سرقت مسلحانه از بانک مسکن اصفهان/ شهادت استوار دوم مهدی محمدی

سرقت مسلحانه از بانک مسکن اصفهان + تصاویر

فیلم سرقت مسلحانه از بانک مسکن اصفهان

سرقت مسلحانه از بانک مسکن اصفهان یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵


سرقت مسلحانه از بانک مسکن اصفهان یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵

صبح امروز فردی مسلح با ورود به بانک مسکن شعبه حکیم شفایی اصفهان، از کارمندان درخواست وجه نقد کرد. کارمندان این بانک با هوشیاری در حین سرقت ماموران پلیس را در جریان قرار دادند.

سارق مسلح که متوجه حضور پلیس شده بود، هنگام فرار با یکی از ماموران پلیس درگیر و با شلیک گلوله مامور پلیس را مجروح و با توجه به خلوتی صبح موفق به فرار شد.
با اعلام موضوع به سایر واحدهای پلیس، تیم های ویژه پلیس اگاهی استان اصفهان به دستور  و با حضور سرهنگ حسین حسین زاده جانشین رئیس پلیس استان اصفهان در محل حاضر شده و تحقیقات خود را برای شناسایی سارق مسلح آغاز کردند.
هم اکنون تحقیقات میدانی زیر نظر سرهنگ حسین زاده ادامه دارد و تیمی از کاراگاهان مشغول بررسی هستند تا مشخص شود چه میزان پول از این بانک سرقت شده است.
همچنین مامور پلیس که به شدت مجروح شده بود به درمانگاه “ثامن” منتقل اما به علت شدت جراحات به شهادت رسید.
سرقت مسلحانه از بانک مسکن اصفهان + تصاویر

سرقت مسلحانه از بانک مسکن اصفهان + تصاویر

سرقت مسلحانه از بانک مسکن اصفهان + تصاویر

ساعتی قبل وقوع سرقت مسلحانه از بانک مسکن حکیم شفایی اصفهان به پلیس اعلام شد. بلافاصله افسر کلانتری ۱۷ برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام و متوجه شد فرد سارقی پس از سرقت از بانک در حال خروج است.
استواردوم مهدی محمدی پس از ورود به بانک با سارق مسلح نقاب پوش درگیر شده اما در یک لحظه سارق مسلح به سمت افسر گشت کلانتری شلیک کرده و از محل فرار می کند.
جزئیات شهادت افسر کلانتری 17 اصفهان در درگیری با سارق مسلح بانک+تصویر
دقایقی بعد استوار محمدی به درمانگاه ثامن در خیابان پروین منتقل و اقدامات برای نجات جان وی آغاز شد اما متاسفانه این مامور پلیس به علت شدت جراحات به شهادت رسید.
منبع: chichidl.com

دانلود فیلم

فیلم در کانال تلگرامی

@Music_padide