پیش بینی وضعیت آب و هوای اصفهان در سیزده بدر ۹۶

وضعیت آب و هوا ۱۳ فروردین ۹۶

پیش بینی هوای روز ۱۳ فروردین ۹۶ / هوای سیزده بدر ۹۶

آب و هوای اصفهان در سیزده بدر ۹۶

آب و هوای اصفهان در سیزده بدر ۹۶

استان اصفهان یکی از استان های مسافر پذیر کشور در ایام تعطیل بخصوص نوروز می باشد که اطلاع از وضعیت جوی آن برای مسافران حائز اهمیت است

 به گزارش استناد نیوز، بر اساس پیش بینی ها وضعیت آب و هوای اصفهان در نیمه دوم نوروز ۹۶ تا روز سیزدهم فروردین موسوم به روز طبیعت به شرح زیر خواهد بود:


چهارشنبه، ۹ فروردین ۹۶ : برای فردا آسمان اصفهان در صبح نیمه ابری خواهد بود که رفته رفته بر غلظت ابرها افزوده شده و قبل از ظهر آسمان کاملا ابری خواهد بود، در ساعتی نیز احتمال رعد و برق و بارش خفیف و لحظه ای باران وجود دارد، سپس در شب مجددا آسمان صاف تا کمی ابری خواهد بود، بیشینه دمای این روز هم به ۱۹ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

 

پنجشنبه، ۱۰ فروردین ۹۶ : برای روز پنجشنبه پدیده خاصی پیش بینی نشده است و آسمان غالبا صاف و آفتابی و در برخی ساعات نیمه ابری خواهد بود، دمای هوا هم در این روز به ۱۹ درجه سانتیگراد می رسد.

 

جمعه، ۱۱ فروردین ۹۶ : روز پایانی هفته کمی بر غلظت ابرها افزوده خواهد شد اما بارش باران پیش بینی نمی شود، اسمان غالبا نیمه ابری پیش بینی شده که با غروب افتاب در ساعاتی ابرها آسمان را میپوشانند. حداکثر دمای این روز ۲۱ درجه پیش بینی می شود.

 

شنبه، ۱۲ فروردین ۹۶ : صبح روز شنبه نیمه ابری پیش بینی می شود که با نزدیک شدن به ظهر احتمال بارندگی به صورت رگباری وجود دارد که در ساعت پایانی روز و غروب آفتاب بر غلظت ابرها افزوده و احتمال بارندگی بیشتر خواهد شد. در شب هم آسمان نیمه ابری خواهد بود و بر پوشش ابرها کاسته خواهد شد. دما در این روز نسبت به روزهای قبل افزایش یافته و به ۲۲ درجه سانتیگراد می رسد.

 

یکشنبه، ۱۳ فروردین ۹۶ : از نظر جوی سیزده بدر در اصفهان همه چیز برای یک روز خوب در کنار خانواده آماده است، آسمانی صاف و آفتابی با دمایی حداکثر ۲۴ درجه ای و رطوبتی ۶۰ درصدی شرایط مناسبی برای روز طبیعت فراهم ساخته است.


پیش بینی وضعیت آب و هوای اصفهان در سیزده بدر ۹۶