعه منا و عربستان.
پایگاه‌های آمریکا هدف موشک‌های بالستیک ایران خواهد بود+دانلود ...
www.empireoflies.ir/پایگاه-آمریکا-موشک-بالستیک-ایران/
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جدای از تهدید هسته‌ای، موشک‌های بالیستیک ایرانی در آینده می‌توانند مناطق ... شرکای آمریکا در منطقه را مورد تهدید قرار دهند و با هدف قرار دادن مراکز نظامی‌شان توان هرگونه ... وی ادامه داد: با اینکه همه می‌دانیم که موشک‌های بالستیک ایران یک ابزار اجباری ... کویت، بحرین، شمال قطر، امارات متحده عربی، و شرق عمان را مورد هدف قرار دهد.
حمله نظامی اسرائیل علیه ایران: پیامدها و تاثیرات - پهلوی ها ...
pahlaviha.pchi.ir/show.php?page=contents&id=5754
در مواجهه با حمله نظامی ایالات متحده و اسرائیل بر علیه ایران، وحدت ملی قابل ملاحظه ای در .... علیه ایران شد و از عربستان سعودی و چین درخواست کرد که با قطعنامه علیه ایران در .... در تئوری، اورانیوم غنی شده در سطح پائین می تواند مکررا از طریق آبشارهای .... 4- ساختمان های اساسی موشکی که اسرائیل را مورد هدف قرار می دهند به همراه پرسنل این ...
"موشک‌های سعودی به سوی ایران و اسرائیل نشانه رفته‌اند"
www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=64247
به گزارش دویچه وله، ظاهرا موشک‌های بالستیک عربستان سعودی از یک پایگاه ... که جزو تسلیحات هسته‌ای پیشین چین برشمرده می‌شوند، بر اساس برآوردها، می‌توانند ۲۰۰۰ ... از آن مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ با سکوهای پرتاب موشک که به سمت اسرائیل و ایران ... اما اگر قرار بر شلیک باشد، انتظار بر این است که شهرهای اصلی را هدف قرار دهند.
الف - سی‌ان‌ان: احتمال جنگ میان ایران و متحدان عربستان زیاد است
alef.ir/vdcepe8w7jh8poi.b9bj.html?264960
سعودی ها تکه های تولید بمب را در اختیار دارند و می توانند گریز هسته ای داشته باشند. ... مشروعیت خاندان سلطنتی عربستان هدف حمله واقع شده است. .... و لا تلقوا بایدیکم الی التهلکه ، در مورد انفاق در جنگ است (2880976) (alef-11) ...... ایران این توانایی رو داره موشک رو در خاک عربستا قبل از این که اوج بگیره منهدم کنه بمب هسته ای هم بر سر ...
پایتخت‌های خاورمیانه در تیررس موشک‌های عربستانی - امروز و ...
emroozofarda.ir/?p=2713
نیوزویک نوشت چین در سال ۲۰۰۷ به طور محرمانه به عربستان موشک‌های بالستیک میان‌برد ... شعاعی که این موشک‌ها می‌توانند مورد هدف قرار دهند کل خاورمیانه را در برگرفته و حتی به آن ... کشورهایی همچون ایران، پاکستان، عراق، ترکیه، سوریه، اردن، اسرائیل، ...
5 نکته درباره عملیات نظامی سعودی در یمن (۲۳ نظر) - عصر ایران
www.asriran.com › صفحه نخست › سیاست خارجی
۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - علاوه بر این، حمله عربستان سعودی به یمن نشانه واضحی از تغییر ... با استفاده از موشک مناطق جنوبی عربستان سعودی را مورد هدف قرار بدهند. .... به عربستان می دهند شناسایی واطلاعات غط در اختیار شان قرار دهند. ... 6- عربستان و ائتلاف عربی آن نشان داد فقط ایران نیست که می تواند در عملیات میدانی متحدانی داشته باشد.
ایسنا - گزارش آمریکن تینکر از تاثیرات توافق هسته‌ای ایران ...
www.isna.ir/fa/print/.../گزارش-آمریکن-تینکر-از-تاثیرات-توافق-هسته...
۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نشریه آمریکن تینکر در ادامه ... مهلت دارد تا متن این توافق را که کاخ سفید در اختیار آن قرار داده بررسی کند. ... هم‌چنین دولت آمریکا نتوانست مساله موشک‌های بالستیک را در مذاکرات هسته‌ای تمام کند. ... و این راکت‌ها می‌توانند زیربناهای ضروری در اراضی اشغالی را هدف قرار دهند.
نقشه جنجالی ائتلاف عربی برای حمله زمینی به یمن - روزنامه ایران
iran-newspaper.com/Newspaper/MobileBlock?NewspaperBlockID...
تجاوز هوایی ائتلاف عربی به یمن که با فرماندهی عربستان سعودی وارد دهمین روز شده است، ... با تخلیه مناطق مرزی، از تیررس اصابت راکت‌ها و موشک‌های احتمالی مصون بمانند. ... است که بسیار دقیق هستند و می‌تواند تأسیسات نفتی عربستان را هدف قرار دهند. ... علی عبدالله صالح که قبلاً مورد حمایت عربستان سعودی بود پس از حمایت آل سعود از ...
اسکاد - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/اسکاد
سرور تصاویر ویکی‌پدیا در ایران دچار شده‌است. ... اسکاد را می‌توان به کلاهک اتمی، شیمیایی یا بمب‌های متعارف تجهیز کرد. ... اولین مدل این موشک که اسکاد-آ نامیده می‌شود در سال ۱۹۵۷ وارد ارتش شوروی شد. ... سال ۱۹۹۴ یمن، جنگ عربستان و یمن در سال 2015 (اسکاد سی یمن پایگاه نظامی السلیل عربستان را از فاصله 400 کیلومتری هدف قرار داد) و ...

<