خوردن قلب مرد زنده توسط یک داعشی

کلیپ خوردن قلب مرد زنده توسط یک داعشی

عکس خوردن قلب مرد زنده توسط یک داعشی

فیلم خوردن قلب مرد زنده توسط یک داعشی

خوردن قلب داعش ، داعش
یکی از عناصر تروریستی داعش برای خوردن قلب شهروند عراقی سینه ی او را زنده زنده درید.

جنایت خوردن قلب داعش در مجازاتی دردناک

تکرار جنایت خوردن قلب داعش اینبار برای مجازات یک شهروند عراقی انجام شد .یکی از عناصر گروه تروریستی داعش قلب یک شهروند عراقی در استان کرکوک را، در حالی که زنده بود، از سینه اش درآورد و خورد.
 
به نقل از السومریه نیوز، یک منبع امنیتی در استان کرکوک، روز یکشنبه اعلام کرد که گروه تروریستی داعش هفت نفر را به اتهام جاسوسی به نیروهای دولتی، اعدام کرد.
 
این منبع تصریح کرد، داعش این افراد را در حالی که زنده بودند، با جرثقیل زیر گرفت. برخی از این افراد، قبلا جزو نیروهای امنیتی بودند.
 
این منبع که خواست نامش فاش نشود، افزود، یکی از عناصر این گروه تروریستی شکم یکی از این افراد را زنده زنده درید و قلب وی را خورد.
 
طبق گفته این منبع، داعش این جنایت را در پایگاه هوایی «البکاره» نزدیک شهر «الحویجه» انجام داد و از این صحنه فیلمبرداری کرد.
 
گروه تروریستی داعش از زمان اشغال الحویجه در ماه جولای 2014، ده ها نفر از اهالی این شهر را به اتهام هایی از قبیل همکاری با نیروهای امنیتی اعدام کرده است.




خوردن قلب مرد زنده توسط یک داعشی

55
منبع : ایلنا /ن



















خوردن قلب مرد زنده توسط یک داعشی - نمناک

namnak.com/خوردن-قلب-داعش.p43126
رتبه: ۵ - ‏ نقد
۴ ساعت پیش - خوردن قلب مرد زنده توسط یک داعشی. خوردن قلب داعش ، داعش. یکی از عناصر تروریستی داعش برای خوردن قلب شهروند عراقی سینه ی او را زنده زنده درید.

خوردن قلب مرد زنده توسط یک داعشی – آخرین اخبار ایران و جهان | ...

www.newsair.ir/خوردن-قلب-مرد-زنده-توسط-یک-داعشی/
۴ ساعت پیش - تکرار جنایت خوردن قلب داعش اینبار برای مجازات یک شهروند عراقی انجام شد .یکی از عناصر گروه تروریستی داعش قلب یک شهروند عراقی در استان ...

خوردن قلب مرد زنده توسط یک داعشی - News.Yfile.ir خبریاب

news.yfile.ir/خوردن-قلب-مرد-زنده-توسط-یک-داعشی/
۲ ساعت پیش - خوردن قلب مرد زنده توسط یک داعشی. یکی از عناصر تروریستی داعش برای خوردن قلب شهروند عراقی سینه ی او را زنده زنده درید.

خوردن قلب مرد زنده توسط یک داعشی - تیتر24

www.titr24.com/News-VLTaVuiBO0foQ/...==/خوردن-قلب-مرد-زنده-توسط-یک-داعشی
خوردن قلب داعش و جنایت وحشتناک داعش و بدترین مجازات تروریست داعش و رفتارهای شیطانی تکفیری های عراق در نمناک.

جنایات داعش و خوردن قلب یه شهروند سوری - آپارات

www.aparat.com/v/36jC1/جنایات_داعش_و_خوردن_قلب_یه_شهروند_سوری
۴ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - داعش نیوز به گزارش "داعش نیوز" , یک عنصر داعش قلب یک سوری را از سینه در می اورد و ... خوردن جگر کشته سوری توسط داعشی ملعون! سوار طوفان.

ترکوندن یک داعشی جوان توسط سربازان سوریه اخ چه حالی داد - ...

www.aparat.com/v/.../ترکوندن_یک_داعشی_جوان_توسط_سربازان_سوریه_اخ_چه_حالی
۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اپاراتیسم این بابا داعشی سر دوتا مسیحی رو پدر و پسر رو بریده و سربازا شناسایش کردند دارند بهش حال میدن ترکوندن یک داعشی جوان توسط ...

