سیما خضرآبادی و همسرش + بیوگرافی کامل و عکس عروسی
عکس های دیده نشده سیما خضرآبادی + بیوگرافی کامل

سیما خضرآبادی و همسرش + بیوگرافی کامل و عکس عروسی

 

 

سیما خضرآبادی متولد ۱۱ فرودین ۱۳۶۸ در تهران، بازیگر است

 

فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری است، اینستاگرام را دوست ندارد خیلی علاقه دارد جهانگرد شود، جدیدا به فکر سلامتی و ورزش کردن است، می گوید به زیبایی و شیک بودن لباس‌ اهمیت می دهم

 

عکس سیما خضرآبادی + زندگینامه هنری و شخصی

سرسختی های پدر

 

دانش‌ آموز درسخوانی بودم و پدرم به شدت مخالف این بودند که در سن و سال کم وارد دنیای بازیگری شوم چون معتقد بودند به درسم لطمه می‌ خورد، پدرم دوست داشتند من در شرایط حرفه‌ای و پس از گذراندن دوره‌ های بازیگری یا تحصیل در این رشته وارد این حرفه شوم  به همین علت کارم در سینما و تلویزیون را همزمان با اتمام تحصیلاتم آغاز کردم

اولین فعالیت ها

 

خضر آبادی اولین کار خود را در سینما با فیم سینمایی کودک و فرشته در سال ۱۳۸۷ در نقش لیلا آغاز کرد و بسیار خوب درخشی، اولین بار با سریال ایستگاه اخر در سال ۸۹ وارد قاب تلویزیون شد و در سریال وضعیت سفید در سال ۹۰ دیده شد

 

عکس سیما خضرآبادی در کنار مادرش

عکس سیما خضرآبادی در کنار مادرش + بیوگرافی 

علاقه به جهانگردی

 

اگر به لحاظ مالی در وضعیت خیلی خوبی بودم دوست داشتم همیشه در سفر باشم و اصلا یک جهانگرد حرفه‌ای شوم. واقعا عاشق سفر هستم  و دوست دارم همه دنیا را ببینم

 

ماجراجویی را دوست دارم ولی در حد معقول، شاید در این مورد کمی محتاط باشم. کلا خیلی آدم ریسک‌ پذیری نیستم، کمی از ریسک کردن می‌ت رسم

 

شروع ورزش

 

صادقانه بگویم تا چند ماه پیش خیلی به ورزش اهمیت نمی‌ دادم

 

حواسم بود که اگر وزنم اضافه شود رژیم بگیرم و تحرک کافی داشته باشم تا به وزن ایده‌ آلم برسم و بعد هم شروع می‌ کردم به پرخوری، خلاصه اینکه ورزش جزوی از زندگی‌ ام نبود ولی اخیرا مرتب به باشگاه ورزشی می‌ روم و خیلی مراقب تغذیه‌ ام هستم

 

عکس های سیما خضرآبادی + بیوگرافی کامل

اهمیت به شیک بودن در خرید لباس

 

چندان تابع مد نیستم اما در بین لباس‌ها و رنگ‌ هایی که مد می‌ شوند اگر چیزی را دوست داشته باشم و حس کنم به من می‌ آید می‌ خرم،در خریدهایم بیشتر به زیبایی و شیک بودن و کیفیت اهمیت می‌ دهم

 

ازدواج سیما خضرآبادی

 

خبر ازدواج سیما خضرآبادی در فروردین ۹۶ رسانه ای شد این خبر رسما با انتشار عکس عروسی اش به تایید رسید و او از حالا به بعد از متاهلان هنرمند محسوب می شود

 

عکس مراسم عقد سیما خضرآبادی و همرش

سیما خضرآبادی و همسرش + بیوگرافی کامل و عکس عروسی

مخالف عمل های زیبایی

 

من صددرصد با جراحی‌ های زیبایی مخالفم 

 

فکر می‌ کنم هر چیز به صورت طبیعی زیباست، البته ممکن است برخی از افراد به خاطر حادثه یا بیماری خاصی مجبور باشند به پزشکان متخصص زیبایی مراجعه کنند، اما در شرایط عادی و وقتی خداوند چهره و بدنی سالم به ما داده است چرا باید چنین کاری کنیم ؟ 

 

علاقه به جم ؟!

 

اصلا قصد توهین به هیچ برنامه‌ ساز و شبکه‌ای را ندارم اما چون خودم گاهی سریال‌ه ایی شبکه‌ هایی مانند جم را می‌ بینم باید بگویم واقعا کارهای ضعیفی هستند. به طوری که برای من به عنوان یک بازیگر هیچ انگیزه‌ای برای حضور در این سریال ها ایجاد نمی‌ شو

 

گذشته از این در هیچ شرایطی حاضر نیستم به این شبکه‌ ها بروم

 

simakhezrabadi-photokade (6)

 

سریال ها :

 

● علی البدل (۱۳۹۶)

● آسپرین (۱۳۹۵) شبکه نمایش خانگی

● حانیه (۱۳۹۳)

● جاده چالوس (۱۳۹۳)

● هفت سین (۱۳۹۲)

● چک برگشتی (۱۳۹۱)

● ایستگاه آخر (۱۳۸۹)

● سریال وضعیت سفید (۱۳۸۷)

 

فیلم های سینمایی :

 

● کودک و فرشته (۱۳۸۷)

● من و زیبا (۱۳۹۰)

 

  عکس دیده نشده از سیما خضر آبادی

simakhezrabadi-photokade (7)

 

عکس های دیده نشده از بازیگران و هنرمندان