فال روزانه جمعه 11 تیر 1395 , فال فردا 11 تیر 95 , فال 11 تیر 95 , فال روزانه 11 تیر 95 , فال روزانه 95/4/11 , فال 11 تیر 1395 , طالع بینی روزانه جمعه 11 تیر 95 , فال امروز جمعه 11 تیر 95 , فال روزانه ماه تولد 11 تیر 95 , فال روز جمعه 95/4/11 , فال روز 11 تیر 95 , فال روز 95/4/11 , فال 95/4/11 , فال روزانه , طالع بینی , فال روزانه ماه تولد , فال روزانه برای متولدین ماه ها , فال امروز 11 تیر 95 , طالع بینی 11 تیر 95 , طالع بینی 95/4/11 ,

فال روزانه جمعه 11 تیر 1395

فال روزانه جمعه 11 تیر 95

فال روزانه 11 تیر متولدین فروردین ماه
امروز ممکن است دچار اضطراب و تشویش شوید، به ویژه اگر نتوانید به تمام وعده هایی که داده اید عمل کنید. به خاطر چیزهایی که انجام دادن شان از جمله وظایف خودتان است دیگران را سرزنش نکنید. اکنون این قابلیت را دارید که مشکل تان را با یک رویکرد منطقی حل کنید. می توانید آن چه را باعث نگرانی شما شده با کسانی که به نوعی در این قضیه دخیل اند در میان بگذارید. یادتان باشد که مدام به دنبال اشتباهاتی که مرتکب شده اید نباشید. اکنون لازم است که بر کارهایی که باید انجام شوند تمرکز کنید و به جای این که دعوا راه بیندازید با دیگران همکاری کنید.
 

فال روزانه 11 تیر متولدین اردیبهشت ماه
اگر امروز تصمیم بگیرید که آن چه را در ذهن تان می گذرد با دیگران در میان بگذارید ممکن است در نتیجه ی آن دچار احساس عدم امنیت شوید. از این می ترسید که وقتی دیگران حرف های تان را بشنوند چه واکنشی نشان خواهند داد. اگر فقط بخشی از احساسات تان را فاش کنید ممکن است شرایط طوری شود که ناخواسته یکی از صمیمی ترین دوستان تان یا کسی که عاشق اش هستید با شما احساس غریبی کند. اگر همه چیز را که در دل تان می گذرد نگویید حتماً خواهند فهمید. بهتر است هرچه در دل دارید بگویید و سعی کنید با عواقب آن هم کنار بیایید. صداقت بهترین سیاست است.
 

فال روزانه 11 تیر متولدین خرداد ماه
شاید تصمیم بگیرید که آرزوهای تان را نزد کسی فاش نکنید، اما اگر احساسات تان را سرکوب کنید, چیزی درست نمی شود. پس اگر مشکلی وجود دارد بهتر است با آن روبرو شوید تا بعد گریبان تان را نگیرد. اگر برنامه هایی که در حال حاضر دارید برای پیشرفت کارتان مناسب و کافی نیستند می توانید آن ها را اصلاح کنید. اکنون بهترین فرصت است که دست به تغییرات مثبت بزنید و آینده ی خود را همان طور که دوست دارید شکل دهید.
 

فال روزانه 11 تیر متولدین تیر ماه
شاید امروز یک فرصت هیجان انگیز به شما دست دهد و بتوانید یک لحظه آینده ی تان را به چشم ببینید. اما برای این که به مسیرتان ادامه دهید باید اهداف و هوس های زودگذر را کنار بگذارید. شاید بهتر باشد که مسیرتان را تغییر دهید، اما این به معنی شکست نیست، فقط این که مسیر کنونی شما هرچه قدر هم که مستقیم به نظر برسد بهترین راه ممکن برای رسیدن به اهداف تان نیست. نتیجه گیری هایی را که قبلاً کرده بودید فراموش کنید. به شما توصیه می شود که با توجه به اطلاعاتی که امروز به دست آورده اید یک برنامه ی جدید ترتیب دهید. بدانید که سکان سرنوشت در دستان شماست.

 

برای دیدن ادامه فال اینجا کلیک کنید

 




<