زنده به گور کردن داعشی!! - آپارات

www.aparat.com/v/eKVEW/زنده_به_گور_کردن_داعشی!!
۲۳ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این ویدیوی سه سال پیشه که سرباز های بشار اسد دارن معترضان رو زنده به چال می کنن . ... زنده به گورکردن مرد سوری در حال گفتن شهادتین توسط داعش.

جرخوردن داعشی ها باشکنجه - آپارات

www.aparat.com/v/ARgDe/جرخوردن_داعشی_ها_باشکنجه
۲۲ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سالار در این ویدیو داعشی های سگ صفت رو میبینید که توسط ارتشی های عراق ... اینارو میگید شکنجه> بزار بیان ایران یک شکنجه ای نشونشون بدم به ننشون ... اینکه خدا حب علی رو تو دل شیعه انداخته و نام علی رو سردر ملکوت نقش کرده!

داعشی که قلب انسان می خورد به هلاکت رسید+عکس و فیلم(+18)

www.yjc.ir/fa/news/.../داعشی-که-قلب-انسان-می-خورد-به-هلاکت-رسید-عکس-و-فیلم-1...
تروریستی که مدت ها قبل جلوی دوربین قلب یک شهید عراقی را خورد سرانجام به درک واصل شد. ... داعشی که قلب انسان می خورد به هلاکت رسید+عکس و فیلم(+18). تروریستی که مدت ها قبل جلوی ... جنجال تشریح خرگوش زنده در یکی از مدارس + عکس ... انصافا اینا از کجا برداشت کردن که خوردن قلب انسان کار خوبیه و تکبیر هم میگه؟ ناشناس.

یک داعشی قلب یک شهروند عراقی را از سینه‌ اش درآورد و خورد! - ...

www.dustaan.com › اخبار سیاسی و بین الملل › اخرین اخبار داعش
۸ ساعت پیش - تروریست تکفیری داعشی قلب یک شهروند عراقی در کرکوک را از سینه‌ ... یکی از عناصر گروه تروریستی داعش قلب یک شهروند عراقی در استان کرکوک را، در حالی که زنده بود، از ... و کودکان +تصاویر · اعدام بیرحمانه مرد سوری توسط جلاد ۳ ساله داعش! ... تمساح گرسنه مرد ۴۷ ساله را یک لقمه کرد +تصاویر · کتک خوردن خانم ...

از زنان گازگیر تا لباس زیر داعشی +تصاویر | دمادم

damadam.ir › اخبار › روز پلاس › دسته‌بندی نشده
آن‌ها می‌گویند: 'تنها چیزی که در مدارس داعش به کودکان می‌آموزند این است که یک گلوله ... ... از سرنوشت و محل اختفای ابوبکر بغدادی · ۴ خوردن قلب مرد زنده توسط یک داعشی ...

فیلم: پاسخ جانانه یک مدافع حرم در اسارت داعشی‌ها - فردا

www.fardanews.com/fa/news/.../فیلم-پاسخ-جانانه-یک-مدافع-حرم-در-اسارت-داعشی‌ها
۱۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فیلم: پاسخ جانانه یک مدافع حرم در اسارت داعشی‌ها ... فیلم: حمله یک داعشی به پلیس فیلادلفیا · فیلم: اشرف پهلودی مرد! ... ب زودی همه در محضر خدا حاضر میشیم و بدا ب حال این داعشی ها . ... الهم صل علی محمد و آل محمد خداوند مهربان را قسم میدهم به تپش قلب همین جوان با غیرت و .... جنایات «داعش» و خوردن قلب یک شهروند عراقی ...

فیلم/ تروریست سوری قلب سرباز را خورد (18+) - مشرق

www.mashreghnews.ir/fa/news/.../فیلم-تروریست-سوری-قلب-سرباز-را-خورد-18-
در ادامه جنایات حیوانی تروریست‌ها در سوریه یک فرمانده شورشی پس از به قتل رساندن یک سرباز، جنایتی وحشیانه انجام می‌دهد.

