پیش بینی آب و هوای چالوس در ۱۳ فروردین ۹۶,

پیش بینی آب و هوای چالوس در سیزده بدر ۹۶,

وضعیت آب و هوای چالوس در سیزده بدر ۹۶,

http://imgs.seemorgh.com/content/content_a/politics/82477208-71509066.jpg

دانستن شرایط جوی در ایام نوروز برای برنامه ریزی سفر و طبیعت گردی سیزده بدر اهمیت ویژه ای دارد، در ادامه وضعیت آب و هوایی چالوس را بررسی میکنیم

 به گزارش استناد نیوز، بر اساس پیش بینی های صورت گرفته وضعیت آب و هوایی شهرستان چالوس در روزهای آینده تا روز ۱۳ فروردین به شرح زیر است:


سه شنبه، ۸ فروردین ۹۶ : در این روز تا نزدیکی غروب آسمان نیمه ابری و در برخی ساعت آفتابی خواهد بود، اما به تدریج با غروب آفتاب بر غلظت ابرها افزوده خواهد شد و احتمال رعد و برق و بارش پراکنده و رگباری باران به صورت محدود می رود. بیشینه دما در این روز ۱۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.

 

چهارشنبه، ۹ فروردین ۹۶ : برای روز چهارشنبه غالبا آسمان نیمه ابری پیش بینی شده است که تنها در ساعاتی از بعد از ظهر و غروب آسمان ابری خواهد شد که احتمال بارش باران نمی رود.

 

پنجشنبه، ۱۰ فروردین ۹۶ : در این روز هم آسمان نیمه ابری پیش بینی شده و پدیده خاصی را شاهد نخواهیم بود، بیشینه و کمینه دما در این روز ۱۵ و ۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.

 

جمعه، ۱۱ فروردین ۹۶ : برای جمعه در روز آسمان نیمه ابری خواهد بود، اما به تدریج با تاریک شدن هوا شاهد افزایش ابر و بارش باران خواهیم بود، بیشینه دمای هوا در این روز ۱۵ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

 

شنبه، ۱۲ فروردین ۹۶ : آسمان چالوس در این روز غالبا ابری خواهد بود که از صبح شاهد بارش باران به صورت پراکنده خواهیم بود، این بارش ها در ساعات بعد از ظهر و شب به تدریج شدت بیشتری خواهند یافت. همچنین کاهش دما محسوس خواهد بود بطوری که بیشینه دما به ۱۰ درجه سانتیگراد می رسد.

 

یکشنبه، ۱۳ فروردین ۹۶ : در روز طبیعت هم این بارندگی ها ادامه خواهد یافت، صبحی نسبتا سرد با دمایی حدود ۸ درجه سانتیگراد و بارش خفیف باران بهاری که در ساعاتی از شبانه روز ادامه می یابد، که البته شدت بارندگی در شب بیشتر پیش بینی می شود.

 

پیش بینی آب و هوای چالوس در ۱۳ فروردین ۹۶

وضعیت آب و هوای چالوس در سیزده بدر ۹۶