مجله خبری روز - پارس ناز

www.parsnaz.ir/news_cats_5.html
دوستی جالب این مرد با یک کوسه در دریاها · دختر برده جنسی داعش در ... اتفاق وحشتناک زنی که زنده دفن شد · داعشی ها مراسم عروسی ... این مرد عرب زنش را در حمام اجاره می داد ... خواننده زن راک انگلیسی یک داعشی تمام عیار · راز آرایش ... اس ام اس دل انگیز (89).
انتشار ویدئویی که در آن یک شورشی شناخته شده جسد یک سرباز سوری را می شکافد و تکه‌ای از قلب او را می‌خورد انزجار وسیعی برانگیخته است.
خوردن قلب یک عراقی توسط تروریست داعشی. ... مردی که آگهی فروش همسر خود را صادر کرد+تصاویر ... در شمال عراق اعلام کرد: گروه تروریستی داعش ۷ نفر را با لِه کردن زیر بولدوزر اعدام کرد، و قلب یک نفر را در حالی که زنده بود ، از بدنش بیرون آورد.

2 خانواده ایرانی توسط گروه داعش به قتل رسیدند – جدیدترین ...

www.momtaznews.com/2-خانواده-ایرانی-توسط-گروه-داعش-به-قتل-ر/
هلاکت داعشی های متجاوز به زنان ایزدی [ad_1] تاریخ انتشار: ۲۱ January 2016 | 6:40 ... کشتار وحشیانه ۲۴ دختر در یک مهمانی توسط داعش +۱۶ گروه تروریستی داعش با یورش ... ای توسط گروه تروریستی داعش به جرم کشتن و خوردن یک کبوتر در شبکه های ... وحشی هستن که میخوان با این حرکات و فیلمو عکسهاشون ترس در دل مردم ایجاد کنن اما ...
وقتی این مرد فهمید همسرش با همکارش ارتباط پنهانی دارد چه بلایی سرش آمد؟ ... خوردن قلب شهروند عراقی توسط یک داعشی ... خوردن قلب یک شهروند عراقی توسط داعش ... جنایت هولناک و جدید داعش/ تروریست داعشی، قلب شهروند عراقی را زنده زنده به دندان کشید.
۷ ساعت پیش - خوردن قلب یک شهروند عراقی توسط داعشی‌ها. ... جدیدترین جنایات‌شان، ۷ غیرنظامی در استان کرکوک عراق را با جرثقیل زیر گرفتند و قلب یک شهروند دیگر را، در حالی‌که زنده بود، از بدنش خارج کرده و خوردند. ... پایکوبی های مستانه 24 زن و مرد در پارتی شبانه طرقبه شاندیز ... لحظه دستگیری سرباز داعشی توسط پیشمرگ ها ...
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - فیلم خوردن قلب شهروند سوری توسط یکی از تروریستها (18+) ... یکی از تروریست‌ها تکفیری پس از کشتن یک شهروند سوری، قلب وی را از سینه اش بیرون آورد. ...... اما ما زنده ایم و دردایی رو داریم تحمل میکنیم که اصلا به چشم کسی نمیان. .... شهادت برسونن خوشحالی میکنن اگه جاهل های سلفی نبودن داعشی هم بوجود نمی یومد.
۲۶ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... است این که در این اعدام دسته جمعی، پیش از همه یک پیرمرد و یک کودک ده ساله - که هیچ یک ... تروریست داعشی قلب یک عراقی را بیرون کشید و خورد!

دقایق زنده ماندن بعد از خوردن چاقو به قلب - مجله جدیدترین ها

jadidtarinha.net/search/?q=دقایق+زنده+ماندن+بعد+از+خوردن+چاقو+به+قلب
دقایق زنده ماندن بعد از خوردن چاقو به قلب ... استرجن: اسکاتلند خواهان ماندن در قلب اروپا بعد از برگزیت است. ۱۷:۳۰:۳۲ ... زنده زنده خوردن هشت پا توسط یک مرد + تصاویر.
۲۵ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فیلم / نبرد تن به تن سرباز غیور سوری با ۱۰ داعشی ... البته شما می توانی امتحان کنی برو یک مرغ زنده بگیر و شرس راببر ... اگه تمام نیروهای عراق و سوریه مثل این شیر مرد بودن هرگز داعشی به وجود نمیومد. ... روس ها به افغانستان حمله کردن اونا دست کم گرفتن شکست خوردن امید وارم دوستان ما همه سن کمی داریم ولی ارزوهای ...

دانلود فیلم داعشی انتحاری بعد از نصف شدن زنده ماند - پیکس ...

pixlove.blog.ir/post/دانلود-فیلم-داعشی-انتحاری-بعد-از-نصف-شدن-زنده-ماند
۱۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کلیپ زنده ماندن یک داعشی بعد از نصفه شدن+عکس کلیپ زنده ماندن یک داعشی بعد از نصفه شدن عکس های زنده ... وقتی یک «میگ» توسط «کبری» نصف می شود + عکس - مشرق . ... پیرمردی که 6 روز در بیابانی در استرالیا گم شده بود، با خوردن مورچه زنده ماند. ... یکساله شدن کودکی که با نصف قلب متولد شد | فرهنگ نیوز

تریبون مستضعفین » فیلم: کشتار و زنده سوزاندن مسلمانان ...

www.teribon.ir/archives/114773/فیلم-کشتار-و-زنده-زنده-سوزاندن-مسلمانا.html
۲۶ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - خدایا چطور میشود یک انسان مظلوم را که هیچ گونه دفاعی از خود ندارد زنده زنده در ..... با دیدن این همه وحشیگری توسط انسان نما ها حتی قلب نازنین امام زمان نیز به .... این فیلم متعلق به سال ۲۰۰۸ در کنیاست و جریان سوزاندن ۱۱ مرد جادوگر است.
... عراق را با جرثقیل زیر گرفتند و قلب یک شهروند دیگر را، در حالی‌که زنده بود، از بدنش خارج کرده ... خوردن قلب یک شهروند عراقی توسط داعش · پیدا شدن جنازه چهار شهروند در پلاسکو + تصاویر · یک داعشی قلب یک شهروند عراقی را از سینه‌ اش درآورد و خورد!

از هند جگر خوار تا خوردن قلب یک سرباز (+18) - 598

www.598.ir/fa/news/133354/از-هند-جگر-خوار-تا-خوردن-قلب-یک-سرباز-18
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - از هند جگر خوار تا خوردن قلب یک سرباز (+18) ... خاک برسرش کنند این که مرد نیست از پسترین شیاطین و دجال زمانه است بزودی خودشم توی درگیریها ...

مجله خبری روز - که

www.irannaz.com/news_cats_19.html
عجیب ترین عمل یک زن برای حمل مواد مخدر ... یک آتش نشان زنده از زیر آوار پلاسکو نجات یافت +عکس و جزئیات ... خودکشی وحشتناک مردی در شفت گیلان +تصاویر.

خوردن قلب یک عراقی از سوی تروریست داعشی | رسا | خبروان

khabarone.ir/news/6048407/خوردن-قلب-یک-عراقی-از-سوی-تروریست-داعشی
۵ ساعت پیش - خوردن قلب یک عراقی از سوی تروریست داعشی ... 7 نفر را با لِه کردن زیر بولدوزر اعدام کرد، و قلب یک نفر را در حالی که زنده بود، از بدنش بیرون آورد.

تروریست داعشی قلب یک عراقی را بیرون کشید و خورد! - رجا ...

khabarfarsi.com/u/32032577
۴ ساعت پیش - جنایات داعش و خوردن قلب یک شهروند عراقی ... یکی از اعضای این گروه تروریستی هم قلب یک نفر دیگر را در حالی که زنده بود از بدنش . ... اسپایکر 1700 نفر از سربازان عراقی پس از اشغال شهر تکریت توسط داعش در اوسط سال 2014 اعدام شدند. ... آتش نشان های زن به کمک مردان آمدند/ آماده باش برای به نتیجه رسیدن عملیات + .

قلب یک عراقی توسط داعش خورده شد! - تدبیر و امید

tadbirvaomid.ir/fa/news/142708/قلب-یک-عراقی-توسط-داعش-خورده-شد
۶ ساعت پیش - قلب یک عراقی توسط داعش خورده شد! ... داعش 7 نفر را با لِه کردن زیر بولدوزر اعدام کرد، و قلب یک نفر را در حالی که زنده بود ، از بدنش بیرون آورد. ... یکی از تروریست های داعشی هنگامی که قلب یکی از اعدامی ها را از بدنش بیرون آورد ، تکه هایی از قلبش را خورد . ... برچسب ها: تدبیروامید ، روحانی ، قلب ، داعش ، خوردن قلب.

تهدید دوباره داعش علیه ایران - دانلود سخنرانی استاد رائفی پور

www.faraghlit.com/تهدید-دوباره-داعش-علیه-ایران/
۲۹ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برچسب ها: تخریب اماکن مقدستخریب اماکن مقدس توسط وهابی هاتخریب ... البته من به جوون مردی و شیعه ای و ارادتتون ب اهل بیت اعتقاد کامل دارم ..... به خدا همشون مال حرام خوردن… ..... به خدا قسم چنان از این گروهک تکفیری داعش کینه به دل گرفته ام ..... بخورن نه ایران و نه مشهدی میزارن این داعشی زنده از مشهد ایران برن حتی ب ...

<